Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Lvl1 haha! Ik ben net pas begonnen, maar laatst al wel wat leuke dingen gepakt en heb nog 2 lege portals op het oog. Ik zal vooral onze eigen portals afgaan dus om daar wat wapens uit te halen :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Volgens mij kun je op level 1 beter nog even een paar lege portals (5 of zo) zoeken, en bezoeken. om level 2 te worden. Want met level 1 materiaal doe je niet zoveel. Of je bezoekt een stel vijandige portals, dat levert ook een beetje AP op voor elke hack. Level 1 materiaal zoeken hoeft nauwelijks nou ja, om die 4-5 portals te vullen heb je uiteraard resonators nodig.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:52
Hoe en waar krijg je trouwens de verschillende wapens/resonators/mods ? Of is dit puur random ?

Ik ben nu L2 en heb bijvoorbeeld 63xL1 resonators, 44x L2 en nog een paar L3,L4 en L6. Verder heb ik keys en mods (common, rare, very rare).
Wapens echter heb ik bijna niet, degene die ik wel heb zijn veel te hoog in Level, daar heb ik nu dus (nog) niets aan. Ik wil wapens :P

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Laatst online: 08-09 11:53
mir4dor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:12:
Hoe en waar krijg je trouwens de verschillende wapens/resonators/mods ? Of is dit puur random ?

Ik ben nu L2 en heb bijvoorbeeld 63xL1 resonators, 44x L2 en nog een paar L3,L4 en L6. Verder heb ik keys en mods (common, rare, very rare).
Wapens echter heb ik bijna niet, degene die ik wel heb zijn veel te hoog in Level, daar heb ik nu dus (nog) niets aan. Ik wil wapens :P
Je krijgt ze inderdaad random.
Als je hoger level bent, krijg je bijvoorbeeld wel sneller portals keys (merk ik in ieder geval) en low level items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Hmm okay. Ik heb inmiddels 17 key's op 8 portals. Dat kan misschien komen omdat er drie portals zijn vlak in de buurt die ik regelmatig hack. 1 portal hack ik twee keer per dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik moet zelfs nog reacties krijgen op ingestuurde portals van een maand terug.
Heb alleen bevestiging gehad dat ze binnengekomen zijn.

Zelfs 1 van 12-01-2013, waar 1 andere van diezelfde dag zelfs al in het spel staat, heb ik nog geen definitieve reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Als je vaker per dag langs een portal komt, dan heb je idd redelijk grote kans dat je portal keys krijgt :)
MetZyZteM schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:39:
Ik moet zelfs nog reacties krijgen op ingestuurde portals van een maand terug.
Heb alleen bevestiging gehad dat ze binnengekomen zijn.

Zelfs 1 van 12-01-2013, waar 1 andere van diezelfde dag zelfs al in het spel staat, heb ik nog geen definitieve reactie gehad.
Volgens mij zit de "queue" van nieuwe portals bevestigingen nu op ongeveer 2 maanden als ik het zo lees op verschillende fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
leuk_he schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:11:
[...]

Volgens mij kun je op level 1 beter nog even een paar lege portals (5 of zo) zoeken, en bezoeken. om level 2 te worden. Want met level 1 materiaal doe je niet zoveel. Of je bezoekt een stel vijandige portals, dat levert ook een beetje AP op voor elke hack. Level 1 materiaal zoeken hoeft nauwelijks nou ja, om die 4-5 portals te vullen heb je uiteraard resonators nodig.
Ik heb net een rondje gemaakt en heb 3 lege portals gevuld, evenals 2 bijna lege portals (waarvan ik er eentje gisteren leeg had gevonden). Ben nu level 2! Oh, en heb net een groene portal gejat! De resonators waren al zo goed als leeg, dus de rest heb ik er maar uit gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
arjanpvt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:09:
[...]

Ik heb net een rondje gemaakt en heb 3 lege portals gevuld, evenals 2 bijna lege portals (waarvan ik er eentje gisteren leeg had gevonden). Ben nu level 2! Oh, en heb net een groene portal gejat! De resonators waren al zo goed als leeg, dus de rest heb ik er maar uit gehaald :D
Als je dit allemaal hebt gedaan dan heb je inderdaad behoorlijk al wat AP gekregen en level je lekker door :)
(AP voor plaatsen van reso's, AP voor online brengen van portals, enemy portals aanvallen en overnemen) En je kunt ook nog extra AP krijgen voor het upgraden van bestaande andermans reso's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Ja het ging lekker net! Alleen wat kost het super veel lvl1 xmp bursters om zo'n resonator te slopen zeg.. De resonators waren al voor meer dan 3/4e leeg en het kostte me nog +/- 16 bursters.

Aanvulling: ik hoop straks nog een hoop bursters te kunnen farmen en dan nog een groene portal vlakbij mijn huis over te nemen. Dat is een grote schakel tussen 2 velden, dus zou wel lekker zijn :)

[ Voor 34% gewijzigd door PvT.Arj op 26-02-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
arjanpvt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:22:
Ja het ging lekker net! Alleen wat kost het super veel lvl1 xmp bursters om zo'n resonator te slopen zeg.. De resonators waren al voor meer dan 3/4e leeg en het kostte me nog +/- 16 bursters.

Aanvulling: ik hoop straks nog een hoop bursters te kunnen farmen en dan nog een groene portal vlakbij mijn huis over te nemen. Dat is een grote schakel tussen 2 velden, dus zou wel lekker zijn :)
Dat heeft met verschillende factoren te maken:

- hoe dicht je bij de resonator staat die je aanvalt
- welke lvl shields erop de portal zitten
- hoe hoog het level van de reso's zijn
- hoe hoog het level van jouw bursters zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Is het dan beter om in het midden van de portal te gaan staan, of juist tussen de resonators in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
arjanpvt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:32:
Is het dan beter om in het midden van de portal te gaan staan, of juist tussen de resonators in?
Op de resonators, dan ben je het sterkst. Wel uitkijken: bij mij staat er een op een drukke doorgaande weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
arjanpvt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:32:
Wanneer je dichter bij een portal zelf staat, zal het je ook meer XM kosten als hij jou aanvalt.
Beste is dus dicht bij een resonator te gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Haha, Mir4dor = Miridor? Zoja: ga eens naar huis! Je bent veel te druk bezig in Nijmegen-centrum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
arjanpvt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:44:
Haha, Mir4dor = Miridor? Zoja: ga eens naar huis! Je bent veel te druk bezig in Nijmegen-centrum :(
Haha, nee hoor. Er is maar een (1) mir4dor en die woont in Amsterdam :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Pffff, je moet voor de grap eens kijken in het centrum van Nijmegen.. die Miridor heeft in zijn eentje ongeveer het hele centrum overgenomen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
arjanpvt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:32:
Pffff, je moet voor de grap eens kijken in het centrum van Nijmegen.. die Miridor heeft in zijn eentje ongeveer het hele centrum overgenomen :o
Pfff, ik ben jaloers, hadden wij hier meer zoveel portals :P (Heerlen)
De meeste zijn ook nog low level, dus ook nog lekker hacken en aanvallen in Nijmegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Voorlopig ben ik zelf nog maar lvl 2, dus ik kan al die lvl4 portals niet aan. Ik ben al op bijna 20k AP van de benodigde 30k. Het hacken ging wel lekker net (ik was ook in het centrum), ik heb voorlopig genoeg lvl2 resonators :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Leuk hoor die Ingress perikelen.

Ik ben minder dan 10.000AP verwijderd van Level3 maar ik heb dus wapens nodig. Ik had wapens maar heb deze opgebruikt om een L3/L4 portal neer te halen waarvan de resonators al half leeg gelopen waren. Die portal was dus een dag of vijf van mij, tot ...

Ik heb nu zo'n 25 portals gesubmit in mijn buurtje en hoop dat deze live gaan worden. Doe maar rustig aan Niantic, van het voorjaar is goed :>

Verder is het weer voor mij een bepalende factor. Ik zou afgelopen zondag de binnenstad weer ingaan, daar is echt zat te doen maar, het was mij te nat en te koud brrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Naar mijn ervaring van de afgelopen 3 maanden: weer speelt geen enkele rol.
Alleen bij een echt HEVIGE regenbui spelen mensen niet, maar verder.

Tijd maakt niet uit, weer maakt niet uit. Mensen hebben alles over voor AP :)

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Haha, ja ik merk inderdaad ook dat mensen tot laat in de nacht in de kou nog spelen. Ik had het vrijdag na een uurtje rondfietsen in de kou toch wel aardig gehad...

Dus ik vind het inderdaad ook niet heel erg dat de 30 portals die ik heb aangemeld nog even duren. Toch leuker om met wat lekkerder weer rondjes in de wijk lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Bld- schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:37:
[...]
Pfff, ik ben jaloers, hadden wij hier meer zoveel portals :P (Heerlen)
De meeste zijn ook nog low level, dus ook nog lekker hacken en aanvallen in Nijmegen!
Zo weinig portals heb je toch niet in Heerlen?
Ik vermoed, aan je username te zien, dat je Resistance speelt; dan heb je momenteel heerlijk blauwe portals die je kunt hacken en kunt linken. Of zit ik verkeerd?

En als je meer portals wilt, moet je er meer insturen :)
Heb er zelf al weer 2 ingestuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door Krypt op 27-02-2013 10:08 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Precies, zoek desnoods ergens een site op (of wikipedia) waarop allerlei beelden in de buurt staan. Zo heb ik laatst met een paar collega's weer allemaal portal voorstellen kunnen doen (heel suf, 1 beeld bleek op een plek te staan waar we elke dag langs loopten, maar het was ons eigenlijk helemaal niet opgevallen. Eigenlijk belachelijk, want het ding is best huge)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Yup, heb ik ook zo gedaan. Een website met foto's van beelden en kunstwerken in en rond Almere Buiten. Via Google Maps de GPS coördinaten erbij gezocht, en stuk voor stuk ingezonden als Portal suggesties. Dat was op 24 januari, dus nog ff geduld hebben... Misschien (met een beetje mazzel) komen ze eind maart online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Janoz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:50:
Precies, zoek desnoods ergens een site op (of wikipedia) waarop allerlei beelden in de buurt staan. Zo heb ik laatst met een paar collega's weer allemaal portal voorstellen kunnen doen (heel suf, 1 beeld bleek op een plek te staan waar we elke dag langs loopten, maar het was ons eigenlijk helemaal niet opgevallen. Eigenlijk belachelijk, want het ding is best huge)
Haha, ja dat had ik ook "Oh, dat ding is kúnst" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Haay schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:07:
Yup, heb ik ook zo gedaan. Een website met foto's van beelden en kunstwerken in en rond Almere Buiten. Via Google Maps de GPS coördinaten erbij gezocht, en stuk voor stuk ingezonden als Portal suggesties. Dat was op 24 januari, dus nog ff geduld hebben... Misschien (met een beetje mazzel) komen ze eind maart online.
Kan je op die manier ook portals aanmelden via e-mail? Ik heb straks een foto gemaakt maar gps data bij de foto is mislukt.

En wat ik me af vraag en niet gevonden krijg is, zit er ook een einde aan het spel? Valt het te winnen door een team? Of is het echt gericht op het plezier van het ontdekken van de stad a.k.a het moderne buiten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Er zijn diverse tooltjes waarmee je gps data aan de EXIF info van een foto kan toevoegen.
Vervolgens kun je ze gewoon met een mailprogramma doorsturen naar super-ops@google.com; Portalnaam als subject.

En nee; er zit geen einde aan het spel. Wel aan het verhaal. Tenminste; ze hebben nog een verhaal van ongeveer 1 a 1,5 jaar. Daarbij is het gewoon modern landjepik; en dat kun je zo lang doorspelen als je wilt. Daarbij is er ook geen winnaar daar het een oneindig spel is.

Only winning move is not to play; maarja, er blijft altijd wel iemand spelen :)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ow duidelijk.
Ik heb gister pas een code gekregen van mijn collega. Ik moet zeggen dat ik het idee weer een super vind. De manier om mensen naar buiten te krijgen en te laten bewegen. En in een vreemde stad kan je makkelijk mooie objecten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Krypt schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:01:
Er zijn diverse tooltjes waarmee je gps data aan de EXIF info van een foto kan toevoegen.
Vervolgens kun je ze gewoon met een mailprogramma doorsturen naar super-ops@google.com; Portalnaam als subject.
En volgens mij is zelfs dat niet eens nodig (GPS data aan de EXIF van de foto toevoegen). Ik had eind vorig jaar een foto ingezonden waar per ongeluk geen GPS data in de EXIF stond. Toen kreeg ik een email dat mijn portal was goedgekeurd, maar dat ze nog aanvullende locatie-info nodig hadden, en dus het verzoek om die nog na te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Is die al live? Heb ook zo'n mail ontvangen met de vraag om extra locatie-info. Maar daar is nog niets mee gedaan.
Ik denk dat het beter is om gewoon de locatie mee te sturen in de EXIF.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Krypt schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:14:
Is die al live? Heb ook zo'n mail ontvangen met de vraag om extra locatie-info. Maar daar is nog niets mee gedaan.
Ik denk dat het beter is om gewoon de locatie mee te sturen in de EXIF.
Nou, het ging om een Portal die blijkbaar ook door iemand anders was ingediend, want toen ik die email kreeg was het onderwerp inmiddels al als Portal beschikbaar. Dus heb geantwoord dat het al niet meer nodig was omdat de Portal al bestond (met een andere foto dan die van mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Ik ben in de comfortabele positie om een portal te kunnen hacken vanuit mijn huiskamer. Toch een groot verschil in apparaten als het om GPS gaat:

Afbeeldingslocatie: http://tivohd148.photobucket.com/albums/s18/mir4dor/ingressportal.jpg?t=1361990638

De portal is vrijwel altijd binnen bereik op de Sony Tablet S terwijl ik er met de Xperia S "af en toe" bijkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Das makkelijk mijn dichtstbijzijnde portal staat op 15m.

Burp

• PvT.Arj
Ik ga morgen ook eens een foto maken van een 'kunstwerk' bij mij tegenover de straat. Desnoods verzin ik iets :P Wel super fijn inderdaad als je lekker kunt hacken vanuit de woonkamer!
Mijn lvl 1 of lvl2 portals die ik eigenhandig leeg heb gevonden en volgegooid worden allemaal overgenomen door gemene groene snotmensen :(

• Coocoocachoo
arjanpvt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:12:
Ik ga morgen ook eens een foto maken van een 'kunstwerk' bij mij tegenover de straat. Desnoods verzin ik iets :P Wel super fijn inderdaad als je lekker kunt hacken vanuit de woonkamer!
Mijn lvl 1 of lvl2 portals die ik eigenhandig leeg heb gevonden en volgegooid worden allemaal overgenomen door gemene groene snotmensen :(
Dat blijf je houden, ik had als L3 ook een portal (L4 ofzo vernietigd) en geclaimd onderweg naar huis. Nog geen kwartier later kreeg ik al weer een mailtje dat hij weer teruggevorderd was...

Zolang ze niet meteen veel te sterk worden gemaakt door de tegenparty kan je op heen en weer gaande portals wel lekker levellen.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

arjanpvt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:12:
Ik weet niet wat jij eet/drinkt/rookt/snuift of anderszins tot je neemt dat jouw snot groen is maar als ik jou was zou ik daar toch eens mee langs de huisarts gaan. :+

De kleuren zijn Hulkgroen en Smurfblauw. :p

• Krypt
Of kikker- of spruitjesgroen..

Pvouput live

• Coocoocachoo
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/80/Green_Lantern_Rebirth_6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Is het ook mogelijk om aan te geven dat portal niet openbaar zijn ? ik rijd bijvoorbeeld iedere dag langs het openlucht museum en zie daar een stuk of 6-8 portals staan. alleen moet ik een kaartje kopen om erbij te kunnen. niet echt openbaar dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
rg-mohwa schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:14:
Is het ook mogelijk om aan te geven dat portal niet openbaar zijn ? ik rijd bijvoorbeeld iedere dag langs het openlucht museum en zie daar een stuk of 6-8 portals staan. alleen moet ik een kaartje kopen om erbij te kunnen. niet echt openbaar dus
Op de Ingress Help pagina staat:
Note: Portals in semi-public places (i.e., parks with restricted access hours, military bases that have public access areas or museums, etc.) are not considered inaccessible.

Oftewel, Portals in een Openlucht Museum waar je bij kunt komen door een kaartje te kopen worden beschouwd als openbaar toegankelijk.

Ik zou zeggen, schaf een Museum Jaarkaart aan, en je kunt er onbeperkt naar binnen om te hacken tot je een ons weegt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hier nog een app om gps locaties toe te voegen aan fotos
Google Play: GeoTag

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Hebben jullie al goed/gemakkelijk mensen kunnen vinden in jullie buurt?

Ik heb wat mensen gezien in de auto welke aan het spelen waren en gesproken met 1 iemand buiten mijn vrienden groep, en dit toch in een kleine stad waar het best actief lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
er zijn hele meetings geweest en roadtrips, daar kan krypt je wel wat meer over vertellen ;)

Er is ook een onderzoek geweest geloof ik dat 40% van de mensen die ingress speelt 'mensen heeft ontmoet' die het ook spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
@ Wii4all

Ik weet dat er meetings zijn geweest maar ik bedoel meer "in het wild" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik ben er genoeg tegen gekomen tot nu toe. Dan tel ik de roadtrips en dergelijke niet mee. Gisteren alleen al 2 van de tegenstanders. Even gezellig een praatje gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Meetings ben ik nooit bij geweest. Maar dat komt voornamelijk omdat ik een beetje ver weg woon en dat soort dingen voornamelijk in de randstad gebeuren (Adam, Rdam, Den Haag etc.)

Maar roadtrips/raids zijn erg leuk. En heb ook erg veel spelers gezien en gesproken; zowel resistance and enlightened.
En tijdens het spelen ook; tegenstanders tegen gekomen terwijl ik hun portals over aan het nemen was. En altijd even een vriendelijk praatje gemaakt. En, wat ik erg belangrijk vind, respect tonen voor de activiteiten die een ander gedaan heeft. Zo heb ik nog wat uitnodigingen uit staan om vlaai te komen eten bij mij :)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
De laatste tijd kom ik vrijwel dagelijks spelers tegen van beide kanten, er is dan ook een behoorlijke oorlog aan de gang hier in Tilburg :9

Gister ben ik ook een man tegengekomen die me plots op de foto zette omdat hij het maar raar vond dat er steeds mensen aan het rondzwerven waren in zijn buurt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik zou graag jullie komen versterken maar omdat er nog geen ios app is ben ik opzoek naar een goedkope android telefoon.

weet iemand een goedkope telefoon waar goed ingress mee te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Deze is de goedkoopste die ik toevallig op dit moment weet. Met code 020845 die eigenlijk tot en met gisteren moest werken maar het misschien door het weekeinde nog doet gaat er nog €5 af en je krijgt €15 cashback. Betaal je uiteindelijk slechts €45. Plus €20 beltegoed.

Is niet duur. :)

Hij loopt op Android 2.3 wat binnen de eis van Ingress valt. Ik weet niet of de schermresolutie van 320x240 evt. een probleem is.

Hij heeft wel een SIM-lock en de prepaid tarieven zijn niet mals ook al krijg je er €20 beltegoed bij. Maar als je als dat op is er een SIM-only abonnement van KPN (een provider op het KPN netwerk?) bij doet dan wordt het weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:53:
Deze is de goedkoopste die ik toevallig op dit moment weet. Met code 020845 die eigenlijk tot en met gisteren moest werken maar het misschien door het weekeinde nog doet gaat er nog €5 af en je krijgt €15 cashback. Betaal je uiteindelijk slechts €45. Plus €20 beltegoed.

Is niet duur. :)

Hij loopt op Android 2.3 wat binnen de eis van Ingress valt. Ik weet niet of de schermresolutie van 320x240 evt. een probleem is.

Hij heeft wel een SIM-lock en de prepaid tarieven zijn niet mals ook al krijg je er €20 beltegoed bij. Maar als je als dat op is er een SIM-only abonnement van KPN (een provider op het KPN netwerk?) bij doet dan wordt het weer anders.
bedankt voor het kijken maar vraag me af of dat scherm wel lekker werkt.
en er komt ook geen sim in, ik ben van plan om te gaan teterren (of hoe je het ook schrijft) vanaf me iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er staan video's op Youtube. Het ding is compact en heeft een 2,8" scherm. Geen idee hoe dat werkt.

En het is "to tether", of in 'goed Nederlands' tetheren.

Je vroeg om goedkoop. ;) Me dunkt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Even goed kijken in je buurtje: er zijn een hoop portals bijgekomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Die telefoon lijkt me niet krachtig genoeg. Hij heeft maar 150MB intern geheugen en een 650MHz processor. Mijn Samsung galaxy S+ met 384 intern geheugen en 1.4GHz trekt het net wanneer ik niks anders draai.

http://www.gsmarena.com/alcatel_ot_903-4845.php

vs

http://www.gsmarena.com/samsung_i9001_galaxy_s_plus-3908.php

[ Voor 22% gewijzigd door Janoz op 02-03-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
een HTC desire?

moet het daar een beetje op te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Mijn DesireZ opgeklokt op 1400Mhz en een optimized Android 2.3.7 heeft er toch wat moeite mee anders. Denk dat een Desire zelf er nog meer moeite mee heeft gezien de CPU en minder memory.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
damn word nog lastig.

ik ga rustig verder zoeken.

misschien komt die heel binnenkort wel uit voor ios (wishful thinking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Als je een portal gaat slopen, is dan puur de huidige energie (en de shields) relevant? Of heeft het level van de Resonators ook effect?

Oftewel, is een L8 portal die dermate decayed is dat hij nog maar 8k energie heeft even makkelijk te slopen als een volledig verse L1 portal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Top, bedankt voor je antwoord. Dat verwachtte ik ook al, aangezien je gewoon kan zien hoeveel damage een burster doet, maar ergens intimideert een half-decayed portal vol met L5-6-7 resonators mij meer dan een volle L2-3 portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Je krijgt een grotere zap bij hogere level portals; meer niet. En aangezien dat de zap drastisch omlaag gebracht is, is het best simpel om 'm te mollen zonder dat je xm volledig op raakt.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Op de dagelijkse route die ik naar mijn werk rijdt ligt een bepaald stuk weg bezaaid met goodies, althans, dat merkte ik vandaag op. Je klikt erop en dan verschijnt er een box met "aquire" ...

Legt Ingress die neer voor je of doet een speler zijn wapens droppen op dat baanvak ? Het is trouwens op een 70 km/u weg dus niet echt voor voetgangers bestemd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fulgora
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11
Na eindelijk ook een invite te hebben gekregen ga ik in Nijmegen aan de slag. Kan ik het beste via onze eigen portals levelen? Er is hier namelijk niks over dat nog niet gecaptured is door een van de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Fulgora schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:38:
Na eindelijk ook een invite te hebben gekregen ga ik in Nijmegen aan de slag. Kan ik het beste via onze eigen portals levelen? Er is hier namelijk niks over dat nog niet gecaptured is door een van de teams.
Voor het hacken van een portal krijg je 100AP, ongeacht factie. Met "onze" bedoel je Enlightened neem ik aan ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
mir4dor schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:47:
[...]

Voor het hacken van een portal krijg je 100AP, ongeacht factie. Met "onze" bedoel je Enlightened neem ik aan ? _/-\o_
voor het hacken van een portal van je eigen team krijg je geen AP, alleen gegarandeerd items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fulgora
sk1nny666 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:56:
[...]

voor het hacken van een portal van je eigen team krijg je geen AP, alleen gegarandeerd items.
Thanks, ik moet het nog allemaal uitvinden. Zodra m'n tablet en telefoon opgeladen zijn duik ik het centrum in om de tutorial te doen en misschien al het een en ander te bezoeken. Heb dus ook nog geen factie gekozen :9~

Edit: als ik mijn thuisstad zo bekijk is alles mooi groen. Zal ik als noob dan maar bij de Enlightened gaan?

[ Voor 11% gewijzigd door Fulgora op 04-03-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Juist niet

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Fulgora schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:06:
[...]

Thanks, ik moet het nog allemaal uitvinden. Zodra m'n tablet en telefoon opgeladen zijn duik ik het centrum in om de tutorial te doen en misschien al het een en ander te bezoeken. Heb dus ook nog geen factie gekozen :9~

Edit: als ik mijn thuisstad zo bekijk is alles mooi groen. Zal ik als noob dan maar bij de Enlightened gaan?
Je gaat je heel snel vervelen, als Enlightened bij jou de upperhand heeft. Je verdient meer AP door enemy portals om te leggen en naar jouw kleur te zetten. Je gaat het wel moeilijker hebben om items aan te leggen, want enemy portals hebben een veel lagere yield van items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
MonoKid schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:06:
Je gaat je heel snel vervelen, als Enlightened bij jou de upperhand heeft. Je verdient meer AP door enemy portals om te leggen en naar jouw kleur te zetten. Je gaat het wel moeilijker hebben om items aan te leggen, want enemy portals hebben een veel lagere yield van items.
Er is gewoon niet een eenduidig antwoord te geven. Als er portals van beide teams in de buurt zijn heb je het het gemakkelijkst want dan kun je vrij kiezen waar je eigen voorkeur ligt.

Als er alleen low-level portals van één partij in de buurt zijn, dan kun je het beste voor de andere partij kiezen omdat je als low-level daar acties op kunt uitvoeren en AP verdienen.

Als er alleen high-level portals van één partij in de buurt zijn dan is het misschien slimmer om ook voor die partij te kiezen. Dan kun je die high-level portals farmen voor items waarmee je dan ergens anders (reizen dus) acties kunt uitvoeren om AP te verdienen.

Als low-level beginner kun je erg weinig uitrichten tegen hoge level portals, die je hard zappen bij elke aanval of hack, en die ook nauwelijks items opleveren. Dat is alleen maar ontzettend frustrerend en niet bevorderlijk voor je spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Als Enlightened poppetje in Rotterdam (erg dominante Resistance) kan ik bevestigen dat het een eigen (en lastige) keuze is.

Ik vind het leuk om tegen de "gevestigde orde" aan te kunnen schoppen, en AP binnen te halen met hacks en af en toe een portal kapot te maken. Echter heb ik er wel moeite mee dat alles hier een stuk sterker is dan ik ben, maak ik eens een portal kapot en eigen ik hem mezelf toe is hij binnen 24 uur weer teruggevorderd en sterker dan hij was. Dat ontmoedigt me soms wel een beetje, maar gelukkig is er dan altijd wel een wat zwakkere half decayende portal in de buurt die ik dan kan slopen en eventjes een groen puntje in een blauwe zee kan maken. En zo langzamerhand kruip ik dan ook naar een level toe waar ik wat meer tegen kan werken en ik merk dat het dan toch al een stuk leuker wordt.

Als het leven alleen maar uit hacken van vriendelijke portals zou bestaan zou ik het denk ik een stuk minder leuk vinden en moet je elke keer de moeite nemen om vijandige portals op te zoeken. Je kan niet even een half uurtje eropuit om een portal te slopen.

Persoonlijk raad ik je dus aan om tegen de gevestigde orde in te gaan, maar dan loop je wel het risico op ontmoediging door de sterke weerstand.
Ga je mee met de gevestigde orde moet je denk ik meer welwillend zijn om verder te reizen om vijandige portals op te zoeken.

(Overigens kan ik je sowieso aanraden om in de gaten te houden of er geen nieuwe portals in je omgeving toegevoegd worden, dat is altijd prettig en makkelijk even scoren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Haay schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:09:
[...]

Er is gewoon niet een eenduidig antwoord te geven. Als er portals van beide teams in de buurt zijn heb je het het gemakkelijkst want dan kun je vrij kiezen waar je eigen voorkeur ligt.

Als er alleen low-level portals van één partij in de buurt zijn, dan kun je het beste voor de andere partij kiezen omdat je als low-level daar acties op kunt uitvoeren en AP verdienen.

Als er alleen high-level portals van één partij in de buurt zijn dan is het misschien slimmer om ook voor die partij te kiezen. Dan kun je die high-level portals farmen voor items waarmee je dan ergens anders (reizen dus) acties kunt uitvoeren om AP te verdienen.

Als low-level beginner kun je erg weinig uitrichten tegen hoge level portals, die je hard zappen bij elke aanval of hack, en die ook nauwelijks items opleveren. Dat is alleen maar ontzettend frustrerend en niet bevorderlijk voor je spelplezier.
Ik ben ingerold bij Ingress eind december. Toen waren de hoogste levels uit de omgeving level 5 à 6. Dat maakte voor mij al een verschil, al zappen die L5 portals best hard voor een L1 speler, ik koos toen ook voor de Resistance, die op dat moment in de minderheid waren.

Het grootste verschil, is dat ik een collegavriend mee in het spel heb gesleurd, die met me mee levelde. Je komt eigenlijk best snel op level 3 wat amok te maken in een omgeving waar een 20-tal portals in een stad te vinden zijn. Met twee L3 spelers en een bescheiden voorraad aan XMP's kan je echt wel wat aanrichten.

Dàt maakte het grootste verschil. Co-op. Lone wolf spelen, vooral op lage levels is frustrerend voor een reden, je redt het niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Gisteravond nog even wat rondjes gelopen, het is op het randje van lekker Ingress weer.

Het viel me op dat ondanks dat alle resonators dichtbij het portal staan het niet betekent dat een L1 meer damage krijgt dan een L6, paar keer gehad dat er tot op het laatste moment L1's L2's bleven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Flinke hack:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vbeJM6b.png?1

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je kunt het beste de kant kiezen welke op dat moment het zwaktste is. Dat lijkt misschien wat lastig, maar een dominant team is erg saai voor dat team. Er valt dan eigenlijk helemaal niks te doen. Het is wel van belang dat je snel aansluiting vindt bij de lokale communities zodat je kunt samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
@jelmervos Ha, jij ook al vandaag? Had zelf eind van de ochtend deze hack:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/226AUQs.png

[ Voor 12% gewijzigd door Haay op 05-03-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Haay schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:49:
[afbeelding]
Dat is wel een heel vriendelijke vijandige portal, vast een spion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Haay schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:49:
[afbeelding]
Ook lekker.
Hoe kan het dat je met wifi en usb verbonden bent? Portal vlakbij je huis/werk?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
jelmervos schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:26:
Ook lekker.
Hoe kan het dat je met wifi en usb verbonden bent? Portal vlakbij je huis/werk?
Ja, die portal staat bij de ingang van mijn werk. Via USB verbonden omdat ik aan het opladen was, en Wifi van het werk.
Helaas (voor mij) een vijandige portal, die dus meestal "No items" geeft bij een hack. En de smurfen hier zijn erg dominant aanwezig. In mijn eentje krijg ik hem niet hoger dan L4, en eind van de dag is hij dan al weer door de smurfen terug veroverd. En zonder groene farm in de buurt heb ik niet de resources tot mijn beschikking om die portal dagelijks te veroveren. Ach, op deze manier krijg ik er heel af en toe zowaar nog wat leuks uit ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fulgora
Dank voor alle advies, het is de Resistance geworden. Vandaag zijn er wat vrienden mee gaan doen, dus we hebben een groepje lvl1 Nijmegenaren die nu gaan proberen te levelen in onze Enlightened stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
In Leeuwarden zijn de meeste portals ook al L2+ helaas, wilde gisteren een Portal hacken maar die was alweer voorzien van betere Resonators waardoor ik ze voor 3/4de kon beschadigen, toen waren mijn XMP Burster op :(

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Laatst online: 09:45
Volgens mij heb ik een fout gemaakt door resistance te worden... ik woon in de buurt van Rotterdam en alles is al Resistance!

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Je kan op de Ingress support site een aanvraag doen voor een switch naar Enlightened, maar met de huidige snelheid van support zal dat wel een maand duren en na de switch lijk je weer op 0 te moeten beginnen, dus dat zou ik niet aanraden.

Gewoon lekker farmen in Rotterdam en uitstapjes naar Delft, Gouda, Krimpen ofzo maken om daar de kansloze strijd (;)) tegen Enlightenment te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Denizz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:49:
Volgens mij heb ik een fout gemaakt door resistance te worden... ik woon in de buurt van Rotterdam en alles is al Resistance!
Idem. Had express Resistance gekozen, wellicht achteraf geen goed plan. alhoewel toen alles bij mij in de buurt groen was. Ik koos blauw en vrij snel werd alles om mij heen blauw en bleef zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Coocoocachoo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:58:
Je kan op de Ingress support site een aanvraag doen voor een switch naar Enlightened, maar met de huidige snelheid van support zal dat wel een maand duren en na de switch lijk je weer op 0 te moeten beginnen, dus dat zou ik niet aanraden.

Gewoon lekker farmen in Rotterdam en uitstapjes naar Delft, Gouda, Krimpen ofzo maken om daar de kansloze strijd (;)) tegen Enlightenment te voeren.
Ik woon in Krimpen en ik zie maar 3 portalen, vreemd genoeg in het oosten van het dorp :P. Of zouden er nog neutrale poorten zijn? Ik ga zo even rondlopen iig.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Denizz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:12:
[...]

Ik woon in Krimpen en ik zie maar 3 portalen, vreemd genoeg in het oosten van het dorp :P. Of zouden er nog neutrale poorten zijn? Ik ga zo even rondlopen iig.
Hmm...ik dacht dat er in die richting (Capelle/Krimpen/Berkenwoude etc.) nog wat groen was, maar dat heb ik me blijkbaar verbeeld. Alleen in Kinderdijk is wat groens (en 3! neutral portals)...

En het doet me pijn om dit te zeggen, maar die groene portals zijn ook zo goed als decayed, dus een dagje daarheen met een lading bursters uit Rotterdam en het is blauw en je hebt er al snel een goede 20000AP bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Denizz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:12:
[...]

ik zou zeggen pak je camera erbij maak wat foto's van het westelijke gedeelte van krimpen en zorg dat daar portals bij komen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 16:54

Nakebod

Nope.

In Wijchen zijn er eindelijk wat portals goedgekeurd en bijgekomen, en een ruim aantal waar ik uberhaupt nog niets over gehoord heb, en 1 afgewezen :(
Heb een tijdje niet echt gespeeld, weer zat ook niet echt mee, en er was dus weinig te beleven in de omgeving :P Maar nu er eindelijk portals zijn, en het weer ook nog beter is kan ik misschien eens echt gaan spelen.

Ben nu net level 3 na al die tijd :+ En heb bijna geen items om portals mee op te fraaien.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Wii4all schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:27:
[...]

ik zou zeggen pak je camera erbij maak wat foto's van het westelijke gedeelte van krimpen en zorg dat daar portals bij komen.
Jep, was ik ook van plan. Er staat zat 'kunst' in dat gebied, het moeten toch standbeelden enzo zijn om goedgekeurd te worden? Tevens, waar stuur ik die naar toe op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Als je vanuit de galary de foto shared dan heb je optie om m te sharen naar NIA Super OPS. Dan vul je de naam van de portal in en verstuur je m volgens met je mailapp.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Denizz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:47:
[...]

Jep, was ik ook van plan. Er staat zat 'kunst' in dat gebied, het moeten toch standbeelden enzo zijn om goedgekeurd te worden? Tevens, waar stuur ik die naar toe op?
Gewoon een foto maken met je smartphone, zorg dat gps aan staat en dat gps toegevoegd wordt aan de foto.

Daarna kan je bij je galerij kiezen om te delen via superops.

http://support.google.com/ingress/answer/2808254?hl=en

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Wii4all schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:54:
[...]

Gewoon een foto maken met je smartphone, zorg dat gps aan staat en dat gps toegevoegd wordt aan de foto.

Daarna kan je bij je galerij kiezen om te delen via superops.

http://support.google.com/ingress/answer/2808254?hl=en
Tip:
-Neem de tijd om een goede foto te maken. Hier " moet" je nog vaak tegenaan kijken.
-Controleer/corrigeer de GPS coordinaten zelf gebruik ik hiervoor geotag , maar er zijn genoeg andere apps hiervoor. soms zit de camera er nogal naast.

-

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wat nu OOK makkelijk werkt is:

Foto nemen, automatisch uploaden naar G+ aan hebben staan, dan in G+ bij Photos, Instant Upload, je foto selecteren en bij de details van je foto controleren of de GPS coördinaten goed staan. Zo niet kun je het nu zelf wijzigen. Vervolgens je foto sturen naar super-ops@google.com met als Subject de naam van de portal zoals jij die gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Heb nu wat fotos genomen van wat 'kunst' hier in het dorp, een was van een rotonde met fontein waar ik niet echt bij kon komen door het verkeer. Die moet ik waarschijnlijk corrigeren. Gewoon de GPS coordinaten in de mail bijvoegen? (weet niet of het allemaal automatisch gaat en ze het dan niet goed oppakken)

Overigens stortte mijn baterij in van 82 naar 51 procent in die 20-30 minuten dat ik rondliep, normaal of is dit wel heel erg veel?

[ Voor 17% gewijzigd door Denizz op 06-03-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Denizz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:48:
Heb nu wat fotos genomen van wat 'kunst' hier in het dorp, een was van een rotonde met fontein waar ik niet echt bij kon komen door het verkeer. Die moet ik waarschijnlijk corrigeren. Gewoon de GPS coordinaten in de mail bijvoegen? (weet niet of het allemaal automatisch gaat en ze het dan niet goed oppakken)

Overigens stortte mijn baterij in van 82 naar 51 procent in die 20-30 minuten dat ik rondliep, normaal of is dit wel heel erg veel?
GPS coordinate in foto corrigeren is makkelijk... zijn dozijnen apps voor..... beetje hoger. GPS coordinaten op het object heeft de voorkeur, als het dan benaderbaar is.

Batterij instortingen zijn redelijk normaal bij mij, en gezien het hele verhaal een pagina terug over oplaadbare opladers niet ongebruikelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door leuk_he op 06-03-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

goed bezig.

Ik heb ook aleens wat foto's ingestuurd waarbij de lokcatie niet klopte, dit is aangepast door google / ingress mensen zelf bij het maken van het portal.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Dus ik hack mijn eigen portal vandaag en krijg een L2 media item. Dit blijkt een geluids fragment waarin iemand iets verteld, heel kort, 10 seconden zoiets. Ik kan er geen soep van koken hoor, hoe moet je zoiets nu decoden ?

[edit voor hier onder] 555h5.mp3

[ Voor 7% gewijzigd door mir4dor op 06-03-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Je kunt kijken op de comunity van Decode Ingress. Maar waarschijnlijk is het een oud bestand. Hoe heet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
http://decodeingress.me/2012/11/23/ingress-l2-media-hollis2/
http://gaming.stackexchan...do-you-discover-passcodes

Ik snap er zelf ook nog niets van, ga er vanuit dat alles al decode is en hoop de passcodes die anderen vinden op tijd in te kunnen voeren (soms lukt dat, soms niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Coocoocachoo schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:58:
http://decodeingress.me/2012/11/23/ingress-l2-media-hollis2/
http://gaming.stackexchan...do-you-discover-passcodes

Ik snap er zelf ook nog niets van, ga er vanuit dat alles al decode is en hoop de passcodes die anderen vinden op tijd in te kunnen voeren (soms lukt dat, soms niet).
aan de link te zien lijkt het een oudje 2012-11-23

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:01

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb ook al wat dingen in Krimpen gefotografeerd. Waaronder dat ding bij De Korf.

En achterin Krimpen inderdaad op zo'n 100 meter van mijn huis zin er ook 2.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste