Professioneel Heftruck Syndroom
Ik ben op zoek naar een film, circa 1990-2003, met kinderen met gaves enzo. 1 meisje kan doden tot leven brengen en overleeft een vlegtuigcrash.
Verwijderd
Het gaat over een zoektocht/jacht op dracula/vampier/iets soortgelijks.
Film speelt zich grotendeels af in een kasteel waar rare dingen gebeuren:
- Bloed dat van het plafond/wanden naar beneden loopt
- Bolbliksem die om een stoel heen zweven
- Bovenin het kasteel is een soort operatiekamer?
- Aan het eind van de film wordt de badguy/vampier op een kruispunt met een houten staak door zn hart om zeep geholpen.
Begin van de film begint met een leger in de verte, dus het kan in w.o. 1 of 2 afspelen.
Film is denk ik van voor 2000.
Ik heb echt geen idee.
Dracula II: Ascension
Dracula III: Legacy
Ik denk bijna dat het Dracula III: Legacy is als ik het plot lees.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QJWcsXrb_7U]
[ Voor 150% gewijzigd door Alvanosa op 02-12-2014 14:40 ]
PSN: Alvanosa
Het ligt op het puntje van m'n tong........
Verder, iemand nog een leuke kinderfilm?
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
een Frankenstein film toevallig?Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:20:
Ik ben op zoek naar een oude horror film.
- Aan het eind van de film wordt de badguy/vampier op een kruispunt met een houten staak door zn hart om zeep geholpen.
Begin van de film begint met een leger in de verte, dus het kan in w.o. 1 of 2 afspelen.
Ik heb echt geen idee.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:20:
Ik ben op zoek naar een oude horror film.
Ik heb echt geen idee.
Geen horrorfilm maar na de Frankenstein opmerking moet ik aan van Helsing denken (niet van voor 2000).
Edit: En van voor 2000 is niet per definitie oud...
[ Voor 3% gewijzigd door Sumerechny op 04-12-2014 09:35 ]
Verwijderd
Het is meer jaren 80/90 dan al de nieuwe suggesties.
Het kan best een hele onbekende obscure film zijn.
Ik heb hem één keer op tv gezien.
Hmmm.. Bram Stoker's Dracula ook niet?Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:36:
Nee van Helsing is het niet, die film ken ik wel.
Het is meer jaren 80/90 dan al de nieuwe suggesties.
Het kan best een hele onbekende obscure film zijn.
Ik heb hem één keer op tv gezien.
Edit: is het echte horror of mogelijk iets minder?
Heerlijk wat je tegenkomt tijdens zo'n zoektocht tegen kan komen; Jesus Christ Vampire Hunter
[ Voor 21% gewijzigd door Sumerechny op 04-12-2014 09:47 ]
Verwijderd
Dracula is het idd ook niet.
Ook niet één van de blade, underworld, whatever series.
Bedankt voor de suggesties, deze valt niet mee merk ik ;-)
ff offtopic, maar 'straight up' is geen drankje, maar betekend 'zonder ijs'NeFoRcE schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:31:
Ik zoek de titel van de film waarbij een scene is waarin het volgende gezegd en gedaan wordt:
Persoon 1 zegt: "Straight up?" (hij bedoelde 't drankje in Amerika).
Persoon 2 & 3 tegelijk kijken ze vervolgens omhoog.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Des te groter de uitdagingVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:55:
Het is niet persé horror, kan ook een soort avonturenfilm/indiana jones achtig zijn.
Dracula is het idd ook niet.
Ook niet één van de blade, underworld, whatever series.
Bedankt voor de suggesties, deze valt niet mee merk ik ;-)
Verwijderd
Hoofdacteurs waren denk ik een man en vrouw. Beide blank?
Ik denk dat de setting een beetje gezocht moet worden in indiana jones tijd, of eerder.
Geen moderne wapens of technologie.
Badguy wordt in de laatste scene vervoerd op een koets met paard.
Hoofdrolspelers moeten hem snel op een kruispunt een staak door zn hart meppen.
(vandaar dat ik denk dat het iets met vampiers te maken moet hebben).
Het klinkt een beetje als een Young Indiana Jones afleveringVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:10:
Uhm, ik denk dat het een groepje van 4, 5 mensen was die het kasteel in ging.
Hoofdacteurs waren denk ik een man en vrouw. Beide blank?
Ik denk dat de setting een beetje gezocht moet worden in indiana jones tijd, of eerder.
Geen moderne wapens of technologie.
Badguy wordt in de laatste scene vervoerd op een koets met paard.
Hoofdrolspelers moeten hem snel op een kruispunt een staak door zn hart meppen.
(vandaar dat ik denk dat het iets met vampiers te maken moet hebben).
IMDB: "The Young Indiana Jones Chronicles" Transylvania, January 1918 (TV Episode 1993)
Verwijderd
Helemaal goed!
Nooit geweten dat het bestond, dus ik zocht in een hele andere richting.
Graag gedaan!Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:16:
Held![]()
Helemaal goed!
Nooit geweten dat het bestond, dus ik zocht in een hele andere richting.
De film zelf is Brits (denk ik) en ik hij is (schat ik) gemaakt in de jaren 90.
iemand enig idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Kheos op 05-12-2014 15:47 ]
Haha, ik begon al te twijfelen. Films waren niet te vinden. Goede vondstMLPN schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:51:
[...]
Het klinkt een beetje als een Young Indiana Jones aflevering
IMDB: "The Young Indiana Jones Chronicles" Transylvania, January 1918 (TV Episode 1993)
Het komt me heel bekend voor, op het eventueel Britse na, maar het schiet me even niet te binnen. Ik zal eens rondkijken of ik het kan vinden.Kheos schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:45:
Een aantal collega's ontdekken een soort vergeten/geheime bankrekening in hun bedrijf en ze willen dat geld voor zich houden, maar hun baas ontdekt die rekening ook en wil die vergeten rekening enkele dagen later aan het hoger management voorstellen. Die colllega's (een stuk of 3,4) vinden er dan niks beter op dan een huurmoordenaar in te huren. Ze spreken er mee af in een cafe of snackbar ofzo en het blijkt een of andere opa te zijn die zijn kleindochter/zoon had meegenomen. De collega's besluiten er toch mee door te gaan en hun baas sterft aan een hartaanval net om het moment dat hij in een meeting met het hoger management zit en die geheime bankrekening wil bekend maken. De collega's besluiten dan om de huurmoordenaar niet meer te betalen(want het lijkt alsof hun baas een natuurlijke dood is gestorven). Die huurmoordenaar wordt kwaad en beweert dat hij hun baas toch heeft vermoord, maar ze lachen hem weg. Daarna komen ze een voor een om door 'een ongeluk' (bijvoorbeeld een ervan drinkt veel, de huurmoordenaar bezoekt hem 's nachts, overgiet hem met vodka en steekt hem in brand, een andere doet veel aan drugs, wordt bezocht door die huurmoordenaar in een toilet van een dancing en sterft aan een overdosis)
De film zelf is Brits (denk ik) en ik hij is (schat ik) gemaakt in de jaren 90.
iemand enig idee?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ik kan me nog een scene herinneren dat ze de ochtend wouden beginnen met fysieke oefeningen (gebruikelijk in thuisland) maar dat iedereen er bij weg liep.
Ik heb de film een jaar of 10 geleden op school gezien, maar niet uit kunnen kijken. In plaats van 4 zakenlui kunnen het er dus ook 3 of 5 zijn. Over Japan heb ik nog mijn twijfels, maar volgens mij kwamen ze daar wel weg. De werkplek was volgens mij een autofabriek waar alles met de hand in elkaar gezet moest worden. Heeft iemand enig idee welke film dit had kunnen zijn?
Gung Ho misschien?ikbenerniet schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:29:
Een stuk of 4 Japanse zakenlui gaan naar de verenigde staten om daar een afdeling van het bedrijf waar ze voor werken te runnen. Van het gemotiveerde Japan vallen ze alleen in het erg ongemotiveerde amerika.
Ik kan me nog een scene herinneren dat ze de ochtend wouden beginnen met fysieke oefeningen (gebruikelijk in thuisland) maar dat iedereen er bij weg liep.
Ik heb de film een jaar of 10 geleden op school gezien, maar niet uit kunnen kijken. In plaats van 4 zakenlui kunnen het er dus ook 3 of 5 zijn. Over Japan heb ik nog mijn twijfels, maar volgens mij kwamen ze daar wel weg. De werkplek was volgens mij een autofabriek waar alles met de hand in elkaar gezet moest worden. Heeft iemand enig idee welke film dit had kunnen zijn?
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
Het lijkt er wel op, zo te zien heb je het gevonden
Ik had wel verwacht dat de film wat recenter zou zijn...
In de film speelden alleen maar kinderen. (kinderen zijn de volwassensen)
De scenes die altijd bij me bleven waren:
Thema 1920 (Al Capone) Kids droegen smokings, pakken, galajurken dat hele mikmak.
Wapens: Thompson Gun, er kwamen sneeuwbal oid uit als de kogels, iedereen onder witte substanties (vuurgevecht met deze thompson guns leek op die eetgevecht van Hook met R Williams)
Verwijderd
Bugsy MaloneZandhaas schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 23:49:
ik wil de film graag terugkijken maar weet niet meer. Ik zag de film in mijn kindertijd 20 jaar terug.
In de film speelden alleen maar kinderen. (kinderen zijn de volwassensen)
De scenes die altijd bij me bleven waren:
Thema 1920 (Al Capone) Kids droegen smokings, pakken, galajurken dat hele mikmak.
Wapens: Thompson Gun, er kwamen sneeuwbal oid uit als de kogels, iedereen onder witte substanties (vuurgevecht met deze thompson guns leek op die eetgevecht van Hook met R Williams)

Thanks
The killer is among them (buhhaha-eng geluid).
Jaahooooor... hele tijd zitten zoeken en kon hem niet vinden.
Nu maak ik het grapje van 'the killer', dacht zoek eens op die manier en hoppa 1e link.
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn:
IMDB: Mindhunters (2004)
Snel uit mijn hoofd: Mind Hunters met LL Cool JNeutraleTeun schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:14:
Groepje mensen (onderzoekers of politie-iets geloof ik) (wel gewoon "Amerikaans", dus niet Battle Royale) gaan naar een eiland en worden daar 1 voor 1 vermoord.
The killer is among them (buhhaha-eng geluid).
Jaahooooor... hele tijd zitten zoeken en kon hem niet vinden.
Nu maak ik het grapje van 'the killer', dacht zoek eens op die manier en hoppa 1e link.
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn:
IMDB: Mindhunters (2004)
Edit: Deze dus
*sigh*...ik lees alleen de eerste regel om daarna snel mijn ingeving te posten

[ Voor 9% gewijzigd door Sumerechny op 14-12-2014 19:31 ]
"When you grow up your heart dies"
En het FBI gebouw waar de helikopter landt, is de Haagse Hogeschool in Den Haag. Ik was dat weekend vlak bij, maar hoorde pas later dat ze daar gingen filmen (en waarvoor die grote H op de grond was en het heksjaool schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:49:
Leuk weetje voor de liefhebbers. Mindhunters is voor een groot deel in Nederland opgenomen. Het karakteristieke gebouw op het eiland is Radio Kootwijk. Erg mooi dat ze dat gebruik hebben.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
En Antonie Kamerling speelde erin natuurlijk. Ik heb de film op een filmfestival gezien (de film werd daar erg slecht ontvangen) en hij kwam de introductie doen.sjaool schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:49:
Leuk weetje voor de liefhebbers. Mindhunters is voor een groot deel in Nederland opgenomen. Het karakteristieke gebouw op het eiland is Radio Kootwijk. Erg mooi dat ze dat gebruik hebben.
Zelf zoek ik een komedie. Ik dacht eerst dat het een van de Hotshots films was, maar na die weer eens gezien te hebben vallen ze af. Iets in de stijl van een Leslie Nielsen film. Ergens in de film ontmoet de hoofdpersoon een oude vriend of zo (het kan ook een oude vijand zijn
[ Voor 45% gewijzigd door Bonez0r op 21-12-2014 21:18 ]
There go the goddamn brownies.
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Een hele tijd terug heb ik een Franstalige film gezien waarbij een drugsmokkel bende werd aangepakt door (undercover) agenten. Als ik het goed herinner werkte de hoofdrolspeler undercover voor deze drugs organisatie.
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
IMDB: Banlieue 13 (2004)?LordSinclair schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:21:
Ik zoek al een tijd een film:
Een hele tijd terug heb ik een Franstalige film gezien waarbij een drugsmokkel bende werd aangepakt door (undercover) agenten. Als ik het goed herinner werkte de hoofdrolspeler undercover voor deze drugs organisatie.
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Het zou zomaar kunnen. Vanavond eens kijken.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Een groep gaan kamperen in een bos. Vervolgens zien ze een oude huis/hut. Lopen binnen en openen de koelkast. Daar zien ze doorzichtige potten met ogen, tongen etc. Vervolgens komen de eigenaren van het oude huis/hut dat er ingebroken is en maken jacht op de groep.
Film speelt in Amerika denk ik..
Blond langharige man in de bar?Bonez0r schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:04:
[...]
En Antonie Kamerling speelde erin natuurlijk. Ik heb de film op een filmfestival gezien (de film werd daar erg slecht ontvangen) en hij kwam de introductie doen.
Wrong TurnMrJames schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:34:
Jaren geleden, heb ik een stukje van een film gezien maar nooit achtergekomen hoe het film heet.
Een groep gaan kamperen in een bos. Vervolgens zien ze een oude huis/hut. Lopen binnen en openen de koelkast. Daar zien ze doorzichtige potten met ogen, tongen etc. Vervolgens komen de eigenaren van het oude huis/hut dat er ingebroken is en maken jacht op de groep.
Film speelt in Amerika denk ik..
IMDB: Wrong Turn (2003)
[ Voor 8% gewijzigd door d0s op 29-12-2014 11:23 ]
Wow bedankt
Deel 2 t/m 6 heel matig.
[ Voor 5% gewijzigd door MrJames op 30-12-2014 12:20 ]
In mijn hoofd is het een film over paintball (of iets dergelijks). Het gaat over een groep vrienden die in een stad aan het paintballen waarbij het doel is om elkaar zo snel mogelijk "dood" te krijgen.
Misschien is er een dude in een rolstoel, maar dat durf ik eigenlijk niet te zeggen. Het is al een lange tijd geleden dus het kan zijn dat mijn tere kinderzieltje de wapens voor paintball heeft aangezien (waarbij de hele setting verandert dus ;P)
maar goed, ben benieuwd of de alles wetende tweakers hive mind een film bij mijn vage verhaaltje kan plaatsen.
Succes!
Nomen nescio
Ja volgens mij is dat hem! Thanks!
iemand een idee?
edit: haha volgens mij heb ik hem gevonden in een lijst met de beste b-films

[ Voor 18% gewijzigd door BaRF op 15-01-2015 12:06 . Reden: gevonden? ]
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Braindeadzacht schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:52:
Hij smaakt heerlijk. Ik blijf het overigens wonderbaarlijk vinden hoeveel ontzettend slechte 'horror'-b-films er gemaakt zijn, al dan niet komisch bedoelt. Peter ' Lord of the rings' Jacksons 'Bad Taste' en 'Braindead' blijven mijn favoriete overigens.
Hmm wordt lastig denk ik met al die zombiefilms. De film was in kleur.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Weet je iets van de setting? (dorp, stad, winkelcentrum oid)Mandrake466 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:46:
Ik zoek de naam van een zombiefilm die ik ongeveer 30 jaar terug heb gezien. Een groepje overlevenden vecht tegen zombies (duh!). Wat ik mij goed kan herinneren is dat een zombie de tong van een van deze mensen eruit rukt. In de groep zat ook een lijpe vent, helemaal niet bang en altijd maar dollen. Ik dacht dat er ook een vrouw was in de groep. Ik herinner mij ook een fontein.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Hmm jammer. Je zegt het zelf al, er is een gigantische hoeveelheid zombie films. Ik ben benieuwd of iemand anders hem kan vinden.
Nog steeds niks gevonden. Ik blijf hits krijgen van Assassins Creedfitznl schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:01:
Ook eens proberen. Misschien wel 20 jaar geleden een film gezien. Setting scandinavie pre middeleeuwen achtig volgens mij. Klassieke wraakfilm. Stam jongen wordt uitgemoord. Jongen wordt opgenomen in de moordende stam (volgens mij). Hij heeft polsbanden waarin werpmessen zitten. Hij neemt succesvol wraak als hij volwassen is geworden. Film eindigt met dat de hoofdrolspeler zijn wapens achterlaat na zijn wraak en weggaat. Dan zie je een kleine jongen hem woedend nakijken en de achtergelaten wapens oppakken. Iemand enig idee?
Deze misschien? Hrafninn flýgur (1984)fitznl schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:01:
Ook eens proberen. Misschien wel 20 jaar geleden een film gezien. Setting scandinavie pre middeleeuwen achtig volgens mij. Klassieke wraakfilm. Stam jongen wordt uitgemoord. Jongen wordt opgenomen in de moordende stam (volgens mij). Hij heeft polsbanden waarin werpmessen zitten. Hij neemt succesvol wraak als hij volwassen is geworden. Film eindigt met dat de hoofdrolspeler zijn wapens achterlaat na zijn wraak en weggaat. Dan zie je een kleine jongen hem woedend nakijken en de achtergelaten wapens oppakken. Iemand enig idee?
Na de zoekterm "viking movie son revenge" in Google. Als ik de titel in Youtube ingeef kom ik bij deze uit: https://www.youtube.com/watch?v=DOi3ic3LYHM Einde is precies zoals je beschrijft.
[ Voor 8% gewijzigd door f4stf0rw4rd op 20-01-2015 10:10 ]
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Ooit eens, heul lang terug een film gezien waarin een trouwerij te zien was en waarbij de standaard zin gezegd werd: "Do you...blabla, till death do you part" en dan uiteindelijk zegt hij iets van nee, maar dan niet omdat hij niet wil, maar omdat hij zegt dat hij ook na de dood nog van haar zal houden volgens mij.
Ik heb me al helemaal suf gezocht op google op "quotes", "weddings", etc, maar niets te vinden.
Dus eigenlijk hoop ik dat er bij iemand hier wel iets meer is blijven hangen dan bij mij
I could promise to hold you, and to cherish you. I could promise to be there in sickness and in health. I could say till death do us part. But I won't. Those vows are for optimistic couples, the ones full of hope. And i do not stand here, on my wedding day, optimistic or full of hope. I am not optimistic. I am not hopeful. I am sure. I am steady. And i know. I am a heart man. I take them apart. I put them back together. I hold them in my hands. I ... am a heart man. So this, I am sure. You are my partner, my lover, my very best friend. My heart beats for you. And on this day, the day of our wedding, I promise you this. I promise you to lay my heart in the palm of your hands. I promise you ... me.
En nog een link naar you tube ook, wat een servicef4stf0rw4rd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:07:
[...]
Deze misschien? Hrafninn flýgur (1984)
Na de zoekterm "viking movie son revenge" in Google. Als ik de titel in Youtube ingeef kom ik bij deze uit: https://www.youtube.com/watch?v=DOi3ic3LYHM Einde is precies zoals je beschrijft.
Net gekeken. Het einde klopt inderdaad, maar heb het gevoel dat de mensen in de film die ik heb gezien net wat primitiever waren. Was meer stam tegen stam. Maar die polsbanden uit deze Hrafninn Flygur film komen me wel heel bekend voor. Misschien te lang geleden en een paar films door elkaar heen gehaald misschien
Maar bedankt voor de link, deze was ook goed om te zien.
Nee, die serie heb ik nooit gekeken.BaRF schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:24:
de enige 'no' die ik zo snel kan vinden is uit Gray's Anatomy
[...]
Is echt al van een tijdje terug, daarom kan ik me eigenlijk niet genoeg meer herinneren
Is het Night Of The Zombies (1981) (YTube)Mandrake466 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:46:
Ik zoek de naam van een zombiefilm die ik ongeveer 30 jaar terug heb gezien. Een groepje overlevenden vecht tegen zombies (duh!). Wat ik mij goed kan herinneren is dat een zombie de tong van een van deze mensen eruit rukt. In de groep zat ook een lijpe vent, helemaal niet bang en altijd maar dollen. Ik dacht dat er ook een vrouw was in de groep. Ik herinner mij ook een fontein.
Ik kwam iemand tegen die iets vergelijkbaars vroeg op internet, dit was daar de uitkomst...Hij past in elk geval in je timeframe
Ik heb het gevonden! Hell of the Living Dead (dir's cut) a.k.a. - "Dusk of the Dead" (1980)Sumerechny schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:57:
[...]
Is het Night Of The Zombies (1981) (YTube)
Ik kwam iemand tegen die iets vergelijkbaars vroeg op internet, dit was daar de uitkomst...Hij past in elk geval in je timeframeik twijfel echter of het hem is voor jou...
Scene met de tong is op 1:36 op Youtube de volledige film te bekijken:
YouTube: Hell of the Living Dead (dir's cut) a.k.a. - "Dusk of the Dead" (1980)
Thanks allen!
Goed gevonden, hoe ben je er uiteindelijk terechtgekomen?Mandrake466 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:19:
[...]
Ik heb het gevonden! Hell of the Living Dead (dir's cut) a.k.a. - "Dusk of the Dead" (1980)
Scene met de tong is op 1:36 op Youtube de volledige film te bekijken:
YouTube: Hell of the Living Dead (dir's cut) a.k.a. - "Dusk of the Dead" (1980)
Thanks allen!
Hilarisch hoe zombie films vroegah waren
@ 39:10 btw
Het gaat over en jongen die opkijken tegen een andere grote jongen en die heeft een pirana ofzo. Er zit 1 scene in waarin hij die pirana vertrapt...
Deze film is ooit op de VPRO uitgezonden rond 1988, de naam van de film was 1 woord en dat was.
ZAPPA!!!!!
whaha, plop, hij schoot me zo te binnen.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Dankzij jouw berichtSumerechny schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:23:
[...]
Goed gevonden, hoe ben je er uiteindelijk terechtgekomen?
Hilarisch hoe zombie films vroegah waren
@ 39:10 btw
Er zijn ook boobies te zien in de film

[ Voor 10% gewijzigd door Mandrake466 op 23-01-2015 11:54 ]
[quote]Mandrake466 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:52:
[...]
Er zijn ook boobies te zien in de film

[/quote]
Mogelijk iets met onschuldige leeftijd oid?
Het lijkt heel erg op The Poseidon adventure in de zin van een gezonken boot op z'n kop op de bodem van de oceaan, echter gaat het hier om dat een dergelijke boot er al jaaaren ligt en per ongeluk wordt ontdekt door duikers die er even gaan kijken en opeens mensen door een patrijspoort ziet die er in al die tijd een heuse samenleving hebben opgebouwd.
De film/MS is al hel oud... makkelijk 20 jaar.
Maarja,de naam....
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
dit werd uitgezonden op RTL4 tussen 1990/2000
Nogmaals dank!
Die rip van 3 uur met Nederlandse ondertitels?Tijgert schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:04:
Ondertussen Goliath Awaits gevonden in VHS rip en een cable rip upgrade (Kickass, niet veel online, maar nu wel dankzij mij)
Nogmaals dank!
[ Voor 73% gewijzigd door sjaool op 31-01-2015 15:46 ]
"When you grow up your heart dies"
Gaat over een gezin dat een hotel overneemt, ik denk ik de Alpen. Hotel is nogal verwaarloosd, dat wordt opgeknapt. En er is ook een (kapotte) skilift bij. Die laatste wordt gerepareerd en dan wordt het Hotel een grote hit...
google zoeken met termen als hotel, alpen en skilift, dan kom je vooral op vakantiesites terecht
Iemand een idee?
Snowball Express ('72)?Keida schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:34:
Ben op zoek naar de naam van een echte 'feel good' movie..
Gaat over een gezin dat een hotel overneemt, ik denk ik de Alpen. Hotel is nogal verwaarloosd, dat wordt opgeknapt. En er is ook een (kapotte) skilift bij. Die laatste wordt gerepareerd en dan wordt het Hotel een grote hit...
google zoeken met termen als hotel, alpen en skilift, dan kom je vooral op vakantiesites terecht![]()
Iemand een idee?
Google: movie skilift hotel
[ Voor 8% gewijzigd door Sumerechny op 08-02-2015 12:10 ]
Hmm, denk het wel ja. Zal het even bekijken.. Dank!Sumerechny schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:08:
[...]
Snowball Express ('72)?
Google: movie skilift hotel
Waarschijnlijk wilde google me vooral naar vakanties brengen vanwege de term 'alpen'...
Ik had hetzelfde, laat maar horen als het hem toch niet isKeida schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:14:
[...]
Hmm, denk het wel ja. Zal het even bekijken.. Dank!
Waarschijnlijk wilde google me vooral naar vakanties brengen vanwege de term 'alpen'...
Er waren kooien met kinderen in, er liep een kind naar zon raar monster? iemand toe met een soort jas of iets in die richting. Dat monster deed dus die jas dicht en er waren alleen botten over van dat kind.
De film is een jaar of 4-6 oud. Hij was in het zwart wit. Het ging over een maniak die moorden pleegde. De setting was ergens in hillbilly land in de VS. Hij kon ook heel goed tapdansen. Uiteindelijk at hij een stuk van zijn eigen lichaam op.
Het klinkt te belachelijk voor woorden allemaal, nu ik het zo leest. Maar ik zou graag willen weten wat de titel is.
Klopt niet helemaal met je beschrijving, maar ik moest meteen aan Jesco White denken, over hem zijn meerdere films en docu' s gemaakt.peppie71 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:44:
Ik heb een aantal jaren geleden een film gezien, waar ik de titel niet van weet.
De film is een jaar of 4-6 oud. Hij was in het zwart wit. Het ging over een maniak die moorden pleegde. De setting was ergens in hillbilly land in de VS. Hij kon ook heel goed tapdansen. Uiteindelijk at hij een stuk van zijn eigen lichaam op.
Het klinkt te belachelijk voor woorden allemaal, nu ik het zo leest. Maar ik zou graag willen weten wat de titel is.
Wellicht bedoel je White Ligntnin' uit 2009
peppie71 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:44:
Ik heb een aantal jaren geleden een film gezien, waar ik de titel niet van weet.
Mijn eerste hit was ook wel grappig. Maar ik denk dat Zacht een goede heeft. IMDB spreekt ook over The Wild and Wonderful Whites of West Virginia maar daar zou je nu zelf ook vast op uitkomen.zacht schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:26:
[...]
Klopt niet helemaal met je beschrijving, maar ik moest meteen aan Jesco White denken, over hem zijn meerdere films en docu' s gemaakt.
Wellicht bedoel je White Ligntnin' uit 2009
[video]
Ik zoek een post apocalyptische film. Volgens mij redelijk recent (niet ouder dan 10 jaar).
Voor zover het me nog bij staat moet een kleine groep een eind reizen om in een bepaalde stad te komen. Deze reis gaat over water en land. Volgens mij komen ze ook nog een soort toren tegen waar iets mee is.
Ik dacht dat ze op de vlucht waren voor iets en naar de overkant moesten (zwemmen of met een bootje) om aan iets te ontsnappen.
In de stad waar ze komen is ook 1 iemand die over de stad regeert, volgens mij zit die in een soort flatgebouw. Ik dacht ook dat het iets met drugs te maken had, of een soort goedje/vaccin/serum dat ze nodig hebben tegen een soort virus.
Heel veel vage dingen, maar wellicht dat iemand een idee heeft
Ik zoek een post apocalyptische film. Volgens mij redelijk recent (niet ouder dan 10 jaar).
Voor zover het me nog bij staat moet een kleine groep een eind reizen om in een bepaalde stad te komen. Deze reis gaat over water en land. Volgens mij komen ze ook nog een soort toren tegen waar iets mee is.
Ik dacht dat ze op de vlucht waren voor iets en naar de overkant moesten (zwemmen of met een bootje) om aan iets te ontsnappen.
In de stad waar ze komen is ook 1 iemand die over de stad regeert, volgens mij zit die in een soort flatgebouw. Ik dacht ook dat het iets met drugs te maken had, of een soort goedje/vaccin/serum dat ze nodig hebben tegen een soort virus.
Dit gaat over een jongen die graag scifi schrijver worden en heeft ook een boek geschreven alleen zijn held wil zijn boek niet lezen.
naderhand wordt hij natuurlijk de held en zijn held wordt een nul.. had iets van een vage naam met ballen erin ofzo...
Het is inmiddels een tijdje geleden, maar heb hem van het weekend eindelijk gekeken. En inderdaad, je had gelijk
Goeie film!
Is de film die jij zoekt niet de film: The book of Eli? En als dat hem niet is zou het iets zoals Resident Evil kunnen zijn. Als deze 2 het niet zijn dan weet ik het niet.BLACKfm schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:48:
Hallo,
[ Voor 5% gewijzigd door ReTechNL op 08-04-2015 16:28 ]
Ik moest ook aan Book of Eli denken in eerste instantie,een tweede had ik in gedachten maar die is mij ontschoten

Heb je iets meer? (tijd dat het afspeelt, bepaalde gebeurtenissen uit de film..etc)PuddingNL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:09:
Ik ben opzoek naar de naam van een film die ik jaren terug gezien heb.
Dit gaat over een jongen die graag scifi schrijver worden en heeft ook een boek geschreven alleen zijn held wil zijn boek niet lezen.
naderhand wordt hij natuurlijk de held en zijn held wordt een nul.. had iets van een vage naam met ballen erin ofzo...
Het zou Children of Men wellicht ook nog kunnen zijn IMDB: Children of Men (2006)BLACKfm schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:48:
Hallo,
omnia mutantur, nihil interit
Heb hem 5 seconden geleden gevondenSumerechny schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:40:
[...]
Heb je iets meer? (tijd dat het afspeelt, bepaalde gebeurtenissen uit de film..etc)
Gentlemen Broncos
http://www.imdb.com/title/tt1161418/?ref_=nv_sr_2
Goede zaakPuddingNL schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:37:
[...]
Heb hem 5 seconden geleden gevonden![]()
Gentlemen Broncos
http://www.imdb.com/title/tt1161418/?ref_=nv_sr_2
ik gok (90+%)dat het deze is:BLACKfm schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:48:
Hallo,
IMDB: The Lost Future (TV Movie 2010)
het komt allemaal wel behoorlijk overeen met wat je verteld en ik heb het onthouden omdat sean bean er in speelt (en volgens mij niet dood gaat
[ Voor 6% gewijzigd door superwashandje op 09-04-2015 13:03 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
superwashandje schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:59:
[...]
ik gok (90+%)dat het deze is:
het komt allemaal wel behoorlijk overeen met wat je verteld en ik heb het onthouden omdat sean bean er in speelt (en volgens mij niet dood gaat)
Jackpot! Dat is de film die ik zocht. Many thanks
Die toren die ik bedoelde was die je in bovenstaande trailer rond de 1.49 mark even heel snel de voet van ziet op de achtergrond
Oh, en de andere mensen uiteraard bedankt voor hun ideeën!
[ Voor 15% gewijzigd door BLACKfm op 09-04-2015 13:19 ]
no problem, heel toevallig heb ik bovenstaande film eergister nog weer eens opgezocht op imdb omdat ik niet meer wist welke het was. ik wist alleen ook nog sean bean. dan heb je met de naam van een acteur al een erg sterke houvast om te gaan zoekenBLACKfm schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:12:
[...]
[video]
Jackpot! Dat is de film die ik zocht. Many thanks
Die toren die ik bedoelde was die je in bovenstaande trailer rond de 1.49 mark even heel snel de voet van ziet op de achtergrond.
Oh, en de andere mensen uiteraard bedankt voor hun ideeën!
edit: de volledige film staat ook op youtube
[ Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 09-04-2015 13:23 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Sean Bean die niet dood gaat in de film? Dan is het zeker een slechte filmsuperwashandje schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:59:
[...]
ik gok (90+%)dat het deze is:
het komt allemaal wel behoorlijk overeen met wat je verteld en ik heb het onthouden omdat sean bean er in speelt (en volgens mij niet dood gaat)
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro