Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe heet deze film? Deel 2 Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Redsandro
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
Ik zoek een Russische film, heb alleen een screenshot en een stukje uitleg. Wie heeft enig idee?
quote:
Phaerion schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:20:
[...]

Ondertussen heeft de familie Bush hun eigen feestje. :P
Dat is van een Russische film, en die film zoek ik!

Google helpt niet.

Uitleg van een vriendin van mij:
quote:
I remember it's about a young girl from "far village" of russia, who moved to "big city" for earning money or something, and in this picture is her family - dad, alcoholic, mom, who went totally mad, cause of such fucked up life. And eventually this girl was engaged is some kind of prostitution business in the big city

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
ad patat schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:30:
Ben al jaren opzoek naar hoe het heette,

Het was een serie met ridders, maar wel futuristisch. Je had dan het goede en slechte kamp.

weet niet meer op welke zender het was
HE-MAN !

of

Tekenfilm / live action / anime. echte ridders of jediknights. Jaartal. beetje beschrijving van de karakters/sfeer.
Dat soort dingen willen wel eens helpen :)

heuveltje wijzigde deze reactie 15-05-2013 23:41 (15%)

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 04-11 14:36
quote:
ad patat schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:30:
Ben al jaren opzoek naar hoe het heette,

Het was een serie met ridders, maar wel futuristisch. Je had dan het goede en slechte kamp.
volgens mij zat er veel zwart in de pakken. Volgensmij was het nog in de tijd van foxkids en werd het op een volwassen zender uitgezonden.

weet niet meer op welke zender het was
Visionaries?
Wikipedia: Visionaries: Knights of the Magical Light

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wikipedia: Hoe overleef ik mezelf? (film) ?

Raven wijzigde deze reactie 07-07-2013 22:21 (27%)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Lord_Salo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11-11 15:59
quote:
meintje schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:02:
Ik wil toch eens een poging wagen. Heel lang geleden een paar scenes gezien, het is denk ik een film uit de jaren 90.
In de scenes zijn 2 personen die door een soort van matrix achtige aansluiting in hun nek, in een soort van dromen/fantasie omgeving terecht komen. Volgens mij gebruiken ze deze wereld als een soort van vluchtweg. In de realiteit zijn ze óf op de vlucht voor iemand/organisatie óf ze zijn verslaafd aan de pracht en praal van de dromen/fantasie omgeving.

Ik ben er stellig van overtuigd dat Sandra Bullock in deze film speelt, maar als ik al haar titels op IMDB door kijk vind ik niks wat er op lijkt.
Omschrijving waar jij het overhebt "n soort van matrix achtige aansluiting in hun nek, in een soort van dromen/fantasie omgeving terecht komen" moest ik aan Sleep Dealer denken, maar dit is een film uit 2008. Sandra Bullock speelt iedergeval niet in. :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20-11 06:26

TK: Lenzers LEW102 horloge

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17:29

Maar goed, hap hap...
Speed en Star Wars

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:26

Vaal

Van Binsbergen, lul!

Ik zoek de film waar deze still uit komt:

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:13

Safaci

Transhumanist

Ik ben op zoek naar een oude jaren 90 B-film. Plot gaat als volgt:

Een groep mensen strand (met een vliegtuig op een vliegveld?) op een (zo goed als onbewoond) eiland. Vervolgens zien ze in de verte iets groots aankomen. Het is een groep van zwarte Pacmans en ze eten alles op.

Ik weet het, het slaat nergens op, maar ben toch benieuwd welke film dit is.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Tallguy
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Die helicopters? Van ID4 (independence day)

specs | 3360wP met SE3000

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11:28
Kingpin uit 1996

edit :

mercapto wijzigde deze reactie 14-11-2014 22:19 (76%)

• Mentalist
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mentalist

[avdD]

Dit is geen film maar naar wat hij zelf zegt is er wel een DVD van en ik weet niet waar ik het anders moet vragen. :P Deze komiek zag ik een paar dagen terug op Comedy Central. Hij is Brits en als ik een fragment upload naar YT krijg ik een Viacom error. Hij zei helaas niet zijn naam op het eind.

Wie o wie is dit?

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

• Mentalist
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mentalist

[avdD]

quote:
Thanks. Op tvgids.nl stond nog 2011 als jaartal dus ik heb de performers van 2010 en 2011 opgezocht. Van Wikipedia: The Half Hour heb ik 2012 nog bekeken. Maar nog steeds niets gevonden. :?

Alle Amerikanen sla ik meteen over, er staat maar een handjevol Britten op die lijst en die lijken er totaal niet op als ik Google images mag geloven. (of het moet zo zijn dat Google images geen enkele foto van 'm heeft, maar dat lijkt me sterk) Het zou me ook niet verbazen als hij helemaal niet is uitgezonden op Comedy Central US, Amerikanen hebben toch een ander gevoel voor humor. :P Deze gast is qua stijl een beetje te vergelijken met Theo Maassen, ik weet niet of dat Amerikanen dat leuk vinden. :P

Ergens in de achtergrond staan de letters "RH" of "BH", maar of dat zijn initialen zijn of dat die letters gewoon bij de zaal horen en niks met de show te maken hebben is onduidelijk.

Mentalist wijzigde deze reactie 16-07-2015 03:06 (25%)

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

• Mark.
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

quote:
Rettsu schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:49:
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een film die ik een lange, lange tijd geleden heb gezien.

Het is een actiefilm, waar een groep soldaten tegen een mythologisch wezen (Het lijkt op een Griffioen) aan het vechten zijn in (wat lijkt op) Syrie / Afghanistan. Die kant op in ieder geval.

Ik weet dat de film op RTL 7 is geweest, maar heb de film nooit meer voorbij zien komen helaas.

Weet iemand mij te helpen?

Thanks!
Misschien:

De mens wikt maar God beschikt.

• Mark.

Mark.

Defensor

Misschien

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Army of undead unicorns

Ik kwam dit plaatje in 'n post op 9gag tegen (https://9gag.com/gag/aNzzxpA) alle andere series/films vond ik goed, dus ik ben benieuwd welke film/serie dit is?

Stop intimidatie bij abortusklinieken: teken de petitie hier!

• Kalief
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07:47
Was een Popcorn Time film aan het bekijken en dit trof me als een fraai tijdsbeeld.
Quiz vraagje: uit welke film komt deze scene?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:08
quote:
semidevidra schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:54:
[...]

oh the horrorss :'( :'(
dat is hem!!!! thanks
Als je straks nu niet kan slapen, bij de Ikea hebben ze kekke nachtlampjes (toevallig heten die ook Spoka ;) )

:> ;)

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote:
urk_forever schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:13:
[...]

Een van de Tremors vervolgen? Tremors 3 misschien, die had iets van vliegende monsters.
De assblasters? :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mark.

Mark.

Defensor

quote:
Vrijdag schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:03:
[...]

Als je straks nu niet kan slapen, bij de Ikea hebben ze kekke nachtlampjes (toevallig heten die ook Spoka ;) )

:> ;)
:D Die zijn leuk. Dank voor je link en info.

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

Eens wat anders dan een vage beschrijving :P

http://i67.tinypic.com/5btybr.png

Hint voor onze pubquiz. maar niemand van onze groep kent hem.
Iemand Anders ?

heuveltje wijzigde deze reactie 03-05-2018 09:56 (8%)

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• Aardbol_23564
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17-11 10:55
Ik zoek al een tijdje een klassieke Chinese Kung fu film die ik vroeger als kind heb gezien. We konden die film vroeger nooit volledig zien omdat die niet volledig was opgenomen. Ik zou hem graag nog eens willen zien, maar ken de titel niet. Ik herinner mij enkel sommige scenes.

Wat ik er nog van weet is dat er verschillende mannen waren met outfits in een bepaalde kleur, bijvoorbeeld een in rood, een in blauw. Als kind dacht ik dat dat een soort van broers waren, drie in totaal denk ik. In het begin van de film zijn ze eerst bevriend met elkaar maar daarna worden ze bedrogen door een van hen. Er was ook zo'n typisch stereotiepe oude man met lange snor en baard die heel goed in kung fu was (en de sterkste van allemaal). Hij bleek de slechterik te zijn.

Ik denk ook, althans als ik mij niet vergis van film, dat er een scene was waar een of twee mensen tijdens de nacht binnen sluipten in een gebouw, maar betrapt zouden worden.

Ik herinner mij ook nog een scene op het einde van de film (waar de film voor ons stopte) is dat een van die "broers", die bedrieger, een graf opgroef om er een juweel of diamant of zoiets uit het skeleton te halen, nadat hij de andere twee verslagen had. Ik denk dat hij dat ding uit de schedel nam. Kort daarop werd hij geconfronteerd met die oude snorremans en verloor hij. Ik denk dat hij toen ook vast zat in de grond (snorremans had hem met een techniek in de grond geplant). Het was een windige scene

Snorremans leek wat op deze man denk ik:

https://imgur.com/etuArQX

Dit is een screenshot uit de film 10 Brothers of Shaolin, maar dat is de film niet ;)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True