It's always DNS...
Geef niets om AP. Net gekeken; zit op 1,3 miljoen. Ga het nu een beetje rustiger aan doen... Zeker nu ik een nieuwe opdracht heb en weel volledige dagen aan de slag ben..Wii4all schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:00:
is een mooie aktie geweest inderdaad.
Maar als je level 8 bent dan haal je nog AP binnen alleen of er ooit een level 9 komt is nog afwachten?
Het was inderdaad freaking koud! Zeker op het laatst; hoewel ik het in leiden het koudst heb gehad. Op de terugweg was het -7,5 en pas halfweg de rit van 2 uur begon ik mijn tenen weer te voelen

[ Voor 18% gewijzigd door Krypt op 23-01-2013 14:30 ]
ik hoop eigenlijk nog wel dat jullie rotterdam een keer bezoeken of in ieder geval een groep van het team.
Dan kan ik ook weer wat beter levelen blijf nu op 4 steken.
Burp
Ik heb even voor mezelf een lijstje gemaakt van een stuk of 20 kunstwerken/standbeelden waarvan ik via Google Maps de coordinaten kan vinden. Nu wil ik daarvan foto's van internet halen en die dan gebruiken om de portal submissies te doen.
Als ik het goed begrijp is dat een kwestie van een mailtje naar super-ops@google.com met als titel de naam van de portal, als bijlage de foto en in de email de coordinaten vermelden?
Of moet ik, zoals eerder in dit topic gemeld, de geotag van de foto's aanpassen met een programma en ze dan opsturen?
Ik zou het een beetje zonde vinden als ik het verkeerd doe en zo én een paar weken tijd verspil én voor niets een lading mailtjes voorbereid en stuur.
Voor de mensen die in hun omgeving portals missen is http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_beelden_in_[naam van dorp/stad] misschien wel interessant, daar heb ik in ieder geval weer mooi wat inspiratie vandaan gehaald
Zwaar irritant, in de eigenschappen van de afbeelding zit duidelijk de locatie... maar ingress accepteert hem niet.
Hier hebben meer mensen er last van. http://forums.androidcent...tal-submission-issue.html Maar opnieuw starten alles opnieuw installeren en nieuwe foto's maken helpt niet, van de 20 foto's die ik heb geprobeerd geven ze allen de melding.
Iemand een oplossing?
Something something
Zojuist op kantoor het een en ander aangezet en zie in ieder geval voldoende wit/blauwe stipjes rond het pand.
Neem aan dat dat een goed teken is
Ik heb er vandaag een aantal toegevoegd maar ik heb deze melding niet gekregen.SeenD schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:28:
Hmm met het toevoegen van nieuwe portals krijg ik steeds de melding "no Geo location data"...
Zwaar irritant, in de eigenschappen van de afbeelding zit duidelijk de locatie... maar ingress accepteert hem niet.
Hier hebben meer mensen er last van. http://forums.androidcent...tal-submission-issue.html Maar opnieuw starten alles opnieuw installeren en nieuwe foto's maken helpt niet, van de 20 foto's die ik heb geprobeerd geven ze allen de melding.
Iemand een oplossing?
Was wel rond 12u
PSN: McMillan0984
Geef eens een voorbeeld van een geweigerde foto van jou? (Share via G+ ?)SeenD schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:28:
Hmm met het toevoegen van nieuwe portals krijg ik steeds de melding "no Geo location data"...
Iemand een oplossing?
Rare vogel in spe
Kijken of ik vanmiddag mijn eerste portal kan cappen
Ik moest de vorige keer ronde de 5 weken wachten. Deed halvewege november mijn aanvragen en kreeg deze ongeveer halverwege/eind decemberXesxen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:54:
Heeft iemand enig idee hoelang het duurt totdat je een invite krijgt?
Burp
Rare vogel in spe
If you submitted a portal in 2012, and you got no confirmation email directly after you submit it, please submit it again! #ingress
Burp
It's always DNS...
Bij ons in de buurt was/is er geen portal.
Ben bij wat standbeelden en historische gebouwen geweest om daat wat foto's van te maken en op te sturen.
Van het weekend oid hier ook maar eens doen.Clavat schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:27:
Ik ben benieuwd wanneer ik bericht krijg over mijn portals.
Bij ons in de buurt was/is er geen portal.
Ben bij wat standbeelden en historische gebouwen geweest om daat wat foto's van te maken en op te sturen.
Heb nog wel wat plaatsen waar wel portals kunnen zijn
Hoe meer portals hoe beter.tha_crazy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:05:
[...]
Van het weekend oid hier ook maar eens doen.
Heb nog wel wat plaatsen waar wel portals kunnen zijn
des te meer competitie die er dan komt.
Want momenteel heeft iedereen een Portal in de buurt en gebeurd er niets meer mee.
En probeer ik wat competitie erin te brengen dan gebeurd er niets meer dat is wel jammer
Ik vermoed niet zoveel, maar dat zou prima zijn.Koppensneller schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:27:
Binnenkort komt er een update voor de Ingress-app waarmee het rechargen van portals ook AP gaat opleveren. Ik ben benieuwd hoeveel dat gaat worden.
Nu krijg je helemaal niks en er zijn momenten waarop ik liever L1 portals laat decayen en weer opnieuw verover dan ze bij te gaan laden. Die energie bewaar ik wel voor hoger level portals.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Naja ik moet al minstens 15km rijden voor ik bij de eerste dichtstbijzijnde portal ben.Clavat schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:17:
[...]
Hoe meer portals hoe beter.
des te meer competitie die er dan komt.
Want momenteel heeft iedereen een Portal in de buurt en gebeurd er niets meer mee.
En probeer ik wat competitie erin te brengen dan gebeurd er niets meer dat is wel jammer
Dus maar eens kijken of ik er wat in mijn wooonplaats kan krijegn
Hmm, ik ga wel ff uitzoeken hoe of wat. Wel irritant.
Something something
http://decodeingress.me/2...n-with-math-and-tactics/#
Burp
Je krijgt ALLEEN 65 AP voor het upgraden van een Resonator van een andere speler. NIET voor het upgraden van een eigen Resonator naar een hoger level!
Ook zag ik gisteravond dat er een Portal online gekomen was die ik voor Kerstmis had aangemeld, maar nooit een bevestiging van gekregen heb.
[ Voor 22% gewijzigd door MEN-O op 26-01-2013 12:26 ]
Anyway, ik ben op het punt dat ik moet kiezen tussen Resistance of Enlightened. Hoe kan ik weten wat de betere keus is of maakt dat niet uit ?
Daily driver; MB R171 SLK280
Genoeg te doen dus nog hier (hoop ik)
De map zegt nog niet alles over hoeveel mensen er in die factie zittenKoppensneller schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:02:
Het leukste is om even te kijken op ingress.com/intel welke factie het zwakst is in jouw gebied en je daar bij aan te sluiten
Hier in Belgisch Limburg zijn we voor zover ik weet in de minderheid, toch wat high levels betreft.
Gisteren en vanavond wat zitten rondrijden. Met een beetje teamwork kom je dan al ver.
Gisteren waren er al enkele portals klaargezet, ik had geluk met de keys, dus lekker grote CF zitten maken.
Vanavond wat zitten rondrijden en door 1 portal in te nemen een gigantisch CF kunnen maken.
Limburg kleurt helemaal groen nu

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ja, dat klopt.giganielsie schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:21:
Hier ook een mail gekregen met een code maar kan het kloppen dat ik deze nergens heb moeten invullen? Had de app gedownload en me google account gekozen en ik kon meteen beginnen.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Als je het op de account waarop je het mailtje hebt gekregen gebruikt hoef je de code niet in te vullen. Wil je het op een andere account gebruiken moet je de code gebruiken.giganielsie schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:21:
Hier ook een mail gekregen met een code maar kan het kloppen dat ik deze nergens heb moeten invullen? Had de app gedownload en me google account gekozen en ik kon meteen beginnen.
Even een vraagje, ik heb hier een paar portals maar die zijn van iemand die level 6 is. Zelf ben ik net begonnen dus nog maar level 1. Hoe zou ik dit eventueel kunnen veroveren?
En is er ergens een tutorial waar het wordt uitgelegd?
Als die van een andere kleur is... in theorie: ja. In de praktijk niet. Je kunt ze in ieder geval wel regelmatig "hacken" om items te verzamelen.giganielsie schreef op zondag 27 januari 2013 @ 16:19:
^ thanks, was idd op het zelfde account waarmee ik het aangevraagd had.
Even een vraagje, ik heb hier een paar portals maar die zijn van iemand die level 6 is. Zelf ben ik net begonnen dus nog maar level 1. Hoe zou ik dit eventueel kunnen veroveren?
Truuk is om via ingress.com/intel portals te vinden die nog niet 8 resonators te hebben en die te capturen.
Volgens mij mij kun je hogere levels portals op level 1-2 wel vergeten. Ik heb 14 blasters nodig gehad alle resonators van een Lvl 1 portal op te blazen, terwijl die al bijna decayed was. Geen idee hoeveel je er voor een level 6 nodig hebt, maar dat loopt nogal op. En lvl 1 blasters hebben zo weinig range dat je vrijwel op de resonators moet staan om effect te hebben. Kortom, gewoon hacken voor de items (vonkjes negeren, XM heb je zo weer opgeladen).
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik ga maar opnieuw beginnen volgend weekend want ik bak er nog niet veel van. Had reeds twee virtuele portals gelinkt maar een derde linken lukte me niet.
Enfin, paar foto's gemaakt om die te submitten, heb ik "Locatie en Google Zoeken" niet aan gezet

Een weekje wachten dan maar, als ik door de week thuis kom is het al donker (balen)
Vandaag voor het eerst een invite gekregen.
Daarna de training gedaan en spontaan uit het niets met 3 vrienden afgesproken en eens gaan rondrijden (resistance). Pas wel op als je dit met de auto doet
Allerlei Portals door heel Heerlen (Zuid limburg) gecaptured en gelinked, helaas net nog geen field kunnen creëren.
Toen nog 2 enemy portals met 4 man aangevallen (die onderdeel waren van een groter field) en zo hebben we het field aanzieklijk verkleind
Al met al een digitale productieve avond
Nooit gedacht dat ik dit zou doen met vrienden, gekkenwerk
[ Voor 19% gewijzigd door Bld- op 28-01-2013 00:44 ]
Heeft niet lang geduurdDinX schreef op zondag 27 januari 2013 @ 01:33:
[...]
De map zegt nog niet alles over hoeveel mensen er in die factie zitten
Hier in Belgisch Limburg zijn we voor zover ik weet in de minderheid, toch wat high levels betreft.
Gisteren en vanavond wat zitten rondrijden. Met een beetje teamwork kom je dan al ver.
Gisteren waren er al enkele portals klaargezet, ik had geluk met de keys, dus lekker grote CF zitten maken.
Vanavond wat zitten rondrijden en door 1 portal in te nemen een gigantisch CF kunnen maken.
Limburg kleurt helemaal groen nu
[afbeelding]
Maar, inderdaad, het teamwork ontbrak er bij jullie wat aan, maar sinds Amon, Mas en jij wat samenwerken, wordt het voor ons een stuk interessanter. Mooi gewerkt op die actie. Je was er ook snel bij, met die nieuwe portals in het stadspark (terwijl wij die ingediend hadden
Als je nog eens mijn autootje ziet staan, kom dan even iets zeggen, he
InsgelijksDinX schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:40:
Neem maar allemaal over, des te sneller bouw ik AP op
Ff opletten als je bij Zoenkruis/Windorgel/Wandelaar passeert in Zonhoven, 's avonds. Hangt een groepje rond, die me verleden zaterdag uit de auto probeerden te halen (thank god, anti carjack systeem). Probeerden ook nog even naar mijn bumper te trappen.
Burp
[ Voor 77% gewijzigd door Janoz op 28-01-2013 20:49 ]
Ik ben het afgelopen weekend ook weer druk in de weer geweest. Het was weer hommeles op het spoor, dus die 20 minuten wachten op de aansluiting steeds mooi besteed om wat portals over te hemen. Ik wist in Deventer nog een key portal neer te halen, waardoor ik in een keer zo'n 7K steeg in AP.
Ik heb ook aardig wat ap gepakt 4 nieuwe portals geclaimed en een field neergehaald.
Ben nu op weg naar lvl5 zit op 82k geloof ik moet naar 150 k
Burp
Wat voor telefoon heb je? En wat voor versie van Android? En heb je al eens geprobeerd de Ingress app te deïnstalleren en opnieuw te installeren?mrmoustache schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:53:
Helaas werkt mijn ingress app niet. Hij crashed gelijk als ik ingress op wil starten. Als iemand hier ervaring mee heeft of een oplossing laat het me weten. Iedereen die het wel kan spelen, succes en veel plezier
Hahaha zo simpel! Dankjewel het werkt!Haay schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:56:
[...]
Wat voor telefoon heb je? En wat voor versie van Android? En heb je al eens geprobeerd de Ingress app te deïnstalleren en opnieuw te installeren?
Op de parking van de Wandelaar staan ook geregeld dealers (denk ik). BMW's uit de 5-serie naast elkaar, lichten uit en mensen in de autoMonoKid schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:24:
[...]
InsgelijksHad gisteren maar anderhalf uurtje tijd, maar die CF's mollen heeft me gelijk op level 6 gebracht
![]()
Ff opletten als je bij Zoenkruis/Windorgel/Wandelaar passeert in Zonhoven, 's avonds. Hangt een groepje rond, die me verleden zaterdag uit de auto probeerden te halen (thank god, anti carjack systeem). Probeerden ook nog even naar mijn bumper te trappen.
Mijn deuren gaan automatisch op slot zodra ik begin te rijden en blijven op slot tot ik zelf de deur open doe
[ Voor 8% gewijzigd door DinX op 29-01-2013 15:12 ]
Volgens mij is het decoden van die items aardig lastig. Heb je nog een vorm van garantie ofzo dat jij als vinder van het item de passcode kan gebruiken, of ben je met te traag decoden gewoon de sjaak en werkt de passcode dan niet meer omdat hij teveel gebruikt is?
[ Voor 16% gewijzigd door Koppensneller op 29-01-2013 15:32 ]
Ik heb op decodeingress inderdaad al gezien dat het mediaitem daar al sinds november op staat, maar met nog wel recentelijk reacties van mensen die het proberen te kraken.Koppensneller schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:31:
Ik denk dat die items niet exclusief worden uitgegeven en dat dus de kans bestaat dat je te laat bent. Zelf doe ik die moeite niet eens, ik ben geabonneerd op decodeingress.com en krijg gewoon een mailtje als zij weer een code hebbenZe publiceren daar trouwens ook af en toe een voorbeeld van het ontcijferen van een code.
Ik denk dat ik me er inderdaad maar niet aan ga wagen, zeker niet als de kans al groot is dan het niets oplevert.
Mijn cliootje heeft gelukkig hetzelfde (vandaar "thank god anti-car jack systeem"), anders hadden ze me vast. Ik stond stil op exact dezelfde plaats als die keer toen je plots achter ons stond geparkeerd, op dat baantje dat tussen de twee parkings loopt.DinX schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:12:
[...]
Op de parking van de Wandelaar staan ook geregeld dealers (denk ik). BMW's uit de 5-serie naast elkaar, lichten uit en mensen in de auto
Mijn deuren gaan automatisch op slot zodra ik begin te rijden en blijven op slot tot ik zelf de deur open doe
En inderdaad, die Audi, BMW en Clio die vaak aan de Wandelaar staan, staan ook dicht op elkaar geparkeerd, dat ze elkaars deur nog niet openkrijgen. Staan idd. te dealen volgens mij, ze geven alleszins vaak wat door. Laten ook echt een troep achter. Spijtig eigenlijk, Zonhoven is best wel een nette gemeente en het is dan ook nog eens onmiddellijk naast een schooltje.
Een paar weken terug, toen het nog niet gesneeuw had, stonden er soms een paar wagens vlak bij elkaar geparkeerd, zodat je er niet meer doorkon.
De moraalridder in mij neigt om de flikken te bellen, maar tja... is dat wel nodig...
Je maakt wat mee!
Is dan daarna ook veiliger voor de ingresser zonder auto en/of anti-car-jack-meuk ;-) Ik kan de deuren van mijn motor niet op slot zetten
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Mensen krijgen waarschijnlijk ook gekke ideeën als ze 's avonds om 22:00-24:00 auto's zien staan bij kasteel MeylandtMonoKid schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:55:
[...]
Mijn cliootje heeft gelukkig hetzelfde (vandaar "thank god anti-car jack systeem"), anders hadden ze me vast. Ik stond stil op exact dezelfde plaats als die keer toen je plots achter ons stond geparkeerd, op dat baantje dat tussen de twee parkings loopt.
En inderdaad, die Audi, BMW en Clio die vaak aan de Wandelaar staan, staan ook dicht op elkaar geparkeerd, dat ze elkaars deur nog niet openkrijgen. Staan idd. te dealen volgens mij, ze geven alleszins vaak wat door. Laten ook echt een troep achter. Spijtig eigenlijk, Zonhoven is best wel een nette gemeente en het is dan ook nog eens onmiddellijk naast een schooltje.
Een paar weken terug, toen het nog niet gesneeuw had, stonden er soms een paar wagens vlak bij elkaar geparkeerd, zodat je er niet meer doorkon.
De moraalridder in mij neigt om de flikken te bellen, maar tja... is dat wel nodig...
Je maakt wat mee!
Haha! Inderdaad. Zo stonden we er gisterenavond ook en werden we beloerd door een dame die ons precies ook niet echt vertrouwde.DinX schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:59:
[...]
Mensen krijgen waarschijnlijk ook gekke ideeën als ze 's avonds om 22:00-24:00 auto's zien staan bij kasteel Meylandt
Tegen middrnacht ook al eens een hysterische kerel zien rondrennen, op de grote markt, in Hasselt. Stond tegen zichzelf te jammeren en te schreeuwen. Was gelukkig compleet in zijn trance en zag ons niet staan.
Tijdje terug ook 's avonds aan Bovy gestopt, stond er een auto geparkeerd met zwaar aangewasemde ruiten
We kunnen binnenkort een aparte thread openen:
"Ingress anecdotes"
Da's waar. Volgende keer ik één van de twee groepjes nog eens zie, bel ik de pliesie. Als ze vaak genoeg afgeschrikt worden, blijven ze hopelijk wel weg.Stormtrooper schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:58:
Als jullie allebei het idee hebben dat het geen zuivere koffie is.....
Is dan daarna ook veiliger voor de ingresser zonder auto en/of anti-car-jack-meuk ;-) Ik kan de deuren van mijn motor niet op slot zetten
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
heb hem vandaag op 2 adressen aangevraagd, nadat ik besloten heb weer terug te gaan naar het Android besturingssysteem voor de smartphone! ik ben benieuwd, maar hoe eerder hoe beter natuurlijktennisbal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:50:
Invite kan je gewoon aanvragen, ik kreeg hem vrij rap 2.5 week later ofzo, dus niet 3 maanden zoals hierboven geschreven werd...
Mja, ik verwacht eigenlijk wel eens een keer politie die op m'n raam tikt.MonoKid schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:45:
[...]
Haha! Inderdaad. Zo stonden we er gisterenavond ook en werden we beloerd door een dame die ons precies ook niet echt vertrouwde.
Tegen middrnacht ook al eens een hysterische kerel zien rondrennen, op de grote markt, in Hasselt. Stond tegen zichzelf te jammeren en te schreeuwen. Was gelukkig compleet in zijn trance en zag ons niet staan.
Tijdje terug ook 's avonds aan Bovy gestopt, stond er een auto geparkeerd met zwaar aangewasemde ruiten
We kunnen binnenkort een aparte thread openen:
"Ingress anecdotes"
[...]
Da's waar. Volgende keer ik één van de twee groepjes nog eens zie, bel ik de pliesie. Als ze vaak genoeg afgeschrikt worden, blijven ze hopelijk wel weg.
Op 1 van de Amerikaanse Ingress communities was al eens een document gepost met hoe je in de VS moet reageren enzo (daar zijn ze toch net wat strenger
Maar laat iemand daar maar eens de politie bellen als je voor de 4de keer in 20 minuten tijd daar stopt en een tijd blijft stilstaan op gekke uren. In Hasselt centrum of Zonhoven ok. Maar op locaties waar je na die uren eigenlijk niks meer te zoeken hebt ?
Kom je aan met een verhaal over dat je iets komt oppikken wat iemand anders daar achtergelaten heeft, maar dat je het niet kan laten zien
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Vrees niet voor het onbekende maar ontvang de Enlightenment met open armen!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
It's always DNS...
Circular logic! It's true, because it's in the bible. It's in the bible, so it must be true.Haay schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:55:
Hoezo redden van aliens? De Shapers willen de Mensheid juist helpen! Daarom zijn de Portals vooral bij kunstwerken.
Vrees niet voor het onbekende maar ontvang de Enlightenment met open armen!
Enlightened zijn de religious zealots van Ingress.
(ik plaag maar, he)
Ik zou het in mijn geval gewoon houden op "Oh, ik moest even een dringend mailtje checken.".DinX schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:46:
[...]
Mja, ik verwacht eigenlijk wel eens een keer politie die op m'n raam tikt.
Op 1 van de Amerikaanse Ingress communities was al eens een document gepost met hoe je in de VS moet reageren enzo (daar zijn ze toch net wat strenger).
Maar laat iemand daar maar eens de politie bellen als je voor de 4de keer in 20 minuten tijd daar stopt en een tijd blijft stilstaan op gekke uren. In Hasselt centrum of Zonhoven ok. Maar op locaties waar je na die uren eigenlijk niks meer te zoeken hebt ?
Kom je aan met een verhaal over dat je iets komt oppikken wat iemand anders daar achtergelaten heeft, maar dat je het niet kan laten zien
Gisteren wel een portal gecapped die, achteraf gebleken op privaat domein bleek te staan. (wat een veldweg leek, was dus een toegangswegje op privaat domein, naar een magazijn).
Kan me wel voorstellen dat mensen per ongeluk, al ingress'end op plaatsen terecht komen waar ze niet welkom zijn...
Dat is de bovenkant van een parkeergarage van een bedrijf waar je alleen bij kan komen als je 'in de garage gaat'
[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 30-01-2013 11:32 ]
Burp
Sja, een plein in een grote stad vs http://goo.gl/maps/gukkUShadyNetworker schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:53:
Ik loop net als velen anderen met regelmaat rondjes over het Binnenhof in Den Haag, intens starend naar mn telefoon. Er staat altijd wel een dikke bak van de politie die rondjes rijdt maar we zijn nog nooit aangesproken oid. Misschien toch die Nederlandse nuchterheid?
Tuurlijk, weet ik ook wel.MonoKid schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:30:
Circular logic! It's true, because it's in the bible. It's in the bible, so it must be true.
Enlightened zijn de religious zealots van Ingress.
(ik plaag maar, he)
Jammer dat in Hollywood films de Resistance altijd de good-guys zijn, zodat mensen bij het maken van de keuze sneller geneigd zijn om voor blauw te kiezen.
Een andere uitleg is: Resistance staat voor conservatisme, de oude situatie behouden, tegen verandering, tegen vooruitgang.

En om te wijzen op je vergelijking met religieus fanatisme: de Spaanse Inquisitie waren ook TEGEN verandering, tegen Verlichting, tegen het overboord gooien van de oude achterhaalde religieuze gedachten. Gelukkig konden zij de Verlichting van de Renaissance niet tegenhouden!
Afgelopen zondag waren m'n broer en ik in Nieuwegein waar we een portal die een control-field in stand hield slopen. Helaas bevond die portal zich midden op een bouwterrein met een hek er omheen! Gelukkig waren er wat werklui aan het kijken en stond op één plek het hek open. Wij zijn even naar binnen gesneaked om dichter bij de resonators te kunnen komen. Uiteindelijk met veel moeite de niet bereikbare resonators ook kunnen slopen.Ik zou het in mijn geval gewoon houden op "Oh, ik moest even een dringend mailtje checken.".
Gisteren wel een portal gecapped die, achteraf gebleken op privaat domein bleek te staan. (wat een veldweg leek, was dus een toegangswegje op privaat domein, naar een magazijn).
Kan me wel voorstellen dat mensen per ongeluk, al ingress'end op plaatsen terecht komen waar ze niet welkom zijn...
Zonder gekheid : is de scanner van "de groenen" ook blauw of groen ?, Toen ik laatst bij een Portal aankwam zag ik al iemand aandachtig naar z'n schermpje staren, en dacht een blauw scherm te zien met een beetje groen ; daarom de persoon maar met rust gelaten zodat ik de portal over kon nemen toen ie weg was.
Mijn driehoekje op de kaart is groen, maar de cirkel om mij heen waarbinnen ik XM slurp is blauw.
Overigens is mijn eerdere statement van een portal vullen met L1 reso's en dan upgraden naar een hoger level niet waar, helaas. Alleen upgraden van andermans reso's levert dus AP op.
Dat plaatsje meteen rechts van het bankje (voor die irritant felle spot) is mijn kampeer plaatsjeDinX schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:36:
[...]
Sja, een plein in een grote stad vs http://goo.gl/maps/gukkU
Vanuit het perspectief van het spel, zijn de Enlightened voor mij hippies ("surrender you mind, maaaan, it's like totally groovy, the SHAPERS are town now. Have an XM doobie."). Resistance zijn de ultra-logische, wetenschappelijke knowitalls. Spaanse inquisitie was dan ook weer een schrikwekkend werkmiddel voor een hebberig en politiek belust Vaticaan.
Haay schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:52:
Tuurlijk, weet ik ook wel.Beetje role-play om mee te spelen met je faction, maakt het alleen maar leuker!
Jammer dat in Hollywood films de Resistance altijd de good-guys zijn, zodat mensen bij het maken van de keuze sneller geneigd zijn om voor blauw te kiezen.![]()
Een andere uitleg is: Resistance staat voor conservatisme, de oude situatie behouden, tegen verandering, tegen vooruitgang.![]()
En om te wijzen op je vergelijking met religieus fanatisme: de Spaanse Inquisitie waren ook TEGEN verandering, tegen Verlichting, tegen het overboord gooien van de oude achterhaalde religieuze gedachten. Gelukkig konden zij de Verlichting van de Renaissance niet tegenhouden!
Ik ben meestal weer snel weg. Geen zin om op 1 plaats te kamperenMonoKid schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:33:
[...]
Dat plaatsje meteen rechts van het bankje (voor die irritant felle spot) is mijn kampeer plaatsje
[...]
En vanaf vandaag ben ik weer op de motor. Als je een motor ziet met gigantisch felle mistlampen eraan ...
Ah, ik zit ook in heerlen. Die kaart is daar lekker blauw.Bld- schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:21:
Allerlei Portals door heel Heerlen (Zuid limburg) gecaptured en gelinked, helaas net nog geen field kunnen creëren.
Rare vogel in spe
Kun je ergens melden dat een portal verkeerd staat?
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
hier en dan rechts boven Contact Us.burgt schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:42:
Sinds gisteren heb ik een invite, gisteren een level 1 portal opgezocht, maar op de Portal/GPS lokatie was het 'kunstwerk' niet te zien, het was een modderig zandpad waar je normaal niet zou komen.
Kun je ergens melden dat een portal verkeerd staat?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het is bijvoorbeeld wel mogelijk om één specifieke resonator op te laden of te upgraden waarom niet dan één specifieke aan te vallen.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Heb je nog iets van die woonmall portal gehoord? Is die al goedgekeurd?Wii4all schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:00:
[...]
Rond alexanderpolder zit nog helemaal niks. Dus stuur maar in zou ik zeggen.
Ik heb net een foto van de woonmall gesubmit.
Het vierkant laagste punt van nl is al wel een portal btw.
* Coocoocachoo zit met spanning te wachten op nieuwe portals in de alexanderpolder. (Maar de 10 die ik gesubmit heb zullen nog wel een paar werken duren...)
XMP burst gaat in een cirkel vanaf de plaats waar je staat. De schade neemt af hoe verder hij van je af is.sweetdude schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:59:
is er trouwens een truc om een portal te capturen als deze van de tegen partij is? ik heb gisteren geprobeerd om als level 1 een level 1 portal over te nemen maar bij het afvuren van een burster dalen de resonators vaak maar met 1 of 2 % met een beetje geluk zakt er ééntje met 7 of 8 % en dat terwijl ik praktisch in de portal en de resonators heb gestaan.
Het is bijvoorbeeld wel mogelijk om één specifieke resonator op te laden of te upgraden waarom niet dan één specifieke aan te vallen.
http://ingressfieldguide....s-attacking-enemy-portals
Nu maar es even (2wkn tot 2mnd) wachten toch? Of zijn er nog manieren waarop het sneller kan?
Het invite topic / reddit / G+ in de gaten houden.ed-oorklep schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:30:
Hmmm, gisteren ook maar eens een activatie code aangevraagd, na het lezen van dit Topic.
Nu maar es even (2wkn tot 2mnd) wachten toch? Of zijn er nog manieren waarop het sneller kan?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Of unieke "fan"-art maken en dit posten naar hun G+ pagina!ed-oorklep schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:30:
Hmmm, gisteren ook maar eens een activatie code aangevraagd, na het lezen van dit Topic.
Ik zie elke dag mensen die invite codes krijgen toegestuurd naar aanleiding van hun creaties.
Ik ben nog L1 dus die kan ik wel gebruiken
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Genoeg inzoomen op de kaart en ik ontdekte deze neutrale portal. Ik kon lekker in de auto blijven zitten en heb het geluid op de auto instalatie gezet, spooky sounds.
Ik begin er iets meer van te snapen (ben nog level 1) Ik heb nu in mijn inventory (?) 7 L1 Xmp bursters, een L2 Xmp burster, een L3 Xmp burster en een Portal key. Ik weet nog niet precies wat ik hiermee kan maar dat wordt wel duidelijk als ik wat vaker op die plek kom neem ik aan.
Al heb ik het nog niet helemaal door, ik vind het nu al een geweldig iets dat Ingress
Key heb je nodig om vanaf een andere portal een link naar die portal te leggen. Met een L1 portal kun je maar 160 meter ofzo, dat schiet niet op, maar zo dichtbij liggen ze soms wel.mir4dor schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:36:
Ik begin er iets meer van te snapen (ben nog level 1) Ik heb nu in mijn inventory (?) 7 L1 Xmp bursters, een L2 Xmp burster, een L3 Xmp burster en een Portal key. Ik weet nog niet precies wat ik hiermee kan maar dat wordt wel duidelijk als ik wat vaker op die plek kom neem ik aan.
Al heb ik het nog niet helemaal door, ik vind het nu al een geweldig iets dat Ingress
je kunt (ook als L1) van een andere portal van deelfde kleur een link leggen over een grotore afstand, als die portal maar hoog genoeg level heeft.
Speel de training maar eens na.. die zit nog in je scanner.
Bursters heb je nodig om een portal over te nemen. Als L1 moet je dan vrijwel op op een resonator gaan staan en dan nog hem je er een heel stel nodig. Wellicht handig als de portal toch bijna decayed is. Ik neem aan dat op hogere levels bursters effectiever worden.
TIP: de 0.20 scanner heeft andere rechten en MOET je dus even accepteren in je googleplay. Die gaat niet automatisch.
[ Voor 11% gewijzigd door leuk_he op 02-02-2013 17:12 ]
Ik heb vandaag ook wat foto's ingediend die naar mijn mening redelijk portal waardig zijn, genoeg voetgangers gebied hier maar nog geen portals.
Burp
Ah okay. Hoe gaat dat dan als iets wordt geaccepteerd, krijg je een mailtje of blijf je gewoon goed opletten tot je ingediende portal "live" wordt ?Wii4all schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:23:
Ik heb vanaf december 15 portals ingediend er zijn er 10. Goedgekeurd en toegevoegd. Bruggen /een gebouwd/ rotondes / beelden ik heb het idee als je de straatnaam toevoegd dan wordt hij makkelijker geacccepteerd.
Zelf zoek ik de originele naam van het standbeeld/kunstwerk en plaats die naam plus het bouwjaar ervan in de mail naar Nia Super Ops.
Burp
Dat is snel!
Oeps.. sorry. Heb er wat groen doorheen gegooid.Xesxen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 01:37:
[...]
Ah, ik zit ook in heerlen. Die kaart is daar lekker blauw.
Hoe doen jullie dit ? Na twee resonators geplaats te hebben heb je die cool-down van 5 minuten, wat doe je in die vijf minuten ? Beetje rondjes lopen of wachten. Ik bedoel, het staat best raar: zooitje kl*te weer en dan sta je daar als volwassen kerel een kwartier met je phone te spelen
Ik ben ook nog naar mijn eerste portal gereden die ik gisteren heb gecaptured. Ik kon, wachtende op het verkeerslicht, vanuit de auto m'n resonators bijvullen. Lekker makkelijk.