Ingress: Google's augmented reality MMOG

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

WillemAtHome schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:17:
[...]

Ik weet niet of je enl. of resistance bent. Maar wij hebben op google+ voor resistance diverse gesloten communities om alles af te stemmen en de meeste nieuwtjes komen daar ook voorbij.
Er is ook een open ingress nederland community.
Kan je maar daar de links even van sturen dan zal ik een google+ account aanmaken :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Ha ha ha, erg herkenbaar! (alleen de verkeerde kleur/faction)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y6cUDgj.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 23-03-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik heb maar een mobiele lader gekocht. Met 2x 18650 batterijen er in, iemand ervaring mee hoe vaak je kunt opladen?

Tel is een samsung galaxy s2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Net even een veldje gemaakt, 150k MU :)

Afbeeldingslocatie: http://edje01.home.xs4all.nl/got/veld.jpg

Ik had toevallig een key van Schiphol, een maatje één van Gorinchem, ik zag een kans en die hebben we benut. De link Schiphol-Gorinchem was door iemand anders gemaakt. (tnx!)
Vanuit Oud-Alblas kunnen linken naar beide, en dat leverde dit mooie plaatje op.

I love the sight of a green sky in the morning! (Als het veld dat haalt :P)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Netjes!

offtopic:
Beetje de 'secure' chat posten, foei. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Die comm is net zo secure als de Enlightened communities :+
Ik ken meerdere spelers die meerdere accounts gebruiken. Inside Intel en je eigen portaaltjes AP farmen. Moet nog veel gebeuren aan security :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Daarom ook 'secure' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Ik heb 2 google accounts op mijn telefoon staan. Is het dan mogelijk om lid te worden van het andere team met het andere account? Zodat je eenvoudig kunt levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

tot vanmiddag wist ik niet eens dat de comm afgeluisterd werd hoezo naief lol :D en dat plaatje is ook wel erg lachen volgens mij is hij spot on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
MetZyZteM schreef op zondag 24 maart 2013 @ 00:29:
Ik heb 2 google accounts op mijn telefoon staan. Is het dan mogelijk om lid te worden van het andere team met het andere account? Zodat je eenvoudig kunt levelen?
Ben je nou echt hier aan het vragen hoe je kan cheaten? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
serhat schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:44:
[...]

Ben je nou echt hier aan het vragen hoe je kan cheaten? :F
Ik vraag of het mogelijk is. Dat zou ik namelijk een slechte zaak vinden.

[ Voor 55% gewijzigd door MetZyZteM op 24-03-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mir4dor schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:55:
[...]

Nog 45k AP te gaan tot L5 hier.

Lijkt me zoiezo leuk om eens samen te gaan spelen met iemand. Standplaats A'dam Osdorp en wil a.s. zondag de binnenstad weer eens in. Verder DM ?
Je was er vrijdag verdomd snel bij op Osdorpplein damn it :P
Ik had net een van jouw portals gesloopt waar enorm veel links aan hingen, en een kleine tien minuten later had je 'm alweer terug gepakt. I'll be back haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

MetZyZteM schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:58:
[...]
Ik vraag of het mogelijk is. Dat zou ik namelijk een slechte zaak vinden.
Straks ga je nog vragen of je Ingress gewoon vanuit huis kunt spelen door "mock locations" te gebruiken ofzo :z
Het spel zit in beta, en dat is te merken. Er zijn nog genoeg gaten die ze moeten dichten en gameplay issues die moeten worden opgelost. Los daarvan is het erg verslavend en leuk. Het hebben van een lokale community van teamgenoten maakt het spel nog eens stukken interessanter.

Om je vraag te beantwoorden: het is verre van af, en er zitten nog wat security holes in.Verder zijn er ook een aantal lieden die wat aan hun sociale vaardigheden moeten doen IRL, maar dat terzijde....

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ShadyNetworker schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:49:
[...]
Verder zijn er ook een aantal lieden die wat aan hun sociale vaardigheden moeten doen IRL, maar dat terzijde....
Hoe bedoel je dat precies?
Ik heb de afgelopen weken al aardig wat volk ontmoet en iedereen was in staat een normaal gesprek te voeren :P Helaas alleen maar kikkers ontmoet vreemd genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
[...]

Om je vraag te beantwoorden: het is verre van af, en er zitten nog wat security holes in.Verder zijn er ook een aantal lieden die wat aan hun sociale vaardigheden moeten doen IRL, maar dat terzijde....
Vind je? Ik ben genoeg mensen, zowel van eigen team als tegenstanders tegengekomen. Bijna altijd gezellig even kunnen praten. Er zullen vast ook wel mensen zijn waarmee dat niet echt kan.

Wat mij wel opviel was dat er vooral 'wat ouderen' (no offense) het spelen. Ik ben zelf ergens midden 20 en de meeste die ik tegen ben gekomen waren toch wel 30 of hoger. Ik zou juist eerder verwachten dat ook heel veel jonge mensen het spelen.
Ken. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:22:
[...]

Helaas alleen maar kikkers ontmoet vreemd genoeg..
offtopic:
Smurf! :+

[ Voor 11% gewijzigd door serhat op 25-03-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

serhat schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:23:
Ik ben zelf ergens midden 20 en de meeste die ik tegen ben gekomen waren toch wel 30 of hoger. Ik zou juist eerder verwachten dat ook heel veel jonge mensen het spelen.
Over het algemeen hebben jongeren weinig zin om even lekker te wandelen, in onbekende steden terwijl de "ouderen" dit weer prima vinden :+

Ik zelf ben overigens ook 30 ( Vandaag geworden *O* ) en vind het eigenlijk wel leuk om eens in een andere stad wat rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
[...]
Straks ga je nog vragen of je Ingress gewoon vanuit huis kunt spelen door "mock locations" te gebruiken ofzo :z
Nope werkte niet. En de weg met root (Fake gps als systeem aplicatie installeren) is in de laatste versie ook gedetecteerd. Met root en een custom image zal vast nog wel wat kunnen, maar niet meer met de standaard "fake GPS"tools.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
ShadowBumble schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:21:
Over het algemeen hebben jongeren weinig zin om even lekker te wandelen, in onbekende steden terwijl de "ouderen" dit weer prima vinden :+

Ik zelf ben overigens ook 30 ( Vandaag geworden *O* ) en vind het eigenlijk wel leuk om eens in een andere stad wat rond te lopen.
Gefeliciteerd met je verjaardag! :-)

Tja, ik ben ook redelijk wat mensen van middelbare leeftijd (30'ers, 40'ers, 50'ers) tegen gekomen. Hell, ik ben er zelf één! :P

Wat ik wèl merk is dat de jongere spelers (20'ers, studenten meestal) vaak wat fanatieker zijn dan de net wat oudere spelers die vaak ook een gezin hebben. Sowieso ben je een stuk flexibeler als je single bent dan als je een relatie hebt. Desnoods ga je er midden in de nacht nog op uit om een aanval te stoppen dan wel verloren portals weer terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 13:48
Haay schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:55:
[...]

Gefeliciteerd met je verjaardag! :-)

Tja, ik ben ook redelijk wat mensen van middelbare leeftijd (30'ers, 40'ers, 50'ers) tegen gekomen. Hell, ik ben er zelf één! :P

Wat ik wèl merk is dat de jongere spelers (20'ers, studenten meestal) vaak wat fanatieker zijn dan de net wat oudere spelers die vaak ook een gezin hebben. Sowieso ben je een stuk flexibeler als je single bent dan als je een relatie hebt. Desnoods ga je er midden in de nacht nog op uit om een aanval te stoppen dan wel verloren portals weer terug te pakken.
Ook van mijn gefeliciteerd. Met mijn 34 volgende week dinsdag zit ik blijkbaar ook al in de 'wat oudere' groep maar ik denk dat ik het wel tamelijk fanatiek ga spelen deze zomer (single) in combinatie met geocaching, parallel kingdom en misschien ook guerilla gardening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Haay schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:55:
[...]
Ben ik het niet mee eens..

Je wil niet weten hoe vaak ik heb gehoord:
- Ik ga zo die portals daar en daar pakken. Even zoon overgehaald door te zeggen dat hij een ijsje krijgt als hij mee gaat anders mocht ik niet. (dit was ergens midden in Januari toen het vrij koud was)
- Even ontbijt op bed maken voor vriendin/vrouw, zodat ik morgen met jullie mee mag om plaats X te raiden.

Verder word ik moe van 'jullie' discipline. :+ Als jullie er tijd voor hebben en had gepland hebben, doen jullie het waarschijnlijk ook direct goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Wow! Een speler (speelster?) genaamd Doortje is even druk bezig geweest in Nijmegen-centrum. Er is geen groene portal meer over :o
En alle blauwe portals zijn gevuld met 1 resonator.. dus genoeg op te vullen daar in ieder geval :)

http://www.ingress.com/intel?ll=51.842181,5.848517&z=15

[ Voor 13% gewijzigd door PvT.Arj op 25-03-2013 18:04 ]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:54
Ken. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:24:
[...]

Je was er vrijdag verdomd snel bij op Osdorpplein damn it :P
Ik had net een van jouw portals gesloopt waar enorm veel links aan hingen, en een kleine tien minuten later had je 'm alweer terug gepakt. I'll be back haha.
Haha, was jij dat ! Ik kreeg een mailtje dat je bezig was en had mijn jas al bijna aan. Zegt mijn wederhelft: "je kunt beter even wachten natuurlijk" Okay.
Maar toen stopte je, had je geen wapens meer ?

Zaterdag lekker bezig geweest en zo'n beetje alles tussen plein 40-45 en Osdorpplein is nog steeds van mij 8) Btw: mijn huis woont op Osdorpplein dus dat is niet zo moeilijk :+

Zondag de binnenstad in geweest en daar doe je goede zaken. Op de com een een oproep gedaan, kennis gemaakt met een L7 speler en die heeft me aan flink wat AP geholpen: 44000 en nu ben ik L5.

Over die leeftijd een paar posts hier boven: ik ben 46. De wilde haren zijn er wel een beetje af hoor, zo fanatiek ben ik niet. Van mijn lieve vrouw mag ik wel buiten spelen !

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik stopte omdat ik naar mijn vriendin moest om boodschappen te doen in de AHXL :P
Ze had me uit de auto gelaten bij die portal met het glas en ik ben zo doorgestoken naar de AH.
Wilde nog wel doorgaan met capturen, maar dat leek me niet zo'n strak plan haha. Dacht al dat je daar woonde. Lekker bezig daar hoor!

Ik woon precies aan de andere kant van de Sloterplas.
Net ook met een L7 speler een rondje Lelylaan gedaan en ben nu ook L5 :) Gaan we gelijk op wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Haha, leuk. Ben jij dan Kuzcotopia ? Ik reed onder Lelylaan station door naar huis om 18:40 uur en alles was nog groen. Eenmaal thuis zag ik dat alles blauw was @ station Lelylaan. Gaat soms snel :P

Ik kom je vast nog wel eens tegen. Happy hacking !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, dat ben ik. Had ik er inderdaad wel even bij kunnen vermelden ja :P
Terwijl ik dit typ is alles weer groen aan het worden. Zo snel gaat het inderdaad..
Dit was gelukkig ook de opzet. Had mijn laagste reso's geplaatst aangezien er genoeg L8 Enlightened spelers dagelijks over Lelylaan reizen. Dus stuk gingen ze sowieso wel ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Hier een 42 jarige kikker ;)

Iemand al een powercube gevonden?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Stormtrooper schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:18:
Hier een 42 jarige kikker ;)

Iemand al een powercube gevonden?
Volgens mij zijn ze nog niet geïntroduceerd. Hier wat info: https://plus.google.com/u...0059904/posts/ffhicQp1RSS

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Laatst online: 21-05 09:45
Cool dat ook de 'oudere' gamers Ingress leuk vinden. De combinatie van sociaal spelen en de deur uit moeten maakt het voor mij wel een unieke belevenis. En natuurlijk goed voor de gezondheid als je fietsend/lopend gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ben zelf ook een 42 jarige kikker. :) En al vanaf het begin (half december zo ongeveer) verslaafd! Ik kijk dan ook ontzettend uit naar het einde van de winterkou zodat het fietsen en lopen van portal naar portal minder afzien wordt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

is iemand dit al opgevallen ?

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-e96VpSQJoRg/UVD6sMzNORI/AAAAAAAAEeE/ECA7h8N2EFk/s801/moyer.png

Speculaties zijn er althans flink op los gebarsten van de "Shapers" die gaan aanvallen en dat Enlight/Resist samen moeten gaan werken tot een mysterieuze 3de faction.

Wat zijn jullie gedachtes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Klopt alleen niet... Het is een SMS conversatie. Maar als je iemand NIET in je Google Contacts hebt, dan zal er van die persoon bij inkomende SMS'jes ook geen foto zichtbaar zijn... :P

Dus de reactie van Mr. Chapeau "Who is this?" is onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dummiedoosje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 10:54
En je kunt überhaupt niet anoniem smsen! lijkt me ook niet een ontwikkeling die op dit moment van toepassing is, er zal eerst en hoop aangepast en toegevoegd worden met betrekking tot het spel zelf, dus de Items, xm, ap, leveling en dergelijke. Zo'n verandering in de factions zou natuurlijk bij de release van de eerste officiële versie meer gepast zijn.

Ben trouwens nog steeds benieuwd hoe het met de ontwikkeling van de IOS versie staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
dummiedoosje schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:58:
Ben trouwens nog steeds benieuwd hoe het met de ontwikkeling van de IOS versie staat!
Apple staat geen beta applicaties toe in de app store. En het blijft voorlopig nog wel even in beta.

Al gehoort of iemand een powercube heeft gevonden?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Powercubes zijn nog niet actief. Waarschijnlijk gebruik je een powercube om (tijdelijk) meer XM tot je beschikking te hebben om langer aan te vallen/te rechargen. Handig in specifieke situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Een paar pagina's terug had ik het nog over een fiets die er gaat komen. Nou, die is er hoor. Vandaag opgehaald bij de fietsenmaker en meteen maar even een rondje sloterplas gedaan.

Portals gepakt en vijf CF's getrokken, uurtje bezig geweest.

Ik weet niet hoor maar ik ben echt helemaal los op dit spel. Ik grijp elke gelegenheid aan om te gaan lopen, sinds vandaag ook fietsen. De rondjes met de hond worden groter en ik stel zelf voor om op familie bezoek te gaan ! Dit is opzich al uniek te noemen :+

En die kou ? Ach het went, het went echt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Wel grappig dat je dan eigenlijk helemaal niet voor de familie komt :)

Het mooiste is wel wanneer je een rondje maakt en steeds denkt "ach die andere portal kan ik ook nog wel ff meepakken!" en voor je het weet ben je weer een uur verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Nou, ik kom wel voor de familie hoor. We laten elkaar lekker vrij, s'avonds zitten we gewoon gezellig te doen.

Die uurtjes overdag zijn voor mij ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Haay schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:58:
Ha ha ha, erg herkenbaar! (alleen de verkeerde kleur/faction)
Lol, nooit geweten dat er smartphone-handschoenen bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die kun je tegenwoordig zelfs gewoon bij de Hema kopen :P

EDIT: Zeg eh, mir4dor.. niet te fanatiek worden hè! Straks krijg ik je portals niet meer kapot hehe.

[ Voor 47% gewijzigd door Ken. op 27-03-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Ken. schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:40:
Die kun je tegenwoordig zelfs gewoon bij de Hema kopen :P
Echt? ff checken dan want het blijft nog wel even verrekte koud in NL (zit weer vorst aan te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Morphs schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:42:
[...]

Echt? ff checken dan want het blijft nog wel even verrekte koud in NL (zit weer vorst aan te komen)
Ik heb die van de HEMA gekocht, in het begin werkten ze zonder problemen. Maar na 1x uitwassen werken ze een stuk slechter. Misschien maar niet uitwassen dus. :)

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://img.hema.nl/products/smartphone-handschoenen-zwart-sm-16589901-normal.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door jelmervos op 27-03-2013 12:07 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit is serieus de aller eerste keer dat ik baal dat ik een iPhone heb in plaats van een android toestel verdomme :P nu 2 vrienden in me klas die het ook hebben en nu kan ik niet mee doen :(

Keek er al naar uit om de auto te pakken en even Hilversum en omstreken te domineren.
wel geniaal (net op internet bij die vriend gekeken) er zit een resistance in mijn straat waar ik woon (ikzelf wil bij enlightened ;p) tenminste 2 portals die gecaptured zijn door resistance. Ook het centrum is best mooi verdeeld. het zuide is door resistance en noord door de Enlightened overgenomen

[ Voor 53% gewijzigd door Ricmaniac op 27-03-2013 13:57 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ha ha, ik ken iemand die fervent iPhone gebruiker is, maar nu inmiddels op Android is overgestapt en meteen al informeerde hoe hij aan een Ingress invite kon komen. Tja, Ingress is gewoon ontzettend cool. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Morphs schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:42:
[...]

Ik heb een paar weken geleden deze gekocht bij samenkopen.net
Twee paar voor heel goedkoop, maar ik zie dat ze bij deze actie voor 3 euro per paar gaan.
Heb in geen enkele sessie koude handen gehad terwijl ze toch best dun zijn.. Heb het tweede paar aan mijn vriendin gegeven en die krijgt er wel koude handen in. Maar dat is een vrouw natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Laatst online: 29-05 01:29
groene kikker cavey van de partij. Volgens mij zie ik wel wat bekende namen van de enlightened community nederland/rotterdam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zitten hier überhaupt wel actieve Resistance spelers?
Voel me hier een beetje in de minderheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Misschien een hele erge "noob" vraag maar zou ik ingress met me galaxy tab2 kunnen gebruiken als ik me iPhone als hotspot zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ricmaniac schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:10:
Misschien een hele erge "noob" vraag maar zou ik ingress met me galaxy tab2 kunnen gebruiken als ik me iPhone als hotspot zet?
Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

O maar dan heb ik natuurlijk geen gps erop volgens mij :( dus dan kan het alsnog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Galaxy Tab 2 heeft gewoon GPS volgens mij hoor..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Krypt schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:34:
Galaxy Tab 2 heeft gewoon GPS volgens mij hoor..
ook als je dus alleen de wifi versie hebt?
naja ik zal het vanmiddag thuis wel even testen. thanks in ieder geval

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 27-03-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Volgens snelle searches die ik via google heb gedaan lijkt het er wel op. Ik heb heel vaak iig mensen zien lopen met een iphone die getetherd werd met een Android tablet voor ingress. Is zo gek niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Draadloze netwerk locatiebepaling is voldoende voor de Ingress app om te willen werken. Hoe je verder het internet op gaat zal die app verder worst wezen. Als je een onbeveiligd draadloos netwerkje vindt kun je binnen het bereik daarvan ook met een device zonder GPS Ingress actief hebben. Als daar toevallig in dat bereik een portal zit kun je daar ook je gang mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Ken. schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:10:
Zitten hier überhaupt wel actieve Resistance spelers?
Voel me hier een beetje in de minderheid :P
:w

(regio Tilburg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heb het getest en werkt idd met die tablet en iphone. Nu alleen nog wachten op de code :( btw ik denk ook resistance te gaan

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 27-03-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kan je eigenlijk meerdere devices koppelen aan 1 account ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Ricmaniac schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:29:
Kan je eigenlijk meerdere devices koppelen aan 1 account ?
niet doen... sharing accounts...
Cheating: Don’t do it. Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling or trading accounts.

We Enforce These Guidelines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

hmm .. ik bedoel meer gewoon voor als ik straks een ander toestel heb. moet je dan toch kunnen gebruiken, bedoel niet dat ik ze tegelijk gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ricmaniac schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:46:
hmm .. ik bedoel meer gewoon voor als ik straks een ander toestel heb. moet je dan toch kunnen gebruiken, bedoel niet dat ik ze tegelijk gebruik
Als jij op een toestel bent ingelogd met je Google account, kun je ook met dat account Ingress spelen.
Ah, so I'm not alone here after all :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
mir4dor schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:38:
Een paar pagina's terug had ik het nog over een fiets die er gaat komen. Nou, die is er hoor. Vandaag opgehaald bij de fietsenmaker en meteen maar even een rondje sloterplas gedaan.

Portals gepakt en vijf CF's getrokken, uurtje bezig geweest.

Ik weet niet hoor maar ik ben echt helemaal los op dit spel. Ik grijp elke gelegenheid aan om te gaan lopen, sinds vandaag ook fietsen. De rondjes met de hond worden groter en ik stel zelf voor om op familie bezoek te gaan ! Dit is opzich al uniek te noemen :+

En die kou ? Ach het went, het went echt ...
Van fietsen gesproken, hoe doen jullie dat eigenlijk om een gps spel als dit al fietsend te spelen? Vorig jaar heb ik een hele zomer aan geocaching gedaan maar het was enorm onhandig om twintig meter te fietsen, te stoppen, toestel uit de zak halen, vergrendeling afzetten, kijken of ik de goede richting uitga, vergrendeling opzetten, terug in de zak steken, op de fiets stappen, vijftig meter rijden, terug stoppen, uit zak halen, vergrendeling afzetten....
Ik heb al liggen zoeken naar mounts om zo'n toestel aan het fietsstuur te monteren zodat ik steeds in een oogopslag kan zien of ik nog in de goede richting ga maar overal hoor je dat die makkelijk afbreken of op een andere manier onbetrouwbaar zijn.
Nu overweeg ik om een DIY mount te maken maar of ik op die manier iets betrouwbaar kan bekomen dat niet wegglijdt of losspringt is de vraag.

Wie me hiermee kan helpen of tips geven helpt er meteen ook Enlightened een eind verder mee (en betekent dus ook meer ap te farmen voor Resistance spelers ;) )

edit: ap in plaats van xp, zit weer teveel met mijn gedachten bij Guild Wars 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Als je in ingress zit kun je een portal in zicht targetten, dan zegt ie om de zoveel tijd de afstand en de richting.Werkt erg handig.

Voor lange afstanden gebruik ik Google Nav en starred places.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heeft hier ook niemand nog een code die ze me kunnen sturen? ik weet dat dat eigenlijk in dat andere topic moet maar misschien is hier iemand die me er 1 kan sturen. ben desperate =p heb zin om gewoon de fiets te pakken en heel hilversum door te fietsen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Er staat voor niets een topicwarning natuurlijk.. ;)
Cumulus schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:35:
[...]

Van fietsen gesproken, hoe doen jullie dat eigenlijk om een gps spel als dit al fietsend te spelen? Vorig jaar heb ik een hele zomer aan geocaching gedaan maar het was enorm onhandig om twintig meter te fietsen, te stoppen, toestel uit de zak halen, vergrendeling afzetten, kijken of ik de goede richting uitga, vergrendeling opzetten, terug in de zak steken, op de fiets stappen, vijftig meter rijden, terug stoppen, uit zak halen, vergrendeling afzetten....
Ik kijk van tevoren gewoon waar ik moet zijn op de Intel, maar na een tijdje weet je de portals allemaal blindelings te vinden :P Als je in de buurt bent, fiets ik met één hand aan het stuur. Wel een paar keer bijna mijn telefoon laten vallen, dus daar ga ik nog een wriststrap aan bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Ken. schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:40:
Zeg eh, mir4dor.. niet te fanatiek worden hè! Straks krijg ik je portals niet meer kapot hehe.
Nou, in het begin was ik nog aan het rechargen. Niet slim natuurlijk. Kan beter laten decayen of hopen dat ze worden gesloopt (door jouw bv) zodat ik ze weer kan veroveren= AP. Iemand heeft echter portal keys van sommige portals hier of komt er dagelijks langs om te rechargen, ze willen maar niet decayen :(

In "mijn" buurtje zet ik hogere level portals neer zodat ik hogere level goodies krijg wanneer ik al hackend het rondje met de hond loop. Als ik in de binnenstad ben gebruik ik lagere reso's: het duurt soms geen 10 minuten voordat ze weer veroverd zijn. Zonde van de hoge L reso's dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

O kijk... een mooie opnaaier. ;)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-gAocEwA_ZhY/UVMj6wz2AyI/AAAAAAAAClc/GMuWh0Li8Qs/s640/2013+-+1.jpg

Zo te zien komt de eerste merchandise er ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Die merchandise is er al een tijdje, er zijn ook T-shirts en dergelijke maar niet officieel van Niantic.
Dat filmpje ken ik, zou dit over de mystirieuze "power-cubes" gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mir4dor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:32:
[...]

Nou, in het begin was ik nog aan het rechargen. Niet slim natuurlijk. Kan beter laten decayen of hopen dat ze worden gesloopt (door jouw bv) zodat ik ze weer kan veroveren= AP. Iemand heeft echter portal keys van sommige portals hier of komt er dagelijks langs om te rechargen, ze willen maar niet decayen :(

In "mijn" buurtje zet ik hogere level portals neer zodat ik hogere level goodies krijg wanneer ik al hackend het rondje met de hond loop. Als ik in de binnenstad ben gebruik ik lagere reso's: het duurt soms geen 10 minuten voordat ze weer veroverd zijn. Zonde van de hoge L reso's dus.
Heb ongeveer dezelfde tactiek :)
Maar met het aantal L8 spelers in dit gebied verspil ik vaak zelfs mijn hoge reso's niet eens meer. Bijna alles wat is kan overnemen vul ik met mijn laagste spul. Binnen een paar uur zijn ze toch weer gesloopt :P
Kom een dezer dagen jouw portals wel overnemen hehe. Even wat minder tijd om buiten te spelen op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Jeej, gisteren gelijk voor 2 euro smartphone handschoenen gehaald bij V&D :) grappig dat ik daar nu pas vanaf weet, heb onder een steen geleefd ofzo :)
Huh, je kunt toch wel met één hand fietsen? Als ik op de fiets zit stuur ik met rechts en heb ik de foon in mijn linkerhand. Met mijn linkerduim bedien ik dan mijn foon. En als er geen portal in de buurt is doe ik mijn foon in mijn linker jaszak (ook om batterij te besparen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Ik fiets meestal met 1 hand, of geen handen ;P Is tot nu toe goed gegaan.

Best kans dat ik in de toekomst zoiets haal : http://www.mobilefun.co.u....htm?referer=aff_aw_85386

Opzich ook makkelijk.. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
mir4dor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:32:
[...]

Maar dat is ook weer het gevaar, dat laten decayen.. nodigt ook de tegenstanders uit om met 1-2 lage level bursters alles neer te halen.. tenzij het echt een uitgestorven plek ik met niet al teveel portal dichtbij.. dan maakt het niet echt uit denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik heb inmiddels al een portal calc app maar ik vraag me af of er ook een app is die uitrekend hoeveel "bursters" van een bepaalde level je moet gebruiken om die portal te capturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

[...]

Ik heb al liggen zoeken naar mounts om zo'n toestel aan het fietsstuur te monteren zodat ik steeds in een oogopslag kan zien of ik nog in de goede richting ga maar overal hoor je dat die makkelijk afbreken of op een andere manier onbetrouwbaar zijn.
Nu overweeg ik om een DIY mount te maken maar of ik op die manier iets betrouwbaar kan bekomen dat niet wegglijdt of losspringt is de vraag.

Wie me hiermee kan helpen of tips geven helpt er meteen ook Enlightened een eind verder mee (en betekent dus ook meer ap te farmen voor Resistance spelers ;) )

edit: ap in plaats van xp, zit weer teveel met mijn gedachten bij Guild Wars 2
Ik heb deze mount:
http://www.mobielbereikba...PXssKiPn7YCFYbHtAod_SYAFw
Werkt goed hoor, ook in de regen.
En zolang je niet over de kop slaat zie ik hem niet zo snel afbreken.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb sinds vandaag ook toegang :) paar keer lopen slijmen op twitter met #ingress en uiteindelijk een DM gekregen gister avond met een code haha.

Maar hoe zit het precies met als je een portal hackt en dus schade krijgt? of is die schade in het beeld niet van jezelf? kan je zeg maar "dood gaan" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Ricmaniac schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:13:
Maar hoe zit het precies met als je een portal hackt en dus schade krijgt? of is die schade in het beeld niet van jezelf? kan je zeg maar "dood gaan" ofzo?
De schade is dat er een beetje van je XM afgaat. En hogere levels portals geven meer schade. Dus als je als level 3 een level 5 cluster aan het opblazen bent ben je zo door je XM heen. Je scherm wordt dan wat ruiserig rood, en je kunt dan geen acties uitvoeren tot je XM hebt bijgeladen.

Daar hoef je je dus niet druk over te maken tenzij je een farm aan het opblazen bent, of net (remote) wat portals gerecharged hebt en dan ondekt dat je net niet genoeg XM hebt om de portals te hacken.

Maar je gaat niet "dood".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 02:18
ShadowBumble schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:39:
Ik heb inmiddels al een portal calc app maar ik vraag me af of er ook een app is die uitrekend hoeveel "bursters" van een bepaalde level je moet gebruiken om die portal te capturen ?
Dit is geen exacte wetenschap; de impact van de bursters is afhankelijk van jouw eigen afstand tot de resonators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
+ er is een kans dat je een critical uitvoert waardoor de schade verdubbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Is er eigenlijk ergens een manual voor dat spel ...
Heb hier al eeuwen een uitnodiging in mijn mailbox, maar nog niet bekeken :s ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
DieterVDW schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:30:
Is er eigenlijk ergens een manual voor dat spel ...
Heb hier al eeuwen een uitnodiging in mijn mailbox, maar nog niet bekeken :s ...
http://support.google.com/ingress/?hl=en

En ingame zit een kleine tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 02:18
serhat schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:18:
+ er is een kans dat je een critical uitvoert waardoor de schade verdubbeld.
Please correct me if i'm wrong; maar die critical is alleen van toepassing op het aantal XM wat het jezelf kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

You're wrong :P Bij een critical hit richt je burster veel meer schade aan.
Zeg bijvoorbeeld 45% damage ipv 20% ofzo. Zelfde idee als bij een RPG eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Critical bij een attack geeft alleen aan dat de resonator in critical state verkeert en bijna kapot is.Heeft niets te maken met extra schade van een xmp.

Als er genoeg critical zijn dan vallen de links en fields ook weg.

[ Voor 19% gewijzigd door Krypt op 28-03-2013 16:09 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Het is niet 100% zeker wat dat critical % betekent als je aanvalt. Het kan zijn dat het betekent dat de resonators onder hun kritieke niveau komen om links/velden in stand te houden.

Maar ik heb ook wel eens criticals gezien bij portals zonder links en met bijna max health terwijl ik toen met m'n slappe lvl 1 bursters bezig was.

Ik ben overtuigd dat het critical damage betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Krypt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:08:
Critical bij een attack geeft alleen aan dat de resonator in critical state verkeert en bijna kapot is.Heeft niets te maken met extra schade van een xmp.

Als er genoeg critical zijn dan vallen de links en fields ook weg.
Dan zou je dat dus elke keer moeten zien als je een portal sloopt. En dat is dus niet het geval.
De rode getallen geven je damage% aan en een critical gaat altijd gepaard met een hoger damage getal dan normaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Ken. op 28-03-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik zie het volgens mij wel elke keer..behalve als ik met een xmp direct de resonators in 1X kan opblazen.Heb echt nooit gemerkt dat een xmp ineens meer damage kan leveren.

Hoewel Ik wel posts ervan vind is het niet ergens bewezen. Maar dat is wel meer bij ingress.

[ Voor 45% gewijzigd door Krypt op 28-03-2013 16:33 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik wel :) Let er maar eens op.
Dan doe ik constant rond de 20% damage en dan ineens 40+%, waarna er critical in beeld komt. De volgende hits zijn dan weer rond de 20%. De resonator is dan vaak nog wel vol.

Zal er binnenkort eens beter op letten. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
Rann schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:46:
Ik fiets meestal met 1 hand, of geen handen ;P Is tot nu toe goed gegaan.

Best kans dat ik in de toekomst zoiets haal : http://www.mobilefun.co.u....htm?referer=aff_aw_85386

Opzich ook makkelijk.. ;D
(ook de anderen bedankt voor de tips)

Wat leuk, zo'n armband, misschien is dat wel een betere keuze voor me aangezien er nu een ander probleem dreigt: namelijk dat van pick pockets als je in een drukke stad met veel mensen een portal wilt hacken. Je zou niet de eerste zijn die zijn smartphone opeens uit zijn handen gesnapt krijgt en met zo'n houder en armband ben je een stuk veiliger.

Wel een groot nadeel dat het blijkbaar voor ieder model een specifieke armband is. Bij mijn volgende smartphone kan ik er dan meteen weer een nieuwe kopen.

Vandaag trouwens mijn eerste aanval uitgevoerd op de Resistance doordat de trein toevallig op spoor 1 het station inreed in plaats van spoor 3 :) Blijkbaar wel zinloos om level 3 portals met level 1 bursters te lijf gegaan maar al doende leert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ken. schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:28:
Ik wel :) Let er maar eens op.
Dan doe ik constant rond de 20% damage en dan ineens 40+%, waarna er critical in beeld komt. De volgende hits zijn dan weer rond de 20%. De resonator is dan vaak nog wel vol.

Zal er binnenkort eens beter op letten. Ben benieuwd.
Dat dacht ik dus ook..Ik ga ook even wat beter opletten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ken. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:22:
Ik heb de afgelopen weken al aardig wat volk ontmoet en iedereen was in staat een normaal gesprek te voeren :P Helaas alleen maar kikkers ontmoet vreemd genoeg..
Kikkers ontmoet en iedereen was vriendelijk?
I think I see a pattern here ;)

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
En het gaat verder.

Er zijn portals "live" gekomen vandaag. Ook een portal die ik heb gesubmit maar kreeg daar geen mail van @ Niantic.
Check de intel map, Niantic getting lazy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mir4dor schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:49:
En het gaat verder.

Er zijn portals "live" gekomen vandaag. Ook een portal die ik heb gesubmit maar kreeg daar geen mail van @ Niantic.
Check de intel map, Niantic getting lazy ?
Misschien had iemand anders 'm al eerder gesubmit en krijg je later een mail dat je een duplicate submission hebt. Of ze zijn inderdaad laks :P Ik heb nog steeds geen reactie op mijn portals van begin februari :| Kan vást wel wat sneller lijkt me..
ShadyNetworker schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:27:
[...]

Kikkers ontmoet en iedereen was vriendelijk?
I think I see a pattern here ;)
Eindelijk ook wat Resistance mensen ontmoet: ook prima mensen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Ken. schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 01:06:
[...]

Misschien had iemand anders 'm al eerder gesubmit en krijg je later een mail dat je een duplicate submission hebt. Of ze zijn inderdaad laks :P Ik heb nog steeds geen reactie op mijn portals van begin februari :| Kan vást wel wat sneller lijkt me..

[...]

Eindelijk ook wat Resistance mensen ontmoet: ook prima mensen hoor :P
Ik zit nog op portal submits van Januari te wachten. 1 uit die lijst is zelfs allang online....
Zit er aan te denken ze nog een keer te submitten.

[ Voor 4% gewijzigd door MetZyZteM op 30-03-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Moet ik trouwens nog iets met de media? Oftewel: moet ik die bewaren? De meeste dingen heb ik nog nooit gekeken trouwens. Als ik er later niks mee kan doen, dan gooi ik ze weg namelijk..

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Dat critical gebeuren is een beetje buggy. Vaak als ik de 1e burster schiet krijg ik meteen een critical te zien, er is dan 1% van af (ligt aan lvl res). Hij geeft idd ook critical als de resonator bijna kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

arjanpvt schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:04:
Moet ik trouwens nog iets met de media? Oftewel: moet ik die bewaren? De meeste dingen heb ik nog nooit gekeken trouwens. Als ik er later niks mee kan doen, dan gooi ik ze weg namelijk..
Ik gooi ze weg nadat ik ze gezien heb tbh, alles kan je namelijk ook terug kijken via nianticproject.com althans ben nog niks tegen gekomen wat ik daar niet kon vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Ik heb gisteren van de tweede van de 30 portals die ik eind januari in heb gestuurd een mailtje gekregen dat hij niet toe wordt gevoegd omdat hij al in het spel zit. Deze keer zie ik de portal echter nog niet in het spel.

Heeft een van jullie dat al een keer gehad? Houdt dit gewoon in dat de portal zeer binnenkort in het spel verschijnt omdat hij al van een ander is goedgekeurd?

(Ik twijfel een beetje of het een fout is aangezien ik twee portals heb ingestuurd die dezelfde naam hebben, maar totaal andere portals zijn en zo'n 200 meter van elkaar af liggen en de ander met die naam zit inderdaad al in het spel, maar de portal die afgekeurd is nog niet. Ik weet nu dus niet of ik af moet wachten of de portal verschijnt of hem gewoon zo snel mogelijk weer opnieuw in moet dienen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Yep.. Al diverse keren; later is hij wel zichtbaar geworden en ook nog met de foto die ik genomen heb.
Dus er gaat soms wel eens iets langs elkaar heen bij Niantic lijkt het.

Anders gewoon nog een keer insturen op dezelfde locatie met een andere naam. Bij mij is een "duplicate name" gewoon aangepast. We hebben hier "Molen" en "Molen 2".. Die "2" is door Niantic zelf toegevoegd.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Ok, dan wordt het F5en op de intel site zodat ik hem hopelijk als eerste kan claimen en anders over een weekje ofzo nog een keer indienen met een nieuwe naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Portals lijken na acceptatie nu binnen een week online te zijn. Of je daar terugkoppeling over krijgt is echter elke keer weer een verrassing. maar bij de helft heb ik een terugkoppeling gezien, anderen zijn zomaar verschenen, met mijn foto. 80% heb ik alleen maar een submit mailtje van gehad, maar ze lijken verder niet verwerkt. Niet geaccept, niet rejected.

Gewoon goed rondkijken op routes die regelmatig aflegd en kijken of je nieuwe objecten ziet....

btw, er is beweging in het invite landschap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Ik ga ook maar opnieuw foto's maken, anders noemen en opnieuw sturen. Er zitten zeker goede kandidaten tussen.

Er kwam hier een portal live die ik had gesubmit, twee weken later kreeg ik de bevestigingsmail pas.

Ook had ik van de Schutterstoren alhier een foto genomen (vanaf de oostkant) en gesubmit. Kreeg antwoord: is allready in the game, niks te zien nog. Later stond die portal er inderdaad, door iemand anders gefotografeerd vanaf de west kant :+

Afbeeldingslocatie: http://www.proper-stok.nl/media/overzichten/schutterstoren-amsterdam/schutterstoren-image-4?h=333&q=75&r=3&w=250

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste