Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:46
Ik ben vandaag begonnen nadat een collega er over begon, ben eigenlijk geen gamer en mobile games zijn niet mijn ding. Maar dit lijkt me wel leuk omdat je ook echt naar dingen toe moet.

Ik ben maar voor team blauw gegaan aangezien groen al de overhand heeft hier in het noorden.(Friesland, leeuwarden, heerenveen etc). Ik ben regelmatig onderweg hier in de provincie tijdens werktijd, dus genoeg te doen voor mij als deze game me blijft boeien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 16:19
Nu ben ik ook gestart met de game, in Amersfoort.

Dit is mijn omgeving:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2as31z.jpg

Ook als ik via internet op de wereldwijde map kijk, is bijna alles in Amersfoort blauw. Nu ben ik zelf ook blauw, is dit handig?
Of kan ik beter opnieuw beginnen en dan starten als groen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Opnieuw starten moet dan met een ander account. Want niantic is traag om een acocunt weg te gooien.

Maar als je voldoende inzoomt zie ik in Amersfoort ook wel groen, of niet volgedeplayde blauwe/grijze portals.

Als je lang als underdog in een bepaald gebied zit, waar goed geshielde hoge portals staan van een andere kleur, dan werkt het spelletje evengoed niet.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Dat er veel blauw in amersfoort is, kan ook een momentopname zijn. Maar op zich is het geen probleem om bij het sterkere team in je omgeving te zitten. Zoek contact met de lokale resistance afdeling (http://amersfoort.theresistance.nl/) en ze helpen je als het goed is graag op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Vincent_
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
levik7 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:20:
[...]
Ook als ik via internet op de wereldwijde map kijk, is bijna alles in Amersfoort blauw. Nu ben ik zelf ook blauw, is dit handig?
Of kan ik beter opnieuw beginnen en dan starten als groen?
Toen ik begon, woonde ik in een stad die voornamelijk door RES (blauw) werd geregeerd. Ik vond dat handig om te levellen. Lekker rondjes lopen, hacken, keys verzamelen, portals aanvullen en links en fields maken.
Nu ben ik inmiddels L8+ en woon ik in een omgeving waar voornamelijk ENL aanwezig is. Dat is lastiger om fields te maken, aangezien mijn portals niet lang blijven staan. Resonators destroyed is wel aanzienlijk gestegen! :)
Tip: neem inderdaad contact op met lokale spelers! Zij kunnen je altijd helpen, bijvoorbeeld met keys.

[ Voor 6% gewijzigd door _Vincent_ op 24-06-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Iooryz schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:25:
Dat er veel blauw in amersfoort is, kan ook een momentopname zijn. Maar op zich is het geen probleem om bij het sterkere team in je omgeving te zitten.
Behalve dan dat het gangbare advies is om de minst vertegenwoordigde kant te kiezen zodat er een goede balans in het spel blijft. Als iedereen dezelfde kleur heeft valt er verdomd weinig meer te spelen. Ik zag ook dat Amersfoort heel erg gedomineerd wordt door blauw. In een mate die een structurele overmaat aan blauwe spelers suggereert. Daarbij past dan het advies om groen te kiezen.

In Haarlem is het ook al erg lang bijna constant blauw. Daar hebben enkele mensen in het verleden om die reden ook een faction change gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Gisteren en vandaag tijdens woon-werk traject lekker bezig geweest en in mijn woonplaats een paar links gelegd. Zelfs nog twee nieuwe portals gevonden wat lekker veel punten op leverde, ik ben inmiddels al level 3 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
Terrz schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:47:
Gisteren en vandaag tijdens woon-werk traject lekker bezig geweest en in mijn woonplaats een paar links gelegd. Zelfs nog twee nieuwe portals gevonden wat lekker veel punten op leverde, ik ben inmiddels al level 3 :).
Lekker bezig, geniet er nog maar even van zou ik zeggen want levelen gaat nu nog snel maar straks moet je een paar miljoen AP + badges om te levelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
lubbertkramer schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:04:
[...]

Lekker bezig, geniet er nog maar even van zou ik zeggen want levelen gaat nu nog snel maar straks moet je een paar miljoen AP + badges om te levelen :P
Ja had al begrepen dat het na level 4 niet zo snel meer gaat. Een veld aanleggen levert 1200 punten op, maar krijg je ook nog extra punten naarmate je een groter veld maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Terrz schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:47:
Niet om je te ontmoedigen maar de levels zijn niet lineair. ;)

Op level 3 heb je nog maar 2,5% van de punten behaald die nodig zijn voor level 8. :+

Zie hieronder de AP vereisten voor de levels en het interval tussen de levels. Het is bijna consequent een verdubbeling van het vorige level met zelfs een iets groter interval tussen de lagere levels. Maar het valt reuze mee als je het eenmaal een beetje door hebt. Je behaalt steeds sneller punten naarmate je meer ervaren raakt.

Maar op level 6 ben je dus pas op 25% en op level 7 ben je pas op de helft en mag je nog een keertje 600.000 punten gaan halen. 8)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
1           0     
2      10.000     10.000 
3      30.000     20.000 
4      70.000     40.000 
5     150.000     80.000 
6     300.000    150.000 
7     600.000    300.000 
8   1.200.000    600.000

Suc6. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Terrz schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:27:
[...]

Ja had al begrepen dat het na level 4 niet zo snel meer gaat. Een veld aanleggen levert 1200 punten op, maar krijg je ook nog extra punten naarmate je een groter veld maakt?
Nee, groter veld is alleen leuk voor je MU stats maar geeft zelfde aantal AP.

Waar in Friesland speel je, ik kom zelf uit Flevoland maar bezoek regelmatig Friesland, vooral voor ankers voor de wat grotere velden :) Ben je al in contact met RES Friesland, zit je al in de hangouts?

[ Voor 21% gewijzigd door lubbertkramer op 24-06-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
lubbertkramer schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Nee, groter veld is alleen leuk voor je MU stats maar geeft zelfde aantal AP.

Waar in Friesland speel je, ik kom zelf uit Flevoland maar bezoek regelmatig Friesland, vooral voor ankers voor de wat grotere velden :) Ben je al in contact met RES Friesland, zit je al in de hangouts?
Omgeving Leeuwarden, heerenveen, drachten. Ik ben verder nog met niemand in contact, speel nog maar 1 dag haha. Welke hangouts? Google hangouts bedoel je? Daar doe ik eigenlijk niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Terrz schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:53:
[...]

Omgeving Leeuwarden, heerenveen, drachten. Ik ben verder nog met niemand in contact, speel nog maar 1 dag haha. Welke hangouts? Google hangouts bedoel je? Daar doe ik eigenlijk niks mee.
Hangouts gebruiken ze voor contact in een gebied, om bijvoorbeeld elkaar te helpen levelen, farm te bouwen voor spullen (zeker handig als je lvl 8 bent) en om grotere velden te maken. Als je grote velden over steden of provincies wilt leggen kun je dat niet alleen, mede vanwege blocklinks als dat het anders veel rijden is en daarvoor al iemand iets gedaan heeft waardoor je plan mislukt :P

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 24-06-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:59
CaptJackSparrow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:35:
Maar op level 6 ben je dus pas op 25% en op level 7 ben je pas op de helft en mag je nog een keertje 600.000 punten gaan halen. 8)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
1           0     
2      10.000     10.000 
3      30.000     20.000 
4      70.000     40.000 
5     150.000     80.000 
6     300.000    150.000 
7     600.000    300.000 
8   1.200.000    600.000

Suc6. :)
Lol van lvl 6 naar lvl 8 heb ik toen in 4 uur spelen gehaald. Sowieso Kan je vanaf lvl6 echt lekker gaan spelen en ben je ninder afhankelijk van anderen voor sloop werk. Als je genoeg bursters hebt, wijken met slecht geshielde portals en portal keys kan het dan heel hard gaan. Die week iets van 800 bursters verschoten.

Bij ons in het dorp deze avond 3x een mini farm opgebouwd en ook 3x was ie binnen een half uur weer gesloopt. Ging wel erg hard zo.
lubbertkramer schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:55:

Hangouts gebruiken ze voor contact in een gebied, om bijvoorbeeld elkaar te helpen levelen, farm te bouwen voor spullen (zeker handig als je lvl 8 bent) en om grotere velden te maken. Als je grote velden over steden of provincies wilt leggen kun je dat niet alleen, mede vanwege blocklinks als dat het anders veel rijden is en daarvoor al iemand iets gedaan heeft waardoor je plan mislukt :P
Ons dorp is voornamelijk blauw en een buur dorp vrij fanatiek groen dus er is nu het plan om dat dorp te begraven onder grote multi layter fields >:) Was me dit weekend bijna in m'n eentje gelukt. Maar nu liggen er weer zo gruwelijk veel JOLO links. Er zouden nu c.a. 30 links weg moeten waarvan ook een aantal van blauw. Samen met c.a. 60Km auto rijden is het nu niet meer in je eentje te doen. Kwam zaterdag ochtend dan ook niet verder dan 5.200K MU over 2 lagen. En nog wat losse velden van totaal 1.300MU. Als alles was gelukt had daar nog een veld van c.a. 20.000MU per laag!!! bij gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door martijn_tje op 24-06-2015 23:05 ]

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 13:13

Smurf

Detri

Mooi veld over europa gisteren trouwens. Alleen jammer dat het de verkeerde kleur had :P

https://plus.google.com/+JuliaVivienneLoverdose/posts/jNs45gisbpL

[ Voor 122% gewijzigd door Smurf op 25-06-2015 08:31 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00

WouterG

Dit is geen ondertitel

Als smurf vind ik dat veldje toch te mooi om te slopen. Al is het nu wel een stuk saaier hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Smurf schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:25:
Mooi veld over europa gisteren trouwens. Alleen jammer dat het de verkeerde kleur had :P
Uhm... verkeerde kleur... smurf.... ? Ikke niet snap.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30

Toen ik gisteren op de map keek zag ik alles blauw! Ik dacht dat het een bug was, maar blijkbaar niet dus =/
(Had niet zo ver uitgezoomd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Canard schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:19:
[...]

"verkeerdekantsmurf" ; )

btw, ik zag een lijstje met agents voorbij komen waar jij op 1 stond.. de nr. 3 was een apeldoorner die 1 veldje van 4000 mu had gelegd. Geen idee hoe die ranking word bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 13:13

Smurf

Detri

Canard schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:19:
[...]

Ja wist ik veel toen ik deze nick uitkoos.. of toen ik begon met Ingress. :P

Tweakers is ook de enige plek waar ik deze nick nog gebruik, en het kwartje viel bij mij eigenlijk pas na het maken van die post :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Smurf schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Ja wist ik veel toen ik deze nick uitkoos.. of toen ik begon met Ingress. :P

Tweakers is ook de enige plek waar ik deze nick nog gebruik, en het kwartje viel bij mij eigenlijk pas na het maken van die post :)
Je bent dus gewoon een kikker in vermomming xD

Klasse veldje inderdaad en legit, dat vind ik altijd nog het belangrijkste bij die grote BAF's..... Gelukkig volgden al snel foto's met sitrep om aan te tonen dat het een legit veldje was want me don't like spoofers :)

[ Voor 42% gewijzigd door lubbertkramer op 25-06-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:35
CaptJackSparrow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:08:
[...]

In Haarlem is het ook al erg lang bijna constant blauw. Daar hebben enkele mensen in het verleden om die reden ook een faction change gedaan.
*steekt vinger op* :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

lubbertkramer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:28:
Klasse veldje inderdaad en legit, dat vind ik altijd nog het belangrijkste bij die grote BAF's..... Gelukkig volgden al snel foto's met sitrep om aan te tonen dat het een legit veldje was want me don't like spoofers :)
Zijn die foto's van mensen die een paar links schieten daar voldoende bewijs voor? Waarom zie ik geen bijdragen en foto's van mensen of teams die blokkerende links over het verloop van de gigantisch lange corridors over land opgeruimd hebben? Dat is de echt grote inspanning. Een paar linkjes schieten en daarmee een badge scoren is niet echt indrukwekkend.

Of is de reden dat we dat niet zien misschien omdat die mensen er niet zijn en het gewoon toch weer met bots is gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Zijn die foto's van mensen die een paar links schieten daar voldoende bewijs voor? Waarom zie ik geen bijdragen en foto's van mensen of teams die blokkerende links over het verloop van de gigantisch lange corridors over land opgeruimd hebben? Dat is de echt grote inspanning. Een paar linkjes schieten en daarmee een badge scoren is niet echt indrukwekkend.

Of is de reden dat we dat niet zien misschien omdat die mensen er niet zijn en het gewoon toch weer met bots is gedaan?
Nia is daarna vrij snel met het blokkeren van de schieters als het een spoof veld is maar dat is op dit moment nog niet het geval. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het legit is gezien de sitrep/foto's en informatie die binnen RES NL voorhanden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

lubbertkramer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:57:
Vooralsnog ga ik ervan uit dat het legit is gezien de sitrep/foto's en informatie die binnen RES NL voorhanden is.
De mensen die de links geschoten hebben en daarmee de badge gescoord hebben zullen wel echt zijn ja. De vraag is of het opruimen van de VELE blokkerende links ook door mensen is gedaan of door bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Vrijdag nacht met een hoop andere smurfen een aantal veldjes gemaakt tussen Enschede, Deventer en Doetichem. In de drukte heb ik het niet helemaal bijgehouden, maar volgens mij lagen er uiteindelijk ongeveer 14 lagen. Het screenshot is van iemand anders, niet van mij, maar geeft een mooie indruk. Het helpt wel voor de medals!
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-SuvvXcVKCS0/VZfPDxCuk6I/AAAAAAAAAno/wFsOA0v7O7Q/w487-h865-no/2015-07-04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

zojuist de game gedownload omdat iemand mij hier over vertelde en het wel heel erg interesant klonk.

Vind het raar dat ik er nog niet eerder van gehoord heb :)

Eerst maar eens kijken of ik de stortvloed aan info kan overleven

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
R.plas schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:54:
zojuist de game gedownload omdat iemand mij hier over vertelde en het wel heel erg interesant klonk.

Vind het raar dat ik er nog niet eerder van gehoord heb :)

Eerst maar eens kijken of ik de stortvloed aan info kan overleven
Welkom in de wereld waar niets is wat het lijkt :) Welke faction heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Vanavond ook downloaden, benieuwd of er mensen actief zijn in men dorp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

lubbertkramer schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:01:
[...]

Welkom in de wereld waar niets is wat het lijkt :) Welke faction heb je gekozen?
Ik vind de naam: Resitance veel beter klinken.
Maar ik kan mij beter vinden in de (stand)punten van Enlighted.
Dus het was even twijfelen.......

Maar de Chick die mij aan deze game heeft geholpen speelt Enlighted.... dus je raad het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Er is ook nog een aantal heen en keer geschoten vanuit en naar epe. 213k mu per veld geloof ik. Om 06.00 pas gaan pitten

Diezelfde dag crossfaction bbq in apeldoorn gehad die erg gezellig was 8)

Ben nu een beetje brak...

[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 06-07-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46
Ik snap er niets van, tijd om eens een tutorial door te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
SmokingSig schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:40:
Je bent niet de enige volgens mij, er zitten heel veel weetjes in :) probeer aan te sluiten bij je lokale community, dan krijg je vanzelf tips, Tenminste, hier bij Resistance wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
SmokingSig schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:40:
Probeer inderdaad locals te contacten, deze helpen je ook levelen waardoor het spel leuk is. Tot en met lvl 8 ben je zwakker dan anderen en kun je portals van een of meerdere level 8+ spelers niet alleen slopen en is de lol er snel af. Ben zelf een RES Flevoland speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
lubbertkramer schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:13:
[...]

Tot en met lvl 8 ben je zwakker dan anderen en kun je portals van een of meerdere level 8+ spelers niet alleen slopen en is de lol er snel af. Ben zelf een RES Flevoland speler :)
Nou, L6 bursters gaan hard genoeg hoor... maar vooral de shielding zorgt voor een taaie portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Canard schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:21:
[...]

Nou, L6 bursters gaan hard genoeg hoor... maar vooral de shielding zorgt voor een taaie portal.
True maar als je een recharger tegen je hebt dan is het als lager level minder leuk om te doen maar het kan inderdaad, Vanaf een lvl 5/6 moet het lukken. Vanaf lvl 8 is iedereen gelijk al kun je momenteel doorgaan tot lvl 16 (wat raar is aangezien het geen/weinig meerwaarde heeft (iets grotere xm balk bij hoger lvl) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Na vluchting door mijn kleine dorpje gereden te hebbem , merk ik dat ik de alleen heerschappij kan opeisen als ik een beetje me best ga doen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

als je je dorpje hoog genoeg levelt, komen er vanzelf andere spelers langs om het af te breken waarschijnlijk.
Zelf vind ik het het leukste spelen als er een goede balans is, zodat er ook genoeg uitdaging is (en genoeg is om te slopen en om te farmen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Laat ze maar komen.
Dat houdt het allemaal interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Laatst online: 13:55
Zijn hier al mensen die mufg capsules gehacked hebben? Heb er zelf nu twee, maar ik ben nog volop aan het experimenteren en heb de indruk dat mufg's die je zelf hacked meer items dupliceren dan degenen die je krijgt of opraapt. Op Internet is nog erg weinig te vinden over de achterliggende dynamics van deze capsules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Cumulus schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:08:
Zijn hier al mensen die mufg capsules gehacked hebben? Heb er zelf nu twee, maar ik ben nog volop aan het experimenteren en heb de indruk dat mufg's die je zelf hacked meer items dupliceren dan degenen die je krijgt of opraapt. Op Internet is nog erg weinig te vinden over de achterliggende dynamics van deze capsules.
Heb er inmiddels 5, had de eerste bij de eerste hack in Utrecht te pakken tijdens de anomaly :D
MUFG Capsule - how does it work?

Short answer:
Every item in capsule duplicates itself with 1-1.5% • probability once per day.

Long answer:
1) Multiplication rates do not vary among different types if items.
2) All capsules of a player trigger one multiplication event per day at a random time (all capsules at the same time). I'm not sure when the day "starts", but so far I cannot exclude intervals 16:30-20:15 and 22:45-4:15 UTC, my money's on 00:00 UTC ;-)
3) (Un)loading capsule does not affect the multiplication mechanism, the only important thing is the content of capsule at the time of multiplication event.
4) Every single item has approx. 1-1.5% • chance of duplicating itself.

What we can take from this?
1) If you already had your multiplication event of the day, you can safely unload all capsules until the next day starts.
2) The optimal load of MUFG capsule is 95 items.
3) Assuming the capsule is optimally loaded, you should get (on average) approx. 1 duplicated item per day.

• I'll refine the probability as my statistic grows.
Bron: https://plus.google.com/+PetrMor%C3%A1vek/posts/SKnUoW7H1qh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zie iemand op Facebook al enige tijd Ingress screenshots posten dus ik dacht vandaag laat ik het zelf ook eens proberen. Resistance gekozen, blijk ik ook midden in een behoorlijk blauw gebied te wonen dus ik kan rustig oplevellen. Wel grappig als je na twee jaar aansluit op zoiets, er is echt al een hele community.

Wel echt een geinig concept, mijn woon-werk verkeer heeft vandaag wat omwegen gemaakt vandaag :D Voorlopig kan ik als L2 speler nog niet echt veel doen (vanmiddag wat resonators geplaatst waarna alles door een hoog gelevelde groene speler werd gesloopt en overgenomen), maar er zitten best wat actieve spelers hier in de buurt dus ik ga eens kijken of ik in contact kan komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bigs op 20-07-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Bigs schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:20:
Ik zie iemand op Facebook al enige tijd Ingress screenshots posten dus ik dacht vandaag laat ik het zelf ook eens proberen. Resistance gekozen, blijk ik ook midden in een behoorlijk blauw gebied te wonen dus ik kan rustig oplevellen. Wel grappig als je na twee jaar aansluit op zoiets, er is echt al een hele community.

Wel echt een geinig concept, mijn woon-werk verkeer heeft vandaag wat omwegen gemaakt vandaag :D Voorlopig kan ik als L2 speler nog niet echt veel doen (vanmiddag wat resonators geplaatst waarna alles door een hoog gelevelde groene speler werd gesloopt en overgenomen), maar er zitten best wat actieve spelers hier in de buurt dus ik ga eens kijken of ik in contact kan komen.
Vive la résistance :D

Haha welkom bij een zeer verslavend spel met inderdaad al een grote community. Welke regio kom je vandaan als ik vragen mag / wat is je speelgebied (provincie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik kom uit Noord-Brabant, speelgebied is Helmond / Mierlo. Als ik het over een paar dagen nog boeiend vind zal ik me eens aansluiten op theresistance.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Het leukste aan Ingress is net die community. Je kan tijdens een wereldreis via dat spel in contact komen met locals die het spel ook spelen, en die nemen je dan al spelend mee naar plaatsen waar je als toerist nooit komt. Zo heb ik vorig jaar leuke vrienden gemaakt in Nepal die er Ingress spelen, heb ik die afgelopen lente weer bezocht en ga ik er nu kerstmis bij vieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Laatst online: 14:25
klopt. Ik reis nogal veel voor mijn werk en wereldwijd al een aantal mensen ontmoet.
Op dit moment in China, maar hier kan je niet normaal spelen aangezien alles van Google gebanned word.
Via een eigen VPN kon ik toch vanuit het hotel spelen en zo via de locale comm in contact gekomen met een aantal Resistance spelers hier en die hebben mij toegang gegeven tot de lokale VPN van de Resistance :)
De gene die dat beheerd heeft net een paar velden over Beijing etc gelegd:
4 velden van 68m+ elk.
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2lo2bzn.png

[ Voor 5% gewijzigd door The Fatal op 31-07-2015 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
The Fatal schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 07:54:
klopt. Ik reis nogal veel voor mijn werk en wereldwijd al een aantal mensen ontmoet.
Op dit moment in China, maar hier kan je niet normaal spelen aangezien alles van Google gebanned word.
Via een eigen VPN kon ik toch vanuit het hotel spelen en zo via de locale comm in contact gekomen met een aantal Resistance spelers hier en die hebben mij toegang gegeven tot de lokale VPN van de Resistance :)
De gene die dat beheerd heeft net een paar velden over Beijing etc gelegd:
4 velden van 68m+ elk.
[afbeelding]
Impressive! Wel beetje eng... Resistance wordt zo wel heel echt met die blokkades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Laatst online: 14:25
resistance niet.. China :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Ben vorige maand op vakantie geweest in schotland en had van te voren al contact gezocht via de scanner met een aantal lokale spelers in de buurt van het hotel. Een van die spelers bleek een gids te zijn van het kasteel dat ik daar wilde bezoeken (Stirling Castle), en bood zomaar gratis kaartjes aan. Zelf was hij die dag vrij, dus hij kon ons helaas geen rondleiding geven, maar die zelfde avond ben ik nog met een groep lokale spelers de stad in geweest om een hoop unieke portals te veroveren en hacken. Het was erg gezellig, en we blijven nog lekker contact houden. Ik kom ze vast nog wel tegen op een anomaly ofzo, zie beginnen in oktober weer zag ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Resistance Amsterdam hier :). Ik zit in een actieve community. Onze farm is de laatste 3 dagen 5 keer gesloopt ofzo. :P. Goed voor de AP, en ik ben al wat ENL spelers tegen gekomen. (Ook RES spelers trouwens. )

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ingress-ontwikkelaar Niantic Labs splitst zich af van Google

Dat meldt Niantic op hun Eigen pagina.

Ben benieuwd wat (als) er op termijn voor verandering daardoor in gaat zitten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Heb er geen goed gevoel bij. Overal hoor ik zeggen dat deze stap de "kiss of death" zou betekenen voor Ingress. Zou ongelooflijk zonde zijn want het is nog steeds het enige spel dat je naar buiten brengt en andere mensen doet ontmoeten, zie de verhalen hierboven. Het enige spel dat een beetje n de buurt kwam was Parallel Kingdom en haar afgeleide Parallel Maffia, maar daar hoef je niet fysiek op de lokaties te zijn waardoor je daar geen mensen in ontmoet.

Hopen maar dat of

- Ingress haar karakter niet verliest of
- er een ander augmented reality game komt dat de spelers naar buiten brengt of
- Ingress spelers niet opgeven omwille van een eventueel ander business model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik denk niet dat er veel gaat veranderen eerlijk gezegd, Niantic viel officieel onder google, maar voor zover ik weet heeft dat nooit veel invloed gehad op het spel.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Cumulus schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:08:

- Ingress spelers niet opgeven omwille van een eventueel ander business model
Als niantic zijn eigen broek moet gaan ophouden, of men vindt dat men dat op den duur moet kunnen, dan zul je wel meer gesponsde items zien. Meer dan codes in hint water, AXA shields, en winkel van grote ketens als portal......

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe portals aanvragen gaat gewoon in je scanner. Lang op je scherm drukken waar het object staat. Naast rechts staat nieuwe portal. Naar op lang drukken. Gaat hij automatisch naar je camera op je telefoon. Foto maken. Dan rechts boven vinkje aanklikken als de foto goed is. Dan krijg je een nieuw scherm te zien. Daar kun je een beschrijving geven van het object. Dan ok drukken. En is de aanvraag verzonden. Je krijgt in je mail een bevestiging dat ze het ontvangen hebben ter beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00

WouterG

Dit is geen ondertitel

En dan begint het lange wachten. mijn oudste aanvraag is bijna een jaar oud, er is er nog geen enkele goed of afgekeurd.

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
WouterG schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:29:
En dan begint het lange wachten. mijn oudste aanvraag is bijna een jaar oud, er is er nog geen enkele goed of afgekeurd.
Het duurt inderdaad enorm lang, alhoewel dat niet zo zeer voor iedere portal submit geldt. Ik heb drie maanden geleden bijvoorbeeld een kerk gesubmit als portal en die werd binnen twee maanden goedgekeurd, terwijl ook ik een aantal submits heb staan van veel langer (langste is een jaar) geleden.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ze zijn gestopt met accepteren/verwerken van nieuwe portals zie ook de facebook pagina:

When we launched Ingress and gave Agents the ability to detect and submit new Exotic Matter Portals, we had no idea how prolific Agents would be in identifying and submitting these very special locations. We have worked hard to process these submissions but, despite our efforts, find that the submission rate has outpaced our ability to process them. As part of our process of renewing Ingress for the years ahead, we will be temporarily suspending new Portal submissions for a period of time while we work on processing the backlog and on designing new and more efficient ways to evaluate Portal submissions and edits.
We thank all of you who have learned to see the world with new eyes and spot the Portals lurking all around us and we look forward to making the process of discovery and exploration even more fun and satisfying in the future.
More details can be found on the NIA Ops page here: https://plus.google.com/+NIAOps/posts/HfrZxjvjjdU

Burp

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:06

Oxigeon

En zo is dat!

Ik had dit topic eerder gezien en toendertijd de topicstart doorgelezen. Toen weggeklikt omdat ik een apple had. Nu ik een samsung heb toch bij toeval hier nog eens uitgekomen. Ik moet nog vanalles doorlezen en kijken. Vanmiddag maar eens de app downloaden en kijken wat het gaat worden. Daarna misschien eens aanmelden bij The Resistance

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• _Vincent_
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:40:
Ze zijn gestopt met accepteren/verwerken van nieuwe portals zie ook de facebook pagina:

[...] As part of our process of renewing Ingress for the years ahead, we will be temporarily suspending new Portal submissions for a period of time while we work on processing the backlog and on designing new and more efficient ways to evaluate Portal submissions and edits.
[...]
Ze zijn tijdelijk hiermee gestopt, totdat ze de backlog hebben weggewerkt en een betere methode hebben gevonden. Wellicht dat ze de community gaan betrekken bij beoordelen van nieuwe portal submissions?
Oxigeon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:54:
Ik had dit topic eerder gezien en toendertijd de topicstart doorgelezen. Toen weggeklikt omdat ik een apple had. Nu ik een samsung heb toch bij toeval hier nog eens uitgekomen. Ik moet nog vanalles doorlezen en kijken. Vanmiddag maar eens de app downloaden en kijken wat het gaat worden. Daarna misschien eens aanmelden bij The Resistance
Ingress bestaat inmiddels al een tijdje voor iOS ;) (Linkje naar Apple Store)
Het is inderdaad even uitzoeken hoe het werkt, maar het is geen rocket science. Je leert het snel door gewoon te beginnen. Spreek vooral ook mensen in jouw omgeving aan via de COMM. Zij zullen je vast op weg helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Oxigeon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:54:
Welkom bij the resistance, je plant het goed. Morgen is het weer First Saturday, onderandere in Enschede en Utrecht, waar nieuwe spelers op weg geholpen worden door ervaren spelers van beide fracties. Als je tijd hebt, zou ik er zeker even naar kijken: Ingress event page (maar https://fevgames.net/ifs-listings/ is misschien makkelijker zoeken.)
Meld je in ieder geval even aan op de website van de resistance, dat maakt het communiceren met lokale spelers een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:40:

When we launched Ingress and gave Agents the ability to detect and submit new Exotic Matter Portals, we had no idea how prolific Agents would be in identifying and submitting these very special locations. We have worked hard to process these submissions but, despite our efforts, find that the submission rate has outpaced our ability to process them. As part of our process of renewing Ingress for the years ahead, we will be temporarily suspending new Portal submissions for a period of time while we work on processing the backlog and on designing new and more efficient ways to evaluate Portal submissions and edits.
We thank all of you who have learned to see the world with new eyes and spot the Portals lurking all around us and we look forward to making the process of discovery and exploration even more fun and satisfying in the future.
More details can be found on the NIA Ops page here: https://plus.google.com/+NIAOps/posts/HfrZxjvjjdU
Ah ik snapte laatst al niet waar de 'nieuwe portal' knop was gebleven. Ok, kijken of ze mijn laatste submission nog accepteren want die zou wel gunstig liggen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Laat het ons hopen tijdelijk, heb in Nepal een portaal gesubmit dat als home portal moet dienen tijdens de twee weken dat ik ginder verblijf in een afgelegen lokatie vlakbij Begnas Tal. Als die submission op 18 december niet online komt kan ik de onyx sojourner wel op mijn buik schrijven :(

edit: degenen die allemaal voor Resistance overwegen te kiezen, zou het niet beter zijn om voor Enlightened te gaan? Resistance is in de meerderheid en dan kan gameplay erg saai worden O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Cumulus op 04-09-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Er zijn in aantallen meer enlightened spelers, alleen de resistance is een stuk effectiever. ;)

En looryz, vergeet de FS Den Haag niet!

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Den Haag stond niet op de lijst van ingress, maar daar verbaasde ik me al over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Cumulus schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:16:
Laat het ons hopen tijdelijk, heb in Nepal een portaal gesubmit dat als home portal moet dienen tijdens de twee weken dat ik ginder verblijf in een afgelegen lokatie vlakbij Begnas Tal. Als die submission op 18 december niet online komt kan ik de onyx sojourner wel op mijn buik schrijven :(

edit: degenen die allemaal voor Resistance overwegen te kiezen, zou het niet beter zijn om voor Enlightened te gaan? Resistance is in de meerderheid en dan kan gameplay erg saai worden O-)
Verkapte recruiter :9 Zoals hierboven ook gezegd is zijn er in aantallen meer ENL dan RES spelers maar op een of andere manier lukt het ENL niet goed om samen te spelen. Ik zie het zowel in mijn regio als met een anomaly terug, RES is beter in het organiseren en verdelen/inzetten van de agents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Over anomaly gesproken, de satalites zijn ook bekend gemaakt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Kost dit spel geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Nee, alleen een internetabbo op je telefoon ;)
Anomaly's zijn ook gratis, je moet je alleen aanmelden en er naar toe.

Wear Sunscreen!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Humma Kavula schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:57:
Nee, alleen een internetabbo op je telefoon ;)
Anomaly's zijn ook gratis, je moet je alleen aanmelden en er naar toe.
+ aanschaf van een powerbank ;)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Tupel schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:07:
[...]

+ aanschaf van een powerbank ;)
Nee hoor, mijn Z3c heeft gewoon zonder powerbank Hannover overleeft :+
Maar ja, het is beter om voor € 12 euro een 10Ah MI bank via banggood oid te bestellen

Wear Sunscreen!

• Canard
En extra brandstof! Boterhammen, danwel diesel of benzine :D Vanwege alle extra kilometers die je om rijdt/fietst/loopt.
Powerbank is zeer aan te raden voor een event.

[ Voor 49% gewijzigd door Canard op 16-09-2015 19:41 ]

• Cumulus
Smartphonegloves kunnen ook van pas komen in de winter, maar dan is het wel de kunst om er goeie te vinden :) Goeie laarzen of een velomobiel die overal tussen kan bij regenweer, zeker voor degenen die op guardians jagen ;)

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
AR games op je Smartphone heeft natuurlijk superveel toekomst.

Denk aan verzamelspellen, of een RPG waarbij er monsters in je wereld verschijnen.
Een zombiespel waarbij er door de straten zombie's lopen en je eten en drinken moet verzamelen om zo je huis veilig te houden.
Een CSI achtig spel waarbij je moorden of misdaden op straat tegenkomt en je getuigen moet afgaan voor info.
Een geheim agenten spel waarbij je elkaar kan omleggen maar ook bepaalde informatie moet verzamelen om die ergens af te leveren.

Ik denk dat er veel mogelijk is maar mensen nog niet zo creatief zijn. Hopelijk brengt Pokemon Go verschil hierin.

[ Voor 86% gewijzigd door FitzChevalric. op 23-09-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Zijn er nog plekken die een FS organiseren? Het lijkt er op dat dit deze maand niet centraal gecoördineerd wordt, maar ik heb wel zin om volgend weekend ergens langs te gaan om in een andere stad te spelen.
Ik heb iets gehoord over apeldoorn? Maar organiseerd Den Haag ook weer iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
3-10-2015 Apeldoorn 12:00
www.ingress.com/events

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Ik zal er zijn, al is mijn inventaris behoorlijk laag, dus veel slopen zal er niet van komen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
In Dendermonde wordt ook af en toe een p8 georganiseerd als we genoeg kikkers bijeen krijgen. Als het nog eens eentje is (en het is geen geheimmissie) zal ik het hier posten, de cultuurhistorische stad is altijd een bezoekje waard als je uit NL komt en het is goed voor je unique captures of visits. Voorwaarde is wel dat je groen bent want met 20 smurfen en 5 kikkers ga je je als smurf steendood vervelen en moeten vechten om wat ap.
edit : als kikker eigenlijk ook want hun mufgs zitten vol axas ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Cumulus op 05-10-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

New player reporting in!

Alleen de look en feel is al helemaal in mijn straatje, ben erg benieuwd. Ik moet me echt nog gaan in lezen maar ik denk dat ik straks gewoon eens een rondje door de buurt ga lopen als ik m'n zondag ontbijt ga scoren :)

Goed. Als Resistance member woon ik blijkbaar midden in het leefgebied van een enthousiaste Enlightend; veel claims en veel fields heeft de man in z'n eentje opgebouwd.

Ik heb op de intel map online een aantal portals gevonden die nog niet geclaimd zijn. Is het mogelijk om diezelfde intel map (met unclaimed grijze portals) op je device/scanner te zien? Of is het daar echt alleen 'real time' en moet je er met geluk tegen aan lopen?

Klopt het dat de accuracy van de game nou niet echt 100 is? Een boel portals herken ik duidelijk. Als ik er dan naast sta zegt mijn scanner dat ik er 100m vandaan ben. Het is vervolgens ook niet te raden in welke richting ik dan moet lopen om wél op de plek te komen :S

Ik ga straks eens een eerste portal claimen :P Tijd voor een wandeling.

[ Voor 61% gewijzigd door Ducksy88 op 11-10-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ducksy88 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 09:50:
New player reporting in!

Alleen de look en feel is al helemaal in mijn straatje, ben erg benieuwd. Ik moet me echt nog gaan in lezen maar ik denk dat ik straks gewoon eens een rondje door de buurt ga lopen als ik m'n zondag ontbijt ga scoren :)

Goed. Als Resistance member woon ik blijkbaar midden in het leefgebied van een enthousiaste Enlightend; veel claims en veel fields heeft de man in z'n eentje opgebouwd.

Ik heb op de intel map online een aantal portals gevonden die nog niet geclaimd zijn. Is het mogelijk om diezelfde intel map (met unclaimed grijze portals) op je device/scanner te zien? Of is het daar echt alleen 'real time' en moet je er met geluk tegen aan lopen?

Klopt het dat de accuracy van de game nou niet echt 100 is? Een boel portals herken ik duidelijk. Als ik er dan naast sta zegt mijn scanner dat ik er 100m vandaan ben. Het is vervolgens ook niet te raden in welke richting ik dan moet lopen om wél op de plek te komen :S

Ik ga straks eens een eerste portal claimen :P Tijd voor een wandeling.
Portal hoeft niet perse op het monument, gebouw of dergelijke te staan omdat spelers zelf de positie in kunnen schieten bij een nieuwe portal. Hierdoor zou je het vrijheidsbeeld in je achtertuin kunnen plaatsen maar of ze het accepteren is een tweede :P (al gebeuren er wel vaker zulke gekke dingen ) Maar wat vaak gebeurd is dat een portal iets opzij van de echte plek staat omdat dan iemand er vanuit werk/huis bij kan en zo een homeportal heeft :)

Op je mobiel kun je ook gewoon naar ingress.com/intel gaan en daar de intel bekijken met portals net als op je computer. In de app zie je inderdaad alleen live wat er om je heen te zien is.

Hier nog een RES speler uit Flevoland, welke regio ben je actief want elke stad/dorp of provincie heeft wel een actieve res community waardoor je snel level 8 kunt worden en net zo krachtig bent als ieder ander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Ik speel in Amsterdam en heb me inderdaad ook aangesloten bij een community via Google Hangouts. Meteen op dag 1 een meet gehad met een andere speler die me wat low-lvl items gaf en een paar portals in m'n buurt omknikkerde zodat ik ze kon claimen.

Eerste twee dagen gelijk uren op pad geweest; was zo level 5 :P Eens zien of ik straks nog wat veldjes kan maken voordat ik moet werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Iooryz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:45:
Zijn er nog plekken die een FS organiseren? Het lijkt er op dat dit deze maand niet centraal gecoördineerd wordt, maar ik heb wel zin om volgend weekend ergens langs te gaan om in een andere stad te spelen.
Ik heb iets gehoord over apeldoorn? Maar organiseerd Den Haag ook weer iets?
In Den Haag wordt in November een anomaly style FS georganiseerd. Voor meer info, zoek even op G+.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 14:36
En zo kom je ineens een Ingress topic tegen.

Ongeveer een jaar geleden van ik gestopt met spelen, nadat een groep in de buurt besloot om portals van het eigen team stuk te maken omdat ze het ze nodig vonden om grootte velden te maken. Dit zonder te melden waar ze mee bezig waren (en vragen op de chat en zelfs G+ groep hielp toen niet) en ook zonder rekening te houden met bijvoorbeeld achievements van andere spelers. Ze hebben toen van mij een portal gesloopt die ik al 93 dagen in bezit had. Alles bij elkaar opgeteld dat was voor mij de reden om maar te stoppen. Ik voelde er namelijk weinig voor om 2 vijanden te hebben (je eigen en het andere team) en dus eigenlijk voor niets te spelen.

Weten jullie of dit wel vaker gebeurd? of ik heb toen gewoon pech gehad dat ik in de verkeerde omgeving speelde met mensen die zich niets van andere spelers aantrokken? Want ondanks dat ik nu niet meer speel mis ik het soms wel nog. Je kwam door Ingress toch op plaatsen waar je normaal niet heen ging.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Waarschijnlijk gewoon pech gehad, en zeker als het in de tijd was als er een anomaly of shards was.

Velden tijdens een anomaly zijn gewoon erg belangrijk voor de punten die je tijdens een anomaly kunt behalen voor je team. Een guardian is dan, helaas, collateral damage en vaak is nog niet eens bekend dat het een guardian betreft (zeker niet als ie volledig deployed is en er meerdere links/fields aan hangen).

Als je het toch mist, probeer dan gewoon weer eens te beginnen. Probeer aansluiting te krijgen bij de lokale community, en trek je weer op aan de daadwerkelijke fun in het spel. Probeer de guardian te laten voor wat het is; het is geen medal die je haalt vanwege een bepaalde kunde, maar eigenlijk meer vanwege geluk. En als ie plat gegooid wordt, wekt het enkel frustratie op.

Er zijn genoeg andere medals die gemakkelijker te halen zijn om te kunnen levelen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Ik speel nu een week + een beetje en schommel tussen QQ ragequit en addict-style play moar.... Op level 1-5 vond ik het zo frustrerend dat alles wat ik deed binnen 24 uur ongedaan gemaakt werd door een actieve tegenstander. Deze dame bereid d'r empire niet echt uit; tenzij het kan door portals van ons te stelen. Hierdoor lijkt het vooral alsof ze het leuk vind de starters te dwarsbomen. Doe ik 2 dagen niets; zij ook niet. Pak ik een paar portals dan duurt het nog geen 12 uur voordat zij ze heeft en ik kan met m'n lage level er niets tegen in brengen. Ontzettend demotiverend en al een paar keer heb ik gezegd er dan maar mee te kappen :')

Aan de andere kant ben ik nu toch tot lvl 6 gekomen en kan eindelijk voorzichtig wat (zwakere) portals van haar weer pakken; maakt het spelletje een stuk leuker :)

Ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat goede support apps voor bijvoorbeeld keys en andere inventory items.

Wat gebruiken jullie naast de ori app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 14:36
Krypt schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:07:
Velden tijdens een anomaly zijn gewoon erg belangrijk voor de punten die je tijdens een anomaly kunt behalen voor je team. Een guardian is dan, helaas, collateral damage en vaak is nog niet eens bekend dat het een guardian betreft (zeker niet als ie volledig deployed is en er meerdere links/fields aan hangen).
Dat is voor mij helaas het zelfde als de reden waarom ik gestopt ben. Groepjes binnen je eigen team bepalen wat er gebeurd, dus als individuele speler heb je dat maar te pikken. Maar goed, als je bij zo'n groep zit zal het niet zo opvallen (of anders gezien worden). Geen probleem natuurlijk :)
Als je het toch mist, probeer dan gewoon weer eens te beginnen. Probeer aansluiting te krijgen bij de lokale community, en trek je weer op aan de daadwerkelijke fun in het spel.
Het is niet dat ik het spel momenteel mis. Ik mis meer het er op uit gaan en daardoor op nieuwe plaatsen terecht komen. Door Ingress te spelen kwam ik toch op plaatsen waar ik voorheen nooit geweest was (juist om nog net een extra portal te kunnen pakken).
Er zijn genoeg andere medals die gemakkelijker te halen zijn om te kunnen levelen.
Levelen was het probleem niet. Ik was level 8 (tegen leven 9 aan) toen ik stopte.

Ik zal het topic hier nog wel even blijven volgen en wie weet, misschien installeer ik Ingress nog wel een keer (mijn account heb ik niet verwijderd).

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Ducksy88 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:12:
Ik speel nu een week + een beetje en schommel tussen QQ ragequit en addict-style play moar.... Op level 1-5 vond ik het zo frustrerend dat alles wat ik deed binnen 24 uur ongedaan gemaakt werd door een actieve tegenstander. Deze dame bereid d'r empire niet echt uit; tenzij het kan door portals van ons te stelen. Hierdoor lijkt het vooral alsof ze het leuk vind de starters te dwarsbomen. Doe ik 2 dagen niets; zij ook niet. Pak ik een paar portals dan duurt het nog geen 12 uur voordat zij ze heeft en ik kan met m'n lage level er niets tegen in brengen. Ontzettend demotiverend en al een paar keer heb ik gezegd er dan maar mee te kappen :')

Aan de andere kant ben ik nu toch tot lvl 6 gekomen en kan eindelijk voorzichtig wat (zwakere) portals van haar weer pakken; maakt het spelletje een stuk leuker :)

Ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat goede support apps voor bijvoorbeeld keys en andere inventory items.

Wat gebruiken jullie naast de ori app?
Het is onderdeel van het spel dat je elkaars werk omknalt. Als je daar niet tegen kan, en het als persoonlijk ervaart, ga je het nog heel zwaar krijgen. Welke regio speel je, en welke factie?

OVer 'extra apps': Er is een groot grijs gebied. Volgende de puristen is alles wat buiten de originele app en de originele intel omgaat illegaal. Ga er van uit dat alles wat niet integreert met de app op je telefoon, of automatisch gegevens van de servers trekt niet tegen de TOS is. Al het andere levert een banrisico met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faquarl
  • Laatst online: 20-07 13:10
Q: Welke kleur is de stad Leiden over het algemeen? Enlightend of Resistance?

Ik moet en zal de underdog spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Ik zie behoorlijk wat groen op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
De eerste informatie van de Ingress ingame store is net binnen gekomen blijkbaar:

https://support.ingress.c...es/212572658-Store-basics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Cumulus schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:10:
De eerste informatie van de Ingress ingame store is net binnen gekomen blijkbaar:

https://support.ingress.c...es/212572658-Store-basics
Yep, en zie ook hieronder. Op zich aardige features. Denk dat ik er weinig gebruik van ga maken.
Portal Fracker: A Portal Fracker doubles the Hack Output for a specific portal for 10 Minutes or 150 hacks whichever happens first. All agents hacking the portal get this benefit.

Beacons: The Beacon utilizes frequency modulation to temporarily project holographic imagery above a Portal. Agents can obtain various kinds of Beacons for several use cases.

Key Locker (limit 5 per Agent): The Key Locker is able to store Portal Keys in a shielded enclosure that prevents these items from impacting the Scanner Inventory limit. Each Key Locker can hold up to 100 Portal Keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Canard schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

Yep, en zie ook hieronder. Op zich aardige features. Denk dat ik er weinig gebruik van ga maken.

[...]
Die keys capsules zijn een uitkomst, van sommige portals hier in de buurt een 30-40 keys op voorraad voor fielding ivm mooie ankers of voor blocklinks (laatst nog over het ijsselmeer links geschoten om veld te vertragen / tijd aan andere agents te geven om zich te mobiliseren maar van die twee ankers een 30 keys gebruikt) om tegengas te kunnen geven maar 300-400 keys daardoor in inventory is niet raar. Dit te verlagen naar 4-5 keys van de portals aan de overkant/ankers en dan alleen van eigen omgeving + gp keys geeft een 200-300 meer xmp ruimte _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Het verbaasde mij hoeveel beacons er werden gespammed tijdens de anomaly in Hamburg. Daar is door niantic leuk geld aan verdiend : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Againzender
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-07 17:33
CyberJack schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:09:
En zo kom je ineens een Ingress topic tegen.

Ongeveer een jaar geleden van ik gestopt met spelen, nadat een groep in de buurt besloot om portals van het eigen team stuk te maken omdat ze het ze nodig vonden om grootte velden te maken. Dit zonder te melden waar ze mee bezig waren (en vragen op de chat en zelfs G+ groep hielp toen niet) en ook zonder rekening te houden met bijvoorbeeld achievements van andere spelers. Ze hebben toen van mij een portal gesloopt die ik al 93 dagen in bezit had. Alles bij elkaar opgeteld dat was voor mij de reden om maar te stoppen. Ik voelde er namelijk weinig voor om 2 vijanden te hebben (je eigen en het andere team) en dus eigenlijk voor niets te spelen.

Weten jullie of dit wel vaker gebeurd? of ik heb toen gewoon pech gehad dat ik in de verkeerde omgeving speelde met mensen die zich niets van andere spelers aantrokken? Want ondanks dat ik nu niet meer speel mis ik het soms wel nog. Je kwam door Ingress toch op plaatsen waar je normaal niet heen ging.
kom het topic nu ook tegen
Toen ik net begon deze zomer een prachtige guardian gepakt in Friesland door mijn vrouw. Die weer tot haar verdriet gesloopt werd na een lange tijd.
Portal naast mijn huis werd laatst geflipt door een teamgenoot omdat mijn velden in zijn weg lagen. Hij gooide uiteindelijk een mulitlayer van 11x over elkaar, dat vind ik prima dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Ook gegrepen door deze 'explorer' app, al is het wel even wennen wanneer je na een week hacken en linken meerdere mooie velden hebt gecreëerd en dan in het weekend alles door een groepje kikkers wordt vernietigd en overgenomen.... 8)7

Maar ik ga er de komende week weer tegenaan, wie weet kom ik snel hoger dan level 5 en worden mijn portals wat 'steviger'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
RonaldM schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:27:
Ook gegrepen door deze 'explorer' app, al is het wel even wennen wanneer je na een week hacken en linken meerdere mooie velden hebt gecreëerd en dan in het weekend alles door een groepje kikkers wordt vernietigd en overgenomen.... 8)7

Maar ik ga er de komende week weer tegenaan, wie weet kom ik snel hoger dan level 5 en worden mijn portals wat 'steviger'.
Remember, een portal gaat altijd plat :) het duurt alleen een tikkeltje langer en kost je tegenstander wat meer bursters als de portal van hoger level is (en natuurlijk afhankelijk van geplaatste shields)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

zijn er meer die dit nu weer aan spelen zijn door Pokemon Go?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Ik ben nooit gestopt ;)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:32
Geckoo schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:27:
zijn er meer die dit nu weer aan spelen zijn door Pokemon Go?
Ik kende Ingress al vanaf het begin maar speel pas sinds kort door PGO. Vind 't wel leuk. Alleen snap ik er niet zo super veel van op dat je portals kan claimen, neerhalen en fields creeren na.
Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste