Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mwaaaah, garantie verhalen zit me niet zo lekker. Merk al in de Nexus 4 topic dat het vervelend is. Ik ken het systeem met bedrijven die voor je doorsturen etc.. (via VPN bestellen etc..)., maar ik wil gewoon naar een Nederlandse winkel kunnen lopen en dat ding kopen. Als 'ie stuk gaat, geen gezeur. Voor een IT'er ben ik luiCLB schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:28:
Waarom exit, importeren is net zo makkelijk als bestellen via 'n NL winkel, duurt alleen wat langer
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Kan op Google nou niet echt een verschil vinden. Iemand hier die dat weet?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gok van wel!roflexx schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:08:
komt de paarse uitvoering hier ook beschikbaar?
mja vraag komt misschien stom over,maar bij alle sites kan je em alleen in zwart en wit pre-orderen.
Nou omdat het glas van mijn Heineken glas ook niet zomaar geschikt is voor op een gsm, dragontail kan dus puur marketing zijn, een gorillaglass schermpje heeft zich voor mij al bewezen namelijk.CLB schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:06:
Waarom zou er verschil moeten zijn?
Anoniem: 114616
Dragontrail ook hoor, volgens mij had de Sony Ericsson Xperia Active ook dragontrail glas.Donstil schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:11:
[...]
Nou omdat het glas van mijn Heineken glas ook niet zomaar geschikt is voor op een gsm, dragontail kan dus puur marketing zijn, een gorillaglass schermpje heeft zich voor mij al bewezen namelijk.
( Neem aan dat het nu weer verder is dan toen en sowieso moet je die Z niet gana bewerken met een hamer

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 10-01-2013 23:30 ]
Vermoedelijk hetzelfde soort glas als in de Xperia Z, wederom heeft Sony nooit bevestigd dat het om Dragontrail Glass gaat maar 'insiders' beweren van wel.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hopelijk gaan ze dit in meer regio's doen
PSN id: NL_SToRM
Amerika: beide toestellen
India: beide toestellen
Indonesië: beide toestellen
Rusland: beide toestellen
Portugal: beide toestellen
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 11-01-2013 12:41 ]
In sommige filmpjes op youtube zijn er wat interviews met mensen van Sony, en daar hebben ze het over een worldwide release van de ZL.... Weet niet hoeveel we daaraan kunne verlenen.CLB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:36:
Doen ze ook:
Amerika: beide toestellen
India: beide toestellen
Indonesië: beide toestellen
Rusland: beide toestellen
Portugal: beide toestellen
By the Way, sommige site maken en melding van dat de front facing camera op de ZL 720p is, inplaast van 1080p op de Z. Is nog wel een beetje vaag. => bron: http://www.gsmarena.com/c...peria_zl-review-870p3.php
[ Voor 13% gewijzigd door FrankGuthrie op 11-01-2013 14:36 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Klopt. Moest een iets kleinere cameramodule in om de bezel smal te houden veronderstel ik.FrankGuthrie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:31:
[...]
By the Way, sommige site maken en melding van dat de front facing camera op de ZL 720p is, inplaast van 1080p op de Z. Is nog wel een beetje vaag. => bron: http://www.gsmarena.com/c...peria_zl-review-870p3.php
En hij is naar onderen verplaatst om zo 1,5mm lengte van het toestel te besparen.
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 11-01-2013 15:02 ]
Mijn Samsung Galaxy S2 brak ik zelf per ongeluk het scherm van en heb besloten die niet meer te laten repareren.
Mijn 'requirements' (lees wensenlijst) voor een mobiele telefoon:
1. Android
2. Waterproof ivm mijn korte doorlooptijd van smartphones tot nu toe
3. 4,3 inch of groter vanwege lange treinreizen met series/films.
4. Externe MicroSD ivm het makkelijker bijhouden van een muziek bibliotheek op telefoon/laptop tegelijkertijd.
Zaken die bij gelijke stand mijn keuze beinvloeden:
5. Kwaliteit van de camera
6. FM Radio
1 t/m 5 is een dikke check-in-the-box.
Geef me een reden om dit toestel niet te willen? Tenzij de ervaringen slecht zijn. Of tenzij er nog een toestel komt die waterbestendig is, net zo onbreekbaar glas heeft én een FM radio komt in de komende 2,5 maand gaat dit hem worden.
Gaat Sony dan (voor mij toch onverwacht) dé smartphone van 2013 leveren?
Ik gebruik het nauwelijks meer vanwege de dopjes, maar het moet toch mogelijk zijn de antenne in de behuizing te verwerken? Ze worden weer groter en groter. Dan kan je hem i.c.m. de desk stand helemaal als klokwekker gebruiken.
reken er niet op dat anderen dat gaan doen.Stpan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:01:
Mijn iPhone 3G begaf het destijds en T-Mobile wilde niets repareren onder de garantie want 'waterschade'.
Mijn Samsung Galaxy S2 brak ik zelf per ongeluk het scherm van en heb besloten die niet meer te laten repareren.
1. Android
4. Externe MicroSD ivm het makkelijker bijhouden van een muziek bibliotheek op telefoon/laptop tegelijkertijd.
6. FM Radio
Geef me een reden om dit toestel niet te willen? Tenzij de ervaringen slecht zijn. Of tenzij er nog een toestel komt die waterbestendig is, net zo onbreekbaar glas heeft én een FM radio komt in de komende 2,5 maand gaat dit hem worden.
Gaat Sony dan (voor mij toch onverwacht) dé smartphone van 2013 leveren?
Is die S2 te koop?
6 ook, Xperia Z heeft FM-radio met RDS aan boordStpan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:01:
1. Android
6. FM Radio
Ik ben van mening dat de Xperia Z qua featureset wél de smartphone van 2013 gaat worden. Qua SoC zal Samsung waarschijnlijk weer ietsje sneller zijn, maar de kans is klein dat Samsung een toestel met hardware van deze kwaliteit kan leveren (dun, waterdicht en vergelijkbare materialen). Daar moet je dan een afweging maken, en in theorie zou iedereen dan voor de Z moeten kiezen, eens je op het niveau van een S4 dualcore zit kan Android niet meer veel smoother.
Ik hoop het voor Sony en gun het ze ook maar dat je iets anders als de meute hebt vind ik ook wel lekker nuAmbroosV schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:28:
[...]
6 ook, Xperia Z heeft FM-radio met RDS aan boord
Ik ben van mening dat de Xperia Z qua featureset wél de smartphone van 2013 gaat worden. Qua SoC zal Samsung waarschijnlijk weer ietsje sneller zijn, maar de kans is klein dat Samsung een toestel met hardware van deze kwaliteit kan leveren (dun, waterdicht en vergelijkbare materialen). Daar moet je dan een afweging maken, en in theorie zou iedereen dan voor de Z moeten kiezen, eens je op het niveau van een S4 dualcore zit kan Android niet meer veel smoother.
Nieuwe Samsung komt er dan idd wel aan (s4 oid) maar een nieuwe knallende HTC verwacht ik eigenlijk niet super snel, die hebben dat 1080p toestel voor Asie en de VS natuurlijk maar daarvan verwacht ik eigenlijk dat hij iets aangepast toch naar Europa komt als antwoord op de andere 5" toestellen. Die HTC heeft alleen geen super specs, althans niet zoals de Z nu.
Edit: Waar zouden de 5" schermen ineens vandaan komen trouwens. Sony zegt ze zelf te maken maar leveren ze ook aan HTC en Huwayei, of zou het toeval zijn dat die andere merken ook een 5" 1080p scherm hebben gemaakt.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 11-01-2013 19:42 ]
HTC komt nog met de M7 die misschien indrukwekkende specs heeft, Sense heeft een hele overhaul gekregen.
[ Voor 19% gewijzigd door AmbroosV op 11-01-2013 20:00 ]
Zouden die toegepast worden in de z?
Kans is groot!Anoniem: 114616 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:03:
nieuws: Japan Display ontwikkelt 7"-tabletscherm met 2560x1600 pixels
Zouden die toegepast worden in de z?
Edit: nee, die zijn RGBW (WhiteMagic), de Z gebruikt gewone RGB-schermen.
[ Voor 10% gewijzigd door AmbroosV op 11-01-2013 20:16 ]

Ziet er heerlijk uit, niet? Dat is trouwens ook de resolutie die je gaat nodig hebben als je wallpapers 1:1 wil hebben
[ Voor 35% gewijzigd door AmbroosV op 11-01-2013 21:02 ]
Anoniem: 145867
Met ^^
Het leven is te kort om geduld te hebben!
http://www.engadget.com/2...eria-z-hands-on-ces-2013/Anoniem: 145867 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:15:
Zijn ook andere Sample en video shots die gemaakt zijn met de Xperia Z? Vooral geïnteresseerd in sample foto shots.
Dit artikel bevat sample shots.
[ Voor 53% gewijzigd door S_Chief op 11-01-2013 21:18 ]
Anoniem: 145867
Die had ik al gezien, echter er is zo weinigSChief schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:18:
[...]
http://www.engadget.com/2...eria-z-hands-on-ces-2013/
Dit artikel bevat sample shots.
Top man!AmbroosV schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:56:
[afbeelding]
Ziet er heerlijk uit, niet? Dat is trouwens ook de resolutie die je gaat nodig hebben als je wallpapers 1:1 wil hebben
Klopt, is een beetje lastig om meer shots te vinden.Anoniem: 145867 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:19:
[...]
Die had ik al gezien, echter er is zo weinighaha terwijl veel tech websites hem al wel in de handen hebben gehad..
Die launcher ben ik ook in geïnteresseerd trouwens, lijkt erop dat je eindelijk kan aanpassen hoeveel homescreens je wilt..
Heb de wallpaper gelijk ingesteld btw:

[ Voor 19% gewijzigd door S_Chief op 11-01-2013 21:24 ]
http://www.imgus.net/bild...990f9551e0b3bcecae4a7.jpg
Is 16:10, werkt ook netjes op 16:9-monitoren als je Fill/Vullen gebruikt (Windows).
Oké duidelijk, "toeval" dusAmbroosV schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:58:
HTC haalt z'n schermen voor de Droid DNA en Butterfly bij Sharp. LG Display maakt ook 5" FHD panels. Sony's schermen worden meestal gemaakt door Japan Display (een joint venture van Sony, Toshiba en Hitachi, voor 70% eigendom van de Japanse overheid) en ik gok dat dat nu ook zo is.
HTC komt nog met de M7 die misschien indrukwekkende specs heeft, Sense heeft een hele overhaul gekregen.
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 11-01-2013 22:24 ]
Ho ho, awesomeAmbroosV schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:23:
Als iemand 'm als desktop-wallpaper wil gebruiken:
http://www.imgus.net/bild...990f9551e0b3bcecae4a7.jpg
Is 16:10, werkt ook netjes op 16:9-monitoren als je Fill/Vullen gebruikt (Windows).
Your Friendly Neighborhood Moderator
YouTube: HDR-Testvideo: Sony Xperia Z | BestBoyZ (let niet op de jappannerAnoniem: 145867 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:15:
Zijn ook andere Sample en video shots die gemaakt zijn met de Xperia Z? Vooral geïnteresseerd in sample foto shots.
Even op HD zetten
Ziet er erg goed uit, de komende weken nog even werken aan de auto stabilisatie en voor de rest niks meer aan doen!

En nog meer: http://bestboyz.de/xperia...k&utm_campaign=shortlinks
Haha opdrukken +10.J.Gronkjaer schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:42:
[...]
YouTube: HDR-Testvideo: Sony Xperia Z | BestBoyZ (let niet op de jappanner)
Even op HD zetten![]()
Ziet er erg goed uit, de komende weken nog even werken aan de auto stabilisatie en voor de rest niks meer aan doen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Camera ziet er aardig uit, niet bijzonder goed oid.
Niet echt beter in vergelijking met mijn iPhone 5 qua foto's. Jammer, had meer verwacht qua camera van Sony!J.Gronkjaer schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:42:
[...]
YouTube: HDR-Testvideo: Sony Xperia Z | BestBoyZ (let niet op de jappanner)
Even op HD zetten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In die HDR-video zie je wel al goed het effect van HDR: zonder HDR was die lucht waarschijnlijk helemaal wit geweest vanwege het verschil in helderheid.
Wel in de video dus geen stabilisatie. Shame on you, Sony!!AmbroosV schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:28:
De foto's zijn inderdaad vrij average. Op geen enkele manier slechter dan de competitie (en denk eraan dat de resolutie nog steeds een stuk hoger is), maar het is geen grote verbetering. Veel betere camerakwaliteit zonder het objectief en de sensor groter te maken is bijna niet haalbaar. Er valt gewoon niet genoeg licht op zo'n klein stukje CCD/CMOS.
In die HDR-video zie je wel al goed het effect van HDR: zonder HDR was die lucht waarschijnlijk helemaal wit geweest vanwege het verschil in helderheid.
Denk eraan dat het wel eens zou kunnen dat stabilisatie in de video gewoon uitstond. En zo heel erg veel kan softwarestabilisatie nu ook niet doen, het uiteindelijke resultaat hangt vooral af van hoe stabiel de telefoon vastgehouden wordt.alwaysleft schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:32:
[...]
Wel in de video dus geen stabilisatie. Shame on you, Sony!!
http://www.engadget.com/2...13s-flagship-smartphones/
@alwaysleft: Er zit gewoon een Sony sensor in de iPhone 5, de Z zou dus een heel eind moeten komen

En wat dan nog? Het gaat er toch om dat je telefoon in het dagelijkse gebruik 'snappy' is? Daar was Sony altijd al redelijk goed in en met deze top hardware heb ik daar al helemaal veel vertrouwen in.Billie schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:25:
Die AnTuTu en Sunspider resultaten zijn dan wel weer vrij belabberd.Maar ik ga er vanuit dat Sony dit nog wel een heel stuk weet op te krikken.
Hebben ze die wallpaper dit keer niet ook zoals die 'flow' toen bij de S?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 12-01-2013 14:36 ]
het zegt alleen wel wat over het support van de community. Die duiken toch meestal op de Samsungs en de next best thing daarna.
althans zo komt het op mij over.
Dan ben ik toch ook wel benieuwd wat de Tegra 4 ons gaat brengen op het gebied van benchmarks / gaming!
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 12-01-2013 14:55 ]
Dat komt vooral door de enorme hoeveelheid extra pixels die de Z moet aansturen. Op dezelfde resolutie zal hij rondjes lopen om de One XCLB schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:54:
Valt me wel tegen ja... Quadrant is 200 punten meer dan m'n One X+, AnTuTu is nagenoeg hetzelfde...
Dan ben ik toch ook wel benieuwd wat de Tegra 4 ons gaat brengen op het gebied van benchmarks / gaming!
Precies, die processor is toch snel zatAnoniem: 114616 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:35:
[...]
En wat dan nog? Het gaat er toch om dat je telefoon in het dagelijkse gebruik 'snappy' is? Daar was Sony altijd al redelijk goed in en met deze top hardware heb ik daar al helemaal veel vertrouwen in.
Anoniem: 84021
Luxe problemen....
Dat ben ik helemaal met je eens, maar als een browser benchmark bijna 2x zo slecht is als mijn One X (1030 ms in Sunspider, 4.1 stock) dan ben ik bang dat websites allesbehalve snappy zullen zijn.Anoniem: 114616 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:35:
[...]
En wat dan nog? Het gaat er toch om dat je telefoon in het dagelijkse gebruik 'snappy' is? Daar was Sony altijd al redelijk goed in en met deze top hardware heb ik daar al helemaal veel vertrouwen in.

zet je dolphin browser op je xperia z. Problem solved en supersnelle browser, beste browser voor AndroidBillie schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:13:
[...]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar als een browser benchmark bijna 2x zo slecht is als mijn One X (1030 ms in Sunspider, 4.1 stock) dan ben ik bang dat websites allesbehalve snappy zullen zijn.
Ik heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij Chrome. Hoewel het een leuke browser is, de UI is super en het syncen is nice zijn er een paar dingen die me ook enorm storen. Text input samen met het toetsenbord van Sony is verschrikkelijk buggy. Font boosting ziet er idioot uit en is naar mijn mening géén goed alternatief voor text reflow. En doordat Chrome gewoon op alle toestellen werkt zit er eigenlijk geen SoC-specifieke optimalisatie in.
Al eens met Dolphin browser gewerkt? Super snel, op ieder toestelAmbroosV schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:31:
Dat is voor een deel wel omdat Google erg hard Chrome aan het pushen is. Vroeger deed Sony zelf enorm veel aanpassingen aan de stock browser, maar nu Chrome standaard meegeleverd is (en voor veel mensen waarschijnlijk de browser-of-choice is) is het niet bepaald interessant om veel tijd te steken in het optimaliseren van de stock-browser.
Ik heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij Chrome. Hoewel het een leuke browser is, de UI is super en het syncen is nice zijn er een paar dingen die me ook enorm storen. Text input samen met het toetsenbord van Sony is verschrikkelijk buggy. Font boosting ziet er idioot uit en is naar mijn mening géén goed alternatief voor text reflow. En doordat Chrome gewoon op alle toestellen werkt zit er eigenlijk geen SoC-specifieke optimalisatie in.
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 12-01-2013 20:43 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Frankaro op 12-01-2013 20:37 ]
PSNid: robero50
Anoniem: 200536
Of Opera als je normaal wilt kunnen syncen (met Opera op de desktop) zonder een omweg.alwaysleft schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:33:
[...]
Al eens met Dolphin browser gewerkt? Super snel, op ieder toestel![]()
![]()
Google Play: Dolphin Browser
Lijkt me in het Sony kantoor in Badhoevendorp als ik het zo zie, ze zijn dus al een beetje in Nederland.
http://www.allaboutphones...ny-xperia-z-hands-on.html
+1418O2 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:15:
Die presentatoren van allaboutphones doen erg hun best, Maar Ze zijn Er Niet echt heel goed in
t.k.a. sig space t.e.a.b.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Anoniem: 479509
t is op het Sony kantoor in badhoevedorp, maar ze doen het goed, een aardige telefoon
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 479509 op 12-01-2013 22:40 ]
Haha precies418O2 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:15:
Die presentatoren van allaboutphones doen erg hun best, Maar Ze zijn Er Niet echt heel goed in
Niet echt een sexy wereld hè de onze
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 12-01-2013 22:46 ]
Op hun Youtube-channel staat een hands-on met de HTC Butterfly, de kerel die dat presenteert is erin geslaagd om HTC met slechts twee lettergrepen uit te spreken!FrankGuthrie schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:34:
Het is niet dat ze slecht zijn, maar het taalgebruik is wel een beetje onder niveau..
[ Voor 5% gewijzigd door AmbroosV op 12-01-2013 22:54 ]
http://www.xperiablog.net/2013/01/12/xperia-z-in-drop-test/
ook is er een twitter bericht onder gezet namens het glas.
''we don’t comment on supplier names but Xperia Z uses durable tempered glass that has equiv specs to Gorilla/Dragontrail ^SM''
dus het is niet dragontrail maar een andere glas fabrikant, gelukkig wel met bijna de zelfde specs.
Bellen onder de douche bv
Dat is die Daniël, vreselijk idd.AmbroosV schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:53:
Die reviews van AllAboutPhones vallen inderdaad wat tegen. Achja, niet iedereen kan niveau Tweakers halenZijn wel mooie kantoren bij Sony Mobile blijkbaar!
[...]
Op hun Youtube-channel staat een hands-on met de HTC Butterfly, de kerel die dat presenteert is erin geslaagd om HTC met slechts twee lettergrepen uit te spreken!
Sony Badhoevendorp is een erg mooi kantoor, ben er een aantal keer geweest op pers dagen oid en altijd keurig bevallen, goeie lunch in de kantine ook
Zeg dat maar eens tegen de vele duizenden iPhone en Galaxy gebruikers die hun garantie claim (veelal onterecht) afgewezen kregen naar aanleiding van vermeende waterschade wat gemeten is met vochtstickers aan de binnenkant.Donstil schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:41:
Dat waterdichte is toch stiekem wel cool, mis het op mijn huidige Phone niet maar ga het zeker testen.
Ben benieuwd hoe dat dan werkt met de Z: "Ja maar ik hield hem 90cm onder water, miet 110 cm!"
Mits je je afdekklepjes goed dicht hebt is er niet echt ruimte om er water in te krijgen. Maar mocht het inderdaad geconstateerd worden, dan heb je volgens mij een interessante caseStpan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:49:
[...]
Zeg dat maar eens tegen de vele duizenden iPhone en Galaxy gebruikers die hun garantie claim (veelal onterecht) afgewezen kregen naar aanleiding van vermeende waterschade wat gemeten is met vochtstickers aan de binnenkant.
Ben benieuwd hoe dat dan werkt met de Z: "Ja maar ik hield hem 90cm onder water, miet 110 cm!"
Zou je nou een hogere benchmarkscore krijgen als je de Xperia Z in een bak ijswater legt?
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Dat niet, maar onder load ga je niet zo snel tegen throttling aanlopen. Helpt echt, ik hield mijn Xperia S in de zomer regelmatig op de airco om niet tegen de beschermingstemperatuur voor batterijladen aan te lopen.FooLsKi schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:01:
[...]
Zou je nou een hogere benchmarkscore krijgen als je de Xperia Z in een bak ijswater legt?
Die kans is er zeker, zo ontdekte Anandtech dat de Nexus 4 grafisch beter presteerde in de vriezer. Al hoop ik eigenlijk dat de Xperia Z beter met de hitte van de S4 Pro omgaat dan de N4 en deze prestaties zonder extra koeling kan bereiken.FooLsKi schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:01:
[...]

Buitenkant is niet zo heel bijzonder, van binnen is 't wel mooi.AmbroosV schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:53:
Zijn wel mooie kantoren bij Sony Mobile blijkbaar!
https://myxperia.sonymobile.com/
Sony is echt hard bezig met een erg volledig platform aan te bieden voor hun smartphones. Had ik niet verwacht! Als ze er voor zorgen dat je toestel ook gelocked en getracked blijft na een wipe zou 't echt een killer feature zijn! Heel erg netjes hoe 't je Google-account gebruikt en je dus niet nog een extra account moet maken.With my Xperia you can locate your device with a sound alert or display its position on a map. You can also erase data and/or lock your device if you lose it.
[ Voor 36% gewijzigd door AmbroosV op 13-01-2013 01:08 ]
Uit hun code:418O2 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 01:57:
harde versiechecks zijn niet echt profi
1
2
3
4
5
| if ($.browser.msie && $.browser.version.substr(0,1)<8) { $("#upgrade-browser-message").html(localization.getText("UPGRADE_BROWSER_MESSAGE")); $("#upgrade-browser-panel").show(); return; } |
Geen harde check, maar ipv een substring om alleen het eerste character te vinden zouden ze gewoon moeten afkappen voor het eerste punt in het versienummer.
[ Voor 4% gewijzigd door AmbroosV op 13-01-2013 02:26 ]
Dit zou wel een heel vette feature zijn ook! Sowieso ben ik helemaal verkocht aan Sony de laatste tijd, heerlijk hoe ze zich weer omhoog aan het werken zijnAmbroosV schreef op zondag 13 januari 2013 @ 01:01:
Nieuwe service van Sony die bij de Xperia Z gaat komen. Initieel alleen voor de Scandi's, later ook voor ons:
[...]
Sony is echt hard bezig met een erg volledig platform aan te bieden voor hun smartphones. Had ik niet verwacht! Als ze er voor zorgen dat je toestel ook gelocked en getracked blijft na een wipe zou 't echt een killer feature zijn! Heel erg netjes hoe 't je Google-account gebruikt en je dus niet nog een extra account moet maken.
Ik had wel wat tegenargumenten waardoor hij stil wegliep. Wat een schaap
Dat er zo wordt gedacht tegenwoordig want hij was nog serieus ook... Triest
psn: Dutch-President
Haha, ik zat ook net te denken dat dat waterdichte toch wel een erg mooie feature is. Ik ga het ook zeker eens testen als ik de Z koop.Donstil schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:41:
Dat waterdichte is toch stiekem wel cool, mis het op mijn huidige Phone niet maar ga het zeker testen.
Het erge is, dat heel internet en omgeving ingericht worden op dat soort mensen. Steeds meer zie je de geavanceerde opties naar moeilijke plekken verdwijnen en het moet voornamelijk zo simpel mogelijk. Zie de eerste iteratie van T7, de vernieuwde marktplaats site en zo zijn er nog tig dingen. Laatst had een ander forum een update naar de nieuwste IPboard forumsoftware. Op 1680x1050 wel 2-3 hele berichten in beeld... jee.randy_e schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:14:
Gister kreeg ik nog van een jonge collega te horen dat als je een iphone hebt dat je dan cool bent... Zegt ie ook nog:"Oh heb jij een Sony? Nee dan zit je onder de 5 dat is niet cool" O.o
Ik had wel wat tegenargumenten waardoor hij stil wegliep. Wat een schaap
Dat er zo wordt gedacht tegenwoordig want hij was nog serieus ook... Triest
Ja ik ook hoor, zelfde dag sta ik nog te bellen onder de douche.SToRM666 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:32:
[...]
Haha, ik zat ook net te denken dat dat waterdichte toch wel een erg mooie feature is. Ik ga het ook zeker eens testen als ik de Z koop.

Maar om hem voor 629 te pre-orderen vind ik echt te veel. Zal wel paar tientjes zakken komende weken voor de release hoop ik
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Waarom de Note 2 inruilen voor dit ding als ik mag vragen?Mother_Goozz schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:03:
Zo´n vet toestel, ik heb mijn Galaxy Note 2 verkocht en nu maar wachten op deze
Maar om hem voor 629 te pre-orderen vind ik echt te veel. Zal wel paar tientjes zakken komende weken voor de release hoop ik
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik vond hem toch te groot, en ik zat echt te wachten op een goede Sony Xperia telefoon. Wilde al lange tijd de Xperia T, maar 4.0, en niet volledig vloeiend lopen vond ik toch zwaar irritant, vandaar dat ik voor de Note was gegaan... Maar met aankondiging van deze was de beslissing direct gemaaktFrankGuthrie schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:45:
[...]
Waarom de Note 2 inruilen voor dit ding als ik mag vragen?
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
HTC had dit ook met hun HTCSense.com. Tijdje later werd het zomaar de nek omgedraaid. Slechte marketing denk ik; niemand wist wat je ermee kon etc. Aan Sony om het beter te doenAmbroosV schreef op zondag 13 januari 2013 @ 01:01:
Nieuwe service van Sony die bij de Xperia Z gaat komen. Initieel alleen voor de Scandi's, later ook voor ons:
[...]
Sony is echt hard bezig met een erg volledig platform aan te bieden voor hun smartphones. Had ik niet verwacht! Als ze er voor zorgen dat je toestel ook gelocked en getracked blijft na een wipe zou 't echt een killer feature zijn! Heel erg netjes hoe 't je Google-account gebruikt en je dus niet nog een extra account moet maken.
Kun je ook de 'witte' regelen te zien in:AmbroosV schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:56:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Alles over winkels, prijzen, levertijden en andere niet-technische dingen mogen in DIT topic.
Alles over accessoires voor de Xperia Z hoort in Accessoires voor de Sony Xperia Z.
Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.