Ik ben op zoek naar een film die ik een paar jaar terug op tv heb gezien. Geen idee hoe oud die film was, maar ik zou zeggen jaren 90/zeroes.
- Het is een Amerikaanse film (taal is in ieder geval Engels)
- Het gaat over een vrouw die in een groot afgelegen huis (bij een strand?) alleen thuis is. Haar man is op zakenreis of in ieder geval weg.
- Op een gegeven moment valt de stroom uit en vindt ze iemand die zich in een kledingkast/walk-in-closet had verstopt. Deze jongen heeft echter geen kwaad in de zin (volgens mij is het een fan of zo?) en ze schopt hem het huis uit
- Een politieman arriveert op een gegeven moment, maar na een tijdje komt de vrouw erachter dat het geen echte politieagent is dankzij de jongen die nog buiten rondzwerft. Hij schrijft op het raam 'Not a policeman', en zij weet het net op tijd weg te vegen (het is beslagen raam in wintertijd) voordat de neppe politieman het ziet.
- Haar man belt op de voicemail als reactie op haar eerdere angstige telefoontjes en zegt dat als ze zich veiliger wil voelen hij ergens een pistool heeft liggen. De neppe politieman gaat ernaar op zoek
- De grote plottwist is dat haar man de neppe politieman heeft ingehuurd om haar te vermoorden.
Nog wat losse dingen die ik mij herinner:
- Op een gegeven moment steekt de neppe politieman zijn hand in de gootsteen - in Amerika hebben ze in de afvoer zo'n vernsipperaar - en de vrouw zet het aan
- De vrouw ziet op een gegeven moment op een tv hoe haar hondje wordt gedood op het strand
- Het eindigt heel random met een man die de trap afloopt in het huis. Een man die de hele film niet tevoorschijn is gekomen, of misschien alleen in het begin van de film is geweest. Ik weet het niet meer precies
- Het zou kunnen dat haar man een bekende schrijver is en dat die jongen fan van hem is en daardoor in het huis was, maar dit weet ik ook niet 100% zeker meer
[
Voor 3% gewijzigd door
Demi2214 op 29-07-2024 12:33
]