Ik heb even snel naar je link gekeken, maar wat mij betreft ga je dat nou juist wel doen. Speeltuinen en bordjes zijn nou niet echt volwaardige portals als je het mij vraagthneel schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:34:
Tja, er zijn inderdaad een hoop onzin punten. Dat stamt denk ik nog uit de tijd dat iedereen portals kon aandragen en er geen review op zat.
In Pokemon Go is het simpelweg zo dat als je een X aantal beesten vangt je ook naar verhouding bij de stops items (vangballen) moet verkrijgen. En op veel plaatsen is die verhouding tussen aantal beesten en stops erg uit evenwicht.
We zijn allemaal volwassen high-level PoGo spelers, dus we gaan geen kinderachtige zaken aandragen. Die zouden toch worden afgekeurd.
Ik heb trouwens al een opzetje gemaakt voor ons dorp.
Ik denk niet dat je het probleem van te weinig portals bij Ingress moet leggen, maar dat ze systeem van de portals in Pokemon Go moeten aanpassen.
Beetje gekke situatie toch? Je gaat een ander spel gebruiken om meer stops te krijgen in je eigen game. Dit kan dan ook nog eens ten koste gaan van het spelplezier bij Ingress.
Daarnaast worden die nieuwe portals 1 op 1 overgenomen naar Pokemon Go?