"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:25:
Swarovski! Vorige hunt bleven deze verschrikkelijk lang hangen, dit wordt huilen.
dit dus
ora et labora
Oh en het is al weg dat is goed
[ Voor 18% gewijzigd door Xepos op 15-11-2012 21:27 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
ora et labora
Verwijderd
Hebben jullie hier geen last van?
http://www.segwayontour.nl/RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:29:
En vergeet natuurlijk de siegway niet!
over de sprong bij info stond ie al een tijdje op uitverkocht op ibood
ora et labora
lol, lijkt er wel opsoulcrusher schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:30:
sinner heeft de enige waardebon gekocht?
Smiling as the shit comes down...
Oh wow wacht het is een TV van 25"zo klein..?
[ Voor 39% gewijzigd door Xepos op 15-11-2012 21:32 ]
25 inch, beetje computerscherm is al snel 23Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:31:
Die LED TV is volgens mij nieteens echt goedkoop, of lijkt dat maar zo?

ora et labora
Volgens Kelkoo scheelt het € 20Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:31:
Die LED TV is volgens mij nieteens echt goedkoop, of lijkt dat maar zo?
Gatenkaas in het systeem

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
40d40n toch? En toch aan vruchtwater gaan voelen?Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:34:
Er komt weer een doos aan, ik voel het aan m'n water...
dat water is al geweestSinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:34:
Er komt weer een doos aan, ik voel het aan m'n water...
Yup en de spanningdarryl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:35:
wat vindt iedereen hier zo bijzonder/speciaal a/d dozen??? eerdere goede ervaringen ofzo?
Youtube maar eens zo'n doosdarryl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:35:
wat vindt iedereen hier zo bijzonder/speciaal a/d dozen??? eerdere goede ervaringen ofzo?
Two is always better than one..
In de dozen welke ik tot nu toe heb gekocht zaten altijd wel spullen in met een waardedarryl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:35:
van een paar honderd euro. Niet altijd de spullen waar ik zelf wat aan had, maar toch..
aah nice. ziet er in ieder geval uit dat de waarde vd box de kosten overstijgen. Of je alles even nuttig moet vinden is een ander iets, maar het is zeker wel interessant
ora et labora
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Het was gezellig vandaag, maar ik moet toch echt gaan pitten want om 05:30 uur gaat ie weer. Als iemand een extra box kan bemachtigen, dan houd ik mij aanbevolen!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De box is ook al geweest? :-DSinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:45:
Komen nu wel veel dingen voorbij welke al eens zijn geweest..
ora et labora
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
[ Voor 26% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 21:48 ]
Sorry.
deze?
http://www.hollandse-hits...2011/06/Patty-Brard_1.jpg
t is wel een oude doos
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 15-11-2012 21:50 ]
ora et labora
ora et labora

ora et labora
Ananas extra zweet?mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:57:
het rijmt niet met ananas, dus t is prut
ora et labora
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisKontI schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:59:
Is er nou een fatsoenlijke site waar je al de vorige aanbiedingen op een rijtje kan zien?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
+1Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:59:
[quote]mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:57:
het rijmt niet met ananas, dus t is prut
Ananas extra zweet?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisKontI schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:59:
Is er nou een fatsoenlijke site waar je al de vorige aanbiedingen op een rijtje kan zien?
Kom op hee, pak google is ff.
Oke, hij is wel leuk ja!mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:00:
ananas wordgrappen wel , alhoewel we nog geen thermoskananas hebben gezien
Die werkt dus niet he kom op heeRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:00:
[...]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Kom op hee, pak google is ff.
ora et labora
jep:citruspers schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:05:
1dagskoopjes gok ik zo

ora et labora
kom op heeSinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:05:
welke chat?
Bodemloos.....citruspers schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:06:
Overigens, goedenavond iedereen! Hoe hard gaan de oordopjes er tot nu toe doorheen? Zoek nog een setje maar weet niet hoe de voorraad is van de Altec Lansing & consorten...?
ora et labora
en je harder moet drukken als de batterijen bijna leeg zijncitruspers schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:09:
Wauw, een aanraakgevoelige afstandsbediening! Dit zeker in tegenstelling tot conventionele afstandsbedieningen, die je altijd met pure wilskracht moet bedienen
ora et labora
Vraag me ook af of er nou echt goede aanbiedingen langs zijn gekomen?Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:09:
Ik scroll zo door de geschiedenis heen maar hebben jullie al iets gekocht
Een surprise-doos, pannenset en een slipcursus waardebonVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:09:
Ik scroll zo door de geschiedenis heen maar hebben jullie al iets gekocht
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.