besef komt pas als je naar mijn ing kijkt ....
Hoe doe je zo snel bestellen?
Script? Super browser? Super snelle vingers?
Script? Super browser? Super snelle vingers?
Mja ga nu niets meer halen, morgen misschien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hmmm kan ik me voorstellen , zou mijn bankrekening ook niet leuk gevonden hebbendanda schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:54:
besef komt pas als je naar mijn ing kijkt ....
Was er niet iets in het verleden met Tweakers en iBood-boxen waardoor iBood er geen zin meer in had?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Je hebt gelijk. Ik heb ze net beiden open gezet en op 1dagskoopjes komt een nieuw product eerder in beeld.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:52:
[...]
Eigenlijk doe ik het gewoon rustig aan. De eerste keer zat ik te spelen met mijn telefoon en zag ik toevallig dat er een box was..gelijk op ik neem er één en betalen via paypall.
Maar ik merk dat 1dagskoopjes.nl sneller werkt dan de site van IBOOD zelf, misschien ligt het daar wel aan.
Veel retour boxen.
⏩ PVOutput☀️
nou ik heb eens een box gehad met een en al refurbished troep en er nog zestig euro voor betaald ook. Zat gelukkig een digitaal cameraatje in die ik voor 100 euro kon doorverkopen op tweakers
[ Voor 52% gewijzigd door danda op 15-11-2012 02:57 ]
Tsja. beetje lame die boxen terug sturen, het gaat juist om de verassing en ja kutdingen horen daar ook bij
retour is geld terug .. dus erhm wel handig imhogebruikershaes schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:57:
Tsja. beetje lame die boxen terug sturen, het gaat juist om de verassing en ja kutdingen horen daar ook bij
Tja vanalles
ja maar ik wil er toch een TV, playstation 3, een fullhd laptop en een luxe horloge in die box van 99 eurohebben
toch gek dat sommige dingen wel met 3 euro verzendkosten kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door mathy_ op 15-11-2012 02:59 ]
danda schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:58:
ja maar ik wil er toch een TV, playstation 3, een fullhd laptop en een luxe horloge in die box van 99 eurohebben
⏩ PVOutput☀️
briefpost versus pakketpost size does mattermathy_ schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:58:
toch gek dat sommige dingen wel met 3 euro verzendkosten kan.
Tja vanalles
Dat gaat never nooit gebeuren. Ik neem aan dat ze er de producten die overblijven instoppen.danda schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:58:
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Past door de brievenbusmathy_ schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:58:
toch gek dat sommige dingen wel met 3 euro verzendkosten kan.
En met beschadigde verpakking, refurbished e.d.Louise525 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:59:
[...]
Dat gaat never nooit gebeuren. Ik neem aan dat ze er de producten die overblijven instoppen.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Dat was de laatste. Mehh
Gn8
Gn8
⏩ PVOutput☀️
Is dit wat?
Verwijderd
Naja soms is het troep maar soms is het raak je neemt die risico.
Ik had eens in een box van 50 euro spullen tvw 280 euro. Een Camera die op internet het goedkoopst 180 euro was. En in een box van 60 euro een Full HD monitor van 23inch twv 130 euro.
Ik had eens in een box van 50 euro spullen tvw 280 euro. Een Camera die op internet het goedkoopst 180 euro was. En in een box van 60 euro een Full HD monitor van 23inch twv 130 euro.
Heb nog niet alle herhalingen gezien dus blijf nog ff.
koop een staatslot.... mazzelaarVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:02:
Naja soms is het troep maar soms is het raak je neemt die risico.
Trouwens zulke dingen zijn echt geldverspilling.
Gewoon een goede radio kopen met Bluetooth.
Hoeft niet heel duur te zijn.
wel handig als je de autoradio niet kan vervangen (lease bak oid)mathy_ schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:05:
Trouwens zulke dingen zijn echt geldverspilling.
Tja vanalles
Maar dan heb je vaak wel een aux uitgang.vso schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:06:
[...]
wel handig als je de autoradio niet kan vervangen (lease bak oid)
Sluit me telefoon daar altijd op aan in de auto van de zaak en zet het geluid op de boxen achter.
Gaat prima zo.
moet je dat geluk wel hebben .. beetje pech rij je een toyota avensis met cassette deckmathy_ schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:08:
[...]
Maar dan heb je vaak wel een aux uitgang.
Sluit me telefoon daar altijd op aan in de auto van de zaak en zet het geluid op de boxen achter.
Gaat prima zo.
Tja vanalles
lol, iets van 1,95 met 5,95 verzendkosten. Lekker bezig iBood

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Hebben ze die vistroep nog steeds?
Dan weet je nu al wat er in de box zit.
Dan weet je nu al wat er in de box zit.
Welk bouwjaar? Heeft dat serieus ooit bestaan?vso schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:09:
[...]
moet je dat geluk wel hebben .. beetje pech rij je een toyota avensis met cassette deck
duur!! die dingen gezien bij de Action voor veel minder.
helaas wel ja .. reed er serieus nog in 2010 meeLouise525 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:10:
[...]
Welk bouwjaar? Heeft dat serieus ooit bestaan?
Tja vanalles
pff wat een troep
Heb me biertje op waardoor ik de box miste.
ga maar eens lekker slapen!
succes nog!
Heb me biertje op waardoor ik de box miste.
ga maar eens lekker slapen!
succes nog!
Dan ben ik ook weg.
Lekker slapen en geld sparen..
Lekker slapen en geld sparen..
Die Rosle kitchentoools heb ik ook. Stevig, degelijk spul en een superhandige knoflookpers.
nu ja als je wilte bezuinigen dan hang je dat bv in de gang op oid .. waar je veel licht gebruikt en lang aanlaat .. als ze maar snel licht geven .. ik gebruik deze in de gang op de wc echter LED omdat tie sneller licht geeft
Tja vanalles
Ik heb deze bood alleen nog maar spullen op eBay gekocht
Kwalitatief blaten
Tijd voor een laaaaaaaaaaaaaaaaange pauze met die Stamm Sydney 5000 Ergometer, waarschijnlijk omdat het exclusief dame is:-p
slaap zeuh!
slaap zeuh!
Wordt wel heel rustig hier ..
Hoppa die Pioneer S-HM50 HiFi Speakers gekocht.
Kwalitatief blaten
Ja ik ga maar eens slapen want van al deze huis, tuin en keuken meuk word ik niet vrolijk.
Tot morgem
Tot morgem
Tot straksguid0o schreef op donderdag 15 november 2012 @ 04:00:
Ja ik ga maar eens slapen want van al deze huis, tuin en keuken meuk word ik niet vrolijk.
Tot morgem
die machine zit in de bhttp://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1525481/25ox van 100 euro....
ZzzzzZZZzzzzzzzzzzzz terugVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 04:42:
ZzzzzZZZzzzzzzzzzzzz
Mocht iemand op zoek zijn naar een kortingscode, DM maar!
Hee, er is (weer) iemand wakker. Was een beetje stil hier de laatste 2 uur ..
Daarom staat die boor daar zo lang, ik zou zeggen: kopen dat ding!
Hoe duur was onkyo reciever ? En heeft iemand die ?
Thx. Ik zoek iets goedkopers. Komt vast nog wel.hansR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 06:54:
429,95 + verzendkosten
Is er nog een site die werkt. Waar je geluid krijgt bij nieuw product ?
Misschien nog wel nieuwe oordoppen aanschaffen, huidige zijn redelijk vergaard.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Goedemorgen iedereen.
ora et labora
goedemorgen iedereen. Tot nu toe nog een succesvolle jacht gehad?
Okee, dus de box is weer aanwezig! leuk leuk leuk
Goedemorgen, Ik begin net xD.. Er moet ook gewerkt worden vandaag dus geen gekkigheid qua tijden hier
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Thanks!Gupster schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:17:
[...]
http://www.pagereboot.com...od.com/be/nl/&refresh=001 zie je sneller de box...
Besteld iemand hier op Ibood via een cashbacksite? Zo iets als shopkorting.nl
Ohnoes, er is gewoon een box geweest vannacht..... Naja verder niet heel veel bijzonders gemist zo te zien ;p
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Te laat voor de mooie batterijen, moest het adres nog in typen
Gewoon ff vooraf een account aanmaken, kan je zo door klikken.cctl01 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:14:
Te laat voor de mooie batterijen, moest het adres nog in typen
Zo'n living colours lamp is voor 69,96 nog te duur >.<
Dit gaat 'n lange worden
Dit gaat 'n lange worden
[ Voor 20% gewijzigd door Qon op 15-11-2012 08:17 ]
Enig idee wat die smart link set is?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dan kan je beel rgb producten linken. Ook philips Hue.
Dat is op zich dan wel weer geinig...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisQon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:21:
Is er trouwens al een NAS geweest incl HDD's?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisQon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:21:
Is er trouwens al een NAS geweest incl HDD's?
Hmmm... die iPad was best een goede deal vannacht :-)
De mogelijkheid om geluid te produceren werkt ook niet meer of wel ?
[ Voor 5% gewijzigd door Patrick89 op 15-11-2012 08:31 ]
Leuk, een DVD box voor achter in de auto.. maar word het niet eens tijd voor Blu-ray boxen
IDD, als het blu-ray was geweest, had ik hem ook wel genomen.
Mis ik toch net in de loop van bus naar kantoor de Yamaha receiver.
Mijn oudje doet het nog wel, maar eentje met HDMI zou toch welkom zijn.
Mijn oudje doet het nog wel, maar eentje met HDMI zou toch welkom zijn.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Die geschiedenis site is al stuk bij mij.
Ook hier doet hij niet veelATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:36:
Die geschiedenis site is al stuk bij mij.
Kan je via cashback-sites, zoals bv p-less, ook iets van de hunt bestellen?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Goeiemorgen
vandaag en morgen geen productieve dag hiero denk ik
ooh die geschiedenis is al een stuk beter dan de vorige hunt
kan nog best leuk worden denk ik zo!
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
@ Mr.Jingles, Ik heb nog wel een box waar een baby in kan spelen voor je!
De box is weer terug! Heel mooi, ik hou het in de gaten.
Alle vragen hebben een antwoord
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.