Ik ga 's avonds na een hele dag school (meestal vanaf 8u, bleh) slapen met 30%-40% over, zit dan meestal iets over 2 uur screen on time. Dit is dan nog in een schoolgebouw dat nauwelijks GSM-signalen doorlaat en waar de WiFi-verbinding regelmatig van AP moet wisselen (en dat is een best grote drain).johnhere schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:03:
@AmbroosV - jij als pionier van de XZ. Shine a light please. Is battery life echt geen obstakel zoals jij hem nu al dagen gebruikt. P.s ik ben ook positief over Sebastian kernels en toekomstige ROM's waar altijd veel tuning uit voortkomt en dus verbeteringen in battery life. En mogelijk dat Sony nog wat vind....
Wanneer ik in het weekend thuis ben en gewoon een stabiele WiFi-verbinding heb ga ik meestal niet eens onder 70% na een hele dag. Bij intensief gebruik over WiFi (video of wat spelletjes) haal je vier à vijf uur screen on-time. Over 3G haal je 3 à 4 uur.
Dit allemaal met Stamina Mode ingeschakeld, maar wel Gmail, WhatsApp, Twitter, FB Messenger en Google Talk op de whitelist (dus de internetverbinding is altijd actief).
Ik ben er best tevreden over. Ofwel deden gewoon alle smartphones die ik tot nu toe al had het erg slecht, ofwel is het gewoon allemaal best in orde. Opladen gaat trouwens erg snel met de meegeleverde lader (1.5A).