Heb de telefoon vrijdag besteld.
Wordt over een week of 4 geleverd.
Iemand al oplosingen voor screen/back protectors en covers?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zuinig mee om gaan en niet laten vallenLynx schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:29:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 13-01-2013 18:57 ]
PSN id: NL_SToRM
Jup!CLB schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:50:
[...]
Kun je ook de 'witte' regelen te zien in: [video]
[ Voor 31% gewijzigd door AmbroosV op 13-01-2013 19:33 ]
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?Lynx schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:29:
Heb de telefoon vrijdag besteld.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Had je al bedankt, but thanks again!AmbroosV schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:00:
Jup!
Alle wallpapers en lockscreens: https://lh.rs/kEJrpDiZKZXS
Regel dat even in het levertijdentopic zou ik zeggenJ.Gronkjaer schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:04:
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hulde, ik heb hem een plaatsje gegeven op mijn tweede bureaublad.AmbroosV schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:00:
[...]
Edit: en daarom heb ik, speciaal voor CLB, een witte versie gemaakt: http://www.imgus.net/bild...da8c30a0516c75847731e.png
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 13-01-2013 20:22 ]
Het alternatief is de SBH-20, welke tegelijkertijd met de Z(L) was aangekondigd:FongWan schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:48:
Can't wait tot deze in winkel te koop is, wil hem toch wel in het echt zien voordat ik hem koop maar deze staat met stip op #1. Denk niet dat de Samsung S4 of HTC M7 de Xperia Z gaan overtreffen qua totaal pakket.
En dan met deze bluetooth headset gebruiken en je hebt geen geklooi met headset aansluiten aan je Z. Het is ook nog een fm-radio en mp3 speler, met .... micro sd slotOok te gebruiken met een zooi andere Android phones.
http://www.sonymobile.com...adset-pro/specifications/
[afbeelding]
Het is Bluetooth dus de kwaliteit is nooit zo heel geweldig. Vergelijkbaar met de gemiddelde MP3. Als de accessoires en de telefoon allebei AAC over A2DP ondersteunen kunnen ze ook dat gebruiken voor een hogere kwaliteit.M-en-M schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:38:
[...]
Ik maak me echter zorgen om hoe het zit met de geluidskwaliteit van deze dingen, niet alleen omdat het Bluetooth is, maar ook omdat ik geen idee heb wat voor DACs en versterkers er in zitten. (Al weten we net zo min over deze componenten in de Xperia Z zelf. Ik vermoed de Qualcomm WCD9310 combi die we tot nu toe altijd met de S4 SoCs hebben gezien, welke vrij goed is. Maar ik hoop stiekem dat ze evenveel moeite aan de geluidskwaliteit hebben besteed als de marketing beweert, en dan niet in de vorm van software troep.)
Je kan helemaal in het begin van de video zien dat de helderheid op de Xperia Z helemaal open staat. Op zo'n beursvloer is het best wel donker, en wanneer je dan een video maakt van een telefoon met de brightness op het complete maximum vergeleken met een iPhone waar alles vrij donker staat dan lijkt alles natuurlijk veel bleker.alwaysleft schreef op maandag 14 januari 2013 @ 00:49:
In dit filmpje zie je toch echt goed, hoe slecht de kijkhoek is van de Xperia Z in vergelijking met de Iphone 5. Bizar verschil:
YouTube: Sony Xperia Z vs iPhone 5
[ Voor 4% gewijzigd door AmbroosV op 14-01-2013 01:59 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 01:16 ]
alwaysleft schreef op maandag 14 januari 2013 @ 00:49:
In dit filmpje zie je toch echt goed, hoe slecht de kijkhoek is van de Xperia Z in vergelijking met de Iphone 5. Bizar verschil:
YouTube: Sony Xperia Z vs iPhone 5
Precies, iedereen noemt dat als een nadeel, ik zie het alleen maar als voordeel: Hoe vaak ik bij andere in de lift volledige berichten kan meelezen omdat ze zo'n fijne hoge helderheid en ruime kijkhoek hebben..418O2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:43:
Hoe vaak kijk je niet recht op het scherm van je telefoon? Ik snap het probleem niet zo. Bij een TV is het een punt waar je op moet letten, maar bij een telefoon?
Viel me ook op, Android ziet er niet uber smooth uit op de Xperia Z. Terwijl het bij de Nexus 4 wel super loopt, toch de Sony UI?Donstil schreef op maandag 14 januari 2013 @ 02:01:
Toch blijft het verbazen hoe geoptimaliseerd iOS is. De iPhone5 is alweer 3maanden oud en heeft een Dualcore CPU die vergeleken met Android en een Quadcore alles lijkt te verslaan.
Jammer dat ze bij dat kleine scherm blijven en die interface uit 2007
[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 14-01-2013 10:50 ]
Daarom heb ik ook een plasma TV en een AMOLED telefoon, geen gedonder met kijkhoeken.418O2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:43:
Hoe vaak kijk je niet recht op het scherm van je telefoon? Ik snap het probleem niet zo. Bij een TV is het een punt waar je op moet letten, maar bij een telefoon?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die resolutie nietSToRM666 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:09:
Ze hadden van mij het scherm van de Vita wel mogen gebruiken.
Dat is echt een indrukwekkend scherm met grote kijkhoeken en ook 5 inch.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 14-01-2013 12:18 ]
Verwijderd
Met veel minder mooie echte kleuren? Geef mij maar een sony met een minder goede kijkhoek ( en het is echt niet zo dat als je schuin kijkt je ineens niks meer ziet of dat het ineens verschrikkelijk slecht beeld is ) maar welmet prachtige kleuren op het scherm.Senor Sjon schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:10:
[...]
Daarom heb ik ook een plasma TV en een AMOLED telefoon, geen gedonder met kijkhoeken.
Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Japan Display, waar Sony hun panelen vandaan haalt, stelt dat hun 5" 1080p paneel "slechts" 71% van het NTSC vult. (Ze geven overigens ook kijkhoeken van 160 graden bij een sterk verlaagd contrast aan.) Dit komt ongeveer overeen met de 100% sRGB die Sharp (waar HTC dus hun paneel voor de DNA/Butterfly vandaan haalt) claimt bij hun paneel, al heeft deze laatste dus veel betere kijkhoeken.AmbroosV schreef op maandag 14 januari 2013 @ 01:10:
[...]
Wat ook nieuw is aan de Xperia Z is dat de kleuren accuraat en diep zijn. De kleurgamut van de Xperia Z is erg groot. Dit is iets wat je niet kan zien op foto's of op je normaal scherm simpelweg omdat de meeste schermen verre van zo'n uitgebreid kleurbereik hebben. Ik weet niet of het klopt, maar op Esato werd er vermeld dat de kleurruimte 100% van NTSC haalt. Hoewel 100% NTSC me hoogst onwaarschijnlijk lijkt heeft Sony wel vermeld op hun site dat het scherm een "wide gamut" heeft, wat overeenkomt met minstens 92% NTSC. Mijn laptopscherm haalt bijna 100% van AdobeRGB (vergelijkbaar met NTSC) en zolang je zo geen scherm hebt gezien heb je geen idee wat je mist. Een hoge kleurgamut zorgt voor diepere kleuren zonder dat alle kleuren opgeblazen worden (zoals bij een AMOLED-scherm). Het valt vooral op bij pure kleuren, zoals puur rood of puur blauw. Waar puur rood er op de meeste monitoren toch altijd wat rozig uitziet is dat op een monitor met een groot kleurbereik echt bijna bloedrood, en dus bloedmooi. De meeste monitoren halen niet eens sRGB op deze grafiek, en sRGB is ongeveer 72% van NTSC (vergelijk dat dus met 92%+ van de Z):
[afbeelding]
Ik gebruik zelf al sinds die enigszins uit is een MW600 en het bevalt echt prima. Geluid is niet merkbaar slechter als je gewoon luistert (lees: in trein/ov e.d.). Pas als je echt heel nauwkeurig gaat luisteren mis je iets in het hoog, maar absoluut niet storend en het meer dan waard. Je realiseert je dan pas wat een genot het is om gewoon de telefoon uit je broek te kunnen halen zonder dat draad.M-en-M schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:38:
[...]
Ik maak me echter zorgen om hoe het zit met de geluidskwaliteit van deze dingen, niet alleen omdat het Bluetooth is, maar ook omdat ik geen idee heb wat voor DACs en versterkers er in zitten. (Al weten we net zo min over deze componenten in de Xperia Z zelf. Ik vermoed de Qualcomm WCD9310 combi die we tot nu toe altijd met de S4 SoCs hebben gezien, welke vrij goed is. Maar ik hoop stiekem dat ze evenveel moeite aan de geluidskwaliteit hebben besteed als de marketing beweert, en dan niet in de vorm van software troep.)
Die informatie van JDI had ik nog niet gezien, en het is dus perfect mogelijk dat het inderdaad maar 71% is (en dat zal wel zo zijn). Die bron op Esato wordt daar om één of andere reden als god behandeld maar de meeste dingen die hij zegt zijn compleet onzin.M-en-M schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:03:
[...]
Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Japan Display, waar Sony hun panelen vandaan haalt, stelt dat hun 5" 1080p paneel "slechts" 71% van het NTSC vult. (Ze geven overigens ook kijkhoeken van 160 graden bij een sterk verlaagd contrast aan.) Dit komt ongeveer overeen met de 100% sRGB die Sharp (waar HTC dus hun paneel voor de DNA/Butterfly vandaan haalt) claimt bij hun paneel, al heeft deze laatste dus veel betere kijkhoeken.
Zou natuurlijk wel fantastisch mooi zijn als je gelijk hebt en ze zomaar een compleet ander paneel gebruiken.
In de whitepaper staat ook alleen "wide colour gamut".And with the wide colour gamut it gives you the widest colour spectrum, so you can view every detail in vivid colour.
[ Voor 10% gewijzigd door AmbroosV op 14-01-2013 14:12 ]
Of het een must-see is of niet is vrij afhankelijk van de persoon, niet? Ik vind het zelf namelijk compleet niet relevant hoe mijn beeld eruit ziet onder een hoek.Senor Sjon schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:24:
Kan ook zijn dat het een marktintroductie van het scherm is en dit het eerste toestel. Dan zullen ze niet teveel van tevoren lekken?
Mijn schoonzusje heeft de Xperia T(?) in ieder geval het topmodel van vorig voorjaar. Onder een hoek vind het beeld toch wel erg veranderen. Dit is dus een must see in de winkel voor aanschaf.
Same here. Een behoorlijk nonissue mijns inziens. 99% van de tijd hou je het toestel rechts voor je neus. De ene keer dat iemand anders wil meekijken oid, is het nog steeds geen probleem. Er wordt gesproken alsof er helemaal niets te zien is vanuit een hoek.Cyleo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:18:
[...]
Of het een must-see is of niet is vrij afhankelijk van de persoon, niet? Ik vind het zelf namelijk compleet niet relevant hoe mijn beeld eruit ziet onder een hoek.
Verwijderd
Ik hou mijn S in een nog ergere hoek en ik zie alles nog prima op het scherm, kan de tijd rechtsboven zelfs nog perfect aflezen en ook de rest is prima nog qua kleuren. En de S heeft 'slechte' kijkhoeken waarbij de Z zoveel beter zal zijn.CLB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:10:
Leuk en aardig allemaal, dat je geen kijkhoeken nodig hebt of wel of dat 'n telefoon alleen voor jezelf is.
Toch is het imho gewoon bad dat 'n kijkhoek totaal verne*kt bij 'n high-end telefoon... Zoiets is leuk:
[afbeelding]
Want? En er zit nogal wat verschil tussen "totaal verneukt" en "prima, met wat kleurafwijkingen".CLB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:10:
Toch is het imho gewoon bad dat 'n kijkhoek totaal verne*kt bij 'n high-end telefoon...
Ja precies, een hoge kijkhoek verhoogt het gevoel van kwaliteit,CLB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:10:
Leuk en aardig allemaal, dat je geen kijkhoeken nodig hebt of wel of dat 'n telefoon alleen voor jezelf is.
Toch is het imho gewoon bad dat 'n kijkhoek totaal verne*kt bij 'n high-end telefoon... Zoiets is leuk:
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 14-01-2013 18:47 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
ja ik heb vandaag ook de hele dag gekeken en het viel mij op dat de helderheid van het scherm op vol stond en ze een of andere achtergrond gebruiken die wat wittig isDonstil schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:50:
@Kees.
Ik heb best wat Experia Z Youtube spul gekeken gister en op een hoop filmpjes was het best duidelijk te zien. Ik zou hem er niet voor laten liggen maar echt fraai is het niet.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
[ Voor 26% gewijzigd door AmbroosV op 14-01-2013 18:58 ]
Op dit filmpje vind ik het dan wel weer meevallenAmbroosV schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:54:
Kijk eens naar deze video, in het begin. Hier zie je een Xperia Z met helderheidsinstellingen die aangepast zijn aan de omgeving. Als ik op die video af ga zie ik in de eerste 45° (van de 90° tot je het scherm niet meer ziet) toch helemaal geen probleem en is het zwart van de softkeys niet te onderscheiden van de behuizing (en dat is exact wat je wil). Okay, het is jammer dat het daarbuiten allemaal wat bleker is, maar het probleem is echt niet zo groot.
[video]
Wat trouwens ook typisch is is dat het het ergst is als je afbuigt over de twee assen en niet in één richting. Als je de telefoon enkel horizontaal draait of enkel verticaal draait neemt het contrast nog niet zo erg veel af. Wanneer je vanuit een hoek kijkt (van linksonder bvb, waar je zowel horizontaal als verticaal afwijkt) neemt het contrast wel veel meer af.
Verwijderd
Omdat de HTC Buttefly/DNA/M7 hiermee moet concurreren. 1080P wordt het 2013 dingetje op telefoons.CLB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:17:
Op de Z danMaar zoiets zal het zijn ja... Tevens vind ik nergens One X(+) vs Xperia Z shizzle, jammer.
Geen geweldige video maar:CLB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:37:
Ik had het niet over de resolutie, maar over het uiterlijk, design, grootte
Even voor de duidelijkheid: Het scherm is nog prima afleesbaar, de kleuren zijn alleen iets meer uitgewassen. Dat is hetSenor Sjon schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:05:
In de auto kijk ik er met een brodit houder wel onder een hoek naar, vandaar dat het een issue kan zijn. Je kan het toestel vaak niet helemaal naar je toe draaien.
Ja dat vind ik nou ook wel jammer, Gebruik het nu met de Nokia 920 en is toch best wel handig en stoer.Cyleo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:23:
[...]
Ik vind eigenlijk het gebrek aan draadloos opladen veel storender
http://www.xperiablog.net/2013/01/12/xperia-z-in-drop-test/Kees_frl schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:57:
Het glas loopt echt helemaal door tot in de hoeken, benieuwd naar de eerste droptesten hoewel ik in de laatste jaren alleen mijn aller eerste nokia 33nogwat eens heb laten vallen
Vind de one x iet sneller performen, apart!
Verwijderd
Het is natuurlijk niet dat achterlijke glas wat Apple bij zijn Iphone genruikt he. Ik heb er vertrouwen in, helemaal omdat ik bij mijn Xperia S ook al flink wat droptesten heb gedaan onbedoeld. Op meerdere plekken is de rand ingedeukt maar het scherm is nog helemaal heel en krasvrij.Kees_frl schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:57:
Het glas loopt echt helemaal door tot in de hoeken, benieuwd naar de eerste droptesten hoewel ik in de laatste jaren alleen mijn aller eerste nokia 33nogwat eens heb laten vallen
Ligt het aan mij of zie ik alleen een vergelijking qua design?alwaysleft schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:30:
[...]
Vind de one x iet sneller performen, apart!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 21:38 ]
Wat is daar mee dan? Heb 5 modellen iPhones (iPhone, 3g, 3gs, 4, 4s) gehad en nooit krassen op het scherm,Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:34:
[...]
Het is natuurlijk niet dat achterlijke glas wat Apple bij zijn Iphone genruikt he.
[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 14-01-2013 21:38 ]
Verwijderd
Achterkant bedoelt hij. Hoewel ik ook genoeg gebroken voorkanten heb gezien.Donstil schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:36:
Hoop toch stiekem nog op GorillaGlass (ook al is die kans heel klein). Daar heb ik al een hele tijd ervaring mee en is me altijd prima bevallen (lees: nooit krassen zonder screenprotector)
[...]
Wat is daar mee dan? Heb 5 modellen iPhones (iPhone, 3g, 3gs, 4, 4s) gehad en nooit krassen op het scherm,
Ooh achterkant, ja heb ze genoeg gebroken gezien maar ook zat gebroken Samsung's. OneXen en ExperiasVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:39:
[...]
Achterkant bedoelt hij. Hoewel ik ook genoeg gebroken voorkanten heb gezien.
Verwijderd
Dit vind ik nogal wat durf... ik zie geen andere fabrikant zo hun mobieltje laten vallen. Als hij breekt dan vergaat ook je reputatie. Vooral als Sony representatief persoon!cirflexx schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:21:
xperiablogheeft een droptest video gepost op hun site
http://www.xperiablog.net/2013/01/12/xperia-z-in-drop-test/
ook is er een twitter bericht onder gezet namens het glas.
''we don’t comment on supplier names but Xperia Z uses durable tempered glass that has equiv specs to Gorilla/Dragontrail ^SM''
dus het is niet dragontrail maar een andere glas fabrikant, gelukkig wel met bijna de zelfde specs.
Verwijderd
Hehe, Ik weet ook zeker dat als ik de Z neem (kans is groot) dat ik hem weet te breken. Mijn Arc is nog steeds heel maar heeft in de 2 jaar aardig wat chroom verloren en deukjes opgelopen. Misschien toch maar wat zuiniger zijn.Donstil schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:40:
[...]
Ooh achterkant, ja heb ze genoeg gebroken gezien maar ook zat gebroken Samsung's. OneXen en Experias
Het is wel Dragontrail, maar waarschijnlijk hebben ze niet genoeg betaald/korting gekregen om de naam te mogen/willen gebruiken. Er zijn verschillende interne bronnen die het hebben bevestigd. Het is vergelijkbaar met het glas op de Xperia Active, en dat is vrij legendarisch stevigCLB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:31:
Is dus geen dragontrail..
Nooit gebruikt, ga het ook niet missen. De tekstveldjes waren veel te klein om bruikbaar te zijn, en op een status of post tappen stuurde je altijd naar de bijhorende mobiele site. Socialife ziet er veel beter uit.sedad schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:15:
Hoe zijn jullie ervaringen met timescape?
Dan vind ik het vrij apart als je zulke dingen gaat roepen...AmbroosV schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:11:
Het is wel Dragontrail, maar waarschijnlijk hebben ze niet genoeg betaald/korting gekregen om de naam te mogen/willen gebruiken. Er zijn verschillende interne bronnen die het hebben bevestigd. Het is vergelijkbaar met het glas op de Xperia Active, en dat is vrij legendarisch stevig
Uiteindelijk maakt het niet zo veel uit, maar het is Dragontrail of iets even stevig. Sony heeft een wat vreemde bedrijfscultuurCLB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:36:
[...]
Dan vind ik het vrij apart als je zulke dingen gaat roepen...
Sony Xperia News (@SonyMobileNews) tweeted at 4:21 AM on Fri, Jan 11, 2013:
.@mwuhani3609 we don’t comment on supplier names but Xperia Z uses durable tempered glass that has equiv specs to Gorilla/Dragontrail ^SM
Verwijderd
De 'feed' widget heb ik altijd vol gebruikt. Toen die nog die tegels had gewoon op mijn homescreen, nu op de S gewoon op het scherm ernaast en gebruik hem nu ook een stuk minder. De Timescape app zelf heb ik nooit gebruikt, werkte niet goed genoeg en was traag ( X10 ), op de S gewoon overbodig.sedad schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:15:
Hoe zijn jullie ervaringen met timescape?
Homescreen X10 met Timescape goed in gebruik:
Timescape UI:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 22:45 ]
kwist niet dat t verandert was in sociallife maar ziet er goed uit.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:43:
[...]
De 'feed' widget heb ik altijd vol gebruikt. Toen die nog die tegels had gewoon op mijn homescreen, nu op de S gewoon op het scherm ernaast en gebruik hem nu ook een stuk minder. De Timescape app zelf heb ik nooit gebruikt, werkte niet goed genoeg en was traag ( X10 ), op de S gewoon overbodig.
Vond de Timescape UI van de X10 destijds wel geniaal. Maar Timescape was echt toe aan een flinke opknapbeurt en ik hoop dat Socialife dat gaat brengen.
[...]
http://www.xperiablog.net...cape-long-live-socialife/ Is ook nog maar net bekend. Het zijn wel de fanatiekelingen hier hésedad schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:49:
[...]
kwist niet dat t verandert was in sociallife maar ziet er goed uit.
Ik weet niet of het je al is opgevallen, maar de laatste tijd zijn er enkele artikels op Xperiablog met mijn naam onderCyleo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:09:
[...]
http://www.xperiablog.net...cape-long-live-socialife/ Is ook nog maar net bekend. Het zijn wel de fanatiekelingen hier hé
Binnen 1 jaar en 6 à 7 maanden, is het plan
[ Voor 29% gewijzigd door AmbroosV op 14-01-2013 23:37 ]
Verwijderd
JaloersAmbroosV schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:29:
[...]
Binnen 1 jaar en 6 à 7 maanden, is het planHopelijk binnen exact één jaar al beginnen met een stageplaats!
Ik studeer nu software development, gelukkig aan een hogeschool met een goede reputatie - en ik probeer me in m'n vrije tijd wat extra toe te leggen op Android en Sony Mobile in 't algemeen. Hoop in de zomer te kunnen vertrekken op Erasmus voor een half jaartje naar de universiteit van Linköping, waar het niveau erg goed is en ik m'n Zweeds al kan trainen. Terwijl ik daar ben probeer ik dan ook eens langs te gaan bij Sony Mobile in Lund om een stageplaats vast te strikken. Op die stageplaats kan ik mezelf dan bewijzen en hopelijk een vast contract vastkrijgenVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:37:
[...]
JaloersWat voor opleiding en werk moet je daarvoor doen dan om binnen te komen?
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 00:02 ]
Verwijderd
Klinkt als een plan!AmbroosV schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:42:
[...]
Ik studeer nu software development, gelukkig aan een hogeschool met een goede reputatie - en ik probeer me in m'n vrije tijd wat extra toe te leggen op Android en Sony Mobile in 't algemeen. Hoop in de zomer te kunnen vertrekken op Erasmus voor een half jaartje naar de universiteit van Linköping, waar het niveau erg goed is en ik m'n Zweeds al kan trainen. Terwijl ik daar ben probeer ik dan ook eens langs te gaan bij Sony Mobile in Lund om een stageplaats vast te strikken. Op die stageplaats kan ik mezelf dan bewijzen en hopelijk een vast contract vastkrijgen
Droomscenario, maar komHet zou wel eens kunnen lukken, Sony Mobile is bergen programmeurs aan het aannemen om de updatecyclus te versnellen.
Klinkt goed.AmbroosV schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:42:
[...]
Ik studeer nu software development, gelukkig aan een hogeschool met een goede reputatie - en ik probeer me in m'n vrije tijd wat extra toe te leggen op Android en Sony Mobile in 't algemeen. Hoop in de zomer te kunnen vertrekken op Erasmus voor een half jaartje naar de universiteit van Linköping, waar het niveau erg goed is en ik m'n Zweeds al kan trainen. Terwijl ik daar ben probeer ik dan ook eens langs te gaan bij Sony Mobile in Lund om een stageplaats vast te strikken. Op die stageplaats kan ik mezelf dan bewijzen en hopelijk een vast contract vastkrijgen
Droomscenario, maar komHet zou wel eens kunnen lukken, Sony Mobile is bergen programmeurs aan het aannemen om de updatecyclus te versnellen.
[ Voor 7% gewijzigd door AmbroosV op 15-01-2013 11:35 ]
[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 15-01-2013 11:26 ]
[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 15-01-2013 11:34 ]
super toestel, alleen nu weet ik het zeker. Die kijkhoeken zijn belabberd, echt belabberd ivm iPhone 5. Houdt me tegen hem nu al te pre-orderenAmbroosV schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:15:
Ik heb ze nog niet bekeken, maar Clove heeft een hoop video's van het toestel online gezet:
Denk er wel aan dat deze video's gemaakt zijn met een vroege software, ik heb een paar ontbrekende features gespot. De software heeft development logging ingeschakeld en is daardoor wat trager dan een retailtoestel.
Xperia Z size comparison
YouTube: Sony Xperia Z Hardware Size Comparison
Xperia Z software tour
YouTube: Sony Xperia Z Software Tour
Xperia Z vs. Galaxy S 3
YouTube: Sony Xperia Z v Samsung Galaxy S3
Xperia Z vs. Nexus 4
YouTube: Sony Xperia Z v Google Nexus 4
Xperia Z connectivity demo
YouTube: Sony Xperia Z Connectivity Demo
Xperia Z hardware tour
YouTube: Sony Xperia Z Hardware Tour
Xperia Z languages
YouTube: Sony Xperia Z Languages
Xperia Z MHL/HDTV demo
YouTube: Sony Xperia Z MHL/HDTV Demo
Xperia Z 1080p HD video sample
YouTube: Sony Xperia Z 1080p HD Video Sample
Xperia Z water test
YouTube: Sony Xperia Z Water Test
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 11:57 ]
Maar jellybean krijg je toch nooit zo laggy?CLB schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:04:
Omdat het betasoftware is, tevens valt het me (weer) op dat Clove ook '32GB MicroSD' als max noemt.
Zeker krijg je jelly bean nog laggy. Misschien vanwege beta drivers (immers, het is grafisch versneld, als die driver nog niet lekker is -> lag)alwaysleft schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:07:
[...]
Maar jellybean krijg je toch nooit zo laggy?
[ Voor 10% gewijzigd door Cyleo op 15-01-2013 12:13 ]
Zit er nou zo een diepe kras op de achterkant?AmbroosV schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:15:
Ik heb ze nog niet bekeken, maar Clove heeft een hoop video's van het toestel online gezet:
Denk er wel aan dat deze video's gemaakt zijn met een vroege software, ik heb een paar ontbrekende features gespot. De software heeft development logging ingeschakeld en is daardoor wat trager dan een retailtoestel.
Xperia Z size comparison
YouTube: Sony Xperia Z Hardware Size Comparison
Geloof het niet. Wanneer de Xperia T erbij wordt gehaald is het scherm daar nog helemaal netjes. Daarna laten ze de achterkant van de Z zien, waarop je duidelijk een kras-achtig iets ziet. Hierna wordt het scherm van de T tegen de achterkant van de Z gehouden en zit diezelfde "kras" op het scherm van de T.Donstil schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:26:
[...]
Zit er nou zo een diepe kras op de achterkant?
[ Voor 4% gewijzigd door SOEFuture op 15-01-2013 13:41 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq