Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb nu op me iphone een update van Ingress en nu kan je portals submitten op iOS

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:55
Begint bij ons weer leven in te komen: hele gemeentes die anderen aanvallen, wraakacties, P8 events etc. Hopelijk zet deze trend zich door, op deze manier is het namelijk heel leuk spelen :)

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 12:50
Dit is wel een handig site

http://imc.emsy.name/

om te kijken wat je moet doen voor een hoger level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-08 22:18

- Helios anomaly report
- enkele sitreps
- problemen met de gezondheid van Roland Jarvis

Coördinator van de Waze Belux Community

• Glodenox

- Helios anomaly report
- Ingress als studie-tool
- Enkele uitgevoerde operaties
- Dark XM en impact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
ik zit bijna aan L8, maar welke guardian badge heb ik nodig om hoger te gaan? Want dat is nogal een gedoe precies met die badge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

pina schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:02:
ik zit bijna aan L8, maar welke guardian badge heb ik nodig om hoger te gaan? Want dat is nogal een gedoe precies met die badge ;)
Eh, hoe bedoel je?

Het agent-overzicht verteld je duidelijk wat je nodig hebt voor het volgende level. En Badges zijn niet op type, dus het hoeft niet de guardian te zijn ;)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Idd, als je verder wil dan level 8:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-c6OEhRHfeIU/U4Fh5f0s6CI/AAAAAAAAMoA/pquPlQ2AweY/w1737-h1410/IngressLevelsInfographic5.png

En dan nog het Helios report Raw Feed Sep 11 2014 - #HELIOS - MINNEAPOLIS AND BOGOTA
The Resistance seize control of the #Helios Anomalies, now lead 29 to 20. Thousands of Agents rallied to secure #Helios 07 Minneapolis and 08 Bogota. All 40 #Helios Artifacts have manifested around the globe, and the final Anomaly events are set to occur in London, Munich, and Tacoma: https://ingress.com/events

SEPT 24
#DICE2014 London http://goo.gl/0xNq7V

SEPT 27
Munich (Primary) http://goo.gl/oAMo3h
Gothenburg http://goo.gl/WbSI9n
Riga http://goo.gl/keILjw

Tacoma (Primary) http://goo.gl/4i8g6b
Sacramento http://goo.gl/EAJCev
Vancouver http://goo.gl/8OVx1h

In the Netherlands, Enlightened Agents worked tirelessly to foil Resistance plans with Artifact #22, and in the Azores, Resistance Agents made a valiant effort to move Artifact #15 to the European mainland. +Susanna Moyer also covers Operation Leprechaun from Ireland, Operation CelebrEIGHT from Canada, and Operation Cross Faction Star from the United States.

Share your SITREPs with the #IngressReport hashtag, then sign the video release at http://ingress.com/report.

Finally, an important message from ADA.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
ok, i get it, thnx!

• Glodenox

Hoofdpunten:
- Helios anomaly report
- Korte informatie over nieuwe feature: missions. Dit zal volgende week meer in detail uitgelegd worden.

• Glodenox

- Consequenties van Helios anomaly
- Omschrijving van missies, roll out begint vandaag
- Megafields van Resistance over Europa, cross-faction event in Mexico
- "The Ultimate"

• Glodenox
Vandaag 2 missies gedaan in Brussel. Op zich wel een interessante toevoeging, maar er is momenteel echt geen reden om de missies te doen, behalve dan een badge krijgen van die missie... die verder geen enkele waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Op 18 oktober gaat er een XM Anomaly plaatshebben met Brussel als primary site!

Mensen die interesse hebben om te komen kunnen dit tonen via het officiële evenement van Niantic. Mensen van de Resistance die naar Brussel willen komen mogen me altijd DM'en om toegang te krijgen tot de community voor het evenement. We hebben daar allerhande praktische informatie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Ik ga proberen om erbij te zijn (Kiaora) hopelijk regent het niet want ik heb zeer slechte voorzieningen voor regenweer. Weet niet of ik me officieel in een groep ga aanmelden want dat deed ik met Recursion ook al en dat is helaas in het 100 gelopen doordat ik de anderen niet op tijd kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- Helios finale
- Burst anomaly in Londen
- Meer uitleg over missions
- operatie Heart to heart (ENL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

Darsana-introductie van gisteren.

En daarnet heeft Resistance mooi in Brussel de eerste anomaly gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

Darsana Brussel en Salt Lake City.
Blijkbaar waren er meer dan 1500 mensen in Brussel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Kwam deze tegen:
https://imgur.com/UZoUHfI
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat militaire basissen niet echt een openbare ruimte zijn om Ingress in te spelen. Als ik het bericht lees lijkt men wel een correct onderzoek te hebben gevolgd zonder meteen het ergste te denken. Hoewel het in mijn ogen overdreven is om Ingress echt als "gevaarlijk" te bestempelen, begrijp ik volledig dat ze niet willen dat er mensen foto's nemen van hun basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Ik heb nu een jaar met plezier gespeeld, waarvan een maand of 3 in de zomer amper. Veel spelers zijn gestopt of komen slechts incidenteel nog in actie. Ik snap het wel. Ik sta zelf ook op het punt te stoppen. De balans is best wel zoek en eigenlijk weet je al na een paar dagen spelen dat alle acties zinloos zijn. Een paar punten:
- Een portal met 4 vr shields of welke defense combinatie ook is kansloos tegen mijn L8 xmp's en ultrastrikes
- Rechargen heeft alleen zin tegen een lager level speler
- Elk dom versieringkje of bordje in de buurt is inmiddels al aangemeld, terwijl ik regelmatig afkeuringen krijg van gesubmitte portals die echt wel cultule waarde hebben. Een klassieke kerk, een dorpsmonument van WOII, een uitkijktoren etc, allemaal afgewezen. Terwijl de kleinste muurversiering die sommigen submitten gewoon geactiveerd wordt.
- Daardoor duurt het veeeeeel langer om een buurt terug te veroveren. Ingress vond ik leuker toen er veel minder portals waren. Het is nu echt te druk.
- Extreem lange submittijden
- Extra medal als je voor de 15e een bepaald level bent. (goedkoop)
- De tijd die het neemt om 'fake' homeportals of dual accounters te reporten.

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 14:36
Nikeo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:31:
- Elk dom versieringkje of bordje in de buurt is inmiddels al aangemeld, terwijl ik regelmatig afkeuringen krijg van gesubmitte portals die echt wel cultule waarde hebben.
Dan krijg je in ieder geval nog iets te horen. Ik heb meer dan 3 maanden geleden een nieuwe portal aangemeld (met culturele waarde) en buiten de bedankt mail hoor of zie ik niets.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Vanaf vandaag mogen verified L9+ spelers missies maken :) (ik verwacht een wildgroei)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik ben deze week ook begonnen, helaas zijn er in mijn directe geen portals en moet ik zeker 5km afleggen om er een paar te vinden (eiland Tholen, Zeeland). Dit zorgt ervoor dat ik best wat tijd moet gaan steken in het spel. Heb nu wel een paar nieuwe portals aangemaakt, hoop dat deze snel goedgekeurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

WouterG schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:37:
Ik ben deze week ook begonnen, helaas zijn er in mijn directe geen portals en moet ik zeker 5km afleggen om er een paar te vinden (eiland Tholen, Zeeland). Dit zorgt ervoor dat ik best wat tijd moet gaan steken in het spel. Heb nu wel een paar nieuwe portals aangemaakt, hoop dat deze snel goedgekeurd worden.
Dit probleem had ik ook in het begin, ik moest naar de stad fietsen op portals te zoeken. Inmiddels staan er meer dan 15 portals in mijn dorpje :P

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Idem hier, ik ben begin 2013 begonnen en toen moest ik een fietstocht van ruim 20 km maken om 8 portalen tegen te komen. Daar ik nog low level was en de portalen vijandig kon ik niet anders dan ap uit hacken halen, dus dat was voor iedere 800 ap 20 km fietsen tot ik een level of vier, vijf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:59
Nikeo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:31:
- Daardoor duurt het veeeeeel langer om een buurt terug te veroveren. Ingress vond ik leuker toen er veel minder portals waren. Het is nu echt te druk.
Bij ons in het dorp zijn ongeveer 220 portals. Ons dorp is altijdl vrij blauw. In de dubbelepunten weken hebben we alles groen laten worden. En ook heeft groen e.e.a georganiseerd om 90% groen te krijgen. Dat hebben ze met een team van 14 man gedaan waarvan er 8 uit het dorp. Eerst de farms slopen en dan de rest. Als tegen actie zijn wij met 4 blauwe spelers op de laatste 2 dagen in de dubbele punten begonnen met slopen. In totaal is het 4 dagen een slagveld geweest daarna was alles blauw. (ben toen van 300K AP naar 1,5M AP gegaan in een totaal van 6 uur spelen (4x 1,5 uur). Dat is het nu nog steeds.

Er gaan sinds dien ongeveer 5-10 portals per week om. Waarvan de helft P8's. Maar op een totaal van 40 P8's en >200 portals valt dat nog best mee.

Twee weken terug een groen buur dorp plat gegooid met 4 zeer actieve groene spelers en nog steeds geen reactie. Het lijkt echt of groen in winterslaap is. De grootste uitdaging is nu om alles overeind/rechargen te houden met een beperkt aantal echt actieve spelers. En dan is er al 1 wijk met 20 portals die soweso niet gerecharged, geshield of hoog gedeployd wordt om dat we die zelf nodig hebben om nieuwe spelers te laten levelen (en zelfs die is voor het grootste deel blauw).

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Afgelopen vrijdag ontzettend veel fun gehad toen we met een 14 tal mensen het blauwe Dendermonde terugnamen met een operatie onder codenaam "Ros Beiaard Winteroffensief". De smurfen die normaal met 8 spelers tegen 2 kikkers de overhand hebben moesten na een viertal uur uiteindelijk het onderspit delven :)

Via dit filmpje kunnen jullie meegenieten van de succesvolle operatie http://youtu.be/I9QuidKd0Qo
(credits gaan naar mijn neef onder nicknaam SamJae, ikzelf ben actief als Kiaora)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Cumulus schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:23:
Afgelopen vrijdag ontzettend veel fun gehad toen we met een 14 tal mensen het blauwe Dendermonde terugnamen met een operatie onder codenaam "Ros Beiaard Winteroffensief". De smurfen die normaal met 8 spelers tegen 2 kikkers de overhand hebben moesten na een viertal uur uiteindelijk het onderspit delven :)

Via dit filmpje kunnen jullie meegenieten van de succesvolle operatie http://youtu.be/I9QuidKd0Qo
(credits gaan naar mijn neef onder nicknaam SamJae, ikzelf ben actief als Kiaora)
Gezamenlijke acties vind ik ook leuk... maar ik zie het liever blauw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibead
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 16:16
Ik ben net begonnen met Ingress, en na een paar dagen zit mijn inventory al vol. Dit mag blijkbaar max. 100 stuks zijn. Nu kan ik niet meer hacken.
Hoe los je dit op? Alle 'most common' items droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Vincent_
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je moet jouw account nog even verifiëren. Dan krijg je een inventory die 2000 items kan bevatten.
Ga in de game naar het menu via "Ops". Klik op "Device" en dan op "Verify Now".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:30
Sinds woensdag begonnen met dit spelletje. So far wel leuk :) . Leuk om te zien dat het in en rond Ermelo toch ook best wel populair is :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
ibead schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:27:
Ik ben net begonnen met Ingress, en na een paar dagen zit mijn inventory al vol. Dit mag blijkbaar max. 100 stuks zijn. Nu kan ik niet meer hacken.
Hoe los je dit op? Alle 'most common' items droppen?
Als je later de 2000 haalt, moet je inderdaad eerst spullen uit je inventory halen, bijvoorbeeld door:
* je kunt items droppen of recyclen, maar beter kun je ze recyclen, dan krijg je er nog wat XM voor terug.
* je kunt ze aan een medespeler geven door een locatie en tijd af te spreken en deze te droppen, evt. met een capsule (max. 100 items in één keer droppen)
* als je resonators genoeg hebt, kun je bestaande resonators van portals upgraden (telt ook door in je statistieken voor de deploy-badge)

Als je een beetje actief bent en er zijn genoeg portals in jouw regio, ga je die 2000 op een gegeven moment wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibead
_Vincent_ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:49:
Je moet jouw account nog even verifiëren. Dan krijg je een inventory die 2000 items kan bevatten.
Ga in de game naar het menu via "Ops". Klik op "Device" en dan op "Verify Now".
Dankje, na verificatie kan ik inderdaad > 100 items houden.

Iets anders ... Ik kan portals van mijn eigen faction hacken. Is dit nadelig voor mij of de faction? Is het beter om enemy portals te hacken of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Vincent_
  • Niet online
Nee hoor, hacken is niet nadelig voor de faction of de portal.
Er zit wel verschil in hacken van portals van eigen faction of van enemy faction:
* je krijgt meer resources uit het hacken van een portal van eigen faction ten opzichte van enemy portals.
* bij enemy portals krijg je 100 AP per hack. Eigen kleur (of neutrale) portals: geen AP.
* hacken kost je altijd een beetje XM, maar bij enemy portals verdedigt de portal zichzelf en valt jou aan. Daardoor verlies je meer XM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Laatst online: 15:20
hier sinds een week ook aan het spelen, omgeving breda.
Krijg op een of andere manier niet veel bursters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
The Fatal schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:58:
hier sinds een week ook aan het spelen, omgeving breda.
Krijg op een of andere manier niet veel bursters :(
Gewoon even in de Comm vragen ; hogere level spelers hebben vaak nog veel lager level spul, zij kunnen dat droppen voor je op een afgesproken plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

ik zit op een JB iphone 6 plus. Ingress merkt dat hij gejailbreaked is en laat de app niet draaien. Is hier een fix voor?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:36

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

(jarig!)
mathiasv91 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:06:
ik zit op een JB iphone 6 plus. Ingress merkt dat hij gejailbreaked is en laat de app niet draaien. Is hier een fix voor?
Google? ;)

http://www.reddit.com/r/j...ix_this_ingress_on_ios_8/

Merk wel dat ik na Level 8 niet heel erg actief meer ben... vooral de stap van level 10 -> level 11 is errrrgggg lang.. mede doordat je nu de benodigde medals moet halen... nu komen er wel steeds meer waardoor het in theorie makkelijker zou moeten zijn...

maar van zilver naar goud is wel een erg grote stap :s

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
AngelDust schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:21:

Merk wel dat ik na Level 8 niet heel erg actief meer ben... vooral de stap van level 10 -> level 11 is errrrgggg lang.. mede doordat je nu de benodigde medals moet halen... nu komen er wel steeds meer waardoor het in theorie makkelijker zou moeten zijn...

maar van zilver naar goud is wel een erg grote stap :s
Het is erg afhankelijk van je speelstijl... L11 duurt voor mij ook lang maar is nu wel in zicht. Komt voornamelijk omdat mijn unique portal count + visit niet hoog is, scheelt meteen 2x goud, maar ken genoeg anderen die wel redelijk snel levelen ná L8.

[ Voor 7% gewijzigd door Canard op 17-03-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:36

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

(jarig!)
Canard schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:33:
[...]

Het is erg afhankelijk van je speelstijl... L11 duurt voor mij ook lang maar is nu wel in zicht. Komt voornamelijk omdat mijn unique portal count + visit niet hoog is, scheelt meteen 2x goud, maar ken genoeg anderen die wel redelijk snel levelen ná L8.
Dichtstbijzijnde goud:
Unique visits: 1777 van 2000 (Goud)
Trekker: 269 van 300 (Goud)
Unique captures: 951 van 1000 (Goud)

AP zit ik al ruim boven de benodigde 6mil... (6,345,187)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Mijn stap van L10 naar L11 leek ook nog erg ver weg i.v.m. ontbrekende gouden badges, maar de relatief nieuwe Sojourner-badge maakt daar verandering in :) 60 dagen achter elkaar hacken moet makkelijk lukken

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
AngelDust schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:41:
[...]

Dichtstbijzijnde goud:
Unique visits: 1777 van 2000 (Goud)
Trekker: 269 van 300 (Goud)
Unique captures: 951 van 1000 (Goud)

AP zit ik al ruim boven de benodigde 6mil... (6,345,187)
Glyph is easy :) Als je beetje veel doet :) En verder is guardian 20 dagen goed te doen maar ga vanuit dat je die al hebt? .. ik wou dat ik die dichtstbijzijnde van jou had haha. Ga 1 dag op stap naar onbekende stad en je hebt 2 goud erbij :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ram0n schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:29:
Mijn stap van L10 naar L11 leek ook nog erg ver weg i.v.m. ontbrekende gouden badges, maar de relatief nieuwe Sojourner-badge maakt daar verandering in :) 60 dagen achter elkaar hacken moet makkelijk lukken
Doch kan je in 60 dagen UC, UH veel makkelijker op goud halen ;). 2 Maanden wachten op een goud als ik zou kunnen levellen trek ik nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:59
Canard schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:36:
[...]

Als je later de 2000 haalt, moet je inderdaad eerst spullen uit je inventory halen, bijvoorbeeld door:
* je kunt items droppen of recyclen, maar beter kun je ze recyclen, dan krijg je er nog wat XM voor terug.
* je kunt ze aan een medespeler geven door een locatie en tijd af te spreken en deze te droppen, evt. met een capsule (max. 100 items in één keer droppen)
* als je resonators genoeg hebt, kun je bestaande resonators van portals upgraden (telt ook door in je statistieken voor de deploy-badge)

Als je een beetje actief bent en er zijn genoeg portals in jouw regio, ga je die 2000 op een gegeven moment wel halen :)
Als beginner alles hacken wat je tegen komt. Items waar je er al te veel van hebt (stel je hebt >250 L1 resonators) kan re reciclen. (wel eerst je XM tank leeg rechargen).

Afspreken met andere spelers. Als L1 - L5 speler krijg je bijvoobeeld een L6 portal met 2 of meer shields of andere mods, een zootje links (wordt het portal ook sterker van) en een tegenstander die staat te rechargen niet weg. Hoge level spekers kunnen je daar mee helpen. Kan jij daarna deployen en fielden.

Vooral de eerste reso op een neutraal portal plaatsen, linken en fielden levert veel AP op.

als je extra portal key's nodig hebt om te linken en fielden kijk dan voor dat je een portal hackt eerst of je de key al hebt. Zo ja, drop die key(s), hack het portal en pak de key opnieuw.
Lipst3r schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:47:
Doch kan je in 60 dagen UC, UH veel makkelijker op goud halen ;). 2 Maanden wachten op een goud als ik zou kunnen levellen trek ik nie :P
Gewoon af en toe in andere steden spelen.
Komende week zit ik een paar dagen in barcelona. Die 500 UH's die ik nog moet voor goud komen dan ook wel goed. Alleen weer eens tijd en en een andere kleur portals vinden om weer eens flink AP te scoren.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibead
Wat is nou echt de meerwaarde van mods? Ik had bijv. een portal ge-mod met 'very rare' defence mods, maar toen het smurfen leger langs kwam, was de portal binnen no time veroverd. Ook de heat sink en de link amplyfier lijken me vrij waardeloos ... wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Als er een legertje langskomt dan ben je bij voorbaat je portal kwijt maar die shields helpen wel degelijk om het iets moeilijker te maken. Ligt er ook aan hoe hoog level de portal is en hoe goed de resonators zijn deployd ( beste is 2 dicht op de portal om ultra strikes iets te blokkeren en de rest zover mogelijk op afstand ).
Heatsinks zijn voornamelijk handig als je snel wil hacken ( keys bv ). Zodra je namelijk een heatsink erop zet kan je ongeacht de wachttijd voor hacken direct weer hacken ( en het verkort daarna ook de wachtttijd ) voor defence heb je er niks aan.
En linkamps... tja. Leuk voor "kaarsjes" te maken bij de tegenpartij en wereld plannen maar verder alleen handig om je mod badge te halen..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
ik vind dat mods zeker wel meerwaarde hebben... maar idd, met een paar man heb je een goed geshielde portal vrij snel plat.
Link amps zijn voor 98% van de spelers waardeloos, behalve dat ze bij je mod-badge geteld worden.
Heat sinks zijn wel handig om direct nog een keer te kunnen hacken, bv. om keys te farmen (wel eerst je key droppen of in capsule doen)
Multihacks zijn leuk voor geconcentreerde farms, of voor portals waar je meer dan 4x per dag langskomt.

Als het gaat om één speler; enerzijds hebben shields het effect dat de tegenpartij meer bursters/ultra strikes nodig heeft en anderzijds kost het meer de tegenpartij meer tijd om een portal neer te halen.
Dit betekent dus als je een rijtje portals allemaal geshield hebt, dat een speler aardig wat meer inventory verbruikt maar het kost hem/haar ook misschien wel 2x zoveel tijd... en kan die dus in dezelfde tijd maar de helft van het aantal portals neerhalen dan ongeshielde portals. :)

Dit raakt het volgende artikel, die vond ik wel interessant: http://decodeingress.me/2014/04/23/internal-economy-ingress/

[ Voor 18% gewijzigd door Canard op 26-03-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Jeetje, de shardwars zijn hier niet eens ter sprake gekomen?

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Niet iedereen volgt die vermoed ik, maar ging er heftig aan toe ja, bv. in Arendonk.
Mooie uitslag! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Canard op 01-04-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik denk dat veel Ingress spelers via G+ community's elkaar vinden. Terwijl het in mijn ogen wel leuk spel is voor tweakers comm.

Mss is het bij velen weg gezakt maar als nieuwe speler ben ik volop actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
LangTall schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:24:
Jeetje, de shardwars zijn hier niet eens ter sprake gekomen?
we hebben hier nog wel wat links moeten ruimen en blok links moeten schieten rond breda / tilburg. Zeker de laatste dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
The Fatal schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:00:
[...]

we hebben hier nog wel wat links moeten ruimen en blok links moeten schieten rond breda / tilburg. Zeker de laatste dag
Ken ik je? Ik kom uit Tilburg (nick djcanard) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
nope, denk het niet.. (Traaie)
Vooral een paar maten van mij waren wat meer actief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Waren er nog mensen bij de meeting in Dordrecht afgelopen weekend? :)
Was een goede dag voor mij, ik speel niet superveel (af en toe in de pauze) maar nu gelijk van level 4 naar 6 gegaan. *O*

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Iemand een idee hoe dat nu precies zit met de sojourner badge? Dacht altijd dat je om de 24H moest hacken, maar vorig weekend was ik het vergeten en hackte ik pas op 36 uur. De teller blijft echter lopen. Ik neem aan dat het dus werkt met ramen van 24 uur waarbinnen je moet hacken en waardoor je in theorie dus maximaal 47H59m hebt om in de running te blijven? (en dat je in het geval van dat maximum daarna dus binnen 24H01m moet hacken)

[ Voor 9% gewijzigd door Cumulus op 08-04-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Cumulus schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:17:
Iemand een idee hoe dat nu precies zit met de sojourner badge?
Binnen 24 uur vanaf je laatste hack: https://plus.google.com/+Ingress/posts/HXu8znkkjfv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Dat klopt dus totaal niet bij mij, ik weet zeker dat ik gedurende 36 uur geen enkel portal heb gehacked. Dacht eerst nog dat de teller gisteren op 17 dagen dan zou stoppen maar neen, vandaag zit ik al aan 18 dagen. Enige verklaring is dan dat er een bug in zit en dat de teller werd gereset doordat mijn neef binnen die 36 uur hetzelfde portal heeft gehacked met zijn account. Dus dan betekent het gewoon "het portal moet binnen de 24 uur door om het even wie gehacked worden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Cumulus schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:17:
Dat klopt dus totaal niet bij mij, ik weet zeker dat ik gedurende 36 uur geen enkel portal heb gehacked. Dacht eerst nog dat de teller gisteren op 17 dagen dan zou stoppen maar neen, vandaag zit ik al aan 18 dagen. Enige verklaring is dan dat er een bug in zit en dat de teller werd gereset doordat mijn neef binnen die 36 uur hetzelfde portal heeft gehacked met zijn account. Dus dan betekent het gewoon "het portal moet binnen de 24 uur door om het even wie gehacked worden".
Het is niet de eerste en laatste keer dat stats niet helemaal accuraat zijn.
http://gaming.stackexchan...er-of-the-sojourner-badge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Vincent_
  • Niet online
Cumulus schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:17:
[...]Enige verklaring is dan dat er een bug in zit en dat de teller werd gereset doordat mijn neef binnen die 36 uur hetzelfde portal heeft gehacked met zijn account. Dus dan betekent het gewoon "het portal moet binnen de 24 uur door om het even wie gehacked worden".
Het gaat er niet om dat je een specifieke portal iedere 24 uur hacked. Je moet gewoon elke 24 uur een portal hacken; dat mag vandaag dus een andere portal dan gisteren zijn. Zorg er enkel voor dat er nooit meer dan 24 uur tussen je hacks zit.

Edit: Hmm je zegt al dat je geen enkele portal had gehacked. Sorry, niet goed gelezen. Maar het verhaal van je neef kan er echt niets mee te maken hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door _Vincent_ op 09-04-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Heeft iemand hier ooit ontdekt hoe je het aan je Ingress account gekoppelde e-mail adres kunt wijzigen? Heeft iemand dat al eens voor elkaar kunnen krijgen? Het laatste wat ik daar op officiële Google/Niantic pagina's over heb gelezen is dat dit niet zou kunnen. Beetje meer dan triest natuurlijk als je bij elk vanaf een zolderkamertje gerund webshopje het aan je account daar gekoppelde e-mailadres wel kunt wijzigen.

En dan bij Google zeggen: "Kunnen we niet."? :F Zou dat nu echt te hoog gegrepen zijn voor de jongens en meisjes daar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Hopla... echt een mega blauw deken over een groot gedeelte van Europa :)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Ja Hopla door spoofers ja..... Oftwel iemand zit thuis achter zijn computertje een bot aan te sturen die deze velden legt. Leuk spelbederf voor iedereen in europa

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

Euh? hoe doe je dat dan? je moet toch fysiek de velden clearen en in ieder geval een portal key hebben.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Check de community/G+ maar, Resistance is hier ook niet blij mee.
Spoofen is heel makkelijk hoor, virtual tab, gps locatie gegevens en een werkend ingress account..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Vreemd dat het hier nog niet vermeld werd, maar op 20 juni gaat Utrecht een "Anomaly Primary site" zijn!
Hoogstwaarschijnlijk gaat er zo'n 3000 man rondlopen in Utrecht en naar alle waarschijnlijkheid mag je dus ook verwachten dat het netwerk die dag zwaar gaat afzien :P

Voor de mensen die zulke anomalies niet kennen: er zijn verschillende clusters aan portals in het gebied die een voor een punten gaan opleveren. In deze clusters wordt er gekeken naar hoeveel portals er van welke factie zijn en deze telling heeft ergens plaats in een periode van 10 minuten. Tijdens deze 10 minuten zijn de anomalies dan ook het felst voor het netwerk (constant XMP's afvuren en/of resonators plaatsen). Daarna heb je telkens een uur om naar de volgende cluster te gaan.

Extra punten worden gegeven voor een 5-tal portals in de omgeving staan. Om te weten welke portals deze bonus geven dien je Twitter in het oog te houden aangezien er daar 3? foto's van portals geplaatst worden en in de omgeving van deze portals er een papiertje verborgen zit waarop de namen van de speciale portals aangeduid staan. Als er maar 1 factie deze papiertjes kan bemachtigen, weet de andere factie dus niet welke portals dit zijn en dat gaat toch over redelijk wat punten.

En nog een laatste manier waarop er extra punten mogelijk zijn is door een veld te trekken over de portals in de cluster, deze geven dan extra punten. De grote uitdaging is dan natuurlijk om het hele gebied gewoon onder een veld te leggen, wat bij de laatste telling in Brussel gebeurd is door "simpelweg" bijna heel België onder een veld te leggen 8)7

Er komt zeer veel tactiek bij kijken en een goede aansturing van de "troepen" is een must. Het brengt het spel echt wel naar een heel ander niveau en is een prachtige manier om andere spelers te leren kennen.

Zelf kan ik er deze keer jammer genoeg niet bij zijn omdat ik dan al naar Graspop ga gaan :(

Meer informatie: https://plus.google.com/events/c6ojor3bmbm7ctu3li3eao1la2s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Ik kan helaas niet gaan, ik ben wel in Rotterdam (Helios) geweest. Erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
Ik ben er weer bij! Ben ook naar Rotterdam geweest, Amsterdam net gemist maar 20 juni gaat weer een mooi dagje worden :)

Meer tweakers die gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

En, hebben er hier nog veel mensen last van de portalproblemen? Mensen die hun guardians e.d. kwijt zijn?

Gisteren verdwenen er plots heel wat portals volledig van de kaart, en afgelopen nacht is het gros hiervan weer teruggekeerd als neutrale portal. De submitters hiervan hebben bovendien een key gekregen van deze portals, waardoor het erop lijkt dat men deze opnieuw als nieuwe portal heeft moeten accepteren om ze weer in het spel te krijgen. Schijnt te gaan om een groot probleem bij de Google App Engine...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00

WouterG

Dit is geen ondertitel

Gelukkig niet, ik zit nu op 140 dagen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ram0n schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:15:
En, hebben er hier nog veel mensen last van de portalproblemen? Mensen die hun guardians e.d. kwijt zijn?

Gisteren verdwenen er plots heel wat portals volledig van de kaart, en afgelopen nacht is het gros hiervan weer teruggekeerd als neutrale portal. De submitters hiervan hebben bovendien een key gekregen van deze portals, waardoor het erop lijkt dat men deze opnieuw als nieuwe portal heeft moeten accepteren om ze weer in het spel te krijgen. Schijnt te gaan om een groot probleem bij de Google App Engine...
Hier ook niet die problemen, wel weet ik dat niantic met een schoonmaak bezig is mbt portals door de vele crap potals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

lubbertkramer schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:03:
Hier ook niet die problemen, wel weet ik dat niantic met een schoonmaak bezig is mbt portals door de vele crap potals
Het zal misschien niet gauw voor komen dat dergelijke crap-portals guardians zijn maar het zal je maar gebeuren dat Niantic een portal verwijdert dat je bijna 150 dagen hebt. Kunnen ze eigenlijk niet maken en ze zouden daar op moeten checken maar Niantic kennende zal dat ze er niet van weerhouden het toch te doen. Ze doen wel meer rare dingen. }:O

Ik heb zelf geen gekke dingen meegemaakt met portals. Niet gekker dan gewoon althans. ;) Maar wel van iemand gehoord dat een portal verdwenen en herverschenen moet zijn want het was zonder aanvalsmeldingen neutraal geworden. Was ook een guardian. Weet niet hoe oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 13:08
Sinds een paar dagen gaat mijn Sony Xperia T met Android 4.3, bij het gebruik van Ingress, spontaan uit. Vaak kan ik Ingress een kwartier gebruiken, daarna gaat de telefoon uit, als ik dan nogmaals Ingress opstart houdt die het nog 5 minuten uit. Ik heb dit alleen bij deze app. Telefoon wordt niet warmer als anders. Gebuik Ingress versie 1.76.0.

Iemand ook dergelijke ervaringen (en liefst oplossing)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Probeer het ook eens terwijl hij onder lading ligt aan een externe batterij. Ingress vreet energie en misschien is je interne batterij een beetje sleets aan het worden en kan die niet meer het vermogen leveren nodig om alles draaiend te houden.

Check evt. ook of er nog andere grote energieverbruikers op de achtergrond actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Ik ben net begonnen sinds gisteren en al level 3. Wel verslavend spel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Ah, er beginnen nog wel nieuwe spelers dus :)
Hier in regio Tilburg weinig nieuwe spelers de laatste tijd. Bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11:54
Canard schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:49:
Ben nieuw sinds 1 februari (Apeldoorn) maar sindsdien zijn er hier zo'n 8 nieuwe spelers begonnen die inmiddels lvl 7 of hoger zijn.

Ken er 1 uit Tilburg en da's Tmaar : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Ik was gisteren nog in de stad in Tilburg hoor :) alles mooi blauw gemaakt (Skai21 ook ingame)

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
ImdaMned schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:11:
[...]

Ben nieuw sinds 1 februari (Apeldoorn) maar sindsdien zijn er hier zo'n 8 nieuwe spelers begonnen die inmiddels lvl 7 of hoger zijn.
Huh, jij hier :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
skai21 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:15:
[...]

Ik was gisteren nog in de stad in Tilburg hoor :) alles mooi blauw gemaakt (Skai21 ook ingame)
Zie er anders niks van ;) beetje veel kikkeractiviteit hier... Kom je ook uit Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Canard schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:52:
[...]

Zie er anders niks van ;) beetje veel kikkeractiviteit hier... Kom je ook uit Tilburg?
Nope, uit de kempen.. maar ben vooral in en om Eindhoven actief..
maar jij bent RES of ENL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
ImdaMned schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:11:
[...]

Ken er 1 uit Tilburg en da's Tmaar : )
Die ken ik ook :)
skai21 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:07:
[...]

maar jij bent RES of ENL?
RES (djcanard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11:54
Yup, en ik ken je avatar + naam maar heb nooit de link gelegd ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Canard schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:23:
[...]

Die ken ik ook :)

[...]

RES (djcanard)
Dat is al een hele gerustelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Laatst online: 13-01-2023
Hebben meer mensen er last van dat Ingress constant terugspringt naar Nederlands? Ik heb Engels in mn voorkeuren aangezet, maar iedere keer als ik hem opnieuw opstart staat de boel weer op NL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Bokmaaa schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:44:
Hebben meer mensen er last van dat Ingress constant terugspringt naar Nederlands? Ik heb Engels in mn voorkeuren aangezet, maar iedere keer als ik hem opnieuw opstart staat de boel weer op NL :(
Yep, hier ook, soms springt hij ook weer terug naar EN, een medespeler heeft dit ook gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

De taalverandering is een bekend probleem inderdaad.
Gaan er trouwens nog mensen naar Utrecht volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006

kakashi

respect my authoritah

Iooryz schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:06:
ik zit dan jammer op defqon had het wel leuk gevonden als ik mee kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Iooryz schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:06:
Yes. ik ben er morgen bij! ENL PuckStar35

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Zeker beginnen er nieuwe. Heb er zelf alweer 4 a 5 aangebracht en zie in de COMM ook nog steeds nieuwe spelers bij komen. "xxxx completed training" :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 23:08
Ik zie nu pas dat er ook een Ingress topic is op GoT! Ik was zelf ook in Utrecht gisteren. Het was mn eerste Anomely en ik heb me kostelijk vermaakt ondanks we verloren hebben.

Om daarvoor naar het buitenland te gaan zal me een tikkie te ver gaan, maar mocht het weer in NL zijn of erg dicht over de grens dan zal ik zeker weer mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Frank!in schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:07:
Ik zie nu pas dat er ook een Ingress topic is op GoT! Ik was zelf ook in Utrecht gisteren. Het was mn eerste Anomely en ik heb me kostelijk vermaakt ondanks we verloren hebben.

Om daarvoor naar het buitenland te gaan zal me een tikkie te ver gaan, maar mocht het weer in NL zijn of erg dicht over de grens dan zal ik zeker weer mee doen :)
Gewoon volgende keer meedoen en zorgen dat er meer kikkers zijn. In ons team was het vechten om wat AP te mogen pakken om te kunnen rechargen zo was de tegenstand :P Maar vond deze in Utrecht wel zeer goed georganiseerd, in Rotterdam stonden we op een kade en was het ga maar en was het ruim een week wachten op de badge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 23:08
Hahah was het zo erg? Ik vraag me nog steeds af hoe groot het verschil nu was qua spelers van RES en ENL.
En ja was erg goed georganiseerd! Liep allemaal prima op rolletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
Dag allen!
Ik ontdekte daarnet dit topic, en ben beginnen lezen/kijken over dit eigenaardige spel.
Spijtig genoeg heb ik een Windows Phone, en kan ik daar de app dus niet op draaien... Heb dan maar mijn oude android tablet van onder het stof gehaald, en het daar op geinstalleerd.

Voorlopig snap ik er allemaal nog niet zo veel van, maar ik kan bijna niet wachten om er echt mee te beginnen!

Nu... Ik heb één vraagje: mijn tablet heeft enkel WiFi. Kan ik hiermee spelen? Of moet ik heel de tijd verbonden zijn met internet (via mobiel internet dus)?
In het laatste geval zou ik misschien wel kunnen tetheren, maar dan wordt het een dure grap voor mij vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 12-09 13:13

Smurf

Detri

Ja je moet een internetverbinding hebben.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Smurf schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:56:
Ja je moet een internetverbinding hebben.
Je hebt gps en internet nodig.

dat kost geen hoofdprijs. Mijn zoontje speelt het ook wel eens via de ziggo/upc hotspots (je krijgt bij ziggo/upc toegang tot heel veel wifi punten, wellicht kun je een account lenen van iemand)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 09:51
azziplekkus schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:24:
...
Spijtig genoeg heb ik een Windows Phone, en kan ik daar de app dus niet op draaien... Heb dan maar mijn oude android tablet van onder het stof gehaald, en het daar op geinstalleerd.
....
Gaat ook niet snel komen vermoed ik.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Ik heb me afgelopen dagen kostelijk vermaakt in Utrecht. De anomaly was goed georganiseerd, de mission day was iets meer chaos. Ik heb in totaal het hele weekend zo'n 40 km gelopen door de stad, 25 op zaterdag, 15 op zondag, dus mijn voeten en benen voel ik vandaag wel.

Ik was met een top team uit Twente, en daar heb ik ook veel plezier uit kunnen halen. Zo hebben we diverse beergressen in de stad (anderhalf uur door de stad lopen als rolling farm, daarna bier op een terras met diverse portals in range) georganiseerd in de weken van te voren, om ons inventaris op peil te brengen. Ik zat aan mijn itemcap met bijna alleen maar X8, R6, R7, R8, een hoop AXA's, ADA's en Jarvis. Doordat de tactiek goed doorgesproken was van te voren, wist iedereen ook wat er van hem of haar verwacht werd en ervoeren we weinig tegenstand op onze portals. Het was een beetje jammer van de yolo door utrecht, anders waren er veel meer punten gehaald in C2. Er stonden 90 agents klaar om te linken naar onze volitile, maar aan de ene kant lag een blocking link, en aan de andere kant lagen een paar kleine velden, van een paar onervaren teams. Ik begreep dat er veel gescheld op de Teamleader zello was.

Zondag was het weer wat minder, maar heb ik uiteindelijk nog 15 Mission Day missies gedaan. Daarnaast nog wat losse andere missies in utrecht, dus het was wel een geslaagde dag. Volgende keer boek ik wel een hotel, zodat ik kan blijven slapen, en wat meer kan genieten van de afterparty.

Ik heb trouwens begrepen dat er plannen zijn om een versie uit te gaan brengen op windows 10, dus als je WP een update krijgt, is er nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
pasarica schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:29:
[...]

Gaat ook niet snel komen vermoed ik.
Weet ik ;)
Er worden evenveel apps voor Windows Phone gemaakt als ruitenwissers voor fietsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:58
Ik ben gisteren samen met mijn 4 medeleiding van onze scoutinggroep hier mee begonnen. (Almere)
Het is nog even wennen, een hoop info in het begin, maar het begint op zijn plek te vallen.
Erg benieuwd hoe lang ik dit vol ga houden....

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste