Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:45
Stormtrooper schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:28:
[...]

Ik heb ook al wat dingen in Krimpen gefotografeerd. Waaronder dat ding bij De Korf.

En achterin Krimpen inderdaad op zo'n 100 meter van mijn huis zin er ook 2.
Heb je die standbeelden bij de Krimpenhof ook al ingeleverd? En die Windmolen en oude kerk bij de dijk?

Vind het nogal vreemd dat in het oosten wel portalen zijn en juist in het 'centrum' niet :P.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Nee centrum ben ik (nog) niet geweest. Maar er is zat in Krimpen voor de oplettenden onder ons. Zo waren wel wat kennissen verbaasd over dat ding bij De Korf, rijden er dagelijks langs en zien dat ding gewoon niet, terwijl dat toch echt qua vorm zeker een mooie Portal is.

Zo is bijvoorbeeld ook het stadhuis Capelle een Portal en dat mooie stukje kunst er vlak naast niet. Heb ik ook ingediend.

[ Voor 18% gewijzigd door Stormtrooper op 07-03-2013 19:10 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fulgora
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11
Kom ik net thuis na twee uur Nijmegen platgooien met een lvl2 buddy krijg ik direct mail dat mijn links alweer destroyed zijn. Gelukkig wel 10k AP binnengetikt en zelf lvl2 bereikt. Baby steps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Fulgora schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:32:
Kom ik net thuis na twee uur Nijmegen platgooien met een lvl2 buddy krijg ik direct mail dat mijn links alweer destroyed zijn. Gelukkig wel 10k AP binnengetikt en zelf lvl2 bereikt. Baby steps.
Zie het zo: Kan jij heropbouwen en opnieuw AP binnenharken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fulgora
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11
MonoKid schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:46:
[...]

Zie het zo: Kan jij heropbouwen en opnieuw AP binnenharken.
Goed punt, we gaan maar weer een rondje stad doen vanmiddag.

Overigens, denken jullie dat het doel dat Google met Ingress heeft datamining is (zoals in dit blog staat: http://vrij-zinnig.nl/wp/2013/03/08/googles-game-goudmijn/ ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Ze hebben op een Google blog gezegd dat ze er (nog) niets mee doen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb een invite gehad, maar twijfel, omdat ik ze mijn gegevens niet wil geven. Aangezien ik niet met een alternatief account kan inloggen op de app laat ik het maar links liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
apart account aanmaken en die gebruiken?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Hij wil alleen het account van mn telefoon gebruiken zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Als je een 2e account aanmaakt en toevoegt op je telefoon en vervolgens ingress start dan vraagt ie welk account hij moet gebruiken. 2e account aanklikken en je code invoeren. Dan ben je klaar.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 19:59
Een blauwe link tussen mijn groene portals :?

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/2912/imagezov.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wii4all schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:54:
[...]
Gewoon een foto maken met je smartphone, zorg dat gps aan staat en dat gps toegevoegd wordt aan de foto.

Daarna kan je bij je galerij kiezen om te delen via superops.

http://support.google.com/ingress/answer/2808254?hl=en
Hoe lang duurt het normaal ongeveer voordat ze goedgekeurd worden?
Ik heb 4-5 weken geleden er een paar doorgestuurd en heb een ontvangstbevestiging gehad, maar sinds dien niks meer gehoord, er zijn ook geen portals bijgekomen hier in de buurt.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:48
StarLite schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:24:
[...]

Ik heb 4-5 weken geleden er een paar doorgestuurd en heb een ontvangstbevestiging gehad, maar sinds dien niks meer gehoord, er zijn ook geen portals bijgekomen hier in de buurt.
Belooft al weinig goeds, hier in de omgeving zijn er geen portals en zelfs niet in nabije steden met een rijke geschiedenis zoals Dendermonde (Ros Beiaard en talloze monumenten). Gelukkig moest ik gisteren toevallig in Gent zijn waar wel activiteit is en mijn allereerste portal heb ik daar vanuit een biowinkel gehacked :)

Waarschijnlijk komen er meer aanvragen binnen dan ze kunnen verwerken en zal je steeds langer moeten wachten om nieuwe portals te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Krypt schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:15:
Als je een 2e account aanmaakt en toevoegt op je telefoon en vervolgens ingress start dan vraagt ie welk account hij moet gebruiken. 2e account aanklikken en je code invoeren. Dan ben je klaar.
En dan bedoel je gewoon een tweede Google account toevoegen, of bedoel je een tweede user op je telefoon gebruiken zoals vanaf android 4.2 gaat?

Google account toevoegen geeft me namelijk niet de keuze tussen accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:20
Cumulus schreef op zondag 10 maart 2013 @ 10:18:
[...]

Waarschijnlijk komen er meer aanvragen binnen dan ze kunnen verwerken en zal je steeds langer moeten wachten om nieuwe portals te maken.
Die indruk heb ik ook. Mijn eerste portal suggestie heeft dik zes weken geduurd voordat ie "live" werd.
Ik heb er nog een stuk of vijfentwintig gesubmit, de eerste van die serie is nu vijf weken geleden.

[EDIT] Zo, net even 2,5 uur wezen wandelen. Vier portals overgenomen en eindelijk mijn eerste twee control-fields gemaakt. Bijna L4.

Hoe doen jullie dat met het geluid van het spel ? Belangrijk of juist niet ?
Zelf vind ik het geluid wel bijdragen aan de spel ervaring, ik loop zelf met een Jabra Halo 2 te gamen (bluetooth)

[ Voor 26% gewijzigd door mir4dor op 10-03-2013 14:21 ]

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Meestal zet ik het af maar als ik op publieke plaatsen ben durf ik het al eens aan te zetten tijdens het hacken of aanvallen van portals in de hoop dat iemand die het ook speelt het geluid herkent en contact zoekt. Vrienden met dezelfde bezigheden zijn altijd welkom :)

Vanuit de trein probeer ik soms ook al rijdend verrassingsaanvallen uit te voeren maar dan zonder geluid al is dat tot nu toe nog niet gelukt, mobiele verbindingen zijn hier om te huilen en zeker in Brussel waar je met moeite 1 tot 2 kB/s haalt (mobile vikings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Geluid is ook handig als je samen met een andere speler bent, je hoort de acties van de andere speler.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
jelmervos schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:16:
Geluid is ook handig als je samen met een andere speler bent, je hoort de acties van de andere speler.
Via je head-set bijvoorbeeld of via de telefoon van hem/haar ? Ik ben nog lone-wolf zegmaar dus heb daar (nog) geen ervaring mee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
StarLite schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:24:
[...]

Rond de 6/8 weken zou ik op rekenen voor nieuwe portals.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik wacht nog op reacties van gesubmitte portals van rond half januari!
Zelfs 1 daar van is al geaccepteerd, de rest niks van gehoord.
2 februari weer een zooi portals ingestuurd, nog steeds niks van gehoord.

Duurt allemaal wel erg lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
MetZyZteM schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:17:
Ik wacht nog op reacties van gesubmitte portals van rond half januari!
Zelfs 1 daar van is al geaccepteerd, de rest niks van gehoord.
2 februari weer een zooi portals ingestuurd, nog steeds niks van gehoord.

Duurt allemaal wel erg lang :'(
Het duurt ook lang. Vergeet niet dat deze game nog een closed-beta is. Jij, ik en al die anderen zijn bezig om Niantic (google) een beeld te geven van wat er zich afspeelt op het battlefield. Hoe men zich beweegt, waar de pijnpunten liggen, de bugs, de cheaters, etc, etc.

Het zou mij niet verbazen dat Ingress van de ene op de andere dag gewoon een game is die je kunt krijgen uit de Playstore en kunt spelen. Althans ... dit is een stille hoop voor velen onder ons _/-\o_

Toch vind ik dat closed-beta gedoe ook wel intressant eigenlijk: you're in, or not :+ Beetje 1337 of is dat teveel 2001 oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
mir4dor schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:22:
[...]

Het duurt ook lang. Vergeet niet dat deze game nog een closed-beta is. Jij, ik en al die anderen zijn bezig om Niantic (google) een beeld te geven van wat er zich afspeelt op het battlefield. Hoe men zich beweegt, waar de pijnpunten liggen, de bugs, de cheaters, etc, etc.

Het zou mij niet verbazen dat Ingress van de ene op de andere dag gewoon een game is die je kunt krijgen uit de Playstore en kunt spelen. Althans ... dit is een stille hoop voor velen onder ons _/-\o_

Toch vind ik dat closed-beta gedoe ook wel intressant eigenlijk: you're in, or not :+ Beetje 1337 of is dat teveel 2001 oid ?
Ik vind het closed beta systeem ook 1337 XL ;) Er beginnen nu juist mensen te spelen zonder enige vorm van skills op het gebied van techniek, dat is van de ene kant wel weer jammer zeg maar. En van de andere kant ook leuk. Dus ik hoop dat ie nog wel een tijdje in closed beta blijft... Wie weet is het wel beter dat ze op het moment van officiële release alles resetten en weer met een schone lei beginnen.

In ieder geval moet het aantal portals eerst omhoog. Hier op Ameland zitten we nu op 5 en er zouden er wel 30 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Vergeet ook niet dat dit een project van het Google earth team is. En het is niet zo'n heel groot team.
Voeg daar aan toe dat er steeds meer mensen spelen en dus ook steeds meer portals worden ingezonden... Dan duurt het steeds langer voordat portals worden toegevoegd.

Ze schijnen wel een nieuw systeem te hebben om portals toe te voegen waarbij het weer wat sneller moet gaan.

Maar blijf portals indienen! Dat maakt het spel dynamischer en meer gebalanceerd.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Alles wat in te dienen is of waar ik ook maar over twijfel heb ik reeds ingediend :) Samen met vrienden een hele lijst gemaakt en die afgewerkt.

Laatst een portal op de pier van Holwerd, die in het water stond, laten verwijderen.... Hebben ze 'm weer op de verkeerde plek terug geplaatst......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Krijg ik net een mailtje van Niantic over een ingestuurde portal: "Thank you bla bla ... but your portal submission is allready in the game".
Niet dus. Nu is de Intel map nogal buggy op het moment dus misschien dat ie nog verschijnt. Ook ga ik er niet even heen lopen, mij te koud op het moment :|

Heeft iemand trouwens de app IITC geinstalleerd ? Zitten zat bugs in maar ben het nog even aan het ontdekken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 10:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Kan ook betekenen dat hij in de queue zit en dat hij dus waarschijnlijk binnenkort beschikbaar komt.

IITC vind ik onmisbaar. EN dan heb ik het nog niet eens over de plugins.

Ikzelf heb nu een heel vreemd issue. Mijn inventory blijft op loading staan. Ik kan niks. Linken zegt dat ik geen keys heb en fire xmp blijft ook grijs. Force sync zorgt er alleen maar voor dat alle portals op het scherm verdwijnen (en dan bedoel ik dus dat nadat de sync klaar is er alleen nog maar XMverschijnt, en geen portals meer). Herstart van telefoon en app hebben geen nut gehad. Morgen maar even weer kijken...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Janoz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:32:
Kan ook betekenen dat hij in de queue zit en dat hij dus waarschijnlijk binnenkort beschikbaar komt.

IITC vind ik onmisbaar. EN dan heb ik het nog niet eens over de plugins.

Ikzelf heb nu een heel vreemd issue. Mijn inventory blijft op loading staan. Ik kan niks. Linken zegt dat ik geen keys heb en fire xmp blijft ook grijs. Force sync zorgt er alleen maar voor dat alle portals op het scherm verdwijnen (en dan bedoel ik dus dat nadat de sync klaar is er alleen nog maar XMverschijnt, en geen portals meer). Herstart van telefoon en app hebben geen nut gehad. Morgen maar even weer kijken...
IITC ? Plugins ?
ben nieuw in de game net lvl 2 maar leg is uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Janoz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:32:

Gisteren had ik zo iets raars. Ik viel een resonator aan en de animatie bleef maar "trillen", je weet wel, voordat ie daadwerkelijk de reso's raakt. Veel eerder in dit topic staat iets van "de app killen" dus dat deed ik, gevolg: ik had geen "secure connection" meer en kon Ingress niet meer aan de gang krijgen. Ik: wtf ?

Telefoon uitgezet en weer proberen op te starten en ook dat lukte niet, bleef maar op het loadscreen staan.
Was te voet, drie kilometer van huis en zag het niet meer zitten :'( Even opwarmen met een bak koffie in een cafe, battery-pull gedaan (SXS) en toen was ik weer online. mir4dor was best even geschrokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Globale problemen momenteel. Sync blijft hangen en je inventory laadt niet of alles is extreem traag..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
rg-mohwa schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:38:
[...]

IITC ? Plugins ?
ben nieuw in de game net lvl 2 maar leg is uit :+
IITC is de mobile version van Ingress.com/intel. http://goo.gl/1XSKd Je moet dan wel "downloaden van onbekende bronnen" toestaan op je phone.

Die plugins zegt me zo even niets.

@ Krypt: idd problemen. Mijn huiskamer portal is vandaag over genomen door de vijand maar kan deze nog steeds niet hacken, dit is al uren geleden, blijft maar "burned out" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Laatst online: 12-06 14:55
Zo, dit was een lekker dagje! Met een beetje zoeken heb ik vanochtend al 2 portals gevuld, en net nog 2 lege en 2 overgenomen. Ook mijn eerste links gelegd, helaas wel alleen losse links zonder velden.
Evengoed heb ik meer dan 20k AP gehaald op deze dag :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
mir4dor schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:34:
[...]

IITC is de mobile version van Ingress.com/intel. http://goo.gl/1XSKd Je moet dan wel "downloaden van onbekende bronnen" toestaan op je phone.

@ Krypt: idd problemen. Mijn huiskamer portal is vandaag over genomen door de vijand maar kan deze nog steeds niet hacken, dit is al uren geleden, blijft maar "burned out" ...
IITC = Ingress Intel Total Conversion
https://github.com/breunigs/ingress-intel-total-conversion

Naast mobile dus ook beschikbaar als userscript, waarvoor plugins beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Krypt schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:20:
Globale problemen momenteel. Sync blijft hangen en je inventory laadt niet of alles is extreem traag..
Gelukkig maar. Alles lijkt nu weer te werken inderdaad.
mir4dor schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:34:
[...]

Nee, IITC is net (perse) de mobile versie. IITC staat voor Ingres intel total conversion en is een stuk javascript dat je kunt installeren in de browser zodat de ingres intel site compleet vervangen wordt. Dingen die IITC wel heeft zijn:

- Positie resonators
- Aantal AP wat te scoren is bij het slopen en overnemen van de portal
- Aantal inkomende en uitgaande links per portal
- Verder uitgesplitste chat
- Level van de portal uitgedrukt in de grootte van de cirkel
- Laad sneller

En dan heb ik het dus nog niet over de verschillende plugins. Daarmee kun je bijvoorbeeld de levels gokken van alle spelers in de buurt (obv geplaatste resonators), een lijn laten tekenen van de acties vcan een bepaalde speler (obv geplaatste of vernielde resonators), scores uitrekenen obv wie de meeste resonators in een gebied heeft enz enz

EN ja, sinds kort is er ook een mobile versie van IITC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Janoz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 07:24:
[...]

Gelukkig maar. Alles lijkt nu weer te werken inderdaad.

[...]

Nee, IITC is net (perse) de mobile versie. IITC staat voor Ingres intel total conversion en is een stuk javascript dat je kunt installeren in de browser zodat de ingres intel site compleet vervangen wordt. Dingen die IITC wel heeft zijn:

- Positie resonators
- Aantal AP wat te scoren is bij het slopen en overnemen van de portal
- Aantal inkomende en uitgaande links per portal
- Verder uitgesplitste chat
- Level van de portal uitgedrukt in de grootte van de cirkel
- Laad sneller

En dan heb ik het dus nog niet over de verschillende plugins. Daarmee kun je bijvoorbeeld de levels gokken van alle spelers in de buurt (obv geplaatste resonators), een lijn laten tekenen van de acties vcan een bepaalde speler (obv geplaatste of vernielde resonators), scores uitrekenen obv wie de meeste resonators in een gebied heeft enz enz

EN ja, sinds kort is er ook een mobile versie van IITC
Ah okay. Bedankt voor de heldere uitleg, *ik heb te snel iets geroepen*

Klinkt behoorlijk uitgebreid, ga er eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:14

tha_crazy

Mafketel

Ik merk btw dat ik een Portal Key heb, waar is dat voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kun je een portal remote rechargen of je kan er een link naartoe maken vanuit een ander portal in de buurt

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
tha_crazy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:13:
Ik merk btw dat ik een Portal Key heb, waar is dat voor ?
Beste agent,

Wellicht kun je onder ops het beste even de oefenmissies doen. Daar wordt dit uitgelegd.

ook kunt u http://support.google.com/ingress/?hl=en hier een handleiding vinden om met de scanner technologie om te gaan.

agent leuk_he

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:14

tha_crazy

Mafketel

Wii4all schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:21:
Kun je een portal remote rechargen of je kan er een link naartoe maken vanuit een ander portal in de buurt
Ah oke :P
leuk_he schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:21:
[...]

Beste agent,

Wellicht kun je onder ops het beste even de oefenmissies doen. Daar wordt dit uitgelegd.

ook kunt u http://support.google.com/ingress/?hl=en hier een handleiding vinden om met de scanner technologie om te gaan.

agent leuk_he
Had ik al doorlopen, maar was het totaal vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Er mooi document is "How not to suck at Ingress"; welliswaar in het Duits maar met Google Drive and Translate document kun je toch wel een redelijk leesbaar Engels document krijgen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vandaag mooie dag om lvl7 te worden:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MSH4FzL.png
Op naar het laatste level!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Feli! Wanneer was je begonnen? Begin december of niet?

Heb trouwens nog nooit een portal van je gesloopt.. Waar zit je ergens? :P

[ Voor 41% gewijzigd door Krypt op 13-03-2013 13:19 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Krypt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:19:
Feli! Wanneer was je begonnen? Begin december of niet?

Heb trouwens nog nooit een portal van je gesloopt.. Waar zit je ergens? :P
Amersfoort/Utrecht/Bunnik
Speel sinds begin december. Als het zomer was geweest zat ik allang op lvl 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Kan ook zonder zomer hoor :)

Tis mij tenminste gelukt..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Zelf ben ik nu een maandje (max) bezig, gisteren level 5 aangetikt. Hurray hurray!

Nu nog poorten naar level 4 schoppen zodat ik een beetje normaalkan farmen... Echter worden deze steeds neergehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
@Rann ... Het wordt past lastig wanneer je L6 bent maar niet in je eentje L5 portals kunt bouwen, en uit L4 portals krijg je vrijwel nooit L6 XMPs. Helemaal vervelend wanneer de andere partij wel 2 of meer L6 agents heeft die hun eigen portals in de buurt wel op L5 brengen zodat zij meer en hogere XMPs farmen en je L4 portals in no-time kapot schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Balen, die portal aan het station van Mechelen ligt anderhalve meter te ver naar het noordwesten, anders kon ik twee keer per dag gratis ap en items scoren vanuit de trein :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Haay schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:09:
@Rann ... Het wordt past lastig wanneer je L6 bent maar niet in je eentje L5 portals kunt bouwen, en uit L4 portals krijg je vrijwel nooit L6 XMPs. Helemaal vervelend wanneer de andere partij wel 2 of meer L6 agents heeft die hun eigen portals in de buurt wel op L5 brengen zodat zij meer en hogere XMPs farmen en je L4 portals in no-time kapot schieten.
Of L7 en minimum een L6 portal wil zetten. Vanaf L6 is het levellen ook vreselijk traag.

Begin het een beetje beu te raken. Beetje saai en er zijn aan beide factions wat spelers die menen dat een bepaald territorium aan hen behoord. Je mag er niet naar linken, want dat is het een goed doelwit. Je mag ze niet neerleggen, want er waren blijkbaar afspraken gemaakt. Je mag ze niet upgraden, want dan komt er te hoge lvl loot uit. Je mag ze niet rechargen, want x heeft besloten die te decayen, voor zijn eigen AP gain.

Kom, zeg, collega Resistance, concollega Enlightened, ik speel het spel zoals het ontworpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
MonoKid schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:37:
[...]

Of L7 en minimum een L6 portal wil zetten. Vanaf L6 is het levellen ook vreselijk traag.

Begin het een beetje beu te raken. Beetje saai en er zijn aan beide factions wat spelers die menen dat een bepaald territorium aan hen behoord. Je mag er niet naar linken, want dat is het een goed doelwit. Je mag ze niet neerleggen, want er waren blijkbaar afspraken gemaakt. Je mag ze niet upgraden, want dan komt er te hoge lvl loot uit. Je mag ze niet rechargen, want x heeft besloten die te decayen, voor zijn eigen AP gain.

Kom, zeg, collega Resistance, concollega Enlightened, ik speel het spel zoals het ontworpen is.
Dat laatste klinkt alsof alles stil ligt, niet zo gek dat levellen dan traag gaat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Gelukkig hebben we in deze regio meerdere actieve level 5,6,7's voor beide partijen. Houdt het een stuk leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Ja, je gaat toch niet dingen afspreken ? Gewoon het spel spelen, het is stuivertje wisselen.

Heeft iemand al iets gehoord over het nieuwe type resonator dat eraan schijnt te komen ?

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-NNUGhXd6RLg/UUImghdaNxI/AAAAAAAADTw/6jLdNllCikc/s753/portal_discovery_01.png

(dit ben ik niet)

Hackte vandaag een L4 Media item en daar stond het e.e.a. nogal wazig (Niantic) omschreven over dit nieuwe soort portal.

[EDIT] En er komt een Ingress update
A new updated version of the Ingress technology has been pushed to the Play Store. #Ingress agents should be seeing this update on their phones soon.

What's new in v1.21.3:

* Portal Discovery - players can take photos of cool new Portal locations and submit them via the Ingress app to be reviewed and added to the game.
* Portal Editing - players can submit a new photo for an existing Portal, and/or submit suggested improvements to the Portal name, description, or location data.
* Embedded Video Player for story media.
* Improved player GPS location acquisition - more stable, less jumpy.
* Bug fixes and performance improvements.
Bron: Niantic google+

[EDIT#2]

Ingress update v1.21.3 in de Play Store nu ;)

[ Voor 46% gewijzigd door mir4dor op 14-03-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

mir4dor schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:56:
Ja, je gaat toch niet dingen afspreken ? Gewoon het spel spelen, het is stuivertje wisselen.
Mwah. Een ebetje afspraken maakt het voor iedereen leuk. Maar het moet inderdaad niet doorslaan. Bij ons in de buurt hebben we de afspraak dat 4 portals niet boven de L1 uit mogen komen. Dit is voornamelijk zodat er voor nieuwe spelers ook een mogelijkheid is om te levelen. Verder bespreken we binnen de eigen factie nog wel verschillende dingen, maar dat is meer omdat als lagere level het beste op kunt trekken met een hogere leven en als hogere level je wel samen moet werken.

Maar de eerder genoemde afspraken lijken me eerder dodelijk voor het spel dan dat het bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Zelfde hiero. Enkele portals blijven inderdaad low level voor de nieuwe spelers.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Afspraken werken alleen als alle lokale spelers zich er aan houden. Wanneer één of meer spelers zich niets van de afspraken aantrekken en hun eigen gang gaan worden afspraken zinloos.

In Lelystad, toen er nog maar een paar spelers waren, hadden we ongeveer 2 weken lang een afspraak om elkaars farm met rust te laten. Toen een resistance speler terug kwam van vakantie en zich niet geroepen voelde om die afspraak te respecteren werd het al snel weer een 'free for all' en 'geen enkele portal is veilig'.

Te veel afspraken zoals MonoKid aangeeft is inderdaad redelijk dodelijk voor de dynamiek van Ingress. Maar wat let je om je er niet aan te houden en gewoon bezig te gaan waar je kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Ik was even door mijn portal keys aan het scrollen en naar portal statussen aan het kijken, zie ik opeens bij een portal een "gouden" key liggen. Ik wist niet wat het was, maar het zag er interessant uit. Toevallig zag ik toen onder in mijn beeld bij een andere portal ook een "gouden" key. Dus maar even zelf een key gedropt en ja, het zijn geen speciale keys, de kleur is alleen aangepast. (Waarschijnlijk omdat blauw minder goed opviel.)

Ik mist toch wel changelogs (zijn die ergens te vinden?). Ook dat portals opeens 15% decay hebben i.p.v. 10% bijvoorbeeld kwam ik alleen proefondervindelijk achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
*O* Portal kun je nu in app maken door push-hold op het schem te klikken. *O*

En ook zou je portal namen moeten kunnen aanpassen. heel goed, want er zitten wat rare tussen
(enlighted chuch in druten, ga ik wel de echte naam van opzoeken)

Heeft iemand enig idee wanneer een portal weer nieuwe XM spuugt? is dat op een timer, of ligt dat nog aan de acties die je doet.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Coocoocachoo schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:44:
Ik mist toch wel changelogs (zijn die ergens te vinden?). Ook dat portals opeens 15% decay hebben i.p.v. 10% bijvoorbeeld kwam ik alleen proefondervindelijk achter.
Soort van changelog:
Version 1.21.3
* Portal Discovery – players can take photos of cool new Portal locations and submit them via the Ingress app to be reviewed and added to the game.
* Portal Editing – players can submit a new photo for an existing Portal, and/or submit suggested improvements to the Portal name, description, or location data.
* Embedded Video Player for story media.
* Improved player GPS location acquisition – more stable, less jumpy.
* Bug fixes and performance improvements.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Volgens mij is dat om de 5 of 10 minuten dat een portal nieuwe XM uitpoept.. Tenminste dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Volgens mij is de hoeveelheid ook afhankelijk van de level van de portal. Hoe hoger het level, hoe meer/vaker er XM komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Gmiddeld iets van 20 minuten voor een respawn. Maar als de portal upgradet is dan is dat bijna direct.

Nadeel van het in-app insturen van een portal is, is dat je er geen mail meer over krijgt dat je een portal submission hebt gedaan. Dat is tenminste bij mij het geval.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik heb net mijn eerste veld(en) gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.arjanpvt.nl/velden.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door PvT.Arj op 15-03-2013 19:55 ]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Netjes! Nu lekker farmen!
Als je een van de weinige spelers in de buurt bent een paar portals laten decayen en een paar herladen zodat er elke dag wel een portal wegvalt. Daardoor droppen de links en het veld. Zo kun je elke dag 2 links en een field maken.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Laatst online: 21-05 09:45
Krypt schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:20:
Netjes! Nu lekker farmen!
Als je een van de weinige spelers in de buurt bent een paar portals laten decayen en een paar herladen zodat er elke dag wel een portal wegvalt. Daardoor droppen de links en het veld. Zo kun je elke dag 2 links en een field maken.
Heb je dan niet steeds een portal key nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Heeft iemand een idee of er ergens uitgezoomde kaarten te vinden zijn van bestaande portals zodat ik fietsroutes kan uitstippelen langs gebieden waar bvb veel vijanden of leeggelopen portals zijn? Is er eigenlijk een mogelijkheid om heel ver uit te zoomen op je scherm in het spel waar ik misschien overheen gekeken heb? Op internet ben ik enkel zo'n kaart van Californië tegengekomen, maar in Europa en de rest van de wereld staan geen portals aangegeven.

edit: ik voeg even de link toe om te tonen wat ik bedoel met zo'n map :)

http://maps.google.com/ma...651.0004ced17cb0232d7ad92

[ Voor 17% gewijzigd door Cumulus op 16-03-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Morphs schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:59:
[...]

Heb je dan niet steeds een portal key nodig?
Ja, maar als een field of link decayed (of gemold wordt) dan komt de key vaak weer vrij (ligt dan naast de portal). Ook zul je altijd wel wat sleutels hebben als je de portals vaak hacked.
Cumulus schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:09:
Heeft iemand een idee of er ergens uitgezoomde kaarten te vinden zijn van bestaande portals zodat ik fietsroutes kan uitstippelen langs gebieden waar bvb veel vijanden of leeggelopen portals zijn?
Waarom voldoet https://www.ingress.com/intel niet

[ Voor 33% gewijzigd door Janoz op 16-03-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik had de nieuwe versie van Ingress nog even niet geïnstalleerd. Omdat er hier nog geen portals zijn valt er toch weinig te doen. Ik checkte net even of de oude nog wel wil werken en werd getrakteerd op een groene mysterieuze mist die langzaam over het landschap drijft.

Een snelle Google levert niet direct resultaat op. Ik weet niet of het een subtiele manier is om mij te vertellen dat mijn versie verouderd is of dat het een andere betekenis heeft.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Omdat ik er vanuit ging dat de website dezelfde mogelijkheden/beperkingen had als de app op mijn smartphone maar blijkbaar is dat niet het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:19:
Ik had de nieuwe versie van Ingress nog even niet geïnstalleerd. Omdat er hier nog geen portals zijn valt er toch weinig te doen. Ik checkte net even of de oude nog wel wil werken en werd getrakteerd op een groene mysterieuze mist die langzaam over het landschap drijft.

Een snelle Google levert niet direct resultaat op. Ik weet niet of het een subtiele manier is om mij te vertellen dat mijn versie verouderd is of dat het een andere betekenis heeft.

Iemand?
Uhm, dat betekent toch gewoon dat je onder een Control Field van de Enlightened zit. Of bedoel je dat niet ? Screenshot misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Oh ja... Ik had eerder op de intel map gezien dat er inderdaad een grote groene driehoek over de regio was gelegd door een enthousiasteling. Het is voor het eerst sindsdien dat ik de app weer opstartte. Ik had me nog niet eerder in een dergelijk gebied bevonden.

Weten we dat ook weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Laatst online: 21-05 09:45
Cumulus schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:09:
Heeft iemand een idee of er ergens uitgezoomde kaarten te vinden zijn van bestaande portals zodat ik fietsroutes kan uitstippelen langs gebieden waar bvb veel vijanden of leeggelopen portals zijn?
Wat je kunt doen is in je browser uitzoomen. (CTRL+scrollwiel of +/- op numpad). Er wordt dan meer van de kaart geladen. Deze manier kun je ook toepassen als je lagere/unclaimed portals wilt vinden zonder maar een heel klein stukje van de kaart te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Goeie tip! Werkt overigens niet als je de IITC plugin gebruikt... (getest met Firefox)
Morphs schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:39:
[...]

Wat je kunt doen is in je browser uitzoomen. (CTRL+scrollwiel of +/- op numpad). Er wordt dan meer van de kaart geladen. Deze manier kun je ook toepassen als je lagere/unclaimed portals wilt vinden zonder maar een heel klein stukje van de kaart te kunnen zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Canard op 19-03-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:12
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:19:

Iemand?
Die groene mist wil zeggen dat je onder Mind control van de groenen bent.., dus onder een control field.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Canard schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:32:
Goeie tip! Werkt overigens niet als je de IITC plugin gebruikt... (getest met Firefox)

[...]
IITC plugin is niet meer... Als je hem al gedownload hebt blijft hij uiteraard werken, tot de volgende API verandering door google

Stefan,

Thank you for contacting us. We appreciate your enthusiasm in sharing
Ingress information. Unfortunately, Ingress Intel Total Conversion all
IITC plugins, and your mobile Ingress Intel app are in violation of our
Terms of Service <http://ingress.com/terms>.

We would greatly appreciate it if you remove all works, and refrain from
creating any future works using Ingress content.

Please reply to this email when the works in question have been deleted.

Regards,

Lenette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

leuk_he schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:13:
[...]

IITC plugin is niet meer... Als je hem al gedownload hebt blijft hij uiteraard werken, tot de volgende API verandering door google

[...]
Ik vind dat erg jammer van Google. IITC gaf je geen voordeel in het spel en gaf je alleen een ander uiterlijk voor de intel website. De intel website werd er veel beter van, imho.
Google had beter kunnen samenwerken en alles of delen overnemen. Scheelt ze ook weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Het indienen van portals begint zijn vruchten af te werpen. Paar portals goedgekeurd hier in de buurt en ik denk zo dat er nog wel een paar bijkomen.

Het rondje met de hond wordt steeds groter, arm beest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Wanneer heb je die ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
3 februari, 9 februari. De portals zijn nog niet live, kan nog wel dagen zo niet weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Vandaag is er eentje goedgekeurd bij mij die was ingediend op Jan 17, ze worden heel duidelijk niet op volgorde behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Ik heb op 29 januari er 30 ingestuurd, van 1 heb ik op 14 maart te horen gekregen dat hij niet wordt toegevoegd omdat hij inmiddels al bestaat, van de andere 29 nog geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik heb op 24 januari 14 portals ingediend. Van één kreeg ik vorige week een Denied email, en afgelopen maandag een Approved email. Vaag! Twee verschillende behandelaars misschien? Ben benieuwd of hij nu wel of niet gaat komen. *LOL*

Van een andere portal kreeg ik gisteren een Approved email. Heel random want in die batch zaten een heleboel kunstwerken waarbij ik van allemaal zorgvuldig de GoogleMaps link erbij gezocht had en in de body van de email bijgesloten.

En van een portal die ik op 10 maart gesubmit had kreeg ik een email met verzoek om aanvullende info over de precieze locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Uiteindelijk is mijn collega het toch gelukt me lichtelijk te intresseren voor Ingress dus ook maar een code aangevraagd via de website, kan iemand mij voorzien van Informatie hoe wat overall staan kleine beetje info maar heb nog niet echt een goede wiki of iets dergelijks kunnen vinden.

En nog een kleine edit :

Hoe is hier de faction balance ? Zijn er hier zowel Resistence als Enlightment spelers of is er echt nog een specifieke group ?

[ Voor 21% gewijzigd door ShadowBumble op 21-03-2013 11:12 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
ShadowBumble schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:52:
Uiteindelijk is mijn collega het toch gelukt me lichtelijk te intresseren voor Ingress dus ook maar een code aangevraagd via de website, kan iemand mij voorzien van Informatie hoe wat overall staan kleine beetje info maar heb nog niet echt een goede wiki of iets dergelijks kunnen vinden.

En nog een kleine edit :

Hoe is hier de faction balance ? Zijn er hier zowel Resistence als Enlightment spelers of is er echt nog een specifieke group ?
Handig om alvast door te lezen: http://ingressfieldguide.com/content/ingress-bootcamp

En hier op GoT zijn beide groepen voldoende vertegenwoordigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Haay schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:17:
[...]

Handig om alvast door te lezen: http://ingressfieldguide.com/content/ingress-bootcamp

En hier op GoT zijn beide groepen voldoende vertegenwoordigd.
Top thanks dude ga eens inlezen over het hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ook een goeie (moet je wel duits kunnen lezen, of even via Google Drive vertalen in het engels): How not to suck at ingress

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Zijn hier nog spelers in of omgeving Amsterdam die voor Enlightened spelen? Dan kan ik je vast wel hogerop helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik ben dagelijk in Amsterdam/Purmerend ivm werk woon verkeer maar heb nog geen keuze kunnen maken inmiddels wel al veel gelezen het intrigeerd me wel, maar om de 1 of andere manier vind ik dit een ideaal iets voor Google Glass :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Nog een mooie bug in Ingress.. :P

https://www.ingress.com/intel?ll=52.553427,5.921436&z=16

Ik maakte het kleine field bij die 3 portals dicht bij elkaar... echter hij maakte het field met de portal bovenin ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
voil schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:30:
Zijn hier nog spelers in of omgeving Amsterdam die voor Enlightened spelen? Dan kan ik je vast wel hogerop helpen. :)
Nog 45k AP te gaan tot L5 hier.

Lijkt me zoiezo leuk om eens samen te gaan spelen met iemand. Standplaats A'dam Osdorp en wil a.s. zondag de binnenstad weer eens in. Verder DM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

ShadowBumble schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:32:
Ik ben dagelijk in Amsterdam/Purmerend ivm werk woon verkeer maar heb nog geen keuze kunnen maken inmiddels wel al veel gelezen het intrigeerd me wel, maar om de 1 of andere manier vind ik dit een ideaal iets voor Google Glass :D
Beste ShadowBumble,

Je kan het beste voor de underdog kiezen anders gaat het punten halen niet zo snel.
Boven het kanaal heeft enl. de overhand. In Amsterdam is het redelijk 50/50 en verder haarlem en omgeving is meer Resistance. Dus als je meer in Purmerend speelt zou ik resistance kiezen en als je meer in amsterdam speelt maakt het niet uit. Aan beide zijden zijn genoeg mensen die je een handje willen helpen.

Owja, Happy Portalday ;)

Groeten,
Dirtmuncher

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

WillemAtHome schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:52:
[...]

Beste ShadowBumble,

Je kan het beste voor de underdog kiezen anders gaat het punten halen niet zo snel.
Boven het kanaal heeft enl. de overhand. In Amsterdam is het redelijk 50/50 en verder haarlem en omgeving is meer Resistance. Dus als je meer in Purmerend speelt zou ik resistance kiezen en als je meer in amsterdam speelt maakt het niet uit. Aan beide zijden zijn genoeg mensen die je een handje willen helpen.

Owja, Happy Portalday ;)

Groeten,
Dirtmuncher
Thanks ik heb gister even geinformeerd inderdaad maar alle collega's en vrienden bij het thuisfront en omgeving spelen ook Resistence :D Nu is het alleen nog wachten op een invite en ik kan aan de slag :D Zeker bedankt voor het advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
leuk_he schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 00:52:
Vandaag is er eentje goedgekeurd bij mij die was ingediend op Jan 17, ze worden heel duidelijk niet op volgorde behandeld.
En vandaag is hij al live... en mooi blauw gekleurd. Duidelijk sneller dan 3 weken sinds goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

En zojuist een invite weten te bemachtigen :D * ShadowBumble happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 21:42
Wat gebruiken jullie om op de hoogte te blijven van nieuwtjes? Ik hoor dingen vaak via via of lees het hier eigenlijk. Ben ook wel benieuwd hoe ze de planning zien wat betreft de beta en wat er nog zit aan te komen.

Zouden de lvls naar 10 gaan bijvoorbeeld als beta voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:36
Op Nianticproject staat erg veel informatie, ben je even mee bezig om alles door te lezen, en verder de Google plus groepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-xJPtiirMfe8/UUynB_5pDsI/AAAAAAAAAHs/2WznZICq4eU/w497-h373/photo.jpg

Hard gewerkt deze week, zoals altijd, en normaal plof ik op de bank met een biertje. Niet vandaag. Portals op de kaart zijn van mij en die met het sterretje zijn live geworden vandaag, dus ik moest ze wel online zetten :+

Oh, en de fields en link heb ik ook nog even getrokken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Okay sinds vanmorgen heb ik het eerst probleem al ontdekt sinds ik in Ingress kan

1) Moet een grotere battery hebben voor mijn Samsung Galaxy S2
2) Extra grote spar battery fully charged zodat ik die kan swappen on the fly.

Waar ben ik aan begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
ShadowBumble schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:28:

2) Extra grote spar battery fully charged zodat ik die kan swappen on the fly.

Waar ben ik aan begonnen :+
Je bent aan iets heel leuks begonnen :Y)
Er zijn zat externe battery-packs verkrijgbaar waarmee je je echt een flinke dag lang kan vermaken met Ingress.
Ik loop zelf met het battery-pack in mijn kontzak en houd de phone in mijn hand of stop hem even in mijn "voor" broekzak als ik een portal Target of muziek luister tot de volgende portals ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mir4dor schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:21:
[...]

Je bent aan iets heel leuks begonnen :Y)
Er zijn zat externe battery-packs verkrijgbaar waarmee je je echt een flinke dag lang kan vermaken met Ingress.
Ik loop zelf met het battery-pack in mijn kontzak en houd de phone in mijn hand of stop hem even in mijn "voor" broekzak als ik een portal Target of muziek luister tot de volgende portals ...
idd vanavond al 2x 3500 mah battery's gekocht en een standalone oplader :) standaard is mijn batterij 1650 mah kortom das ruim voldoende voor een dagje hier, op de terug weg richting huis 1 portal gehacked, ( Ingress vanuit je auto is erg slecht voor je :+ ) dus van het weekend hier maar even de buurt onveilig maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
[quote]ShadowBumble schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:37:
[...]

( Ingress vanuit je auto is erg slecht voor je :+ )

Ik hack twee keer per dag dezelfde portal vanuit de auto: zebrapad, verkeerslicht, voetgangers: 50 km/u. Het is niet echt slim ofzo, ik weet het. Toch doe ik het voorzichtig en alleen als het verkeer het "toelaat", het heeft me al heel wat goodies opgeleverd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Daarvoor heb ik een houder voor in de auto gehaald.. Stukken veiliger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

StygMa schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:57:
Wat gebruiken jullie om op de hoogte te blijven van nieuwtjes? Ik hoor dingen vaak via via of lees het hier eigenlijk. Ben ook wel benieuwd hoe ze de planning zien wat betreft de beta en wat er nog zit aan te komen.

Zouden de lvls naar 10 gaan bijvoorbeeld als beta voorbij is?
Ik weet niet of je enl. of resistance bent. Maar wij hebben op google+ voor resistance diverse gesloten communities om alles af te stemmen en de meeste nieuwtjes komen daar ook voorbij.
Er is ook een open ingress nederland community.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste