Jammer dat het altijd op een werkdag is. Die Onkyo surroundset had ik direct gekocht als ik hem op tijd gezien had.
ik denk niet dat ibood het aan kan als ze dat in het weekend zouden doenChrizzly schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:54:
Jammer dat het altijd op een werkdag is. Die Onkyo surroundset had ik direct gekocht als ik hem op tijd gezien had.
De ik neem er een knop is stuk!
Alle vragen hebben een antwoord
De hele site is stuk....hij ververst niet meer automatisch en je kan niet meer bestellen...
PSN: Sluuz
Deze ververst nog wel: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Alle vragen hebben een antwoord
Apart. Deze is niet in sync met iboot zelf lijkt wel?mhindrik schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:02:
Deze ververst nog wel: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Edit: hij loopt voor
[ Voor 5% gewijzigd door ATS op 15-11-2012 09:04 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Op de iphone werkt hij wel maar de pc waar ik nu achter zit heeft daar geen zin in..ATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:04:
[...]
Apart. Deze is niet in sync met iboot zelf lijkt wel?
Edit: hij loopt voor
Dan de iphone maar aanzetten met geluid xD Leuk voor de collega's die de hunt niet volgen
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Niet veel kampeerders actief :-)
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Jawel maar heb er al eentje xD
Goed punt: ik ben zelf ook kampeerder, en ben ook al voorzienPatrick89 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:08:
Jawel maar heb er al eentje xD
zul je net zien, komt er een mooie box, blijkt er uiteindelijk allemaal overpriced nutteloze dingen in te zitten ofzo 
*Rick-Jan rent*
*Rick-Jan rent*
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
ahh, nog steeds geneuzel over een box die niet komt
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Inmiddels al 2 boxen hoor.looyenss schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:10:
..fail.looyenss schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:10:
Hihilooyenss schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:10:
Leuke NAS pricewatch: Thecus N5550
iemand al wat gekocht?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Leuke NAS, maar wat overkill voor mij.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Bedacht ik me zelf net ook, maar op zich wel een goede aanbieding. Toch maar niet gedaan.pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:17:
Leuke NAS, maar wat overkill voor mij.
Met die HDD prijzen van tegenwoordig ga ik geen 5 drive NAS kopen. Met 10 TB aan opslagruimte ben je 500€ verder.
Lijkt me echt zo'n knakending, die hyundai
Die cinderela kussens van de vorige ibood hunt zijn wel kapot relaxed, miss nog een setje aanschaffen als ze voorbij komen.
Ik koop ze graag met kwijl plekken erop, ik drink ook graag melk uit een vies glas.
Of bedoelde je kapok, want dat vond ik zelf vroeger nooit zo comfortabel ;-)
Niet duur die thermosfles, maar die verzendkosten erbij ... tsjah ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
er zouden toch bonnen uit gedeeld worden voor gratis verzenden?
deze heb ik nog niet gezien op de fb pagina.
deze heb ik nog niet gezien op de fb pagina.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ziet er uit alsof je beter even langs de Blokker kan lopen...pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:25:
Niet duur die thermosfles, maar die verzendkosten erbij ... tsjah ...
Verrek hoe lang is dit al bezig?
Box al geweest? :-p
2 stuks (om 1 uur en 3 uur)
beide binnen een minuut weg.
beide binnen een minuut weg.
[ Voor 35% gewijzigd door Geckoo op 15-11-2012 09:26 ]
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Die thermosfles was een tijd geleden toch ook al 9.95?
Voor degene die Chrome gebruiken is er ook notificatie systeem. Handig voor als de site van realtime ibood niet werkt..
https://chrome.google.com...dhpahgnenmkeocegbob?hl=nl
https://chrome.google.com...dhpahgnenmkeocegbob?hl=nl
Lees even stukje terug ofzo: ja, al 2xManiacsHouse schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:26:
Verrek hoe lang is dit al bezig?
Effe 30 pagina's doorspitten. Ik zit hier voor de fun.
ff 10 posts terug lezen. dat is de fun..ManiacsHouse schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:32:
[...]
Wij allemaal tochManiacsHouse schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:32:
[...]
Je hoeft echt geen 30 pagina's terug om iets over boxen te vinden...ManiacsHouse schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:32:
[...]
En in de tussentijd een doos mislopen? No waylooyenss schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:33:
[...]
ff 10 posts terug lezen. dat is de fun..

Potverdikkie box gemist ook. Ga er geen nachten voor doorhalen, ik hoop dat er 1 komt tijdens primetime oid!
Net een hunt dat ik weinig tijd heb
.
Net een hunt dat ik weinig tijd heb
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Waar kan je zien hoeveel stuks er nog zijn van een bepaald item?
Het valt wel op dat elektronica over het algemeen harder gaat dan huishoudmeuk
Gek he, huishoud meuk is over het algemeen ook minder scherp geprijsd* dan electronica.
en er zijn er waarschijnlijk meer van in voorraad.
*Keukenmachines en andere uitzonderingen daargelaten uiteraard
en er zijn er waarschijnlijk meer van in voorraad.
*Keukenmachines en andere uitzonderingen daargelaten uiteraard
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Volgende artikel is trouwens de doos.
(iets met gut feeling en zo)
(iets met gut feeling en zo)

Heb deze TV ook staan op de slaapkamer, speelt zelfs full-hd mkv's af via de usb poort
.
Heb em zelf gekocht voor 255 bij Scheer & Foppen, dus zo'n goede aanbieding is dit niet.
edit: mijn fout, ik heb de 32LV933G
Dit was een 32HL933G, wat het verschil tussen de twee is weet ik niet
Heb em zelf gekocht voor 255 bij Scheer & Foppen, dus zo'n goede aanbieding is dit niet.
edit: mijn fout, ik heb de 32LV933G
Dit was een 32HL933G, wat het verschil tussen de twee is weet ik niet
[ Voor 33% gewijzigd door Terrz op 15-11-2012 09:42 ]
de kracht van 2 schermen...Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:34:
[...]
En in de tussentijd een doos mislopen? No way
Die aanbieding van de TV was erg slecht. Heb hem gekocht oor 159 euro tijdens een WK aanbieding Redcoon
Ik ookjongerenchaos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:41:
Die aanbieding van de TV was erg slecht. Heb hem gekocht oor 159 euro tijdens een WK aanbieding Redcoon
159 is wel een topdeal zeg, had ik ook wel gewild
Ideaal ding voor de slaapkamer ofzo.
[ Voor 26% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 09:43 ]
De LV komt in een Louis Vuitton doos?
Of werkt op laag voltage
ora et labora
Zow, Jabra dopjes gekocht. Geen idee of die beter zijn dan mijn huidige Sennheiser MX470, maar het ziet er uit alsof ze minder snel uit je oren vallen.
Mijn ING ging wel over de zeik met betalen via iDeal
. Hij bleef knipperen tot ik op escape drukte. Pas daarna kon ik eindelijk mijn wachtwoord invullen en betalen. Ook na betalen duurde het nog best lang voor hij weer terug ging naar iBood.
Wanneer is de bestelling er eigenlijk door? Als je op 'ik neem m' heb gedrukt of als hij na de betaling terug is naar iBood en je een bevestigingsmail hebt gehad?
Mijn ING ging wel over de zeik met betalen via iDeal

Wanneer is de bestelling er eigenlijk door? Als je op 'ik neem m' heb gedrukt of als hij na de betaling terug is naar iBood en je een bevestigingsmail hebt gehad?
[ Voor 57% gewijzigd door gwystyl op 15-11-2012 09:47 ]
Janra dopjes duo pack?
Was voor mij een dikke miskoop.bagger geluid
Was voor mij een dikke miskoop.bagger geluid
ora et labora
Mijn 'gut feeling' laat me ernstig in de steek.
Is zo'n reciever wat, ik ben een leek en heb nu gewoon een goedkoop sony setje.
Ja ik vertrouw je niet meerSinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:47:
Mijn 'gut feeling' laat me ernstig in de steek.
Ik moet plassen maar durf niet weg.
Ik snap niet dat je dit soort apparatuur op deze manier koopt, tenzij je precies weet welke dit is en je toch al op zoek was. Ik bedoel: anders ga je je toch eerst uitgebreid informeren en vergelijken?
Zal wel zo'n model voor het oostblok zijn ofzo.Terrz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:48:
Ik kan die reciever niet vinden in de pricewatch of kieskeurig?
Volgens mij een model wat normaal samen met speakerset wordt verkocht.
De 1e kortingcoupon: HIDTS2ZP, wees snel!
via de fb site
via de fb site
Eerst kopen dan kijken of het wel wat is. En zo niet dan breng je het terug.ATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:49:
Ik snap niet dat je dit soort apparatuur op deze manier koopt, tenzij je precies weet welke dit is en je toch al op zoek was. Ik bedoel: anders ga je je toch eerst uitgebreid informeren en vergelijken?
ora et labora
Wil em toch niet kopenSinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:49:
[...]
Zal wel zo'n model voor het oostblok zijn ofzo.
Maar vind het altijd interessant om even te vergelijken met de pricewatch om te zien hoeveel het (niet) scheelt
http://www.intl.onkyo.com...eivers/ht-r548/index.htmlTerrz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:48:
Ik kan die reciever niet vinden in de pricewatch of kieskeurig?
Verwijderd
gratis verzendinggeldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:50:
Wat voor koritng?
Haha, jij ook al?Terrz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:50:
[...]
Wil em toch niet kopen![]()
Maar vind het altijd interessant om even te vergelijken met de pricewatch om te zien hoeveel het (niet) scheelt
Laatste prijs volgens vergelijk.nl was €219Palm schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:52:
nergens meer te koop
Laat ik het zo zeggen: het zit ruim boven mijn impulsaankoopbudget...mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:50:
[...]
Eerst kopen dan kijken of het wel wat is. En zo niet dan breng je het terug.
Dat wordt weer lekker stiekem via http://ibood.vxv.nl in een tabblad op mijn werk de hunt volgen
Je moet het anders zien.. een soort van geplande impulsaankoop.ATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:55:
[...]
Laat ik het zo zeggen: het zit ruim boven mijn impulsaankoopbudget...

holy crap, die site is wel makkelijk!MeltedForest schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:57:
Dat wordt weer lekker stiekem via http://ibood.vxv.nl in een tabblad op mijn werk de hunt volgen
[ Voor 34% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 09:59 ]
Zucht Les sterkteleer,hunt is leuker.
ora et labora
Zo, ik ben op school ken ik mooi die hunt volgen
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dat mes is wel handig voor het opensnijden van de doos.
(of om jezelf open te snijden als je hem mist)
(of om jezelf open te snijden als je hem mist)
ik zocht nog een multitool
deze gekocht
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nee dankje de ik doe niet aan de zelfkastijding. De leedvermaak is mij genoeg
ora et labora
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Ja de les schriftelijke communicatie.
ora et labora
Grammatica les
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goedemorgen vriendjes

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.