Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Meer algemene sci-fi films, ben nu https://www.windows2universe.org/art_and_music/films.html al aan het doorspitten zonder succes.Ik zou wel verwachten dat het een familiefilm was, maar dit hoeft niet 100% het geval te zijn. Zo keek ik bv Gremlins (1984) ook al vrij vroeg (rond 8 a 9 jaar) of was dat wel een familiefilm? In mijn herinnering niet echt. De filmn waar ik op doelde is trouwens eerder uitgekomen dan 1984 en het kan idd ook laat in de zeventiger jaren zijn.Wren schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:25:
[...]
Behoorlijk wat sci-fi familiefilms uit die tijd:) Heb je meer aanwijzingen?
Helaas, maar wel in de goede richting.
geen idee of ik deze vraag hier kan stellen, maar ik ben al maanden op zoek naar een film. Echt al maanden en ik vind nergens terug welke film dit is. Ik heb hem ooit al gezien, maar ik kan ook niet meer zeggen of dit nu 5 jaar of minder geleden is. De Corona-periode heeft heel mijn chronologische tijdslijn door elkaar geschud.
Ik heb ook niet veel info die ik kan delen. Het enige dat ik mij herinner uit de film was, dat er een oudere man in kwam die altijd krom liep. Ik dacht dat wanneer hij uit zijn stoel (rolstoel of fauteuil) kwam, hj altijd zijn evenwicht verloor en gebogen naar voor liep. De andere karakters in de film, meestal de vrouw of dochter, moest dan de deur dikwijls voor hem openen of een kussen tussen hem en de deur/muur steken zodat hij zich niet bezeerde.
Ik herinner me vaag dat de personages iets oudere kledij droegen, wat volgens mij dan weer naar de jaren 60/70 refereert, maar hier ben ik totaal niet zeker van.
Het terugkomend item was telkens die man die naar voor strompelde en nooit kon stoppen met lopen/vallen.
Ik weet dat dit héél vaag is en dat de kans héél klein is dat ik dit ga terugvinden, maar ik wil het toch proberen.
Als er suggesties zijn, dan hoor ik het graag.
Harry
Zwart wit film?
IMDB: The Elephant Man (1980)
Of missch deze?
IMDB: Nothing But Trouble (1991)
Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Zeer irritant 😜
Heeft iemand enig idee?
Kan ook Engelstalig of Duitstalig zijn geweest.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Is dat The Swamp of Eternal Stench uit Labyrinth?dragon2 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:19:
In de jaren 80 (misschien begin 90) was er rond Kerst altijd een kinderfilm met iets met een grot vol bubbelende modder en ik meen iets van trollen (oid). Verder kan ik me er niets van herinneren...
Zeer irritant 😜
Nee, maar wel datzelfde idee inderdaad.hcQd schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:53:
[...]
Is dat The Swamp of Eternal Stench uit Labyrinth?
Nee helaas
Ik heb in m'n hoofd een serie ipv een film, en eigenlijk te spannend was voor mij. Met een antenna ding, zoiets maar dan met 3 of 4 dichte 'petals' die ook konden dichtklappen (dit is een Bing creatie) :_Uploader_ schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:59:
Ik ben op zoek naar een film uit de beginjaren 80. Als kind heb ik deze film erg vaak gezien, maar na meerdere speurtochten kom ik maar niet op de titel. Het helpt ook niet echt dat ik weinig meer van de film vanaf weet, maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de titel.
Wat ik mijn ervan kan herinneren is dat een jongetje bevriend wordt met een ruimtewezen die net op aarde geland is en dat ze een soort van driehoekachtige tool hebben. Verder kan ik mij helaas niets van de film herinneren, wel dat ze niet als ET belanden op een fiets.
:strip_exif()/f/image/8pPUuyEFkzX0wNwMO8qrlk2V.jpg?f=fotoalbum_large)
En misschien nog wel in zwart wit ook, of anders vooral 'donker' (voor zover ik het gezien heb dan, zoals ik zei ik vond het te spannend).
Komt je dit enigszins bekend voor?
Nee ook niet. Die 3 films (never ending story 1, dark crystal en labyrint) heb ik in de kast staan, zijn nog steeds favoriet. Wat ik bedoel was echt wat anders, en specifiek rond kerst op tv, meerdere jaren achter elkaar.P-Rock schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:59:
The Neverending Story was vroeger vaak op tv.
Als die DB doorbladerbaar is heb je wat te doen in de kerstvakantie
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De Fraggles?dragon2 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:55:
[...]
Nee, maar wel datzelfde idee inderdaad.
[...]
Nee helaas
Ik weet precies welke film je bedoelt maar kan ook niet op de titel komen. In mijn herinnering was hij Duitstalig. Maakte veel indruk op mij toen ik nog een kleine Pollem was.dragon2 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:19:
In de jaren 80 (misschien begin 90) was er rond Kerst altijd een kinderfilm met iets met een grot vol bubbelende modder en ik meen iets van trollen (oid). Verder kan ik me er niets van herinneren...
Zeer irritant 😜
Heeft iemand enig idee?
The Storyteller?dragon2 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:55:
[...]
Nee, maar wel datzelfde idee inderdaad.
[...]
Nee helaas
"What do you get if you multiply six by nine..."
Dat klinkt een heel klein beetje als de serie "De Moddermonsters". Alleen was dat dus een serie en geen filmdragon2 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:19:
Zeer irritant 😜
Heeft iemand enig idee?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is toevallig toch niet Mac & Me (1988)?_Uploader_ schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:59:
Ik ben op zoek naar een film uit de beginjaren 80. Als kind heb ik deze film erg vaak gezien, maar na meerdere speurtochten kom ik maar niet op de titel. Het helpt ook niet echt dat ik weinig meer van de film vanaf weet, maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de titel.
Wat ik mijn ervan kan herinneren is dat een jongetje bevriend wordt met een ruimtewezen die net op aarde geland is en dat ze een soort van driehoekachtige tool hebben. Verder kan ik mij helaas niets van de film herinneren, wel dat ze niet als ET belanden op een fiets.
"When you grow up your heart dies"
Bedoel je niet The Fraggles?dragon2 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:19:
Zeer irritant 😜
Heeft iemand enig idee?

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
De naam van een film.
Een groepje mensen bestaand uit wat gestudeerde zitten in een kamer. Ik dacht dat ze schuilden voor een storm of zoiets. Dan komt er een vreemdeling die ook moet schuilen. En dan gaan ze een beetje filosofisch doen over het leven en dergelijk. Wanneer de vreemdeling weggaat denken sommige dat het God of Jezus was.
Er is een oude versie en een nieuwere versie van.
Heb ze allebei gezien maar nu wil ik deze film aan iemand laten zien hoe een praatje je kan vangen, ben ik potverdrie de naam kwijt.
Wie o wie ??
grt.
IMDB: The Man from Earth (2007)slagsleutel schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:57:
GEZOCHT !
De naam van een film.
Een groepje mensen bestaand uit wat gestudeerde zitten in een kamer. Ik dacht dat ze schuilden voor een storm of zoiets. Dan komt er een vreemdeling die ook moet schuilen. En dan gaan ze een beetje filosofisch doen over het leven en dergelijk. Wanneer de vreemdeling weggaat denken sommige dat het God of Jezus was.
Er is een oude versie en een nieuwere versie van.
Heb ze allebei gezien maar nu wil ik deze film aan iemand laten zien hoe een praatje je kan vangen, ben ik potverdrie de naam kwijt.
Wie o wie ??
grt.
IMDB: The Man from Earth: Holocene (2017)
Zijn inderdaad interessante films
There's no place like 127.0.0.1
Wist je dat uit je hoofd of zocht je het op.
De vraag is natuurlijk hoe heb je dat zo snel gevonden.
Dank u Dank U
[ Voor 83% gewijzigd door slagsleutel op 24-12-2023 21:17 ]
Volgens mij hebben ze in die film ook een fles Johnny walker green label mee, een vriend van me was zo onder de indruk dat die terwijl hij geen whisky drinker is meteen zo'n fles kocht.slagsleutel schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:16:
JA dat is het.
Dank u Dank U![]()
Festina lente
Deze wist ik uit mijn hoofdslagsleutel schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:16:
JA dat is het.
Dank u Dank U![]()
De wiskey opmerking van @Honesty klopt ook (niet zeker van de kleur)
Deze film heb ik als pakweg 12 jarige, dus ongeveer 2011 een keer gezien. Het lijkt mij steeds met wat trefwoorden vrij makkelijk te vinden maar ik ben er nooit achter gekomen. Wellicht heb ik er dus onderhand allerlei dingen bijbedacht of verdraaid maar ik doe graag toch een poging:
Een groepje mensen raakt verdwaald in een bos, geloof ik. Daardoor komen ze uiteindelijk in één of andere ondergrondse bunker (?) terecht waar ze niet meer uit kunnen komen.
In die bunker vinden ze een kerel, ik dacht kaal met allerlei snoertjes aan hem verbonden of in ieder geval afwijkend en eng, in een stoel in een grote ruimte. Ook vinden ze een observatiehok met allerlei beeldschermen waarvanuit deze meneer bestudeerd werd. Ze vonden ook videotapes van een stel die deze man een tijd bestudeerd hebben die langzamerhand doordraaien met z'n tweeën.
Uiteindelijk bleek geloof ik de enge man in de stoel iedereen te terroriseren (in hun slaap?). Uiteindelijk stond de enge man aan het einde van de film en zette de achtervolging in.
Ik zoek deze film omdat mijn vader toen zo erg schrok dat hij van de bank viel met een bord eten.
wat details
- Volgens mij had die 'enge vent' z'n tong bewerkt met een scheermesje in z'n jeugd o.i.d.
- ik vond m destijds wat op het monster van pam's labyrinth lijken
- er is daar dus een observatie ruimte binnen en in ieder geval een soort badkamer / wasruimte
- de film cut veelvuldig terug naar de ruimte met de meneer, waar hij roerloos zit. Je hoort dan wat synthesizer tonen die kwa pitch steeds verlaagd
Dit zijn echt alle details die ik uit mijn kop kan persen.
[ Voor 6% gewijzigd door silverball op 31-12-2023 01:46 ]
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos sinds dec. 2024 | Vaillant AroTHERM 55/6
Volgens mij eind jaren 80, begin jaren 90?
Serie ging over een jongen met superkrachten. In een eerder topic heb ik my secret identity gevonden maar die was het niet volgens mij.
Er staat me iets van bij dat die serie iets met ultra in de naam had maar als ik daar op zoek krijg ik niet wat ik in mijn herinnering vroeger altijd keek.
Weet iemand misschien welke serie ik bedoel?
Ik moest hier aan denken; IMDB: The Powers of Matthew Star (TV Series 1982–1983)1980Wouter schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 06:13:
Ik ben ook op zoek naar een serie die ik vroeger keek maar tot op heden niets van kan terugvinden.
Serie ging over een jongen met superkrachten. In een eerder topic heb ik my secret identity gevonden maar die was het niet volgens mij.
Er staat me iets van bij dat die serie iets met ultra in de naam had maar als ik daar op zoek krijg ik niet wat ik in mijn herinnering vroeger altijd keek.
"The adventures of high-school student Matthew Star, who is actually a superpowered alien Prince from another world."
Maar dat is begin jaren 80.
Ik zat toch meteen te denken aan My Secret Identity. De hoofdrolspeler noemde zichzelf daarin Ultraman. Verder kan ik me alleen nog maar herinneren dat Jerry O'Connell de hoofdrol speelde, en kon vliegen maar spuitbussen nodig had om ook echt vooruit te komen.1980Wouter schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 06:13:
Ik ben ook op zoek naar een serie die ik vroeger keek maar tot op heden niets van kan terugvinden.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Dan zal het die inderdaad toch zijn. 😁 ik ga binnenkort maar eens een serie kijken 👍🏻Robtimus schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:06:
[...]
Ik zat toch meteen te denken aan My Secret Identity. De hoofdrolspeler noemde zichzelf daarin Ultraman. Verder kan ik me alleen nog maar herinneren dat Jerry O'Connell de hoofdrol speelde, en kon vliegen maar spuitbussen nodig had om ook echt vooruit te komen.
Eerste gedachte, kan het deze zijn: Cabin in the Woodssilverball schreef op zondag 31 december 2023 @ 01:13:
Gezocht
Deze film heb ik als pakweg 12 jarige, dus ongeveer 2011 een keer gezien. Het lijkt mij steeds met wat trefwoorden vrij makkelijk te vinden maar ik ben er nooit achter gekomen. Wellicht heb ik er dus onderhand allerlei dingen bijbedacht of verdraaid maar ik doe graag toch een poging:
Een groepje mensen raakt verdwaald in een bos, geloof ik. Daardoor komen ze uiteindelijk in één of andere ondergrondse bunker (?) terecht waar ze niet meer uit kunnen komen.
In die bunker vinden ze een kerel, ik dacht kaal met allerlei snoertjes aan hem verbonden of in ieder geval afwijkend en eng, in een stoel in een grote ruimte. Ook vinden ze een observatiehok met allerlei beeldschermen waarvanuit deze meneer bestudeerd werd. Ze vonden ook videotapes van een stel die deze man een tijd bestudeerd hebben die langzamerhand doordraaien met z'n tweeën.
Uiteindelijk bleek geloof ik de enge man in de stoel iedereen te terroriseren (in hun slaap?). Uiteindelijk stond de enge man aan het einde van de film en zette de achtervolging in.
Ik zoek deze film omdat mijn vader toen zo erg schrok dat hij van de bank viel met een bord eten.Dat wil ik hem graag nog eens aan herinneren.
wat details
- Volgens mij had die 'enge vent' z'n tong bewerkt met een scheermesje in z'n jeugd o.i.d.
- er is daar dus een observatie ruimte binnen en in ieder geval een soort badkamer / wasruimte
- de film cut veelvuldig terug naar de ruimte met de meneer, waar hij roerloos zit. Je hoort dan wat synthesizer tonen die kwa pitch steeds verlaagd
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Het plot weet ik niet meer zo goed, maar wel aantal details.
Aan het begin van de film krijgt de hoofdpersoon een soort sportauto (vanuit een organisatie of overheid meen ik) waar duidelijk wat high tech mee is. Vervolgens rijdt hij deze auto wat later in een oplegger van een vrachtwagen (welke volgens mij rijdende is) om vervolgens naar voren de vrachwagen in te schuiven. De vrachtwagen vormt daarna om naar een vecht robot.
Aan het einde komt hij met deze robot in een basis, of ruimte station of zo, waar allemaal laserstralen de doorgang verdedingen. De robot transformeert op dit moment weer terug naar een vrachtwagen en vervolgens kan de hoofdpersoon ontsnappen doordat de auto weer uit de vrachtwagen komt om uiteindelijk succesvol de basis/station te vernietigen.
Helaas zijn de zoektermen nogal genieriek met vrachtwagen en transformeren dat je telkens op transformers uit komt. Tevens schijnt het vaker voor te komen dat mensen aangereden worden in (anime) films om het plot vorm te geven (dus car drives into truck werkt ook niet zo lekker).
Ik denk dat het uit de laat jaren 80 zal komen, al kan het ook begin jaren 90 zijn. In ieder geval ouder dan 1994.
Ondanks de wat wazige omschrijving hoop ik dat iemand een idee heeft wat het is geweest dat ik toen gezien heb.
Tot het transformeren dacht ik aan Knightrider of M.A.S.K., maar dat past niet bij de rest van de omschrijving. Ik ben benieuwd of iemand je uiteindelijk kan helpen.Aragnut schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:16:
Ik zoek een animatie film die ik ooit begin jaren 90 op tv heb gezien.
Het plot weet ik niet meer zo goed, maar wel aantal details.
Aan het begin van de film krijgt de hoofdpersoon een soort sportauto (vanuit een organisatie of overheid meen ik) waar duidelijk wat high tech mee is. Vervolgens rijdt hij deze auto wat later in een oplegger van een vrachtwagen (welke volgens mij rijdende is) om vervolgens naar voren de vrachwagen in te schuiven. De vrachtwagen vormt daarna om naar een vecht robot.
Aan het einde komt hij met deze robot in een basis, of ruimte station of zo, waar allemaal laserstralen de doorgang verdedingen. De robot transformeert op dit moment weer terug naar een vrachtwagen en vervolgens kan de hoofdpersoon ontsnappen doordat de auto weer uit de vrachtwagen komt om uiteindelijk succesvol de basis/station te vernietigen.
Helaas zijn de zoektermen nogal genieriek met vrachtwagen en transformeren dat je telkens op transformers uit komt. Tevens schijnt het vaker voor te komen dat mensen aangereden worden in (anime) films om het plot vorm te geven (dus car drives into truck werkt ook niet zo lekker).
Ik denk dat het uit de laat jaren 80 zal komen, al kan het ook begin jaren 90 zijn. In ieder geval ouder dan 1994.
Ondanks de wat wazige omschrijving hoop ik dat iemand een idee heeft wat het is geweest dat ik toen gezien heb.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Chatgpt:silverball schreef op zondag 31 december 2023 @ 01:13:
Gezocht
Deze film heb ik als pakweg 12 jarige....
De beschrijving die je geeft, doet me denken aan een horrorfilm, maar er is niet direct een specifieke film die precies overeenkomt met alle details die je noemt. De elementen van een groep mensen die verdwaalt in een bos en een ondergrondse bunker met een kaal, eng persoon verbonden aan snoeren, doen denken aan een mix van verschillende horror- en thrillerfilms.
De verwijzing naar een personage dat enigszins lijkt op het monster uit "Pan's Labyrinth" en de aanwezigheid van een observatieruimte met beeldschermen suggereren een film met zowel bovennatuurlijke als psychologische horror-elementen. De terugkerende scènes waarin een personage roerloos zit in een kamer met synthesizer tonen die van pitch veranderen, draagt bij aan een onheilspellende sfeer.
Een paar films die enigszins overeenkomen met sommige elementen van je beschrijving zijn:
"The Blair Witch Project" (1999) - Een film over een groepje dat verdwaalt in een bos, hoewel het niet helemaal overeenkomt met de rest van je beschrijving.
"Cabin in the Woods" (2012) - Bevat een ondergrondse faciliteit en een groep mensen die geobserveerd worden, maar mist het specifieke personage dat je beschrijft.
"As Above, So Below" (2014) - Over een groep die verdwaalt in catacomben (ondergrondse tunnels), maar komt niet volledig overeen met je beschrijving.
Echter, geen van deze films lijkt precies te passen bij de volledige beschrijving die je hebt gegeven. Het is mogelijk dat de film die je zoekt wat obscuurder is of elementen bevat die uniek zijn en niet direct herkenbaar zijn in meer bekende films. Als je meer details kunt verstrekken, zoals acteurs, de releaseperiode van de film, of specifieke dialogen, kan dat helpen bij het verder identificeren van de film.
Ik ben ook wel benieuwd welke film dit is. Kom op jongens en meisjes!
The Banshee chapter?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Tnx. Het is niet the banshee chapter, kan ook niet echt kwa jaartal. Alle chatgpt films heb ik gezien en zijn ze ook niet helaas.Dinictus208 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:43:
[...]
Chatgpt:
De beschrijving die je geeft, doet me denken aan een horrorfilm, maar er is niet direct een specifieke film die precies overeenkomt met alle details die je noemt. De elementen van een groep mensen die verdwaalt in een bos en een ondergrondse bunker met een kaal, eng persoon verbonden aan snoeren, doen denken aan een mix van verschillende horror- en thrillerfilms.
De verwijzing naar een personage dat enigszins lijkt op het monster uit "Pan's Labyrinth" en de aanwezigheid van een observatieruimte met beeldschermen suggereren een film met zowel bovennatuurlijke als psychologische horror-elementen. De terugkerende scènes waarin een personage roerloos zit in een kamer met synthesizer tonen die van pitch veranderen, draagt bij aan een onheilspellende sfeer.
Een paar films die enigszins overeenkomen met sommige elementen van je beschrijving zijn:
"The Blair Witch Project" (1999) - Een film over een groepje dat verdwaalt in een bos, hoewel het niet helemaal overeenkomt met de rest van je beschrijving.
"Cabin in the Woods" (2012) - Bevat een ondergrondse faciliteit en een groep mensen die geobserveerd worden, maar mist het specifieke personage dat je beschrijft.
"As Above, So Below" (2014) - Over een groep die verdwaalt in catacomben (ondergrondse tunnels), maar komt niet volledig overeen met je beschrijving.
Echter, geen van deze films lijkt precies te passen bij de volledige beschrijving die je hebt gegeven. Het is mogelijk dat de film die je zoekt wat obscuurder is of elementen bevat die uniek zijn en niet direct herkenbaar zijn in meer bekende films. Als je meer details kunt verstrekken, zoals acteurs, de releaseperiode van de film, of specifieke dialogen, kan dat helpen bij het verder identificeren van de film.
Ik ben ook wel benieuwd welke film dit is. Kom op jongens en meisjes!
The Banshee chapter?
Is het niet The Silence of the Lambs toevallig?silverball schreef op zondag 31 december 2023 @ 01:13:
Gezocht
Ik zoek deze film omdat mijn vader toen zo erg schrok dat hij van de bank viel met een bord eten.Dat wil ik hem graag nog eens aan herinneren.
wat details
PSN: Alvanosa
[ Voor 12% gewijzigd door silverball op 26-02-2024 15:07 ]
Misschien kan het doorlezen van deze lijst je helpen: Wikipedia: List of horror films of 2011silverball schreef op zondag 31 december 2023 @ 01:13:
Gezocht
Deze film heb ik als pakweg 12 jarige, dus ongeveer 2011 een keer gezien.
En ja, er is ook een 2010 en 2012 versie.
The Descent; Cabin Fever; of the Divide? Mogelijk The Orphanage, ook zo’n lelijk monster.silverball schreef op zondag 31 december 2023 @ 01:13:
Gezocht
wat details
Herinner je je een specifieke scène? Dat maakt het wel makkelijker.
Met de referenties naar de vele films kan het ook best een spoof film zijn.
Ik kan me totaal niets herinneren van het verhaal, maar alleen het concept staat me helder voor de geest. Iemand enig idee hoe deze “film” heet?
[ Voor 8% gewijzigd door D-Three op 17-04-2024 22:20 ]
Ik zoek een film met een bepaalde scene waarin een motor door vuur rijd om te vluchten voor uuh ja vuur.
Ik kwam vroeger als klein kind een keer beneden en mijn pa keek naar die film op tv. Dus het moet waarschijnlijk voor het jaar 2000 zijn geweest.
Ik weet nog dat het ging over een man die zijn motor in huis of in de woonkamer of op de 1e verdieping had staan. Hij stond in ieder geval letterlijk in huis. En op den duur stond alles in brand en wou die man heel graag zijn motor nog redden en op den duur volgde een scene had hij half door vuur reed om aan de vlammen te ontkomen.
Oh en de 2e film die ik zoek heb ik al helemaal weinig info over. Daar heb ik ooit eens 1 scene van gezien en dat ging over een pratende auto (geen kitt/herby/Christine) en dat waren luxe sportauto's.
Ook niet de KITT uit IMDB: Knight Rider 2000 (TV Movie 1991), IMDB: Knight Rider (TV Series 2008–2009) en/of spinoff IMDB: Team Knight Rider (TV Series 1997–1998)? Daar komen andere modellen auto's voorbij dan de bekende Pontiac Firebird Trans-Am.kaasaanfiets schreef op zondag 21 april 2024 @ 00:09:
Oh en de 2e film die ik zoek heb ik al helemaal weinig info over. Daar heb ik ooit eens 1 scene van gezien en dat ging over een pratende auto (geen kitt/herby/Christine) en dat waren luxe sportauto's.
De enige andere pratende auto's die zo in mij opkomen zijn de Transformers.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Was dat niet een aflevering van Renegade?kaasaanfiets schreef op zondag 21 april 2024 @ 00:09:
Gezocht:
Ik zoek een film met een bepaalde scene waarin een motor door vuur rijd om te vluchten voor uuh ja vuur.
Ik kwam vroeger als klein kind een keer beneden en mijn pa keek naar die film op tv. Dus het moet waarschijnlijk voor het jaar 2000 zijn geweest.
Ik weet nog dat het ging over een man die zijn motor in huis of in de woonkamer of op de 1e verdieping had staan. Hij stond in ieder geval letterlijk in huis. En op den duur stond alles in brand en wou die man heel graag zijn motor nog redden en op den duur volgde een scene had hij half door vuur reed om aan de vlammen te ontkomen.
Ik heb zelf ook nog een vraag mbt twee films. Het is niet dat ik ze heel erg nodig wil zien, maar ze zitten in mijn hoofd en ik wil dat gefixt hebben
Film 1:
Speelt zich af ergens in de toekomst. Setting is een ruimteschip (volgens mij). Twee mannen zijn ergens mij bezig, volgens mij reparaties. Of ze vliegen rond, ik weet het echt niet meer. Eéntje luistert naar een flinke portie thrash/black/deathmetal. Waarbij de ander zegt "are you listening to classical music again?".
De film is niet zo heel oud geloof ik. Dacht eerst dat het een Guardians of the Galaxy was maar ik kan dat nergens terugvinden. Of ik kan niet goed zoeken
Film 2:
Ergens in de beginjaren '90 gezien. Het was zo'n typische RTL4 woensdagavond dramafilm. De film zef had het volgende plot:
Een man gaat vreemd en dat komt aan het licht. Maar dan wordt hij dood aangetroffen (neergeschoten). Eerst wordt de maitresse verdacht en daarna zijn (echte) vrouw. Die volgorde kan ik mis hebben trouwens, maar dat terzijde.
Tijdens de rechtszaak wordt de zoon opgevoerd als getuige. Hij beweert dat hij de auto van de vrouw 's nachts zag wegrijden toen hij wakker schrok van het schot. Nadat de advocaat vraagt of hij meteen naar het raam liep, geeft de jongen daar bevestigend antwoord op. Op de vervolgvraag of de jongen ook zijn bril op had kan hij geen antwoord geven. Vervolgens vraagt de advocaat of hij zijn bril wil afdoen en een kenteken (geschreven op een stukje papier) kan oplezen. Omdat de jongen bijzonder slechtziend is, kan hij dat niet.
Hij geeft dan toe dat hij zelf zijn vader heeft neergeschoten en de maitresse wilde framen. Dit omdat ze zijn moeder verdriet deden. De film houdt dan min of meer ook op, met als laatste scene dat de jongen wordt afgevoerd.
Wellicht heb ik het plot niet helemaal helder maar dit zijn de grote lijnen. Weet iemand wellicht welke film dit was?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vermoed dat je Star Trek Beyond bedoeld, fragment: YouTube: Star Trek Beyond (2016) - Sabotage Scene (8/10) | MovieclipsVrijdag schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:45:
Film 1:
Speelt zich af ergens in de toekomst. Setting is een ruimteschip (volgens mij). Twee mannen zijn ergens mij bezig, volgens mij reparaties. Of ze vliegen rond, ik weet het echt niet meer. Eéntje luistert naar een flinke portie thrash/black/deathmetal. Waarbij de ander zegt "are you listening to classical music again?".
De film is niet zo heel oud geloof ik. Dacht eerst dat het een Guardians of the Galaxy was maar ik kan dat nergens terugvinden. Of ik kan niet goed zoeken
IMDB: Underground (2011)silverball schreef op zondag 31 december 2023 @ 01:13:
Gezocht
wat details
Ik herinner mij er niet veel van en weet ook het plot niet meer. Wat ik wel weet is dat het hoofdpersonage ijshockey speelde in de serie voor FC Anderlecht. Verder was er iets met een opa op een oud schilderij en een molen.
Verder ben ik totaal clueless, maar ik heb er toentertijd erg van genoten. Wie weet raad?
Over een man die zou ontvoerd zijn ik vermoed door een taxi en in een cell werd gezet met vermoedelijk een bijbel of handleiding de ontvoerder traint hem zodat hij hem zal helpen gerechtigheid te brengen op de weg
In de cel traint de man en word zo vrij sterk en heel gerechtigd
Dat is zowat ik ervan weet
Weet iemand iets van naam ????
...
Alvast bedankt
Rob
Heeft het Steven Seagal of zo in de hoofdrol, welke taal, hoe oud?
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 19-06-2024 22:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Google translate? Kan je het in je eigen woorden verduidelijken?tendoryu schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:15:
Mijn vraag gaat over een film een actie film
Over een man die zou ontvoerd zijn ik vermoed door een taxi en in een cell werd gezet met vermoedelijk een bijbel of handleiding de ontvoerder traint hem zodat hij hem zal helpen gerechtigheid te brengen op de weg
In de cel traint de man en word zo vrij sterk en heel gerechtigd
Dat is zowat ik ervan weet
Weet iemand iets van naam ????
...
Alvast bedankt
Rob
Dit klinkt als 1 vd moderne star Trek films. Waar ze sabotage van de beastie boys (dat is geen metal 😡) draaien waarna de vraag van klassiek komt.Vrijdag schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:45:
[...]
Was dat niet een aflevering van Renegade?
[YouTube: Renegade Theme - Intro]
Ik heb zelf ook nog een vraag mbt twee films. Het is niet dat ik ze heel erg nodig wil zien, maar ze zitten in mijn hoofd en ik wil dat gefixt hebben
Film 1:
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Vrijdag schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:45:
[...]
Film 1:
Klopt, zit zelfs in 2 Star Trek films. Zie Wikipedia: Sabotage (Beastie Boys song)Dwarlorf schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:09:
[...]
Dit klinkt als 1 vd moderne star Trek films. Waar ze sabotage van de beastie boys (dat is geen metal 😡) draaien waarna de vraag van klassiek komt.
En dat is zeker geen metal, maar wel heerlijke raprock.
Bedoel je Children of the Dog Star (in Nederland "Het Kolob Mysterie" genaamd)?_Uploader_ schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:59:

Haar oom en tante denken dat het een onderdeel van een vliegtuig is, dat in de tweede wereldoorlog in het moeras is neergestort.
Gretchen vindt echter een schilderij van honderd jaar oud waar de windvaan ook al op staat. Ze raakt geobsedeerd door het ding, en merkt dat het op haar reageert. Als zij de windvaan aanraakt, valt apparatuur (zoals auto's) in de buurt uit.
Samen met tee jongens uit het dorp gaat ze op zoek naar de oorsprong van de windvaan, en de drie kinderen ontdekken in een moeras in de buurt nog meer vreemde objecten. Uiteindelijk blijken de windvaan en de objecten uit het moeras onderdelen te zijn van één van een vloot van drie buitenaardse sondes, die op pad was gestuurd om de mensen te helpen met hun ontwikkeling.
De serie is geproduceerd in 1984 door Television New Zealand (TVNZ) en ook in Europa uitgezonden. Het is geschreven door Ken Catran en geregiseerd door Chris Bailey, die samen eerder ook al de TV-versie van Under The Mountain ("Moddermonsters" in Nederland) maakten.
EDIT: de serie staat op YT: YouTube: Children of the Dog Star - Episode 1 - The Brass daisy
Leuke weetjes:
Het verhaal van Children of the Dog Star is bedacht door Marie Stuttard, en later door haar bewerkt tot kinderboek. De serie was er dus eerder dan het boek.
Sarah Dunn, de actrice die de hoofdrol (Gretchen) speelt, werkt tegenwoordig als ontwerper van filmsets en heeft onder andere meegewerkt aan de live-action versie van Disney's Mulan.
[ Voor 10% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 20-06-2024 09:33 ]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
MatHack schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:57:
[...]
Ik vermoed dat je Star Trek Beyond bedoeld, fragment: YouTube: Star Trek Beyond (2016) - Sabotage Scene (8/10) | Movieclips
Dwarlorf schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:09:
[...]
Dit klinkt als 1 vd moderne star Trek films. Waar ze sabotage van de beastie boys (dat is geen metal 😡) draaien waarna de vraag van klassiek komt.
Dankjulliewel! Het was inderdaad Star Trek!Pat911 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 08:35:
[...]
[...]
Klopt, zit zelfs in 2 Star Trek films. Zie Wikipedia: Sabotage (Beastie Boys song)
En dat is zeker geen metal, maar wel heerlijke raprock.
Gek, ik kan me niet herinneren dat ik deze films daadwerkelijk heb gezien, ik ben niet echt een Star Trek fan. Wellicht ooit het fragment ergens tegengekomen of gezien bij iemand anders.
Metal was het inderdaad niet. Wel een tof nummer, dat zeker!
Dat vond ik zo'n toffe serie vroeger! Best spannend ookHeroic_Nonsense schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:05:
[...]
De serie is geproduceerd in 1984 door Television New Zealand (TVNZ) en ook in Europa uitgezonden. Het is geschreven door Ken Catran en geregiseerd door Chris Bailey, die samen eerder ook al de TV-versie van Under The Mountain ("Moddermonsters" in Nederland) maakten.
Zeker - ik keek die serie op de BBC in de jaren 80 en het heeft best een indruk achtergelaten. Net als Children of the Dog Star's zusterserie Under the Mountain (die in Nederland veel bekender is), en Britse jeugdseries als Children of the Stones, Blake's 7 en Dr. Who).Vrijdag schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:31:
[...]
Dat vond ik zo'n toffe serie vroeger! Best spannend ook
Maar mijn echte passie is en blijft C/o the Bartons (zie sig). Totaal niet eng maar stiekem veel beter geschreven en vooral beter geacteerd
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Ja dat is ook voor mij een blast from the past. Er zaten toch slakachtige wezens in ofzo?Vrijdag schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:31:
[...]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee, dat is zusterserie “Under the Mountain”.Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juli 2024 @ 17:24:
[...]
Ja dat is ook voor mij een blast from the past. Er zaten toch slakachtige wezens in ofzo?
In Under the Mountain (Moddermonsters in Nederland) had je inderdaad wel een soort wezens die nog het meeste leken op een bewegende molshoop van rottende takken en wortels, aarde en slijm. Als ik het me goed kan herinneren.Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juli 2024 @ 17:24:
[...]
Ja dat is ook voor mij een blast from the past. Er zaten toch slakachtige wezens in ofzo?
De mensvorm ging slijm zweten als ze boos waren, zo herinner ik het me in elk geval.
Mijn eerste gedachte was "Sammy's Super T-shirt" maar dit was begin '80 en zeker geen begin '90.1980Wouter schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 06:13:
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.
The Secret world of Alex Mack misschien? Die serie komt uit 1994. Alex is echter een meisje.1980Wouter schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 06:13:
Maarre... zeker weten niet My Secret Identity? Het hoofdpersonage noemde zich in die serie "Ultraman" namelijk.
Hij kon 'zweven' (maar niet vliegen - hij moest zich voortbewegen met de druk uit spuitbussen als thrusters). Hij was onkwetsbaar, wat vooral vervelend was in het dagelijkse leven (naalden voor inentingen kwamen niet door zijn huid). Hij was ook supersnel (handig om je kamer op te ruimen).
My Secret Identity werd van 1989 tot en met 1991 uitgezonden op RTL4 (als losstaande serie - niet als onderdeel van Telekids). Het was één van de eerste series op die zender.
EDIT: reply op de verkeerde persoon - sorry @Theo74!
[ Voor 60% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 15-07-2024 15:10 ]
Geen idee of je nog op zoek bent naar deze serie, maar zag zojuist een andere suggestie voorbijkomen.1980Wouter schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 06:13:
De serie waar ik aan moest denken is Kyle XY
https://m.imdb.com/title/tt0756509/
Uit 2004 dus wel iets jonger, maar qua feeling heeft het wel iets weg van jaren 80-90
Larissa OleynikHeroic_Nonsense schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:14:
[...]
The Secret world of Alex Mack misschien? Die serie komt uit 1994. Alex is echter een meisje.
...die 13 jaar was toen de serie begon en 17 toen hij eindigde
Ze was overigens ook leuk in 10 things i hate about you.
Als de moddermonsters vroeger op tv was dan ging ik altijd buiten spelen, was te spannend voor mijVrijdag schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:31:
[...]
Hail to the king baby!
Malfunctions schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:16:
Ze was overigens ook leuk in 10 things i hate about you.
Die rechtse van haar

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 17-07-2024 16:41 ]
Oscar Wilde
- Het is een Amerikaanse film (taal is in ieder geval Engels)
- Het gaat over een vrouw die in een groot afgelegen huis (bij een strand?) alleen thuis is. Haar man is op zakenreis of in ieder geval weg.
- Op een gegeven moment valt de stroom uit en vindt ze iemand die zich in een kledingkast/walk-in-closet had verstopt. Deze jongen heeft echter geen kwaad in de zin (volgens mij is het een fan of zo?) en ze schopt hem het huis uit
- Een politieman arriveert op een gegeven moment, maar na een tijdje komt de vrouw erachter dat het geen echte politieagent is dankzij de jongen die nog buiten rondzwerft. Hij schrijft op het raam 'Not a policeman', en zij weet het net op tijd weg te vegen (het is beslagen raam in wintertijd) voordat de neppe politieman het ziet.
- Haar man belt op de voicemail als reactie op haar eerdere angstige telefoontjes en zegt dat als ze zich veiliger wil voelen hij ergens een pistool heeft liggen. De neppe politieman gaat ernaar op zoek
- De grote plottwist is dat haar man de neppe politieman heeft ingehuurd om haar te vermoorden.
Nog wat losse dingen die ik mij herinner:
- Op een gegeven moment steekt de neppe politieman zijn hand in de gootsteen - in Amerika hebben ze in de afvoer zo'n vernsipperaar - en de vrouw zet het aan
- De vrouw ziet op een gegeven moment op een tv hoe haar hondje wordt gedood op het strand
- Het eindigt heel random met een man die de trap afloopt in het huis. Een man die de hele film niet tevoorschijn is gekomen, of misschien alleen in het begin van de film is geweest. Ik weet het niet meer precies
- Het zou kunnen dat haar man een bekende schrijver is en dat die jongen fan van hem is en daardoor in het huis was, maar dit weet ik ook niet 100% zeker meer
[ Voor 3% gewijzigd door Demi2214 op 29-07-2024 12:33 ]
In eerste instantie dacht ik aan "willow" maar daar zitten onderstaande scenes niet in.
Ik heb deze film voor het laatst gezien toen ik 8 of 10 was (nu 37).
Ik herinner mij scenes als:
1. Een willow-gedaante-achtig iemand heeft een toverstokje. Op gegeven moment komt hij terecht in een ijsgrot met bevroren feeën of tovenaressen. Hij doet iets waardoor ze ontdooien (en duwen een ijsstuk weg bij hun gezicht). Willow-esque word daarna zelf bevroren (een vloek?)
2. Scene met een dinosaurus achtig iets (brachiosaurus)
The Great Land of Small uit 1987 misschien?jellybrah schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:34:
Ik heb er één die ik al jaren zoek
In eerste instantie dacht ik aan "willow" maar daar zitten onderstaande scenes niet in.
Ik heb deze film voor het laatst gezien toen ik 8 of 10 was (nu 37).
Ik herinner mij scenes als:
1. Een willow-gedaante-achtig iemand heeft een toverstokje. Op gegeven moment komt hij terecht in een ijsgrot met bevroren feeën of tovenaressen. Hij doet iets waardoor ze ontdooien (en duwen een ijsstuk weg bij hun gezicht). Willow-esque word daarna zelf bevroren (een vloek?)
2. Scene met een dinosaurus achtig iets (brachiosaurus)
YouTube: Great Land Of Small (Small Clip)
- school of militaire? Academy met jongeren
- aan het einde van de film is er een loop wedstrijd
- twee groepen strijden tegen elkaar
- het is een loop wedstrijd door het veld/natuur
- ze kunnen elkaar af gooien met verf(ballonnen?)
- en ze moeten eerst een of de vlag veroveren (van de tegenpartij
- deze vlag moet naar de finish lijn
- het wordt een close finish waarbij de winnaar zig springend over de lijn stort.
Volgens mij zaten er elementen in van een campus, maar weet t niet zeker.
De teams zijn gemixt met jongens en meisjes, ze zijn geen pubers meer.
Ze spannen onderling samen tijdens de wedstrijd om bv de ander in de val te lokken en met verf af te gooien.
er staat een achtbaan en een man met een telefoonhoorn op zijn oor.
ChatGPT gokt dat je mogelijk Rollercoaster uit 1977 (trailer) bedoelt.Farabi schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:17:
ik zoek denk ik een jaren 60 of 70 film. ik ken alleen de kaft nog uit mijn hoofd.
er staat een achtbaan en een man met een telefoonhoorn op zijn oor.
The devil is in the details.
Hahn schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:20:
[...]
ChatGPT gokt dat je mogelijk Rollercoaster uit 1977 (trailer) bedoelt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WHiFVTHKQbkRpKhfGdXVrLUc.jpg?f=user_large)
Snap ik.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nou, met zwarte kaft dan:Farabi schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:30:
nee, het was een zwarte kaft. met een nerveuze man erop.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l8c3PegNmccRg2B3ZfwHHAMy.jpg?f=user_large)
Rechts onderin staat een man met telefoon aan z'n oor. Alleen geen idee of ie er nerveus uit ziet

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Daar staan er zelfs 3 op met telefoon aan het oor
dit komt erg in de buurt inderdaad. die man leekt wel sprekend op hitchcock in mijn geheugen, apart dat hij ook in de productie zit. ik was nog maar 6Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:34:
[...]
Nou, met zwarte kaft dan:
[Afbeelding]
Rechts onderin staat een man met telefoon aan z'n oor. Alleen geen idee of ie er nerveus uit ziet
kan natuurlijk zijn dat de nederlandse VHS band een ander soort kaft had.
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 16-08-2024 13:55 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Die titel zegt me wel wat, maar of het hem is?Arunia schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 22:48:
@AW_Bos was dat niet Clear and Present Danger? Maar die is een stuk ouder.
Klinkt als Vantage Point (2008).AW_Bos schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 22:47:
Iemand die zoiets zich kan herinneren?
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
En aan de hand van de trailer zeg ik dat dat 'm is!
De film gaat over een pasgetrouwd koppel die op huwelijksreis gaat naar een bos/resort dat afgelegen ligt.
Hier worden ze beide ontvoerd en naar een of andere creepy hut/grot gebracht.
Je zag verschillende glaze potten met dode babytjes in omdat de ontvoerster geen kindjes kon voldragen.
Hiervoor had ze dus het koppel ontvoerd, dat was hun “opdracht” alleen wisten ze niet dat zij al zwanger was.
Het is een horrorfilm.
Ik heb nog niets gevonden wat erop lijkt waardoor ik nu hopeloos opzoek ben
Heb heel het internet al afgezocht
Help aub!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
nog geen jaar oud, dacht ik
Heet iets als "miserable creature"
gaat over een gemaakte vrouw.
diepe, serieuze film, had ik begrepen.
Kan hem niet vinden met google ...
Poor thing? Of the artificial girl?zetje01 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:59:
Ik zoek de naam van een film.
Iets als gemaakte vrouw zou ik ook denken aan splice is wel wat ouder of ex machina.
[ Voor 13% gewijzigd door 42dpi op 16-10-2024 01:03 ]
Si vis pacem, para bellum
Gemaakte vrouw op welke manier, robot of iets anders, soort pop ?zetje01 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:59:
Ik zoek de naam van een film.
Ex Machina (2015)
Alita: Battle Angel (2019)
I Am Mother (2019)
M3GAN (2022)
The Artifice Girl (2022)
rιsιng froϻ oμr fαctoriϵs ... Ψϵ ϻμsτ αll ηoω pαrtαke ιn the Τϵchπology οϝ Ρϵαcϵ ... ϻαrchιng forωαrd ιηto oμr fμtμre
EDIT: Wifelike kan het ook nog zijn.
En de controversiële (want minderjarig naakt) Duitse film The trouble with being born (2020) is er ook nog. Die gaat over een robotmeisje (deze film classificeert wel als diep en serieus overigens).
@42dpi "The Articificial Girl" moet "The Artifice Girl" zijn (anders vind je die film niet op Google).
Vorig jaar is ook nog de min-of-meer-geflopte blockbuster "The Creator" in de bios geweest. Dat gaat over een robotjongetje.
[ Voor 90% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 16-10-2024 08:03 ]
Dank jullie;
Poor Things was het dus.
(miserable creature)
Bedankt!
Man staat in file, krijgt zijn ontbijt niet meer bij een fast food restaurant en het excaleert heerlijk.
Falling Downfranssie schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:08:
Mijn vriendin had laatst een zeer Grumpy dag, dus ik wilde haar een film laten zien, ik denk uit de jaren ' 90 waarin iemand een zeer zware dag heeft maar ik kom niet meer op de naam.
Man staat in file, krijgt zijn ontbijt niet meer bij een fast food restaurant en het excaleert heerlijk.
IMDB: Falling Down (1993)
mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k