Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is zo, maar een béétje basiskennis is wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oké tof, ik zag dat er bij mij in de buurt nog wel wat te spelen valt.

Ik ga me vanavond eens verder inlezen. Hier op het werk is het trouwens goed druk. Het hele centrum is geclaimd (Oud-Beijerland).

Had niet verwacht dat het in Nederland al zo groot was.

Leuk!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49
Afbeeldingslocatie: http://ausdroid.net/wp-content/uploads/2013/10/ingressbattle-640x400.jpg
Uit dat artikel is wel een vet plaatje zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Weer een barrière voor de iPhone weggehaald. app store laat immers geen Beta versies toe.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-05 13:45

Ryada

She/Her

Ik heb het net ook gedownload leek me wel leuk maar blijkbaar heb je geen invite key meer nodig klopt dat?
Anders is het wel heel vaag.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 20:36
Kun je die invites die je hebt ook recyclen voor xm? :P

Geen invite meer nodig inderdaad; je krijgt na het bootscherm direct het scherm waar je je nick in kunt vullen.

[ Voor 51% gewijzigd door Krypt op 31-10-2013 13:19 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
leuk_he schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

Weer een barrière voor de iPhone weggehaald. app store laat immers geen Beta versies toe.
Als ik het goed begrijp is het nog wel beta, alleen niet meer een closed beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-05 08:23

- #13MAGNUS XM anomalies strike Seattle and Kiev
- A document surfaces that may reveal the truth about Roland Jarvis
- Dark XM

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 22:14

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Veel nieuwe spelers! het wordt weer leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:08
Nieuwe versie van de Ingress app is uit, met als voornaamste vernieuwingen:
  • Item counter !!!
  • Nieuwe XMP fire-mode
Als je een burster wilt afvuren moet je de Fire-knop ingedrukt houden. Dan zie je een animatie van puntjes die in een cirkel naar je toe trekken. Hoe dichter op jou ze zijn hoe hoger het bonus-schade percentage wordt, met een maximum van 20% bonus-schade. Maar iets te laat loslaten betekent maar 1% bonus-schade... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:22:
Nieuwe versie van de Ingress app is uit, met als voornaamste vernieuwingen:
  • Item counter !!!
  • Nieuwe XMP fire-mode
Als je een burster wilt afvuren moet je de Fire-knop ingedrukt houden. Dan zie je een animatie van puntjes die in een cirkel naar je toe trekken. Hoe dichter op jou ze zijn hoe hoger het bonus-schade percentage wordt, met een maximum van 20% bonus-schade. Maar iets te laat loslaten betekent maar 1% bonus-schade... ;)
_/-\o_ Item counter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:44
Volgens wat ik hoor komt er een volledige reset op 14 december als het spel uit beta gaat. Iedereen dus weer lvl 1 als ik het goed begrijp, maar als troostprijs krijgt iedereen die voor die datum lvl 5 of hoger is een "founder- badge".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Chat lijkt ook wat beter te zijn, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:12
Cumulus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:06:
Volgens wat ik hoor komt er een volledige reset op 14 december als het spel uit beta gaat. Iedereen dus weer lvl 1 als ik het goed begrijp
Hmm, heb je hier een bron van ? Ik kan hier niets over vinden.
Als ze dit echt gaan resetten dan zullen er heel veel spelers stoppen vrees ik. Ik zou het persoonlijk niet heel erg vinden, best verfrissend :+ Heb nu 5,8 mln AP

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik verwacht niet dat ze gaan resetten, dan raken ze 90% van hun spelers kwijt en zou het spel instant dood zijn. Bovendien zouden ze dat dan wel aangekondigd hebben.

Ik verwacht dat een aantal spelers expres zelf bedachte geruchten zijn gaan verspreiden via de comms om wat paniek te zaaien...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij een reset krijg je mogelijk ook plotseling erg veel spelers die allemaal (weer) willen levelen en elkaar in de weg gaan zitten om AP te scoren. Ook de spelers van de eigen factie. De L8 spelers van nu zijn nuttiger in een begeleidende rol van de nieuwe spelers dan als concurrenten van die nieuwe spelers. Ik zou het zeker niet verstandig vinden als men zo'n reset zou doen

De topicwarning hieronder kan nu trouwens ook wel weg. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:58:

De topicwarning hieronder kan nu trouwens ook wel weg. :).
Haha, inderdaad. Dat hele topic kan trouwens weg, technisch gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Cumulus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:06:
Volgens wat ik hoor komt er een volledige reset op 14 december als het spel uit beta gaat. Iedereen dus weer lvl 1 als ik het goed begrijp, maar als troostprijs krijgt iedereen die voor die datum lvl 5 of hoger is een "founder- badge".
in de bron https://plus.google.com/+Ingress/posts/2wvNoTjd9jG staat dat je een metal krijgt. Niks over een reset.

Verhaal over invite heb ik uit de topic start gehaald (co autheurschap gekregen _/-\o_ ) Nog meer wat er in/uit moet?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Gestart als Enlightened in Nijmegen area..bring it on ;-)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
StarLite schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:29:
Ik verwacht niet dat ze gaan resetten, dan raken ze 90% van hun spelers kwijt en zou het spel instant dood zijn. Bovendien zouden ze dat dan wel aangekondigd hebben.

Ik verwacht dat een aantal spelers expres zelf bedachte geruchten zijn gaan verspreiden via de comms om wat paniek te zaaien...
Ik zag het inderdaad op de comm voorbij komen (in het Frans) en ben dan als een gek gaan zoeken of het idd was en dan in het Nederlands gaan navragen in de comm of daar bevestiging van is. En op die manier heb ik mss zelf paniek veroorzaakt in het spel. Sorry daarvoor voor degenen die het slachtoffer waren van de paniek ;)

Amai, als al die nieuwe spelers even actief worden als de veteranen kan het nog een tof spel worden, dan hoef ik mijn thuisgebied Londerzeel niet meer alleen met mijn neef te rechargen en komt er misschien ook eens een spannende strijd ipv alleen maar groene spelers :)

Leuke toevoeging is dat de key die je het laatst bekeek nu ook bij volledig resetten wordt onthouden, vroeger was dat alleen maar als je het scherm uitzette en dan weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 00:49

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Welkom bij de Enlightened, Ervig! Ben zelf ook een Enlightened en al een tijdje bezig in de omgeving van Woerden en Utrecht. Ik ben level 5 op het moment.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

@MHz hoe lang duurt het ongeveer om lvl5 te zijn. Wil nog proberen of het me lukt om dat voor elkaar te krijgen voor het einde van de beta dealine :)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ligt eraan hoeveel je doet. Basics zijn:
1. Hack elke portal, blauw of groen
2. Vul alle portals, of vul ze aan.
3. Maak links (zo klein mogelijk om andere links niet te blokkeren)
4. Maak fields (zo klein mogleijk om andere links niet te blokkeren)
5. Mol zo veel mogelijk.

Als je met een high level op pad gaat kan die de weg voor je vrij maken zodat jij kan vullen, linken en fielden.
Je moet zo veel mogelijk hacken om genoeg resonators te hebben om al die portals te vullen. Als je er niet genoeg hebt is het slimmer om overal minimaal 1 resonator op te plaatsen (vanwege de 500AP bonus) of de laatste resonator te plaatsen (250AP bonus)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #13Magnus hits Atlanta, Mumbai, Madrid, Charlotte, Raleigh-Durham
- Mystery behind Jarvis shards
- Largest operation in Mexico yet
- Scanner client update 1.39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Ervig schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:34:
@MHz hoe lang duurt het ongeveer om lvl5 te zijn. Wil nog proberen of het me lukt om dat voor elkaar te krijgen voor het einde van de beta dealine :)
Ik speel niet al te intensief meer, maar binnen twee a drie weken is het mij gelukt.

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 23:11

The Deaken

Nexus

Ik kwam vandaag iemand tegen in het Nexus 5 topic die dit aan het spelen is, ik ben dus nieuwsgierig geworden, ondertussen het spel gedownload en gestart als Enlightened.

Hier in de buurt van het werk zitten een paar portals (Hengelo OV), wat ik als newbie zo kan opmaken is er hier niet veel activiteit, de portals die ik zie zijn op eentje na "uncaptured]. Ik ga straks een paar portals af om deze te hacken, hoe lang duurt dat eigenlijk?

Straks thuis (Enschede) ook even rondkijken :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hacken duurt zo'n vijf seconden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- INGRESS IS COMING OUT OF BETA ON DECEMBER 14TH
- MORE INFO ABOUT JARVIS SHARDS REVEALED
- INGRESS ELITE V - SEARCH FOR BEST INGRESS AGENTS BEGINS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Welke telefoon kunnen jullie aanraden voor het spelen van Ingress? Ik merk dat de batterij van mijn sg s2 behoorlijk snel leegraakt en als ik dan toch op zoek ben naar een nieuwe telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Geen een :P
Ingress vreet als een malle, beter een extra externe accu aanschaffen. Action had laatst voor € 15 euro een redelijke maar op ebay zijn ook zat accupacks te vinden.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Correct. ;) Heb niet de illusie dat er een foon is die het een dag Ingress spelen uithoudt. Ik heb ook een tijdje die van Action gebruikt en alhoewel die best redelijk is redde ik het er herhaaldelijk geen hele Ingress-dag mee.

Hij is/ik heb hem al eerder genoemd. Deze Anker Astro3E bij Amazon is een populaire Ingress 'Prik-Brick'. Sinds ik die gebruik heb ik nooit meer zonder 'juice' gezeten en kom ik met een volle telefoonaccu thuis. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Een phone is het niet, maar met mijn Galaxy Tab 2 hou ik het een dag uit. Ik vind hem alleen wel te zwaar.
Mijn I9305 gaat maximaal 3/4 uur mee met ingress. Die Action batterij (5600mAh) heb ik ook en geeft me weer een volle batterij lading. En 6 tot 8 uur ingress achtereen is meestal wel genoeg :P
Toch ga ik me ook een Anker aanschaffen. :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

Volgen jullie de shard nog een beetje: It's in Holland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Dank voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mijn HTX One X gaat zonder extra ccu pack nauwelijks 1-1,5 uur mee, dus heb een flinke pack gekocht via dealextreme: http://dx.com/p/portable-...ne-ipad-ipod-black-184379 . Gratis verzending en kost geen drol. kan alleen een paar weken duren voor je hem in huis hebt. Heb hem nog nooit verder dan half leeg kunnen krijgen in 1 dag :P

[ Voor 13% gewijzigd door StarLite op 17-11-2013 13:22 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 14:09
Heb een tijd met een nexus 7 tablet gespeeld en via mijn telefoon getethered, het syncde wat minder snel, maar hij gaat lang genoeg mee. (had toen geen android phone), En toen ik wat actiever was (en android phone had) heb ik ook een externe batterypack gebruikt, maar je zou ook een extra losse accu kunnen kopen.(vaak kleiner, lichter dan een externe batt pack, maar met batt pack hou je het wel langer uit). Met mijn Samsung S3 en 2 accu's haalde ik het meestal wel, maar ligt er ook wel beetje aan hoeveel je achtereen speelt. Je zou ook tussentijds via een laptop kunnen bijladen bijv. En met de auto kan je natuurlijk gewoon via een 12volt usb adapter.

Maar ben nu wat minder actief, en dat is ook wel fijn voor mijn telefoonlading merk ik ;)

[ Voor 36% gewijzigd door StygMa op 17-11-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
StygMa schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:53:
Je zou ook tussentijds via een laptop kunnen bijladen bijv. En met de auto kan je natuurlijk gewoon via een 12volt usb adapter.
Zo ben ik bij een evenementje een keer 3 jongens tegengekomen die in een rugzak een 12v auto! accu meezeulden 8)7 _/-\o_
Was wel een beetje zwaar maar ze zaten nooit zonder stroom :D

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Humma Kavula schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:00:
[...]

Zo ben ik bij een evenementje een keer 3 jongens tegengekomen die in een rugzak een 12v auto! accu meezeulden 8)7 _/-\o_
Was wel een beetje zwaar maar ze zaten nooit zonder stroom :D
Lol ! Dat was in Elburg :+ Als ik me goed herinner ben jij daar L8 geworden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Ha ja, klopt inderdaad. Lag niet in de planning maar kwam voor mij wel mooi uit.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Ervig schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:05:
Welke telefoon kunnen jullie aanraden voor het spelen van Ingress? Ik merk dat de batterij van mijn sg s2 behoorlijk snel leegraakt en als ik dan toch op zoek ben naar een nieuwe telefoon...
Heb een tijdje geleden op pad geweest met een groepje Ingressers voor een p8 event (waarvan de sporen in Dendermonde nog zichtbaar zijn ;) ) en er was iemand met een Chinese smartphone bezig (ik geloof dat het Huawei was) die al drie dagen meeging op één batterijlading bij toch wel enkele uurtjes per dag ingressen.

Lijkt me dus dat je in die richting moet zoeken.

• Glodenox

- 'VERY RARE' LINK AMP MOD REVEALED
- OPERATION 'UNITED' CAPTURES OVER 1 BILLION MIND UNITS
- ENLIGHTENED CAPTURE OWN ISLAND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Mods die de discharge rate van portals verkleinen en mods die invloed hebben op de hoeveelheid xm en de snelheid waarmee het opnieuw terugkomt nadat je er bent gepasseerd, zouden wel goed van pas komen. Link amps zijn eigenlijk alleen maar bruikbaar voor wereldreizigers.

Zou er ergens een site zijn waar je ideeën en tips kan indienen voor het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Op Google+ kun je een post doen in de official Ingress community. De ideeen die je hebt zijn overigens al door meerdere aangehaald.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Wie gaat er naar de crossfaction meeting?
Ingress Anomaly Netherlands - Update 4
Gameplay rules, agenda and awards

The anomaly is tomorrow and therefor it is time to unveil the gameplay rules and final information. A long post!

The unofficial Ingress anomaly will take place on Monday, November 25th, 19:00h - 21.00h at the UvA sportscenter (Science Park 306, Amsterdam - http://goo.gl/maps/EdQal ).

Agenda
The agenda/planning of the day will be as follows:
(17.00 DroidconNL BBQ starts, anomaly organizers can be found here, BBQ is only for the people who signed up earlier, but everyone's welcome to join in for a drink)
18.45 Both factions gather on location (you'll see Ingress banners standing outside). Also passcode cards will be handed out (see photo)
19.00 Anomaly game starts!
21.00 Anomaly game ends, scores will be calculated (see below)
21.10 The winning players and faction will be announced and the prizes (see below) will be handed out accordingly. Afterwards everyone is invited to have a drink on location!

The anomaly gameplay rules
1. Scoring
Scores will be measured per agent/player. An agent can score points by placing resonators on his/her portal and defending it as long as possible: you get 1 point every 2 seconds per placed resonator. If you happen to own the portal (first placed resonator), you get an additional 5 points per 2 seconds. We've got (neutral) hamsters keeping track of each portal (see added photo for selected, valid, scoring portals).

See added screenshot for portals that count for scoring during the anomaly! Links and fields do not add to your individual or the faction's total score.

2. The final score
The final result of the anomaly game can not be discussed nor altered in any way. The organization (including myself) will be neutral before, during and a little while after the anomaly.

Winners are agents based on their collected points between 19.00h and 21.00h (the 'anomaly game time'). The winning faction is based on the collective score of all participating agents.

3. All is fair in love and war, but stay nice.
Be nice to each other; it's a game after all. This should speak for itself, but it can't be stated enough. Keep the actual battle within the Ingress game on your phone/tablet.

Prizes!
- All agents participating in the anomaly game will receive an official First Edition Ingress Comic book, as well as awesome-looking item pass code cards.
- Players ranking #20 to #4 get to choose from 3 types of official Ingress t-shirts (neutral (grey, see photo) and faction-coloured t-shirts) - agents from the winning faction will get to choose first.
- Players ranking #3 to #1 will receive all of the above (t-shirt, comic book and pass code cards) and a Bol.com gift cards valued at €25 (3rd place), €50 (2nd place) and €75 (1st place)!

Shout-out
A big thank you to Booking.com for sponsoring this event and to +Anne Beuttenmüller and her team at Niantic +NIA Ops for supporting us with information and the official Ingress goodies/swag. Another shout-out to +Johan Pelgrim and the +droidcon NL team for their support and inviting us to organise the anomaly event. Also a huge hug to +Brandon Badger for reposting our previous announcement of this unofficial anomaly!

See you tomorrow in Amsterdam?!

We hope to see you tomorrow evening before, during or after the event! If you happen to have any questions after reading, please respond in the original post from me, +Laurens Andriessen, at https://plus.google.com/+LaurensAndriessen/posts/h3qJQu5MrcE

With warm regards,

The Brilliant Mind Researchers,
+Denise L (agent Kippie), +Helga Baars (agent Rohy), +Frank de Ruiter (agent Moghammed), +Johan Pelgrim (agent Daugian) and myself, +Laurens Andriessen (agent CrabbyData)

#ingress #ingressanomaly #niantic #crossfactionhilarity #resistance #enlightened

PREVIOUS COMMUNICATIONS:
[Sep. 20] https://plus.google.com/1...0409214/posts/d9ctZHUKTGb
[Oct. 1] https://plus.google.com/1...577436/posts/PxtRozksPrt
[Nov. 7]
https://plus.google.com/1...8577436/posts/PFrx5bN2yZ7

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik had graag gewild, maar ik heb vanavond cursus. Kan er dus niet naar toe.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- THE JARVIS SHARDS ACCELERATE TOWARDS RECKONING DAY
- KEY STRATEGIC PLANS TO UNITE JARVIS SHARDS REVEALED
- A DEEPER LOOK AT THE #UNIGHT8 AND #LIGHTHOUSE OPERATIONS
- NEW MUSIC FROM ENOCH DALBY CONTAINS VOICE OF JARVIS
- PORTAL OF THE WEEK: THE PHOENIX

Niet de gebruikelijke Ingress report, in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat gaan we nu krijgen?

Ingress - The Movie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Voor de Ingress spelers die gebruik maken van IITC (zowel de mobiele app als de website), wees gewaarschuwd! Je kunt de volgende email van Niantic krijgen:

We have noticed that your account has an unusually high rate of access to our Intel Map, therefore your account was put on hold. Our map and our infrastructure are designed for human interactions and are not yet available as an API. Is it possible you were utilizing a Chrome extension or some other 3rd party software or add-on to keep your browser active?
- NianticOpsVerrocchio
The world around you is not what it seems.

(Overigens, deze email was niet maar mij gestuurd want ik heb IITC iets van een week geleden al gedeïnstalleerd, toen er geruchten opdoken dat je je account erover kunt verliezen. Niantic gaat hun ToC nu echt handhaven!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 14:09
Jullie al iets terug gehad voor die survey/enquete die volgens mij afgelopen week rond ging. (zag al wel dat het max 30 dagen kon duren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

Hilarisch die enquete: "Het spijt ons te moeten meedelen dat u niet binnen de doelgroep valt"... Oftewel een echte gecensureerde onvervalste nep enquete..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik wacht nog steeds op een iOS versie. Wel al een aantal keren op stap geweest met me tablet maar is niet zo makkelijk als dat je altijd je telefoon bij je hebt natuurlijk. Het concept vind ik nog steeds zoo ontzettend vet bedacht ;p

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 03-12-2013 14:28 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- GLOBAL OPERATIONS SUCCESSFULLY MOVE JARVIS SHARDS
- OPERATION #UNIGHT8
- OPERATION #LIGHTHOUSE

• Glodenox

- #13Magnus strikes Phoenix and Rome
- Enlightened Agents in Alaska succeed in dangerous mission
- Factions struggle to control Jarvis Shards
- Factions prepare for the final anomaly of operation #13Magnus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:01
Gisteravond met de resistance een flink gebied blauw geverfd :)
Lekker geslapen onder een blauw dekentje, inmiddels is het alweer weg maar we hebben de screenshots nog:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/ajm103.jpg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hmm... ben ik de enige die vind dat die figuren die Google Glass dragen in die video er daarmee toch wel als über-geeks uit zien? ;)

• Glodenox

- The Finale of #13Magnus
- The Return of Roland Jarivs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
hehe, 't is toch gelukt onze reuzenkerstboom boven België op te zetten :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/90016227/Forumpics/13%20-%201.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
http://derstandard.at/138...ns-for-Ingress-are-coming
..... "But we have our own timeline."
Higher levels, missions and localization in the works

But Beuttenmüller did reveal two upcoming changes to the game when talking to the GameStandard. Niantic is definitely going to introduce missions and will raise the level cap, which is currently at level 8.

While the existing player levels are reached solely by gathering experience points (so-called "AP"), higher grounds will have to be climbed otherwise - for example through fulfilling missions. When those extensions are going to be implemented is, for now, known only to Niantic.

Localization is also work in progress. Until now, the "Ingress" software and story has been published in English only. But this is about to change. "Ingress" will be translated into other languages. Up to now, story and software were only available in English. Now videos offer subtitles, with other steps to follow.
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
En verderop in het artikel:
For now, the game is available only on Android. An iOS version will follow next year.
Het komt dus zeker voor iOS. Kan op z'n minst een derde factie niet uitblijven lijkt me.

• Glodenox

Overzicht van het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

Deel twee van het overzicht van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- INGRESS POST #13MAGNUS
- FACTIONS CREATE IMPRESSIVE FIELD ART
- AGENTS AROUND THE WORLD SUBMIT THEIR FAVORITE PORTALS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- REGIONAL SCORING SYSTEM REVEALED
- LEAKED DOCUMENTS SHINE MORE LIGHT ON ADA'S INVOLVEMENT IN ROLAND JARVIS' DEATH
- AGENT ACTIVITY WAVE HITS THE UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- MYSTERY AROUND HANK JOHNSON DEEPENS
- SECOND LOOK AT REGIONAL SCORING
- ENLIGHTENED OPERATION 8+8
- OPERATION AZRAEL
- PORTAL OF THE WEEK FROM BORNEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Breaking News Game-play wijziging mbt. linken naar portals binnen een field:

“If a Portal is inside an existing Field, it is no longer possible to establish a Link to that Portal. You should still be able to create Fields over existing Fields, but not Fields nested inside existing ones.”
http://decodeingress.me/2014/01/24/new-onion-fielding-rules/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
En dat is inmiddels weer teruggedraaid naar de oude situatie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- ELITE V AGENTS ARE REVEALED
- GLOBAL RESISTANCE OPERATIONS
- NEW SCANNER VISUALS
- PORTAL OF THE WEEK FROM LOS ANGELES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #DICE 2014
- OPERATION COVER JAVA
- OPERATION EVENT HORIZON

29 maart: operation #Recursion o.a. in Brussel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Nieuwe versie wordt uitgerold, v1.45.1. LINK
Met full screen functie, sms authenticatie en nog wat kleine updates. Ben benieuwd of het valsspelen zo wat minder word.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 13:30

kakashi

respect my authoritah

- RECHARGER MEDAL LAUNCHED
- RUMORED EXTENDED SCANNER CAPABILITIES
- DICE 2014
- OPERATION HARALD FAIRHAIR
- OPERATION PANDORA'S BOX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sinds een paar dagen ben ik dit ook aan het spelen, erg cool idee maar wel ingewikkeld om mee te beginnen.

Gisteren kwam ik per toeval twee lege portals tegen dus die zijn nu van mij, volgende stap is proberen een field te maken met wat andere portals in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Ik kan me toch niet ontdoen van de indruk dat de fut er begint uit te gaan. Veel spelers in mijn buurt die alleen nog maar sporadisch spelen, op dit forum bruist het ook niet meer van de activiteit rond Ingress en ondertussen zijn ik en mijn neef ons een breuk aan het rechargen en deployen om in onze thuisgemeente voor nieuwe spelers de indruk te wekken dat er veel activiteit is... zucht.

Hopelijk brengt die opvolger van Ingress meer leven in de brouwerij want ik vind het heel positief dat augmented reality games mensen effectief naar buiten en onder elkaar brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:45
Opvolger van ingress ? vertel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Denk zelf ook dat het weer een heel stuk gaat leven zodra de iOS versie komt. Ik weet van mezelf in ieder geval dat ik al een jaar ofzo dit graag wil doen maar heb geen zin om met een grote tablet op pad te gaan elke dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Valt nog maar te bezien, toen Ingress uit gesloten beta ging en je geen invites meer nodig had, had ik ook een enorme rush verwacht, maar die is er niet echt gekomen althans niet in mijn gemeente. Er kwamen massa's en massa's spelers bij, maar de activiteit in de comm chat en 'in the field' was nog steeds bijna volledig afkomstig van dat handjevol spelers dat voordien al actief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Cumulus schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:17:
Ik kan me toch niet ontdoen van de indruk dat de fut er begint uit te gaan. Veel spelers in mijn buurt die alleen nog maar sporadisch spelen, op dit forum bruist het ook niet meer van de activiteit rond Ingress en ondertussen zijn ik en mijn neef ons een breuk aan het rechargen en deployen om in onze thuisgemeente voor nieuwe spelers de indruk te wekken dat er veel activiteit is... zucht.

Hopelijk brengt die opvolger van Ingress meer leven in de brouwerij want ik vind het heel positief dat augmented reality games mensen effectief naar buiten en onder elkaar brengt.
Alles lijkt qua spelerverdeling een beetje gesettled, althans bij mij in de buurt, wat inhoudt dat het hier chronisch blauw is.

Ik ben Enlightened, dus de hacks leveren, sinds de patch van een paar maanden geleden, niets op (letterlijk niets, of enkel resonators, echt zelden tot nooit XMP's), dus ik heb ook continu een gebrek aan items om blauwe portals te slopen. Een farm levert genoeg spullen op voor een paar dagen, maar daarna is het weer huilen met de pet op.

Daarnaast zijn de smurfen hier nogal fanatiek, dus alles wat groen is, is dat nooit voor langer dan een halve dag... :P

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #Recursion Anomalies in Miami, Columbus and Louisville
- Connection to ancient artifacts

• Glodenox

- #RECURSION INDIA
- ARTIFACT UPDATE
- OPERATION #INSURRECTION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Zit AP nog gekoppeld aan field size? Ik heb net een veld van 91mu aangelegd en kreeg ineens 2800AP er bij. Ik dacht dat een veld 1300 was + link van 300 kom ik op 1600 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Een dubbel veld is zo'n 2800AP :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoGue87
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 17:07
We hebben bij ons in Alkmaar een probleem , misschien dat jullie een idee hebben :
Resistance heeft erg zwaar de overhand en , als smurf zijnde wordt het steeds minder boeiend ; iemand enig idee hoe wij als Resistance zijnde de Enlightend kunnen aansporen (hoe vreemd dat ook klinkt) om het weer op te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 08:00
Klinkt misschien flauw, faction change met een paar man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
RoGue87 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 04:44:
We hebben bij ons in Alkmaar een probleem , misschien dat jullie een idee hebben :
Resistance heeft erg zwaar de overhand en , als smurf zijnde wordt het steeds minder boeiend ; iemand enig idee hoe wij als Resistance zijnde de Enlightend kunnen aansporen (hoe vreemd dat ook klinkt) om het weer op te pakken?
Helaas is dit een vaak voorkomend probleem in de wereld van Ingress. Wanneer één faction in een stad zwaar de overhand heeft werkt dit erg ontmoedigend voor de andere faction. Als elke portal die je verovert in no-time weer geneutraliseerd en terug gepakt wordt is dat niet motiverend om nog je best te doen.

Om dit tegen te gaan en de andere partij weer het gevoel te geven dat ze wat in te brengen hebben zul je een soort low-level noob zone kunnen instellen. Spreek onderling met jouw factie af dat jullie een bepaald gebied met rust laten zodat nieuwe low-level spelers van de andere factie daar kunnen oefenen en levelen.

Wel heb ik in de meer dan een jaar dat ik Ingress speel al diverse keren zien gebeuren dat een faction in een dorp of stad zwaar de overhand had en de andere partij had er niets in de melk te brokkelen. En ineens komen er een paar nieuwe spelers die fanatiek bezig gaan, terwijl de oude spelers het een beetje laten zitten en afhaken. En ineens zijn de rollen omgedraaid...

[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 05-03-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Dat glyph natekenen bij het lang ingedrukt houden van de hack knop is nog best lastig :D Braintrainig tijdens het nerden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

RoGue87 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 04:44:
Ik kan me nog goed herinneren dat het één grote groene vlek was op de kaart. Zijn die spelers gestopt, of heeft La Resistance gewoon teveel nieuwe leden daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #RECURSION NASHVILLE
- ARTIFACT UPDATE
- MYSTERIOUS VAULTS
- OPERATION BLUE OASIS
- ELITE V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
IngrIOS heeft laten weten dat er met een update van alles gefikst is voor de Apple mensen, maar dat lijkt nog niet te werken. Jammer, ik ken een flinke handvol iPhone gebruikers die mee zouden willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

*nieuwe speler meldt zich*

Sinds 4 weken eindelijk een Android ipv de Blackberry van de zaak. Zit op lvl 7 nu, en mag nog zo'n 500k AP tot 8. Al gaat dat best lekker met het groepje wat in 'mijn' stukje van Den Haag woont. :)

Viva La Resistance!

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #RECURSION AUSTIN
- ARTIFACT MOVEMENT
- HANK JOHNSON MYSTERY DEEPENS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eindelijk sinds erg lange tijd een android telefoontje gefixt. Vanmiddag met iemand anders wat punten in amersfoort gepakt om te levelen want in mijn eigen buurt zitten alleen maar hoge portals.

Nu dus maar in hilversum op zoek naar Enlightened om zo samen wat te kunnen overnemen want het is hier net iets te blauw imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ricmaniac schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:29:
Eindelijk sinds erg lange tijd een android telefoontje gefixt. Vanmiddag met iemand anders wat punten in amersfoort gepakt om te levelen want in mijn eigen buurt zitten alleen maar hoge portals.

Nu dus maar in hilversum op zoek naar Enlightened om zo samen wat te kunnen overnemen want het is hier net iets te blauw imho
Leuk, een nieuwe Enlightened speler, maar zonder erg neerslachtig over te komen... je had niet op een slechter moment in een slechtere gemeente kunnen beginnen.

Hilversum, thuisbasis van een blauwe spoofer met 2 accounts die regelmatig Amsterdam ook even onderhanden neemt. In Nederland was de verhouding al veel te veel doorgeslagen richting blauw (omdat het iedereens lievelingskleur is, omdat de intro-filmpjes en verhaaltjes je die kant op drukken en omdat bijna alles in de app al blauw is), maar met zulke praktijken als spoofers die rustig de hele nacht door via een bot lopen te farmen en te slopen, is de lol er snel af voor veel spelers. Met de reactietijd van Niantic zal deze situatie nog wel minimaal een maandje of 3 aanhouden. Mochten ze niet meteen gebanned worden, zit je dus een half jaar met die gasten opgescheept....

Voor jou nu leuk om te farmen en levelen, maar als A8 geen ruk aan. Ik verwacht ondanks het mooier wordende weer binnenkort veel mensen die Ingress de rug toe keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- ARTIFACT RECAP
- #RECURSION ZAGREB
- ELITE V
- #RECURSION FINALE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

TheKeeper schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:34:
[...]

Leuk, een nieuwe Enlightened speler, maar zonder erg neerslachtig over te komen... je had niet op een slechter moment in een slechtere gemeente kunnen beginnen.

Hilversum, thuisbasis van een blauwe spoofer met 2 accounts die regelmatig Amsterdam ook even onderhanden neemt. In Nederland was de verhouding al veel te veel doorgeslagen richting blauw (omdat het iedereens lievelingskleur is, omdat de intro-filmpjes en verhaaltjes je die kant op drukken en omdat bijna alles in de app al blauw is), maar met zulke praktijken als spoofers die rustig de hele nacht door via een bot lopen te farmen en te slopen, is de lol er snel af voor veel spelers. Met de reactietijd van Niantic zal deze situatie nog wel minimaal een maandje of 3 aanhouden. Mochten ze niet meteen gebanned worden, zit je dus een half jaar met die gasten opgescheept....

Voor jou nu leuk om te farmen en levelen, maar als A8 geen ruk aan. Ik verwacht ondanks het mooier wordende weer binnenkort veel mensen die Ingress de rug toe keren.
Bij mij is het niet veel beter, zoals hieronder is het al maanden. L6+ portals door heel de stad.
Als beginnende speler ben je er redelijk snel klaar mee denk ik .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z4dIjXu.jpg

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Ceased2Be schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Bij mij is het niet veel beter, zoals hieronder is het al maanden. L6+ portals door heel de stad.
Als beginnende speler ben je er redelijk snel klaar mee denk ik .

[afbeelding]
1. Zoek medespelers, uurtje met L8 speler meelopen en je zit zo op level 4-5.
2. Toen ik begon, waren er geen portals :7 (vroegah...) misschien wat verder zoeken om grijze portals te vinden (goed zoomen!)

in jouw screen zie je dat je groene (?) medespelers de paar groene portal die er zijn niet dichtgelinkt hebben, die punten kun je zondermeer al pakken. dat hebben ze misschien wel voor jou gedaan...

[ Voor 15% gewijzigd door leuk_he op 25-03-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

leuk_he schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:44:
[...]

1. Zoek medespelers, uurtje met L8 speler meelopen en je zit zo op level 4-5.
2. Toen ik begon, waren er geen portals :7 (vroegah...) misschien wat verder zoeken om grijze portals te vinden (goed zoomen!)

in jouw screen zie je dat je groene (?) medespelers de paar groene portal die er zijn niet dichtgelinkt hebben, die punten kun je zondermeer al pakken. dat hebben ze misschien wel voor jou gedaan...
Ik moet nog 170K tot L8 ;) Was de eerste speler in Den Bosch, punt is vooral dat er voor beginnende spelers geen hout meer aan is omdat de actieve L7/L8 spelers uit de regio ermee gestopt zijn. Mede door die blauwe waas uit mijn screenshot :)

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #RECURSION BOULDER
- ELITE V CARAVAN
- OPERATION URSA MAJOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- Special Edition with Susanna Moyer and Sarita Hays on site at the #Recursion Finale in Los Angeles.

Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste