Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 14:41
Al drie dagen niet gespeeld, na vorige week de Sojourner badge gehaald te hebben op 360 dagen.

Jammer van een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiebarbaar
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-04-2020
Ik vind het helemaal prima sinds de laatste twee grote updates.
Al moeten ze nog wel naar dat uurlijkse crashen kijken, dat blijft wel redelijk vervelend. En dat je je scanner moet afsluiten om geen speed lock te krijgen.

[ Voor 59% gewijzigd door Koffiebarbaar op 08-10-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-04 13:48
En er missen nog best wat dingen, die er in redacted wel waren. Vind momenteel alleen de speed lock en de link bug mega irritant de rest valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiebarbaar
A-Jay schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:49:
En er missen nog best wat dingen, die er in redacted wel waren. Vind momenteel alleen de speed lock en de link bug mega irritant de rest valt wel mee.
Wat mis je nog dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-04 13:48
- Missie snelheid, nieuwe versie is super traag, met dat stomme vinkje.
- MU hoeveelheid in Activiteiten log.
- Mensen die hun profiel op 'private' hebben staan missen de missie badges als je hun profiel bekijkt.
- Algemene betrouwbaarheid en snelheid. Plaatsen van reso's gaat ook behoorlijk sloom.

Maar er is mee te spelen, maar moet bij missies regelmatig opnieuw opstarten omdat de app dan bij een bepaalde portal blijft hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 14:41
De oude interface :7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-05 18:46
Ik ben sinds anderhalve week weer begonnen met ingress. Na 2 jaar niet gespeeld te hebben. Ik moet zeggen prime ziet er anders uit maar speelt eigenlijk best prima. Op m'n s7 draait ie prima en doe ik ruim 2 uur op 1 acculading.

Wel valt me op dat alle vaste RES spelers in mijn regio (Hoofddorp) gestopt zijn ook lijkt er weinig organisatie te zijn. Ik ben me er van bewust dat Google+ niet meer bestaat maar wat is nu het communicatie middel om georganiseerde acties op te zetten?

Sony A6600 + Tamron 17-70 f/2.8, Sony A57 + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:56

sjaool

Every life should have 9 cats

martijn_tje schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 19:09:
Ik ben sinds anderhalve week weer begonnen met ingress. Na 2 jaar niet gespeeld te hebben. Ik moet zeggen prime ziet er anders uit maar speelt eigenlijk best prima. Op m'n s7 draait ie prima en doe ik ruim 2 uur op 1 acculading.

Wel valt me op dat alle vaste RES spelers in mijn regio (Hoofddorp) gestopt zijn ook lijkt er weinig organisatie te zijn. Ik ben me er van bewust dat Google+ niet meer bestaat maar wat is nu het communicatie middel om georganiseerde acties op te zetten?
In Flevoland was/is een Telegram groep actief.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Prime tegenover redacted is ongeveer hetzelfde als voetbal tegenover handbal.

Bij beide heb je een bal, een veld en een goal. Het spel speelt alleen heel anders.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiebarbaar
CaLeX schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Prime tegenover redacted is ongeveer hetzelfde als voetbal tegenover handbal.

Bij beide heb je een bal, een veld en een goal. Het spel speelt alleen heel anders.
Ingress is de principes van het spel absoluut niet veranderd dus deze vergelijking slaat de plank m.i. redelijk mis.

[ Voor 6% gewijzigd door Koffiebarbaar op 22-10-2019 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Koffiebarbaar schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:50:
[...]

Ingress is de principes van het spel absoluut niet veranderd dus deze vergelijking slaat de plank m.i. redelijk mis.
De basisprincipes zijn inderdaad niet veranderd, Je kan nog steeds (op een andere manier) hacken, het speelveld is er (op een andere manier) nog steeds, linken kan ook nog steeds (op een andere manier), En zo nog meer spelelementen die er nog zijn (Je raadt het vast al; op een andere manier).

Het is ook geen 100% vergelijking maar je snapt de strekking toch wel?

Ik weet niet hoe het bij jou in de regio is, (zie je niet meer hier in de stad) maar hier in de randstad is de activiteit minimaal de afgelopen maanden.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiebarbaar
CaLeX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

De basisprincipes zijn inderdaad niet veranderd, Je kan nog steeds (op een andere manier) hacken, het speelveld is er (op een andere manier) nog steeds, linken kan ook nog steeds (op een andere manier), En zo nog meer spelelementen die er nog zijn (Je raadt het vast al; op een andere manier).

Het is ook geen 100% vergelijking maar je snapt de strekking toch wel?
Maar je zegt op een andere manier, de realiteit is dat het knoppie er iets anders uit ziet en op een andere plek zit. Ik zie de stressfactor niet. Het is niet zo dat wat ooit leuk was aan Ingress er niet meer is op een manier dat Prime daar een zuivere oorzaak in is.
Ik weet niet hoe het bij jou in de regio is, (zie je niet meer hier in de stad) maar hier in de randstad is de activiteit minimaal de afgelopen maanden.
Ik ben er nog gewoon hoor. :) Al wel verhuisd begin dit jaar maar meer richting centrum.

Dalende activiteit in de stad zie ik inderdaad helaas ook, maar ik vraag me wel af hoeveel mensen er nou oprecht zuiver zijn afgehaakt vanwege Prime.
Die daling in activiteit die voel ik al veel langer dan Prime een feit is. En ik kan me toch niet aan de aandacht onttrekken dat het vooral mensen zijn die al tienduizend jaar spelen waar die zwaar negatieve geluiden weg komen en misschien het spelletje sowieso al een beetje zat begonnen te raken.
Al dan niet versterkt door andere debiele capriolen van Niantic zoals die schaamteloze "bait and switch" rond de laatste anomaly.

[ Voor 4% gewijzigd door Koffiebarbaar op 22-10-2019 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Koffiebarbaar schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:56:
[...]

Maar je zegt op een andere manier, de realiteit is dat het knoppie er iets anders uit ziet en op een andere plek zit. Ik zie de stressfactor niet. Het is niet zo dat wat ooit leuk was aan Ingress er niet meer is op een manier dat Prime daar een zuivere oorzaak in is.
Die oorzaak is er wel, niet 100% zuiver
Dalende activiteit in de stad zie ik inderdaad helaas ook, maar ik vraag me wel af hoeveel mensen er nou oprecht zuiver zijn afgehaakt vanwege Prime. Die daling in activiteit die voel ik al veel langer dan Prime een feit is.
Het is voor deze kant voor een groot aantal mensen het laatste duwtje geweest, sommige gaan nog voor een medal of voor een bepaald aantal AP. Maar tot veel portal battles zal het niet meer komen.
En ik kan me toch niet aan de aandacht onttrekken dat het vooral mensen zijn die al tienduizend jaar spelen waar die zwaar negatieve geluiden weg komen en misschien het spelletje sowieso al een beetje zat begonnen te raken.
Al dan niet versterkt door andere debiele capriolen van Niantic zoals die schaamteloze "bait and switch" rond de laatste anomaly.
Speelt natuurlijk wel meer mee dan alleen de verandering naar Prime dat zal ik niet ontkennen.

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-05 06:15
Tegenwoordig pendel ik met de bus naar utrecht voor werk en kan daarna mooi rondwandelen daar.
Er zijn inderdaad echt een stuk minder spelers..

Maakt het opzich niet minder leuk. Maar ik zie ook niet echt waarom mensen Prime afkraken.
anno 2022 werkt het in ieder geval heel goed

[ Voor 7% gewijzigd door 7Sins op 03-03-2023 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421923

ach de nieuwe rel is allang bezig met Machina, de Red Faction.
Is een AI die vooralsnog alleen neutral/inactive portals lijkt te cappen en links maakt. Mogelijk ook triangles maar dan zonder field.
Klinkt als een resistance AI: geen fields maken dus geen MU. En valt ook niet aan, dus vooralsnog een vrij neutrale 'speler'.
Maar mensen vinden dat ook alweer stom: 'nu kunnen we niet meer makkelijk fielden want moeten we eerst die vervelende Machina links stuk maken boohoo'.
Er is altijd wel kritiek.
Batterij gaat nog steeds snel leeg maar mijn oude smartphone gaat ook met Firefox Focus vrij snel leeg als ik op websites rondklik.

Second Sundays zijn ook een dingetje tegenwoordig. Ben er een beetje uit maar misschien beginnen de Mission Days ook weer te komen na covid?

Zijn er nog veel mensen die spelen?
In mijn omgeving zie ik dezelfde personen voorbij komen, bij vlagen actief maar over het algemeen wel dagelijks een klein beetje activiteit. Dailies waarschijnljik.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 421923 op 14-02-2023 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 14:06

Geckoo

Good news, everyone!

* Geckoo meld zich.
tis wel een stuk rustiger en die machina is prima, je sloopt het zo en geeft een hoop goodies.
wel jammer dat de mufg cubes eruit gehaald zijn.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben alleen benieuwd wat dit lore-technisch doet.
Ik probeer mijn eigen gameplay ook een beetje lore-based te houden dus ik ben als smurf niet veel aan het fielden, dat gaat filosofisch in tegen mijn faction-keuze (gevolg: ik ben nog geen L16 laat staan recursed).
Ben benieuwd of Niantic er iets mee doet. Wat als je Machina aanvalt? wat voor gevolg heeft het?
Ligt er geheel aan wat machina is en welke missie het heeft.

Als RES zou je misschien machina niet moeten aanvallen. Ze fielden immers niet maar zijn vooralsnog alleen portals aan het veiligstellen, misschien als tegenwicht richting enlightened? Strookt dan weer niet dat je ze snel plat hebt, maar goed.
Strafpunten als je als RES machina aanvalt, en een positieve badge als je dat als ENL doet?

Ben benieuwd of ze er meer in stoppen qua lore dan alleen een soort anti-inactiviteitsmechanisme om spelers naar die inactive portals te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 421923 op 14-02-2023 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 14:06

Geckoo

Good news, everyone!

volgens mij is de Machina niet gekoppeld aan een kant, kikkers of smurfen.
het is gewoon een virus wat als je het zijn loop laat irritant wordt . zeker als je wilt fielden moet je dat eerst opruimen (vooral in stille gebieden.)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het kan z'n eigen kant zijn. Of een virus, of een afzonderlijke Shaper/N'Zeer die solo gaat.

Maar de technische kant van het verschijnsel zal inderdaad ervoor moeten zorgen dat spelers wat actiever moeten worden naar gebieden waar minder activiteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 17:25
Voor hij of zij die dat Machina/rode spoofer verhaal vanuit een technische kant wil bekijken - https://linktr.ee/machina.research

btw, Aankomend weekend begin van nieuwe CTRL anomaly serie. Weer een serie met stomme battle beacons en enkel shards om het nog een beetje spannend te maken, maar t is wat het is. Rotenburg is waar het feest is >:)
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste