Ik hoop inderdaad dat het scherm een goede coating erover heen heeft,
Het zou sowieso beter gebouwd moeten zijn dan de Xperia S. Deze heb ik nog geen jaar maar het lijkt alsof ik de telefoon al zeker 2 jaar heb. Er zit sinds vanochtend zelfs een diepe kras in mijn scherm (waarschijnlijk vannacht gevallen, maar hoe dat weet ik niet)
Ook de coating van de behuizing ziet er niet meer uit, veel glanzende vlekken en kleine deukjes, bultjes. Daarnaast is het klepje aan de achterkant met een tikje al los te krijgen.
De X10 van wat ik hiervoor had ziet er nu nog beter uit dan de S.
De Xperia T van mijn vrouw daarentegen is wel een stuk steviger en heeft ook een betere coating.
Hopelijk, en dat zal ook wel zo zijn, is de Z een stuk steviger en ondanks al het glas kras-vriendelijk.
Ik heb het de Z besteld en hopelijk komt die echt de 27e/28e.
Dan zal die mooi bij het monolithic design van mijn bravia en bluray speler passen. Dus waarschijnlijk toch wel de dock erbij halen.
Nu even wachten op de Japanse reviews voordat we dalijk zelf kunnen genieten van naar mijn mening het mooiste toestel tot nu toe.
Sony is met de Z een andere weg ingeslagen(op de android versie na, maar dat boeit me niet) Dus het hier boven beschreven verhaal zal straks hopelijk niet meer van toepassing zijn. Ik wacht met smart af op dit prachtige toestel.
Toch nog even over de pre order actie, het is toch een vreemde keuze waarom Sony de MDR1-R erbij doet en niet de MDR1-RBT.
Ik heb al wat discussies over het draadloos luisteren tegenover het bedraad luisteren gevonden, Maar die gaan eigenlijk niet op voor deze headphone, aangezien je de NFC versie ook bedraad kan aansluiten.
Daarnaast kan je de NFC versie ook gebruiken om te bellen, aangezien er een mic in de headphone zelf zit. Dit gaat dus niet met de bedrade versie omdat Android dat niet ondersteund (het bijgeleverde kabeltje is alleen geschikt voor Iphone). Helaas. (hopelijk xda developer die er een mod voor kan maken)
Kortom vreemde keuze, maar toch een erg fijn cadeau van Sony. Maakt mij in ieder geval erg blij, ik heb een half jaar terug de Sony mdr-v55 gehaald en daar ben ik al zeer tevreden over en dat zal met deze wel des te meer zijn.
gr Solid
[
Voor 3% gewijzigd door
solidjustus op 09-02-2013 12:39
]