Al drie dagen niet gespeeld, na vorige week de Sojourner badge gehaald te hebben op 360 dagen.
Jammer van een leuk spel.
Jammer van een leuk spel.
[ Voor 59% gewijzigd door Koffiebarbaar op 08-10-2019 11:15 ]
Wat mis je nog dan?A-Jay schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:49:
En er missen nog best wat dingen, die er in redacted wel waren. Vind momenteel alleen de speed lock en de link bug mega irritant de rest valt wel mee.
- Missie snelheid, nieuwe versie is super traag, met dat stomme vinkje.
Sony A6600 + Tamron 17-70 f/2.8, Sony A57 + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM
In Flevoland was/is een Telegram groep actief.martijn_tje schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 19:09:
Ik ben sinds anderhalve week weer begonnen met ingress. Na 2 jaar niet gespeeld te hebben. Ik moet zeggen prime ziet er anders uit maar speelt eigenlijk best prima. Op m'n s7 draait ie prima en doe ik ruim 2 uur op 1 acculading.
Wel valt me op dat alle vaste RES spelers in mijn regio (Hoofddorp) gestopt zijn ook lijkt er weinig organisatie te zijn. Ik ben me er van bewust dat Google+ niet meer bestaat maar wat is nu het communicatie middel om georganiseerde acties op te zetten?
"When you grow up your heart dies"
Prime tegenover redacted is ongeveer hetzelfde als voetbal tegenover handbal.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ingress is de principes van het spel absoluut niet veranderd dus deze vergelijking slaat de plank m.i. redelijk mis.CaLeX schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:41:
[...]
Prime tegenover redacted is ongeveer hetzelfde als voetbal tegenover handbal.
Bij beide heb je een bal, een veld en een goal. Het spel speelt alleen heel anders.
[ Voor 6% gewijzigd door Koffiebarbaar op 22-10-2019 11:54 ]
De basisprincipes zijn inderdaad niet veranderd, Je kan nog steeds (op een andere manier) hacken, het speelveld is er (op een andere manier) nog steeds, linken kan ook nog steeds (op een andere manier), En zo nog meer spelelementen die er nog zijn (Je raadt het vast al; op een andere manier).Koffiebarbaar schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:50:
[...]
Ingress is de principes van het spel absoluut niet veranderd dus deze vergelijking slaat de plank m.i. redelijk mis.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Maar je zegt op een andere manier, de realiteit is dat het knoppie er iets anders uit ziet en op een andere plek zit. Ik zie de stressfactor niet. Het is niet zo dat wat ooit leuk was aan Ingress er niet meer is op een manier dat Prime daar een zuivere oorzaak in is.CaLeX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:46:
[...]
De basisprincipes zijn inderdaad niet veranderd, Je kan nog steeds (op een andere manier) hacken, het speelveld is er (op een andere manier) nog steeds, linken kan ook nog steeds (op een andere manier), En zo nog meer spelelementen die er nog zijn (Je raadt het vast al; op een andere manier).
Het is ook geen 100% vergelijking maar je snapt de strekking toch wel?
Ik ben er nog gewoon hoor.Ik weet niet hoe het bij jou in de regio is, (zie je niet meer hier in de stad) maar hier in de randstad is de activiteit minimaal de afgelopen maanden.
[ Voor 4% gewijzigd door Koffiebarbaar op 22-10-2019 18:06 ]
Die oorzaak is er wel, niet 100% zuiverKoffiebarbaar schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:56:
[...]
Maar je zegt op een andere manier, de realiteit is dat het knoppie er iets anders uit ziet en op een andere plek zit. Ik zie de stressfactor niet. Het is niet zo dat wat ooit leuk was aan Ingress er niet meer is op een manier dat Prime daar een zuivere oorzaak in is.
Het is voor deze kant voor een groot aantal mensen het laatste duwtje geweest, sommige gaan nog voor een medal of voor een bepaald aantal AP. Maar tot veel portal battles zal het niet meer komen.Dalende activiteit in de stad zie ik inderdaad helaas ook, maar ik vraag me wel af hoeveel mensen er nou oprecht zuiver zijn afgehaakt vanwege Prime. Die daling in activiteit die voel ik al veel langer dan Prime een feit is.
Speelt natuurlijk wel meer mee dan alleen de verandering naar Prime dat zal ik niet ontkennen.En ik kan me toch niet aan de aandacht onttrekken dat het vooral mensen zijn die al tienduizend jaar spelen waar die zwaar negatieve geluiden weg komen en misschien het spelletje sowieso al een beetje zat begonnen te raken.
Al dan niet versterkt door andere debiele capriolen van Niantic zoals die schaamteloze "bait and switch" rond de laatste anomaly.
offtopic:
[ Voor 7% gewijzigd door 7Sins op 03-03-2023 13:34 ]
Anoniem: 421923
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 421923 op 14-02-2023 07:32 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 421923 op 14-02-2023 08:55 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq