mir4dor schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:38:
Een paar pagina's terug had ik het nog over een fiets die er gaat komen. Nou, die is er hoor. Vandaag opgehaald bij de fietsenmaker en meteen maar even een rondje sloterplas gedaan.
Portals gepakt en vijf CF's getrokken, uurtje bezig geweest.
Ik weet niet hoor maar ik ben echt helemaal los op dit spel. Ik grijp elke gelegenheid aan om te gaan lopen, sinds vandaag ook fietsen. De rondjes met de hond worden groter en ik stel zelf voor om op familie bezoek te gaan ! Dit is opzich al uniek te noemen
En die kou ? Ach het went, het went echt ...
Van fietsen gesproken, hoe doen jullie dat eigenlijk om een gps spel als dit al fietsend te spelen? Vorig jaar heb ik een hele zomer aan geocaching gedaan maar het was enorm onhandig om twintig meter te fietsen, te stoppen, toestel uit de zak halen, vergrendeling afzetten, kijken of ik de goede richting uitga, vergrendeling opzetten, terug in de zak steken, op de fiets stappen, vijftig meter rijden, terug stoppen, uit zak halen, vergrendeling afzetten....
Ik heb al liggen zoeken naar mounts om zo'n toestel aan het fietsstuur te monteren zodat ik steeds in een oogopslag kan zien of ik nog in de goede richting ga maar overal hoor je dat die makkelijk afbreken of op een andere manier onbetrouwbaar zijn.
Nu overweeg ik om een DIY mount te maken maar of ik op die manier iets betrouwbaar kan bekomen dat niet wegglijdt of losspringt is de vraag.
Wie me hiermee kan helpen of tips geven helpt er meteen ook Enlightened een eind verder mee (en betekent dus ook meer ap te farmen voor Resistance spelers

)
edit: ap in plaats van xp, zit weer teveel met mijn gedachten bij Guild Wars 2