Na eerste enkele Nokia's heb ik een hele tijd altijd Sony's gehad (T610, K750, K800, Xperia X1), enkel de X1 viel me tegen qua bouwkwaliteit en Windows Mobile was echt een ramp. Daarna getwijfeld om voor een Xperia X10 te gaan, maar toen ik die vergeleek met de Galaxy S ben ik toch maar voor de Galaxy gegaan.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:36:
[...]
Ik heb eigenlijk heel mijn leven al Ericsson ( R600 ), Sony Ericsson ( T68i, T610i, K700, W810i, G900, X10 en S ) en stap na de de S gewoon ook weer over op een Sony. Noem het een soort fanboy gedrag maar ik heb gewoon een heel goed gevoel bij het merk wat ik bij anderen niet heb.
De Galaxy is eigenlijk wel mijn beste telefoon tot nu toe geweest, daar was ik erg tevreden mee. En nu zit ik al een tijd met de Xperia S, aangezien er maar geen nieuwe Galaxy (SIII) kwam. Als de Galaxy eerder was geweest, dan was ik waarschjinlijk daar wel voor gegaan.
Met HTC heb ik echt nooit wat gehad, alhoewel ik de OneX eigenlijk wel een erg mooi toestel vind.
Ik moet eerst nog zien of de Z me in het echt kan overtuigen, maar die staat nu wel bovenaan het lijstje. Ik was eerst bang dat die te groot ging zijn, maar als ik de vergelijkingen zie met de SIII en de OneX dan valt dat nog best mee
Ze zijn inderdaad weer op de goeie weg. Over een paar maanden ga ik ook weer voor een jaar verlengen, ik vind het toch wel erg leuk om elk jaar een nieuw toestel te kunnen kiezen.En dan heb ik het over het design en de UI die ik bij Sony gewoon mooier vind dan bij andere merken. Vroeger waren ze ook echt vooruitstrevend en dat was de laatste jaren minder maar ze zijn weer flink aan de weg aan het timmeren. Qua design vind ik de Z nu echt wel de ultieme telefoon ( terwijl ik toch vaak meer had met de ZL, X10 en S die wat meer gevormd zijn naar je hand ) maar dat glasi.c.m. die waterdichtheid en compactheid
.
( En natuurlijk nog even de WMC en prijzen bij 1 jarige verlenging afwachten )
[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 17-01-2013 12:13 ]
PSN id: NL_SToRM