Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste
Acties:

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-05 08:23
Ingress report van deze week:

- #CASSANDRA RAGES ON
- OPERATION GREEN AUSTRIA
- AGENTS UNDER XM INFLUENCE

[ Voor 21% gewijzigd door Glodenox op 22-08-2013 22:40 ]

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358059

Ik was benieuwd of iemand een ingress map van Nederland kan posten. Ik wil graag ingress spelen (moet nog ff wachten op de ios update van ios-ingress) maar ik wil wel een goede keuze maken qua fractie.

Ik wil in een gebied zitten waar veel 'tegenstand' is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Anoniem: 358059 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:43:
Ik was benieuwd of iemand een ingress map van Nederland kan posten. Ik wil graag ingress spelen (moet nog ff wachten op de ios update van ios-ingress) maar ik wil wel een goede keuze maken qua fractie.

Ik wil in een gebied zitten waar veel 'tegenstand' is ;-)
Zoals je ziet is heel nederland veel te grof van detail Dan zie je ook alleen maar L5+ portals.

nl ingress mapclickable

Maar tussen het activeren (na een invite ) en het kiezen van een side, kun je geloof ik ook al op http://ingress.com/intel kijken in jouw omgeving.

Ben je echt nu fanatiek kun je uiteraard een android tablet/foon van iemand lenen, een invite bemachtigen (zie ook invite topic, invites zijn niet zeldzaam meer, ik heb er 9 in mijn account klaar staan) , en vast je account activeren zodat je al op de map kan.

Geen idee wanneer de ios versie komt. apple staat geen beta apps toe, en volgens mij riep men in januari dat het nog wel een jaar in beta zou zijn. Maar ja... ;)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358059

Je hebt een project ios-ingress, http://ios-ingress.com/. Dat zou moeten werken maar er schijnt sinds gister een bug te zijn. Ik heb al een invite binnen (gewoon op de invite knop drukken op ingress.com en binnen 2 minuten een invite binnen). Volgens mij zijn invites dus niet meer zo schaars ;-)

Mooie kaart, kan helaas niet zien of de randstad gedomineerd wordt door Resistance of Enlighted ;-). Ik zie ook punten staan rechtsboven, zijn dat wereld statistieken of statistieken van alleen Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vraag me trouwens af of het spel nog wel speelbaar blijft als iedereen het kan spelen. Dan wisselen de portals per dag 20 keer van factie en staan er bij elke portal frequent meerdere mensen om het te hacken/op te bouwen/neer te halen. Krijgen de mensen geen tijd meer om velden te maken veel groter dan enkele tientallen meters.

Je kunt ook niet overal elke 25 meter een portal hebben. Dan is er snel geen lol meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Het schijnt dat er veel mensen met een open source ios ingress client gebanned zijn om de bots te bestrijden. Dus bedenk je 2x voordat je daar veel tijd in gaat stoppen.

@captain jack sparrow.

Ik denk dat er een relatie moet zijn tussen aantal spelers en aantal portals. En zoals bij alle andere spellen die langer duren zijn er ook mensen die stoppen, of minder actief worden.

Elke 25 meter een portal? dat heet een farm. Op sommige plekken is dat al het geval. mocht je dicht bij een farm wonen, dan heb je een andere spelbeleving dan in ons dorp met 4 spelers en 16 portals.

[ Voor 37% gewijzigd door leuk_he op 23-08-2013 16:05 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 09:46
Andere beleving met een farm kan ik beamen :)
Zeker in het begin als de hele farm een andere kleur heeft. Dat was 1 xmp en je xm is gelijk 0.
En probeer in een farm met 2 spelers de boel maar eens overeind te houden. Ook niet te doen

Maargoed, voor rest wel leuke gevechten op zijn tijd :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-05 10:06
Ik heb 3 portals aangevraagd in mijn schattig dorpje ben benieuwd wanneer ze worden reviewed. Ondertussen weinig te doen heb nog geen 3G moet nog een klein maandje wachten. En voor enlightened gekozen :) Een vriend van me ook uitgenodigd gaan we samen binnenkort west brabant op stelten zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat is eigenlijk de hoogste level inventaris die je uit een portal krijgt bij een hack in relatie tot het portallevel en die van de speler?

Dus bijv. een L5 portal en een L7 en L3 speler. Elk dus twee levels verschillend van het portal. Kan de L7 speler hogere resonators en bursters krijgen dan L5 of niet en hoeveel hoger? En hoeveel hoger zijn ze die de L3 speler kan krijgen uit dat portal? Ik weet wel dat je hogere inventaris kunt krijgen dan je level maar hoeveel hoger gerelateerd aan het portallevel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Is vaak een combinatie van. Stel je hebt een L7 portal. Als L8 speler krijg je hier voornamelijk L7 spul uit en wat L6 en L8 spul.
Ben je een lager level, stel L5 dan is de kans groter dat je voornamelijk L5 spul krijgt met af en toe hoger level spul.. maar de kans erop is wel stukken lager.

Ik weet nog dat ik aan mijn eerste L8 farm mee deed als L7. Ik had er ~120 L7 items uit en maar ~10 L8 items. Terwijl alle portals toch wel L8 waren.

Althans zo was het toen ik aan het levellen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
serhat schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:16:
Is vaak een combinatie van. Stel je hebt een L7 portal. Als L8 speler krijg je hier voornamelijk L7 spul uit en wat L6 en L8 spul.
Ben je een lager level, stel L5 dan is de kans groter dat je voornamelijk L5 spul krijgt met af en toe hoger level spul.. maar de kans erop is wel stukken lager.

Ik weet nog dat ik aan mijn eerste L8 farm mee deed als L7. Ik had er ~120 L7 items uit en maar ~10 L8 items. Terwijl alle portals toch wel L8 waren.

Althans zo was het toen ik aan het levellen was.
Met uitzondering van power cubes geloof ik, die heb ik tot nu toe alleen nog maar gekregen als exact hetzelfde level als de portal. Hoe dat zit met spelers die een lager level zijn dan de portal zou ik alleen niet weten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-05 21:29
Volgens mij gaan ze de mogelijkheid om een portaal te kunnen verdedigen toch wat mogen verbeteren. Afgelopen weekend was er een aanval bezig en heb ik vollebak liggen rechargen en de ene powercube na de andere gebruikt, mijn neef opgetrommeld die het spel ook speelt en hetzelfde deed en ondertussen helpten ook twee andere mensen in de buurt met rechargen.

En toch is het portaal (dat ook nog eens 4 very rare shields, een tiental links en L7 was) op amper een minuut tijd neergehaald door een speler die nog maar level 7 was

Laat niet weg dat het een leuk gevecht was (totaal onverwachts vijf mensen ontmoet die naar hier afzakten om alles weer te helpen heropbouwen plus de aanvaller zelf) en ik hoop dat er zo nog meer komen maar blijkbaar ben je op voorhand al kansloos als iemand een aanval uitvoert zelfs al is hij maar alleen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cumulus op 27-08-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 07:59
Cumulus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:21:
Volgens mij gaan ze de mogelijkheid om een portaal te kunnen verdedigen toch wat mogen verbeteren. Afgelopen weekend was er een aanval bezig en heb ik vollebak liggen rechargen en de ene powercube na de andere gebruikt, mijn neef opgetrommeld die het spel ook speelt en hetzelfde deed en ondertussen helpten ook twee andere mensen in de buurt met rechargen.

En toch is het portaal (dat ook nog eens 4 very rare shields, een tiental links en L7 was) op amper een minuut tijd neergehaald door een speler die nog maar level 7 was

Laat niet weg dat het een leuk gevecht was (totaal onverwachts vijf mensen ontmoet die naar hier afzakten om alles weer te helpen heropbouwen plus de aanvaller zelf) en ik hoop dat er zo nog meer komen maar blijkbaar ben je op voorhand al kansloos als iemand een aanval uitvoert zelfs al is hij maar alleen.
Ik weet niet of je in de buurt van het portal stond, als dat het geval was kan je veel beter nieuwe reso's op de portal plaatsen ipv remote recharge. Maar goed ik gok dat je niet in de buurt was en dan is remote recharge idd de enige mogelijkheid.

Persoonlijk zou ik hem lekker laten slopen. Vaak begin je er niets tegen als de persoon die de portal aanvalt veel xmp's heeft. Als je de oude manier van aanvallen gebruikt (ops->burster->fire-ops->burster->fire-ops->burster->fire-ops->burster->fire-ops->burster->fire, etc) kan je zo snel aanvallen dat je het volgens mij met remote recharge niet kan tegenhouden.En als de aanvaller dan ook nog begint op een afstand van +/- 70m dan wordt hij niet door de portal geraakt en kan hij rustig de shields eraf knallen. Als die eraf zijn kan je (als er geen andere portals in de buurt zijn) zonder problemen in het midden van de portal gaan staan en dan zijn de reso's zo down.

Maar goed ik geef je gelijk, ik vind ook dat het best wat moeilijker mag zijn om een portal te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik snap wel dat ze het spel zo moeten ontwerpen dat het niet uitdraait op een vrij statische situatie want dan blijft er weinig te spelen over. Om het speelbaar te houden moeten portals neergehaald kunnen worden zodat ze weer opgebouwd kunnen worden.

Naarmate je level hoger wordt moet je dus wel op zoek naar hogere level portals om daar de 'goede' inventaris uit te scoren. Vandaar het bouwen van farms begrijp ik.

Versie 1.34 is uit lees ik. Staat bij mij nog niet in de Play Store als beschikbare update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
1.34 is wel ergens online te downloaden als je geen haast hebt. Hij is iig stukken vlotter qua interfaces.. minder lag/freezes.. lekker vloeiend constant. Ook heb je nu in je deploy scherm een rood cirkel. Deze geeft het noorden aan. Dat zijn voor mij de belangrijke improvements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op mijn device staat op de app-pagina zelf het nieuwe versienummer. Ik heb toen even op "Uninstall" getikt en daarna weer op "Install" en heb nu v1.34. Vreemd dat je het zo wel kunt forceren.

Edit: Herstel. Ik zag niet het normale startscherm van Ingress maar wat je ziet als je het nieuw installeert met die 'bootsequence'. Nu ik hem opnieuw opstartte zie ik dat ik gewoon nog de oude versie uitgeserveerd heb gekregen. :?

[ Voor 38% gewijzigd door CaptJackSparrow op 27-08-2013 16:42 ]

• Ram0n
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wat bijzondere aanpassingen:
- een speler kan nog maar één mod plaatsen per portal
- het plaatsen van een mod levert 125 AP op
- scouten van een local portal levert 500 AP op (neem aan dat dit gaat over het submitten van een nieuwe)
- additionele foto's voor een portal leveren 100 AP op

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

leuk_he schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:02:
[...]

Het schijnt dat er veel mensen met een open source ios ingress client gebanned zijn om de bots te bestrijden. Dus bedenk je 2x voordat je daar veel tijd in gaat stoppen.
Yup Google is daar vrij hard op inmiddels, ze bannen meestal in rondes de IOS Port, staat ook op IOS-Ingress aangegeven :

Use at your own risk, a banning may result for using a 3rd party app.

Ik ken 4 mensen die de IOS app gebruikten en alle 4 zijn ze 2 weken terug tegelijk gebanned, nu moeten ze weer vanaf lv1 beginnen met een nieuwe ID en invite.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:44
Ram0n schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:32:
Wat bijzondere aanpassingen:
- een speler kan nog maar één mod plaatsen per portal
- het plaatsen van een mod levert 125 AP op
- scouten van een local portal levert 500 AP op (neem aan dat dit gaat over het submitten van een nieuwe)
- additionele foto's voor een portal leveren 100 AP op
Op zich wel positieve aanpassingen. (Laatste twee hadden er wel eerder in mogen zitten, dan had ik in het begin wel een "gratis" level erbij gekregen.)
Één mod plaatsen maakt het natuurlijk wel lastiger om een portal te verdedigen, maar nodigt wel meer uit om gezamenlijk aan portals te werken.

• Cumulus
Een minder leuke 'aanpassing' is dat ik een volledige bar AP kwijt ben met de nieuwe update. Wetende dat het tussen level 7 en level 8 erg veel werk is om zo'n barretje op te vullen (als je Enlightened bent toch) is dat natuurlijk wel even balen. Waarschijnlijk hebben ze de benodigde punten om naar een volgend level te gaan opgetrokken en dat is misschien een compensatie voor het feit dat je nu voor meer dingen AP krijgt zoals plaatsen van mods.

Gisteren eens de positieve kant van het moeilijk verdedigen van portals kunnen ervaren: een heel gebied met een tiental L5+ portals vol links etc kunnen neerleggen zonder hulp :)

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Cumulus schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:23:
Een minder leuke 'aanpassing' is dat ik een volledige bar AP kwijt ben met de nieuwe update. Wetende dat het tussen level 7 en level 8 erg veel werk is om zo'n barretje op te vullen (als je Enlightened bent toch) is dat natuurlijk wel even balen. Waarschijnlijk hebben ze de benodigde punten om naar een volgend level te gaan opgetrokken en dat is misschien een compensatie voor het feit dat je nu voor meer dingen AP krijgt zoals plaatsen van mods.
Ik kan de bron niet vinden, maar enkel de weergave zou veranderd zijn. Er zou geen AP verloren moeten zijn en ook de limieten per level zouden niet zijn aangepast. Kan je anders op Intel kijken wat er nu staat als limiet voor jou om te levelen?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb al tijden een appje (laatste versie februari) waarin o.a. de punten staan die je voor de levels nodig hebt en wat mij verteld wordt op de intel map over het aantal punten dat ik moet hebben voor het volgende level (L7 - 600.000 :p) komt daar nog steeds mee overeen.

Die balkjesweergave is ook niet echt nauwkeurig. Er zal altijd een afronding in zitten.

• Coocoocachoo
De AP bar in de app liep altijd een stuk voor t.o.v. die op de intel pagina. Als je halverwege een bar was qua punten begon die qua weergave al over te lopen in de volgende. Dat is nu dus blijkbaar aangepast.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik lees net in de Comm dat iemand beweert dat je nog maar één mod per persoon zou kunnen aanbrengen. Dat zou balen zijn. Kan iemand dit uit eigen ervaring bevestigen/ontkrachten?

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ja, zie mijn post eerder op deze pagina. Ook zelf kunnen bevestigen.

• CrabbyData
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05 22:39
CaptJackSparrow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:40:
Ik lees net in de Comm dat iemand beweert dat je nog maar één mod per persoon zou kunnen aanbrengen. Dat zou balen zijn. Kan iemand dit uit eigen ervaring bevestigen/ontkrachten?
Dat kan ik bevestigen uit ervaring. Eén mod (dus één shield of één multi-hack e.d.), ongeacht de quality (common/rare/very rare).

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ram0n schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:45:
Ja, zie mijn post eerder op deze pagina. Ook zelf kunnen bevestigen.
Ik zie het. Had ik overheen gelezen. Zo worden wel de mensen die makkelijk in groepen kunnen spelen bevoordeeld over mensen die meer individueel moeten spelen. Slechte zaak.

Kun je trouwens al die video's die je als 'media' vindt ergens bij elkaar op het internet terugvinden zodat je ze gewoon op de PC kunt bekijken?

[ Voor 22% gewijzigd door CaptJackSparrow op 29-08-2013 18:02 ]

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:00
CaptJackSparrow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:01:
Kun je trouwens al die video's die je als 'media' vindt ergens bij elkaar op het internet terugvinden zodat je ze gewoon op de PC kunt bekijken?
Ik neem aan dat je de ingress reports bedoelt, die kun je op youtube vinden: klik

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vraag het omdat ik de laatste keer voor het eerst geconfronteerd werd met een volle inventaris dus ik wil die media liefst weggooien.

Dat gedroeg zich trouwens niet helemaal correct want toen ik wat keys gedropt had en na de hack ze weer wou oprapen kon dat niet omdat ik weer een vol melding kreeg voordat ik ze allemaal opgeraapt had. Toen ik echter een paar media had gedropt kon ik die keys nog steeds niet oprapen. Ik heb er toen nog maar wat laagwaardige inventaris doorgedraaid en toen kon ik alles pas weer oppakken.

Klopt het dat je alleen inventaris kunt recyclen als je niet 100% vol met XM zit? Ik leek eerst wat te moeten minderen door een recharge te doen voordat die inventaris zich liet recyclen.

Ik zit ongeveer voor de helft vol met bursters. Te weinig blauw dat neergehaald kan worden. Ik had juist nog flink wat L1 bursters gebruikt bij een paar portals voordat ik het met een paar L4 bursters afmaakte. Daar heb ik er het meeste van maar ik had daarna blijkbaar al weer teveel nieuwe inventaris gescoord. Ik merk wel goed dat die L4 bursters al aardig wat schade kunnen aanrichten. Ik moet eens op zoek naar een interessant en beetje sterk portal om daar mijn tanden eens in te zetten. ;)

• Glodenox

Deze week gaat de video volledig over "Operation #Cassandra". Vooral het einde lijkt me interessant voor de mensen die het verhaal in het spel een beetje volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:36
CaptJackSparrow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:58:
Dat gedroeg zich trouwens niet helemaal correct want toen ik wat keys gedropt had en na de hack ze weer wou oprapen kon dat niet omdat ik weer een vol melding kreeg voordat ik ze allemaal opgeraapt had. Toen ik echter een paar media had gedropt kon ik die keys nog steeds niet oprapen. Ik heb er toen nog maar wat laagwaardige inventaris doorgedraaid en toen kon ik alles pas weer oppakken.

Klopt het dat je alleen inventaris kunt recyclen als je niet 100% vol met XM zit? Ik leek eerst wat te moeten minderen door een recharge te doen voordat die inventaris zich liet recyclen.
Nope; je kunt altijd recyclen. Wat er bij jouw gebeurde is het volgende:
1. 2000 items in je inventory
2. Drop 1 item
3. 1999 items in je inventory; je kunt weer hacken
4. Hack levert 5 items op.
5. 2004 items in je inventory
6. Recycle/drop 4 items om plek te maken voor de keys
7. Je kunt de keys niet oppakken omdat je nog steeds item cap hebt.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Ram0n schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:00:
[...]

Ik kan de bron niet vinden, maar enkel de weergave zou veranderd zijn. Er zou geen AP verloren moeten zijn en ook de limieten per level zouden niet zijn aangepast. Kan je anders op Intel kijken wat er nu staat als limiet voor jou om te levelen?
Nergens gevonden, maar nu is er opeens weer een balkje bijgekomen, dus het zal inderdaad aan de afrondingen gelegen hebben :)
CrabbyData schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:49:
[...]

Dat kan ik bevestigen uit ervaring. Eén mod (dus één shield of één multi-hack e.d.), ongeacht de quality (common/rare/very rare).
Misschien een handig weetje: portalen waar je voor de update vier mods hebt ingestopt, blijven die mods houden. Toevallig is dat met mijn minifarm het geval vlakbij mijn thuis. Portalen waar vier mods van dezelfde persoon inzitten zullen in de verdere toekomst waarschijnlijk zeldzaam en bijzonder worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Cumulus op 30-08-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Krypt schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:55:
Nope; je kunt altijd recyclen. Wat er bij jouw gebeurde is het volgende:
1. 2000 items in je inventory
2. Drop 1 item
3. 1999 items in je inventory; je kunt weer hacken
4. Hack levert 5 items op.
5. 2004 items in je inventory
6. Recycle/drop 4 items om plek te maken voor de keys
7. Je kunt de keys niet oppakken omdat je nog steeds item cap hebt.
Ik had geen items gedropt om te kunnen hacken. Alleen de key(s) van dat portal. Ik zal toevallig vol gezeten hebben zonder dat ik het wist en de hack zal aardig wat items opgeleverd hebben.

Dat verklaart inderdaad waarom ik dacht dat ik de items eerst niet kon recyclen. Nadat ik er twee gerecycled had of zo zat ik nog steeds op of boven de 2000. Dat ik toen even wat XM verbruikt had was niet van invloed. Alleen dat ik daarna nog wat meer items gerecycled had. :p

Om het te kunnen snappen moet je dus alleen weten dat je met een hack boven de 2000 items uit kunt komen. Ik had me ook al afgevraagd of je bij een hack evt. niet alle items zou krijgen als je die 2000 grens zou bereiken tijdens de hack die je wel zou hebben gekregen als je niet vol had gezeten. Blijkbaar niet dus. Ik snap niet dat je niet gewoon het aantal items in je inventaris kunt zien. Tenminste... ik heb een dergelijke indicator nooit gezien. Ik zie geen goede reden waarom men zo'n tellertje niet in de app zou willen stoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door CaptJackSparrow op 30-08-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Counters voor items is al sinds het begin gevraagd aan Niantic. Een bepaalde mod (welke ik niet zou installeren) kan het wel.
Eerst was zelfs de gehele item cap client side; via passcodes kon je heel gemakkelijk over je item cap heen komen, maar dat is sinds de laatste 2 updates verledentijd. Ook bij passcodes moet je genoeg plek hebben in je inventory. Maar daar geldt ook bij <2000 dan kun je redeemen en hacken, 2000+ dan gaat het niet. Je kunt er dus nog een beetje bovenuit vliegen.

Het heeft voor mij soms wel een leuke bijwerkingen gehad; ik stond 's avonds weer eens in Maastricht om een P8 farm te slopen, maar dat was weer zo'n fameuze avond dat de inventory niet geladen kon worden. Ik zat al aan mijn item cap; dat wist ik nog. Ik heb toen maar bijna alle P8s daar burned out; denk zo'n 150 hacks. Heb toen een hele tijd niet kunnen hacken, zelfs na flink wat opblazen en deployen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
CrabbyData schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:49:
[...]

En dat terwijl juist het aanvallen vrij eenvoudig is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Vreemd genoeg ben ik vanmorgen aangevallen en heeft diegene drie mods op de door hem veroverde portal geplaatst? Hij heeft hem daadwerkelijk gesloopt en opgebouwd, geen virus gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Gisteren bleek media dus wél mee te tellen in je item cap, ik dacht altijd dat dit niet het geval was. Zal wel weer veranderd zijn, heb nu alle media en zo veel mogelijk keys gerecycled.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je eenmaal L7 bent moet je maar liefst evenzoveel punten behalen als er nodig waren om L7 te bereiken om L8 te worden. Nog eens 600.000. Zijn er eigenlijk nog strategieën die het behalen van L8 kunnen bespoedigen of is het toch vooral meer van hetzelfde als je steeds gedaan hebt? Dus vooral velden maken?

Met hogere bursters is het natuurlijk makkelijker om portals, liefst met velden eraan natuurlijk, neer te halen maar levert dat echt veel meer extra punten op? Je kunt natuurlijk wel makkelijker portals neerhalen en weer opbouwen/linken waar je dat neerhalen op lagere levels veel minder kon. Moet je daar dan de grootste winst in zoeken en vooral op zoek gaan naar groepen portals van de andere factie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 27-05 07:59
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:56:
Als je eenmaal L7 bent moet je maar liefst evenzoveel punten behalen als er nodig waren om L7 te bereiken om L8 te worden. Nog eens 600.000. Zijn er eigenlijk nog strategieën die het behalen van L8 kunnen bespoedigen of is het toch vooral meer van hetzelfde als je steeds gedaan hebt? Dus vooral velden maken?

Met hogere bursters is het natuurlijk makkelijker om portals, liefst met velden eraan natuurlijk, neer te halen maar levert dat echt veel meer extra punten op? Je kunt natuurlijk wel makkelijker portals neerhalen en weer opbouwen/linken waar je dat neerhalen op lagere levels veel minder kon. Moet je daar dan de grootste winst in zoeken en vooral op zoek gaan naar groepen portals van de andere factie?
Grootste probleem wat ik had vanaf L6 was dat ik te weinig lowlevel reso's had om portals volledig vol te zetten en velden te maken. Mijn advies is dus om ook de P1 tm P5 portals te hacken zodat je ook lowlevel reso's krijgt.
Verder is het vooral slopen en velden maken. Voor het slopen krijg je iets minder dan voor het maken maar het tikt wel lekker aan als er een paar portals tussen zitten waar meerdere velden aanhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat lijkt me dan een luxeprobleem dat verwacht ik alleen voorkomt als je alleen maar hoge level portals hackt op of boven je eigen level. Op level 7 kun je een portal vol zetten met 7-6-6-5-5-4-4-4 en op level 6 met 6-6-5-5-4-4-4-4 dus lager dan L4 resonators hoef je niet meer te hebben. Ik heb dat probleem zelf nooit gehad. Ik ben alleen maar bezig lage inventaris te recyclen.

Ik heb voor de aardigheid uit nieuwsgierigheid een paar dagen geleden eens geteld hoeveel portal keys ik had. De teller stond toen op 293. :p Ik heb er sindsdien weer flink wat gebruikt maar er ook weer de nodige bij gekregen dus het zou me niet verbazen als ik nu over de 300 zit. Dat gaat toch een flink deel van je inventarisruimte innemen maar het is wel makkelijk om ze te hebben.

Hebben trouwens meer mensen last van de melding: "Secure connection could not be established! Please try again." Het lijkt juist te gebeuren via WiFi en niet via 3G wat in strijd is met wat hier staat. De andere 'oplossing' daar is niet op mij van toepassing.

Soms moet ik het toestel maar rebooten om daar weer vanaf te komen. Waarom dat nou plotseling optreedt? :? Heeft iemand enig idee hoe dat te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
CaptJackSparrow schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:34:
Hebben trouwens meer mensen last van de melding: "Secure connection could not be established! Please try again." Het lijkt juist te gebeuren via WiFi en niet via 3G wat in strijd is met wat hier staat. De andere 'oplossing' daar is niet op mij van toepassing.
Meestal als ik dan een browser opstart, blijkt dan dat er ook geen goede verbinding is. (b.v. nog moeten inloggen in captive portal)

Verder heb ik het probleem idd gehad dat je geen lowlevel (L4) resonators hebt. Je bent immers gewend een portal met zo hoog mogelijke reosnators te vullen voordat je hem hackt. Met als gevolg dat je (op LVL 7) tekens een portal op LVL 5 hackt, en je te weinig portals van lvl 4 tegenkomt Terwijl je die wel telkens 3 nodig hebt om ze alleen optiemaal te vullen. ..... maar goed, dat ligt eraan hoeveel portals er zijn en van wie in de gebieden waar je speelt.

Met mensen samen spelen in gebieden met veel portals gaat dus sneller: Meer keys, Meer velden, Makkelijker opblazen (en soms krijgt iedereen de AP van het opblazen van de velden...??)

[ Voor 11% gewijzigd door leuk_he op 04-09-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 15:53
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:56:

Vooral het capturen/destroyen van portals met veel links levert veel AP op ; ik ben al een tijdje L8 en met L8 bursters blaas je alles zo weg.

(Ik vind de uitdaging overigens verdwenen na het behalen van L8 en speel nu ook nog maar zeer weinig)

Overigens met deze mod voor de intel map kun je zien hoeveel AP er te halen is : http://iitc.jonatkins.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

MEN-O schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:30:
Overigens met deze mod voor de intel map kun je zien hoeveel AP er te halen is : http://iitc.jonatkins.com/
Ik had de app al geïnstalleerd staan maar ben nogal huiverig om die te gebruiken omdat je wel even je accountnaam mét password intikt in die app. Hoe weet ik zeker dat die niet 'afgeluisterd' worden? Te meer omdat het niet uit de Play store komt en er dus geen enkele check op de app is gedaan door Google.

Achteraf had ik Ingress op een apart account willen spelen maar het blijkt niet mogelijk te zijn om je Ingress account naar een ander Google account over te hevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik vind het spel nog steeds leuk sinds ik in januari l8 ben geworden. Eindelijk een beetje weerstand in mijn stad en eindelijk wat levelers in de stad waar ik werk.

Dus ik kan nu 2 dingen tegelijk doen. Spel voor de tegenstander wat intereasanter/moeilijker maken, en nieuwe spelers helpen met levelen.

Daarnaast nog lekker gezellig p8 en p7 farms bouwen, een stad of dorp eens lekker onderhanden nemen. En af en toe eens lekkere grote velden maken of helpen met keysupply voor de velden. Ik ben lang niet uitgekeken op het spel, maar merk dat ik wel steeds meer samen wil spelen, maar die richting duwt het spel je ook op.

Ik speel wel een wat minder actief en ben selectiever dan toen ik nog l8 moest halen, maar speel nog steeds wel dagelijks.

Iitc is enkel een schil om de intel map heen. Inlogscherm is het officiële Inlogscherm van ingress intel map. Iitc mobile is niets anders dan een browser specifiek voor de intel map met plugins actief.

Source is vrij verkrijgbaar dus je kunt het nakijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Krypt op 04-09-2013 18:44 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

CaptJackSparrow schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:41:
[...]

Ik had de app al geïnstalleerd staan maar ben nogal huiverig om die te gebruiken omdat je wel even je accountnaam mét password intikt in die app. Hoe weet ik zeker dat die niet 'afgeluisterd' worden? Te meer omdat het niet uit de Play store komt en er dus geen enkele check op de app is gedaan door Google.

Achteraf had ik Ingress op een apart account willen spelen maar het blijkt niet mogelijk te zijn om je Ingress account naar een ander Google account over te hevelen.
Het is slechts de standaard Intel-map met wat extra Javascript. Als je het niet vertrouwt is wellicht de desktop-variant een goed alternatief, daarvan kan je echt zien dat het niets meer is dan wat regels extra code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
Ik doelde eigenlijk ook op de desktopvariant, de mobiele versie vind ik niet echt bruikbaar, zelfs niet op een 4,5" schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:43
MEN-O schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:27:
Ik doelde eigenlijk ook op de desktopvariant, de mobiele versie vind ik niet echt bruikbaar, zelfs niet op een 4,5" schermpje.
Sorry maar in "het veld" wil je niet anders ! Een goed strateeg wil de bewegingen van de vijand weten _/-\o_
De mobiele versie is prima bruikbaar hoor.

Daily driver; MB R171 SLK280

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

MEN-O schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:27:
In dat geval kan je eenvoudig het script bekijken. Ik neem aan dat je TamperMonkey o.i.d. hebt gebruikt?

• Glodenox

Deze week:
- #Cassandra Aftermath
- Enlightened prevail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat moeten we hier van denken?

http://ingressprofileinfo.appspot.com/

Is dat veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 08:00
Het kunnen opvragen van statistieken lijkt me niet direct een probleem?

Wel leuk om te zien die stats. Ik zou dus al 4437 hacks uitgevoerd hebben! :o

[ Voor 12% gewijzigd door Canard op 08-09-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Afbeeldingslocatie: http://forums.watchuseek.com/attachments/f15/1135161d1372248653-breitling-navitimer-01-date-changing-problems-3ps5zq.jpg

Was wel te verwachten dat ie zo snel verwijderd werd.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Die statistieken zijn los niet zo interessant, maar ze gaan samen met uitgelekte screenshots van een nieuwe scanner die deze statistieken gebruikt voor allerlei achievements (aantal dagen portel behouden etc).

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 09:36

Stronkie

Where wind is Trouble

enig idee of het spel uit gaat komen op andere platforms.. Ik mis het spel erg :) hehehe ben op level 7 blijven steken , heb nu een lumia 820 :(

• Haay
  • Laatst online: 16:37
Stronkie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:20:
enig idee of het spel uit gaat komen op andere platforms.. Ik mis het spel erg :) hehehe ben op level 7 blijven steken , heb nu een lumia 820 :(
Weinig kans denk ik.

• MEN-O
Ram0n schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:30:
[...]

In dat geval kan je eenvoudig het script bekijken. Ik neem aan dat je TamperMonkey o.i.d. hebt gebruikt?
Klopt, idd voor Chrome moet je wel eerst de tampermonkey plug-in installeren.

• Glodenox

Deze week:
- ISRAEL/ITALY OPERATIONS
- SITREP: TENNESSEE
- NEW AGENT ACHIEVEMENT SYSTEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

De statistieken in de nieuwe scanner zijn wel een leuke toevoeging, evenals de bijbehorende achievements. Alleen lijkt het erop dat je die op dit moment alleen voor jezelf kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ik zou mij kunnen voorstellen dat je het ook van je vrienden kan zien via de play store waar je kan zien wat je vrienden doen qua games en achievements. Of zijn de achievements daar niet 1 op 1 met de achievements in ingress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Nope; nog geen Google Play Games connectie. Dus alleen voor jezelf of enkel voor andere als je telkens een screenshot stuurt.

Calculaties kloppen trouwens voor geen kant. Als ik de AP van alle destroyed resonators,links en fields en de AP van alle links and fields created (dus nog niet eens de resonator deployment/upgrades, bonus (1st and last resonator), AP via passcodes) dan zou ik aan de 5.1mln moeten zitten, maar mijn scanner geeft 4.7mln aan.

Pvouput live

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hoeveel procent van de inventaris die je uit een L8 Portal krijgt is eigenlijk L8 spul als je die als L8 speler hackt? En hoe verhoudt dit zich tot de opbrengst uit een L7 portal als L8 speler? Is dat verschil erg groot?

• Krypt
Toch wel; bij een P8 krijg je voornamelijk L8 materiaal, maar soms nog wel eens L7;L6 heb ik volgens mij niet gezien. Een P7 geeft ook voornamelijk L7 materiaal maar ook wel L8 met regelmaat.
Als je trouwens al L7 een P8 hackt dan krijg je amper L8 spul.

Ik heb het vermoeden dat het ook aan het gemiddelde ligt van de resonators of aan het level van resonators die erop staan; een P7 dicht bij de 8 gemiddeld geeft volgens mij meer L8 materiaal.
Dat vermoeden heb ik; ik merk namelijk dat als ik een P5 bouw met 76655443 dan krijg ik met regelmaat ook L3/L4 spul, bouw ik hem met 76655444 dan krijg ik amper L3 spul meer, bouw ik hem als 87665544 dan krijg ik nog wel eens L6 spul.

[ Voor 4% gewijzigd door Krypt op 18-09-2013 12:44 ]

Pvouput live

• Haay
  • Laatst online: 16:37
@ Krypt: Het is mij (als L8) wel eens overkomen dat ik een enkele R6 uit een P8 kreeg. Dus het is wel mogelijk, hoewel de kans er op wel heel erg klein is. Tegenovergestelde van een mega-hack... ;-)

• Cumulus
Als ik mijn eigen ervaringen bekijk tegenover de L7 portals in mijn minifarm thuis, is de verhouding tussen L6 - L7 - L8 drops ongeveer 12.5% - 75% - 12.5%. Bij Busters neigt het meer naar 10 - 70 - 30Een enkele keer komt er wel eens een L5 item uit, maar het is natuurlijk maar nattevingerwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

Deze week:
- OPERATION CALMA AZUL (RES)
- SITREP: PROJECT CLOVERFIELD (ENL)
- CARRIE CAMPBELL FOUND DEAD
- MORE SCANNER FUNCTIONS REVEALED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zo! Gisteren zat ik voor het eerst sinds zo'n vijf weken weer op het T-Mobile netwerk i.p.v. Vodafone. Ik leerde over het droppen van keys vlak nadat ik op het Vodafone netwerk zat. Daar moest ik 4-5 keer droppen om het 1 keer te laten slagen. De andere keren kreeg ik een "failed" melding. Het was een heidens werk om een flink aantal keys te droppen. Vreselijk frustrerend.

Gisteren weer met mijn *bliep SIM bleek dat het via het T-Mobile netwerk véél beter gaat. Daarop gaat het (bijna) altijd goed en is het droppen van veel keys geen enkel probleem. Wát een verademing zeg.

Hebben meer mensen dergelijke verschillen ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nieuwe versie 1.36.0.

Change log:
* Avatar Creator – design your own agent avatar for your profile.
* Octagon around the agent avatar displays agent level (1-8).
* New AP progress bar at top of Scanner.
* Streamlined new agent training flow.
* Object descriptions in inventory.
* Alerts tab in COMM.
* Clicking on a notification in the Android tray will open the Alerts view.
* Bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Nu nog de optie om in Alert view de portal aan te klikken zodat direct de portal key geopend wordt als je die hebt.

Verder vind ik die Avatar afschuwelijk :)

Pvouput live

• Glodenox

Deze week:
- OPERATION REDEMPTION
- MIT/HARVARD CAMPUS EVENTS
- SITREP: TAIWAN
- #13MAGNUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01
  • Laatst online: 21-05 22:14

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Als je het mij vraagt zijn ze de game een beetje aan het verbouwen voor jonger publiek.... We hebben badges buttons en avatars joehoeeeee :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ik denk dat het niks met leeftijd te maken heeft. Ik word er niet warm van, maar ik weet wel dat iemand die al een tijdje L8 is het nu wel leuker vindt. Zo van, "oh ik wil die en die achievements halen. Maakt het weer leuker." En hij is ergens rond de 50. Hij is er weer actiever door gaan speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:56

sphere

Debian abuser

Speelt er nog iemand Enlightened in Rijswijk of Leiden?

[ Voor 12% gewijzigd door sphere op 27-09-2013 10:17 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
sphere schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:52:
Speelt er nog iemand Enlightened in Rijswijk of Leiden?
Weikeu (Ingress naam), maar ik gok er zo op dat jij dat bent, of niet :P

In Rijswijk ken ik voornamelijk WildWeazel als actieve Enlightened agent, maar ik weet niet of die ook hier op Tweakers zit.
Leiden zijn sowieso wel aardig wat actief, zullen vast ook wel een paar hier zitten. (Al in het topic gezocht op die plaatsnamen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
Die statistieken en achievements maakten het voor mij ook ineens terug een stuk leuker om het spel te spelen. Ik zou dus niet meteen durven beweren dat dit is toegevoegd om een jonger publiek te kunnen aanspreken. Het is gewoon een extra drijfveer om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here. Leuke toevoeging :)
Beetje jammer dat de stappen van sommige achievements zo bizar hoog oplopen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Coocoocachoo schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:24:
maar ik gok er zo op dat jij dat bent, of niet :P
Right on Broer! Verder ben ik niet ongeduldig, maar ik moet LEVELEN!!!!!!!!11

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
sphere schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:00:
[...]

Right on Broer! Verder ben ik niet ongeduldig, maar ik moet LEVELEN!!!!!!!!11
Van wat ik in de faction chat voorbij zag komen ben je dan al op de goede weg. Gewoon zorgen dat je kenbaar maakt waar je speelt en dan daar in de chats komen en hogere level spelers aanspreken. Voor Leiden heeft Ilyas je al geholpen aan contacten denk ik? Voor Rijswijk zou ik WildWeazel aanspreken, die weet wel wie daar actief zijn om je te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Heb nog een grp gevonden op G+ voor Leiden, maar nog geen antwoord. Bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

Goz hier :P en ik maak wel eens Rijswijk stuk :D

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

ja ik maak het blauw stuk :)
Gozaemon desuka

• sphere

sphere

Debian abuser

Oh dan heb ik nog een stukkie Rijswijk voor je dat aandacht behoeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #13MAGNUS CITIES REVEALED
- SITREP: CANADA
- PORTAL OF THE WEEK: FAENZA, ITALY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265602

Ben net gestart met spelen, maar ik ben ook in de buurt van Leiden! :)

Nog even inlezen en tutorial volledig afronden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- OPERATION DYNAMO
- SITREP TUCSON
- #13MAGNUS

[ Voor 30% gewijzigd door Glodenox op 10-10-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Goed nieuws voor de bezitters van iPhones. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klokkert1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05 17:08
oh wel fijn dat t naar iphone komt ik begin net maar volgende maand stap ik over naar iphone dus vond t al jammer dat het dan zou stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #13MAGNUS LOS ANGELES
- INGRESS REPORT LOCATES KLUE
- LEAKED VIDEOS

[ Voor 35% gewijzigd door Glodenox op 18-10-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenialOfSan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-10-2022
Op zaterdag 9 november, vanaf 11.00 uur is er een Ingress event in Enschede:

https://plus.google.com/events/crig6fgfg40ign1plrvrl5o4u30

"While this is not an official Ingress event, the nice people at Niantic offered us a lot of goodies which we are happy to distribute to every agent in the field that day."

D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox

- #13MAGNUS - The Mystery Unravels
- Portal of the Week from Singapore
- French agents conquerq8 the highest portal in Europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Vandaag mijn eerste echte P8 groepsevent gehad, was een hoop plezier en voor herhaling vatbaar :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/90016227/Forumpics/P8event%20Dendermonde.jpg
Hopelijk worden de smurfen wat actiever zodat er wat meer uitdaging komt in eigen gebied, misschien helpt de release van de iphone versie daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
portals decayen sneller, Hoe snel? maar xm verschijnt wel weer na 5 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

@Cumulus. Tot de tijd dat de smurfen wat actiever worden en hogere levels bereiken moet je de omgeving helpen. Veel item cap halen en je hoge spullen in de omringende regios slijten zo help je hen! (Zo doen smurfen dat ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Kabouterplop01 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:14:
@Cumulus. Tot de tijd dat de smurfen wat actiever worden en hogere levels bereiken moet je de omgeving helpen. Veel item cap halen en je hoge spullen in de omringende regios slijten zo help je hen! (Zo doen smurfen dat ook)
En mochten de smurfen dat nog niet bedacht hebben, dan heb je het bij deze verklapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Is wat ik de hele tijd aan het doen ben, en veel rechargen.
Ik probeer ook zodanig te rechargen of verdedigen dat er minstens één resonator per persoon per portaal blijft, zo krijgt iedereen alarm bij een aanval en passanten krijgen dan de indruk dat er veel spelers in de regio actief zijn zodat hun motivatie op peil blijft.

Ik probeer ook in omliggende steden wat aanvallen te doen tussendoor (gisteren dus in een groep van 8 maar soms ook op mijn eentje) om de tegenspelers wat te prikkelen, als ze dan in mijn eigen regio komen wraak nemen is er dan eindelijk weer wat actie. Voorlopig helaas alleen maar kleine wraakactietjes gezien echter...

@leuk_he bedoel je dat de resonators door een update nóg sneller gaan decayen dan nu al het geval is? En het gaat nu al zo vlug :( Hopelijk geven ze als tegenprestatie een uitbreiding met mods die het decayen vertragen als je ze in een portaal zet. Common items zouden het dan verminderen naar 15% per dag, rare items naar 10% per dag en very rare naar 5%.

[ Voor 21% gewijzigd door Cumulus op 29-10-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er spelers hier die me een klein beetje op weg kunnen helpen?

Ik "heb" de game sinds gister en ben een beetje aan het proberen ermee, ik heb vanmorgen naar mijn werk de app aangehad en wat punten vergaard.

Nu ben ik dus nog wel lvl1 maar de level balk is helemaal vol, moet ik nu iets speciaals doen om verder te levelen oid?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
De balk die vol is is waarschijnlijk je XM, dat is de energie die je gebruikt bij bepaalde acties.

Het beste om hulp te krijgen is om in de chat in Ingress zelf een berichtje te sturen. Op de meeste plekken zijn veel mensen actief die beginners graag helpen, vaak zijn er zelfs speciale beginnnerschats voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou gewoon lekker zelf online een paar van de honderden uitgebreide beginner guides en how-to video's lezen en bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Of de leukere optie: ga op zoek naar iemand die je wil helpen in je stad/dorp en daarmee op pad gaan. Dan heb je er waarschijnlijk ook meteen een paar levels bij :P

Nieuwe spelers zijn vaak wel welkom en kunnen veel hulp krijgen, mits er in de buurt wat activiteit is.
Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste