shockwae schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:16:
Wat een gedoe over slechte teams etc....ER IS WEER EEN TESTSERVER ONLINE.......dat jullie dat nog steeds niet doorhebben.
Terugkerend fenomeen is gewoon als er een testserver online gaat heel veel potjes ineens ruk gaan omdat de balance weg is met betere spelers.
Zelfde geldt vaak voor specials met veel xp, er komen ineens veel spelers online die graag een dikke tank willen maar hier niet veel voor willen doen dus zo'n special is een uitgelezen kans.
Enige oplossing is toch in platoon gaan en proberen je stempel op de match te drukken.
Mij persoonlijk, gaat het minder over slechte teams, maar om altijd in het slechte team terecht te komen. Als je 80-90% losses op een avond hebt, scheelt er iets aan het balance systeem. Maakt niet uit of er een test server is of niet. Het volk dat er WEL is moet goed verdeeld worden. Hoe het ook loopt, of ik nu functioneel ben, of met wat pech/geklungel er snel uitlig, mijn losses zijn de laatste tijd overweldigend.
Het is soms zo erg dat ik het gevoel heb dat ze de betalende/uber tricked out mensen in 1 team zetten, en de cheap-casual players in het andere (ja, ik hoor bij die laatste). Soms win je wel eens, maar meestal is het een zootje tot en met.
Dit omdat technisch gezien, je eigenlijk steeds een 50% win chance zou moeten hebben in random battles, of je moest zelf zo goed zijn dat je steeds heel het ander team op je eentje kan uitschakelen zonder enige support. (en probeer dat maar eens in een T4 light tank tegen T8-9 tanks, maar dat is een ander verhaal)