[Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen (deel 1 pre-release) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.850 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AmbroosV schreef op maandag 11 februari 2013 @ 21:34:
[...]
Het heeft geen zin om een scherm te gaan coaten als je er een protector op plakt.
Nou Sony geeft de consument daarmee geen keuze en dat blijft jammer,
AmbroosV schreef op maandag 11 februari 2013 @ 21:34:
[...]
Bij de vorige Xperia's is er eigenlijk nooit een punt over gemaakt terwijl alle high-end Xperia's er eentje voorgeplakt hadden... Het scherm is trouwens erg makkelijk proper te maken (met protector), of er nu een laag opzit of niet. Twee keer over m'n t-shirt vegen en het ziet er uit als nieuw. Vingerafdrukken zijn ook niet zo storend als gedacht. Je ziet ze natuurlijk maar het valt allemaal best mee.
Ik zag persoonlijk de vorige Experia toestellen nooit als "High end" er ontbrak altijd wel iets aan, er was altijd wel iets wat tekort schoot waardoor het toestel eigenlijk niet HighEnd was.

Iets wat nu bij de Z eindelijk wel eens klopt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Kritiek op de moderatie mag in het feedback topic, discussie over de screenprotector vanaf nu in een nieuw topic.

[ Voor 76% gewijzigd door janvanduschoten op 11-02-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
Screenprotector >>>> mooi en wel. klaar ermee nu.

Wat is het toch een mooi toestel hè! en wat een specs! Mooie vervanger voor mijn S.
En de MDR-1 mooie vervanger voor mijn MDR-V55.

Ik ben helemaal blij!

Nog blijer ben ik als het prachtige apparaat in mijn handen kan houden en ermee kan spelen...

woehoee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Z is zeker een Top ding...Aan elk toestel scheelt wel iets! Heb de Experia S met protector op en daar is nog steeds niks aan te zien van krassen...Hoe je zo'n toestel gebruikt is ook wel belangrijk...Probeer er steeds veel zorg voor te dragen. Dus laat de Z maar komen mag van mij morgen al zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Off topic, dus weg.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 11-02-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Xperia Z destroyed Galaxy S3 Quadrant Standard Benchmark Test starcie potworów

Wat ik een beetje raar vind op de bovenstaande fimpje, wanneer ze de score tonen, dat de tekst bijna niet te lezen is op Z, en dat dezelfde tekst, even groot op de S3 heel goed te lezen is...en dat terwijl ze Z een full HD scherm heeft met meer pixels...:S kwa score verplettert de Z de s3 wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd binnen hoeveel tijd de eerste meldingen zullen komen van waterschade... en dan met name wat de verzekering daar mee doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:41
Wanneer komen de echte reviews online? Ik begrijp namelijk dat ie in Japan al in de winkels ligt.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 16:22
NoepZor schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:06:
Wanneer komen de echte reviews online? Ik begrijp namelijk dat ie in Japan al in de winkels ligt.
De Z in Japan is wat anders. De hardware heeft een paar aanpassingen gehad (zit een IR-blaster en 1seg-TV-tuner in) en de software heeft een zware skin van NTT DoCoMo. Niet heel erg relevant om te reviewen. Er beginnen toch echt wel heel wat reviews online te komen de laatste paar dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
AmbroosV schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:09:
[...]

De Z in Japan is wat anders. De hardware heeft een paar aanpassingen gehad (zit een IR-blaster en 1seg-TV-tuner in) en de software heeft een zware skin van NTT DoCoMo. Niet heel erg relevant om te reviewen. Er beginnen toch echt wel heel wat reviews online te komen de laatste paar dagen?
Poster voor je bedoeld denk ik sites als theverge enz, hoop echt snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Z net als htc desire de tekst aan het scherm aanpast tijdens het zoomen ? Mijn samsung galaxy tab 2 10.1 doet dat nl niet en is af en toe best storend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:04:
Weet iemand of de Z net als htc desire de tekst aan het scherm aanpast tijdens het zoomen ? Mijn samsung galaxy tab 2 10.1 doet dat nl niet en is af en toe best storend...
Niet met Chrome, helaas. Opera Mobile biedt deze mogelijkheid wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:10:
[...]

Goed.... dan vrees ik dat het snel gedaan is met de standaard chrome op mijn Z... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
alwaysleft schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:53:
[...]

Poster voor je bedoeld denk ik sites als theverge enz, hoop echt snel!
The Verge is nou ook niet bepaald een goede review site, vooral eentje zonder goede copy editor. Ik ben meer geïnteresseerd in wat GSMArena en Anandtech vinden, ook zal het interessant zijn om analyses van devs op XDA e.d. te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:10:
[...]

Ik snap die keuze van Sony ook niet. Ik gebruik al jaren tevreden gewoon de stock browser, kunnen ze daar niet op doorbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:17:
[...]

Ik snap die keuze van Sony ook niet. Ik gebruik al jaren tevreden gewoon de stock browser, kunnen ze daar niet op doorbouwen?
Die is niet up te daten zonder een complete telefoon update, daarnaast wil Google naar Chrome toe als standaard browser en goddank heeft een wijsheer bij Sony besloten de richtlijnen van Google goed te volgen. Dit heeft wat nadelen, maar de voordelen wegen er tegenop als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
misschien een beetje off topic en wellicht meer voor het accessoires topic, maar ik heb bij de Action een portable charger gekocht. Van het merk Soundlogic XT (5600mah).

Gebruikte het vandaag in de trein en werkte erg goed op de S.
Ondanks dat de Z een betere batterij heeft dan de S, maar ik graag series kijk tijdens de trein ritten, zal ook de Z wel ver leeg zijn voordat ik thuis kom. (zit 2 keer in de week 3 uur heen en 3 uur terug in de trein)

Dus voor mij de ideale reisgenoot.

http://www.action.nl/prod...iewid/9/favoritelistid/30

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solidjustus schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:31:
misschien een beetje off topic en wellicht meer voor het accessoires topic, maar ik heb bij de Action een portable charger gekocht. Van het merk Soundlogic XT (5600mah).

Ondanks dat de Z een betere batterij heeft dan de S, maar ik graag series kijk tijdens de trein ritten, zal ook de Z wel ver leeg zijn voordat ik thuis kom. (zit 2 keer in de week 3 uur heen en 3 uur terug in de trein)

gr
is al eerder aangehaald, maar met de 2 contactpunten voor dock moeten er vrij eenvoudig hoesjes kunnen komen met externe batterij (en mogelijkheid om zo te laden met kabel zonder flapjes te openen)
als iemand zo iets tegenkomt, zie ik het hier graag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:34
YouTube: Exclusive Construction of New Sony CES Products#!
Filmpje van hoe onder andere de Xperia Z in elkaar wordt gezet (natuurlijk niet hoe het precies gebeurd, maar meer qua onderdelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Is natuurlijk niet helemaal hoe de assemblage is, maar wel een erg interessante video. Ik heb al gehoord dat hij zo moeilijk uit elkaar te halen is (zonder de waterdichtheid aan te tasten) dat de meeste hardwaregerelateerde reparaties gewoon een swap gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Enige indicatie wat dat voor de kosten gaat betekenen ? Wat zou een gebarsten scherm ongeveer kunnen gaan kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:54
Ik begin mij nu af te vragen of er NFC tags erbij worden geleverd?

voor het geval van niet, heb ik even rondgekeken of er goedkope zijn, een snelle zoektocht brengt mij op AlienExpres en alibaba maar dan mag je gelijk een hoop in een keer kopen, wil ik in ieder geval niet. Een stuk of 4 voldoet mij wel.

http://www.ebay.com/sch/i...tag&_sacat=9394&_from=R40

[ Voor 77% gewijzigd door karimmm op 12-02-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
AmbroosV schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:06:
Is natuurlijk niet helemaal hoe de assemblage is, maar wel een erg interessante video. Ik heb al gehoord dat hij zo moeilijk uit elkaar te halen is (zonder de waterdichtheid aan te tasten) dat de meeste hardwaregerelateerde reparaties gewoon een swap gaan zijn.
Ergens staan al foto's met vastgekitte glasplaatjes. Dus om iets in het binnenste vervangen, moet je het toestel bijkans slopen. Toch wel een nadeel als je een keer het scherm of de achterkant moet vervangen. Dat is mij de waterdichtheid niet waard. Had dan de achterkant van polycarbonaat gemaakt, scheelt weer een breekbaar oppervlakte.

@karimmm
Op samenkopen.net loopt een NFC tag actie.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 12-02-2013 09:39 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Voor Sony is het geen probleem. In Japan is gebleken dat ze voor waterdichte modellen in verhouding minder dan één derde aan RMA's terugkrijgen vergeleken met niet-waterdichte modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:06
Wat betreft de kijkhoeken heeft Xperiablog een mooi overzicht gemaakt: http://www.xperiablog.net...rison-roundup/#more-12665
De Xperia Z wordt hierin vergeleken met de Butterfly, Note 2, S3, Nexus 4 and One X.

Persoonlijk zijn de kijkhoeken geen dealbreaker voor mij, juist fijn dat mijn buurman in de trein niet goed kan zien wat ik aan het doen ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie vergelijking ja, de enige foto waar ik iets storends kan zien is in die laatste foto van de vergelijking met de butterfly die op de tafel ligt, daar zie je bijv geen neus meer (kleuren worden te licht), maar die kijkhoeken zijn nou ook weer niet zo erg dat je een kleurverschil ziet tussen de bovenkant en onderkant van het scherm (wat ik wel heb op mn 24" BenQ monitor, irritant als je foto's bewerkt)

Ik vind het wel grappig dat ik nu al gewend ben aan het hoekige design van de Z, ik dacht net even dat in die foto's het geen echte iphone 5 kon zijn, die had toch niet zulke ronde hoeken als ik herrinnerde? Al helemaal vergeleken met die samsung, die heeft echt lelijke afgeronde hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
oxley schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:10:
Wat betreft de kijkhoeken heeft Xperiablog een mooi overzicht gemaakt: http://www.xperiablog.net...rison-roundup/#more-12665
De Xperia Z wordt hierin vergeleken met de Butterfly, Note 2, S3, Nexus 4 and One X.

Persoonlijk zijn de kijkhoeken geen dealbreaker voor mij, juist fijn dat mijn buurman in de trein niet goed kan zien wat ik aan het doen ben. ;)
Als ik dit zo zie, niets om je druk om te maken. Valt mij wel op hoe erg het scherm anders is afgesteld t.o.v. de butterfly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over die camera... in het onderstaande voorbeeld zie je heel goed dat die auto die voorbij rijdt niet vloeiend is gefilmd... dit verschijnsel heb ik ook in andere tests al regelmatig gezien... ook als je de camera opzij draait lijkt hij geen capaciteit te hebben om die bewegingen goed bij te houden waardoor het beeld afgrijselijk schokkend wordt...
Ligt dit aan de instellingen van de testers of kunnen we gewoon concluderen dat de camera geen vloeiende bewegingen kan filmen waar niets aan te doen is? Of is dit misschien alleen in HDR modus?

YouTube: Sony Xperia Z Front Camera Test

Edit : zie nu dat t de frontcamera is... :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Laatst online: 20:39
Allicht is de vraag al gesteld, maar heb ik 'm gemist, maar is het mogelijk om spellen vanaf je Xperia Z, af te spelen via de PS3 en eventueel andersom?
Ik heb het nu niet over de mogelijke PS4, want die heb ik niet (en is nog niet aangekodigt).
Zou wel tof zijn, als Carmageddon voor Android uit is en dat het mogelijk is om via de Xperia Z, dit uber spel op je tv te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:49:
Nog even over die camera... in het onderstaande voorbeeld zie je heel goed dat die auto die voorbij rijdt niet vloeiend is gefilmd... dit verschijnsel heb ik ook in andere tests al regelmatig gezien... ook als je de camera opzij draait lijkt hij geen capaciteit te hebben om die bewegingen goed bij te houden waardoor het beeld afgrijselijk schokkend wordt...
Ligt dit aan de instellingen van de testers of kunnen we gewoon concluderen dat de camera geen vloeiende bewegingen kan filmen waar niets aan te doen is? Of is dit misschien alleen in HDR modus?

Dit gaat hier over de front camera. Ik weet niet wat daar allemaal mee mogelijk is maar ik denk dat deze maar beperkte mogelijkheden heeft in vergelijking met de 13MP camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
oxley schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:10:

Hier zijn de kijkhoeken dan weer meer dan prima, oke het wordt wat fletser maar dat is voor mij geen probleem. Had misschien niet gehoeven maar dat is een andere discussie.

Valt me alleen wel op dat er bij al die foto's geen duidelijke winnaar is, soms is de Z duidelijk mooier dan de Burrerfly maar soms weer andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:49:

wie gebruiker er nou een front camera om mee te filmen?
Die gebruik je toch alleen bij skype en bij self portaits?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Donstil schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:54:
[...]

Hier zijn de kijkhoeken dan weer meer dan prima, oke het wordt wat fletser maar dat is voor mij geen probleem. Had misschien niet gehoeven maar dat is een andere discussie.

Valt me alleen wel op dat er bij al die foto's geen duidelijke winnaar is, soms is de Z duidelijk mooier dan de Burrerfly maar soms weer andersom.
Inderdaad, heb het gevoel dat dit komt doordat het een samenrvoeging is van meerdere vergelijkingen, waar de scherminstellingen dus telkens anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
Cyleo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:41:
[...]

Als ik dit zo zie, niets om je druk om te maken. Valt mij wel op hoe erg het scherm anders is afgesteld t.o.v. de butterfly.
Donstil schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:54:
[...]

Van deze vergelijking schik ik dan wel weer: http://www.androidauthori...ks-display-camera-155252/
Prachtig scherm van de Butterfly en de Z lijkt een blauwachtige gloed over zich te hebben.

Maar goed, het is gewoon afwachten tot de demomodellen opduiken in de Nederlandse winkels om het beeldscherm eens met eigen ogen te aanschouwen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door oxley op 12-02-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:54:
[...]

wie gebruiker er nou een front camera om mee te filmen?
Die gebruik je toch alleen bij skype en bij self portaits?
Ja precies inderdaad... had ook niet verwacht dit soort opnames te zien afkomstig van een frontcamera ... al met al... niet slecht voor een frontcamera 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
oxley schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:58:
[...]

[...]

Van deze vergelijking schik ik dan wel weer: http://www.androidauthori...ks-display-camera-155252/
Prachtig scherm van de Butterfly en de Z lijkt een blauwachtige gloed over zich te hebben.

Maar goed, het is gewoon afwachten tot de demomodellen opduiken in de Nederlandse winkels om het beeldscherm eens met eigen ogen te aanschouwen ;)
Die blauwe gloed heeft meer met de calibratie te maken dan met het kwaliteit van het scherm... Dus ik wil dan wel meer weten over de kalibratie instellingen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Juncto schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:52:
Allicht is de vraag al gesteld, maar heb ik 'm gemist, maar is het mogelijk om spellen vanaf je Xperia Z, af te spelen via de PS3 en eventueel andersom?
Ik heb het nu niet over de mogelijke PS4, want die heb ik niet (en is nog niet aangekodigt).
Zou wel tof zijn, als Carmageddon voor Android uit is en dat het mogelijk is om via de Xperia Z, dit uber spel op je tv te spelen.
Nope, dat kan wel met een PS Vita, maar verder niet. Voor het draadloos screen mirroring vanaf de Z kan wel Miracast gebruikt worden, maar daar zijn op dit moment vrijwel geen goede receivers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
oxley schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:58:
[...]

[...]

Ja, maar het probleem is dat je niet weet hoe het orgineel er uit ziet :P Dit is meer een afstelling ding dan een kwaliteit scherm ding.

Edit: Even wat zoeken en ik lijk het orgineel te hebben gevonden die het verschil in kleuren lijkt te verklaren. Het is gewoon een kwestie van net niet dezelfde tijd ;)
Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7ukw57OnJ1rcps52o1_500.gif
Disturbing, I know :P

[ Voor 46% gewijzigd door Cyleo op 12-02-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Cyleo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:44:
[...]

Ja, maar het probleem is dat je niet weet hoe het orgineel er uit ziet :P Dit is meer een afstelling ding dan een kwaliteit scherm ding.

Edit: Even wat zoeken en ik lijk het orgineel te hebben gevonden die het verschil in kleuren lijkt te verklaren. Het is gewoon een kwestie van net niet dezelfde tijd ;)
[afbeelding]
Moet je niet werken ofzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ormagon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:58:
[...]

Ach gewoon een kwestie van je werk outsourcen naar India en dan kun zelf heel de dag katten filmpjes kijken ;)
Het blijven toch rare lui daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
Cyleo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:44:
[...]

[afbeelding]
Dat verklaart het, dank! _/-\o_ Dat betekent dat de Butterfly en de Z behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn qua scherm!

Op XDA inmiddels de eerste positieve ervaringen van gebruikers. De batterij schijnt het goed vol te houden, iemand haalde 4,5 uur screen-on tijd en een ander 1 dag en 3 uur met alle functies aan en Stamina Mode uit. Ook blijkt dat het interne geheugen van 16 gb in de praktijk 11,73 gb is en dat dit volledig gebruikt kan worden voor apps, geen limiet van 2 gb meer dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ormagon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:58:
[...]

Student :+ Bovendien werkt het echt heel simpel: Foto croppen uit de vergelijkingsafbeelding, die afbeelding slepen naar google image die dan reverse image search doet. In totaal denk ik 1 minuutje werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-07 16:15
Cyleo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:32:
[...]

Student :+ Bovendien werkt het echt heel simpel: Foto croppen uit de vergelijkingsafbeelding, die afbeelding slepen naar google image die dan reverse image search doet. In totaal denk ik 1 minuutje werk ;)
Toch een gek plaatje PJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
oxley schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:18:
[...]

Dat verklaart het, dank! _/-\o_ Dat betekent dat de Butterfly en de Z behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn qua scherm!

Op XDA inmiddels de eerste positieve ervaringen van gebruikers. De batterij schijnt het goed vol te houden, iemand haalde 4,5 uur screen-on tijd en een ander 1 dag en 3 uur met alle functies aan en Stamina Mode uit. Ook blijkt dat het interne geheugen van 16 gb in de praktijk 11,73 gb is en dat dit volledig gebruikt kan worden voor apps, geen limiet van 2 gb meer dus!
Dat komt aardig in de buurt van mijn ervaringen. Batterij is erg goed, beter dan de S en T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Goed bezig, Sony ;)
https://www.xda-developer...-worldwide-device-launch/

*Edit*
Volgens mij is deze filmpje nog niet gepost.
YouTube: Xperia Z versus Galaxy Note 2, Nexus 4 and One X

[ Voor 43% gewijzigd door An1mA op 12-02-2013 15:50 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38
Dat is toch wel een van de redenen waarom ik voor de Xperia Z ga en niet wacht op de S4 of nieuwe HTC.

Als ik naar het verleden kijk dan ga ik er vanuit dat Samsung en HTC niets zullen vrijgeven of absurd moeilijk te unlocken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heel keurig, laat de eerste stabiele AOSP versie maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Franse review en resultaten.
Review: http://www.01net.com/fich...martphones-sony-xperia-z/
Resultaten: http://www.01net.com/fich...ests-13823/sony-xperia-z/

En ook nog een mooie vergelijking ten opzichte van andere high-end smartphones. Waar de accutijd met het scherm aan er erg matig uitkomt, verder bijzonder positief:
http://www.01net.com/test...plus-de-450-euro-283.html

[ Voor 37% gewijzigd door ormagon op 12-02-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ormagon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:03:
Waar de accutijd met het scherm aan er erg matig uitkomt, verder bijzonder positief:
http://www.01net.com/test...plus-de-450-euro-283.html
Was ook wel een beetje te goed om waar te zijn, die dude op XDA beweerd 4,5uur screentime te halen namelijk.

Dat zie je hier ook vaak, ik ben een groot gebruiker en haal 2,5uur met een HtcOneX maar je hebt dan hier gebruikers die zeggen hem ook "veel" te gebruiken en die halen 5. Is allemaal om het even, als ik een dag gebruik haal vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Donstil schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:32:
[...]

Was ook wel een beetje te goed om waar te zijn, die dude op XDA beweerd 4,5uur screentime te halen namelijk.

Dat zie je hier ook vaak, ik ben een groot gebruiker en haal 2,5uur met een HtcOneX maar je hebt dan hier gebruikers die zeggen hem ook "veel" te gebruiken en die halen 5. Is allemaal om het even, als ik een dag gebruik haal vind ik het prima.
Daarom heb ik graag dit soort tests waar je de objectieve resultaten naast die van andere smartphones kan zetten. Wacht dan ook ook met smart (hihi) op die van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Even dit terug halen:
ormagon schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:06:
[...]

Beide kanten shatter proof film. Het idee is niet dat het scherm minder snel barst (hoewel het daar ook wel een beetje tegen zal helpen) maar dat het glas er niet uitspringt als dit gebeurt. Dus ook met gebarsten glas behoud je nu een smoothe ervaring,
Dus niet, aangezien de touchlaag dus in het glas zit verwerkt. (Zie discussie over luchtlagen en dergelijke.) Wat betekent dat als het glas is gebarsten, je helemaal niets hebt aan je mooie toestel, of de scherven nou op hun plek zijn gebleven of niet.

Ik vind het dus nog steeds een beetje vreemd waarom die laag er überhaupt op zit. (Niet eens met het oog op die oleofobe laag of dergelijk geneuzel, er lijkt gewoon helemaal geen reden voor te zijn, het zorgt er alleen maar voor dat het toestel eerder krast, al is het maar die laag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
solidjustus schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:31:

gr
Bedankt voor de tip, heb er vandaag ook eentje opgepikt! Koopje!

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
4,5uur screen on tijd is toch niet veel? ik haal met mn s2 al 5uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

roflexx schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:28:
Heeft die een quadcore processor met 1080p scherm?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
nee,maar de batterij heeft ook een stuk minder capiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch lijkt me 5 uur schermtijd erg ongeloofwaardig.
Ik heb ook een S2 maar haal dat echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
Het dockingstation staat nu ook in de webwinkel van Sony en wat schetst mijn verbazing; ook in het wit en paars! Dat wordt straks dus een mooie paarse combi op mijn nachtkastje :D
http://shop.sonymobile.co...ock-dk26-black/1271-8269/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 18:06
Ik zie veel verschillende video''s verschijnen over kijkhoeken.

En op deze ziet het er naar mijn mening meer dan goed uit!
Blijft apart die verschillen

YouTube: Xperia Z versus Galaxy S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38
oxley schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:49:
Het dockingstation staat nu ook in de webwinkel van Sony en wat schetst mijn verbazing; ook in het wit en paars! Dat wordt straks dus een mooie paarse combi op mijn nachtkastje :D
Ik hoop dat hij bij winkels op voorraad zal zijn nog voor de release. Dan kan ik hem misschien nog mee bestellen.
Want dit dock lijkt me vrij handig voor bij de Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mark2000 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:58:
Ik zie veel verschillende video''s verschijnen over kijkhoeken.

En op deze ziet het er naar mijn mening meer dan goed uit!
Blijft apart die verschillen

YouTube: Xperia Z versus Galaxy S3
Iedereen maakte zich toch zorgen waarschijnlijk. Zijn allemaal als eerste de kijkhoek gaan testen :)
Paar Posts geleden gepost idd, vind het een keurige prijs eigenlijk. Dit soort lullige dingetjes kosten namelijk altijd een bak geld.
roflexx schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:28:
Nou dan moet ik eens op cursus bij je, 5uur is echt veel. Dat haal ik al jaren niet op geen enkele Smartphone.
(brightnes op auto uiteraard)
Deadsy schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:55:

Als ik naar het verleden kijk dan ga ik er vanuit dat Samsung en HTC niets zullen vrijgeven of absurd moeilijk te unlocken zijn.
Ik weet niet hoe het bij Samsung gaat maar een HTC is niet moeilijk te unlocken hoor. Er is een site van HTC zelf waar je naartoe kunt gaan en een bootloader Unlock kunt doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 12-02-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Heel wat anders (offtopic of niet?); zijn er mensen die hun Titanium Backup backup van de S naar de Z overzetten? Is dit überhaupt mogelijk? En Nova Launcher backup settings?

[ Voor 10% gewijzigd door laarom op 12-02-2013 19:12 ]

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34
Dat docking station is echt een "must-have".
Scheelt zoveel gedoe met dat klepje voor je usb. En voor die €29 kan je hem bijna niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Nette prijs ook voor een officïele dock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

De review van GSM Arena komt ergens de komende 24 uur online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ormagon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:37:
De review van GSM Arena komt ergens de komende 24 uur online!
Filmpje is er al

Edit: Althans dit is 45minuten geleden door GsmArena op youtube gezet, neem aan dat dit in de review zal zitten.

Edit: Zegt hij nou dat er geen HTML5 video in de Chrome browser zit?

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 12-02-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:35:
Mijn s3 haalt dat ook als ik niet al te veel browse hoor. Zo gek is het niet

Hij zegt dat flash niet werkt, niets over html5, lijkt me gewoon te werken aangezien t geen plugin in

[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 12-02-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
[b]Donstil schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:59

Ik weet niet hoe het bij Samsung gaat maar een HTC is niet moeilijk te unlocken hoor. Er is een site van HTC zelf waar je naartoe kunt gaan en een bootloader Unlock kunt doen.
Samsung is niet gelocked, en qua scherm tijd haal ik op mijn s3 ook de 5 uur, maar niet met de browser. maar de z lijkt wel een goede opvolger te worden voor mijn s3.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Dit valt me eigenlijk nu pas op.

Hadden die letter onderop niet wat subtieler gekund?
Verpest het mooie design van de achterkant best wel een beetje.

Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/7459/gsmarena003e.jpg
reyals schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:55:
[...]

Samsung is niet gelocked, en qua scherm tijd haal ik op mijn s3 ook de 5 uur, maar niet met de browser. maar de z lijkt wel een goede opvolger te worden voor mijn s3.
Wat dan wel? Ik Browse weinig, gebruik Kik messenger, Whatsapp, klein beetje Facebook en soms wat telefoontjes maar soms ook dagen niet.

Dan is om 20:00 de pret er toch wel uit hoor, Nu met mijn Lumia 920 maar hiervoor met de HTC One X en 5 generatie iPhones was het niet anders.

Zal wel aan mij liggen dan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 12-02-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:46:
[...]

Mijn s3 haalt dat ook als ik niet al te veel browse hoor. Zo gek is het niet
Geweldig maar mij lukt het niet.
Ook niet met de S3 van mijn vriendin.
Niet dat het verder uitmaakt hoor, haal met gemak het einde van de dag, dat is het belangrijkste.
Dat zal de Z ook gemakkelijk halen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:22:
[...]

Geweldig maar mij lukt het niet.
Ook niet met de S3 van mijn vriendin.
Niet dat het verder uitmaakt hoor, haal met gemak het einde van de dag, dat is het belangrijkste.
Dat zal de Z ook gemakkelijk halen neem ik aan.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/samsung-galaxy-s-iii/compare/gsmarena_002.jpg

Als je dat vergelijkt met de Oppo 5 Find, die dezelfde hardware heeft als de Xperia Z en hetzelfde formaat scherm met dezelfde resolutie:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/oppo-find-5/oppo-find-5-battery-test.jpg

De Xperia Z heeft 200mAh minder aan batterij, dus het zal elkaar niet veel ontlopen. Dan zie je dat bellen waarschijnlijk beter gaat, browsen om en nabij hetzelfde, maar video kijken een stuk minder succesvol is ten opzichte van een Galaxy S3.

/edit
En dat komt ook overeen met de bevindingen van 01net.com, waar de gegevens als volgt zijn:
3G Talk time: 18:49
Browse time: 5:34
Video playback: 5:21

/edit2
De resultaten van 01net.com zijn dus van de Xperia Z.

[ Voor 24% gewijzigd door ormagon op 12-02-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:33
Wanneer wordt jou Xperia Z spreekverbod opgeheven Ambroos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
B-Art schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:32:
Wanneer wordt jou Xperia Z spreekverbod opgeheven Ambroos?
Voor zover ik weet pas bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

AmbroosV schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:07:
[...]

Voor zover ik weet pas bij release.
zijn we NA de release niet allemaal ambassadeurs? ik vind het een raar verhaal. Je wil toch juist dat er een bepaalde hype wordt gecreeerd?

Dat ding is in Japan al uit.... en dan mag er hier nog niet over gesproken worden op forums??.. vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff...zwak van Sony...ma heb hem toch besteld...Is gewoon een Super ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
AmbroosV, weet jij toevallig hoe het zit met games op de Z. Ik bedoel de resolutie is nu veranderd en games als Asphalt en andere gameloft en HD games hadden een speciale versie op de S.

Weet jij toevallig van horen zeggen hoe dat zit op de Z?

gr Solid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:09:
pffff...zwak van Sony...ma heb hem toch besteld...Is gewoon een Super ding!
Ambroos heeft te maken met de reguliere regels voor de pers, een nda. Zo raar is dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:22:
[...]

Ambroos heeft te maken met de reguliere regels voor de pers, een nda. Zo raar is dat niet
Maar de Nederlandse NDA verloopt al eerder toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt me niet uit hoor...heb er al genoeg over gelezen en gezien. Maakt niet uit als ze hem het zwijgen opleggen voor mij. Alles is toch meer dan duidelijk. :*)
418O2 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:22:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ze hadden de beelden wel even sync kunnen zetten, vergelijkt wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ormagon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:30:
[...]

Als je dat vergelijkt met de Oppo 5 Find, die dezelfde hardware heeft als de Xperia Z en hetzelfde formaat scherm met dezelfde resolutie:

De Xperia Z heeft 200mAh minder aan batterij, dus het zal elkaar niet veel ontlopen. Dan zie je dat bellen waarschijnlijk beter gaat, browsen om en nabij hetzelfde, maar video kijken een stuk minder succesvol is ten opzichte van een Galaxy S3.

/edit
En dat komt ook overeen met de bevindingen van 01net.com, waar de gegevens als volgt zijn:
3G Talk time: 18:49
Browse time: 5:34
Video playback: 5:21
Mah accu capaciteit is helemaal niet zo doorslaggevend als je kijkt naar de uiteindelijke accu prestaties. Software optimalisatie in combinatie met hardware is een stuk belangrijker.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:35:
Ja maar de S2 is een Samsung telefoon met een Exy chipset... Die zijn vreselijk als je kijkt naar de batterij efficiency in verhouding met een OMAP of een Snapdragon... Het grote probleem is dat Samsung bizar slechte documentatie en support geven naar devs waardoor hhun niet het uitereste kunnen halen uit de chipset. Daarnaast is de software die Samsung uitbrengt voor hun telefoon slecht en flawwed in verhouding met een Sony of een Google ROM. Kijk maar eens wat Entropy,1 van de grootste en bekendste Android developers te zeggen heeft over Sony en Samsung.

http://forum.xda-develope...p?p=36966268&postcount=56

"Samsung's architecture doesn't handle asymmetric core loading well at all. If you have one core maxed out, and want to run some light tasks on a second core - guess what, you have to light up that second core and run it at full tilt. Samsung has a whitepaper that claims this is a good thing, but if you look at their architecture closely (check the cpuidle driver in arch/arm/mach-exynos of their kernels...) you'll notice a nasty flaw - All of the deeper cpuidle states are disabled if more than one core is active. This means that the second core is consuming almost as much power as if it were running at 100% load even if it might only be running at 10% load. Snapdragon can actually reduce the clock/voltage of additional cores that are active but lightly loaded."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Vinand schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:33:
[...]

Mah accu capaciteit is helemaal niet zo doorslaggevend als je kijkt naar de uiteindelijke accu prestaties. Software optimalisatie in combinatie met hardware is een stuk belangrijker.
Nee, maar als je kijkt naar de resultaten van een apparaat met vrijwel allemaal dezelfde hardware en een Franse test die de resultaten van de Xperia Z al heeft (en die vrij aardig overeen komen met die van de Oppo Find 5) dan kan je al wel gaan vergelijken met de Galaxy S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ormagon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:39:
[...]

Nee, maar als je kijkt naar de resultaten van een apparaat met vrijwel allemaal dezelfde hardware en een Franse test die de resultaten van de Xperia Z al heeft (en die vrij aardig overeen komen met die van de Oppo Find 5) dan kan je al wel gaan vergelijken met de Galaxy S3.
Daar heb je gelijk in. :)

Maar goed, dan wil ik natuurlijk wel zien, hoe de GSG3 onder licht/gemiddelde "multistaking" load presteert ten opzichte van de Xperia en de Oppo... Namelijk dan begint de OS bug in werking te komen bij de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Vinand schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:46:
[...]

Daar heb je gelijk in. :)

Maar goed, dan wil ik natuurlijk wel zien, hoe de GSG3 onder licht/gemiddelde "multistaking" load presteert ten opzichte van de Xperia en de Oppo... Namelijk dan begint de OS bug in werking te komen bij de Samsung.
Jup, helaas is vrijwel geen enkele batterijtest uitgebreid genoeg. Er zijn gewoon teveel omstandigheden, maar tests zoals die van 01Net, GSMarena en Tweakers geven in ieder geval een goed algemeen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Zou deze telefoon zonder hoesje nog een beetje veilig in je broekzak te vervoeren zijn zonder dat die kapot gaat? De S2 van mijn broertje pas prima maar deze is toch weer zo'n 1.5cm langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
zou denk ik wel meevallen, 1,5cm is niet zoveel,als de Z 1,5cm breder was was het een groter probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Laatst online: 20:39
Ik heb de Samsung Galaxy Note 1 (totdat de Sony EXperia Z binnenkomt) en deze past zondeproblemen in m' n broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
De batterijtest van GSMArena is helaas niet zo nauwkeurig, hierbij zetten ze namelijk standaard de brightness op 50%. Het probleem is dat de ene 50% feller is dan de andere (dit is bijv. 174 nits bij de S3 en zo'n 300 bij de Nexus 4). Nu gaat het bij de Find 5 vs. S3 nog redelijk goed op (176v174), maar Anandtech en Tweakers gaan hier beter mee om (door gewoon een standaard waarde in nits te kiezen).

Overigens kijk ik nog steeds uit naar de rest van de review van GSMArena, ze zijn over het algemeen vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Leuke feitje:

De Sony Xperia Z is nu iets minder dan 2 dagen op de markt in Japan, en daar is het nu schijnbaar een gigantisch groot succes. http://www.datacider.com/38053.php
Volgens Google translate en XDA forums nu al 600k exemplaren verkocht in Japan alleen al.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Br2_22e2RoU]

[ Voor 26% gewijzigd door Vinand op 12-02-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Marc_87 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:07:
Zou deze telefoon zonder hoesje nog een beetje veilig in je broekzak te vervoeren zijn zonder dat die kapot gaat? De S2 van mijn broertje pas prima maar deze is toch weer zo'n 1.5cm langer.
Moet makkelijk kunnen toch, vroeger liep ik met een Nokia comunicator in mijn broekzak, dat waren pas toestellen kwa formaat.

Afbeeldingslocatie: http://the-gadgeteer.com/assets/nokia9500-2.jpg

En later
Afbeeldingslocatie: http://the-gadgeteer.com/assets/nokia9500-10.jpg

En weer later.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2007/03/nokia-e90-more-01.jpg
Wat een heerlijke toestellen waren dat zeg, vooral de e90 was geweldig.
Maanden op de pre-order lijst bij Nokia moeten staan om er als eerste een te hebben. Mooie oude tijd. Ik mis hem nog :)

Oftewel zolang je geen strakke hipster broeken draagt past een Z er makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:34:
[...]

Moet makkelijk kunnen toch, vroeger liep ik met een Nokia comunicator in mijn broekzak, dat waren pas toestellen kwa formaat.

[afbeelding]

En later
[afbeelding]

En weer later.
[afbeelding]
Wat een heerlijke toestellen waren dat zeg, vooral de e90 was geweldig.
Maanden op de pre-order lijst bij Nokia moeten staan om er als eerste een te hebben. Mooie oude tijd. Ik mis hem nog :)

Oftewel zolang je geen strakke hipster broeken draagt past een Z er makkelijk in.
Toen meiden nog twijfelden wat het nou was dat gigantische ding in je broek :+

Ik vind het niet raar dat de Z in Japan een succes is, mensen met een beetje verstand weten dat ze niet hoeven te wachten op de andere merken en voor Sony gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Donstil schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:01:

[afbeelding]

Ben met je eens dat dat inderdaad wel een minpuntje is op de 180 graden kijkhoek... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Donstil schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:01:

[afbeelding]

[...]

Wat dan wel? Ik Browse weinig, gebruik Kik messenger, Whatsapp, klein beetje Facebook en soms wat telefoontjes maar soms ook dagen niet.

Dan is om 20:00 de pret er toch wel uit hoor, Nu met mijn Lumia 920 maar hiervoor met de HTC One X en 5 generatie iPhones was het niet anders.

Zal wel aan mij liggen dan :)
http://cdn.pocket-lint.co...iew-7.jpg?20130108-165926

Dus, bijna niet te zien bij zwart en wit.
Paars daarentegen...

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja fraai is anders,
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:38:
[...]

Toen meiden nog twijfelden wat het nou was dat gigantische ding in je broek :+

Ik vind het niet raar dat de Z in Japan een succes is, mensen met een beetje verstand weten dat ze niet hoeven te wachten op de andere merken en voor Sony gaan 8)
Haha had ik ook eens wat van formaat in mijn broek 8)7

Maar zonder gekkigheid, alles van Sony is een hit in Japan. Ik denk persoonlijk dat een succesvolle Z Launch daar niet zoveel zegt.

Niet dat hij buiten Japan niet populair is hoor, integendeel, op XDA is hij super populair maar ook hier op het forum zijn er al tientallen voorgesteld.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 12-02-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd idd ook dat bij de zwarte te zien is dat die kleine tekst in de andere hoek staat tov de paarse... het lijkt ook wat meer tekst of andere tekst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
is het niet gewoon een stickert die je eraf kan hale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflexx schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:59:
Nou Ambroos ..... dat mag je ons vast wel onthullen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 00:02:
[...]

Nou Ambroos ..... dat mag je ons vast wel onthullen... :9
nog even op youtube een unboxing gezien van een zwarte z, maar na verwijderen van de beschermfolie staat de tekst toch echt groot en erg opvallend achterop

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
roflexx schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:59:
Daar leek het wel op, maar het is ook mogelijk dat dat alleen voor pre-productie modellen was. Afwachten dus ;)

@hierboven: Weet vrij zeker dat ambroos zijn shatter proof er niet af gaat halen :P
Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alles over winkels, prijzen, levertijden en andere niet-technische dingen mogen in DIT topic.

Alles over accessoires voor de Xperia Z hoort in Accessoires voor de Sony Xperia Z.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.