Hoe heet deze film? Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Erg leuk topic om te lezen! Ik ben zelf opzoek naar een film en een serie die ik vroegah heb gezien:

Film:
Het is een animatiefilm die ik ongeveer 17 jaar geleden heb gezien. Het klinkt heel vaag, hier komt ie:
Het gaat over een jongetje (en een meisje of een groepje kinderen) die op de een of andere manier in een of andere fantasiewereld terecht komen, ze ontsnappen van de realiteit. In de fantasiewereld maken ze dan een groot avontuur mee, geen idee meer wat.. Als ze dan weer terug komen hebben ze een bepaalde les geleerd dat ze zich nooit hoeven te vervelen. Wat ik meen te herinneren is dat het een kleurrijke film is.

Serie:
De serie is in middeleeuwe setting maar met fantasy-achtige elementen (superkrachten). Het gaat over een evil vrouw (soort princes/koningin) die een verderop liggend dorpje het leven lastig wil maken. Zij heeft een of andere man die dat dan voor haar gaat regelen maar hij faalt telksens waardoor zij boos wordt. Telksen vinden een stel kinderen manier om het ''kwaad'' te bestrijden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De serie: Spellbinder?
YouTube: Spellbinder Season 1 - Intro (Embedding disabled)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:24
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:35:
Film:
Het is een animatiefilm die ik ongeveer 17 jaar geleden heb gezien. Het klinkt heel vaag, hier komt ie:
Het gaat over een jongetje (en een meisje of een groepje kinderen) die op de een of andere manier in een of andere fantasiewereld terecht komen, ze ontsnappen van de realiteit. In de fantasiewereld maken ze dan een groot avontuur mee, geen idee meer wat.. Als ze dan weer terug komen hebben ze een bepaalde les geleerd dat ze zich nooit hoeven te vervelen. Wat ik meen te herinneren is dat het een kleurrijke film is.
Jumanji? Met Robin Williams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:38

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Film:

Serie:
De serie is in middeleeuwe setting maar met fantasy-achtige elementen (superkrachten). Het gaat over een evil vrouw (soort princes/koningin) die een verderop liggend dorpje het leven lastig wil maken. Zij heeft een of andere man die dat dan voor haar gaat regelen maar hij faalt telksens waardoor zij boos wordt. Telksen vinden een stel kinderen manier om het ''kwaad'' te bestrijden.

Alvast bedankt!
Bij de serie moet ik aan Merlin denken. Film zal ik nog even op broeden ;). Edit: Weet je nog wat voor type animatie? (westers, manga, computer...)

Edit: wow wat gaan we snel!

[ Voor 40% gewijzigd door Sumerechny op 10-04-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat is geen animatiefilm ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
Raven schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:46:
[...]

Dat is geen animatiefilm ;)
Oh ja. overheen gelezen. 8)7

Ik moet wel denken aan Peter Pan, maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hook is ook geen animatiefilm :P , overigens is die ook met Robin Williams.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 10-04-2015 19:50 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
Niet hook, maar Peter Pan: Peter Pan
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt0046183/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hallo,

Erg leuk topic om te lezen! Ik ben zelf opzoek naar een film en een serie die ik vroegah heb gezien:

Film:

Alvast bedankt!
IMDB: The Pagemaster (1994) -> the pagemaster? Is grotendeels animatie?

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah, de originele is dat? Hook is ook wel leuk trouwens :D Met Julia Roberts als Tinkerbell.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De film klopt! Het is inderdaad The Pagemaster, bedankt azz_kikr! Tijd om herinneringen op te halen, haha!

Spellbinder is het helaas niet. Ik kan me niet herinneren dat er een moderne tijd was en volgens mij stonden de afleveringen los van elkaar. De serie was volgens mij met 2 jongens en een meisje.

Echt leuk om te zien hoe iedereen mee denkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik zoek een intro door alfred hitchcock. Het was een film waarbij hijzelf aan het publiek uitlegde dat de komende film een enge maar niet echte film is en dat als je wilde gillen dat, dat best mocht.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 13:57
ROFLASTC schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:52:
Ik zoek een intro door alfred hitchcock. Het was een film waarbij hijzelf aan het publiek uitlegde dat de komende film een enge maar niet echte film is en dat als je wilde gillen dat, dat best mocht.
Bedoel je Alfred Hitchcock Presents?

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Sja,wie weet. Moet nu wel ff 7 seizoenen a 39 afleveringen per seizoen kijken :P

Wat ik mij herinner leek op een soort uitleg/disclosure voor het begin van Psycho omdat het toen een soort nieuw ding was, horror films.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

ROFLASTC schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:52:
Is dat niet de een intro of trailer voor IMDB: Psycho (1960)? Weet het niet meer zeker, maar denk dat er ook een stukje van in IMDB: Hitchcock (2012) zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Tjaps schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:19:
[...]
Is dat niet de een intro of trailer voor IMDB: Psycho (1960)? Weet het niet meer zeker, maar denk dat er ook een stukje van in IMDB: Hitchcock (2012) zat.
Ik zal die film eens kijken. Wat ik zoek lijkt iig op de intros van 'Hitchcock presents" maar dan mbt horror. Ik heb al een hoop gekeken maar nog niks gevonden.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een film, maar weet niet zo goed meer waar hij over gaat... Moeilijk dus om te vinden, maar wie weet, zit hier iemand die er op kan komen.

Ik dacht dat het een film met brad pitt was, maar als ik op imdb kijk klopt dat niet.

Het gaat over een jonge man, die oude boeken koopt, omdat hij op zoek is naar de ingang van de hel als ik het me goed herinner. Dit doet hij in opdracht van iemand anders, ook de opdrachtgever wil die ingang vinden.
In het boek staan tekeningen die een bepaalde betekenis hebben, en er zijn meerdere kopien van dat boek, waarin de tekeningen allemaal iets verschillen, wat aanwijzingen zijn voor het echte boek, dat, als ik het me goed herinner door de duivel zelf geschreven is.

Kan iemand hier iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-08 07:41
(jarig!)
Ook ik zoek een film.

Ik denk dat deze van eind jaren '80 is geweest.

Het speelt zich af in het regenwoud waar een gezin verblijft omdat de vader zijn werk daar heeft in het kappen van bomen. Zoontje van hun komt in het bos te verdwalen, en weet dit jarenlang te overleven, maar komt toch weer terug in de bewoonde wereld.

Daar houden de herinneringen over de film wel mee op.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:53
Ik moest eerst aan Jungle Book denken...

Of IMDB: The Emerald Forest (1985)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-08 07:41
(jarig!)
Super dat is hem! :)
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Hallo,

Ik zoek eigenlijk een film / documentaire over het " ontstaan " van het internet, en hoe ze dit aangelegd hebben ( amerika - europa etc )

Volgens mij bestaat er zo'n film of documentaire.. na veel zoeken, ben ik er nog niet achter..
Iemand een idee?

Dank!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:05
Androo schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:39:
Hallo,

Ik zoek eigenlijk een film / documentaire over het " ontstaan " van het internet, en hoe ze dit aangelegd hebben ( amerika - europa etc )

Volgens mij bestaat er zo'n film of documentaire.. na veel zoeken, ben ik er nog niet achter..
Iemand een idee?

Dank!!!
Zelf heb ik hem niet gezien maar er is een film: "Nerds 2.0.1". die hier over gaat. In boekvorm heb je "Where Wizards Stay Up Late" die het ontstaan van internet verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Super! Dankjewel.

Ik zie dat Nerds 2.0.1, alle 3 de afleveringen op youtube staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Laatst online: 13-09 09:14

Blord

Hello Kitty !

Ik had vroeger een Chinese Kung Fu film gezien. Alles wat ik herinner was dat de hoofdpersoon altijd met een verband rond zijn arm droeg. Deze arm was in een gevecht altijd te sterk. Daarom liep hij met die verband rond om tegenstanders te beschermen. Tenzij hij een supervillain tegenkwam en uitgeschakeld moest worden.

Enig idee van de naam van de film ? Het kan ook een soort serie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Steamwitz Bra-Jo TMV

gevonden! :)

Zie:
'Het Vliegende Schip, deel 1' op YouTube - https://youtu.be/uxRLge6rLaM
Of in het Engels:
Kijk 'The Fool of the World and the Flying Ship (1)' op YouTube - https://youtu.be/5PaIz2HKV5w

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2015 23:24 . Reden: Ik zie dat mijn reactie niet aansluit op het vorige berich ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-08 13:34
Hoi!

Ik ben op zoek naar twee films. De eerste zal niet zo lastig zijn. Ik heb echt geen idee meer waar de film over ging, maar ik zit constant met een scene in m'n hoofd waar de acteur een heel gesprek heeft met een eekhoorn over het leven. Ik geloof dat het een niet al te oude film was, en het zou ook zo maar kunnen dat het een Nederlandse film was. Ik weet het écht niet meer. :O

De tweede film die ik zoek heb ik járen geleden gezien. Ook hier weet ik helaas niet veel meer van.
Het ging over een jongen die aan free-runnen doet en daarmee bij een bedrijf inbreekt om laptops te stelen. Uiteraard was dat niet het plot van de film, en het was dus ook meer drama dan actie geloof ik. Ik weet niet meer of de film Engels was, vaag staat mij zelfs bij dat het Frans was. Ik hoop echt dat dit iemand iets zegt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blord schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:17:
Ik had vroeger een Chinese Kung Fu film gezien. Alles wat ik herinner was dat de hoofdpersoon altijd met een verband rond zijn arm droeg. Deze arm was in een gevecht altijd te sterk. Daarom liep hij met die verband rond om tegenstanders te beschermen. Tenzij hij een supervillain tegenkwam en uitgeschakeld moest worden.

Enig idee van de naam van de film ? Het kan ook een soort serie zijn.
Iets met Bruce Lee? Die was ook daadwerkelijk zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

GerbenRawr schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:42:
De tweede film die ik zoek heb ik járen geleden gezien. Ook hier weet ik helaas niet veel meer van.
Het ging over een jongen die aan free-runnen doet en daarmee bij een bedrijf inbreekt om laptops te stelen. Uiteraard was dat niet het plot van de film, en het was dus ook meer drama dan actie geloof ik. Ik weet niet meer of de film Engels was, vaag staat mij zelfs bij dat het Frans was. Ik hoop echt dat dit iemand iets zegt! :P
Wat is 'járen geleden'? Twee jaar? Twintig jaar?

Misschien een van deze?
IMDB: Yamakasi - Les samouraïs des temps modernes (2001)
IMDB: Banlieue 13 (2004)
IMDB: Banlieue 13: Ultimatum (2009)

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hoi!

Ik ben op zoek naar twee films. De eerste zal niet zo lastig zijn. Ik heb echt geen idee meer waar de film over ging, maar ik zit constant met een scene in m'n hoofd waar de acteur een heel gesprek heeft met een eekhoorn over het leven. Ik geloof dat het een niet al te oude film was, en het zou ook zo maar kunnen dat het een Nederlandse film was. Ik weet het écht niet meer. :O
Ik moest meteen denken aan de serie Unhappily Ever After, met Geoff Pierson (later te zien in Dexter) en de onvergetelijke Nikki Cox :9~ . De vader uit de serie heeft lange conversaties met mr. Floppy, een speelgoed konijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
zacht schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:00:
[...]

Ik moest meteen denken aan de serie Unhappily Ever After, met Geoff Pierson (later te zien in Dexter) en de onvergetelijke Nikki Cox :9~ . De vader uit de serie heeft lange conversaties met mr. Floppy, een speelgoed konijn.
Haha, nee, helaas! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
Ah, ja, goed punt. Zal een jaar of 6 geleden geweest zijn dat ik hem heb gezien, en de film zal dan nog wel iets ouder zijn.

De drie titels die je noemde waren het helaas niet. Ik geloof dat de film iets minder op actie was gericht, en meer op het feit dat die ene jonge man zo in de problemen raakt, en zijn moeder die dat maar niks vindt.

Bedankt voor de reactie in ieder geval! :)

[ Voor 17% gewijzigd door GerbenRawr op 04-07-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Hoi!

Groundhog Day? Hmm is niet echt een gesprek maar wel een eekhoorn :p
Edit: ook niet een eekhoorn maar een marmot...

[ Voor 7% gewijzigd door Palthe op 04-07-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Parkour_in_film , staat ie daar bij?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

jdh009

FP ProMod
Ben op zoek naar een film die ik tien jaar geleden heb gezien op een festival. Het was een stomme film in zwart-wit, vrij oud ook volgens mij. Wel muziek op de achtergrond. Gaat over een straatjongen die bij iemand in huis komt (volgens mij omdat ie op straat was achtergelaten door iemand) maar door iemand word geprobeerd uit huis te laten plaatsen. Er zat volgens mij in het midden van de film een gevecht tussen twee kleuters die aangemoedigd werd door een hoop volwassen. Op het einde zat er een gekke scene in met duivels en engelen.

Hoop dat dit duidelijk genoeg is,heeft iemand een idee?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:19
Ik heb ooit een als kind een film gezien op de nederlandse televisie.
Dat moet zijn geweest rond 1998 ~ 2003

In deze film volg je als het ware een soort "CNN" uitzending.
Over een meteoriet inslag die elk moment gaat plaatsvinden.
In mijn jonge jaren vond ik deze film erg overtuigend en keek stiekem zelf ook uit het raam of ik dan wel niet een meteoriet zou zien vallen.

Het was ook op een raar tijdstip ik denk tussen 15:00 ~18:00 dat deed in eerste instantie mij geloven dat dit geen film was maar rechstreekse doorvoer van een amerikaanse nieuwszender (vond wel knap hoe snel ze die ondertiteling eronder kregen.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ik moest aan Deep Impact (1998) denken, maar met een beetje Googlen lijkt Without Warning (1994) beter te kloppen bij je verhaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 04-07-2015 14:57 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Hahn schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:56:
Ik moest aan Deep Impact (1998) denken, maar met een beetje Googlen lijkt Without Warning (1994) beter te kloppen bij je verhaal.
JA! dankje dit is die horror van een nieuws uitzending :*)
https://www.youtube.com/watch?v=l0XuP1efXG8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
jdh009 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:49:
Ben op zoek naar een film die ik tien jaar geleden heb gezien op een festival. Het was een stomme film in zwart-wit, vrij oud ook volgens mij. Wel muziek op de achtergrond. Gaat over een straatjongen die bij iemand in huis komt (volgens mij omdat ie op straat was achtergelaten door iemand) maar door iemand word geprobeerd uit huis te laten plaatsen. Er zat volgens mij in het midden van de film een gevecht tussen twee kleuters die aangemoedigd werd door een hoop volwassen. Op het einde zat er een gekke scene in met duivels en engelen.

Zou mogelijk "Angels with Dirty Faces" kunnen zijn.
http://www.imdb.com/title/tt0029870/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
osmosis schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 15:50:
[...]

Zou mogelijk "Angels with Dirty Faces" kunnen zijn.
http://www.imdb.com/title/tt0029870/
Is hem helaas niet.

Wat me nu te binnenschiet is dat ie vrij kort is (voor huidige begrippen), denk om en nabij een uur. Kind (baby) wordt gevonden door een man in een steegje, is achtergelaten door een vrouw die volgens mij later in de film nog is opduikt. Hij neemt het kind naar huis, daarna speelt de film zich een paar jaar later af. Wanneer het kind wat ouder is komen ze er achter dat het kind niet van hem is en wil iemand het van hem afnemen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:53
jdh009 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:51:
[...]

Is hem helaas niet.

Wat me nu te binnenschiet is dat ie vrij kort is (voor huidige begrippen), denk om en nabij een uur. Kind (baby) wordt gevonden door een man in een steegje, is achtergelaten door een vrouw die volgens mij later in de film nog is opduikt. Hij neemt het kind naar huis, daarna speelt de film zich een paar jaar later af. Wanneer het kind wat ouder is komen ze er achter dat het kind niet van hem is en wil iemand het van hem afnemen.
Harry Potter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Laatst online: 13-09 09:14

Blord

Hello Kitty !

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:45:
[...]

Iets met Bruce Lee? Die was ook daadwerkelijk zo sterk.
Het was geen Bruce Lee film. Van Bruce ken ik alle films en daar komt dit verhaal niet in voor.
Maar het zit wel in dezelfde periode, dus ongeveer 30 jaar geleden .

[ Voor 13% gewijzigd door Blord op 04-07-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
jdh009 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:49:

[...]

Is hem helaas niet.

Nee :P Dat is geen stomme film (Achja of ie stom is kan nog over gediscussieerd worden.) Qua tijd gok ik zeker dat ie voor de tweede wereldoorlog is opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is hem helaas niet.

Misschien The Kid ? Van en met Charly Chaplin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 00:23:
[...]

Misschien The Kid ? Van en met Charly Chaplin.
Dat is hem, heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Dit is geen film maar naar wat hij zelf zegt is er wel een DVD van en ik weet niet waar ik het anders moet vragen. :P Deze komiek zag ik een paar dagen terug op Comedy Central. Hij is Brits en als ik een fragment upload naar YT krijg ik een Viacom error. Hij zei helaas niet zijn naam op het eind.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/yCWFGm5lYsILT87Hd2UGbooI/full.jpg

Wie o wie is dit?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:03

Spotmatic

Ken sent me

Ik ken hem niet maar met drie goedgekozen zoektermen in Google Image Search kwam ik er gauw achter dat dat ene Eddie Izzard zou moeten zijn ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Dat lijkt me stug, Eddie Izzard draagt wel iets meer make-up.
Grote kans dat 'ie hier ergens genoemd wordt:
Wikipedia: Comedy Central Presents
Wikipedia: List of Comedy Central Presents episodes

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Thanks. Op tvgids.nl stond nog 2011 als jaartal dus ik heb de performers van 2010 en 2011 opgezocht. Van Wikipedia: The Half Hour heb ik 2012 nog bekeken. Maar nog steeds niets gevonden. :?

Alle Amerikanen sla ik meteen over, er staat maar een handjevol Britten op die lijst en die lijken er totaal niet op als ik Google images mag geloven. (of het moet zo zijn dat Google images geen enkele foto van 'm heeft, maar dat lijkt me sterk) Het zou me ook niet verbazen als hij helemaal niet is uitgezonden op Comedy Central US, Amerikanen hebben toch een ander gevoel voor humor. :P Deze gast is qua stijl een beetje te vergelijken met Theo Maassen, ik weet niet of dat Amerikanen dat leuk vinden. :P

Ergens in de achtergrond staan de letters "RH" of "BH", maar of dat zijn initialen zijn of dat die letters gewoon bij de zaal horen en niks met de show te maken hebben is onduidelijk.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/yCWFGm5lYsILT87Hd2UGbooI/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Rf37AhJ8E7mzDTGTbVXeDBGx/medium.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Mentalist op 16-07-2015 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

W3ird_N3rd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 02:49:
[...]

Ergens in de achtergrond staan de letters "RH" of "BH", maar of dat zijn initialen zijn of dat die letters gewoon bij de zaal horen en niks met de show te maken hebben is onduidelijk.

[afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij BH live (stand-up?). Heb wel aardig wat hits op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
W3ird_N3rd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:00:
Dit is geen film maar naar wat hij zelf zegt is er wel een DVD van en ik weet niet waar ik het anders moet vragen. :P Deze komiek zag ik een paar dagen terug op Comedy Central. Hij is Brits en als ik een fragment upload naar YT krijg ik een Viacom error. Hij zei helaas niet zijn naam op het eind.

[afbeelding]

Wie o wie is dit?
Rufus Hound en die show heet Being Rude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Ik heb een vraag (of eigenlijk drie) die eigenlijk in geen enkel "Ik zoek... / Hoe heet..."-topic past, maar die hier denk ik nog het minst verkeerd staat.

Ik zoek de naam van drie televisieprogramma's die rond 1990 op tv waren.

TV-programma 1:
De eerste is een spelprogramma waarbij drie koppels 'op de vlucht' moesten door Nederland. Ieder koppel moest een week lang elke dag een weekopdracht uitvoeren, bijvoorbeeld: 'Gooi elke dag een strike in een bowlingcentrum' of 'Beklim elke dag een klimmuur'. Hiermee konden ze volgens mij geld verdienen.
Tegelijkertijd werd elk koppel achtervolgt door een detective. Wanneer de detective het koppel vond, dan kostte dat het koppel geld (dacht ik).
Om het voor de koppels moeilijker te maken, was er de regel, dat koppels de route die ze vanaf het begin van het spel hadden afgelegd, nooit mochten kruisen. (Dat leek dus een beetje op het spelletje 'snake'.)
Aan het einde van de week was er een live-show. Hierbij moesten de koppels vanuit een telefooncel naar keuze met de studio bellen. Wanneer de detective ze vond tijdens de live-show (dus in de telefooncel), dan was het gevonden koppel 'af'. Werden ze niet gevonden, dan mochten ze weer een week doorspelen. Om de detectives meer kans te geven om hun koppel tijdens de live-show te vinden, kregen ze de regio waar te horen waar het koppel zich bevond.

TV-programma 2:
Hier weet ik niet zo veel meer van.
Het was een spelprogramma in een studio (zoals Rad van fortuin, Boggle, Ron's honeymoon quiz). In de finale moest het finale-koppel een serie reeksen onthouden die bestonden uit 'hond', 'kat' en 'konijn', waarbij ieder dier zijn eigen kleur (rood, geel en blauw) had. Het bord waar de reeksen op stonden zag er ongeveer zo uit:

HondKatHondKonijnHondKat
KatKonijnKonijnHondKatKonijn
KonijnHondKatKatKonijnHond

Na een x aantal seconden, verdween het bord en moesten ze een leeg bord op dezelfde manier invullen. Hoe meer reeksen ze goed hadden, des te groter de prijs die ze wonnen.

TV-programma 3:
De moeilijkste. Ik denk dat het op een Belgische, Duitse of Franse zender kwam.
In deze show moesten één of twee deelnemers van punt A naar station B reizen door de natuur. De te nemen route en vervoersmiddelen waren wel van te voren vastgelegd. Soms moesten ze abseilen of een route rijden over een modderpad. Uiteindelijk kon één iemand het eindpunt halen: Een treinstation waar een trein gereed stond. Waren ze op tijd dan konden ze met de trein mee en wonnen ze. Kwamen ze te laat, dan was de trein weg en hadden ze verloren.

Wie heeft er een idee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
TV programma 1 lijkt me
Wikipedia: Tros Wanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ari Gold schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 07:17:
[...]

Rufus Hound en die show heet Being Rude.
Dank u. _o_

Daarmee kon ik ook direct in mijn EPG zoeken en de show blijkt zaterdagmiddag weer op Comedy Central Extra te komen, kan ik hem dus van begin tot eind zien. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 18-07-2015 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
Ja, dat is inderdaad het programma. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
Dat is inderdaad het tweede programma haribold.

Met de summiere informatie die er op de pagina te vinden is, wist ik het eerst niet zeker. (Google levert verder ook vrijwel niks op.) Maar toen ik goed het plaatje bekeek, zag ik de hond, de kat en het konijn (waar ik het over had) op de bordjes van de drie 'balies' staan. :)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Kan iemand mij helpen bij het vinden van een film titel?

Het gaat over een jongen die afreist naar america omdat hij een prive meeting heeft gewonnen van een zangeres , terwijl hij in zijn hotelkamer zit te wachten en de live stream op zijn laptop zit te kijken. Krijgt hij telefoon dat het allemaal is afgelast en opeens word zijn laptop overgenomen door een hacker die beweert haar telefoon over te kunnen nemen en als het hij toelaat dat de hacker hem gaat helpen om haar terug te pakken. Uiteindelijk kan hij alles in haar telefoon bekijken en door haar camera kijken en haar telefoon gesprekken meeluisteren, de film draait al snel uit in een spannende film waarin de jongen onder druk van de hacker dingen moet doen en met een camera op zijn dashboard niks stiekem kan doen, anders dreigt hij haar te vermoorden of iets aan te doen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
  • Laatst online: 20-07 11:05
Nooit van het verhaal gehoord maar het klonk zo spannend dat ik de film nu ook wil zien.
Gegoogeld op: singer hotel live stream hacker movie
5e link: Wikipedia: Open Windows (film)

IMDB: Open Windows (2014)

Is dit hem?

:)

[ Voor 5% gewijzigd door Shmoopy op 22-07-2015 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Shmoopy schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 03:38:
Nooit van het verhaal gehoord maar het klonk zo spannend dat ik de film nu ook wil zien.
Gegoogeld op: singer hotel live stream hacker movie
5e link: Wikipedia: Open Windows (film)

IMDB: Open Windows (2014)

Is dit hem?

:)
Hoe kan een mens nu Sasha Grey vergeten ( of had ze haar kleren nog aan?) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 19:20
azz_kikr schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:57:
[...]

Dan nog kan je haar toch niet vergeten...??

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:38
Ik ben op zoek naar een film. Ik weet niet meer zoveel van de film, maar hij is al erg oud. Het was een enge/spannende film en iemand vermoord veel mensen. Deze persoon bouwt uiteindelijk een 'stad' ergens onder de stad?!? Al zeker 10 jaar oud denk ik

[ Voor 65% gewijzigd door President op 06-08-2015 20:59 . Reden: andere film ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

tweakerdennis schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:54:
Ik ben op zoek naar een film. Ik weet niet meer zoveel van de film, maar hij is al erg oud. Het was een enge/spannende film en iemand vermoord veel mensen. Deze persoon bouwt uiteindelijk een 'stad' ergens onder de stad?!? Al zeker 10 jaar oud denk ik
Midnight Meat Train schiet mij te binnen. Hoewel hij geen 10 jaar oud is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

azz_kikr schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:57:
[...]

Volgens mij ging ze "alleen maar" topless in die film :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Een stad onder een stad doet mij dan weer denken aan Wikipedia: Dark City (1998 film). (kan ik sowieso aanbevelen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:35:
[...]

Een stad onder een stad doet mij dan weer denken aan Wikipedia: Dark City (1998 film). (kan ik sowieso aanbevelen :P)
Erg toffe film inderdaad! Maar hij is niet eng en bevat weinig moord volgens mij :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Raven schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Volgens mij ging ze "alleen maar" topless in die film :P
Ah, laten we tevreden zijn. Echt kieskeurig zijn we niet echt ^^ (Het is niet dat we de rest nog niet gezien hebben 8) :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Sumerechny schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:42:
[...]

Erg toffe film inderdaad! Maar hij is niet eng en bevat weinig moord volgens mij :P .
Niet eng? Volgens mij zaten er nogal een boel redelijk enge momenten in, maargoed, een horrorfilm is het ook weer niet.

Moord viel mee ja, maar volgens mij kwamen er nog best wat mensen om. Maar bodycount heb ik niet bijgehouden.
Vertel, is het Dark City? Zo niet, kan je je al iets meer (wat dan ook) herinneren? Speelt het in de toekomst, het heden of het verleden? Amerikaans? Hoe worden de mensen vermoord? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 05:23:
[...]
Vertel, is het Dark City? Zo niet, kan je je al iets meer (wat dan ook) herinneren? Speelt het in de toekomst, het heden of het verleden? Amerikaans? Hoe worden de mensen vermoord? Waarom?
Zo uit de trailer te zien niet, maar ik ga wel even meer van die film bekijken om te zien of die het is.

Ik herinner mij er verder weinig van. Ik vond de film eng. Het enige dat ik mij nog herinner is dat er onder de stad van mensenbotten gebouwen waren 'gemaakt' door de moordenaar. Het is al weer zoveel jaar geleden, verder heb ik geen idee waar de film over ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

tweakerdennis schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 06:06:
[...]

Zo uit de trailer te zien niet, maar ik ga wel even meer van die film bekijken om te zien of die het is.

Ik herinner mij er verder weinig van. Ik vond de film eng. Het enige dat ik mij nog herinner is dat er onder de stad van mensenbotten gebouwen waren 'gemaakt' door de moordenaar. Het is al weer zoveel jaar geleden, verder heb ik geen idee waar de film over ging
Ik moet nog steeds aan de Midnight Meat Train denken ;)

Offtopic:
[quote]W3ird_N3rd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 05:23:
[...]
Niet eng? Volgens mij zaten er nogal een boel redelijk enge momenten in, maargoed, een horrorfilm is het ook weer niet.

Moord viel mee ja, maar volgens mij kwamen er nog best wat mensen om. Maar bodycount heb ik niet bijgehouden.
[/quote]

Ik vond hem de eerste keer wel een spannende film, daar heb je wel gelijk. Een van de betere 'wtf' - films van die tijd vind ik. (Matrix, 13th Floor). En je hebt ook gelijk dat er wel aardig wat 'mensen' dood gingen :)

De hoofdpersoon was ook geframed voor moord toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Midnight Meat Train is dat die vent mensen in de trein vermoord terwijl de journalist het ziet als ik zo de trailer bekijk. Vervolgens het slachthuis. Geen botten verder toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:02

OgWok

U.N.C.L.E.

Zoek een Italiaanse film. In 80er jaren gezien. Begint in een donker café (eind 1800).
Een legerofficier is zijn liefdesverhaal aan het vertellen aan een (dacht ik) Liliputter. Op een gegeven moment begint de Liliputter de officier uit te lachen en roept: "hahaha, verliefd op een lelijke vrouw". En hij loopt weg.

Dan begint de rest van het verhaal, hoe deze, goed uitziende, officier verliefd is geworden op een lelijke vrouw. Iemand een idee welke film dit is?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

tweakerdennis schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 07:41:
Midnight Meat Train is dat die vent mensen in de trein vermoord terwijl de journalist het ziet als ik zo de trailer bekijk. Vervolgens het slachthuis. Geen botten verder toch?
Nu moet ik weer aan Botched denken maar daarin bouwen ze ook geen stad van botten.

Was die stad een echte stad (Soylent Green maar dan met bouwmateriaal ipv. voedsel), of meer een malloot die wat botten met touw aan elkaar knoopte tot het een hutje oid was?

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 08-08-2015 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Een malloot die met botten iets bouwt. Het is niet een echt volledige stad met huizen, maar wel een heel knutselwerk van botten (en ook heel veel botten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

tweakerdennis schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 07:41:
spoiler:
De film eindigt met een shot van een ondergrondse stad waar ook een halte is. Ik meen mij ter herinneren dat daar ook veel botten in het shot waren.
tweakerdennis schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 08:44:
Een malloot die met botten iets bouwt. Het is niet een echt volledige stad met huizen, maar wel een heel knutselwerk van botten (en ook heel veel botten).
Dan is het geen Midnight Meat Train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:21

Kheos

FP ProMod
tweakerdennis schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 08:44:
Klinkt een beetje als house of 1000 corpses, maar da's maar de laatste 10 minuten van de film ofzo.

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zoek een of ander drama in een zwarte ghetto. In het begin ziet de hoofdpersoon een moord gebeuren en helpt hij de dader het pistool verbergen. Op het eind geeft hij zichzelf aan laat hij de politie dat pistool vinden. Wat daartussen gebeurde ben ik vergeten. Als ik het me goed herinner was de hoofdpersoon een kale neger met vrij grote oren. Moet een jaar of tien geleden zijn dat ik hem gezien heb op tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Daos schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:15:
Ik zoek een of ander drama in een zwarte ghetto. In het begin ziet de hoofdpersoon een moord gebeuren en helpt hij de dader het pistool verbergen. Op het eind geeft hij zichzelf aan laat hij de politie dat pistool vinden. Wat daartussen gebeurde ben ik vergeten. Als ik het me goed herinner was de hoofdpersoon een kale neger met vrij grote oren. Moet een jaar of tien geleden zijn dat ik hem gezien heb op tv.
IMDB: Clockers (1995)
Deze toevallig ? film van spike lee

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Niet online
Nope, die was het niet. Wel een gave film trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Boyz n the Hood of New Jack City?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik ben op zoek naar de naam van de volgende film: *****

Deze film is ooit op MTV geweest ( asian movie night )
Het is een japanse live action film
Het lijkt kwa setting een beetje op Ghost in the shell
In de film volg je het leven van een politie agent, deze agent neemt vervolgens in een disco een vrouwelijke android/robot mee. Ik herrinner me een scene waar deze android/robot aan het water zit. ( waarschijnlijk de zee ) Het speelt zich af in de nabije toekomst ergens in japan. Waar het echte plot om draaide weet ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
Ik ben op zoek naar de volgende film, ik kan me een deel van één van de scene's nog herinneren, dat ging ongeveer als volgt:

2 (vermoedelijk) Formule 1 coureurs die volgens mij bij elkaar in het team zaten, zijn op een of ander feest bij een hotel na een race, hebben een argument, stappen allebei in hun auto die daar ter toongesteld werd en racen over de openbare weg tussen het normale verkeer door. Door de luchtdruk verschillen onder de auto vliegen er her en der putdeksels de lucht in.

Hoe die scene eindigt, geen idee. Dat is het enige fragment uit de hele film dat ik me herinneren kan.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Het is een wat oudere film, ik kwam via Google al snel op de film Rush (2013), maar de film die ik zoek is veel ouder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 13-09 18:24
FastFred schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:08:
Ik ben op zoek naar de volgende film, ik kan me een deel van één van de scene's nog herinneren, dat ging ongeveer als volgt:

2 (vermoedelijk) Formule 1 coureurs die volgens mij bij elkaar in het team zaten, zijn op een of ander feest bij een hotel na een race, hebben een argument, stappen allebei in hun auto die daar ter toongesteld werd en racen over de openbare weg tussen het normale verkeer door. Door de luchtdruk verschillen onder de auto vliegen er her en der putdeksels de lucht in.

Hoe die scene eindigt, geen idee. Dat is het enige fragment uit de hele film dat ik me herinneren kan.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Het is een wat oudere film, ik kwam via Google al snel op de film Rush (2013), maar de film die ik zoek is veel ouder.
Driven, met Sylvester Stallone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
Yes, thanks :D Ik vermaak mij vanavond wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben opzoek naar een film waarvan ik een klein fragment kan herinneren.

volgens mij is het de eindscene van de film hierbij zoekt de persoon (cia, fbi agent) een (nucleaire) bom en vind deze uiteindelijk in een (koepelvormig) gebouw en probeert deze te deactiveren, dit lukt niet dus moet ie uiteindelijk de bom uitschakelen met bruut geweld. De bom zag er uit als een bol bestaand uit 6 hoekige vlakjes.

Is niet een hele oude film geloof ik.

wat tussen haakjes staat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:30
Face Off?

Je omschrijving doet mij iig denken aan iemand met een rugzak om in een drukke straat die iets van een kerk oid binnenloopt.

[ Voor 87% gewijzigd door NeutraleTeun op 06-10-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:00:
Hallo, ik ben opzoek naar een film waarvan ik een klein fragment kan herinneren.

volgens mij is het de eindscene van de film hierbij zoekt de persoon (cia, fbi agent) een (nucleaire) bom en vind deze uiteindelijk in een (koepelvormig) gebouw en probeert deze te deactiveren, dit lukt niet dus moet ie uiteindelijk de bom uitschakelen met bruut geweld. De bom zag er uit als een bol bestaand uit 6 hoekige vlakjes.

Is niet een hele oude film geloof ik.

wat tussen haakjes staat weet ik niet meer zeker.
De Peacemaker: YouTube: The Peacemaker (9/9) Movie CLIP - Blowing Up the Bomb (1997) HD

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankjewel :) toch iets anders dan ik me kon herinneren en toch een oudere film dan ik dacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De Peacemaker is een erg leuke en onderhoudende film. Ik heb hem denk ik ondertussen al 8 x gezien.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:30
Dus toch.
Twijfelde tussen die 2, maar The PM is toch flink wat ouder.

Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een film:

In 2006 zat ik in de bus op de terugweg van Lloret de Mar :p, jaja een zuipvakantie. pfff busreis van 23 uur..

Maar in die bus werd een Amerikaanse film gedraaid over een groep jongens (middelbare scholieren) waarvan één dik jongetje iedereen altijd aan het pesten was. Hij had altijd zijn camera bij zich om alles op te nemen. Wat ik nog weet is dat het groepje een dag of weekend ofzo ergens gingen kamperen en op de terugweg via een rivier gingen waarbij die dikke pestkop verdronk en dood ging. De film eindigde met dat op de tape van de videocamera een zelf opgenomen stukje was van de pestkop zelf waarbij hij vertelde dat niemand hem snapte en volgens mij ook uitlegde waarom hij anderen de pest (dit laatste was erg vaag).

Vooral door het einde heb ik toch wat sympathie gekregen voor die pestkop.. Verder weet ik ook niet of het wel een goede film is en wat er allemaal gebeurde, alleen de beschreven scenes weet ik nog.

Tot op heden heb ik die film niet meer terug gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mean creek gok ik

[ Voor 69% gewijzigd door Fish op 09-10-2015 12:03 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomechanical
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Hallo,
Ik zoek een film van mijn jeugd. Ik weet er heel weinig van behalve een paar stukjes (plus dat ik het erg eng vond)
De film werd uitgezonden zo'n 35-40 jaar geleden (toen ik tussen de 5 en 10 jaar oud was) op de nederlandse zenders. Ik herinner er maar een paar dingen van:
1) De hoofdpersoon was een jonge man/tiener (leek engels).
2) In een van de eerste scenes stonden plots alle klokken stil.
3) De hoofdpersoon verdween door of tussen de muur.
4) Een van de laatste scenes speelde zich af op een kerkhof.
5) De film was waarschijnlijk kleur maar men gebruikte bruine en grijze kleuren.
6) Toen de hoofdpersoon weer terug kwam in de normale wereld begonnen alle klokken tegelijk weer te lopen

Ik weet dat het maar weinig info is maar ik wil nu eindelijk wel eens weten van welke film ik zoveel angst in mijn jeugd heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

biomechanical schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:30:
Hallo,
Ik zoek een film van mijn jeugd. Ik weet er heel weinig van behalve een paar stukjes (plus dat ik het erg eng vond)
De film werd uitgezonden zo'n 35-40 jaar geleden (toen ik tussen de 5 en 10 jaar oud was) op de nederlandse zenders. Ik herinner er maar een paar dingen van:
1) De hoofdpersoon was een jonge man/tiener (leek engels).
2) In een van de eerste scenes stonden plots alle klokken stil.
3) De hoofdpersoon verdween door of tussen de muur.
4) Een van de laatste scenes speelde zich af op een kerkhof.
5) De film was waarschijnlijk kleur maar men gebruikte bruine en grijze kleuren.
6) Toen de hoofdpersoon weer terug kwam in de normale wereld begonnen alle klokken tegelijk weer te lopen

Ik weet dat het maar weinig info is maar ik wil nu eindelijk wel eens weten van welke film ik zoveel angst in mijn jeugd heb gehad.
4D Man?
http://www.imdb.com/title/tt0052530/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomechanical
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ik heb gekeken naar 4D man maar die is het jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben voor iemand op zoek naar een (waarschijnlijk) horrorfilm.
Het enige wat ze nog weet is dat er een kind buiten is en er struiken gaan lopen/bewegen/verplaatsen, en er was (wederom waarschijnlijk) ook sneeuw.

De film komt uit ongeveer rond de jaren 90.

Het is een erg warrige omschrijving, maar ik hoop dat iemand er iets mee kan :P

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:45

Cyphax

Moderator LNX
Cyphax schreef op maandag 07 juni 2004 @ 23:18:
Ik heb er nog 1 iig, uit een ver verleden.
Het betreft een horror film. Het gaat over een vrouw, en een speciale (grote) boom. Qua verhaal weet ik er niet meer van.
Een scene herinner ik me, waarin de vrouw 'merged' met de boom op de een of andere manier (ze gaat erop liggen en wordt dan min of meer 1 met het ding).
De boom vermoordt ook mensen die in de buurt komen (met z'n wortels oa, een scene waarin een jongen (geloof ik) wegrent, wordt getackled door de boom waarna de boom uit de grond een scherpe wortel laat schieten en die persoon effectief doorboort)
Veel meer herinner ik me er niet van, het is jaren geleden, maar hij was relatief gory.
'k Had het niet verwacht maar ik 'm heb 'm dit weekend zelf gevonden na nog eens opnieuw te hebben gezocht.
IMDB: The Guardian (1990)
Dat viel niet mee. :X
Volgens mij is ie wel de moeite waard.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Laatst online: 10-09-2024
Jorgen schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:44:
De Peacemaker is een erg leuke en onderhoudende film. Ik heb hem denk ik ondertussen al 8 x gezien.
Degelijke film inderdaad. Heb 'm ook aardig wat keren herkeken. Was de debuut film van Dreamworks (de toen nieuwe studio van Spielberg en co).

Aardig detail was ook dat ze voor een Russische badguy een echte ster van de Russische cinema hadden genomen (Aleksandr Baluev) en niet een Brit of Fransman met een accentje of een Amerikaanse acteur met Russische roots (zoals de overgebruikte Elya Baskin die al heel vroeg in zijn carriere naar de VS emigreerde). Ook de andere Russische en overige Oost-Europese rollen werden door (bijna) "natives" ingevuld.
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste