[Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen (deel 1 pre-release) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.818 views

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Rish schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:14:
Welk kaartje heb jij gehaald ? en hoelang duurde de levering. Ben er op dit moment ook eentje aan het uitzoeken. Bij voorbaat dank
pricewatch: Samsung microSDHC 32GB Class 10

Deze heb ik.
En dan besteld bij Dataio, het is nu te laat om te bestellen en em morgen al te krijgen denk ik. Maar zaterdag moet wel lukken. (Klik bij verzendopties de goedkoopste aan, dan doen ze 'em gewoon in een envelop die door de brievenbus kan, dus zit je niet met gezeur dat je moet tekenen en niet thuis bent)
Yorin schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:15:
[...]

Op de dag van release gaat niet meer lukken, want de release is vandaag. De meeste retailers leveren hem pas uit vanaf 25 of 27 februari.

[...]

Daarvoor kan je beter in Yorin in "Accessoires voor de Sony Xperia Z" wezen.
Officiële release datum volgens sony is toch nog steeds 27?
Ik hoop zelf in ieder geval op de 27ste, eerder ga ik hem echt niet krijgen van coolblue

• Rish
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 09:34
Aangezien daar niet tijdig gereageerd wordt, en het nu twee posts geleden gemeld is lijkt het mij een kleine moeite om daar in dit topic een reactie op te krijgen.

Die 2 á drie regels zullen dit topic niet vervuilen..
Yorin schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:15:
[...]

Op de dag van release gaat niet meer lukken, want de release is vandaag. De meeste retailers leveren hem pas uit vanaf 25 of 27 februari.

[...]

Daarvoor kan je beter in Accessoires voor de Sony Xperia Z wezen.

• Rish
Enorm bedankt!

[quote]boratnl schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:18:
[...]

Deze heb ik.
En dan besteld bij Dataio, het is nu te laat om te bestellen en em morgen al te krijgen denk ik. Maar zaterdag moet wel lukken. (Klik bij verzendopties de goedkoopste aan, dan doen ze 'em gewoon in een envelop die door de brievenbus kan, dus zit je niet met gezeur dat je moet tekenen en niet thuis bent)

• boratnl
Rish schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:19:
Aangezien daar niet tijdig gereageerd wordt, en het nu twee posts geleden gemeld is lijkt het mij een kleine moeite om daar in dit topic een reactie op te krijgen.

Die 2 á drie regels zullen dit topic niet vervuilen..

[...]
Sorry, was eerder mijn fout om het hier te posten. En vervolgens begon ik ook over de levering wat weer beter in het levertijden topic had gekund.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Rish schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:21:
Enorm bedankt!

[quote]boratnl schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:18:
[...]

Deze heb ik.
Kan je beter pricewatch: Samsung microSD Card UHS-I 32GB bestellen. Theoretisch 2 keer zo snel voor 2 euro minder.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:57
Heb zelf nu een Class 4 32GB kaartje.
Gaat deze het ook goed doen in de XZ?

• boratnl
jeroendh schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:25:
Als 't goed is wel.
dreamwalker schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:34:
@ CLB
En, en wat is je eerste indruk? :)
Juncto schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:40:
@CLB, meer foto's :-)
Ben je nog verrast door zaken?
drav91 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:43:
@CLB
What about your blog CLBlogs: Sony Xperia ZL of HTC One? ?? Dit is de Z he, niet de ZL.
Ik vind het ding niet mooi, het is gewoon niet mijn stijl, simple as it is...
Het is een fingerprintmagnet as hell en na 5 seconden zit het apparaat al onder de smudges.

Het apparaat is erg slank en ligt ansich goed in de hand, maar de ruimte met de buttons is vrij groot.
imho wel erg groot en het zal z'n redenen hebben, maar waarom niet zo'n kleine bezel als de ZL bijvoorbeeld?

Het scherm is goed en de resolutie is awesome, maar dan moet je er wel recht op kijken... Als je de telefoon wat heen en weer beweegt krijgt het scherm al 'n witte waas en de kijkhoeken zijn zoals al vermeld in de previews en reviews gewoon niet goed. Ieder z'n ding, maar het overtreft bij lange niet het scherm van de HTC One X die ik heb gehad of m'n huidige One X+ scherm. Ik begrijp dat je de telefoon voor 99% gebruikt als je er frontaal tegenaan kijkt, maar kom op, waarom kan HTC het wel en Sony het niet... Vind het vrij apart eigenlijk.

Nu moet ik wel zeggen dat mijn mening redelijk anti-Z is >:) Waterdichtheid kan me gestolen worden, want daar komen onder andere de klepjes voor de SD-kaart, usb-poort en de 3,5mm poort mee, wat ik echt niet fijn vind. De achterkant, afgewerkt met glas doet in mijn ogen heel goedkoop aan en niet zo premium zoals Sony het brengt. Maar dat is dus puur gebaseerd op m'n eigen mening. AmbroosV vind het bijvoorbeeld weer prachtig.

De Sony UI is clean en wel mijn stijl. Zelf heb ik alleen ervaring met Android Vanilla devices en toestellen met HTC's Sense. Wel heb ik altijd al een andere launcher gebruikt (bijvoorbeeld LauncherPro of Apex Launcher) Deze heb ik niet geinstalleerd op de Xperia Z dus de combinatie van de Sony UI en Apex Launcher... dat weet ik nog niet. Waar ik wel door verrast ben (of eigenlijk eerder verwacht had / eiste) is de smoothness van het apparaat. Scrollen door foto's gaat snel, door de applauncher ook, swipen tussen schermen ook... Het werkt gewoon allemaal zoals je verwacht zonder flaws en hick-ups, smooth en snel! Nice Sony, nice job!

Voor mijzelf wordt het (zeker) geen Xperia Z! Op voorhand kon de Z me al niet bekoren en het toestel heeft me gewoon niet kunnen bekoren zodat ik omgeturnd ben. De ZL spreekt mij vele malen meer aan, evenals de HTC One, daarom mijn blog. Welk toestel het wordt dat weet ik niet, maar de Sony Xperia Z is voor mij 'n no-go :)

Voor vele anderen zal het HET toestel zijn en dat kan ik ook begrijpen :)
Uiterlijk is een kwestie van smaak, waterdichtheid is voor veel mensen handig, but not for me :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Rish
Heel fijn! Denk dat ik voor deze ga. Morgen eindelijk de telefoon binnen 8)

Dit zal wel mijn laatste post zijn hierover in DIT topic
jeroendh schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:25:

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Waarom heb je m gekocht dan..

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Omdat t kan gok ik

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:52
Volgens mij hetzelfde verhaal als Ambroos..... Fungeert als uithangbord van Sony toch?

[ Voor 30% gewijzigd door B-Art op 21-02-2013 20:32 ]

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
B-Art schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:17:
Volgens mij hetzelfde verhaal als Ambroos..... Fungeert als uithangbord van Sony toch?
Nope, dat is Dimiz (Ruben Kroes) :)

CLB heeft denk ik een reviewexemplaar of iets dergelijk gezien.
Ik heb het nergens over zelf kopen gehad :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sigmund666
  • Laatst online: 29-04-2021
Vanochtend een SMS gekregen van KPN:

"Uw bestelling is verzonden".
Morgen heb ik ergens in de loop van de dag mijn grote vingers op de Xperia Z geplaatst :)
Ik heb er enorm veel zin in. Ik verwacht dat ie dus voor iedereen die hem heeft besteld op deze manier uitgeleverd gaat worden en ik dus niet de enige ben :)

It is written only Link can get AIDS

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Wel mooi hoe ik het vaak over 'fingerprintmagnet' zie gaan.

Ik denk dan altijd hmmm jammer, en dan kijk ik naast me en zie ik mijn I9000 liggen met een enorme vetlaag, en dan denk ik achja het kan me ook totaal niks verrekken.

Ik zit vaak ook patroontjes te tekenen op mn scherm, dus blij dat ik daar mee door kan gaan :P

• 418O2
  • Nu online
Sigmund666 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:12:
Vanochtend een SMS gekregen van KPN:

"Uw bestelling is verzonden".
Morgen heb ik ergens in de loop van de dag mijn grote vingers op de Xperia Z geplaatst :)
Ik heb er enorm veel zin in. Ik verwacht dat ie dus voor iedereen die hem heeft besteld op deze manier uitgeleverd gaat worden en ik dus niet de enige ben :)
Sony Xperia Z - Levertijden en prijzen

;)

• chevchelios
CLB schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:39:
[...]

Ik heb het nergens over zelf kopen gehad :)
Nou ja, suggestieve foto's posten, ervaring delen etc...

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
CLB schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:32:
[...]

[...]

[...]

Ik vind het ding niet mooi, het is gewoon niet mijn stijl, simple as it is...
Het is een fingerprintmagnet as hell en na 5 seconden zit het apparaat al onder de smudges.

Het apparaat is erg slank en ligt ansich goed in de hand, maar de ruimte met de buttons is vrij groot.
imho wel erg groot en het zal z'n redenen hebben, maar waarom niet zo'n kleine bezel als de ZL bijvoorbeeld?

Het scherm is goed en de resolutie is awesome, maar dan moet je er wel recht op kijken... Als je de telefoon wat heen en weer beweegt krijgt het scherm al 'n witte waas en de kijkhoeken zijn zoals al vermeld in de previews en reviews gewoon niet goed. Ieder z'n ding, maar het overtreft bij lange niet het scherm van de HTC One X die ik heb gehad of m'n huidige One X+ scherm. Ik begrijp dat je de telefoon voor 99% gebruikt als je er frontaal tegenaan kijkt, maar kom op, waarom kan HTC het wel en Sony het niet... Vind het vrij apart eigenlijk.

Nu moet ik wel zeggen dat mijn mening redelijk anti-Z is >:) Waterdichtheid kan me gestolen worden, want daar komen onder andere de klepjes voor de SD-kaart, usb-poort en de 3,5mm poort mee, wat ik echt niet fijn vind. De achterkant, afgewerkt met glas doet in mijn ogen heel goedkoop aan en niet zo premium zoals Sony het brengt. Maar dat is dus puur gebaseerd op m'n eigen mening. AmbroosV vind het bijvoorbeeld weer prachtig.

De Sony UI is clean en wel mijn stijl. Zelf heb ik alleen ervaring met Android Vanilla devices en toestellen met HTC's Sense. Wel heb ik altijd al een andere launcher gebruikt (bijvoorbeeld LauncherPro of Apex Launcher) Deze heb ik niet geinstalleerd op de Xperia Z dus de combinatie van de Sony UI en Apex Launcher... dat weet ik nog niet. Waar ik wel door verrast ben (of eigenlijk eerder verwacht had / eiste) is de smoothness van het apparaat. Scrollen door foto's gaat snel, door de applauncher ook, swipen tussen schermen ook... Het werkt gewoon allemaal zoals je verwacht zonder flaws en hick-ups, smooth en snel! Nice Sony, nice job!

Voor mijzelf wordt het (zeker) geen Xperia Z! Op voorhand kon de Z me al niet bekoren en het toestel heeft me gewoon niet kunnen bekoren zodat ik omgeturnd ben. De ZL spreekt mij vele malen meer aan, evenals de HTC One, daarom mijn blog. Welk toestel het wordt dat weet ik niet, maar de Sony Xperia Z is voor mij 'n no-go :)

Voor vele anderen zal het HET toestel zijn en dat kan ik ook begrijpen :)
Uiterlijk is een kwestie van smaak, waterdichtheid is voor veel mensen handig, but not for me :)
Ahh wat vind ik dit nou jammer man! Ik was zo blij om te lezen (destijds) dat je zo positief was over de one X! Zoals ik al vaker heb vermeld is dat tot nu toe ook het beste toestel dat ik ooit heb mogen gebruiken.

Nu heb je me serieus een beetje minder enthousiast gemaakt over dit toestel, vooral omdat ik het idee dat onze meningen over bepaalde dingen aardig overeenkwamen. IK ben benieuwd hoe de sony mij gaat bevallen, echt!

Ik krijg hem zaterdag, ondanks dat mensen hier waarschijnlijk eerder hun bevindingen zullen posten ga ik mijn best doen om jou post tegen te spreken (wanneer ik het natuurlijk niet eens ben met je bevinding(en).
Veelal zeer persoonlijke mening hoor :)
Het is een prachtdevice, maar gewoonweg niet voor mij!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
Haha, user tested and in any circumstances!

V-Strom 650

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Ik ga denk ik toch een mini-hartaanval krijgen de eerste keer dat ik die van mij in het water laat vallen ofzo. :+ Of om te testen even onderdompel.

• M-en-M
  • Laatst online: 13-09 14:41
Haha. Dus als Sony weer uit de smartphone top wordt geconcurreerd kunnen ze 'm alsnog marketen als tablet voor baby's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:12:
[...]

Haha. Dus als Sony weer uit de smartphone top wordt geconcurreerd kunnen ze 'm alsnog marketen als tablet voor baby's. :+
i lol'd @ this :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Eindelijk, de tweakers review is er :) (linkje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Oei. Het scherm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:54
Accu valt me tegen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Laatst online: 10-09 23:05
Inderdaad, zowel accu, scherm en camera vallen behoorlijk tegen. Had toch wat meer van de Xperia Z verwacht.
Android is wel verre weg het best geoptimaliseerd van alle telefoons, dat is dan weer wel erg fijn :)

[ Voor 32% gewijzigd door masterjorie op 22-02-2013 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:34
Na het lezen van de tweakers review moet ik vandaag nog eens goed nadenken of ik dit toestel nog wel wil aanschaffen. De twee punten die mij overhaalden deze telefoon te pre-orderen waren het scherm en de camera, in alle reviews tot nu toe worden deze gigantisch onderuit gehaald. In eerste instatie had ik nog hoop dat dit te maken had met de 'slechte' expemplaren die Sony als demo maaktte, maar gaanderweg is toch wel duidelijk geworden dat het scherm en de camera gewoon telleurstellend zijn.

Echte alternatieven zijn er niet op het moment, de One vind ik persoonlijk erg lelijk en de bolle achterkant is voor mij een groot nadeel. Van Samsungs ben ik nooit gechameerd geweest en een windows phone sluit ik uit. Ik neig nu naar de iPhone 5, vanwege de goede camera, fantastisch scherm en accuduur.
Zijn er meer mensen die serieus overwegen om hun pre-order te cancellen en over te stappen naar een ander toestel? (En kan dat überhaupt nu nog, de pre-order cancellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
oxley schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:53:
[...]

Na het lezen van de tweakers review moet ik vandaag nog eens goed nadenken of ik dit toestel nog wel wil aanschaffen. De twee punten die mij overhaalden deze telefoon te pre-orderen waren het scherm en de camera, in alle reviews tot nu toe worden deze gigantisch onderuit gehaald. In eerste instatie had ik nog hoop dat dit te maken had met de 'slechte' expemplaren die Sony als demo maaktte, maar gaanderweg is toch wel duidelijk geworden dat het scherm en de camera gewoon telleurstellend zijn.

Echte alternatieven zijn er niet op het moment, de One vind ik persoonlijk erg lelijk en de bolle achterkant is voor mij een groot nadeel. Van Samsungs ben ik nooit gechameerd geweest en een windows phone sluit ik uit. Ik neig nu naar de iPhone 5, vanwege de goede camera, fantastisch scherm en accuduur.
Zijn er meer mensen die serieus overwegen om hun pre-order te cancellen en over te stappen naar een ander toestel? (En kan dat überhaupt nu nog, de pre-order cancellen?)
Jep, ik overweeg het nu toch ook echt. Ik wil 'm eerst proberen in het echt te zien, en als het scherm me dan ook zo teleurstelt dan ben ik er klaar mee. Tijdens MWC zal ook wel zat moois worden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Kan die contrast nog verbetert worden in de toekomst (met updates)?
Want ik kan me niet inbeelden dat Sony dit zo gaat laten bij hun vlagship...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Den Haag is Sony al wel dagen bezig met promotie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hFWMVWmGoa7QTg6Q91eJP93G/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rY2DnpeKrd44ECiTPwW1o8pf/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Rhox1979 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:59:
Kan die contrast nog verbetert worden in de toekomst (met updates)?
Want ik kan me niet inbeelden dat Sony dit zo gaat laten bij hun vlagship...
Misschien hardware updates, Sony wisselt nog wel eens van panelen bij verschillende batches, maar verder niet... :/
De kleurechtheid kan nog wel worden verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 12-09 10:49
De accuduur is idd ronduit matig bij gebruik :/ Na 2 jaar slijtage zal het helemaal dramatisch zijn :( Zeker omdat het vervangen vrijwel onmogelijk is :/
Scherm is toch wel de grootste boosdoener ongelofelijk dat ze zoon matig scherm in hebben gezet (verbruik,contrast,kijkhoek)

Erg jammer! want ik was zo enthousiast over de Sony UI , het Design, en de rugged features maar scherm en accuduur zijn toch echt zwaar ondermaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
@ oxley,

Je kan gewoon een pre-order cancelen hoor, ik had een L920 1 maand in pre-order staan, helaas werd hij steeds uitgesteld en was ik het zat. Kon hem gewoon kosteloos annuleren en kreeg mijn aanbetaling binnen 4 dagen terug. Was overigens bij CB.

@ ontopic,
Overigens was de 1e review van de L920 ook niet positief en die was ook door Arnoud Wokke, terwijl heel veel mensen er juist wel positief over waren, achteraf was die review ook weer hoger op gewijzigd. Dus ik neem de reviews niet super serieus meer. Ik wacht gewoon meer reviews af.

Overigens heb ik nu een 4s, en ben iOS gewoon even zat, en de XZ zal echt wel beter zijn als de 4s. Verder vind ik dat er ook geen andere mooie toestellen zijn op dit moment. Dus ik laat mijn bestelling gewoon staan, ben erg benieuwd :-)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
Dat is nu dan echt een zwaar issue, die accuduur kan echt niet. Accuduur zie ik als #1 in mijn keuze. Ik wil niet de hele dag op mijn telefoon gebruik hoe letten om er zeker van te zijn dat je de dag doorkomt.
Heroverweging van mijn keuze wordt nu heel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 18:02

13art

Moderator Mobile
CLB schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:59:
In Den Haag is Sony al wel dagen bezig met promotie:
[afbeelding]

[afbeelding]
Vriendin van me die in een telecom winkel werkt had hem ook al thuis om er even mee te spelen. Leuk dingetje hoor, maar toch nog net iets te groot for my liking. ZL komt eerder in de buurt wat de afmetingen betreft.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
GokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:04:

Overigens was de 1e review van de L920 ook niet positief en die was ook door Arnoud Wokke, terwijl heel veel mensen er juist wel positief over waren, achteraf was die review ook weer hoger op gewijzigd. Dus ik neem de reviews niet super serieus meer. Ik wacht gewoon meer reviews af.
Die zijn er inmiddels al, en telkens komen dezelfde fouten terug. Previews waren nog positief, maar vrijwel alle serieuze reviews hebben het over het matige contrast, de teleurstellende kijkhoeken en de ondergemiddelde accuduur en kunnen dit onderbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Ik wacht het nog lekker af en ga even kijken wat er op MWC wordt aangekondigd, Hopelijk komt Sony redelijk snel met Hardware revisie met bijvoorbeeld snapdragon 800 en beter scherm.

Gelukkig rembours besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Laatst online: 15-09 15:07
Een paar pagina's terug riep men nog dat Tweakers vaker negatief is richting Sony modellen en dat de Tweakers review met een korreltje zout genomen ging worden, waarop mensen vervolgens hun pre-order annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Uit alle reviews krijg ik het idee dat de Xperia Z voor mij 2 stappen vooruit, 1 stap terug wordt. Mogelijk wordt met software updates die ene stap alsnog vooruit gezet, dus laat ik dat maar hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Ik moet zeggen Arnout slaat de spijker op de kop met zijn conclusie. Veel mensen zullen nu wachten wat de concurrentie gaat doen en daardoor nog wachten met bestellen. Ik merk hier dat een aantal mensen misschien toch een klein beetje spijt hebben van de pre-order. Ben in ieder geval blij dat ik gewacht heb. Ik wacht nu eerst de review van de One af. Tegen die tijd wordt de s4 ook al weer gepresenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Luco schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:15:
Een paar pagina's terug riep men nog dat Tweakers vaker negatief is richting Sony modellen en dat de Tweakers review met een korreltje zout genomen ging worden, waarop mensen vervolgens hun pre-order annuleren?
Oh, 'tuurlijk, maar hun tests zijn over het algemeen vrij goed. En deze geven toch duidelijk aan wat er inmiddels in een aantal andere reviews is teruggekomen: slechte kleurweergave, kijkhoeken en contrast, en batterijduur die onder de maat is.

Er is tot nu toe geen enkele echt lovende review van de serieuze review sites, het is allemaal "Sony kan eindelijk meekomen met de huidige competitie, maar over een paar weken/maanden is 'ie niet meer zo bijzonder".

Zoals ik al eerder aangaf wil ik 'm eerst in het echt zien, maar het ziet er toch naar uit dat dit 'm niet wordt voor mij.

[ Voor 7% gewijzigd door M-en-M op 22-02-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Valt me allemaal toch weer tegen en het lijkt me niet dat we nu nog kunnen spreken over "slechte preview modellen" of meer van die onzin.

Voor mij lijkt het erop dat ook dit jaar Sony wederom geen telefoon kan afleveren die echt mee kan doen met de top. Met alleen waterdichtheid en een OS zonder veel bloatware komen ze er niet.
Luco schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:15:
Maar dat is onzin, er zijn moderators die Arnoud persoonlijk kennen die juist het omgekeerde beweren.

Mensen hier (en in de andere telefoon topic's) roepen graag iets zodat hun net bestelde telefoon wel superieur lijkt te blijven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:28:
Valt me allemaal toch weer tegen en het lijkt me niet dat we nu nog kunnen spreken over "slechte preview modellen" of meer van die onzin.

Voor mij lijkt het erop dat ook dit jaar Sony wederom geen telefoon kan afleveren die echt mee kan doen met de top. Met alleen waterdichtheid en een OS zonder veel bloatware komen ze er niet.

[...]

Maar dat is onzin, er zijn moderators die Arnoud persoonlijk kennen die juist het omgekeerde beweren.

Mensen hier (en in de andere telefoon topic's) roepen graag iets zodat hun net bestelde telefoon wel superieur lijkt te blijven.
Ik ga slechts af van wat ik gehoord heb. Anyway, het scherm valt dus tegen, net als de accuduur bij zwaar/middelzwaar gebruik. Ook de camera is een dealbreaker maar dat lijkt meer software dan hardwarematig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
GokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:04:
@ oxley,

Je kan gewoon een pre-order cancelen hoor, ik had een L920 1 maand in pre-order staan, helaas werd hij steeds uitgesteld en was ik het zat. Kon hem gewoon kosteloos annuleren en kreeg mijn aanbetaling binnen 4 dagen terug. Was overigens bij CB.
Dank voor je antwoord! Ik ga na het werk kijken of de lokale t-mobile shop de XZ al heeft liggen, valt die tegen dan ga ik mijn pre-order vanavond cancelen.
Jammer van de mooie paarse Z en de headset maar ik wil niet het gevoel hebben dat ik er qua scherm/camera/accu op achter uit ga ten opzichte van mijn huidige iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
De eindconclusie valt me nog mee trouwens:
De concurrentie voor de Xperia Z moet nog komen: de HTC One is er inmiddels en de vermoedelijke Galaxy S IV komt eraan. Sony kan echter die concurrentiestrijd met het nodige vertrouwen tegemoet zien. De Z zal vermoedelijk niet de boeken ingaan als de beste telefoon van 2013, maar het heeft genoeg onderscheidende punten om veel kopers te overtuigen - en dat is iets wat we lang niet van een Sony-smartphone konden zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30
Kent er iemand zo gauw een browser app in de Play Store die zoveel mogelijk op de Android stock browser (dus niet Chrome) lijkt qua performance? En bij voorkeur Flash ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:45

Chiron

Moderator Discord
Over die waterdichtheid (als ie nog niet gepost was hier):

Zit wel goed geloof ik :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Ik ben definitief sjaak afhaak voor dit toestel (tenzij hij ergens heel goedkoop wordt natuurlijk :P). Het lijkt erop dat er koste wat het kost een fullHD scherm in moest, zonder de andere problemen op te lossen die Sony kent in haar schermen. Zodra je het toestel gebruikt stort de accu in en de hoofdfunctie van de telefoon (bellen?) gaat niet helemaal lekker door de waterdichte microfoon.

Dan heeft ie waterdichtheid als USP over, maar dat is voor mij geen issue. Het is juist een nadeel, want je kan het toestel niet uit elkaar halen om bv de accu te vervangen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De review van Arnoud/Tweakers is goed en correct. Ik had de resultaten van de schermtest niet verwacht, de kleuren op de Z leken me juist wat accurater dan op de Xperia S en T maar op het zicht is dat natuurlijk moeilijk te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Senor Sjon schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:03:
Ik ben definitief sjaak afhaak voor dit toestel (tenzij hij ergens heel goedkoop wordt natuurlijk :P). Het lijkt erop dat er koste wat het kost een fullHD scherm in moest, zonder de andere problemen op te lossen die Sony kent in haar schermen. Zodra je het toestel gebruikt stort de accu in en de hoofdfunctie van de telefoon (bellen?) gaat niet helemaal lekker door de waterdichte microfoon.

Dan heeft ie waterdichtheid als USP over, maar dat is voor mij geen issue. Het is juist een nadeel, want je kan het toestel niet uit elkaar halen om bv de accu te vervangen.
de pluspunten zijn inderdaad de water- en stofdichtheid en de software.

En die software is voor mij erg belangrijk. Ik ben ook minder positief gestemd, maarja, ik laat mijn preorder gewoon staan en ga het wel meemaken. Ik denk dat ik het scherm wel overleef. De accu lijkt ook prima als ik Ambroos zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambroos ik neem aan dat jij al veel met het toestel hebt gebeld. Wat zijn jouw ervaringen hiermee? Met specifiek het bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Niets mis mee volgens mij. Ik versta iedereen gewoon goed en iedereen lijkt mij goed te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Laat toch me pre-order gewoon staan.. Wil het toch zelf ervaren en 10uur accuduur bij heeel zwaar gebruik is denk toch wel voldoende voor mij want gebruik al veel een ipad voor school en browsen en accuduur in standby is gewoon top. bovendien wil ik die mdr-1r eigenlijk toch niet mislopen en telefoon retourneren/doorverkopen kan altijd nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
AmbroosV schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:14:
Niets mis mee volgens mij. Ik versta iedereen gewoon goed en iedereen lijkt mij goed te verstaan.
Ambroos, heb jij ook last van de scherpe rand aan de bovenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Zucht.

Ik ben helemaal niet zoiemand die met al het geweld het beste moet hebben, en dan vervolgens andere mensen onder de neus gaat wrijven dat wat zij hebben niet 'het beste' is.

Maar ik zit toch te twijfelen vanavond mijn pre-order te annuleren.

Ik ben zelfstandig ondernemer, en dus vaak de hele dag op pad. De accuduur moet gewoon in orde zijn, en de gesprekskwaliteit al helemaal. Hier stond ik bij het kopen van een telefoon anno 2013 helemaal niet bij stil, maar de waterdichtheid gooit daar gewoon een flinke bak roet in het eten. Onacceptabel in mijn positie.

De telefoon ziet er geweldig uit, heeft geweldige features, maar toch niet de juiste om mij gelukkig te maken.
Kijkhoeken van het scherm kunnen me de spreekwoordelijke reet roesten, dat ervaar ik juist als privacy feature.. en zo had Sony 't mijnsinziens ook moeten marketen. 8)7

Verder heb ik de telefoon vastgehad, en zit de speaker (DE ENIGE?! Waarom geen stereo??) precies op de plek waar mijn duim rust. Als ik geluid uit m'n telefoon wil hebben moet ik dus m'n duim optillen.

Gek hoe je na een kwartiertje gebruiken zo af kunt stompen... toen ik hem net besteld had kon ik niet slapen van ongeduld.

Dan toch maar een S4...
De HTC One wordt het ook niet.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchManticore op 22-02-2013 10:29 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:45

Chiron

Moderator Discord
Als je gebruik maakt van een headset met mic dan is de gesprekskwaliteit geen issue lijkt me? Al is het natuurlijk de tradeoff die je maakt door de waterdichtheid.

Hoe zit het eigenlijk met die bluetooth accessoire waar je je koptelefoon ook in kan pluggen, heeft dit ook invloed op de geluidskwaliteit van muziek die je afspeelt door de bluetooth verbinding, ook al hang je er een koptelefoonversterker (een Fiio bijvoorbeeld) aan?

[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 22-02-2013 10:29 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
zedzed1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:19:
Ik moet zeggen Arnout slaat de spijker op de kop met zijn conclusie. Veel mensen zullen nu wachten wat de concurrentie gaat doen en daardoor nog wachten met bestellen. Ik merk hier dat een aantal mensen misschien toch een klein beetje spijt hebben van de pre-order. Ben in ieder geval blij dat ik gewacht heb. Ik wacht nu eerst de review van de One af. Tegen die tijd wordt de s4 ook al weer gepresenteerd.
Opzich snap ik wel dat sommige mensen nog even wachten op de concurrentie, maar voor mij persoonlijk maken de reviews die nu uitkomen geen verschil. Dat het scherm wat minder is wat betreft kijkhoek is geen nieuws en ik hoef niet per se het beste van het beste te hebben. Over een tijdje is er toch wel weer iets beters te krijgen.. In dit geval misschien iets eerder met de HTC en nieuwe samsung om de hoek, maar toch.. :)
ik vind het design mooi, kijkhoek overleef ik wel en hij is soepel in bediening.. klinkt goed.

Overigens vind ik de review van tweakers.net prima. Ik heb niet het idee dat Arnoud overdreven negatief is. De telefoon heeft wat minpunten en daar kan hij moeilijk over gaan liegen.

Dit is mij trouwens ook wel wat waard (en telefoon is meer dan hardware specs):
Sony doet goede dingen met Android en enkele tweaks die het toevoegt, zouden zo standaard in Android mogen zitten
(uit de review)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Laatst online: 15-09 14:13
@Ambroos,
Heb jij toevallig ook ervaring met de xperia arc en dan voornamelijk met de accuduur?

Ik heb zelf nu een Arc en de batterij haalt de nacht niet als ik een rustige dag heb gehad op het werk. Ik heb de Xperia Z ook al besteld maar wil absoluut niet dat de batterij net zo snel of sneller leeg raakt dan die van de Arc.
Enig idee of de screen-on tijd een beetje vergelijkbaar is?

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
oxley schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:23:
[...]

Ambroos, heb jij ook last van de scherpe rand aan de bovenkant?
Helemaal niet. Ik had het niet verwacht maar de randen voelen zelfs (veel) minder hard aan dan die van m'n Xperia S. Ik vind 'm goed in de hand liggen, maar dat is natuurlijk iets persoonlijk.
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:14:
@Ambroos,
Heb jij toevallig ook ervaring met de xperia arc en dan voornamelijk met de accuduur?

Ik heb zelf nu een Arc en de batterij haalt de nacht niet als ik een rustige dag heb gehad op het werk. Ik heb de Xperia Z ook al besteld maar wil absoluut niet dat de batterij net zo snel of sneller leeg raakt dan die van de Arc.
Enig idee of de screen-on tijd een beetje vergelijkbaar is?
Ik heb een Arc S gehad, maar dat is ondertussen meer dan een jaar geleden. Ik heb eigenlijk nooit met een telefoon problemen gehad met de batterijduur. De Xperia Z doet het geweldig goed in standby, qua screen on time valt het wat tegen. Ik haal meestal wel rond de 4 uur screen on time en een hele dag standby op slechte WiFi/3G-verbindingen. Screen on zal vergelijkbaar zijn met je Arc, de standbytijd is echter wel een stuk beter.

[ Voor 55% gewijzigd door AmbroosV op 22-02-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Myedvyed schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:49:
Kent er iemand zo gauw een browser app in de Play Store die zoveel mogelijk op de Android stock browser (dus niet Chrome) lijkt qua performance? En bij voorkeur Flash ondersteunt?
Jazeker, ICS Browser+. Is de standaard browser, alleen dan zijn de quick controls wat getweakt, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
chevchelios schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:16:
[...]

Jazeker, ICS Browser+. Is de standaard browser, alleen dan zijn de quick controls wat getweakt, ideaal!
ICS Browser+ en Quick ICS Browser zijn allebei niet te openen, crashen onmiddellijk... Opera, Dolphin en Boat zijn waarschijnlijk betere keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Klopt ICS+ browser is dan ook niet compatible met Jelly bean helaas
,wat de app een beetje nutteloos maakt... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-02-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
arnoutzw schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:30:
Klopt ICS+ browser is dan ook niet compatible met Jelly bean helaas wat de app helaas een beetje nutteloos maakt.
Tegenvaller. Worden die niet gewoon geupdate dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Mensen inmiddels al de telefoon ontvangen? Hoe istie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Staat nu ook een review op nu.nl, zie:
http://www.nu.nl/gadgets/...-smartphone-xperia-z.html

Vind dit stukje wel mooi:
Bij zwaar gebruik ging de Z bij ons nog geen dag mee, maar presteerde bij gemiddeld verbruik ook weer niet veel slechter dan de concurrentie die ook aan het eind van de dag opgeladen moesten worden.

En dat klopt ook wel, vriend van mij heeft de Galaxy S3 en moet eind van de dag ook laden, ik heb de 4s, en moet ook laden. Is bij mij ook routine geworden en voor mij geen probleem.

Wel jammer voor mij is dat ze zeggen dat de foto applicatie 5 sec duurt voordat hij opent, dit vind ik een behoorlijk nadeel aangezien ik genoeg momenten nu heb met mijn 4s dat ik even snel een foto wil maken. Ben benieuwd..

[ Voor 17% gewijzigd door MarcHealthy op 22-02-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
GokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:45:

Bij zwaar gebruik ging de Z bij ons nog geen dag mee, maar presteerde bij gemiddeld verbruik ook weer niet veel slechter dan de concurrentie die ook aan het eind van de dag opgeladen moesten worden.

En dat klopt ook wel, vriend van mij heeft de Galaxy S3 en moet eind van de dag ook laden, ik heb de 4s, en moet ook laden. Is bij mij ook routine geworden en voor mij geen probleem.
Ik vind de review van nu.nl behoorlijk positief. Zij geven ook aan dat het scherm slechte kijkenhoeken heeft en dat de camera tegenvalt, maar niet dat het ook daadwerkelijk storend is.
Ik weet natuurlijk niet hoe objectief de reviewer is, maar hij is behoorlijk positief!

[ Voor 79% gewijzigd door oxley op 22-02-2013 11:49 . Reden: GokuSsj was me voor ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07-2017

lijkt er wel op als of hun telefoon een test versie van de software draait, in alle eerdere reviews haalde de Z een anTuTu score van 15000+ alle latere van 20000+. of misschien geen fresh boot of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
nu.nl is echt de Dacia onder de techsites... die review ga ik niet eens lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Nu.nl? Serieus?

Die Colin van Hoek kan nog geen aardappel reviewen, laat staan een telefoon.
Voor dat soort info ga je toch naar Tweakers lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
lowizi schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:58:
Nu.nl? Serieus?

Die Colin van Hoek kan nog geen aardappel reviewen, laat staan een telefoon.
Voor dat soort info ga je toch naar Tweakers lijkt me.
Hmmm jah, idd. Jammer dat Anandtech 'em nog niet uitgebreid heeft gereviewed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wel jammer voor mij is dat ze zeggen dat de foto applicatie 5 sec duurt voordat hij opent, dit vind ik een behoorlijk nadeel aangezien ik genoeg momenten nu heb met mijn 4s dat ik even snel een foto wil maken. Ben benieuwd..
Dat is ook de conclusie van tweakers. De app schijnt behoorlijk traag te zijn.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Avinash schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:03:
[...]

Hmmm jah, idd. Jammer dat Anandtech 'em nog niet uitgebreid heeft gereviewed
Kleine kans dat dat snel gaat gebeuren helaas, want er is nog geen US versie aangekondigd maar wie weet op MWC ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
arnoutzw schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:11:
[...]

Kleine kans dat dat snel gaat gebeuren helaas, want er is nog geen US versie aangekondigd maar wie weet op MWC ;) .
En voor zover ik weet heeft Anand nog nooit een Sony model getest. Ik ben na het zien van de review in ieder geval enthousiast en kan niet wachten tot ik hem binnen krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

418O2 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:56:
nu.nl is echt de Dacia onder de techsites... die review ga ik niet eens lezen
Volgens mij kan je Dacia veel meer vertrouwen. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
  • Laatst online: 05-09 12:22
FrankGuthrie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:07:
[...]

Dat is ook de conclusie van tweakers. De app schijnt behoorlijk traag te zijn.
Dit zal voornamelijk in de software zitten dan lijkt me, en hier kan dus nog flinke verbetering in komen bijvoorbeeld al met Android 4.2....

Ik heb toch steeds meer de neiging nu om mijn pre-order niet te annuleren :) Kan altijd over paar maanden nog mijn telefoon verkopen en dan 200 euro bijleggen voor het topmodel op dat moment, er ook nog rekening mee houdend dat ik de koptelefoon nieuw voor minimaal 100 zal kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
smitterz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:36:
[...]

Dit zal voornamelijk in de software zitten dan lijkt me, en hier kan dus nog flinke verbetering in komen bijvoorbeeld al met Android 4.2....

Ik heb toch steeds meer de neiging nu om mijn pre-order niet te annuleren :) Kan altijd over paar maanden nog mijn telefoon verkopen en dan 200 euro bijleggen voor het topmodel op dat moment, er ook nog rekening mee houdend dat ik de koptelefoon nieuw voor minimaal 100 zal kunnen verkopen.
Ik denk dat ze het wel verbeteren, dit is Sony's eerste iteratie van deze camera software. Heb bij mijn S ook gezien dat die gelijdelijk steeds beter werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Ja de functionaliteiten van de Camera app zijn iig gewoon al top en compressie en snelheid kunnen ze vast nog wel tweaken in een volgende update ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rish
Ik ben blij dat ik mijn pre-order niet geannuleerd heb. Telefoon net een half uurtje geleden binnen gekregen incl. koptelefoon en wat is dit een prachtig toestel! Kom van een sg2 af dus ik ben hier erg blij mee. Ben benieuwd wat de gs4 gaat brengen, maar sony blijft toch sony, het voelt echt goed aan en in de hand wil ik er alleen maar mee spelen.

En indd zoals smitterz hierboven zei, mocht het me niet bevallen dan kan ik m altijd nog verkopen en zelf wat bijleggen voor een andere telefoon. Al zou de gs4 dan echt heel goed zn best moeten gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
Rish schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:40:
Ik ben blij dat ik mijn pre-order niet geannuleerd heb. Telefoon net een half uurtje geleden binnen gekregen incl. koptelefoon en wat is dit een prachtig toestel! Kom van een sg2 af dus ik ben hier erg blij mee. Ben benieuwd wat de gs4 gaat brengen, maar sony blijft toch sony, het voelt echt goed aan en in de hand wil ik er alleen maar mee spelen.

En indd zoals smitterz hierboven zei, mocht het me niet bevallen dan kan ik m altijd nog verkopen en zelf wat bijleggen voor een andere telefoon. Al zou de gs4 dan echt heel goed zn best moeten gaan doen
Hi ? KPN?

PFFFFFFFFFFFF wat baal ik toch van vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rish
T-mobile
Avinash schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:41:
[...]

Hi ? KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Toevallig iemand onderstaand filmpje gezien ?
YouTube: Sony Xperia Z on Three. User Tested.

Vind het wel een geniaal filmpje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05

Ik zit in dezelfde situatie, maar moet nog op een bevestiging van de order wachten (koptelefoon is nog niet zeker), ook een sg2 (cyanogenmod 10.1 erop). Misschien dat ik ga annuleren.
Ben een zeer intensieve gebruiker. Kan je je bevindingen van de accu in vergelijking tot de sg2 posten? (is wellicht wat vroeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga zo snel mogelijk maar eens in de winkel kijken of de Z iets voor mij is. Ik ben op zich erg tevreden over de S, dus als de Z qua scherm al minimaal zo goed is dan ben ik tevreden :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-06 21:00
Ik ben net in de pauze naar de Phonehouse geweest in Sassenheim. De telefoon is daar niet op voorraad maar hij had zelf een demo model gekregen van Sony om te testen.

Heb hier even 10 min mee gespeeld.Scherm si echt scherp kijk hoeken vallen mee maar je blijft alles netjes zien. Wie zit er scheef naar zijn telefoon te kijken?

De telefoon reageert overal snel op. Alleen het geluid is een beetje schel naar mijn mening maar daar hebben we een headset voor:D Die gaat wel lekker hard en zuiver!

De grote van de telefoon valt ook mee:) had hem groter verwacht. Het scherm is mooi van kleur en neutraal niet zon opgeblazen beeld wat er bij samsung gebeurd.

Denk meld het even voor de twijfelaars gewoon doen! mijn tel komt tussen 16:00 en 18:00 kpn met headset. 18 feb pre order geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rish
Dat zou ik kunnen doen, ben m nu aan het opladen dus op zn vroegst vanavond.. Ik heb mijn gs2 ook de hele dag door gebruikt, whatsapp vrijwel constant, altijd wel bezig en ik hield nog batterij over in de avond.

Ik moet zo een tripje maken met de trein en zal m dan meenemen en ongetwijfeld constant gebruiken, dus ik kan vanavond wel posten over hoelang hij t heeft uitgehouden e.d.
le dj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:50:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie, maar moet nog op een bevestiging van de order wachten (koptelefoon is nog niet zeker), ook een sg2 (cyanogenmod 10.1 erop). Misschien dat ik ga annuleren.
Ben een zeer intensieve gebruiker. Kan je je bevindingen van de accu in vergelijking tot de sg2 posten? (is wellicht wat vroeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets

Wat zat er allemaal in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-06 21:00
p.s De phonehuose guy zei dat de accu duur beter is dan zijn Iphone 4s. bij normaal gebruik filmpjes kijken browsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
Avinash schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:41:
[...]

Hi ? KPN?

Tot dat je contract verlopen is, dan ben je weer blij dat je geen KPN/HI/Telfort hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rish
Een hele mooie telefoon en niks extra's eigenlijk, usb kabel, oplaad stuk, en oortjes.. Oja en gebruiksaanwijzingen :z
Nafets schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Wat zat er allemaal in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Rish schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:01:
Een hele mooie telefoon en niks extra's eigenlijk, usb kabel, oplaad stuk, en oortjes.. Oja en gebruiksaanwijzingen :z

[...]
Oplaadstuk als in docking station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
Rish schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:01:

[...]
Dankjewel, ik had nog de valse hoop op een dock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

M4DMan schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:02:
[...]

Nee, een USB naar EU stekker.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rish
Nee oplaadstuk als in adapter waarin je je usb kabel moet steken.
M4DMan schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:02:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Yorin schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:03:
[...]

Nee, een USB naar EU stekker.
Meh.. Ik heb m nu ook besteld via T-Mobile, actie met gratis Sony Headset twv 250 euro.. Geluid zal wel lekker klinken via die jongens :P Maar jammer van het ontbreken van dock dan, had deze graag in de doos gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2016
richardwassink schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:58:
Ik ben net in de pauze naar de Phonehouse geweest in Sassenheim. De telefoon is daar niet op voorraad maar hij had zelf een demo model gekregen van Sony om te testen.

Heb hier even 10 min mee gespeeld.Scherm si echt scherp kijk hoeken vallen mee maar je blijft alles netjes zien. Wie zit er scheef naar zijn telefoon te kijken?

De telefoon reageert overal snel op. Alleen het geluid is een beetje schel naar mijn mening maar daar hebben we een headset voor:D Die gaat wel lekker hard en zuiver!

De grote van de telefoon valt ook mee:) had hem groter verwacht. Het scherm is mooi van kleur en neutraal niet zon opgeblazen beeld wat er bij samsung gebeurd.

Denk meld het even voor de twijfelaars gewoon doen! mijn tel komt tussen 16:00 en 18:00 kpn met headset. 18 feb pre order geplaatst
Super! dit heb ik sinds vandaag even nodig af en toe. Pre-order bij coolblue vandaar... Bedankt tweakers voor jullie 50% review en 50% onder water time ipv veel meer details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rish
Ja ik ook, of NFC tags waren ook handig geweest.. Maar goed daarvoor moeten we in een andere topic zijn
M4DMan schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:04:
[...]

Meh.. Ik heb m nu ook besteld via T-Mobile, actie met gratis Sony Headset twv 250 euro.. Geluid zal wel lekker klinken via die jongens :P Maar jammer van het ontbreken van dock dan, had deze graag in de doos gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Rish schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:05:
Ja ik ook, of NFC tags waren ook handig geweest.. Maar goed daarvoor moeten we in een andere topic zijn

[...]
Deze zijn erg goedkoop op ebay te vinden.

Kom op coolblue, ik wacht!
Pagina: 1 ... 27 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alles over winkels, prijzen, levertijden en andere niet-technische dingen mogen in DIT topic.

Alles over accessoires voor de Xperia Z hoort in Accessoires voor de Sony Xperia Z.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.