[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Gister ging het zwaar bagger, met mijn GWTiger alleen maar verloren, geen mogelijkheid om te winnen.
Was echt zwaar frustrerend. Verder wel een aantal leuke potjes gehad in mijn T2 Light tank.
Heb wel mijn mods helemaal werkend ( Met dank aan jullie :P )

Die SturmTiger wanneer komt deze?

HEBBEHEBBE :9~

[ Voor 9% gewijzigd door TheJukeBox op 28-11-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

TheJukeBox schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:00:
Gister ging het zwaar bagger, met mijn GWTiger alleen maar verloren
Verdien je ook door met Arty te spelen :P.

Gisteren wat tier 7 potjes gedaan.Alweer heerlijk met één, twee of geen arty per kant. Daarna wat tier X en kaboem; gelijk vier, vijf, zes arty per kant. Maar nee hoor, er is geen arty probleem......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
wontcachme schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:02:
[...]

Verdien je ook door met Arty te spelen :P.

Gisteren wat tier 7 potjes gedaan.Alweer heerlijk met één, twee of geen arty per kant. Daarna wat tier X en kaboem; gelijk vier, vijf, zes arty per kant. Maar nee hoor, er is geen arty probleem......
nounou, niet zo :(

Nee, Eerlijk, het is zwaar frustrerend als er gewoon 4 - 6 arties per kant aanwezig is.
Ik vindt dat zelf ook echt verlept en het is niet een lek als je dan arty speelt.
Ik vind echt MAX 2 genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Ik zou zeggen max 2 tier 8 arty en totaal niet meer dan 3 per kant. Als je in een tier 8 battle zit is 3 tier 6 arty niet heel vervelend. Dat is nog wel redelijk gebalanceerd en bovendien heb je dan nog altijd dat je best 2 of 3 arty hits kan overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
BramSd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:15:
Ik zou zeggen max 2 tier 8 arty en totaal niet meer dan 3 per kant. Als je in een tier 8 battle zit is 3 tier 6 arty niet heel vervelend. Dat is nog wel redelijk gebalanceerd en bovendien heb je dan nog altijd dat je best 2 of 3 arty hits kan overleven.
Ja precies, tiers speelt ook mee :)

Ook al is de SU-5 ( tier 4 USSR ) wel een schijt irrietant ding als je in je Vk 3001 P of je T20 zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

Iemand anders ook het probleem dat hij niet kan inloggen op de EU servers? dit was / is zo rond 14:50.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Er waren problemen hoorde ik ja.

Meh hele tijd lekkere teams gehad, maar de laatste 45 minuten... :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Wat een gedoe over slechte teams etc....ER IS WEER EEN TESTSERVER ONLINE.......dat jullie dat nog steeds niet doorhebben.
Terugkerend fenomeen is gewoon als er een testserver online gaat heel veel potjes ineens ruk gaan omdat de balance weg is met betere spelers.
Zelfde geldt vaak voor specials met veel xp, er komen ineens veel spelers online die graag een dikke tank willen maar hier niet veel voor willen doen dus zo'n special is een uitgelezen kans.
Enige oplossing is toch in platoon gaan en proberen je stempel op de match te drukken.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... 20 battles gedaan, 15 victories :).
Weer iets van 1.2 miljoen op de bank staan, lekker sparen voor de IS-8 :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

shockwae schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:16:
Wat een gedoe over slechte teams etc....ER IS WEER EEN TESTSERVER ONLINE.......dat jullie dat nog steeds niet doorhebben.
Terugkerend fenomeen is gewoon als er een testserver online gaat heel veel potjes ineens ruk gaan omdat de balance weg is met betere spelers.
Zelfde geldt vaak voor specials met veel xp, er komen ineens veel spelers online die graag een dikke tank willen maar hier niet veel voor willen doen dus zo'n special is een uitgelezen kans.
Enige oplossing is toch in platoon gaan en proberen je stempel op de match te drukken.
Specials wist ik, test server nog nooit gehoord eerlijk gezegd! Weten we dat ook weer!

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Trouwens voor de geïnteresseerden zijn er livestreams van de World Cyber Games met World of Tanks.

http://worldoftanks.eu/ne...-games-2012-grand-finals/
Donderdag en vrijdag Groupstage en zaterdag de halve finale en finale.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Test server is weer offline trouwens.
Nice, vrijdag en zaterdag ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm iemand die me kan helpen met de skills en perks voor de IS-3?

Heb momenteel 100% bia op alle crewmembers en 70-80% repairs als 2e skill op iedereen. Net in een filmpje van WG zag ik dat Vents wordt afgeraden omdat je er niet veel van merkt en dat ze geen BiA gebruiken als perk?
Eerste skill was 6th sense voor commander en repairs voor alle andere crew members.

Iemand die me even kan zeggen wat het beste zou zijn als je de IS-3 ook in TC zou willen gebruiken?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Eerst bia en dan repairs met vents, rammer en vstab wordt door de meesten binnen got gebruikt voor heavies voor zover ik het weet.
6th sense op een is3 is iets wat een pool doet imo. De is3 staat meestal aan het front en dan is het 9 van de 10 keer wel duidelijk of je gespot bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ok dan zit ik toch goed met mijn setup.

Stichting Hobbyserver

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
2crashandburn schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:02:
Eerst bia en dan repairs met vents, rammer en vstab wordt door de meesten binnen got gebruikt voor heavies voor zover ik het weet.
6th sense op een is3 is iets wat een pool doet imo. De is3 staat meestal aan het front en dan is het 9 van de 10 keer wel duidelijk of je gespot bent of niet.
Als je er clanwars mee gaat spelen, dan zet je er sowieso 6th sense op, elke tank kan in het verloop van een CW als scout dienen te functioneren. Beste skill die er is, geeft je concrete info waar je je leven heel vaak mee gaat redden. Zelfs de siema is3 spelers hebben dat dan blijkbaar door...nu jij nog

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ben ik dan nu ook een noob omdat ik het ook niet heb Coyotee? :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik vind 6th sense ook nooit ongepast. Er zijn altijd wel twijfelgevallen wanneer je niet zeker weet of je bent gespot. (Denk maar aan magic forrestbatlles) Beste perk voor maar één skill groot te zijn, mijns inziens.
En weten dat je niet bent gespot is even belangrijk als weten wanneer je dat wel bent. Vooral bij long distance sniping.

De Siema spelers :) klinkt bijna als een ziekte als je het zo omschrijft.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:00:
Hmm iemand die me kan helpen met de skills en perks voor de IS-3?

Heb momenteel 100% bia op alle crewmembers en 70-80% repairs als 2e skill op iedereen. Net in een filmpje van WG zag ik dat Vents wordt afgeraden omdat je er niet veel van merkt en dat ze geen BiA gebruiken als perk?
Eerste skill was 6th sense voor commander en repairs voor alle andere crew members.

Iemand die me even kan zeggen wat het beste zou zijn als je de IS-3 ook in TC zou willen gebruiken?
Sowieso zou ik zeggen repair eerst op een heavy. Je rol is oa om damage voor je team te tanken en dan gaat er nog wel eens wat kapot. 100% repair voor de commander = retrain naar sixth sense (OP perk :P).

Als je het goud (of zilver voor 75% retraining) kunt missen is het beter om eerst een skill te trainen omdat die meteen gaan werken. Haal je de 100% retrain je naar de perk. Op die manier heb je altijd vanaf het eerste moment voordeel van je skills / perks.

• wsLy
Odem Mortis speelt straks de eerste match op de WCG om 15:00. Weet alleen niet welke tijd dat is... aziatische of CET / GMT. Als het aziatische is dan is het al geweest volgens mij.

edit// is al geweest volgens mij.. althans als ik de site van world of tanks bekijk over het programma.. Jammer.. rot tijdzones.. Maarja herhalingen worden online gezet :)

[ Voor 90% gewijzigd door wsLy op 29-11-2012 10:36 ]

Stichting Hobbyserver

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
wsLy schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:15:
Meer over de E-series (echte informatie) is hier te vinden: http://www.achtungpanzer....eries-standard-series.htm

Zie je ook waar bijv. die E-10 voor zal dienen, of waar hij voor gebruikt zou zijn geweest.

Hier uitleg over de sturmtiger:
http://www.achtungpanzer.com/sturmtiger-sturmpanzer-vi.htm
Doe mij maar de 17cm gun op de e100 :)

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

en dan kom je een NL platoon tegen van NBP....... kreeg een soort van schaamte. echt jammer dat sommige spelers alleen maar kunnen etteren :/

• wsLy
Zo.. weer even 10 battles gespeeld. 7 ervan gewonnen, netto 280k credits winst zo ongeveer. 200ste battle met de IS-3 was een loss :( maar battle 201 was weer een dikke win met 1942xp en 33k netto winst :p.
Alleen duurde het 3 battles voordat ik de VK3001P gedubbeld had.. fijne matchmaking tegen tier 8s :')

Stichting Hobbyserver

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, weer even met arty begonnen.
De Franse lijn gedaan en nu bij de AMX 13 F3 aanbeland. Wat heerlijk on gewoon hits van >200 te doen op heavies in plaats van te bouncen of gemiddeld 30 damage.
Helaas zat het de laatste potjes weer eens niet mee, en stapel ik loss na loss. Aan mij ligt het niet, want ik doe zoals gewoonlijk de meeste damage in een potje. Nou ja Bijna altijd dan.
Maar dat is dan weer met dank aan de gemiddelde SeA speler. Als die geraakt worden en ze weten niet waar het vandaan komt blijven ze of staan, of ze rijden 3 meter terug en blijven daar staan terwijl ik schot na schot op ze plaats.
En toch ligt ook deze arty me niet. Ja, de gun traverse is prima, en dmg per schot nu ook, maar ook bij deze arty is de trajectory weer ruk, en vergeleken met de tier 4 Grille doe ik ook niet meer damage.

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
Gisteren de IS-8 voorzien van tracks, die tank is zo niet leuk zonder de top gun (gun van de is-4). Dus nu druk bezig ook met free-xp om die gun te unlocken.

Op dit moment is niemand bang van me met de is-3 gun :(

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Chinese tier 10 wordt gebuffed en gaat naar tier 9, nieuwe tier 10 op komst.
Afbeeldingslocatie: http://www.ljplus.ru/img4/s/e/serb_lj/113.jpg

-WZ-111-4/5 did not cut it as a Tier 10 Heavy so this will be it's replacement:
-WZ-111-4/5 will most likely be demoted to Tier 9 with possible buffs to gun and armor
-Couple more weeks of 8.2 Public Test
-113 preliminary stats:
* Top frontal armor - 120mm @ 68 degrees
* Bottom frontal armor - TBD
* Turret armor - TBD
* Speed - 40-45kph
* Guns: M-62 and S-70 equivalent. Possible that M-62 equivalent will be the only option
- SerB's most favorite tank that is not released yet: Leo-1

http://forum.worldoftanks...e-tier-10-heavy-tank-113/

• wontcachme

wontcachme

Naar tier 9 en dan gebuffed worden? Lijkt me juist gelijk blijven als het onderpresteerde op tier X en kijken hoe het dan uitpakt. Kon de guns/armor niet echt slecht noemen....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:47:
Naar tier 9 en dan gebuffed worden? Lijkt me juist gelijk blijven als het onderpresteerde op tier X en kijken hoe het dan uitpakt. Kon de guns/armor niet echt slecht noemen....
Zijn de woorden van Serb heh :P, pin mij er niet op vast _O-

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:01:
[...]

Zijn de woorden van Serb heh :P, pin mij er niet op vast _O-
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/50254601/Overig/NemeanPinning.png

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• TheJukeBox

• Joindry

Joindry

facepalm,
Waar is dat "is het al vrijdag" topic.

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:23
shockwae schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:16:
Mij persoonlijk, gaat het minder over slechte teams, maar om altijd in het slechte team terecht te komen. Als je 80-90% losses op een avond hebt, scheelt er iets aan het balance systeem. Maakt niet uit of er een test server is of niet. Het volk dat er WEL is moet goed verdeeld worden. Hoe het ook loopt, of ik nu functioneel ben, of met wat pech/geklungel er snel uitlig, mijn losses zijn de laatste tijd overweldigend.
Het is soms zo erg dat ik het gevoel heb dat ze de betalende/uber tricked out mensen in 1 team zetten, en de cheap-casual players in het andere (ja, ik hoor bij die laatste). Soms win je wel eens, maar meestal is het een zootje tot en met.

Dit omdat technisch gezien, je eigenlijk steeds een 50% win chance zou moeten hebben in random battles, of je moest zelf zo goed zijn dat je steeds heel het ander team op je eentje kan uitschakelen zonder enige support. (en probeer dat maar eens in een T4 light tank tegen T8-9 tanks, maar dat is een ander verhaal)

• wsLy
Daarnet een potje op Mountain Pass gewonnen omdat we met 5 man besloten om vanaf de zuidelijke basis naar het noord-oosten te trekken. Dik pak slaag uitgedeeld met minimale verliezen, maar 1 tank was gesneuveld van ons daar, terwijl de vijand dag dag kon zeggen tegen een stuk of 6 tanks aan die kant, 1 op de brug en 2 tanks in de basis.

Overigens nog 2 miljoen credits op dit moment voor de IS-8 :p. De turret op de IS-8 hoeft in principe niet als ik me niet vergis? Echt tot het allerlaatste bewaren? Aangezien alleen de view range beter is ermee?

[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 29-11-2012 15:35 ]

Stichting Hobbyserver

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
IceTeaGX schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:26:
[...]

Mij persoonlijk, gaat het minder over slechte teams, maar om altijd in het slechte team terecht te komen. Als je 80-90% losses op een avond hebt, scheelt er iets aan het balance systeem.
...
Dit omdat technisch gezien, je eigenlijk steeds een 50% win chance zou moeten hebben in random battles, of je moest zelf zo goed zijn dat je steeds heel het ander team op je eentje kan uitschakelen zonder enige support. (en probeer dat maar eens in een T4 light tank tegen T8-9 tanks, maar dat is een ander verhaal)
Dit gaat alleen op voor grote aantallen battles. Nu weet ik niet of jij honderden battles op een avond speelt maar ik neem eigenlijk aan van niet. En dan is af en toe 80% verliezen niet echt raar.

[removed]

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Mee eens. Pas bij grotere aantallen battles merk je de verhouding.
Als ik een dag flink doorspeel heb ik altijd wel zowel een win streak als een loss streak.
Vaak is het zo dat in de gewonnen battles ik net zo goed op de spawn kan blijven staan, terwijl ik in verloren battles super speel en toch dik verlies.
Uiteindelijk kun je pas na pak em beet, 1000 battles uitkomen op een bepaalde winrate die bij je Niveau past. En daar heeft de MM weinig invloed op, zie de 50% regel.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Die losses komen bij meeral door de SP en Type, 6-7 losses op rij is standaard bij mij met die tanks tegenwoordig, heb al wat gezocht, kwam ook de RNG iets tegen, dat een battle van te voren al bepaald wordt wie er wint in randoms.

Verwijderd

Klopt met die uitzondering dat ik de 1e 1000 battles abominabel speelde en nu dus heel langzaam van diepe dalen aan het terugkomen ben.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nSx1a7BipNw]

Had nog een keer een lucky shot op mijn GW Type E. :+

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-07 15:03
ik heb helaas als vaak genoeg gehad dat ik verloor maar alsnog MEER EXP had dan de beste speler van de winnende partij :(

en die krijgen een win bonus op exp ......

• wsLy
Victory! Map: Mines donderdag 29 november 2012 16:37:19
Vehicle: Type 59
Exp: : 2.089 Credits: : 107.311
Achievements: : Kolobanov's Medal, Top Gun

Had ook nog die medaille kunnen krijgen dat je de laatste vijand moet doden met je laatste shell. Maar aangezien die 200m weg was wilde ik het niet riskeren. Als hij dichterbij was geweest dan had ik het gedaan.

Stichting Hobbyserver

• wsLy
Even dubbelpost.

WCG resultaten zijn bekend van de group A vandaag.
http://worldoftanks.eu/en/wcg-2012-results-page

Odem Mortis - ROKA [2:0]
Odem Mortis - SBP Zawisza [2:1]
Odem Mortis - PVP sea [2:0]
wot-noobs - Odem Mortis [2:0]
Odem Mortis - Fulcrum Gaming [1:2]
Odem Mortis - Anubis Empire [1:2]

Odem Mortis staat 4e plaats. Anubis Empire en Fulcrum Gaming staan 1e en 2e en dus door naar de halve finale zaterdag. Morgen groep B met onder andere the RED: Rush.

Stichting Hobbyserver

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 23:55
Flinke rebalance van Tyep 59 en Type 62
Change in Type 59 and Type 62

Type 59:
* The speed of rotation running Type59 changed from 45 to 46
* The spread of weapons of body movements Type59 reduced by 5%
* Resistance to soil generally reduced by 20%
* The level of motor NORINCO 12150L changed from 9 to 8
* Time of sighting guns 100 mm Type 59 changed from 2.86 sec. to 2.6 seconds.
* Elevation guns 100 mm Type 59 changed from -20 degrees to -18 degrees
* The angle of declination guns 100 mm Type 59 changed from 7 degrees to 5 degrees
* The cooldown guns 100 mm Type 59 changed from 8.0 seconds. to 8.7 seconds.
* Damage caused by a shell Chuan bei-412 guns 100 mm Type 59, changed from 230 to 250
* Penetration of projectile Chuan bei-412 guns 100 mm Type 59 changed from 175 mm to 181 mm
* Damage caused by a shell Chuan chao-412 guns 100 mm Type 59, changed from 230 to 250
* Penetration of projectile Chuan chao-412 guns 100 mm Type 59 changed from 235 mm to 241 mm
* Speed ​​turret Type59 changed from 45 deg / sec to 48 ° / sec
* The level of fighting did not change

Type 62:
* Swing Speed ​​Type 62 chassis changed from 45 to 54
* The spread of weapons of body movements Type 62 is reduced by 16%
* Resistance to soil generally reduced by 20%
* The level of motor NORINCO 12150L-3 changed from 7 to 5
* Weight of the body changed from 7400 kg to 7860 kg
* The level of the tank changed from 6 to 7
* The maximum forward speed changed from 50 km / h to 60 km / h
* Time of sighting guns Type 62-85TS changed from 2.29 sec. to 2.3 seconds.
* The cooldown guns Type 62-85TS changed from 5.71 sec. to 5.7 seconds.
* The spread of guns Type 62-85TS changed from 0.39 m to 0.37 m
* Damage from Po-365 projectile guns Type 62-85TS, changed from 160 to 180
* Penetration of Po-365 projectile guns Type 62-85TS changed from 205 mm to 250 mm
* Damage caused by a shell Chuan bei-367 guns Type 62-85TS, changed from 160 to 180
* Penetration of projectile Chuan bei-367 guns Type 62-85TS changed from 130 mm to 145 mm
* Damage caused by a shell Sha bao-367 guns Type 62-85TS, changed from 280 to 300
* Speed ​​turret Type 62 changed to 46 deg / sec to 48 ° / sec
* Strength changed from 690 to 880.

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
psychoclown schreef op donderdag 29 november 2012 @ 00:29:
Ben ik dan nu ook een noob omdat ik het ook niet heb Coyotee? :+
yep :D

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:07
Nemean schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:39:
Had nog een keer een lucky shot op mijn GW Type E. :+
Haha, lekker hoor. Zo zuur voor die gozer.

erutangiS

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Hmmm toch de type 59 ff testen op de test server...

• wsLy
Hehe, daarstraks nog een super lekker potje gespeeld met de Type 59.

2559 xp (met premium, zonder 1706xp), 165918 credits (133k netto), 5875 damage dealt!

Stichting Hobbyserver

• Ins0mniA
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2024

Ins0mniA

Uber Pwnerer

Stem op World of Tanks - www.xgn.nl/GameAwards :D

Sure

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Is dat op de testserver wsly?
Nah, stem niet, zit geen bonus/special aan vast :p

• wsLy
Mickroz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:03:
Is dat op de testserver wsly?
Nah, stem niet, zit geen bonus/special aan vast :p
Nee gewone server :)

Heb de testserver maar één keer aangeraakt en dat was vorige week op de tier 10 medium te testen van de chinezen.

Alle videos die ik upload zijn overigens van de normale server.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 14:53
Trekken ze op de donderdagavond altijd een blik achterlijken los? Ik speel al een tijdje, maar vandaag gedragen de meesten in mijn team zich als een debiel. 10 gespeeld: 0 gewonnen

Zal wel met het bovenstaande te maken hebben, premium account is verlopen. :P

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
die rebalance van de type59 of elke gold tank is wel erg interessant.

Je koopt een product conform de gegevens die er zijn. Je rekent af. Vervolgens gaan ze achteraf negatieve aanpassingen doen.

Het zou logisch zijn dat je gold hiervoor terug zou krijgen.

Als je zelf een mooie tv koopt, staat toch ook niet opeens Sony (of whatever) opeens voor de deur en halen ze de HDMI aansluitingen uit je TV en plaatsen hem daarna terug?

Qua consumenten recht lijkt mij dit toch niet toegestaan van wargaming ;) of ze moeten je gaan compenseren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
Bean77 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:02:
die rebalance van de type59 of elke gold tank is wel erg interessant.

Je koopt een product conform de gegevens die er zijn. Je rekent af. Vervolgens gaan ze achteraf negatieve aanpassingen doen.

Het zou logisch zijn dat je gold hiervoor terug zou krijgen.
Ik heb geld in dit spel gestopt omdat ik het een leuk spel vond. Nu er zoveel tanks zijn vind ik het een stuk minder leuk worden. Mag ik nu ook mijn gold terug ?

Het zou natuurlijk nogal raar zijn dat ze tanks niet meer mogen balancen omdat ze toevallig met gold zijn gekocht. Ook gold-tanks moeten aan de stats voldoen en als ze teveel winstratio krijgen (of welke stats ze dan ook gebruiken) zal er iets verandert moeten worden om het spel balanced te houden.
Als je zelf een mooie tv koopt, staat toch ook niet opeens Sony (of whatever) opeens voor de deur en halen ze de HDMI aansluitingen uit je TV en plaatsen hem daarna terug?

Qua consumenten recht lijkt mij dit toch niet toegestaan van wargaming ;) of ze moeten je gaan compenseren.
Software en hardware is niet te vergelijken. Je gaat toch ook niet klagen dat je upgrades van je software krijgt ook al worden er soms dingen verandert die je liever het oude had gelaten ? Zo werkt dat nu eenmaal en dat staat ook in elke license die je koopt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Hatsikidee, 100% winrate gisteren.
Victory ratio: 100%
Battles: 1
Efficiency: 2992.07
Average tier: 2
Experience: 2155 2155
Capture points: 0 0
Defense points: 0 0
Damage: 3162 3162
Kills: 5 5
Spotted: 1 1
Company battle waarin ik de FC verkeerd begreep en naar mijn standaard superplek reed (omdat ik dacht dat de FC die bedoelde). De tanks die wel naar de FC zijn plek reden werden in no time afgeslacht (crossfire) en ik moest het klusje dus even klaren.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
:D
BolleBeer schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:14:
Trekken ze op de donderdagavond altijd een blik achterlijken los? Ik speel al een tijdje, maar vandaag gedragen de meesten in mijn team zich als een debiel. 10 gespeeld: 0 gewonnen

Zal wel met het bovenstaande te maken hebben, premium account is verlopen. :P
Ik merkte er anders niet zo heel veel van, alleen met de KV-1S was het eerste potje drama en daarna een fijne dubbel. Tevens een potje met de T20 verloren maar ook daar had ik lekker veel damage gedaan :)
Victory ratio: 81.82%
Battles: 11
Efficiency: 2955.88
Average tier: 6.91
Experience: 14237 1294.27
Capture points: 94 8.55
Defense points: 0 0
Damage: 21988 1999
Kills: 24 2.18
Spotted: 23 2.09
filipy23 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:07:
Hatsikidee, 100% winrate gisteren.

[...]

Company battle waarin ik de FC verkeerd begreep en naar mijn standaard superplek reed (omdat ik dacht dat de FC die bedoelde). De tanks die wel naar de FC zijn plek reden werden in no time afgeslacht (crossfire) en ik moest het klusje dus even klaren.

Babs out!
Met een tier 2? Reed je in de BT-2 ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zie de Type 59 aanpassingen toch niet als negatief: meer pen. meer damage, sneller optrekken (neem ik aan door minder weerstand), sneller draaien, turret draait sneller, minder afwijking tijdens het rijden en sneller mikken.

En dan zijn de negatieve aanpassingen iets langer reload en de elevation/declination zijn minder, maar ik ga toch niet zo vaak snipen met een Type 59. Die is in mijn ogen bedoeld voor up and close combat, wat nu nog beter gaat, lijkt me.

Wat ze met level of motor bedoelen weet ik dan niet, hopelijk is dat alleen maar een aanduiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Quantor schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:23:
En dan zijn de negatieve aanpassingen iets langer reload en de elevation/declination zijn minder, maar ik ga toch niet zo vaak snipen met een Type 59. Die is in mijn ogen bedoeld voor up and close combat, wat nu nog beter gaat, lijkt me.
Het is niet alleen snipen, hull-down gaan en gebruik maken van die mooie bouncy turret wordt een stuk moeilijker. Je zult vaker je hull moeten exposen.

Kijk nu maar eens op de test server naar de chinese tanks. Allemaal bijna geen depression wat hun hoge alpha, goede mobiliteit en armor moet compenseren.

Anyway dit is imo gewoon een buf voor de type als je alle changes samen neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Ik dacht al dat die damage buff op een later tijdstip een nerf zou op leveren.
Als ik het zo zie krijgt de type meer mobilitieit en meer alpha, ten koste van gun depression en rof.

Op het us forum staat een betere vertaling en wijzigingen voor de FV215b.
http://forum.worldoftanks...ing-feedback-topic-82-v2/
filipy23 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:02:
Flinke rebalance van Tyep 59 en Type 62

[...]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Van bepaalde tanks moeten ze de battle tier echt zwaar gaan aanpassen.

VK3001P is een tank die maximaal mee kan met tier 7. Daar heeft hij het al lastig... en CONTINU kom je in tier 8 battles ermee.. dat is 2 hits en weg ben je... Armor lijkt wel van papier te zijn ondanks dat ik vaak onder een hoek sta...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja srry maar als ik de hele lijst lees van de type wijzigingen is mijn besluit toch ook gewoon dat hij een buff krijgt. Ik denk dat ze proberen er meer een shoot en scoot tank van te maken en dus de cirkelende wolfpacks minder krachtig te maken. Alhoewel dat geen steek houdt met het feit dat ze de turret traverse verhogen...meh, hogere alfa, meer pen, meer traverse en minder grondweerstand. Verhoogd allemaal je shoot en scoot... buff dus.

@wsLy, papier onder een hoek is nog steeds papier :) ik vond de 3001p nog wel meevallen (full ops), het is gewoon een (lompe) medium en geen heavy. korte 88 kan op afstand nog veel damage leveren, alleen tegen tier 8 moet je wel een flank zien te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Dit is gebeurt er dus met het geld wat wij aan WoT spenderen:

http://www.telegraph.co.u...-Spitfires-of-Burma.html#

:P

Babs out!

[ Voor 3% gewijzigd door filipy23 op 30-11-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:59:
@wsLy, papier onder een hoek is nog steeds papier :) ik vond de 3001p nog wel meevallen (full ops), het is gewoon een (lompe) medium en geen heavy. korte 88 kan op afstand nog veel damage leveren, alleen tegen tier 8 moet je wel een flank zien te bereiken.
VK3601H was daarentegen zoveel fijner om mee te spelen...

Maarja kom er net achter dat de front armor maar 75mm is van de 3001P :') Ik dacht 100mm.. Explains a lot. Nog.. 1100 xp en ik ben ervan af.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nog ~30k en ik kan aan de slag met de IS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:07:
Hehe ik nog 1.3 miljoen credits en dan de IS-8 kopen :). Dan direct voor de topgun spelen.
Ik heb zo een gevoel dat spelen met de IS-8 wel leuk gaat worden als hij volledig onderzocht is.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:15
Woah, de buffs op de Type 62 zijn best heftig!

Behalve deze natuurlijk:
Armor penetration of Po-365 shell increased from 250mm to 250mm
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, ik ben weer in de T-43 aanbeland.
En het is nog erger dan ik me kan herinneren van de EU server.
Armour van papier, geed idiot gun meer, 0 alpha en pen.
En voor een medium vind ik hem maar erg traag. Kan niet eens een Loewe circlen.

Zelfs geen free XP meer om dit kreng te skippen, bah. En dan kom ik ook nog eens constant in idioten teams terecht, als je in een tier 8 match de meeste damage doet, terwijl je eigenlijk continue loopt te spotten voor je team is het wel erg gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren weer eens de E75 uit de kast gehaald. Blijft toch erg fijn om te spelen. Ik ga nu eens doorgrinden om de E100 te kunnen kopen :)

Dus de komende tijd crossed dynosu rond op de E75 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:16:
[...]

Hehe ik nog 1.3 miljoen credits en dan de IS-8 kopen :). Dan direct voor de topgun spelen.
Ik heb zo een gevoel dat spelen met de IS-8 wel leuk gaat worden als hij volledig onderzocht is.
Credits is bij mij het probleem niet, heb ook nog een E-75 die ik kan verkopen enkel de barracks grootte is het probleem :P Tevens gaat de IS weg wanneer ik de IS3 binnen heb :)

Weet overigens nog niet goed wat ik met de T20 zal doen, wilde hem over 4 battles verkopen maar het speelt toch wel echt als een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja ik heb dat zelf met black prince, die wil ik eigenlijk terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:04:
[...]

VK3601H was daarentegen zoveel fijner om mee te spelen...

Maarja kom er net achter dat de front armor maar 75mm is van de 3001P :') Ik dacht 100mm.. Explains a lot. Nog.. 1100 xp en ik ben ervan af.
Dan doen jullie iets niet goed, persoonlijk vond ik het een zeer goede medium (de 3001P ja, excuus :P) (met voor mij 65% winrate in randoms! :P). Hij trekt bijzonder snel op en heeft een goede gun (met iets weinig pen), natuurlijk is de armour wel van papier. Met andere woorden echt als een medium spelen en niet als de vk36 als verkapte heavy ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:25:
[...]

Dan doen jullie iets niet goed, persoonlijk vond ik het een zeer goede medium (met voor mij 65% winrate in randoms! :P). Hij trekt bijzonder snel op en heeft een goede gun (met iets weinig pen), natuurlijk is de armour wel van papier. Met andere woorden echt als een medium spelen en niet als de vk36 als verkapte heavy ;).
Volgens mij heb jij het over de VK3001P :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Volgens XVM de laatse 50 potjes iets van 3 teams gehad met een winkans van meer dan 50%. En dat was duidelijk te merken ook.

Winrate vandaag: 40%

Echt, het niveau van de gemiddelde speler in Azie is van een 2 jarige chimpansee met het syndroom van down die net een frontale lobotomie heeft ondergaan.
En dan druk ik me nog mild uit... De acties van hele teams hier doen je gewoon verstommen.
Elk pote heb ik weer " Wat doen ze!? neeee!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:16:
Weet overigens nog niet goed wat ik met de T20 zal doen, wilde hem over 4 battles verkopen maar het speelt toch wel echt als een beest!
Één van de beste tier 7 meds en misschien zelfs wel beter dan mijn geliefde KV-13 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Exact, zeker mijn favo tier 7 medium en als je hem goed weet te gebruiken kan het zeker een gamechanger zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Die T20 heb ik nu ook Full-ops, maar ik vind m eerlijk gezegd nog niet zo goed bevallen, komt misschien omdat ik de voorganger, de easy8 echt fantastisch vind (wat mij betreft 1 van de leukste ingame) en daarom deze tegen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

filipy23 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:01:
Dit is gebeurt er dus met het geld wat wij aan WoT spenderen:

http://www.telegraph.co.u...-Spitfires-of-Burma.html#

:P

Babs out!
Had er al wat over gelezen op wowp site.
psychoclown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:07:
Daar ga je zoveel fun mee hebben, echt 1 van mijn favo tanks!
wsLy schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:16:
[...]

Moet nog 15k voor de IS-8, als deze net zo lekker of zelfs nog beter speelt dan de IS-3, vind ik het goed :D

De T20 vond ik een hele fijne tank, maar de laatste paar potjes wat ik er mee gedaan, speelde hij niet zo fijn meer en heb ik er aan het einde van de rit een winratio van 52% aan overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
themaxter schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:14:
Die T20 heb ik nu ook Full-ops, maar ik vind m eerlijk gezegd nog niet zo goed bevallen, komt misschien omdat ik de voorganger, de easy8 echt fantastisch vind (wat mij betreft 1 van de leukste ingame) en daarom deze tegen valt :)
De T20 heeft een hele andere speelstijl dan de easy8 en is veel meer een flanker / base stormer / med wolfpacker. Daarnaast een heel ander type gun waar je aan zal moeten wennen.

Gebruik het terrein (zoek heuvelachtige posities op), je lage profiel en je gun depression en probeer geen heavies te cirkelen zoals je in sommige andere meds zou doen. En blijf repositioneren (beetje zoals in de hellcat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

heeft trouwens helemaal niets moet WoT te maken, maar vond hem wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
themaxter schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:14:
Wen maar vast aan de speelstijl want de Pershing en verder zijn allemaal in die trend maar dan iets trager ;)
Mickroz schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:16:
[...]

Daar ga je zoveel fun mee hebben, echt 1 van mijn favo tanks!
Dat geloof ik ook wel want dat zegt echt iedereen tegen mij dus zal het wel waar zijn :D
De T20 vond ik een hele fijne tank, maar de laatste paar potjes wat ik er mee gedaan, speelde hij niet zo fijn meer en heb ik er aan het einde van de rit een winratio van 52% aan overgehouden.
Heb er nu 166 potjes mee gedaan en het gaat nog steeds als een speer ;)
djengizz schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:27:
[...]

De T20 heeft een hele andere speelstijl dan de easy8 en is veel meer een flanker / base stormer / med wolfpacker. Daarnaast een heel ander type gun waar je aan zal moeten wennen.

Gebruik het terrein (zoek heuvelachtige posities op), je lage profiel en je gun depression en probeer geen heavies te cirkelen zoals je in sommige andere meds zou doen. En blijf repositioneren (beetje zoals in de hellcat).
Precies, veel gebruik maken van de mogelijkheden die zich voordoen en als je je kunt inhouden kun je ook best wel scouten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:40:
[...]

Volgens mij heb jij het over de VK3001P :p
Ja je hebt gelijk, even aangepast ;).

@T20: Mee eens, ontzettend leuke tank. Gun depression en snelheid zijn voornaamste plussen, cirkelen werkt alleen bij echt trage tanks.

Overigens zit ik nu met een dilemma (credit en speeltijd-technisch): IS-3 of Pershing... Welke raden de kenners mij aan? Ik vind de IS wel leuk om te spelen, close combat modus aan. T20 en M18 vind ik ook nog steeds een van de leukste tanks: lekker snel, over heuveltje kijken, schieten en weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Pershing vind ik een erg leuke tank maar als je bijv. wel graag TC's speelt zou ik voor de IS3 gaan. Als ik vrijwel iedereen moet geloven is de IS3 nog beter en leuker dan de IS dus dat is zeker een goede reden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:26:
[...]

Ja je hebt gelijk, even aangepast ;).

@T20: Mee eens, ontzettend leuke tank. Gun depression en snelheid zijn voornaamste plussen, cirkelen werkt alleen bij echt trage tanks.

Overigens zit ik nu met een dilemma (credit en speeltijd-technisch): IS-3 of Pershing... Welke raden de kenners mij aan? Ik vind de IS wel leuk om te spelen, close combat modus aan. T20 en M18 vind ik ook nog steeds een van de leukste tanks: lekker snel, over heuveltje kijken, schieten en weg
Ik zou zeggen de IS-3, de Pershing is ook wel een leuke tank, maar de speelstijl met de IS-3 ligt mij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:05:
[...]

Ik zou zeggen de IS-3, de Pershing is ook wel een leuke tank, maar de speelstijl met de IS-3 ligt mij meer.
Ik heb ook nog 14k free XP, wat zal ik vrijspelen, tracks of turret? De IS heb ik full ops, dus voor de IS-3 heb ik open staan: tracks, turret, BL-9 en IS-8. Ik hoorde verhalen over geen tracks nodig hebben om turret en BL-9 erop te mikken, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:32:
[...]

Ik heb ook nog 14k free XP, wat zal ik vrijspelen, tracks of turret? De IS heb ik full ops, dus voor de IS-3 heb ik open staan: tracks, turret, BL-9 en IS-8. Ik hoorde verhalen over geen tracks nodig hebben om turret en BL-9 erop te mikken, klopt dat?
Ja dat klopt.

Ik zou zsm mogelijk de BL-9 en turret erop knallen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

BL9 maakt de is3, dat is de reden dat zoveel mensen gek zijn op de is3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
dynosu schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:48:
BL9 maakt de is3, dat is de reden dat zoveel mensen gek zijn op de is3 :)
En de redelijke snelheid, turnrate en bouncy front armor/turret.
Favoriet voor Company's. Die hele lijn is lekker overigens, KV-1s, IS en IS-3. Prachtige tanks, alleen de IS-8 is een beetje underpowered op het gebied van survivability op zijn eigen tier. Je bent snel weg in die tank, terwijl een is-3 een afstraffing kan overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Na heel wat potjes stoeien eindelijk m'n Ace Tanker op de T30. :+

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/126397240-4.jpg

Wel wat gold ammo gebruikt aangezien we eerst voor stonden en toen langzamer hand werd het slechter en slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Special van dit weekend ziet er erg goed uit:
To commemorate this important event and remember the men and women who fought through the struggle of this month-long blockade, we have put together a little special for our players. From Saturday, 1st December 07:30 CET (06:30 GMT) until Tuesday, 4th December at 07:00 CET (06:00 GMT) you can look forward to following bonuses in the game:

Double crew experience gain

As we all know, experience is the key ingredient in the recipe for delicious victory on the battlefields. So get cooking, commanders!

10,000 extra credits for players who win the Top Gun achievement

Being the Top Gun of your team now not only earns you a medal, but you’ll also be rewarded with an extra 10,000 credits during our special.

50% discount on the following vehicles:

British Medium Tank Tier IV Matilda
British Light Tank Tier IV Valentine Mk. III
British Light Tank Tier IV A13 Covenanter

No special can be held without its fair share of discounted vehicles. This week we have three on sale… and supplies are plenty!

Doubled credit gain for the following vehicles:

What’s better than gaining credits in the field of battle? Gaining LOTS of Credits in the field of battle, of course!

50% discount on garage slots

If you buy yourself a new tank, you’ll want to be able to park it in style as well. That’s exactly where this week’s promotion comes in…

50% discount on credit consumables

To top it all off, we bring you a sweet little discount of 50% to get you all the consumables you can carry. Dig in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Niet slecht, double crew experience kan ik zeker wel gebruiken en aan de top gun award te zien voeren ze de nieuwe specials in, nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Is even kijken... ik had net alle Tier IV britse tanks geunlocked en dan krijgen we deze special:
50% discount on the following vehicles:

JACKPOT!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Ik lag in een deuk toen die artie het water in sprong. Zo treffend.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

En die nieuwe ESL/Tournies clan is geboren met mij als commander. Ik regeer met ijzeren vuist :P

AreaX X-Rated [AX-X]. Nu nog de mensen gaan binnenhengelen uit de clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:56:
En die nieuwe ESL/Tournies clan is geboren met mij als commander. Ik regeer met ijzeren vuist :P

AreaX X-Rated [AX-X]. Nu nog de mensen gaan binnenhengelen uit de clan :P
Nu nog een mooi logo :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Clanless na 301 dagen in HARDS voelt toch raar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Krijg die verrekte PSD files niet van degene die de andere logo's heeft gemaakt :P. Zit daar al een week op te wachten en die heeft al 4x gezegt dat hij ze zou sturen, maar hij geen tijd had op dat moment :P

@psycho
Waar ga je naar toe verkassen?

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 30-11-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:20:
Clanless na 301 dagen in HARDS voelt toch raar O-)
Heb nog 97 spots vrij in CUTE. :+
wontcachme schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:20:
[...]

Krijg die verrekte PSD files niet van degene die de andere logo's heeft gemaakt :P. Zit daar al een week op te wachten en die heeft al 4x gezegt dat hij ze zou sturen, maar hij geen tijd had op dat moment :P
Haha, je moet wel iets moois er van maken heh, niet zo standaard or :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zojuist het laatste potje met de IS gedaan, helaas een loss (1/4 van vanavond :P).
IS
Battles: 100
Wins: 81 [81.0 %]
Accuracy: 81.4%
Avg kills: 1.81
Avg spots: 1.34
Avg dmg: 1 810
Avg exp: 1 148
Efficiency: 3055
Ik had de IS3 (+ extra guns + top radio en engine) unlocked na 97 battles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean ik ben te pro helaas.. En heb geen tier 10s :p

Misschien over een tijdje <3 :p

Nu slapen... Net terug van uitwedstrijd en cafe...

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.