|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ora et labora
ora et labora
Maar deze kan ze allemaaal opladen!jip_86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:45:
Zo'n ding krijg je toch bij elk oplaadbaar apparaatHeb er hier door het hele huis liggen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
⏩ PVOutput☀️
Moet wel zeggen dat er veel bagger voorbij komt dat outdated is of wat eigenlijk helemaal niet goedkoop is.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
ora et labora
Niet bijster interessant dus.
Maar niet stereo hahaCaptJackSparrow schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:52:
Volgens mij kan elke Android smartphone van 100-150 euri ook audio opnemen met een van de vele apps... en nog VEEL MEER!!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
maar dan heb je ook crappy geluidskwaliteitCaptJackSparrow schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:52:
Volgens mij kan elke Android smartphone van 100-150 euri ook audio opnemen met een van de vele apps... en nog VEEL MEER!!
ora et labora
geld ook voor iOS denk ik ?mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:53:
[...]
maar dan heb je ook crappy geluidskwaliteit
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ora et labora
Verwijderd
Of heb ik mijn verwachtingsbar te hoog gelegd?
Gelegd of gezet. Kies maar de beste
je CD spelert haalt 44.1 als ik het goed heb?CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:54:
Samplingfrequentie tot 96 kHz. En dat noemen we niet crappy?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
ora et labora
Flikker maar onder je ogen, word je huid niet beter van.pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:58:
23 euro, kan je aardig wat Red Bull van kopen.
Wij kunnen niet bewijzen dat het daadwerkelijk wordt verkocht. Misschien loopt die teller ook wel af als er niemand iets koopt, de hunt moet immers door.RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:59:
Ik vraag me toch af, hoeveel mensen wel niet zo een hunt volgen. En vooral wat voor, de ergste meuk wordt gewoon verkocht, bedroevenswaardig.
/conspiracy
Dit ^RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:59:
Ik vraag me toch af, hoeveel mensen wel niet zo een hunt volgen. En vooral wat voor, de ergste meuk wordt gewoon verkocht, bedroevenswaardig.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Lijkt me sterk. Sommige producten gaan er gewoon fraai snel doorheen, sinds de avond ligt het er finaal uit --> mensen hebben dan toch juist tijd.
Ja dit vraag ik me ook af Soms heb je zo'n dure onzin apparaten waarbij je echt denkt dat het gewoon overbodig is.pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:00:
[...]
Wij kunnen niet bewijzen dat het daadwerkelijk wordt verkocht. Misschien loopt die teller ook wel af als er niemand iets koopt, de hunt moet immers door.
/conspiracy
ora et labora
Wijn!RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:01:
[...]
Lijkt me sterk. Sommige producten gaan er gewoon fraai snel doorheen, sinds de avond ligt het er finaal uit --> mensen hebben dan toch juist tijd.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
HOMO TOY'S!
Yes plz?
hoe durf jij wijn zo te bespotten
ora et labora
Volgende product zal wel een amsterdams paaltje zijn...
Haha wijn over datumetienne001 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:04:
geen wonder dat die wijn goedkoop is hij is al 2 jaar oud. dik over datum heen.....

ora et labora
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
ach ik zat in de buurt
koelwater

ora et labora
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Wat lees ik, hadden ze wijn??

⏩ PVOutput☀️
geen El-Castillo-Del-Diablo helaas
ora et labora
Oh, el cheapo druivenpulprommel dus.
Er is toch niet nog een doos geweest he?
[ Voor 5% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 21:15 ]
Ok ^^Felsch schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:14:
lol lol ... is wat ik d8 toen ik jelly wash las... Ik d8 ff srs dat het iets van jelly was... maar dat was het toch niet ><

ora et labora
ora et labora
Helaas: "We moeten alleen wel mededelen dat de pot goud aan het einde van regenboog niet meegeleverd wordt"
Er is al heel veel troep na een tijdje gewoon geskipt omdat het niet verkocht werd. Zal met deze ook gebeuren.Nikolas schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:19:
Die troep wordt natuurlijk nooit verkocht. Sorry jongens, maar hier eindigt de hunt, dit blijft er nog op staan tot het einde...
Zal je nog gaan verbazen.Nikolas schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:19:
Die troep wordt natuurlijk nooit verkocht. Sorry jongens, maar hier eindigt de hunt, dit blijft er nog op staan tot het einde...

Rainbows
Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...
Zelfs de database kon zoveel crap achter elkaar niet aan.
Verwijderd
goedkoper en misschien nog wel sneller binnen ook ;-)
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.