Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe heet deze film? Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
DarkSide schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:02:
[...]

Falling Down?

en zo ja.
Zet een reminder in je agenda voor over 2 maanden. :9
Was ook mijn eerste gedachte (y)

• vankja
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 02-12 13:17
vankja schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:31:
Ik zoek een thriller van denk ik de jaren 2000-2005, maar dit zou ook al een iets oudere film kunnen zijn.

Het enige stukje dat ik me kan herinneren, is dat ze naar een moordenaar op zoek zijn. Op een bepaalde moment hebben ze hem bijna te pakken (in denk ik een parkinggarage). Op een volgend beeld zie je de "moordenaar" richting do politie wandelen in de gietende regen. Volgens mij had deze ook nog een gele regenjas aan. Onder deze regenjas zat echter een politieagent (oid), die vastgebonden is en tape op zijn mond heeft zodat hij niets kan zeggen.

Ben hier al een paar jaren naar op zoek, maar ik krijg hem niet gevonden.
_NooT_ schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:02:
[...]

Ik weet welke scene je bedoelt, maar welke film het precies is moet ik gokken?
Hetgeen mij als eerste te binnen schiet is Se7en.
Coocoocachoo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:37:
[...]

Zegt me inderdaad wel iets, maar zou het ook niet zo weten welke film. Als het niet Se7en is zoals door @_NooT_ geopperd is zou het misschien Kiss the Girls of The Bone Collector zijn?
Sorry voor de bump, maar wou even laten weten dat ik het hier over de film Resurrection (1999) had.
Kwam er vandaag toevallig op uit, en zet het hier terug even neer, moest iemand er nog ooit naar zoeken.

• Karretje75
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 24-12-2019
In de jaren 80 heb ik een (toen video) film gezien over een huis aan een meer waarin allemaal poppen stonden. Ik dacht dat er ook een moord gepleegd of onderzocht werd. Er was iets raars met de poppen of de eigemaresse van die poppen. Het einde is dat het his in de brand staat en dat langzaam de poppen smelten. Beelden zijn dan vanaf een bootje in het meer.

• RobbyTown
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

RobbyTown

Grootmeester

@Karretje75
Dat bootje en meer zegt mij niets Maar in de film Dolls zijn er diverse poppen
YouTube: Dolls (1987) - Official Trailer (HD)

[Voor 4% gewijzigd door RobbyTown op 02-11-2019 21:32]

PVOutput: Live data - Dagelijks - Maandelijks | Jou opbrengste ook showen? Meld je aan bij PVOutput

• Karretje75
RobbyTown schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:31:
@Karretje75
Dat bootje en meer zegt mij niets Maar in de film Dolls zijn er diverse poppen
YouTube: Dolls (1987) - Official Trailer (HD)
Dank voor je reactie. Dit is 'm niet. De poppen in de film waren niet moorddadig, het was (denk ik) de eigenaresse. Dat meer is een van de duidelijkste beelden die ik nog voor me zie, samen met die smeltende poppengezichten.... :F

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 09:27

Punkrocker

Mostly harmless

Karretje75 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:18:
In de jaren 80 heb ik een (toen video) film gezien over een huis aan een meer waarin allemaal poppen stonden. Ik dacht dat er ook een moord gepleegd of onderzocht werd. Er was iets raars met de poppen of de eigemaresse van die poppen. Het einde is dat het his in de brand staat en dat langzaam de poppen smelten. Beelden zijn dan vanaf een bootje in het meer.
House of Wax?

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Karretje75
Nee ook niet. Het was een film met kinderen erin. 2 als ik erover nadenk en de eigenaresse van dat huis aan het meer was een tante ofzo.

• Dinictus208
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Paar jaar gelden een film gezien en ik kan hem echt niet meer vinden

Een man leeft een leven en dan komen er ineens een soort agenten op hem af die hem dan laten zien dat de wereld waarin hij leeft helemaal niet echt is. Dan wordt hij een soort van geboren en moet hij kiezen tussen 2 pillen (ofzo, weet niet exact meer, echt vaag). Dan zit hij ineens in een computerwereld o.i.d. waar alles kan en dan wordt hij een soort van super sayen. Ook vliegen ze met een soort space ship door het riool.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Dinictus208 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:44:
Paar jaar gelden een film gezien en ik kan hem echt niet meer vinden

Een man leeft een leven en dan komen er ineens een soort agenten op hem af die hem dan laten zien dat de wereld waarin hij leeft helemaal niet echt is. Dan wordt hij een soort van geboren en moet hij kiezen tussen 2 pillen (ofzo, weet niet exact meer, echt vaag). Dan zit hij ineens in een computerwereld o.i.d. waar alles kan en dan wordt hij een soort van super sayen. Ook vliegen ze met een soort space ship door het riool.
nou, als dit geen matrix is...en anders lijkt het er verdomd veel op.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

>:)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
en? lijkt me bijna onwaarschijnlijk dat je de matrix-serie niet kent :9

• apollo13
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14:57

apollo13

• kevinmastah2005
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 02-12 22:54
Of Total Recall 1990 ?

• Waterkoker
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Hopelijk is het hier op zijn plaats maar ik ben op zoek naar een naam van een film.

De film gaat over een grote groep mensen dat verslaafd is aan virtual reality. In werkelijkheid lopen ze als junkies/zombies rond in een half versleten/ingestorte flat, maar in de virtuele wereld kunnen ze zijn wie ze willen. Je ziet de meest bijzondere figuren/personages voorbij komen. Volgens mij ook deels animatie/cartoon

Het is al enige tijd terug (2jaar?) dat ik deze film gezien heb maar weet inmiddels ook niet meer echt waar het over gaat :+

heeft iemand een idee?

• kevinmastah2005
Ready player one?

• Waterkoker
  • Niet online
nee, die was ik ook al tegengekomen maar de film is wat rustiger qua opzet. En volgens mij wordt er ook gewisseld van omgevingen/gedaantes. Zag er heel kleurrijk uit allemaal

• apollo13
  • Registratie: oktober 2003
Waterkoker schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 23:18:
Hopelijk is het hier op zijn plaats maar ik ben op zoek naar een naam van een film.

De film gaat over een grote groep mensen dat verslaafd is aan virtual reality. In werkelijkheid lopen ze als junkies/zombies rond in een half versleten/ingestorte flat, maar in de virtuele wereld kunnen ze zijn wie ze willen. Je ziet de meest bijzondere figuren/personages voorbij komen. Volgens mij ook deels animatie/cartoon

Het is al enige tijd terug (2jaar?) dat ik deze film gezien heb maar weet inmiddels ook niet meer echt waar het over gaat :+

heeft iemand een idee?
Deze Ready Player one: https://www.imdb.com/title/tt1677720/?ref_=nv_sr_srsg_2

[Voor 7% gewijzigd door apollo13 op 29-11-2019 23:28]

apollo13

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 02-12 00:15

heeft iemand een idee?
Het verhaal is niet helemaal zoals wat jij vertelt, maar onderstaande film is wel een sciencefiction/drama-mix van live action en 2D-animatie in The Congress:

• Valar
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:28

heeft iemand een idee?
Virtual Revolution?

|| ||

• Waterkoker
  • Niet online
Tweakmans schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 23:40:
[...]

Het verhaal is niet helemaal zoals wat jij vertelt, maar onderstaande film is wel een sciencefiction/drama-mix van live action en 2D-animatie in The Congress:

[YouTube: THE CONGRESS - Official UK Trailer - Starring Robin Wright]
Gaaf, dat is hem inderdaad. Knap dat je het kon vinden ondanks de weinige info die ik gaf. Waarschijnlijk heb ik een eigen invulling eraan gegeven wat ik toentertijd gezien had waardoor enkele details niet kloppen :)

Maar klopt het dat je op een gegeven met een scene ziet met wat mensen in een vervallen flat die versuft rondlopen in een andere werkelijkheid? Daarom legde ik de link met virtual reality

[Voor 13% gewijzigd door Waterkoker op 29-11-2019 23:58]

• Tweakmans
Waterkoker schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 23:56:

Gaaf, dat is hem inderdaad. Knap dat je het kon vinden ondanks de weinige info die ik gaf. Waarschijnlijk heb ik een eigen invulling eraan gegeven wat ik toentertijd gezien had waardoor enkele details niet kloppen :)
Haha, goed om te horen. Ja, herinneringen zijn iets geks. Maar je vertelde net genoeg over de sfeer en die (niet zo vaak voorkomende) mix van live action en animatie deed me er gelijk aan denken. Plus dat ik het ook gewoon een goede film vond toen ik 'm in de bios zag. Veel kijkplezier (opnieuw)!

• Ayazis
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13:53
Ik ben op zoek naar een film waarvan ik nog maar bar weinig weet...

Ik denk dat ik de film ergens in de jaren 2000 heb gezien, maar hij kan maar zo uit de jaren '90 komen.

Geen idee ook of het een bekende film was of niet. Ik kan me alleen nog de eindscene herrineren waarbij de bad guy een aantal (2 geloof ik) naalden in zijn nek krijgt gestoken, waardoor zijn bloed alleen nog maar naar zijn hoofd stroomt en niet meer terug, en daardoor sterft.

Volgens mij was het een martial arts film... Geen horror in elk geval.

Iemand een idee..?

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12:44
Ayazis schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:04:
Ik ben op zoek naar een film waarvan ik nog maar bar weinig weet...

Ik denk dat ik de film ergens in de jaren 2000 heb gezien, maar hij kan maar zo uit de jaren '90 komen.

Geen idee ook of het een bekende film was of niet. Ik kan me alleen nog de eindscene herrineren waarbij de bad guy een aantal (2 geloof ik) naalden in zijn nek krijgt gestoken, waardoor zijn bloed alleen nog maar naar zijn hoofd stroomt en niet meer terug, en daardoor sterft.

Volgens mij was het een martial arts film... Geen horror in elk geval.

Iemand een idee..?
Dat klinkt heel erg als Kiss of the Dragon.

[Voor 6% gewijzigd door zacht op 23-12-2019 11:40]

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vrijwel zeker ja, briljante film btw :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ayazis
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13:53
zacht schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:36:
[...]

Dat klinkt heel erg als Kiss of the Dragon.
...
Yes! Thank you!

• AvB85
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 14-05 07:14
Hoi! Hopelijk kan iemand me helpen....
Ik denk begin jaren 90 heb ik een aantal keer (volgens mij rond kerst) een film op tv gezien. Dit was een film met poppen, wat zich ook afspeelde in een bos en er kwam een zeppelin in voor.
Het was geen tekenfilm en volgens mij werd er ook niet in gepraat. Iemand een idee?

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12:24

-36-

Trust me. I'm an amateur

AvB85 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 22:51:
Hoi! Hopelijk kan iemand me helpen....
Ik denk begin jaren 90 heb ik een aantal keer (volgens mij rond kerst) een film op tv gezien. Dit was een film met poppen, wat zich ook afspeelde in een bos en er kwam een zeppelin in voor.
Het was geen tekenfilm en volgens mij werd er ook niet in gepraat. Iemand een idee?
deze? er zit in iig een bos en vliegend schip in en heeft een winterthema.

• AvB85
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 14-05 07:14
Briljant! Dat is ‘m!
Thanks!!

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

AW_Bos

Waar ga je heen?

Ooit heb ik een jaar of wat geleden een film gezien, en het is volgens mij een film uit de jaren '70.
Het was een film met een echte flauwe humor erin (keep your safe, en vervolgens zie je iemand met een brandkast; in die trant), met om de minuut wel een flauwe (woord)grap.

Het ging over een spaceshuttle reis naar de maan ofzo, waar allemaal mensen aan boord zaten. En er ging een hoop mis, enzo...

Echt zo foute film, dat die gewoon te grappig is.
Nu nog een titel :P

[Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 11-01-2020 21:20]

Ga je voor zilver of ga je voor goud
Want dit vuur in mijn hart brandt voor jou
- Emma Heesters

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
AW_Bos schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:19:
Ooit heb ik een jaar of wat geleden een film gezien, en het is volgens mij een film uit de jaren '70.
Het was een film met een echte flauwe humor erin (keep your safe, en vervolgens zie je iemand met een brandkast; in die trant), met om de minuut wel een flauwe (woord)grap.

Het ging over een spaceshuttle reis naar de maan ofzo, waar allemaal mensen aan boord zaten. En er ging een hoop mis, enzo...

Echt zo foute film, dat die gewoon te grappig is.
Nu nog een titel :P
Ik moest denken aan Jules Verne's Rocket to the Moon (1967), maar dat zal hem wel niet zijn.

Het ging verbazend goed vooruit!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08:23
@AW_Bos Airplane II: The Sequel.

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

AW_Bos

Waar ga je heen?

Ga je voor zilver of ga je voor goud
Want dit vuur in mijn hart brandt voor jou
- Emma Heesters

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

De originele Airplane, maar dan in een Space Shuttle en James T Kirk eh Bill Shatner die ze naar beneden praat :p

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Whitewolf345
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 27-02 17:54
Wie o wie kan mij helpen?

Ik heb ooit een film gezien en ik kan alleen heel vaag beschrijven waar die over ging.

Film is van eind jaren 90, genre is thriller volgens mij.

Het gaat over een paar jongeren die een uitnodiging krijgen om deel te nemen aan een spel voor veel geld, ze gaan met zijn allen met een vliegtuig (of een bus of trein dat weet ik niet zeker🤔), ze krijgen tijdens de reis opdrachten die ze binnen een bepaalde tijd moeten uitvoeren en het komt erop neer dat ze elkaar moeten vermoorden.
Het was een britse film iig.

Heel vaag ik weet het🤷‍♀️

Iemand enig idee?

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 22:13
Hmm klinkt een beetje als "Would you rather", maar die is niet uit eind 90.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Fictvitiy
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 04-09 11:34
Whitewolf345 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 00:09:

Ik heb ooit een film gezien en ik kan alleen heel vaag beschrijven waar die over ging.

Het gaat over een paar jongeren die een uitnodiging krijgen om deel te nemen aan een spel voor veel geld, ze gaan met zijn allen met een vliegtuig (of een bus of trein dat weet ik niet zeker🤔), ze krijgen tijdens de reis opdrachten die ze binnen een bepaalde tijd moeten uitvoeren en het komt erop neer dat ze elkaar moeten vermoorden.

Iemand enig idee?
Wellicht bedoel je 'Panic Button'? Dit is alleen geen jaren 90 film..

[ It's a sad man my friend who's livin' in his own skin and can't stand the company. - Bruce Springsteen ]

• Nikeo
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12:31

Nikeo

Jawelles

Ik was iets jonger, het zal zo'n 15 jaar geleden zijn, en toen heb ik trailer van een film gezien en die ging als volgt: Zeker met de coronatoestand komen de gedachten weer terug: welke film ging dit over?

- Apocalyptische setting. Misschien door aardbevingen of een dreigende meteorietinslag zal de aarde vergaan.
- Misschien zelfs een aziatische film
- Twee geliefden, man en vrouw, hadden afgesproken elkaar te zoeken als de wereld zou eindigen.
- Er was een koffertje met 2 pistolen er in
- en hier zouden ze elkaar dan tegelijkertijd mee door het hoofd schieten
- De film is een race tegen de klok want voor een bepaalde tijd moeten ze elkaar vinden.

Heb ik deze film gedroomd of bestaat 'ie echt?

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Iemand enig idee?
Zeker dat het een film is ?
Staat me vaag zoiets bij, maar dan als plot van een dr Who aflevering. :)

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• kevinmastah2005

heeft iemand een idee?
Total recall ?

• Nielless
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 13:14

Nielless

Born at a very young age.

heeft iemand een idee?
Ready Player One?

XBL: Nielless // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waterkoker
  • Niet online
@kevinmastah2005 @Nielless de film was al doorgegeven :) The Congress

• VulcanRaven
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 02-12 23:13
Ik zoek een film waar volgens mij het begin als volgt afspeelt. Ik meende me altijd te herinneren dat Sean Connery de hoofdrol speelde maar als ik op zijn films zoek vindt ik niet echt iets wat er op lijkt.

Begin gaat i.i.g. zo:

Ergens in Afrika rond het begin van de eeuw zitten een groep engelse in een groot victoriaans gebouw te ontspannen / kletsen. Soort van jachtclub. Het gebouw is aanzienlijk groter dan de rest van de gebouwen in het omliggende "dorp". Iemand plaatst een koffer met een bom in deze ruimte en er gebeurt iets waardoor de hoofdrolspeler naar buiten loopt en iemand van verre afstand met een jachtgeweer neerschiet. Hierna ontploft het hele gebouw door die bom.

In mijn herinnering is het best een bekende film, maar ik heb wat zitten zoeken op google en kan er niks over vinden.

Amd Phenom II 1055T, Asus M4A89GTD-Pro, 8GB Kingston Hyperx DDR3, Ati Radeon HD4850, Corsair HX650W, Coolermaster CM 690, PS3 80 GB

• Coocoocachoo
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12:06
@VulcanRaven Volgens mij is dat The League of Extraordinary Gentlemen waar in mijn herinnering ook Sean Connery in speelt

• VulcanRaven
Coocoocachoo schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:28:
@VulcanRaven Volgens mij is dat The League of Extraordinary Gentlemen waar in mijn herinnering ook Sean Connery in speelt
Dat zou wel eens heel goed kunnen zijn inderdaad, die film heb ik vroeger een aantal keer gezien en in mijn gedachten speelde Connery de rol van Allan Quartermain en die speelt hij inderdaad in die film.

Ik was echter altijd in de veronderstelling dat de film die ik zoek veel ouder was, ergens jaren 80 / begin jaren 90.

Bedankt voor het ophelderen i.i.g.! :)

Amd Phenom II 1055T, Asus M4A89GTD-Pro, 8GB Kingston Hyperx DDR3, Ati Radeon HD4850, Corsair HX650W, Coolermaster CM 690, PS3 80 GB

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
The League of Extraordinary Gentlemen was in potentie een goede film maar zo slecht uitgevoerd.

Leuke is dat Sean Connery de rol van Gandalf afgewezen had omdat hij niks van het script begreep en nadat LOTR een gigantisch succes werd en hij het script voor The League of Extraordinary Gentlemen onder ogen kreeg heeft hij ja gezegd omdat hij ook van dit script niks begreep en dus moest het wel een succes worden.

_O-

Althans zo gaat het verhaal :+

Jammer dat zo'n grootheid zijn acteer carrière met deze film heeft afgesloten.

Het ging verbazend goed vooruit!

• MarchelV
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 28-11 20:33
Laat ik ook eens een vraag stellen.

Ik heb in een ver verleden eens een boek gelezen waarvan ik de titel niet meer weet, ook weet ik niet of er een film van dat boek is gemaakt.

Het verhaal speelt in de toekomst, een (of meerdere) soldaten sterven in een oorlog maar worden vervolgens gedesorienteerd weer wakker. Ze zitten opgesloten en alles wat ze zien heeft een groene waas.
Op een gegeven moment, hoe weet ik niet meer, worden ze weer ingezet op het slagveld. Daar komen ze er achter dat ze geen lichaam meer hebben maar omgebouwd zijn tot tanks ed. Als 'support' materiaal zijn dieren(hersenen) ingebakken in oa reparatievoertuigen.
Op een gegeven moment is er een nieuwe generaal nodig, deze word ook als hersen/tank oid ingezet. De nieuwe generaal spreekt duits en zal het wel even op 'de juiste' manier doen. (aan het einde van het verhaal blijkt dit Hitler te zijn.

Geen idee hoe het verdere verhaal gaat of wie het geschreven heeft.

Iemand een idee welk boek/film dit was?

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016

Dwarlorf

Muziek connoisseur

Iemand enig idee?
Is dat niet toevallig Gotcha!?

IMDB: Gotcha! (1985)

Taalnazi's nemen je taaltechnisch bijdehand!

• VulcanRaven
Ik heb nog een andere film waar ik al jaren de naam van zoek. Ik kan me er niet veel meer van herinneren maar het gaat zich om een film waar de mens de ruimte in gaat in een soort van spaceshuttle. Volgens mij denken ze aan het eind van de film dat de bemanning het niet gered heeft waarop een een van de spelers naar buiten loopt. Ze zitten dan op een soort van vliegveld. Ik meen dat die persoon dan een sigaar / sigaret opsteekt en vervolgens ziet hij aan de horizon de "space shuttle" aan komen die uiteindelijk sucessvol land waarmee de film dus afloopt met een goed einde.

Zal een oude film zijn, tussen 1970 / 1990 in vermoed ik.

• zacht
VulcanRaven schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:13:
Ik heb nog een andere film waar ik al jaren de naam van zoek. Ik kan me er niet veel meer van herinneren maar het gaat zich om een film waar de mens de ruimte in gaat in een soort van spaceshuttle. Volgens mij denken ze aan het eind van de film dat de bemanning het niet gered heeft waarop een een van de spelers naar buiten loopt. Ze zitten dan op een soort van vliegveld. Ik meen dat die persoon dan een sigaar / sigaret opsteekt en vervolgens ziet hij aan de horizon de "space shuttle" aan komen die uiteindelijk sucessvol land waarmee de film dus afloopt met een goed einde.

Zal een oude film zijn, tussen 1970 / 1990 in vermoed ik.
Het klopt niet helemaal met je verhaal, maar:
Ruimtevaartuig, sigaar, bemanning redt het schijnbaar niet, dan denk ik meteen aan een van mijn favoriete jeugdhelden en -sentimenten, Elliot Gould in Capricorn One. Staat in zijn geheel op YouTube. Ik ga hem dit weekend weer eens een keertje kijken, want wat vond ik die film spannend vroeger.

YouTube: Capricorn One (1978) HD

Edit: en in het kader van je vorige vraag ga ik 'The Man Who Would Be King' met Connery en Caine ook maar weer eens kijken, was destijds een topfilm.

[Voor 6% gewijzigd door zacht op 30-04-2020 06:35. Reden: Typo]

• VulcanRaven
zacht schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:37:
[...]

Het klopt niet helemaal met je verhaal, maar:
Ruimtevaartuig, sigaar, bemanning redt het schijnbaar niet, dan denk ik meteen aan een van mijn favoriete jeugdhelden en -sentimenten, Elliot Gould in Capricorn One. Staat in zijn geheel op YouTube. Ik ga hem dit weekend weer eens een keertje kijken, want wat vond ik die film spannend vroeger.

YouTube: Capricorn One (1978) HD

Edit: en in het kader van je vorige vraag ga ik 'The Man Who Would Be King' met Connery en Carine ook maar weer eens kijken, was destijds een topfilm.
Heb eens gekeken, is niet de film die ik zocht maar wel dezelfde sfeer, tijdperk van filmen. Ga em wel eens kijken denk ik!

• zacht
VulcanRaven schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:14:
[...]

Heb eens gekeken, is niet de film die ik zocht maar wel dezelfde sfeer, tijdperk van filmen. Ga em wel eens kijken denk ik!
Is het deze dan?

Wikipedia: Starflight: The Plane That Couldn't Land

• VulcanRaven
Dat zou em wel eens heel goed kunnen zijn, i.i.g. precies de scene aan het einde zoals ik me kan herinneren (alleen rookt die man geen sigaret :P ). Eens kijken of die film ergens te verkrijgen is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15:23

Spotmatic

Ken sent me

Van een film waar ik al een tijdje naar zoek weet ik alleen nog dat het over een vader en zoon gaat die op een rivierboot varen. De vader komt te overlijden en de zoon bindt de (geamputeerde) arm van de vader aan de boeg van de boot, waarbij de hand het bekende 'fuck off' gebaar maakt.

Ik weet het, het is vreemd, maar dat is wat ik mij ervan herinner. Ik dacht ook dat de boofdpersoon Paul Newman of Henry Fonda was, maar of dat ook echt zo is... Het is wel een oude film, zeker jaren '80 of eerder.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spotmatic schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:56:
Van een film waar ik al een tijdje naar zoek weet ik alleen nog dat het over een vader en zoon gaat die op een rivierboot varen. De vader komt te overlijden en de zoon bindt de (geamputeerde) arm van de vader aan de boeg van de boot, waarbij de hand het bekende 'fuck off' gebaar maakt.

Ik weet het, het is vreemd, maar dat is wat ik mij ervan herinner. Ik dacht ook dat de boofdpersoon Paul Newman of Henry Fonda was, maar of dat ook echt zo is... Het is wel een oude film, zeker jaren '80 of eerder.
Sometimes a Great Notion :)
Volgens mij nog ouder, denk zelfs jaren 70.

Oh, je stukje gevonden :P
IMDB: Sometimes a Great Notion (1971)

[Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 12-05-2020 10:59]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15:23

Spotmatic

Ken sent me

SinergyX schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Sometimes a Great Notion :)
Volgens mij nog ouder, denk zelfs jaren 70.

Oh, je stukje gevonden :P
IMDB: Sometimes a Great Notion (1971)
Yep, dat is 'm! Super, nu heb ik dat eindelijk uit mijn hoofd :)
Wel een slecht zoekwerk van mij want allebei de acteurs die ik noemde spelen er gewoon in. |:(

[Voor 10% gewijzigd door Spotmatic op 12-05-2020 11:22]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 02-12 23:25
Ik zat net met een film in mijn hoofd waar ik als kind ooit een stuk van gezien heb, maar nooit de naam geweten.

Beetje een B-film jaren 80 of begin 90 denk ik.

Een man ziet een moord gebeuren in een flatgebouw tegenover. Volgens mij wordt een vrouw met een strijkijzer doodgeslagen oid. Daar zijn ook videobeelden van, en hij probeert het aan het licht te brengen. Maar dan raken de videobeelden op mysterieuze wijze kwijt/leeg. Hoe het verder gaat weet ik niet :)

Ben benieuwd of iemand het weet..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07:15
''Body double'' of ''Dressed' to kill'' waarschijnlijk.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtomicShockwave
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:27:
''Body double'' of ''Dressed' to kill'' waarschijnlijk.
Hmm effe op imdb doorgelezen, ze zijn het allebei niet helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zacht
AtomicShockwave schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:35:
Ik zat net met een film in mijn hoofd waar ik als kind ooit een stuk van gezien heb, maar nooit de naam geweten.

Een man ziet een moord gebeuren in een flatgebouw tegenover. Volgens mij wordt een vrouw met een strijkijzer doodgeslagen oid. Daar zijn ook videobeelden van, en hij probeert het aan het licht te brengen. Maar dan raken de videobeelden op mysterieuze wijze kwijt/leeg. Hoe het verder gaat weet ik niet :)

Er zijn echt zo veel goede en slechte Rear Window rip-offs gemaakt dat dit zoeken is naar een speld in een hooiberg vrees ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 02-12 21:15
Heren,

Ik zoek een film die onder tienerfilm zou kunnen vallen.

Het typische nerd houd van de polulaire griet. Die 'griet' heeft 2 vriendinnen. Waarvan 1 zwart. Ook heeft de nerd 2 vrienden die meegaan doorheen de film.

Een scène is dat ze aan een meer zitten rond een kampvuur.

Een andere scène is dat ze allen in een auto rijden, en dat ze een auto aan de kant van de weg zien. In die auto zitten de ouders van 1 van hun sexy te hebben.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Ik denk alvast verder na over meer scènes die ik me herinner in de film.

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016

Dwarlorf

Muziek connoisseur

AtomicShockwave schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:35:

Heel misschien Silver?
Moest ik meteen aan denken maar ik kan me de film zelf eigenlijk verder niet meer herinneren.

Taalnazi's nemen je taaltechnisch bijdehand!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtomicShockwave
Dwarlorf schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 06:29:
[...]

Heel misschien Silver?
Moest ik meteen aan denken maar ik kan me de film zelf eigenlijk verder niet meer herinneren.
Helaas.. Deze is het ook niet :P

Bij mijn film ligt de focus meer op degene die het ziet/filmt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10:56

drooger

Falen is ook een kunst.

AtomicShockwave schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:31:
[...]

Helaas.. Deze is het ook niet :P

Bij mijn film ligt de focus meer op degene die het ziet/filmt.
Ook niet de Rear Window remake uit 1988, of Disturbia uit 2007?

“Half of seeming clever is keeping your mouth shut at the right times.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear

• AtomicShockwave
drooger schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:21:
[...]

Ook niet de Rear Window remake uit 1988, of Disturbia uit 2007?
Ik kan die van 1988 niet vinden op imdb, 2007 kan niet, want het was ver daar voor. Maar inderdaad wat zijn er een hoop van zo'n films gemaakt 8)7

• drooger
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10:56

drooger

Falen is ook een kunst.

AtomicShockwave schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 08:32:
[...]

Ik kan die van 1988 niet vinden op imdb, 2007 kan niet, want het was ver daar voor. Maar inderdaad wat zijn er een hoop van zo'n films gemaakt 8)7
Foutje van mijn kant, het moet 1998 zijn: IMDB: Rear Window (TV Movie 1998)

“Half of seeming clever is keeping your mouth shut at the right times.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:52
Van Damme of Seagal, Ik weet het niet meer.....

Het verhaal gaat over een rapper die beschermd moet worden,
een groep terroristen wil deze ontvoerden ?

[Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 18-06-2020 18:01]

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
Albert020 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:52:
Van Damme of Seagal, Ik weet het niet meer.....

Het verhaal gaat over een rapper die beschermd moet worden,
een groep terroristen wil deze ontvoerden ?

Exit Wounds, met Seagal en DMX :)

• Albert020
Nee dat is hem niet....

***Edit***

Nee, had het niet goed maar heb hem gevonden,
film gaat over een bodyguard die een boxer moet beschermen

Titel: The Hard Corps uit 2006 met Van Damme

[Voor 34% gewijzigd door Albert020 op 18-06-2020 19:27]

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
Albert020 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:21:
[...]

Nee dat is hem niet....

***Edit***

Nee, had het niet goed maar heb hem gevonden,
film gaat over een bodyguard die een boxer moet beschermen

Titel: The Hard Corps uit 2006 met Van Damme
[YouTube: J.C.V.D - The Hard Corps [2006] - Trailer (HD)]
Oh, die film zegt mij dan weer niks :P

Deze had het ook nog kunnen zijn:

Ook een rapper die beschermd moet worden :+

• Albert020
Vrijdag schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:37:
[...]

[YouTube: 16 Blocks - Trailer]

Echhhhht niet, Hahaha, ja ja....

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee of dit uit een film of serie komt, maar misschien herkend iemand het:

Bijeenkomst van een grote groep Aziaten (ik dacht Chinees) waarbij er sprake is van een vaas/grote pot met daarin steentjes met symbolen erop. Om de zoveel tijd moet iemand er een steentje uithalen en op basis van het symbool op dat steentje gebeurt dan wat, wat uiteindelijk bij alle steentjes het af moeten staan van een orgaan/lichaamsdeel (bijv. oog) blijkt te zijn.

Zegt iemand dit iets?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:22
Vrijdag schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:37:
[...]

[YouTube: 16 Blocks - Trailer]

16 blocks vindt ik dan 1 van die films waar je het niet van verwacht maar die verrassend goed is

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: december 2014

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Raven schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:21:
Geen idee of dit uit een film of serie komt, maar misschien herkend iemand het:

Bijeenkomst van een grote groep Aziaten (ik dacht Chinees) waarbij er sprake is van een vaas/grote pot met daarin steentjes met symbolen erop. Om de zoveel tijd moet iemand er een steentje uithalen en op basis van het symbool op dat steentje gebeurt dan wat, wat uiteindelijk bij alle steentjes het af moeten staan van een orgaan/lichaamsdeel (bijv. oog) blijkt te zijn.

Zegt iemand dit iets?
Je beschrijving deed bij mij wel een dof belletje rinkelen. Met een beetje google-fu kwam ik uit op:
IMDB: "The X Files" Hell Money (TV Episode 1996)

Misschien dat ik die aflevering ook heb gezien. Het is typisch wel een onderwerp - gokken met kans op de jackpot, maar ook hele grote prijzen als je verliest - wat me zou aanspreken en hoewel ik me geen echte details kan herinneren, zou het me ook niet verbazen als de loterij natuurlijk gemanipuleerd blijkt te zijn (ergo wel de verliezers, maar er wordt nooit uitbetaald).

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

GRDavies75 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:43:
[...]

Je beschrijving deed bij mij wel een dof belletje rinkelen. Met een beetje google-fu kwam ik uit op:
IMDB: "The X Files" Hell Money (TV Episode 1996)

Misschien dat ik die aflevering ook heb gezien. Het is typisch wel een onderwerp - gokken met kans op de jackpot, maar ook hele grote prijzen als je verliest - wat me zou aanspreken en hoewel ik me geen echte details kan herinneren, zou het me ook niet verbazen als de loterij natuurlijk gemanipuleerd blijkt te zijn (ergo wel de verliezers, maar er wordt nooit uitbetaald).
* Raven doet pics van die aflevering bekijken...
Volgens mij is 'm dat ook nog, het ziet er heel erg bekend uit, thanks! d:)b

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• deTuinman
  • Laatst online: 29-11 16:46
Ik zoek een horror film uit de jaren 80/90. De enige scene wat ik nog kan herinneren is dat er een man en vrouw (met kort haar) in een auto zitten. De vrouw is wat verlegen en de man wil de liefde met haar bedrijven. Vervolgens transformeert ze in een blauwachtige demoon met gloeiende ogen en grote tanden bijt een stuk vlees uit z'n schouder/nek. Voglens mij draait de film om deze vrouw heen en dat ze dus verschillende mannen probeert te verleiden om vervolgens op te eten.

• _NooT_
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 01:10
deTuinman schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:12:
Ik zoek een horror film uit de jaren 80/90. De enige scene wat ik nog kan herinneren is dat er een man en vrouw (met kort haar) in een auto zitten. De vrouw is wat verlegen en de man wil de liefde met haar bedrijven. Vervolgens transformeert ze in een blauwachtige demoon met gloeiende ogen en grote tanden bijt een stuk vlees uit z'n schouder/nek. Voglens mij draait de film om deze vrouw heen en dat ze dus verschillende mannen probeert te verleiden om vervolgens op te eten.
Zou een film uit de Species serie kunnen zijn

• deTuinman
Nee deze is dan wel jaren 80 en niet zozeer alien. Donkere film.

• Xyphoid
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:46
Niet jaren 80, maar 2013:
Under the skin

Toshiba e755 Pocket PC > Panasonic G500 >Nokia 8210 > Nokia 8850 > Vario MDA (htc wizard 200) > Vario MDA III (htc tytn II) > HTC Hero > HTC Desire HD > Asus Transformer TF101 > Asus Padfone > Oppo Find 5 > LG Nexus 5 > Wileyfox Swift 2X > Razer Phone

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:45
Ik zou die film eerder omschrijven als "die ene waarin Scarlett Johansson haar tetten laat zien" :P

• deTuinman
Under the skin ook niet. Het wel degelijk een jaren 80 film. Het heeft wat weg van cat people uit 1982

• Binnetie
  • Laatst online: 11:22
Ik zoek een film van een jaar of 3-4 oud denk ik.
De film is een soort horror/thriller/western en is verdeeld in 4 hoofdstukken. Van eentje kan ik me herinneren dat een kindje in een kerk geboren wordt, maar waar de moeder moet besluiten of het kindje of zij gedood wordt.
Het is allemaal in een western setting. Je komt bordelen tegen waar bizarre dingen gedaan worden met vrouwen en de eigenaar kijkt er niet naar om...
Volgens mij komt het geloof er veelvuldig in voor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakmans
Binnetie schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:18:
Ik zoek een film van een jaar of 3-4 oud denk ik.
De film is een soort horror/thriller/western en is verdeeld in 4 hoofdstukken. Van eentje kan ik me herinneren dat een kindje in een kerk geboren wordt, maar waar de moeder moet besluiten of het kindje of zij gedood wordt.
Het is allemaal in een western setting. Je komt bordelen tegen waar bizarre dingen gedaan worden met vrouwen en de eigenaar kijkt er niet naar om...
Volgens mij komt het geloof er veelvuldig in voor.
Dat zou wel eens Brimstone (2016) van Martin Koolhoven kunnen zijn: IMDB: Brimstone (2016)

[Voor 3% gewijzigd door Tweakmans op 11-07-2020 11:29]

• Tweakmans
edit: dubbele post

[Voor 156% gewijzigd door Tweakmans op 11-07-2020 11:30]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 11:22
Dat is hem! Super bedankt @Tweakmans Deze ga ik weer eens even kijken!

• Tweakmans
@Binnetie Graag gedaan. :)

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 06:39

Damic

Afwezig soms

Eventjes xposten want had het verkeerd gepost.

Mmmmh is er nog een soort film gelijk groundhog day ook jaren 90? Dus ook een film waarbij iemand dezelfde dag herbeleefd maar dan ergens gaat er een experiment mis en de dag word gereset.

Ik dacht dat het volgende in gebeurde: "de hoofdrol speler word 's nachts wakker en neemt de elektrische wekker vast of de bed nacht lamp en elektrocuteert zich waardoor hij de dag herbeleefd terwijl de rest er geen last van heeft"

Doet er bij iemand een belletje rinkelen of een lamp branden :+

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:20
Damic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 21:52:

Mmmmh is er nog een soort film gelijk groundhog day ook jaren 90? Dus ook een film waarbij iemand dezelfde dag herbeleefd maar dan ergens gaat er een experiment mis en de dag word gereset.

Ik dacht dat het volgende in gebeurde: "de hoofdrol speler word 's nachts wakker en neemt de elektrische wekker vast of de bed nacht lamp en elektrocuteert zich waardoor hij de dag herbeleefd terwijl de rest er geen last van heeft"

Deze misschien?
Wikipedia: 12:01 (1993 film)

• Damic

Damic

Afwezig soms

@PatrickC dat zou wel eens kunnen :)

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:33

Wildfire

Joy to the world!

Damic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 21:52:

Wellicht bedoel je Retroactive met Jim Belushi?

Ik wist nog dat die film zich in een woestijn afspeelde dus heb gegoogled op movie time travel experiment in the desert :)

[Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 28-09-2020 21:50]

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• PeeGee
  • Registratie: december 2004
  • Nu online
Verwijderd

[Voor 97% gewijzigd door PeeGee op 05-09-2020 14:25]

• Frituurman
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 02-12 18:25
Ik heb ooit eind jaren '80 boven aan de trap meegekeken naar een horrorfilm. Ik was toen iets van 6/7 jaar. Ik weet alleen niet welke horrorfilm dit was. Wat ik me in elk geval herinner is dat het met 'jongeren' was. Een jongen stond buiten in een typisch Amerikaanse suburb en of zijn huid ging er af of iets met een menselijk postuur kroop uit hem, geheel bebloed. Verder kan ik me er weinig van herinneren, maar die scene is me altijd bijgebleven en ik zou die film toch graag eens willen kijken.

Deed dat stiekem meekijken wel vaker. Heb op die manier al vrij jeugdig films als It en Cat's Eye mee kunnen kijken. Achter die namen kwam ik later. Maar bij deze is me dat nooit gelukt. Als iemand ideeën heeft.. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik kan me herinneren dat toen Veronica commercieel van start ging, ze een horrornacht hebben gehouden. Daarin zat deze en wat je beschrijft komt me enigszins bekend voor: Wikipedia: Braindead

Was toendertijd een van de bloederigste horrorfilms ooit. Mooiste scene vind ik nog als ie de cirkelmaaier op zijn buik bindt om de strijdt met de zombier aan te gaan. Plus die waarbij het hoofd van een zombie in de keuken, en vervolgens in de foodprocessor belandt :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:45
Jongeren in een typische Amerikaanse suburb, waarbij een figuur uit het lichaam kruipt van een ander klinkt als een scene uit A Nightmare on Elmstreet 2:

Overigens heb ik Braindead ook voor het eerst gezien tijdens die horrornacht op Veronica :P

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 15:10
Ik ben op zoek naar de titel van een film die over een burenruzie gaat.
Het is een Amerikaanse film, op het begin is alles nog fijn en prima, gaan bij elkaar barbecueën, totdat er iets kleins gebeurd en alles van kwaad tot erger gaat tot het punt waarop er spullen worden kapot gemaakt, en het tot fysiek geweld komt.
De ene buurman is een leraar en de andere volgens mij iets van een fysiek zwaarder beroep (militair, bouwvakker, vrachtwagenchauffeur).
Waarschijnlijk ergens achteraan uit de jaren '90.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Wikipedia: Next Door (1994 film) ?

Er zit een barbecue scene in voor het geweld begint.

[Voor 42% gewijzigd door gambieter op 28-09-2020 22:21]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Damic

Damic

Afwezig soms

Wildfire schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 00:07:
[...]

Wellicht bedoel je Retroactive met Jim Belushi?

Ik wist nog dat die film zich in een woestijn afspeelde dus heb gegoogled op movie time travel experiment in the desert :)
Bedankt om mee te denken maar dat is het helemaal niet.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:33

Wildfire

Joy to the world!

Damic schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 06:56:
[...]

Bedankt om mee te denken maar dat is het helemaal niet.
Nee, toen ik dat schreef had ik blijkbaar over een stuk van je tekst heen gelezen. Dat van iets elektrisch ofzo aanraken om in de loop te komen/blijven zat niet in deze film.

Ik hoop dat je nog vindt welke film het is, het klinkt als een interessante film.

[Voor 10% gewijzigd door Wildfire op 29-09-2020 07:13]

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 15:10

• deTuinman
Dit ging trouwens om Innocent Blood (1992) van John Landis! Valt mij nu pas op hoe goed die cast is.

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

deTuinman schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:54:
[...]

Dit ging trouwens om Innocent Blood (1992) van John Landis! Valt mij nu pas op hoe goed die cast is.
[YouTube: Innocent Blood (1992) ORIGINAL TRAILER [HD 1080p]]
Sowieso ben ik een groot Landis fan (sinds Animal House / BB1) en inderdaad weet hij goed te casten om van een zo zo verhaal alsnog een prima film te maken.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True