418O2 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:31:
[...]
Ik ben dus ook verdomd picky geworden.
LG - Vriendin heeft een speed 2x en dat is softwarematig een ramp
Samsung - heb 3 samsungandroids gehad, maar de softwaresupport, SDS bug, exynos bug, copypaste bug en het niet (of laat) oplossen daarvan hebben me tegen hun gekeerd
HTC - Vind het een lelijk merk, telefoons niet al te mooi, geen fan van Sense
Dan kom je dus bij Sony uit. En ja, ik ben een zeur.
Heb zelf nu een Speed 2x (al 2 jaar).
De bouwkwaliteit is (vind ik) zeer goed maar de support van LG was gewoon van begin af aan om te janken geweest net als de communicatie. De ROMs van XDA zijn lekker smooth maar vanwege gebrekkige info van LG zitten daar vrij vaak dingen in die niet werken.
Bij Samsung deel ik je mening (zelf al gehad en heb genoeg vrienden ermee). Tevens valt de bouwkwaliteit van de Samsungs mij voor het prijskaartje flink tegen.
HTCs vind ik best mooi maar geen fan van Sense en de gebrekkige samenwerking met de ROM makers valt tegen.
En ken diverse mensen met Xperias en dat bevalt me best goed. Vergeleken met de concurrentie zit er inderdaad mindere hardware in maar het loopt daar in tegen vaak wel beter.
Zoals al vaker in dit topic gezegd, een perfect toestel bestaat niet. Je kijkt wat voor jezelf belangrijk is en kijkt dan naar welk toestel aan jouw eisen voldoet.