Toon posts:

Hoe heet deze film? Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Redsandro
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Mede-auteur:

Anoniem: 19321

Hoe heet deze film?

Naast topics als[list]
Hoe heet dit nummer?
Ik zoek een tv-serie...

hebben we ook Hoe heet deze film?
Nu in het nieuwe Film, TV & Muziek, omdat NSTM elk moment op slot kan gaan.
Tips
Heb je screenshots, probeer dan wat meer info te krijgen via TinEye of Google-images. Soms kan je op deze manier zelf al de naam achterhalen!
Vorige delen
[list]
Hoe heet deze film?

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

• Redsandro
  • Niet online
Ik zoek een Russische film, heb alleen een screenshot en een stukje uitleg. Wie heeft enig idee?
Phaerion schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:20:
[...]

Ondertussen heeft de familie Bush hun eigen feestje. :P
Dat is van een Russische film, en die film zoek ik!

Google helpt niet.

Uitleg van een vriendin van mij:
I remember it's about a young girl from "far village" of russia, who moved to "big city" for earning money or something, and in this picture is her family - dad, alcoholic, mom, who went totally mad, cause of such fucked up life. And eventually this girl was engaged is some kind of prostitution business in the big city

• thmss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-02-2019

• Redsandro
  • Niet online
Wut? Hoe doe je dat? _/-\o_

Bedankt. :)

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 15:42
Tineye, zo kwam ik ergens een forum of picpost achtig iets tegen moet comments erbij waarbij er meerdere naar die film verwezen.. dan ff bij IMDB kijken :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Anoniem: 104017

Cool topic.

Ik zoek nog één film van mijn jeugd-herinneringen (de laatste van mijn 'lijstje').

Bij gebrek aan aanknopings-punten heb ik 'm met >10 jaar zoeken nog steeds niet kunnen vinden op 't internet. Mijn laatste 'hoop' is dus dat iemand 'm dus van de volgende beschrijving herkent.

Het was een 'enge' film (waarschijnlijk 'n horror) die op de tv was in de tachtiger jaren (in kleur). Het enige wat me bijstaat is het einde:
het was op het perron van een (oud?) station (met het treinspoor aan de rechter kant van de shot) waar een wat gezette (niet mager dus) oudere man (in donkere kleding met 'n donkere hoed?) iemand (ik denk het hoofdpersonage) uitzwaait. Bij het openen van zijn hand (bij het zwaaien) staat er een gele haan (of vogel) in diens handpalm getatoeëerd (naar de camera toe dus) en begint die man 'eng' te lachen'. Dit gaf de vibe van ofwel zo'n typisch horror open einde en/of het was de 'shocking-point'-clou.

Iemand?

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104017 op 16-11-2012 10:54. Reden: toevoeging treinspoor]

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:51
Ook ik ben opzoek naar een film.

Volgens mij verschenen tussen 2000 en 2008. Ik weet ook niet exact meer waar het overging (om het makkelijk te houden), maar er zit een sene in in een achtertuin van een sloppenwijk waar een geleurde man (denk ik) zijn zoon basball leer spelen (zou ook cricket geweest kunnen zijn). Er hing dacht ik ook een net in de tuin voor het tegen houden van de bal.

Het was volgens mij een drama film dat zich in het heden af speeld.

• Redsandro
  • Niet online
Ik heb van allebei geen idee maar ik ben wel erg nieuwschierig naar die film van GitaarLab. :P

• LauPro
  • Laatst online: 10:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik zoek een film die gaat over een (van de eerste) Duitse club in Berlijn, dit is een van de eerste clubs. Een meisje of jongen die vlucht het huis uit om dan 's nachts de meeste wazige avonturen te beleven met veel drugs en drank. Het speelt zich af zo rond 1985-1990.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat klinkt heel erg als Christiane F - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo. Deze film is trouwens al uit 1981 met o.a. veel muziek van David Bowie.

[Voor 23% gewijzigd door sjaool op 02-12-2012 20:33]

"When you grow up your heart dies"

• LauPro
  • Laatst online: 10:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Thanks, dat lijkt er verdacht veel op :) .

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49

sjaool

Every life should have 9 cats

Het verbaasde mij wel dat er zelfs een bluray van de film beschikbaar is. :D

"When you grow up your heart dies"

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:40
Ik zoek een film:

Het is een spaanse/portugees talig film. Engelse naam is dacht ik iets van blabla in her eyes.

Verhaal: Gaat over man wiens vrouw wordt vermoord. Man is hier helemaal kapot van, maar weet wel wat kenmerken van de dader. Hij wacht elke dag bijv op bus/trein/metro station om te kijken of hij de dader ziet. Detective gaat aan deze zaak werken maar vind nooit de dader. Als de detective bijna met pensioen gaat, gaat hij de zaak weer onderzoeken. en wordt de moord opgelost.

Clue van het verhaal:

spoiler:
De man heeft uiteindelijk de dader al lang te pakken, en heeft de dader al tijden lang in zn eigen schuur opgesloten. Hij geeft de dader wel te eten/drinken om hem in leven te houden, maar nergeert hem verder compleet

www.frees-it.com

• KinZikor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:00
El secreto de sus ojos, Argentijnse film: IMDB: El secreto de sus ojos (2009)

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:52
Ik zoek ook een film uit mijn kindertijd.

Het was een horror over speelgoed dat tot leven kwam. Het speelde zich in een huis af.
Houten soldaatjes met een rifle die bijvoorbeeld iemand neerschoten staat mij nog bij.

Iemand enig idee?

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08-2022

Sargan

Filmfreak...

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• sjaak88
Nee dat is hem niet helaas. De film is volgens mij ouder en wat ik me nog kan herinneren is dat het van die oude houten soldaatjes waren met een rifle maar ook allerei anders speelgoed.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

Cyphax

Moderator LNX
sjaak88 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:38:
Ik zoek ook een film uit mijn kindertijd.

Het was een horror over speelgoed dat tot leven kwam. Het speelde zich in een huis af.
Houten soldaatjes met een rifle die bijvoorbeeld iemand neerschoten staat mij nog bij.

Iemand enig idee?
Mogelijk Demonic Toys, of Puppetmaster
Ik gok die laatste trouwens, ik denk te weten welke scene je bedoelt, en ik denk dat dat in Puppetmaster was.

Saved by the buoyancy of citrus

• sjaak88
Cyphax schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:52:
[...]

Mogelijk Demonic Toys, of Puppetmaster
Ik gok die laatste trouwens, ik denk te weten welke scene je bedoelt, en ik denk dat dat in Puppetmaster was.
Grote kans dat dat hem inderdaad is! :)
Thanks.

Anoniem: 104017

Ik moest meteen denken aan een van mijn favo verhalen van Stephen King: "Battleground", maar blijkbaar is die dus pas in 2006 verfilmd.
Ik heb dat verhaal (en de omnibus waar die in stond) op de basischool echt verslonden (tot groot ongenoegen van de bekropen leraren destijds; als het aan hun lag las ik wipneus en pim haha.... HAhahaha).

Misschien moet ik ooit 'ns 'n tekening proberen te maken van de laatste film die ik zoek. Het voelt alsof 't in mijn geheugen gegrift staat, maar als ik focus zie ik de details niet.

offtopic:
Over boeken gesproken.. als iemand ooit over de complete serie "Euro 5" en "Vernieuwde Euro 5" struikelt.. let me know _/-\o_ Die ging ik namelijk lezen toen ik Robert Bloch niet meer mocht meenemen naar basis-school voor tijdens de pauze (omdat 'tere zieltjes' 'nachtmerries' kregen van de cover. Hahaha, hilarisch toch?)

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 13:14

orca

Zwem goed, Broeder.....

Er is een film waar soldaten in de zomervakantie de achterblijvers bezoeken. Uitgaande van de stelling dat de meeste hardwerkende mensen op vakantie zijn en de wat meer nutteloze (uitkeringsgerechtigden etc.) mensen dan wel thuis zijn. De meest hopeloze gevallen worden dan geëlimineerd. Natuurlijk gaat er wat fout en het wordt een zooitje..
Ik dacht dat dit een scandinavische film is gemaakt en gespeeld in een scandinavisch land (Denemarken, Zweden, Noorwegen of Finland; welke weet ik niet precies)

uit de vorige thread, dus een repost omdat niemand deze film herkend heeft...

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:23
Goed.. op zoek naar een (vrij recente?) film die gaat over een oude man die in het bos woont en een geheim met zich meedraagt, hij zou, ipv een begrafenis, een feest willen geven waarbij hij uiteindelijk zijn geheim toch prijsgeeft en het land+boerderij/huis gaat verloten.. ( ik weet niet wat de man exact wil en wat er uiteindelijk plaats vindt, maar dit is het wel ongeveer)..

Ik dacht in 1e instantie dat james belushi hier in speelde, als werknemer/eigenaar van de begrafenisondernming, maar dit klopt blijkbaar niet.. ik zou niet weten hoe ik op de filmnaam zou moetne komen.. Ik vermoed dat ik hem zo'n 3-4 jaar geleden op Film1 heb gezien..

NVM. na het zoeken op film1.nl op het woord begrafenis heb ik 'em.. Get Low.

Ter info, het ging inderdaad niet om james Belushi, maar om Bil Murray (scheelt qua gezicht, op sommige momenten niet zo gek veel).

[Voor 13% gewijzigd door rscheper op 25-12-2012 22:41]

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 29-05 12:12
Beste mensen hier is een redelijk onmogelijke...

Ik ben op zoek naar de naam van een cartoon serie welke ik denk altijd op Cartoon Network kwam. Het was in ieder geval een paar jaar voor Digimon en het ging over een man met een vliegtuig (tweedekker) en het speelde in China, er werd volgens mij ook aardig wat in geschoten.

Ik wou dat ik me er meer van kon herinneren maar helaas niet :|

Dit vraagstuk knaagt nu al een paar jaar aan me

[Voor 193% gewijzigd door Shamalamadindon op 17-01-2013 00:59]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07
Leo1010 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:54:
Beste mensen hier is een redelijk onmogelijke...

Ik ben op zoek naar de naam van een cartoon serie welke ik denk altijd op Cartoon Network kwam. Het was in ieder geval een paar jaar voor Digimon en het ging over een man met een vliegtuig (tweedekker) en het speelde in China, er werd volgens mij ook aardig wat in geschoten.

Ik wou dat ik me er meer van kon herinneren maar helaas niet :|

Dit vraagstuk knaagt nu al een paar jaar aan me
Je kan even hier : Wikipedia: List of programs broadcast by Cartoon Network of hier: http://shivajivarma.wordp...work-shows-lost-memories/ kijken.

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 29-05 12:12
Helaas, de eerste is ondoenlijk om door te kijken end de 2de heeft de show er Nietzsche tussen sraan

edit: Nietzsche... *zucht* spellcheck uitzetten doet op telefoon

[Voor 25% gewijzigd door Shamalamadindon op 21-01-2013 20:14]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb een keer een film gezien waarbij er een dooie op de grond tegen een muur zat en waarbij er takken (houten takken dus) uit zijn lichaam groeiden.

Zegt iemand dit wat? Ik kan er maar niet opkomen welke film dit nu is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 08:26
Raven schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:26:
Ik heb een keer een film gezien waarbij er een dooie op de grond tegen een muur zat en waarbij er takken (houten takken dus) uit zijn lichaam groeiden.

Misschien: IMDB: Special Silencers (1979)

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 15:03

Bergie

Lekker belangrijk...

Raven schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:26:

Of misschien The Ruins?

Yamaha MT-09

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:37
Ik ga het hier eens proberen. Het feit dat ik niet meer weet welke film dit is, zit me al jaren dwars. In de hoop dat één van jullie het misschien weet:

Ik kan me twee scenes uit deze film herinneren.

1) Een vrouw moet uit een rij verdachten, de juiste verdachte aanwijzen (ik dacht dat het om een moordenaar ging). Als zij de moordenaar uit de line-up heeft gepikt, springt hij door het glas en valt de vrouw aan.

2) Als de vrouw thuis komt (ik vermoed een geheel andere scene) zit de moordenaar haar op haar patio op te wachten en grijpt hij de vrouw terwijl ze probeert weg te rennen.

Ik weet, het is niet veel: maar vooral de scene waar hij door het glas springt is me bijgebleven, ik hoop bij sommige van jullie ook.

Anoniem: 404205

Vroeger toen ik klein was heb ik een keer een tekenfilm gezien. Ik heb geen idee wat het verhaal was, maar in de film werd een jongen opgehaald door een soort zeppelin en de film was erg "donker". Meer weet ik niet. Weet één van jullie hoe deze film heet?

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 404205 op 24-01-2013 13:09]

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07
Anoniem: 404205 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:08:
Vroeger toen ik klein was heb ik een keer een tekenfilm gezien. Ik heb geen idee wat het verhaal was, maar in de film werd een jongen opgehaald door een soort zeppelin en de film was erg "donker". Meer weet ik niet. Weet één van jullie hoe deze film heet?
Lastige.. Je kan even hier kijken: http://spot.colorado.edu/~dziadeck/airship/films.htm

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 22:04
Hoi,

nadat ik laatst Act of Valor heb gezien en daar wat discussies over heb gelezen, ben ik erg geinteresseerd in een film die telkens terug kwam. Dom genoeg ben ik natuurlijk vergeten hoe die heet en ik vind hem op het moment niet.

De film ging over een groep Navy Seals die ergens in het midden-oosten worden uitgezet en in een hinderlaag komen, uiteindelijk overleefd slechts 1 uit het team. De film is zeker 10 jaar oud gok ik. Ik meen ook dat de titel een soort van militaire titel was.

Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?

Danku

Do what you love, do it often

• Starck
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Bedoel je Black Hawk Down?

Ze refereerden in Act of Valor er ook naar, toen ze in Mexico zeiden dat ze daar geen "Mogadishu" taferelen wilden hebben.

• macciez
nadat ik laatst Act of Valor heb gezien en daar wat discussies over heb gelezen, ben ik erg geinteresseerd in een film die telkens terug kwam. Dom genoeg ben ik natuurlijk vergeten hoe die heet en ik vind hem op het moment niet.

De film ging over een groep Navy Seals die ergens in het midden-oosten worden uitgezet en in een hinderlaag komen, uiteindelijk overleefd slechts 1 uit het team. De film is zeker 10 jaar oud gok ik. Ik meen ook dat de titel een soort van militaire titel was.

Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:20

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:40

_Apache_

For life.

In het topic dat je hiervoor hebt gestart word IMDB: Black Hawk Down (2001) genoemd. is dat hem?

[Voor 4% gewijzigd door _Apache_ op 12-02-2013 13:09]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Het lijkt erop dat macciez de vraag dubbel stelt, maar dat komt door mijn modactiviteiten: ik heb de berichten uit zijn aparte topic hier naartoe verplaatst :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• macciez
Apache, het is definitief niet black hawk down. Geloof dat de film niet zo commercieel is

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 23:56

@r!k

It is I, Leclerq

Bedoel je toevallig the manchurian candidate?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

is dat niet die film met Charly Sheen, Navy Seals?

specs | 3360wP met SE3000

• macciez
nee, het gaat echt over een missie ergens in de woestijn, iets met een hinderlaag, en 1 vent moet op de vlucht. geloof dat het een waar gebeurd verhaal is

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:42

guReMcO

Ooga-booga!

macciez schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:41:
nee, het gaat echt over een missie ergens in de woestijn, iets met een hinderlaag, en 1 vent moet op de vlucht. geloof dat het een waar gebeurd verhaal is
Speelde het misschien tijdens de eerste Golfoorlog? Had een verhaal gehoord over een amerikaanse soldaat die helemaal door de woestijn naar de grens was gelopen omdat zijn team aangevallen was en hij de enige overlevende was.

Zoiets in ieder geval. :P

I wish we could get Wi-Fi signals from a tree. Then everyone would plant 'em and we'd probably save the planet for free. Too bad we only need 'em to breathe.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:11
macciez schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:41:
guReMcO schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:45:
[...]

Speelde het misschien tijdens de eerste Golfoorlog? Had een verhaal gehoord over een amerikaanse soldaat die helemaal door de woestijn naar de grens was gelopen omdat zijn team aangevallen was en hij de enige overlevende was.

Zoiets in ieder geval. :P
IMDB: The One That Got Away (1996) (TV) - Plot Summary
Naar een boek van Chris Ryan, en dat ging niet over Amerikaanse soldaten maar Britse soldaten (SAS)

[Voor 48% gewijzigd door Dracula op 12-02-2013 13:56]

• macciez
Het gaat inderdaad over hetzelfde verhaal, Dracula, maar de film die ik zocht was Bravo Two Zero (die ik vond na het Googlen van "the one that got away")
Bedankt iedereen!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:11
macciez schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:18:
Het gaat inderdaad over hetzelfde verhaal, Dracula, maar de film die ik zocht was Bravo Two Zero (die ik vond na het Googlen van "the one that got away")
Bedankt iedereen!
Aha ja dat was de andere optie, dat boek is geschreven door Andy McNab ook een van de SAS militairen uit dat zelfde SAS team in Irak

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:26

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik heb eind jaren '90 een animefilm gezien, volgens mij op een zaterdagmorgen bij Telekids* waar ik eigenlijk niks meer vanaf weet behalve het einde. Hierin schiet een kleine man op een motor met een soort superwapen dat op een bazooka lijkt, en vernietigt / reset hiermee het universum of zoiets. Kan iemand me hiermee helpen?

* Ja ja, Telekids zond een tijdje elk weekend een animefilm uit! Those were the days...

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Ik heb lang geleden een film gezien, maar ik heb geen idee welke het is, en weet eigenlijk ook niet zoveel meer van de film. Zou toch graag willen weten welke het is, heb er al vaak over nagedacht maar het schiet niet op.

Het enige wat ik me nog kan herinneren van de film is dat er een agent (special agent/ special army force) in een container 'gevangen' gehouden wordt, hij ondergaat daar geloof ik allerlei brute dingen die uiteindelijk zijn training blijken te zijn. Veel meer weet ik er niet meer van.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 16:11
Niku schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:09:
Ik heb lang geleden een film gezien, maar ik heb geen idee welke het is, en weet eigenlijk ook niet zoveel meer van de film. Zou toch graag willen weten welke het is, heb er al vaak over nagedacht maar het schiet niet op.

Het enige wat ik me nog kan herinneren van de film is dat er een agent (special agent/ special army force) in een container 'gevangen' gehouden wordt, hij ondergaat daar geloof ik allerlei brute dingen die uiteindelijk zijn training blijken te zijn. Veel meer weet ik er niet meer van.
Volgens mij heb je het hier over The Recruit met Al Pacino en Colin Farrel.

http://www.imdb.com/title/tt0292506/
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Recruit

AULXJMHR

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Dat is 'm inderdaad!

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
Robtimus schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:06:
Ik heb eind jaren '90 een animefilm gezien, volgens mij op een zaterdagmorgen bij Telekids* waar ik eigenlijk niks meer vanaf weet behalve het einde. Hierin schiet een kleine man op een motor met een soort superwapen dat op een bazooka lijkt, en vernietigt / reset hiermee het universum of zoiets. Kan iemand me hiermee helpen?

* Ja ja, Telekids zond een tijdje elk weekend een animefilm uit! Those were the days...
Ik denk dat dat wel eens "Akira" kan zijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Definitely niet Akira want die heb ik op DVD. Het is een meer obscure film. Ik dacht een tijd dat het Lensman was maar die heb ik pas geleden gezien en dat was hem niet.

Ik heb deze vraag trouwens ook in het Anime topic geplaatst omdat men daar misschien wat meer kennis heeft van dergelijke films: Robtimus in "Anime (deel 23)"

More than meets the eye

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:56
Kostuumdrama (voor 1900). Meisje uit een arm gezin dat als dienstmeisje in dienst komt bij een rijke familie (met volgens mij 2 broers of vrienden (waar ze uiteraard verliefd op wordt)). Uiteindelijk gaat ze weer terug naar haar eigen arme familie (vanwege ruzie of trouwen?) waar iemand van de rijkere familie haar opspoort en ziet hoe arm zij zijn. De stad waarin zij woon(t) ligt ook aan een rivier. Happy end natuurlijk wel.

Geen idee hoe oud de film is, maar volgens mij zeker voor 2000.

Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

Anoniem: 404205

Ik zoek een film of serie waarin een persoon met een groot brandy glas/ brandy snifter loopt. Volgens mij was het een scene van een feestje.

• leuk_he
  • Laatst online: 02-06 15:08

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Mijn dochter heeft reclame gezien voor een film waar een buffel ("ofzo") wiens moeder een leeuw is opgroeit, en dan iets met het woordje (klinkt als) "horizon". en dan hebben ze avonturen.

Idee waar dit over gaat? :?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:43

heuveltje

KoelkastFilosoof

leuk_he schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:55:
Mijn dochter heeft reclame gezien voor een film waar een buffel ("ofzo") wiens moeder een leeuw is opgroeit, en dan iets met het woordje (klinkt als) "horizon". en dan hebben ze avonturen.

Een buffel met als moeder een leeuw ?
Volgens mij zijn die 2 niet helemaal compatibble :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 18:27

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

leuk_he schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:55:

Mijn google skills brengen mij naar Animal Planet

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Ik zoek een film maar kan er weinig van herinneren, het begint met een groep mensen of zo die een of andrt klooster binnen willen om daar een krijtje te zoeken waar je de tijd mee kan beïnvloeden oid.

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 15:05

jordy-maes

Photograph The Journey

Kayshin schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:59:
Ik zoek een film maar kan er weinig van herinneren, het begint met een groep mensen of zo die een of andrt klooster binnen willen om daar een krijtje te zoeken waar je de tijd mee kan beïnvloeden oid.
Het zegt me niet veel, maar stort dat klooster niet in? Of heb ik een andere film voor?

Ik zoek zelf ook een film, ik heb hem gezien in 2010, maar ik weet enkel een scene uit de film.

Aarde ligt er 'verlaten' bij, ik gok dat er oorlog is geweest, want er zijn nog wel rebellen, maar geen orde meer.
Speelt zich volgens mij in de USA af en ze spreken Engels

De scene speelt zicht af op een snelweg die vol met autowrakken ligt.
Een vader en zijn zoon zijn op de vlucht op die snelweg en worden beschoten door de rebellen. De vluchten onder een auto of dergelijke en wat daar tussen gebeurd weet ik niet meer zo goed.
Maar het komt er op neer dat die vader een blikje Coca-Cola heeft gevonden en dat hij dit aan zijn zoon geeft en laat proeven, maar die jongen heeft nog nooit cola gedronken (omdat blijkbaar toen alles al verlaten was). En de reactie van die jongen is dat hij het 'prikkelig spul' vind.

Iemand een idee?

BeyondPhotographs.be | Maesdesign.be | Flickr | 500px

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:52

Barbas

Gallego!

The Road misschien?

Mejor así

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 12:05

superwashandje

grofheid alom

klinkt als die film met viggo mortensen als vader, volgens mij was dat inderdaad the road.

edit: IMDB: The Road (2009)

[Voor 33% gewijzigd door superwashandje op 04-04-2013 13:38]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kayshin schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:59:
Doel je op de "chalk of destiny/fate"? Dat komt uit IMDB: Nochnoy dozor (2004) (Night Watch) & IMDB: Dnevnoy dozor (2006) (Day Watch), in Day Watch wordt die daadwerkelijk gebruikt.

[Voor 7% gewijzigd door Raven op 04-04-2013 13:55]

Oscar Wilde

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

Robtimus schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:14:
Definitely niet Akira want die heb ik op DVD. Het is een meer obscure film. Ik dacht een tijd dat het Lensman was maar die heb ik pas geleden gezien en dat was hem niet.

Ik heb deze vraag trouwens ook in het Anime topic geplaatst omdat men daar misschien wat meer kennis heeft van dergelijke films: Robtimus in "Anime (deel 23)"
IMDB: Spriggan (1998) misschien?

This too shall pass

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 15:05

jordy-maes

Photograph The Journey

superwashandje schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:38:
klinkt als die film met viggo mortensen als vader, volgens mij was dat inderdaad the road.

edit: IMDB: The Road (2009)
Yup dat is em.

BeyondPhotographs.be | Maesdesign.be | Flickr | 500px

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Volgens mij is 'ie ouder, maar ik zal hem eens bekijken. Dank!

More than meets the eye

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Raven schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:52:
[...]

Doel je op de "chalk of destiny/fate"? Dat komt uit IMDB: Nochnoy dozor (2004) (Night Watch) & IMDB: Dnevnoy dozor (2006) (Day Watch), in Day Watch wordt die daadwerkelijk gebruikt.
Dit zou hem nog best eens kunnen zijn, ik weet me alleen te herinneren dat de film begint met een of ander klooster of gebouw met iemand erin die die chalk dan gebruikt. Ik kan me echter alleen het verhaal van Night Watch herinneren, dus moet ff checken of dit hem is :)

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

Anoniem: 110659

Ik zoek eigenlijk een liedje uit een film. Echter moet ik hiervoor eerst weten om welke film het gaat. Ik heb hem zelf niet gezien maar iemand heeft hem beschreven maar ik ben de titel dus kwijt.

Het is een Amerikaans film/docu over een echtpaar dat een zoontje met autisme heeft. De ouders zijn beide succesvol, werken veel en hebben dus altijd een oppas voor hun zoontje. Echter geen enkele van deze oppassers weet hoe met hun zoon om te gaan. Niemand begrijpt wat hij nodig heeft. Na een tijdje gaat dit natuurlijk helemaal mis, de ouders gaan scheiden, drama. Dan beseffen de ouders ineens dat ze hun succesvolle carrières moeten laten gaan en voor hun kind moeten gaan zorgen. Uiteindelijk belanden ze ergens tussen China en Mongolië. Waarom weet ik niet. Maar daar belandden ze.

Iemand?

edit:

Dit is hem. Weet alleen nog steeds niet bij welke film het hoort.

YouTube: The Cinematic Orchestra - To Build A Home (Another Earth Soundtrack)

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 110659 op 19-04-2013 17:28. Reden: spelling]

• Booster
  • Laatst online: 02-06 18:01

Booster

Superuser

Ik zoek iets, en ik kom maar niet op de goede zoekwoorden voor IMDb of andere filmsites.

Het is een vrij recente film. Niet ouder dan, say, 8 jaar. Speelt zich af in de 70's/80's en die sfeer is ook erg sterk benadrukt. Hoofdpersoon is een man. Als ik me goed herinner werkt deze man bij een bedrijf waar landbouwproducten worden gemaakt, zoals kunstmest. Een aantal scene's spelen zich af in het kantoor van dit bedrijf. Een andere bekende lokatie is een typische pas-gebouwde 'perfecte' Amerikaanse woonwijk.

Ik meen me te herinneren dat er fraude is gepleegd bij dit bedrijf maar wellicht haal ik nu dingen door elkaar. Ook herinner ik me vaag iets over een onderzoek naar de fraude waarbij de hoofdrolspeler als spion wordt gebruikt, maar de kans is aanwezig dat ik nu een reeks dingen door elkaar haal ;)

Iemand een idee?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 17:06
Anoniem: 110659 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:13:
Ik zoek eigenlijk een liedje uit een film.
[...]
edit:

Dit is hem. Weet alleen nog steeds niet bij welke film het hoort.

YouTube: The Cinematic Orchestra - To Build A Home (Another Earth Soundtrack)
Aan de hand van het door jou gevonden liedje moet dat IMDB: The Horse Boy (2009) zijn.
Booster schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:29:
Ik zoek iets, en ik kom maar niet op de goede zoekwoorden voor IMDb of andere filmsites.

[...]

Iemand een idee?
Aan de hand van jouw beschrijving doet het me denken aan een film over een klokkenluider. Volgens mij is de bekendste (en redelijk recente) daarvan IMDB: The Informant! (2009). Ik heb hem zelf niet gezien, dus weet niet of die aan jouw filmische beschrijvingen voldoet van locaties e.d.

• Booster
  • Laatst online: 02-06 18:01

Booster

Superuser

Yes! Dat is hem. Ik kwam er niet met farming, fraud, 70's, etc.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Coocoocachoo
Booster schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:49:
Yes! Dat is hem. Ik kwam er niet met farming, fraud, 70's, etc.

No problem. Ik zocht eerst op "whistleblower movie", maar toen kwam www.imdb.com/title/tt0896872/ steeds naar voren. Gelukkig herinnerde ik me dat Matt Damon als klokkenluider in een film had gespeeld en met die zoekterm was het appeltje eitje :)

• Feralio
  • Laatst online: 02-06 16:18
Goed, ik heb ook een verzoek, maar het is wel wat magertjes:

Weet nog dat het een film was op een publieke zender, zal ongeveer een jaar of 10-15 geleden op tv zijn geweest. Het enige wat ik me nog van de film kon herinneren was dat er een aantal mensen geïnterviewd werden voor een soort wit doek, je hoorde de vragen die werden gesteld niet, enkel de antwoorden. Schijnbaar waren deze mensen ook overleden.

Tis niet veel, i know. Maar ben toch benieuwd of iemand een idee heeft. <3

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Een goedkope versie van Jeopardy?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Feralio
  • Laatst online: 02-06 16:18
Hah sorry, nee was niet echt een comedy had ik het idee. (maar was ook aardig wat jaartjes geleden) :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 13:53

thechib12

aka ChiB

Ooit een keer een documentaire gezien, maar nooit helemaal afgezien en die wil ik afkijken. Ging over de douane die alle pakketpost e.d. controleerde op (namaak) producten. Iemand een idee hoe deze documentaire heet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 327523

Robtimus schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:06:

Doet mij denken aan Reboot. Werd ook bij Telekids uitgezonden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

thechib12 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:23:
Ooit een keer een documentaire gezien, maar nooit helemaal afgezien en die wil ik afkijken. Ging over de douane die alle pakketpost e.d. controleerde op (namaak) producten. Iemand een idee hoe deze documentaire heet?
Border Security, maar dat is een docu serie die op TV wordt getoond.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Anoniem: 327523 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:53:
[...]

Doet mij denken aan Reboot. Werd ook bij Telekids uitgezonden.
Heh. Die heb ik net de afgelopen weken opnieuw zitten bekijken, en dat is het zeker niet.

More than meets the eye

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 31-05 15:52
Vraagje:

Nog geen half jaar geleden heb ik een trailer gezien van een film die gaat over een volgende.
Een man (volgens mij had hij niet lang meer te leven, niet zeker) is het spuugzat met al die 'x factor'/'honeybooboo' achtige tv. Vervolgens gaat hij samen met een meisje verschillende van deze bekende personen langs om te neer te schieten.

Als ik het goed heb was het een comedy...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dat is God Bless America: Wikipedia: God Bless America (film)

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rann
Inderdaad Thanks!

Wel raar... Er staat 2011, terwijl er op Dutchfilmworks staat dat hij 23-08 gereleased wordt.. Ook nog nergens te ...vinden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Meisje!

Rann schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:14:
[...]

Inderdaad Thanks!

Wel raar... Er staat 2011, terwijl er op Dutchfilmworks staat dat hij 23-08 gereleased wordt.. Ook nog nergens te ...vinden..
Hij is online goed te vinden maar vermoedelijk hebben ze heel erg lang met de Nederlandse release gewacht of doen ze het voor een 2e keer.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rann
Touchdomex schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:15:
[...]

Hij is online goed te vinden maar vermoedelijk hebben ze heel erg lang met de Nederlandse release gewacht of doen ze het voor een 2e keer.
Je hebt gelijk, echter niet via mijn reguliere weg ;-) Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 13:23

Ram0n

Bierbrouwende nerd

[...]

Inderdaad Thanks!

Heb je daar een linkje van? God Bless America is vorig jaar op 30-08-2012 namelijk al in première gegaan. Sterker nog, heb er destijds een recensie van geschreven :Y)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Inderdaad Thanks!

Film is ergens begin 2012 uitgekomen als Digital download via oa iTunes kan ik me herrinneren.
Heeft volgens mij de Bioscopen ook niet gehaald in de VS of er maar heel kort gedraait.

Is ook niet echt de moeite waard om te bekijken in de bios hoor, kijkt aan het begin wel lekker weg maar wordt op de helft langdradig en de humor ging me een beetje tegen staan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rann
Was dus 23-08-2012 in plaats van 2013... Sorry voor de verwarring |:(

• GerbenRawr
  • Laatst online: 23-05 15:21
Ik heb een jaar of 5 geleden een film gezien, maar weet niet meer goed hoe hij ging.

Het enige wat ik me herinner is dat het over een jonge knul ging die aardig kon freerunnen en in een bedrijf een zooitje laptops steelt. Meer is er eigenlijk niet echt blijven hangen...

En, nu ik toch bezig ben: Héél lang geleden heb ik ooit eens een film gezien waarin een jochie voorkwam met een McDonalds in zijn huis. De film was op TV.

Hopelijk kan iemand me verder helpen! :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
En, nu ik toch bezig ben: Héél lang geleden heb ik ooit eens een film gezien waarin een jochie voorkwam met een McDonalds in zijn huis. De film was op TV
Richie Rich is dat volgens mij.
nvm, verkeerde titel. Kan me de film wel herinneren.

Edit, toch wel Richie Rich, gebruikt alleen een andere spelling op IMDB;
IMDB: Ri¢hie Ri¢h (1994)

[Voor 35% gewijzigd door NitroX infinity op 09-05-2013 20:16]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• GerbenRawr
  • Laatst online: 23-05 15:21
Heel erg bedankt! :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

GerbenRawr schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:58:
Ik heb een jaar of 5 geleden een film gezien, maar weet niet meer goed hoe hij ging.

Het enige wat ik me herinner is dat het over een jonge knul ging die aardig kon freerunnen en in een bedrijf een zooitje laptops steelt. Meer is er eigenlijk niet echt blijven hangen...
Bij freerunnen moet ik gelijk aan Leïto denken, maar in de films met hem worden volgens mij geen laptops gestolen, althans, niet dat ik mij kan herinneren. Maar dat kan door Dany Verissimo komen :+

IMDB: Banlieue 13 (2004)
IMDB: Banlieue 13 - Ultimatum (2009)

Oscar Wilde

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Eentje die ik al heel lang zoek, gewoom omdat ik niet kan uitstaan dat ik hem niet kan vinden.
Ik heb ooit de 2e helft op tv gezien.

Waarschijnlijk is het een "made for tv" film, maar zeker weten doe ik het niet.
Een leraar word aangeklaagd voor onzedelijk gedrag (aanranding?) met zijn leerlingen.
Het gedeelte dat ik gezien had speelt zich volledig af in de rechtbank, maar ik heb dan ook maar de helft gezien :0
De aanklager sleept er van alles bij, het feit dat hij naakt door zijn appartement loopt, iets met magische krachten van pyramides, dat hij wel eens zonder onderbroek voor de klas heeft gelopen. Uiteindelijk komt de aanklager met en karaktergetuige met wie hij een afaire heeft gehad., die doet echter een goed woordje voor hem ipv hem te beklagen. Maar echt bewijs is er niet.

Iemand enig idee ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor die is het niet verstandig op de gebruikelijke manier te zoeken, Google geeft alleen echte (niet-film) rape-zaken. Maar... Google heeft een handige optie: je kan opgeven dat er op een specifieke site gezocht moet worden -> https://www.google.com/se....1c.1.12.serp.nXaAaZYNRjU
Staat die daar tussen? Eventueel "tv" aan de zoekopdracht toevoegen, dat beperkt de resultaten nog meer ;)
en ipv charged accused gebruiken kan ook helpen.

Klinkt wel bekend overigens, maar er zijn zoveel films waar dat bij gebeurd. Weet je wel zeker dat het een film is? In series komt dat ook nog wel eens voor.

[Voor 3% gewijzigd door Raven op 11-05-2013 16:02]

Oscar Wilde

• ToyotaMR2
  • Laatst online: 21:41
Op zoek naar de titel van een film met
2 (stief) zusjes;
1 is (nep) blind;
vader;
(poging tot) aanranding;
strijkijzer (slaan met?);
vluchten.

Het 'blinde' meisje speelt ook piano, ik geloof het liedje Moonlight Sonata.

Dit zijn de kernwoorden, kan het alleen zelf niet vinden via Google.

Toch gevonden in deze lijst:
http://www.imdb.com/name/nm0002727/#Soundtrack

Voor de mensen die zelf hun kennis/zoekkunsten willen testen zet ik de titel in spoiler:

[Voor 30% gewijzigd door ToyotaMR2 op 15-05-2013 22:37]

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:44
Al een hele tijd naar op zoek, ooit in de Bios gezien daarna totaal vergeten hoe hij heet/ wie er in mee speelt:

Stelletje komt bij een verlaten huisje in een bos (of het kraak of vakantie of dergelijk is weet ik niet meer). Hierbij wachten ze op een ander stelletje (vrienden). Ondertussen hebben ze het gevoel dat ze bekeken worden. Gedurende de film komen er gemaskerde mensen het huis binnen waarna de dame begint te gillen. En ergens tegen het einde van de film blaast die gast van het eerste stelletje zijn vriend uit het ander stelletje naar de plurris omdat hij een van die gemaskerde mannen verwachte en dus uit schrik schoot.

Dan helemaal tegen een het einde zie je een auto langs een weg rijden.

Echt heel vaag, maar dit is alles wat ik nog weet. Zal ergens 2009 zijn geweest vermoed ik?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 19:42
Ben al jaren opzoek naar hoe het heette,

Het was een serie met ridders, maar wel futuristisch. Je had dan het goede en slechte kamp.
volgens mij zat er veel zwart in de pakken. Volgensmij was het nog in de tijd van foxkids en werd het op een volwassen zender uitgezonden.

weet niet meer op welke zender het was

[Voor 28% gewijzigd door ad patat op 15-05-2013 23:37]

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

ad patat schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:30:
Ben al jaren opzoek naar hoe het heette,

Het was een serie met ridders, maar wel futuristisch. Je had dan het goede en slechte kamp.

weet niet meer op welke zender het was
HE-MAN !

of

Tekenfilm / live action / anime. echte ridders of jediknights. Jaartal. beetje beschrijving van de karakters/sfeer.
Dat soort dingen willen wel eens helpen :)

[Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 15-05-2013 23:41]

• ToyotaMR2
  • Laatst online: 21:41
Freakie1NL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:16:
Al een hele tijd naar op zoek, ooit in de Bios gezien daarna totaal vergeten hoe hij heet/ wie er in mee speelt:

Stelletje komt bij een verlaten huisje in een bos (of het kraak of vakantie of dergelijk is weet ik niet meer). Hierbij wachten ze op een ander stelletje (vrienden). Ondertussen hebben ze het gevoel dat ze bekeken worden. Gedurende de film komen er gemaskerde mensen het huis binnen waarna de dame begint te gillen*. En ergens tegen het einde van de film blaast die gast van het eerste stelletje zijn vriend uit het ander stelletje naar de plurris omdat hij een van die gemaskerde mannen verwachte en dus uit schrik schoot.

Dan helemaal tegen een het einde zie je een auto langs een weg rijden.

Echt heel vaag, maar dit is alles wat ik nog weet. Zal ergens 2009 zijn geweest vermoed ik?
The Strangers?

*niet geheel vernieuwend hè :9

[Voor 3% gewijzigd door ToyotaMR2 op 15-05-2013 23:57]

• Coocoocachoo
ToyotaMR2 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:56:
[...]

The Strangers?

*niet geheel vernieuwend hè :9
Dat klinkt inderdaad als The Strangers. Was nog aardig spannend (ook semi gebaseerd op waargebeurde verhalen toch?). Er zou ook nog een sequel van komen (IMDB: The Strangers 2), maar ben benieuwd of die ooit nog komt...

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ToyotaMR2 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:28:
Op zoek naar de titel van een film met
2 (stief) zusjes;
1 is (nep) blind;
vader;
(poging tot) aanranding;
strijkijzer (slaan met?);
vluchten.

Het 'blinde' meisje speelt ook piano, ik geloof het liedje Moonlight Sonata.

Dit zijn de kernwoorden, kan het alleen zelf niet vinden via Google.

Toch gevonden in deze lijst:
http://www.imdb.com/name/nm0002727/#Soundtrack

Voor de mensen die zelf hun kennis/zoekkunsten willen testen zet ik de titel in spoiler:
Ik ken die film en Camilla Belle O+ speelt daar geen blinde, maar een dove en mute, staat zelfs in het plot ;)

[Voor 5% gewijzigd door Raven op 16-05-2013 10:44]

Oscar Wilde

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee