Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:43

sjaool

Every life should have 9 cats

karimmm schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:09:
[...]

Ik kende Ingress al vanaf het begin maar speel pas sinds kort door PGO. Vind 't wel leuk. Alleen snap ik er niet zo super veel van op dat je portals kan claimen, neerhalen en fields creeren na.
Ik speel Ingress al een paar jaar en speel het nog steeds. Hier in Emmeloord hebben we een vast groepje spelers. Door Pokémon Go zijn er wel heel veel nieuwe spelers maar die blijven allemaal op L1 hangen. :-(

Ingress is helemaal niet zo moeilijk, de mogelijkheden van verdedigen van je portal en aanvallen zijn veel gevarieerder dan Pokémon Go is. Mocht je tips en hulp nodig hebben en je bent Resistance dan kun je zoeken op "Smurfing lessons" of naar www.theresistance.nl gaan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:22
sjaool schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:49:
[...]

Ik speel Ingress al een paar jaar en speel het nog steeds. Hier in Emmeloord hebben we een vast groepje spelers. Door Pokémon Go zijn er wel heel veel nieuwe spelers maar die blijven allemaal op L1 hangen. :-(

Ingress is helemaal niet zo moeilijk, de mogelijkheden van verdedigen van je portal en aanvallen zijn veel gevarieerder dan Pokémon Go is. Mocht je tips en hulp nodig hebben en je bent Resistance dan kun je zoeken op "Smurfing lessons" of naar www.theresistance.nl gaan.
Ik hoor vooral van een aantal Pokemon Go spelers dat ze Ingress hebben gedownload en account hebben aangemaakt omdat je daar (zeker via de website) makkelijker portals kan scouten en dus kan kijken waar de pokestops en gyms zitten. Denk dat er maar een kleine groep ook daadwerkelijk van plan is Ingress te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze doen het inderdaad vooral om erachter te komen waar zich Gym's en Pokestops bevinden... Maar om heel eerlijk te zijn is dat best dom omdat je in de map van Pokémon Go veel verder weg kunt "kijken" dan in Ingress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:16

Smurf

Detri

Ik denk ook niet dat het voor de ingame map is, maar voor de intel map.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:12

Red Boll

Kick Ass!

Hardware vraagje hier:

Is er iemand die met een Motorola X Play speelt? Volgens de specs zit er geen gyroscoop in en vraag me af of je er alsnog goed Ingress mee kunt spelen.

Speel nu op een Nvidia Shield K1 (tetheren via Windows Phone) maar wil eigenlijk weer terug naar een (betaalbare) Android Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgens de mensen op Reddit is het speelbaar alleen werkt het dynamisch kompas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Red Boll schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:40:
Hardware vraagje hier:

Is er iemand die met een Motorola X Play speelt? Volgens de specs zit er geen gyroscoop in en vraag me af of je er alsnog goed Ingress mee kunt spelen.
Ik heb een moto g4 plus.
-Geen compas.
-Wel gyro
Ik zie spec pagina waar het voor de xplay juist andersom lijk.

Maar zonder compas werkt ingress uitstekend hoor. als de GPS/batterij/connectivity maar goed is. (en een goed werkende GPS is een verademing tov van mijn MTK telefoon die vaker geen dan wel GPS had)

[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 05-08-2016 13:25 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

sjaool schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:27:
Volgens de mensen op Reddit is het speelbaar alleen werkt het dynamisch kompas niet.
Daar had ik naar zitten kijken en zag ik met betrekking tot de Motorola X Play bijna geen ervaringen.
Wat doet dit dynamisch kompas exact in/voor Ingress?
leuk_he schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Ik heb een moto g4 plus.
-Geen compas.
-Wel gyro
Ik zie spec pagina waar het voor de xplay juist andersom lijk.

Maar zonder compas werkt ingress uitstekend hoor. als de GPS/batterij/connectivity maar goed is. (en een goed werkende GPS is een verademing tov van mijn MTK telefoon die vaker geen dan wel GPS had)
Kwestie van proberen dan maar. Zal wel laten weten wat mijn ervaringen zijn.
Over de GPS heb ik nog geen slechte dingen gelezen. De (schijnbaar) lange accuduur en spatwaterdichtheid hebben mij in de richting van deze telefoon gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dynamisch kompas zorgt ervoor dat de map automatisch meebeweegt met de looprichting. De meeste spelers, ik tenminste, gebruiken deze feature trouwens niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik wel. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Red Boll schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 01:20:
[...]
Kwestie van proberen dan maar. Zal wel laten weten wat mijn ervaringen zijn.
Over de GPS heb ik nog geen slechte dingen gelezen. De (schijnbaar) lange accuduur en spatwaterdichtheid hebben mij in de richting van deze telefoon gezet.
Vandaag even op pad geweest met de Moto X Play. De GPS deed het eerst voor geen meter, na het uit- en aanzetten van de "location" optie ging het wel goed.

Het enige wat niet werkt is "het groene pijltje". Die blijft één kant uitwijzen en de kaart beweegt inderdaad niet mee.
Verder ben ik niet tegen problemen aangelopen. Ben nog maar langs een portal of 6 geweest vandaag maar de telefoon bevalt tot nu toe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Hoe zit het met de optimalisatie van deze game? Verstookt die evenveel als Pokemon 'battery eater' Go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:54

WouterG

Dit is geen ondertitel

Wil je een dagje gaan ingressen dan is een battery pack geen overbodige luxe. Speel ik een uurtje of tweedan kom ik met de rest van mn accu nog wel de dag door (iphone 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hurtebise schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:05:
Hoe zit het met de optimalisatie van deze game? Verstookt die evenveel als Pokemon 'battery eater' Go?
Nee, Ingress is best wel zuinig qua accuverbruik, vooral ook omdat je het scherm niet continu aan hoeft te hebben. Wil je echt voor langere tijd spelen dan is een battery pack inderdaad geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:36
Kan je ergens de range van de comm instellen? ik zie op de team comm berichten in het nederlands, duits, engels en frans voorbij komen... zou het fijn vinden als dit alleen van mensen in mijn regio zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Laatst online: 17-06 14:15
Dit kan je met het schuifje boven de com instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:36
Petertjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:10:
Dit kan je met het schuifje boven de com instellen :)
Dat was verdorie nog eens makkelijk _O-

Hoe zit het trouwens met internet/data verbruik? Het lijkt (voor zover ik in de korte tijd kan zien) behoorlijk mee te vallen.

[ Voor 23% gewijzigd door Shmoozer op 09-08-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Mmm, net begonnen maar zit vol in groen gebied als blauwe. Is dat doenbaar? Kan ik nog iets bij de ingenomen portals halen?

• sjaool

sjaool

Ja, de ingenomen portals kun je aanvallen en hacken voor supplies.

Dataverbruik valt inderdaad wel mee. Met normaal spelen kan ik met mijn 2GB ruim toe.

[ Voor 40% gewijzigd door sjaool op 11-08-2016 13:31 ]

• Trinsec
  • Laatst online: 21:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Zelfs 1GB is ruim. 500MB is probably de sweet spot.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Hurtebise
Shmoozer schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:12:
[...]
Hoe zit het trouwens met internet/data verbruik? Het lijkt (voor zover ik in de korte tijd kan zien) behoorlijk mee te vallen.
Stond vandaag toevallig nog in een artikel. Een van de providers zei voor Pokemon Go het volgende (ik neem aan dat dit voor Ingress gelijkaardig zal zijn):
... slechts 5 à 10 megabyte per uur. Een uur Pokémon Go komt ongeveer overeen met een YouTubefilmpje bekijken, 15 minuten muziek streamen of 65 bezoeken op Facebook."
http://deredactie.be/cm/v...dia/2.45491?eid=1.2736264

• sjaool

sjaool

Trinsec schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:43:
Zelfs 1GB is ruim. 500MB is probably de sweet spot.
Als je iets fanatieker gaat spelen wordt 1GB wel krap. Maar met normaal spelen red je het er inderdaad prima mee.

• Hurtebise
Wat wil de aanduiding van Lx bij portal exact zeggen?

• Petertjuh
  • Laatst online: 17-06 14:15
Welk level de portal is. Des te hoger des te hogere lvl spullen eruit komen(past zich aan bij je spelers level).
Ook heeft een hogere portal meer energie en kan hij over grotere afstand gelinkt worden.

Voor een l8 portal heb je dus acht verschillende l8 spelers nodig die een l8 resonator inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is vooral handig om bij het aanvullen de portal op L4 te hacken. Dit is handig omdat je waarschijnlijk een chronisch te kort aan L4 resonators gaat krijgen als je veel portals moet vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zijn er anomalies op komst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Keulen, 24 september ;)

https://www.ingress.com/events

[ Voor 234% gewijzigd door Humma Kavula op 19-08-2016 23:35 . Reden: Even in de war met cologne ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En dit:
#NL1331EU - the Ingress mobile community center - attend a FREE meetup in your area. These meetups are usually held at a restaurant or bar and last 1-2 hours. They are open to players of ALL levels.

code:
1
2
9.3.2016    Amsterdam, Netherland   TBD
9.4.2016    Rotterdam, Netherlands  TBD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15

Geckoo

Good news, everyone!

let op amerikaanse schrijfstijl dus 3 of 4 september

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoe kan je resonators best bouwen ten aanzien van een portal. Er fysiek best zo ver mogelijk van gaan staan? Geldt die afstand dan voor die specifieke resonator of voor de straal dat alle resonators van de portal liggen? Lijkt erop dat die armen van de portal toch allemaal gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het beste is om op de rand van de cirkel te gaan staan en dan de resonators te plaatsen. Op deze manier is de portal het krachtigst. Je ziet ook wel eens resonators heel dicht op de kern staan... ananas/pineapple.
Pineapple / Campfiring, Dick Flip
Capturing a portal by placing all resonators extremely close to the portal, giving it a pineapple-like or campfire-like appearance. This is done often to use an ADA/Jarvis to switch the portal to the enemy faction, making a poorly designed, easily capturable portal for one's team.

Meatballing
Similar to the above, however usually unintentional by new players who don't yet understand how to properly space / deploy.
Bron
The best tactic is to deploy your resonators as far from the portal as possible, because this makes it harder to hit them all in one XMP attack. To minimize portal damage, you should deploy your highest level resonators on opposite sides from each other so that one XMP blast will not damage them as much as it would if you deploy them in neighboring octants. Here is an example of how you should place Resonators if you are L6 Agent and you want to max the portal’s level: L6-L4-L5-L4-L6-L4-L5-L4 in this way your portal will have its highest level resonators evenly distributed in case of attack.
Bron

Voor nog meer hulp kun je kijken op smurf.help en dat mag ook als je een kikkertje bent. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door sjaool op 23-08-2016 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:59
sjaool schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:41:
Bron
Voor nog meer hulp kun je kijken op smurf.help en dat mag ook als je een kikkertje bent. ;)
Hey jij ook hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Yep, al jaren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
http://massivelyop.com/20...ttle-to-a-tie-in-via-lux/
Ingress teams battle to a tie in Via Lux
August 30, 2016

The first day of a major Ingress player event resulted in a tie for both sides, with each claiming partial victory over the worldwide battlefield.

The 7-7 tie in the initial round of Via Lux demonstrated the fierce rivalry between the teams: “The Resistance fought fiercely and emerged victorious at the first three Anomalies in Europe, successfully countering the highly organized Enlightened ground tactics. In the Americas, the situation was flipped — the Enlightened held the top of the hill and gave no quarter to their Resistance counterparts. Both Factions threw their best at each other, and it showed.”

Via Lux will return for a second round in September. Meanwhile, both teams have to contend with the prospect of bringing back ADA. It looks like it will happen sooner or later. The only question is when?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Ik was afgelopen weekend in Wroclaw voor de anomaly, dat was weer een geweldige ervaring. Ik heb nu al weer zin om naar keulen te gaan! Mocht je de kans hebben, dan zou ik zeker een keer als ingress speler proberen om een anomaly mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Iooryz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:55:
Ik was afgelopen weekend in Wroclaw voor de anomaly, dat was weer een geweldige ervaring. Ik heb nu al weer zin om naar keulen te gaan! Mocht je de kans hebben, dan zou ik zeker een keer als ingress speler proberen om een anomaly mee te maken.
Tja, ieder zijn ding, ik ben ook eenmalig in dusseldorf geweest voor een anomaly, nooit meer! Wat een drukte, veel lopen en server troubles... En dan ook na het verliezen van die anomaly een duitse tegenover je hebben die gewoon recht in je gezicht roept: "Haha, du arsloch!!11!"
Nee, dat soort dingen zijn niet voor mij weggelegd..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007

pcprutser

No message

Humma Kavula schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:04:
[...]

Tja, ieder zijn ding, ik ben ook eenmalig in dusseldorf geweest voor een anomaly, nooit meer! Wat een drukte, veel lopen en server troubles... En dan ook na het verliezen van die anomaly een duitse tegenover je hebben die gewoon recht in je gezicht roept: "Haha, du arsloch!!11!"
Nee, dat soort dingen zijn niet voor mij weggelegd..
Ow, die Duitser kom ik ook altijd tegen! Lijkt een oud militair ofso. In Rotterdam kwam hij naar me toe lopen met de mededeling: "Loser" om vervolgens af te druipen. Vervolgens kwam ik hem in Leeuwarden op de mission day paar weken terug weer tegen. Zal in Keulen niet veel anders zijn :+

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Tja, minder leuke spelers heb je in ieder spelletje. Gisteravond zijn 2 guardians van mij door een spoofer gesloopt op 149 dagen. De vorige keer zijn ze op 144 dagen door een spoofer geflipt, dus ik zie er een vooruitgang in.

Er zijn mensen in beide fracties waar ik goede contacten mee heb, en mensen in beide fracties die zich ronduit verveld gedragen. Maar gelukkig zijn er meer aardige spelers dan vervelende. Al zitten de leukste spelers toch altijd in je eigen fractie ;)

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

altijd weer die smurfen...

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-06 12:18
Hey, wat leuk! Ik had dit hele topic gemist! Leuk om te zien dat er ook hier actieve agents zijn! Even voorstellen: Smuey, l12 ENL. omgeving IJmond. Ik speel momenteel een jaar of drie (maar vooral in het begin niet heel actief). Zelf met de laatste vijf anomalies meegedaan en ook Keulen staat nog op het schema! Anomalies zijn in mijn ogen de leukste events waar je aan mee kan doen!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Ik wilde geen onderscheid maken tussen fracties, maar ik ben zelf resistance speler, en in dit geval is het ook een belofde die nagekomen is door de lokale enlightend mod alhier.

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

was vergeten een :+ erbij te zetten. juist die rivaliteit is leuk.
wij hebben een paar weken terug een hele wijk van Tilburg omgezet ;)
leuk als je dan de andere kant ook in de wijk actief ziet worden ;)

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

mensen nog wat meegemaakt afgelopen weekend? dat nederland even groen was ;) bijvoorbeeld :)
Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2016/09/22/5a895c10-8546-482e-828a-402208499078.md.jpg

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-06 06:34
Geckoo schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:51:
was vergeten een :+ erbij te zetten. juist die rivaliteit is leuk.
wij hebben een paar weken terug een hele wijk van Tilburg omgezet ;)
leuk als je dan de andere kant ook in de wijk actief ziet worden ;)
Daar was al snel helemaal niets meer van te zien 8)

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Canard schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:28:
[...]

Daar was al snel helemaal niets meer van te zien 8)
maar hij was er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
  • Laatst online: 17-06 12:18
Zijn er hiervandaan nog agents naar Keulen gegaan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:53
Geckoo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:20:
mensen nog wat meegemaakt afgelopen weekend? dat nederland even groen was ;) bijvoorbeeld :)
[afbeelding]
Heb samen met wat anderen in rheden dat veld kunnen blocken. met een block link.

Daarna geflipped, veldje gemaakt waarna die grote noord-zuid lijn over ons blauwe veld kwam te liggen ><
michaelvink schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:15:
Zijn er hiervandaan nog agents naar Keulen gegaan eigenlijk?
Keulen was TOF! voor het eerst in een bike team. En wil nooit meer wat anders (behalve misschien dat ene static team die een karretje had met een BBQ er op....) Zo ongelooflijk leuk om ergens naartoe te moeten racen om keys af te leveren, even snel te helpen. Mensen zijn zo blij om te zien dat er hulp komt.

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 26-09-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Ik ben ook gegaan, ook als biketeam, net als in rotterdam en wenen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Ben donderdagavond vertrokken, vrijdag de kathedraal banner gedaan van 72 missies om de stad te verkennen en wat random keys te verzamelen en daarna naar de pre-party gegaan. Toch zo'n 40km gefietst die dag. Zaterdag biketeam, erg dynamisch en inspannend, ik heb ongeveer 35km gefietst gok ik, en daarna gegeten met het team bij een thais restaurant. Tot slot naar de res afterparty, die nia party heb ik overgeslagen, ik had geen zin om als haringen in een ton te staan. De res party was gezellig, weer met veel mensen bijgekletst. Zondag Missionday, dat was wat gedoe vanwege slechte GPS, dus eerst maar rustig koffiegedronken op een terrasje, crepe met nutella gegeten en biocards geruild. En toen 12 missies gedaan en plezier gehad bij de registratie. Tegen het eind van de middag heb ik de trein terug gepakt. Op zich een weekend vol plezier, en winst voor de resistance :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Even een guardian hunten? Of maken? :o

Massive rescue effort on top of Mt. Ascutney

Damn, that's stupid. Surely... it must be a smurf/frog. (doorhalen wat niet van toepassing is :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 834471

Het begint een beetje te pruttelen rond een grote Ingress update/Ingress 2.0:

https://plus.google.com/+BrentHollett/posts/hxzdgsUmgHy

Rumoeren natuurlijk, maar lijkt er op dat ze Ingress willen gaan harmoniseren met Pogo als ik dat zo lees en dat zat er natuurlijk wel en een klein beetje aan te komen. Ongetwijfeld heeft Nia voldoende kennis opgedaan met PoGo om ook Ingress efficienter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Anoniem: 834471 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:38:
Het begint een beetje te pruttelen rond een grote Ingress update/Ingress 2.0:

https://plus.google.com/+BrentHollett/posts/hxzdgsUmgHy

Rumoeren natuurlijk, maar lijkt er op dat ze Ingress willen gaan harmoniseren met Pogo als ik dat zo lees en dat zat er natuurlijk wel en een klein beetje aan te komen. Ongetwijfeld heeft Nia voldoende kennis opgedaan met PoGo om ook Ingress efficienter te maken.
ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geckoo schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:56:
[...]

ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft....
Als ze dat echt gaan doen vermoed ik dat je als gebruiker in de eerste instantie nog niet zo veel merkt... misschien dat je met een rooted phone issues krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Ik hoop dat ze weer in de buurt komen (Tilburg)! Adrenaline! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

er zijn al verschillende groepen op Telegram
@canard welke fraction zit jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Geckoo schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:19:
er zijn al verschillende groepen op Telegram
@canard welke fraction zit jij?
De smurfjes.... in-game naam is djcanard. Jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Canard schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:37:
[...]

De smurfjes.... in-game naam is djcanard. Jij?
de andere, enige juist natuurlijk, ouwe xenofoob ;) GeckooNL ;)
vooral regio den bosch maar kom nog wel eens in Tilburg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik speel bij Enlightened, speel onder de naam Abramech, vooral in Den Haag.
Ook te vinden in Leiden en Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Laatst online: 03-06 14:53
Net begonnen. Lvl 3 bij Resistance. Speel momenteel vooral in Den Haag. Username: PuddingNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Resistance Emmeloord... zie naam. Bij ons zijn ze niet zo actief, maar ja, dat ben ik zelf ook niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
sjaool schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:50:
Resistance Emmeloord... zie naam. Bij ons zijn ze niet zo actief, maar ja, dat ben ik zelf ook niet zo.
Jij ook hier :) (wegwijs :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Yep, maar dat wist je ook wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
sjaool schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:30:
[...]

Yep, maar dat wist je ook wel. :P
Haha ik lees hier maar heel af en toe even mee, te inactief met het gehele Ingress verhaal geworden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

lubbertkramer schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:33:
[...]

Haha ik lees hier maar heel af en toe even mee, te inactief met het gehele Ingress verhaal geworden O-)
Lekkere slow talk hier... :+ Ik hang meer in andere threads rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
sjaool schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:37:
[...]

Lekkere slow talk hier... :+ Ik hang meer in andere threads rond.
Ik zoek een beetje actieve Ingress threads. Net nieuw (lvl3) dus probeer zoveel mogelijk te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PuddingNL schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:24:
[...]

Ik zoek een beetje actieve Ingress threads. Net nieuw (lvl3) dus probeer zoveel mogelijk te leren.
Dan wordt het tijd om in een Google Hang Out te gaan rondhangen. ;) Even in de comm contact zoeken met iemand uit jouw regio. Die kan jou dan vast wel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Contact met je fractie leg je het beste via de fraction comm, hangouts/telegram of Google+. Mocht dat niet lukken dan kun je me ook een DM sturen als je resistance bent.

Ik speel over het algemeen in Enschede, maar heb het banner virus en fieldvirus wel te pakken gekregen, dus je komt me op diverse plekken tegen op de intel map. (resistance agent @iooryz, lvl 15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Mocht je voor de juiste Fraction, enlightened dus, kiezen dan kan jij mij ook altijd een bericht sturen.
Ben ook vrij actief op Telegram en kan je dan naar lokale partijen door verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Gister na een dagje spelen de groene portals veranderd in blauw! ;)

Direct namen mensen contact op en zit nu in de lokale HO. Wel gaaf hoe actief dit spel gespeeld wordt. Zelf ben ik een casual speler, dit weekend net lvl 4 geworden, maar lijkt mij wel gaaf om een keer een anomaly mee te maken. Zijn die er dit jaar ook in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Je hebt nu ook wel feest met een shard in je home town ;)
Maar tot nu toe blijft hij ook daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geckoo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 04:59:
Je hebt nu ook wel feest met een shard in je home town ;)
Maar tot nu toe blijft hij ook daar ;)
Geen idee waar je het over hebt. ;)
PuddingNL schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:06:
Gister na een dagje spelen de groene portals veranderd in blauw! ;)

Direct namen mensen contact op en zit nu in de lokale HO. Wel gaaf hoe actief dit spel gespeeld wordt. Zelf ben ik een casual speler, dit weekend net lvl 4 geworden, maar lijkt mij wel gaaf om een keer een anomaly mee te maken. Zijn die er dit jaar ook in Nederland?
Er staan nog geen Anomalies op de kaart. Wel is er 25-06 een mission day planned in Deventer, ook gezellig.
Voor event data kan je deze pagina in de gaten houden: https://www.ingress.com/events

Wellicht tref je me nog wel een keer op één van je portals, speel ook in het haagse. (maar niet voor RES ;) )

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 834471 op 04-04-2017 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Leuk veldje over NL vanmiddag. :)

Afbeeldingslocatie: https://kevindebie.nl/fieldmay2017.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canard
Opschepper O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Leuk inderdaad maar leuker als je zelf kan meewerken aan zulke velden (en ik vind groen wat minder xD). Heb zelf tijd terug aan DoubleDutchTrouble mogen meewerken welke ook nog door Nia is meegenomen in een ingressreport. Meestal was ik een cleaner maar bij deze operatie was ik een van de linkers vanuit België (Knokke-Heist) wat een mooie ervaring was! Hulde nog steeds aan onze OP leiders :)

vanaf 3:40 DoubleDutchTrouble met steenkolen Engels van ons Nederlanders haha :P
#IngressReport is live, with Aegis Nova news, an excellent collection of Sitreps and Investigation updates.

New details about how the Cluster Battles and Flash Shards at the Aegis Nova Anomalies will work.

A Mission in San Diego leads to intel with staggering implications for the Ingress Investigation.

New Portals associated with AUTOBACS emerge into the Portal Network, and NL-1331 hits the road.

And detailed looks at some amazing Sitreps, including a homogenous Field-op in Tokyo, a massive undertaking to win Obsidian Copenhagen, Op DoubleDutchTrouble and more.

Agents, give this video the thumbs up and subscribe to the Ingress Youtube channel. Share your favorite Sitreps and Agent Stories on Facebook, Google+, Twitter and Instagram using #Ingress .

#IngressNews
https://plus.google.com/u/0/+Ingress/posts/YxXEQoNtc6D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Er was ook een leuk feestje in amersfoort vorige week zaterdag. Het wel bekende RESfeestje Beer&Bursters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
https://plus.google.com/+Ingress/posts/YjnRW7Yx8QH

Anomaly data zijn inmiddels vrijgegeven voor de rest van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas weer niet in NL.
Brugge wel redelijk te doen allicht. Overweeg zelf ook Berlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Anoniem: 834471 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:30:
Helaas weer niet in NL.
Brugge wel redelijk te doen allicht. Overweeg zelf ook Berlijn.
Tja, ach, we hebben al Amsterdam, Rotterdam 2x en Utrecht gehad. We zijn nog niet weer aan de beurt dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met het aantal Ingressers hier had ik toch stiekem wel een satelite verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 834471 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:47:
Met het aantal Ingressers hier had ik toch stiekem wel een satelite verwacht.
Nia weet ook wel dat de Nederlanders niet te beroerd zijn om er voor te reizen. Dat speelt ook wel mee.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaLeX schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:37:
[...]

Nia weet ook wel dat de Nederlanders niet te beroerd zijn om er voor te reizen. Dat speelt ook wel mee.
De kern zeker, maar casual spelers krijg je niet zo snel zo gek om naar een Keulen af te reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Operarion Portal Recon nu ook toegankelijk voor lvl 15 spelers.

https://opr.ingress.com/

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 834471 op 13-06-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Anoniem: 834471 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:50:
Operarion Portal Recon nu ook toegankelijk voor lvl 15 spelers.

https://opr.ingress.com/
Me happy! Nu nog door de training komen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond die training best te doen, het is even een kwestie van goed lezen en vervolgens goed opletten. De voorbeelden die iedereen krijgt zijn tot een zekere hoogte willekeurig maar de antwoorden waren in al mijn gevallen redelijk intuïtief.
Al een paar bankportals af kunnen keuren. })
15 portals gereviewed, zeker al 2 gehad die een legit ding als portal aanmelden in de buurt maar de locatiemarker op google maps ergens verderop in een woningcluster neerzetten. Fuckers. :P Deze kan je overigens rectificeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 834471 op 13-06-2017 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Anoniem: 834471 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:39:
Ik vond die training best te doen, het is even een kwestie van goed lezen en vervolgens goed opletten. De voorbeelden die iedereen krijgt zijn tot een zekere hoogte willekeurig maar de antwoorden waren in al mijn gevallen redelijk intuïtief.
Al een paar bankportals af kunnen keuren. })
15 portals gereviewed, zeker al 2 gehad die een legit ding als portal aanmelden in de buurt maar de locatiemarker op google maps ergens verderop in een woningcluster neerzetten. Fuckers. :P Deze kan je overigens rectificeren.
De training viel wel mee ja, gewoon goed kijken/lezen.

Inmiddels 136 portal gereviewd... waarvan er 6 accepted en 16 rejected zijn. Inderdaad ook een aantal waarvan ik de locatie bijgesteld heb, maar nog niet heel dramatisch.

Ik kwam ook een foto tegen van een huiskamer met TV aan. Die vond ik dan wel weer hilarisch :)
Maar ook een of ander beeld van een houten eend in een huiskamer, of een nietszeggend gebouw wat zogenaamd een kerk is.
Ik kom er aardig wat tegen uit België, weet niet hoe ze die portals toewijzen, misschien rondom je eigen "regio"? (Tilburg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Brugge is -- mits auto -- erg goed bereikbaar vanaf het grootste stuk van Nederland. Er is niet echt een goed OV bereikbare optie in deze series jammer genoeg (tenzij je het vliegtuig meetelt als OV -- ik ga iig naar Basel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OPR badges worden uitgedeeld.

Anoniem: 116604

Ik speel nu een tijdje Ingress en vroeg me zo langzamerhand af of er iets van 'etiquette' in dit spel bestaat. Ik ben zelf, als werkelijk onbenullig spelertje van bijna L6 met een arsenaal van niks, geneigd om mijn portals nauwelijks te verdedigen. Ik heb er gewoon nog niet de mods en resonators voor en bovendien knalt iemand met krachtiger L7 of L8-wapens ze nog steeds binnen de kortste keren aan flarden. Ik laat de portals dus bewust simpel achter zodat iemand anders van mijn niveau ze over kan nemen en op die manier kan doorgroeien. Voor wat hoort wat.

Nu zit er echter in mijn omgeving een tig keer sterkere speler die schijt heeft aan die gedachte en gewoon alles razendsnel vernietigt en met maximale sterkte vastzet, zeer waarschijnlijk wetende dat ik daar bijna helemaal niets aan kan doen. Ik moet tientallen zo niet honderden portals hacken voor ik voldoende wapens heb om zo'n portal aan te kunnen... als ik geluk heb, want die krengen zijn op mijn niveau supertaai. En zo zijn er aardig wat in mijn omgeving. Al met is mijn indruk 'hufterige ploertenstreek'. Ja, niet tegen de regels want natuurlijk hoort aanvallen en overnemen erbij. Maar moreel volkomen gelijk aan taking candy from a baby.

Ja, ik kan natuurlijk een sterke soortgenoot zoeken om samen ten strijde te trekken. Het zal er wel een keer van komen. Maar dat is eigenlijk verschuiven van het probleem. Ervaringen? Meningen?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ingress is een spel dat samenwerking vereist met andere factiegenoten om het spel een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen. Ingress spelers zullen dan ook vrij snel in een lokale community gaan deelnemen waar je de nodige hulp en tips kunt krijgen. Dat is dus verreweg het beste om te doen. Uit je verhaal begrijp ik dat je nog niet in zo'n community zit. Als de plaats in je profiel je speelgebied is dan zul je daar vast een actieve community vinden. Goede kans dat iemand je via Comm zal uitnodigen om daar bij te komen.

Die kunnen je evt. ook helpen aan extra inventaris of kunnen je helpen om L8 te worden wat in de beginfase het belangrijkste doel is. Het kapotschieten van jouw velden is een snelle manier om AP te vergaren voor de tegenstander en het zetten van sterke schilden is een tactiek om jou te vertragen om L8 te worden waarmee je een sterkere tegenstander zult zijn. Volkomen logisch dus binnen het kader van het spel. Frustrerend voor jou, maar dat is de bedoeling dus ook.

Belangrijkste vraag natuurlijk... heb je de 'goede' kleur gekozen? ;)

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Anoniem: 116604 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:39:
Ik moet tientallen zo niet honderden portals hacken voor ik voldoende wapens heb om zo'n portal aan te kunnen... als ik geluk heb,
Welkom bij Ingress, ook op een hoger level moet je veel hacken voor je spulletjes..
Ja, ik kan natuurlijk een sterke soortgenoot zoeken om samen ten strijde te trekken. Het zal er wel een keer van komen. Maar dat is eigenlijk verschuiven van het probleem. Ervaringen? Meningen?
Nee, dat is niet het probleem verschuiven want je zal ze nog veel vaker nodig hebben zodra je l8 bent, je kan immers alleen met 8 l8 spelers een l8 portal maken.
Zoals Captain hierboven al aanhaalt. meld je in de com en sluit je aan bij de lokale groep om verder te komen.

Wear Sunscreen!

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:21:
Die kunnen je evt. ook helpen aan extra inventaris of kunnen je helpen om L8 te worden wat in de beginfase het belangrijkste doel is. Het kapotschieten van jouw velden is een snelle manier om AP te vergaren voor de tegenstander en het zetten van sterke schilden is een tactiek om jou te vertragen om L8 te worden waarmee je een sterkere tegenstander zult zijn. Volkomen logisch dus binnen het kader van het spel. Frustrerend voor jou, maar dat is de bedoeling dus ook.
Nou... nee. Het werkt natuurlijk twee kanten op. Een sterke speler heeft er niets aan als hij een omgeving helemaal dichttimmert, want dan droogt ook zijn eigen puntenbron op. Er zijn immers weinigen die hem/haar binnen een redelijke termijn aankunnen zodat hij, op zijn beurt, weer AP krijgt voor het vernietigen van hetgeen is opgebouwd. (Badges e.d. even buiten beschouwing gelaten.) Ingress is in theorie een nulsomspel, dus is het het best als iedereen elkaars niveau een beetje respecteert. En na een tijdje leer je echt wel wie waar actief is.

Ja, okee, je kunt dan gaan redeneren: ik zet alles op slot zodat ik elders een weekje of zo kan hacken om dan, als alles weer openvalt, met frisse moed van start te gaan. Maar dan wordt het spel meer een wedstrijdje Wie is bereid het meest te reizen? Ik heb dan de mazzel dat ik goed en vaak en ook erg snel van alles en nog wat kan tanken, maar ook daar zal wel een keer een einde aan komen.
Belangrijkste vraag natuurlijk... heb je de 'goede' kleur gekozen? ;)
Uiteraard. Mijn favoriete kleur zelfs, zij het niet de juiste tint. Ik vind het alleen erg jammer dat er behalve kleur niets is om de partijen van elkaar te onderscheiden. Strategieën en tactieken zijn daardoor voor iedereen gelijk. Er is wel wat differentiatie wat betreft de badges natuurlijk, maar dat is veel meer individueel. Het zou veel leuker zijn als de kleuren echt andere manieren moesten gebruiken om hun doel te bereiken.

(Sorry voor de terminologie. Ik ben nogal een bordspeler en het is moeilijk om principes die ik daar leerde niet elders toe te passen.)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als een speler L16 is interesseert de AP nog weinig. De tegenstander verhinderen om sterker te worden is in de fase dat jij levelt naar L8 dan belangrijker dan AP scoren. Ook voor spelers die nog geen L16 zijn.

De 'goede' kleur is vooral de kleur die in jouw spelregio het minst vertegenwoordigd is, dit om de balans in het spel te houden en voor voldoende tegenstand te zorgen. In gebieden waar een factie totaal overheerst is het spel zo goed als dood.

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:24

defiant

Moderator General Chat
Ooit in het begin periode van Ingress een tijdje rondgekeken, laatst heb ik het een korte tijd weer opgepakt, maar ik ben na lvl7 min of meer gestopt met spelen, wat mij vooral opvalt:
- Van lvl1 t/m 8 is het feitelijk een training en ben je te zwak om serieus te kunnen spelen, je moet daarom zo snel mogelijk naar lvl8 zonder echt nog na te denken over tactiek/planning/etc, dat heeft niet zoveel zin. Factiegenoten kunnen je helpen met levelen.
- Het spel is hierdoor beneden lvl8 enorm on-gebalanceerd, ik denk dat 't hierdoor ook niet zo newbie vriendelijk is, wat je op laag niveau doet heeft nauwelijks impact.
- Zit je in area's met actieve facties, dan is het erg handig om te deel te nemen voor de farms om items te vergaren waar je een serieuze impact mee kan hebben.
- Niet iedereen speelt even netjes, sommige mensen hebben mule-accounts voor extra items of gebruikt men bots/cheating voor bijv. guardian-hunting en in sommige facties is er een hoop 'drama'.
- Uiteindelijk moet het spelplezier komen uit tactiek en samenspelen, het spel zelf heeft niet echt een doel en beloond feitelijk alleen activiteit/deelname met stats en badges.

Ik ben zelf gestopt omdat ik niet het type speler ben dat een 'kick' krijgt van dit type gameplay en het kost behoorlijk wat tijd wil je een impact maken, causal gameplay is afhankelijk van je eigenlijk houding een beetje futiel :)

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:00:
Als een speler L16 is interesseert de AP nog weinig. De tegenstander verhinderen om sterker te worden is in de fase dat jij levelt naar L8 dan belangrijker dan AP scoren. Ook voor spelers die nog geen L16 zijn.
Hrmpf. Ik heb vooral de indruk dat je vanaf, zeg L12- tot L13-ish meer wordt getest op je uithoudingsvermogen en bereidheid om het spel heel lang te blijven spelen dan dat je daadwerkelijk nog wat 'ontdekt'. En dan hebben sommige spelers wel heel erg veel mazzel met hoe de portals in hun omgeving zijn verdeeld. Gisteren liep ik door een gebied waar er een stuk of 30 op een kluit stonden en op een bepaalde plek binnen je scanner uit 6 exemplaren kon kiezen. Ja, dan gaat linken natuurlijk wel héél erg eenvoudig. (Was trouwens ook leuk voor hacken.)

Uiteraard kan het nog erger. Dit soort dingen, bijvoorbeeld. Maar die kenden jullie natuurlijk al :) .
De 'goede' kleur is vooral de kleur die in jouw spelregio het minst vertegenwoordigd is, dit om de balans in het spel te houden en voor voldoende tegenstand te zorgen. In gebieden waar een factie totaal overheerst is het spel zo goed als dood.
Wat ik dus zei. Ingress is geven en nemen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je hebt, zoals met elk spel, een tegenstander nodig om het spel überhaupt te kunnen spelen, maar je speelt wel tégen elkaar. Dat hoort er nu eenmaal bij. Het is dus zoeken naar de beste methode om jouw speldoel op elk gegeven moment te bereiken.

Spelers kunnen er zeer verschillende speldoelen op na houden. Sommigen zijn zeer territoriaal en willen hun 'eigen' buurtje constant in hun kleur houden. Anderen willen zo groot mogelijke velden maken en weer anderen hebben lol in het doen van missions en het verzamelen van mooie grote missiebanners. Anderen focussen meer op het sociale aspect en doen veel in groepsverband. Je kunt het zo intensief of zo casual spelen als je wilt.

Cheaters blijven vervelend natuurlijk. Die kom je helaas overal tegen. Die mensen snappen het niet echt. Je kunt hopen dat ze een keer tegen de lamp lopen en dat Niantic ze een ban aan hun broek geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:56

hneel

denkt er het zijne van

Sinds een paar weken speel ik nu ook Ingress. 2 jaar geleden begonnen met Pokemon Go en toen al van het spel gehoord, maar er verder nooit wat mee gedaan.

Eigenlijk begonnen uit frustratie over het gebrek aan pokestops/gyms in onze omgeving. Een tijdje geleden ontdekten we dat er een L16 Ingress speler in onze raid groep zat. Deze is nu dus begonnen met portals aangvragen en er zijn er nu inderdaad een paar goedgekeurd en over gezet naar Pokemon Go. Maar omdat 1 speler maar 7 portals per 2 weken kan aanvragen zijn we zelf ook met een groepje begonnen en dat gaat best lekker. Zelf zit ik nu op L6, maar er zitten er ook al een paar op L8.

De high-level spelers zitten gelukkig vooral in de buitengebieden grote fields te maken, zodat wij in de kernen lekker kunnen farmen.

Toch snap ik niet waarom niet veel meer L10+ Ingress spelers portals aanvragen. Is er in Ingress soms minder behoefte aan dan in Pokemon Go? In dat laatste spel is het gebrek echt nijpend, maar in Ingress kan je met een klein aantal portals toch nog wat AP bij elkaar harken. Of weten de meeste Ingress spelers gewoon niet dat het (weer) mogelijk is om portals aan te vragen?

[ Voor 10% gewijzigd door hneel op 07-03-2018 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:55
Naar mijn beleving zijn er meeeer dan genoeg portals in Ingress. Er mogen er zelfs weg als je het mij vraagt. Zoveel nutteloze portals of portals van objecten die niet meer bestaan. Volgens mij was het idee dat bijzondere dingen (kunst, oude gebouwen, etc) een portal mogen zijn.
Ik hoop niet dat jullie bijdragen aan de vervuiling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Frank!in schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:17:
Naar mijn beleving zijn er meeeer dan genoeg portals in Ingress. Er mogen er zelfs weg als je het mij vraagt. Zoveel nutteloze portals of portals van objecten die niet meer bestaan. Volgens mij was het idee dat bijzondere dingen (kunst, oude gebouwen, etc) een portal mogen zijn.
hear hear! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:56

hneel

denkt er het zijne van

Tja, er zijn inderdaad een hoop onzin punten. Dat stamt denk ik nog uit de tijd dat iedereen portals kon aandragen en er geen review op zat.
In Pokemon Go is het simpelweg zo dat als je een X aantal beesten vangt je ook naar verhouding bij de stops items (vangballen) moet verkrijgen. En op veel plaatsen is die verhouding tussen aantal beesten en stops erg uit evenwicht.

We zijn allemaal volwassen high-level PoGo spelers, dus we gaan geen kinderachtige zaken aandragen. Die zouden toch worden afgekeurd.

Ik heb trouwens al een opzetje gemaakt voor ons dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001

Croga

The Unreasonable Man

Frank!in schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:17:
^^ dit

Bij mij in de buurt zitten ze zo dicht bij elkaar dat ze nauwelijks meer te selecteren zijn in de app. Dan houdt het natuurlijk wel een beetje op.....
Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste