Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
- UPCOMING SCANNER UPDATE REVEALS STORAGE CAPSULE EKBE87DW42
- OPERATION SPINNAKER
- OPERATION GREEN FOX
- OPERATION EMERALD FLOOD
Coördinator van de Waze Belux Community
Wel erg handig voor delen van items. (Maar wel meer risico dat de verkeerde persoon veel spullen in een keer oppakt...)
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
/me Heatonme heeft gisteren lekker in het bos gewandeld

This week:
- #INTERITUS Begins in Amsterdam, Glasgow and Malaga
- German - Czech Republic organize operation to establish links between hard to reach portals
- Operation Pink
+ AANKONDIGING VOOR TOEVOEGING VAN ACCESS LEVEL 9 TOT 16!
[ Voor 11% gewijzigd door Glodenox op 18-04-2014 09:19 ]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
S,G,P,B staat blijkbaar voor Silver Gold Platinum en Black badges.
Uiteraard kan dit allemaal nog compleet veranderenAP thresholds (including badge counts required):
AP # Ln: S, G, P, B
[2500000, # L9: 4, 1, 0, 0
5000000, # L10: 5, 3, 0, 0
7500000, # L11: 6, 4, 0, 0
10000000, # L12: 7, 6, 0, 0
15000000, # L13: 0, 7, 2, 0
20000000, # L14: 0, 0, 3, 0
30000000, # L15: 0, 0, 4, 0
50000000] # L16: 0, 0, 5, 1
[ Voor 6% gewijzigd door StarLite op 18-04-2014 12:34 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Was jij soms met Drois op pad?Humma Kavula schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:32:
Bedoel je gisteren? Met dat mega veld wat er over heen lag?
/me Heatonme heeft gisteren lekker in het bos gewandeld
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Deze week weer een "raw feed".
Gelukkig is er DecodeIngress met informatie: http://decodeingress.me/2014/05/06/scanner-v1-51-0-update/
- Button resizes
- Counter bij de badges
- De vereisten voor de aangekondigde nieuwe levels zijn veranderd
As the Ishinomaki and Santa Fe XM Anomalies approach, a message from Klue surfaces. Dr. Oliver Lynton-Wolfe's recent Scanner upgrades are revealed, but there seems to be a shadowy agenda behind it all. Hank Johnson and Dr. Martin Schubert share their thoughts on the nature of Anomalies, and Susanna Moyer reveals more about Operation Snow White. But who is the voice behind the camera? And who is pointing the gun at Lynton-Wolfe?
Agents gathered in Ishinomaki, Santa Fe and across the world to take human destiny into their hands at #Interitus 03. Klue faced an Enlightened surge in Japan, a wave which swept to the Americas, protecting Hank Johnson from a threat, or was it an opportunity, from ADA. Emboldened by the return of the Enlightened, Roland Jarvis sends a message.
Dr. Bogdanovich resurfaces with news of her 'XM Vaccination' program, and Susanna Moyer reveals what the poisoned apple really was. Meanwhile, the powers that be continue their relentless pursuit of NL-1331.
Susanna Moyer covers the #Interitus 04 Anomaly, which struck Melbourne, Brisbane and New Zealand, as well as Kansas City, Cheyenne and Sioux Falls last Saturday.
Behind the Scanner's Andrew Krug reached out to a number of Agents to gather their thoughts in the wake of the massive Resistance victory.
Susanna's journalistic eye turns back to examine the developments that have occurred with Oliver Lynton-Wolfe, Hank Johnson and Devra Bogdanovich during the last week.
As for what lies next... Perhaps the time has come for the secrets behind the poisoned apple to be revealed, and for Susanna to finally find what she's been looking for.
Self-proclaimed leader of the Enlightened, Roland Jarvis, sends a message (or is it a threat?) to Hank Johnson, a man for whom time is running out at breakneck pace.
Across the world, Agents from both factions are engaging in incredible acts of bravery, teamwork, commitment and idealism. We examine some of the major Sitreps published this month.
Hulong Transglobal is the source of critical intel related to the upcoming #Interitus Anomalies in Cincinatti and Santiago on June 7th.
[ Voor 62% gewijzigd door Glodenox op 29-05-2014 20:10 ]
Hank Johnson, explorer, soldier and XM researcher, faces the end of his current existence, and calls out to Agents to help save his identity and memories for a future incarnation by building Links to Cross Plains, TX during #Interitus 05.
Je zou zoals in hattrick een optie moeten hebben dat je items in een eregalerij kan zetten of zoiets, waar je ze nog hebt maar niet meer kan gebruiken (van hieruit kan ik toch geen links naar ginder trekken en voor rechargen is het te ver).
[ Voor 7% gewijzigd door Cumulus op 06-06-2014 12:19 ]
EDIT: voor de een of andere reden dacht ik dat het al vrijdag was. Never mind

EDIT2: bij deze:
After 1,331 days, Hank Johnson will die (again). The Enlightened capture #Interitus 05, and save Hank's memories. Roland Jarvis seeks an ancient artifact in Krakow, while Devra Bogdanovich will rendezvous with Agents in Gettysburg to advance her plans for XM inoculation.
[ Voor 59% gewijzigd door Glodenox op 12-06-2014 21:20 ]
Susanna Moyer confronts her father, Nigel Moyer, forcing him to reveal the truth about a possible Shaper conspiracy to kill Alan Turing and forestall the evolution of Artificial Intelligences, as well as explain his role in #Interitus and Hank Johnson's #Recursion.
Het is een geweldig spel met een vriendelijke community.
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Dit is (naar alle waarschijnlijkheid) omdat heel binnenkort de iOS versie van Ingress komt en levert dus voor de nieuwe gebruikers veel grijze portals op om snel te kunnen capturen/upgraden slopen en dus levelen.
Ik ga nu snel alvast nieuwe zieltjes werven. Appels zijn groen, wat mij betreft alle iphone gebruikers dus ook!!
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Toch eens in verdiepen of het wat is. Met Foursquare ben ik inmiddels gestopt omdat het teveel tijd vrat, en ben inmiddels wel toe aan een nieuwe uitdaging.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Terug naar World of Warcraft dan maar of... iemand andere suggesties voor augmented reality games die in tussentijd zijn uitgekomen?
AW_Bos, ik hoop dat je een groen hart hebt?
Die verhoogde decay lijkt me inderdaad slechts tijdelijk (maar waarschijnlijk wel een half jaar ofzo) voor nieuwe spelers makkelijker AP te geven. Dit geldt echter ook voor de huidige spelers, aangezien je zo normaal gezien makkelijker AP gaat kunnen krijgen van andere portals of door je eigen portals te rechargen."Helios.... We will bathe the world in the light of XM."
Susanna Moyer brings news of Oliver Lynton-Wolfe's Ingress Scanner for iOS devices, part of a global movement called 'Helios' aimed at protecting the Portals from a devastating new threat: Devra Bogdanovich's 'Portal Virus.'
The Helios Anomalies will impact 30 cities across the globe from July 26 to September 27. Hulong Transglobal's #NewAgentInitiative precedes the Anomalies on July 12th.
[ Voor 21% gewijzigd door Glodenox op 12-07-2014 13:56 . Reden: reactie op hogere decay toegevoegd ]
De anderen daarentegen, die zijn teveel op rechargen gefocust en geven net daarom op of overwegen te stoppen. De Groene Vlek van Londerzeel is in ieder geval al van de kaart verdwenen na meer dan een jaar de intel gedomineerd te hebben
Ja dat klopt. Ik zie daar meerdere meldingen van op g+SandaX schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:55:
Klopt het dat er met de iOS versie (nog) geen nieuwe portals in te dienen zijn?
dat moet je ook niet gelijk willen want mensen willen testen hoe dat werkt en zo en ik zie nu al een super erge groei van aantal spelers. Bij mij in de buurt is het al druk genoeg met zinloze portals. als alle nieuwe iOs spelers dan wat willen indienen krijg je volgens mij alleen maar meer onzinSandaX schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:55:
Klopt het dat er met de iOS versie (nog) geen nieuwe portals in te dienen zijn?

Overigens heb ik meteen maar een 20KmAh accu besteld. De iPhone batterij is hier niet op gebouwd.
<knijnsel> De nederlandstalige GuildWars site
Ehhh, 20KmAh == 20Ah, dat is wel een hele fikse charger hoor.knijnsel schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:48:
Nu de update uit is, meteen maar geïnstalleerd en verder gespeeld. De client werkt prima hoewel ik wel wat kleine foutjes tegenkom: ik kan de tutorials niet allemaal goed uitspelen; in de chat crasht de applicatie regelmatig. @ParaNoiMia bevestigt ook al dat het aanvragen van portals niet werkt. Maar ik ben helemaal content. Vanmiddag mijn eerste rondjes gemaakt met mijn eigen telefoon!
Overigens heb ik meteen maar een 20KmAh accu besteld. De iPhone batterij is hier niet op gebouwd.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Geen 1 batterij is hiervoor gemaakt. Ik had ook een android telefoon die ik speciaal gebruikte voor ingress.. hield het ook maar anderhalf uur vol zo'n beetje.knijnsel schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:48:
Nu de update uit is, meteen maar geïnstalleerd en verder gespeeld. De client werkt prima hoewel ik wel wat kleine foutjes tegenkom: ik kan de tutorials niet allemaal goed uitspelen; in de chat crasht de applicatie regelmatig. @ParaNoiMia bevestigt ook al dat het aanvragen van portals niet werkt. Maar ik ben helemaal content. Vanmiddag mijn eerste rondjes gemaakt met mijn eigen telefoon!
Ik heb zelf geen 1 keer een crash gehad in de chat of waar dan ook. speel op een iPhone 5s
Ik heb er mij ook zo een aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Zo kan ik ongeveer 12 uur non-stop Ingress spelen. Dat is vooral handig wanneer ik een dagje in een stad ga verkennen.Firesphere schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:20:
[...]
Ehhh, 20KmAh == 20Ah, dat is wel een hele fikse charger hoor.
Die grootte is echt niet overdreven voor dit spel
[ Voor 7% gewijzigd door Glodenox op 16-07-2014 09:35 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Zij hebben toch niks aan low level bursters, dus willen die vast aan jou geven. Spreek met iemand af om samen een (of meerdere) rondjes te doen. Dan sloopt diegene de portals, zodat jij er jouw resonators in kan hangen, waardoor je sneller levelt.
Belangrijke factoren die jouw invloed op het spel beïnvloeden zijn de hoeveel tijd en mobiliteit die je hebt. Dit is dan wel weer relatief tot de tijd en mobiliteit van je tegenspelers, die balans is soms helaas zoek.
This week, Ingress is now available on iPhone and iPad. Susanna Moyer covers Hulong Transglobal's #NewAgentInitiative in Montreal, Chattanooga and Toronto, where the Enlightened captured the day with an impressive performance. Agents, Investigators and the XM Corporations react and begin to fight back against Devra Bogdanovich's 'Portal Virus,' which has caused Portal Decay across the globe to rapidly accelerate. Martin Schubert, former Niantic Project Researcher, reports that raising the global MU count may begin counter the Portal Decay effects. Susanna brings news of the first Helios Anomaly, which will strike San Diego and Dublin on July 26th, with Niantic Labs CEO John Hanke and Author James Frey speaking on a panel at Comic-Con 2014 about a classified project code-named 'Endgame.'
Naast een 7 Ah battery pack die ik al had heb ik er ook nog twee bijbesteld van deze: http://thewirecutter.com/...-usb-battery-pack-travel/. Bij elkaar met die drie en de telefoon heb ik dan 30 Ah. Moet je een eind mee komen.
PS: Verlichting for the win. Vooral in utrecht oost & centrum. @Adanu.
Agents begin the struggle to fight back against Devra Bogdanovich's Portal Virus and increased Portal Decay.
The first #Helios Anomalies approach, striking San Diego, Dublin and several other cities this weekend. Susanna Moyer is headed to Comic-Con, the site of the first revelations about the Niantic Project, to investigate a new classified project called Endgame.
Despite the controversy surrounding XM, Agents share their inspiration with images of #IngressActualGameplayFootage and stories of their adventures, with Sitreps from Atlanta, South Africa and more.
A new Ingress Scanner version brings breaking news to Agents, helping them stay up to date in ever-changing conditions.
Kan er niks over vinden zo gauw..
Dat kan met iOS inderdaad nog niet, ze voeren stapsgewijs features toe, om de stabiliteit te verzekeren.GewoonDennis schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:34:
Klopt t dat je in iOs geen portals zelf kan aanmaken (foto maken en insturen als nieuwe portal dus) of doe ik iets fout?
Kan er niks over vinden zo gauw..
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dan nog maar eventjes wachten
Ik kan geen portals meer hacken, omdat mijn inventory vol is. Ik heb geen idee wat ik moet weggooien. Portal keys lijken me voor nu nog onnodig, maar ik kan ze niet weggooien. (Item unusable zegt ie)
Ik heb ook wat resonators en mods geplaatst op portals, maar ik lijk nog steeds 100 items in mn inventory te hebben.
/edit
Faal faal faal... google is your friend. Ik moest eerst een verificatie doen. Maar dan blijft mijn vraag welke items ik moet bewaren, en weg kan gooien.
/edit
[ Voor 23% gewijzigd door Aeon op 01-08-2014 15:09 ]
Gooi voorlopig niets weg, Portal keys etc. zijn belangrijk voor het links leggen en portals op afstand opladen (belangrijk als je een guardian wil)Aeon schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:05:
Ik ben ook net begonnen. Erg grappig spelletje, maar ik snap er nog weinig van.
Ik kan geen portals meer hacken, omdat mijn inventory vol is. Ik heb geen idee wat ik moet weggooien. Portal keys lijken me voor nu nog onnodig, maar ik kan ze niet weggooien. (Item unusable zegt ie)
Ik heb ook wat resonators en mods geplaatst op portals, maar ik lijk nog steeds 100 items in mn inventory te hebben.
/edit
Faal faal faal... google is your friend. Ik moest eerst een verificatie doen. Maar dan blijft mijn vraag welke items ik moet bewaren, en weg kan gooien.
/edit
Alle items komen van pas, en ruimen zichzelf ook grotendeels wel op naarmate je ze gebruikt
Als ik dan eerlijk ben, is het spel niet echt 'noobfriendly'. Legt niets uit over communicatie (blijkbaar kan je ook pm's sturen?), ook niet over die verificatie?
Dat geeft niet, want gelukkig is dit topic er
[ Voor 67% gewijzigd door DutX op 02-08-2014 16:57 ]
Op zich, als je de tutorials volgt, is de eerste "Verify your device", niet heel opvallend, maar wel duidelijk aanwezig.Def1ant schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:52:
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan als Aeon. Ik kan maar 100 items hebben ofzo?
Als ik dan eerlijk ben, is het spel niet echt 'noobfriendly'. Legt niets uit over communicatie (blijkbaar kan je ook pm's sturen?), ook niet over die verificatie?
Dat geeft niet, want gelukkig is dit topic ermaar leg het maar eens uit aan je geocache verslaafde vriendin, die weer eens iets nieuws ziet op je telefoon
Ik speel resistance, in de regio Toulouse (Frankrijk dus)daPet schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:00:
Aeon, je kan 2000 items kwijt in je inventory. Welke factie en regio speel je?
Zo, ik ben inmiddels vele hacks verder, en mijn inventory is ruim de 100 gepasseerd. (Ik ben lvl3.5 nu) Ik heb ook wat portals aangevallen en overgenomen. Ik kan ze niet lang houden, omdat mijn resonators nog niet zo hoog zijn. Maar ik probeer zo nuttig mogelijk te zijn door groene portals aan te vallen, en blauwe te rechargen.
Ik heb alleen dat linken niet zo door, en ik mis de strategie nog een beetje. Ik neem aan dat sommige portals belangrijker zijn dan andere.
Er is niet heel veel door te hebben aan linken hoorAeon schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:46:
[...]
Ik heb alleen dat linken niet zo door, en ik mis de strategie nog een beetje. Ik neem aan dat sommige portals belangrijker zijn dan andere.
Je moet de sleutels hebben van minimaal drie portals zodat je ze kunt verbinden in de vorm van een driehoek.
Zo maak je een field en heb je lekker veel punten.
De truc is dan wel om de links zo kort mogelijk te houden, waardoor je zoveel mogelijk fields kunt maken in een gebied. Tenzij je natuurlijk bezig bent met juist zo groot mogelijke fields maken. Lange links zijn vaak een doorn in het oog van eigenlijk alle spelers. Zij kunnen daardoor vaak geen links meer maken omdat links elkaar niet mogen kruisen.
Weet niet of dat is wat je bedoelt, maar meer is er niet echt aan
Volgens mij ben ik er dan achter waarom ik geen links kan maken. Er ligt boven Toulouse een gigantische blauwe driehoek. 2 miljoen MU.
Ik kan daar binnen geen links maken?
Nope, wat je wel kan doen is een lokale Ingress-Group zoeken (zitten vaak wel op G+ met een hangout), en iets regelen dat je met een newbie-run mee kan, of nog beter, die 2Miljoen MU veld slopenAeon schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:46:
Ok, thx.
Volgens mij ben ik er dan achter waarom ik geen links kan maken. Er ligt boven Toulouse een gigantische blauwe driehoek. 2 miljoen MU.
Ik kan daar binnen geen links maken?
Batterydrain is pain in the ass, maar gelukkig hebben ze daar een powerbank voor
Ik wist ook niet dat als je je XMP fire knop ingedrukt houdt, je ook een attack bonus krijgt (als je op het juiste moment loslaat)
Batterydrain is idd een probleem! Ik heb een iPhone 5s, en die komt een heel eind. Maar ik ga toch eens kijken naar een powerbank.
Susanna Moyer reports on Resistance Operation 'Deadliest BAF,' and the Enlightened initiative 'Appleseed,' as well as a number of noteworthy Cross Faction Operations.
As the next set of #Helios Anomalies approaches, with Taipei, Hong Kong and Kuala Lumpur as well as Chicago, Galveston and Richmond active this coming weekend, Susanna covers details of the emerging answer to Dr. Devra Bogdanovich's Portal Virus, the mysterious #Helios Artifacts.
In response the collaborative effort of Agents worldwide, raising the Global MU level above 700 Million Mind Units, Bogdanovich has released a new iteration of her Portal Virus. According to Dr. Martin Schubert, the Virus remains vulnerable to increased XM activity, and a MU level of 1 Billion at the final Measurement of the upcoming Helios Anomalies will mitigate its effects. It is likely that, with the emergence of the Helios Artifacts, Bogdanovich will no longer pursue development of the Portal Virus beyond this current iteration.
Daarnaast nog een video van Comic-Con (end game):
Regio Almere overigens, zit bij de Resistance (omdat die in de minderheid zijn).
Hoop het weekend of volgende week mijn eerste capture te doen, maar moet nog een hoop leren omdat ik feitelijk nog niks heb gedaan.
Bla
Haha pas maar op, dat heb ik meerdere mensen horen zeggen. Het is redelijk verslavendJaFFoG schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:24:
[..]
Denk niet dat ik er veel tijd in kan steken, maar ben wel erg benieuwd.
[..]
Als je er echt weinig tijd in gaat steken, zou ik er niet aan beginnen eigenlijk. Dan levert het niks op.
Susanna Moyer reports on the largest Ingress Anomalies yet, which took place on August 9th in Taipei and Chicago with Satellites in Hong Kong, Kuala Lumpur, Galveston and Richmond. Over 3000 Agents took part on the ground, but many more represented their causes: Matahari, Siren's Song, Choro Verde do Oeste and the Indian Enlightened's quest for Coimbatore were among many operations to take place across the world as Agents struggled to fight back against Bogdanovich's Portal Virus and take control of the Helios Anomalies.
Agent MyGz reports from Kuala Lumpur for Operation Essex, and Behind the Scanner reaches out to Agents who were at the Anomalies for their version of the day's events.
Meanwhile, the first #Helios Artifacts emerge into the Portal Network... what power do they hold? Does Surveillance footage of Klue hold the clues?
In Tech News, new versions of the Ingress Scanner and Intel Map bring new functionality to Agents on both iOS and Android.
And finally, congratulations to Agents @Philistine11 and @nsuneb. Together Strong Future. Begin Journey.
Ik baal nog steeds dat ze mijn thuis portal verwijderd hebben. Degene die mij aangegeven heeft ,die portal dan , kan van mij een schop onder zijn kont krijgen lol.. Gelijk heb ik er geen zin meer in. Heel mijn Inventory is bijna leeg en in de buurt geen geode portals om het te vullen , nou ja.. jammer dan
[ Voor 49% gewijzigd door Stronkie op 17-08-2014 21:26 ]
Verkeerde been uit bed gestapt?Stronkie schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:18:
tja wat hebben we hieraan dan.. Simpele post over het feit wat we allemaal al lezen geheben. IPV dat je nog de moeite gedaan had het nieuws te vertalensimple

Tja, risico van het spel een homeportal. Sommige maken crossfaction afspraken daarover maar dat werkt meestal ook niet. Homeportals zijn gewoon een gewild object aangezien niet iedereen er een kan aanvragen.Ik baal nog steeds dat ze mijn thuis portal verwijderd hebben. Degene die mij aangegeven heeft ,die portal dan , kan van mij een schop onder zijn kont krijgen lol.. Gelijk heb ik er geen zin meer in. Heel mijn Inventory is bijna leeg en in de buurt geen geode portals om het te vullen , nou ja.. jammer dan
Sommige zitten zelfs op meerdere homeportals met een grote farm om de hoek.
En ja, je zal altijd jaloerse tegenspelers hebben die de portal voor het gemak reporten, ik raad je aan om, mits echt portalwaardig, hem opnieuw te submitten. Ik heb vaker goede homeportals zien verdwijnen en na een nieuwe submit weer verschijnen.
Het is en blijft een spelletje en ook ik moet moeite doen om mijn spullen te harken, veel afspreken om een farm in de buurt op te bouwen en kilometers maken.
Ik kan zelf in de buurt ook meer portals aanvragen ( homeportal zou ook kunnen ) maar dat wil ik niet. Voor mij is het buiten spelen en met mensen afspreken.
Ik wil de video-omschrijving wel vertalen, maar het lijkt me sterk dat die zeer nuttig zal zijn. Misschien kan ik de omschrijving achterwege laten en meteen "spoilen" wat de technische toevoegingen zijn (als die er zijn)?Stronkie schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:18:
tja wat hebben we hieraan dan.. Simpele post over het feit wat we allemaal al lezen geheben. IPV dat je nog de moeite gedaan had het nieuws te vertalensimple
[...]
Ook: als er eigenlijk geen interesse is in deze video's heb ik er geen probleem mee om deze niet meer te plaatsen. Voor mezelf moet ik het niet doen...
ik speel sinds een tweetal weken en heb het spel intussen vrij goed onder de knie. Maar heb wel nog een paar vragen:
- krijg je eigenlijk extra AP per dag voor het houden van een portal en links? Want zoniet, lijkt het mij wat nutteloos om zoveel werk in te steken in een portal op te bouwen, als je er daarna niks meer aan verdient. Dan kan je beter hem claimen en hopen dat hij wordt afgeschoten, om hem daarna opnieuw te claimen en veel AP's te ontvangen...
- ik snap dat je met passcodes extra items kunt ontvangen, je zou ze passcodes ook kunnen ontcijferen via de broncode van de websites. Wil er wel eens op zoeken, maar ik snap de systematiek niet, of hoe je eraan moet beginnen om te ontcijferen? Iemand die een voorzet kan geven?
- in onze stad krijgen we regelmatig aanvallen van een duo die altijd samen aanvallen uitvoeren, probleem vind ik wel is, dat de damage reports die we krijgen via mail, veel te laat gebeuren. Vaak is die portal al voor 3/4 kapot en kan je niet meer remote chargen. Is er geen andere mogelijkheid om uw portal te beschermen wanneer je weet dat ze wordt aangevallen? Is vrij frustrerend om te weten dat ze aan het knallen zijn op uw portal, maar je er niks aan kunt doen buiten hopen dat ze weggaan... Omdat ze dan met twee zijn, gaat het afbreken veel sneller dan mijn opladen...
Nee, je krijgt AP voor het rechargen en een Guardian Badge als je hem lang genoeg onderhoudt ( die badges heb je nodig als je hoger wil dan lvl8 ) Dus voor mensen die nog geen 8 zijn is het idd handiger om te laten decayen en opnieuw opbouwenpina schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:04:
- krijg je eigenlijk extra AP per dag voor het houden van een portal en links? Want zoniet, lijkt het mij wat nutteloos om zoveel werk in te steken in een portal op te bouwen, als je er daarna niks meer aan verdient. Dan kan je beter hem claimen en hopen dat hij wordt afgeschoten, om hem daarna opnieuw te claimen en veel AP's te ontvangen...
Ik ken groepjes die aan ontcijferen doen, vraag het rond in jou community/G+, ze helpen je vast verder.- ik snap dat je met passcodes extra items kunt ontvangen, je zou ze passcodes ook kunnen ontcijferen via de broncode van de websites. Wil er wel eens op zoeken, maar ik snap de systematiek niet, of hoe je eraan moet beginnen om te ontcijferen? Iemand die een voorzet kan geven?
Ingress de hele dag aanhouden op je telefoon, kan je de comm in de gaten houden- in onze stad krijgen we regelmatig aanvallen van een duo die altijd samen aanvallen uitvoeren, probleem vind ik wel is, dat de damage reports die we krijgen via mail, veel te laat gebeuren. Vaak is die portal al voor 3/4 kapot en kan je niet meer remote chargen. Is er geen andere mogelijkheid om uw portal te beschermen wanneer je weet dat ze wordt aangevallen? Is vrij frustrerend om te weten dat ze aan het knallen zijn op uw portal, maar je er niks aan kunt doen buiten hopen dat ze weggaan... Omdat ze dan met twee zijn, gaat het afbreken veel sneller dan mijn opladen...
Mijn ervaring is dat rechargen vaak ook geen soelaas biedt. Ja het duurt voor de aanvaller iets langer maar kapot krijgen ze hem toch wel ( als ze genoeg tijd hebben ).
Ze mogen ook al mijn portals stuk schieten als ze willen, mijn guardians staan verstopt in de bossen dus dat zijn de enige die ik de gaten houdt en recharge.
Al is het wel een mes dat langs twee kanten snijdt: als ik een portal claim en simpelweg laat levellen met enkel L1 resonators, dan help ik de tegenstand ook om ze sneller neer te halen zodat ook zij snel kunnen levellen
Zolang het geen win-trading is (portal-ping-pong) dan is het de gewone gang van het spel.
8x 75 AP voor de resonators = 600
5x 187 AP voor de links = 935
4x 750 AP voor de fields = 3000
Totaal 4535 AP! Best leuk om te levelen
(dit krijg je niet als je een ADA of Jarvis virus gebruikt)
- 0:04 Artifacts overzicht
- 1:40 megafield in Japan, fields in Italië, India volledig bijna bedekt
- 2:52 impact van virus van Debra Bogdanovich' virus
- 4:15 overzicht van komende Helios anomalies, inclusief Amsterdam
Inmiddels bijna level 7, alleen jammer dat we op ios nog geen portals kunnen reporten.
[ Voor 50% gewijzigd door Spookie op 22-08-2014 15:46 ]
Bij ons is het nogql een gevecht, en het is altijd om de beurten dat de stad wordt overgenomen door groen en blauw. Op dit moment hebben wij de stad overgenomen maar het is slechts een kwestie van dagen vooraleer de kikkers de stad opnieuw overnemen. Het zijn altijd dezelfden, die met 3 komen. Opdat wij kunnen farmen, moeten wij wel velden en portals claimen. Zodat zij op hun beurt hetzelfde kunnen doen.
Omdat wij onmogelijk iets kunnen doen tegen hun overname binnen enkele dagen, vraag ik mij af hoe we onze portals moeten configureren zodat zij niet te veel punten halen?
Is het beter om de portals minimaal te beschermenm zodat wij niet te veel resourcen in moeten steken voor iets dat toch wordt neergehaald?
Of is het beter ze maximaal te verdedigen met 4 mods, zodat zij er meer wapens aan moeten besteden om ze neer te halen?
Ook kun je avondjes organiseren om die portals vol te zetten met multi-hacks en heat-sinks om een aantal rondjes te lopen en zo je inventory een flinke boost te geven in korte tijd. Die farm gaat natuurlijk snel plat, maar dat is niet erg... jullie hebben je inventory gevuld!
Alle andere portals in je stad zou ik niet maximaal verdedigen maar bv. wel minimaal één shield erop. Als je genoeg mods over hebt, kun je die natuurlijk wel plaatsen.
Ben wel benieuwd welke stad dit is?
Nu ja, ze hebben toch veel wapens kwijtgespeeld. Dat is toch al iets.
krijgt de tegenstander extra AP per keer dat ze beuken op mijn portals? Zoniet, kan ik ze dan beter stevig verdedigen.
Je krijgt AP per reso die je sloopt, onafhankelijk van welk level. Daarnaast is het nut van de boel sterk neerzetten afhankelijk van het belang. In een druk gebied is het minder de moeite waard om 1 portal te versterken, terwijl juist een flink aantal velden met sterke portals, weer wel zin heeft.pina schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:47:
Daarnet: zie een melding dat een portal wordt aangevallen en overgenomen. Ik direct de wagen in en hun portal met links vernietigd. Daarna volg ik hun pad verder en vernietig hun volgende portals ook. En daarna hielden ze halt aan een stevige portal, ze beten hun tanden eraan stuk want ik was ook stiekem in de buurt en plaatste voortdurend nieuwe resonators en herlaadde ze intussen ook. Tot ze natuurlijk een virus hebben gebruikt om de portal plots om te draaien van factie
Nu ja, ze hebben toch veel wapens kwijtgespeeld. Dat is toch al iets.
krijgt de tegenstander extra AP per keer dat ze beuken op mijn portals? Zoniet, kan ik ze dan beter stevig verdedigen.
Situatie vereist inzicht. Heeft het nut om je portals zo sterk mogelijk te maken? Wie weet.
Als je denkt "Dit portal wordt binnen een uur weer overgenomen", gooi er dan link-amps op. Je krijgt namelijk AP voor het installeren van mods. Link Amps zijn de meest zinloze mods meestal, dus die dingen er op gooien, levert wel AP, maar het verlies er van is pijnloos
Bij mij in de stad is groen niet erg actief, en zolang alle portals blauw zijn kan ik er weinig ap uit halen. Ik kan wat velden leggen en farmen tot mijn invenory vol is, maar daana is het eigenlijk wachten tot er een keer een verdwaalde kikker langs komt
Een actieve stad met veel spelers is verreweg de beste en snelste manier om te levelen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
als ze je farm down halen enkel voor de AP zou ik ze niet linken en fielden, enkel opbouwen en sterk verdedigen (95 shielding en liefst een turret en force amp).pina schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:36:
iemand die weet wat het beste is om te doen?
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk