Hoe heet deze film? Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:29

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Visgek82 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:43:
Wat een grappig topic :) Heb zelf ook 2 films die ik al jaren probeer te vinden. èèn is uit mijn jeugd, echter het enige wat ik nog kan herinneren is dat een man (of kind?) op zijn/haar slaapkamer in bed ligt, en er naast het bed een man (of kind) in kleren staat , welke vervolgens verdwijnt tot er een hoopje kleding over is, en iets met een gat in de grond (of iets wat erop lijkt) waardoor het man/kind in bed, in een andere wereld beland.
Little Monsters ?

Heb je de tweede al? Een Underworld deel misschien (grappige reeks)?

Edit: loopt lekker snel, ik heb moeite om te zien wat er opgelost is :+

[ Voor 6% gewijzigd door Sumerechny op 11-08-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

2de is een wat recentere film, enige wat ik daarvan nog weet is dat (volgens mij) vrij action-based was, en er was iets met tunnels, en een groepje mensen die iets moest bevechten. Ik weet dat het hèèl weinig is , maar ben benieuwd waar jullie mee komen :)
Alien 3?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Bennie98 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:01:
ik ben op zoek naar een franse film. Een hele surrealistische film waarin de personages van dik naar dun gaan en omgekeerd en het speelt zich grotendeels in een flatgebouw af. Eén van de personages sterft in een club omdat hij de gedachte heeft " als de muziek stopt (en daarbij de bassen) dan sterf ik".

Ik zoek deze film al een tiental jaar. Maar niemand aan wie ik het vraag kent hem.
Hopelijk kan tweakers helpen.
Weinig info. Ik kom nu bij The Tenant uit maar dat is het vast niet :N . Heb je meer info? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sumerechny op 11-08-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:34

Spotmatic

Ken sent me

2de is een wat recentere film, enige wat ik daarvan nog weet is dat (volgens mij) vrij action-based was, en er was iets met tunnels, en een groepje mensen die iets moest bevechten. Ik weet dat het hèèl weinig is , maar ben benieuwd waar jullie mee komen :)
Starship Troopers?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Sumerechny schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 17:06:
[...]

Little Monsters ?

Heb je de tweede al? Een Underworld deel misschien (grappige reeks)?

Edit: loopt lekker snel, ik heb moeite om te zien wat er opgelost is :+
Jaaaa, little monsters! dat is 'm! wat goed dat je die hebt gevonden. Moet zeggen dat de film er wel erg slecht uiziet vandaag de dag, maar ga 'm toch nog eens bekijken :)

2de heb ik inderdaad nog niet gevonden, Underworld is het in ieder geval niet.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Nee , zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:22
Is het misschien "The descent" ?

Was het een B-film ? Want dan heb ik nog een kandidaat, moet m wel ff zoeken thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Visgek82 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:02:
[...]

Jaaaa, little monsters! dat is 'm! wat goed dat je die hebt gevonden. Moet zeggen dat de film er wel erg slecht uiziet vandaag de dag, maar ga 'm toch nog eens bekijken :)

2de heb ik inderdaad nog niet gevonden, Underworld is het in ieder geval niet.
Nice :) . Slecht uitziende films kunnen vandaag de dag nog steeds vermakelijk zijn (in mijn ogen zijn o.a. Labyrinth en Dark Star nog behoorlijk vermakelijk (...en bijna alles waar Jim Henson iets mee te maken heeft gehad...)

Heb je nog meer info over tunnel vecht film? Waren het mensen, monsters, vampiers? Wat voor type film? Was hij in jouw ogen A of B (C..) kwaliteit? etc.

Edit: Wat voor tunnel? Was het een riool, subway oid, grot?
Edit 2: Er begint mij een film te dagen dat mensen een camouflage monster moeten bevechten in een metro...*zoek* The Mimic < ik zie de respons hieronder.

[ Voor 14% gewijzigd door Sumerechny op 11-08-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
stefspee schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:08:
[...]

Is het misschien "The descent" ?

Was het een B-film ? Want dan heb ik nog een kandidaat, moet m wel ff zoeken thuis.
The Descent is het niet (die heb ik hier zelf ook , geen onaardige film trouwens).

Het *zou* een b-film kunnen zijn, kan me ergens wel voor de geest halen dat het geen hoogvlieger was maar wel zeer vermakelijk (niet in de zin van komisch, maar gewoon onderhoudend). Bedankt voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Sumerechny schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:09:
[...]

Nice :) . Slecht uitziende films kunnen vandaag de dag nog steeds vermakelijk zijn (in mijn ogen zijn o.a. Labyrinth en Dark Star nog behoorlijk vermakelijk (...en bijna alles waar Jim Henson iets mee te maken heeft gehad...)

Heb je nog meer info over tunnel vecht film? Waren het mensen, monsters, vampiers? Wat voor type film? Was hij in jouw ogen A of B (C..) kwaliteit? etc.
Hmm. Deze is wellicht nog lastiger dan de vorige, weet wel dat het een beetje qua setting en kleurgebruik in de Chronicles of Riddick PC game paste, maar Vin Diesel heeft er verder niets mee van doen. Volgens mij waren het mensen tegen mensen. Het was geen horrorfilm, meer in de actie hoek, maar niet zo heftig als bv xXx.

Wat ik me voor de geest kan halen was dat het van die grote schachten waren, en ook van die grote ventilatoren erin.

[ Voor 6% gewijzigd door Visgek82 op 11-08-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Visgek82 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:12:
[...]

Hmm. Deze is wellicht nog lastiger dan de vorige, weet wel dat het een beetje qua setting en kleurgebruik in de Chronicles of Riddick PC game paste, maar Vin Diesel heeft er verder niets mee van doen. Volgens mij waren het mensen tegen mensen. Het was geen horrorfilm, meer in de actie hoek, maar niet zo heftig als bv xXx.

Wat ik me voor de geest kan halen was dat het van die grote schachten waren, en ook van die grote ventilatoren erin.
Sci-Fi stijl? (Wat voor gevechten, vuurgevechten of vuistgevechten? (The Matrix? :+ )

Edit: Wat ik me voor de geest kan halen was dat het van die grote schachten waren, en ook van die grote ventilatoren erin. pfff...ik krijg een Sci-Fi gevoel maar doesn't ring a bell en vriend Google helpt me ook weinig verder ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Sumerechny op 11-08-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Sumerechny schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:15:
[...]

Sci-Fi stijl? (Wat voor gevechten, vuurgevechten of vuistgevechten? (The Matrix? :+ )
Tering, jij bent snel :)

Als ik het goed heb met wapens. vuurwapens dus. zeker geen matrix achtige toestanden.

Het had zeker wel een sci-fi smaakje nu je het zegt.

[ Voor 6% gewijzigd door Visgek82 op 11-08-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Visgek82 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:16:
[...]

Tering, jij bent snel :)

Als ik het goed heb met wapens. vuurwapens dus. zeker geen matrix achtige toestanden.

Het had zeker wel een sci-fi smaakje nu je het zegt.
Ik vind het vermakelijk hier mee bezig te zijn merk ik, leuke afleiding ;)

Hersenkronkel (even een paar spammen om slowchat te voorkomen): Total Recall ook niet?
Geen Terminator film?
Equilibrium?
Judge Dredd

[ Voor 7% gewijzigd door Sumerechny op 11-08-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Sumerechny schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:45:
[...]

Ik vind het vermakelijk hier mee bezig te zijn merk ik, leuke afleiding ;)

Hersenkronkel (even een paar spammen om slowchat te voorkomen): Total Recall ook niet?
Geen Terminator film?
Equilibrium?
Judge Dredd
Nee, nee en nee. Hoewel Judge Dredd wel elementen heeft. Maar het is 'm niet. Nu ik er verder overna denk was er ook iets met een control-room , of meerdere , waar ze iets moesten doen. wat weet ik niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm, moet aan Fortress of Fortress 2 denken. Dunno waarom...

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua Tunnelfilm kom ik op de volgende titels :

Demolition Man
Blade 2
Split Second
Alien 3
The Cabin In The Woods
Dark City
Misschien Dawn Of The Dead aangezien dat in een parkeergarage plaatsvond voor een deel.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Visgek82 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:52:
[...]

Nee, nee en nee. Hoewel Judge Dredd wel elementen heeft. Maar het is 'm niet. Nu ik er verder overna denk was er ook iets met een control-room , of meerdere , waar ze iets moesten doen. wat weet ik niet meer :)
Je hebt het forum wel even te pakken ;)

Een paar goede opties genoemd hierboven..aanvullend misschien:

Escape from LA / Escape from NY

Lockout (te recent denk ik, wel erg vet :) )

Edit:
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:17:
Qua Tunnelfilm kom ik op de volgende titels :
Dark City
Hmm, ook een goede suggestie (wederom toffe film :) )

..is er ook geen Stallone/Schwarzenegger film die zich deels in een ingestorte tunnel afspeelde?

Edit 2: Gevonden, maar is het vast niet. Daylight (ik ben lekker edit-heavy bezig...)

[ Voor 28% gewijzigd door Sumerechny op 11-08-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:52
Sumerechny schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:30:

..is er ook geen Stallone/Schwarzenegger film die zich deels in een ingestorte tunnel afspeelde?
Daylight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptiel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:56
Ik ben op zoek naar de naam van een film waarin een donkere rechercheur vaak "Shiiiiiiiiiiiiiiit" zegt. Film doet beetje denken aan de lethal weapon reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ptiel schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:45:
Ik ben op zoek naar de naam van een film waarin een donkere rechercheur vaak "Shiiiiiiiiiiiiiiit" zegt. Film doet beetje denken aan de lethal weapon reeks.
Die hard 3?

[ Voor 8% gewijzigd door Deem op 11-08-2014 20:48 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ptiel schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:45:
Je bedoelt toch niet stiekem The Wire? :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1lElf7D-An8]
FFFFFUUUUU, alle varianten op Youtube van deze scene doen moeilijk...

:o

[ Voor 17% gewijzigd door Twhomp op 11-08-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptiel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:56
Ik heb m inmiddels gevonden door het juiste aantal i's in te vullen op youtube :D Bedankt alsnog voor het meezoeken.

Het is 25th Hour (2002)

sjjjjiiiiihhhit :9

Edit:

Het blijkt dezelfde acteur te zijn namelijk: Isiah Whitlock Jr.

[ Voor 20% gewijzigd door Ptiel op 11-08-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek al jaren een comedie over Dracula uit de jaren 70 / 80. Hij reist van Transylvanie naar America en maakt daar de ene komische situatie na de andere mee.
De scene met een opblaaspop die leegloopt als hij zijn hoektanden er in zet, is onvergetelijk.
De rol van Dracula werd gespeeld door een destijds bekende, tengere acteur.
Wie owie kan me helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ptiel schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:02:
Ik heb m inmiddels gevonden door het juiste aantal i's in te vullen op youtube :D Bedankt alsnog voor het meezoeken.

Het is 25th Hour (2002)

sjjjjiiiiihhhit :9
[video]
Het is gewoon dezelfde Henk die weer even zijn gimmickje doet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:03:
Ik zoek al jaren een comedie over Dracula uit de jaren 70 / 80. Hij reist van Transylvanie naar America en maakt daar de ene komische situatie na de andere mee.
De scene met een opblaaspop die leegloopt als hij zijn hoektanden er in zet, is onvergetelijk.
Het eerste wat in me opkomt is Dracula: Dead and Loving It (1995) maar die is van de jaren 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 12-09 19:34
Sharky schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:09:
[...]

Had m'n laatste post al aangepast, maar toch bedankt, is hem inderdaad :)
Ik had blijkbaar niet ver genoeg gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remi schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:10:
[...]

Het eerste wat in me opkomt is Dracula: Dead and Loving It (1995) maar die is van de jaren 90.
Daar zit volgens mij geen opblaaspop in, ken die film en zo'n scene zou mij wel opgevallen zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 11-08-2014 21:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Vast niet How to slay a vampire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 19:22
Ik ben op zoek naar een filmpje wat ik in het voorbijgaan zag een aantal jaar geleden, waarin je een paard ietwat zenuwachtig ziet staan. Vervolgens vallen er glazen platen naar beneden op enkele centimeters afstand van elkaar, het paard lijkt stil te staan. Vervolgens bewegen de platen uit elkaar en blijkt het paard in plakken gesneden te zijn....

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Wie o wie weet de film. Denk jaren 80 film. Heb hem 1x gezien op videoband die je dubbel kan gebruiken.

De film gaat over een man die drugs gaat smokkelen. Word opgepakt is in warm land. Word inelkaar gemept keer op keer door bewakers, slaapt weinig heeft zwart onder de ogen. Hij weet te ontsnappen door een bewaker perongeluk dacht ik te vermoorden dat hij hem met zijn hoofd door een kapstok haak doet. Pakt zijn kleren en ontsnapt.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

NaliXL schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:02:
Ik ben op zoek naar een filmpje wat ik in het voorbijgaan zag een aantal jaar geleden, waarin je een paard ietwat zenuwachtig ziet staan. Vervolgens vallen er glazen platen naar beneden op enkele centimeters afstand van elkaar, het paard lijkt stil te staan. Vervolgens bewegen de platen uit elkaar en blijkt het paard in plakken gesneden te zijn....
Googlen op "horse slice glass movie" geeft The Cell (IMDB).

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 11-08-2014 23:08 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Laatst online: 15:52
RobbyTown schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:04:
Wie o wie weet de film. Denk jaren 80 film. Heb hem 1x gezien op videoband die je dubbel kan gebruiken.

De film gaat over een man die drugs gaat smokkelen. Word opgepakt is in warm land. Word inelkaar gemept keer op keer door bewakers, slaapt weinig heeft zwart onder de ogen. Hij weet te ontsnappen door een bewaker perongeluk dacht ik te vermoorden dat hij hem met zijn hoofd door een kapstok haak doet. Pakt zijn kleren en ontsnapt.
Midnight express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

NaliXL schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:02:
The Cell? Iemand was me al voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Helemaal goed (youtube staat de hele film lol)

Heb ik er nog 1. Die word al lastig. Denk een jaren 90 film en vlaamse film of serie heb het maar 1x gezien. Als de ouders de deur uit zijn gaat de jeugd de wisky van ouders opdrinken en een ander moment als ouders de deur uit zijn gaan ze stiekem roken.

Het is in elk geval geen schatjes :).

[ Voor 38% gewijzigd door RobbyTown op 11-08-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Over de tunnelfilm , zoals hij liefkozend gedoopt is , *denk* ik haast dat het Alien 3 is geweest. komt in ieder geval verreweg het meest in de buurt , maar ik twijfel nog wel. However, de hele reeks is het zeker waard om nog eens te kijken , mocht het hem dan niet zijn heb ik in ieder geval heel wat suggesties qua films :) In ieder geval heb ik 1 van mijn 2 films gevonden (Little Monsters) , daar ben ik al heel blij mee. Bedankt allemaal voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou ik heb ook een 'verzoekje' een hele tijd geleden heb ik een film gezien die leek op 'The Descent'.

In het begin gaat een groep mensen op vrachtwagens ergens in de bergen een 'kerk' in om iets te zoeken.
In de kerk maken ze een gat in de grond en komen ze uit in een gangen stelsel. Waar ze nou precies naar op zoek waren weet ik niet. Er waren 'vliegende' monsters en de 1 na de ander ging dood, 1 van de leiders werd geinfecteerd door een 'virus' en transformeerd langzaam, ogen veranderen etc. Er zaten niet echt bekende acteurs in anders had ik hem wel gevonden.

Heb al een aantal pogingen gedaan maar ik kom er niet achter.
Ik vermoed dat de film uitgebracht is tussen 2000-2008.

Het zijn niet :
- The Descent 1/2
- Tremors
- Ook niet die film over de tunnels onder parijs.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Deze misschien? IMDB: The Cave (2005)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Bedankt voor het meedenken! _/-\o_ Heb The Talented Mr Ripley wel gezien en ging even twijfelen. Snel gedownload, maar helaas het is hem niet. Iemand anders een idee? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:02

zaiziks

Da da da

La la la la la la la la la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennie98
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-12-2024
Sumerechny schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:09:
[...]

Weinig info. Ik kom nu bij The Tenant uit maar dat is het vast niet :N . Heb je meer info? :)
Dat is het niet. Het is dacht ik, een frans gesproken film. Nogal surrealistisch. Ik kan er niet veel meer informatie over geven aangezien het al meer dan tien jaar geleden is dat ik hem gezien heb en het was savonds laat.

Ik weet wel dat er twee personages aan het vluchten zijn. Een man en een vrouw. Eén van de twee was dik en de andere normaal. Om van hun tegenstanders af te geraken moeten ze door een drainagepijp of een gat ter grootte van dat. Waarbij de dikke persoon zegt:" Ik geraak daar niet door!". Waarbij de andere erop antwoord:"Natuurlijk wel, je moet er gewoon in geloven.". En ze probeert het en wordt stante pede mager. Of ze komt er aan de andere kant mager uit.

En vooral die scène in de discotheek is wel kenmerkend. Hij heeft al de hele film de gedachte dat hij gaat sterven en in de discotheek heeft hij een soort openbaring. En als de muziek stopt, zit hij dood naast een speaker.

Gran Turismo 2 Because Tetris Is Unrealistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Bennie98 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:22:
[...]

Dat is het niet. Het is dacht ik, een frans gesproken film. Nogal surrealistisch. Ik kan er niet veel meer informatie over geven aangezien het al meer dan tien jaar geleden is dat ik hem gezien heb en het was savonds laat.

Ik weet wel dat er twee personages aan het vluchten zijn. Een man en een vrouw. Eén van de twee was dik en de andere normaal. Om van hun tegenstanders af te geraken moeten ze door een drainagepijp of een gat ter grootte van dat. Waarbij de dikke persoon zegt:" Ik geraak daar niet door!". Waarbij de andere erop antwoord:"Natuurlijk wel, je moet er gewoon in geloven.". En ze probeert het en wordt stante pede mager. Of ze komt er aan de andere kant mager uit.

En vooral die scène in de discotheek is wel kenmerkend. Hij heeft al de hele film de gedachte dat hij gaat sterven en in de discotheek heeft hij een soort openbaring. En als de muziek stopt, zit hij dood naast een speaker.
Pfff

The Science of Sleep ?

(ik zoek ondertussen gewoon door...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennie98
Zegt mij niet direct iets. Maar het is wel een mooie gok. Ziet er ook niet slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dit is hem inderdaad, ik kon maar niet op de naam komen, maar ja 'cave' lag wel voor de hand :P
Vandaag al gekeken, vind het persoonlijk geen slechte film.

The Ruins heb ik wel gezien die was ook wel leuk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Bennie98 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:45:
Zegt mij niet direct iets. Maar het is wel een mooie gok. Ziet er ook niet slecht uit.
Ik geef het op Bennie, de meeste films die ik kijk zijn Engelstalig (klein handje vol frans/spaans/russisch/scandinavisch). Hopelijk kan iemand anders hem nog vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennie98
ik hoop het ook ten zeerste of dat er iemand is die hem ook al gezien heeft. Indien dit het geval is, mag men mij altijd een pm sturen.

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:20
Hoop dit iemand dit weet.

Een groepje mannen doet een overval op een goud depo of transport.
Op het eind van de film vaart één van de overvallers ik dacht ( Robert De Niro )
met een boot weg en heeft op de boot alles van dat gestolen goud laten maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:58
Heist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 15:20
Yesss dat is hem, thanks ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 13-08-2014 21:12 ]

• Riolaro
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-07 10:09
Beste mede tweakers!

Al een paar dagen lang zit ik me al af te vragen hoe deze film heet. Weet een paar hoogte punten.

Een jongen wordt geplaatst in een kamer met nog 3 jongens mogelijk op een universiteit.

De drie jongens deden drugs of dergelijke medicijnen in zijn lade...

Die jongen ging veel om met een meisje en nodigde haar uit bij zijn slaap plek, wiens in een dierenartspraktijk staat. Hier werd later een feest gegeven en toen werd het meisje gedrogeerd.

Andere film:

Jongen wordt verliefd op een meisje op een universiteit. Dat meisje blijkt de dochter of prostitué te zijn van zijn leraar. Jongen komt daarachter en wil haar helpen.

Enfin, ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij beide titels. Informatie is misschien niet goed genoeg. Bij voorbaat dank.

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Riolaro schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:34:
Beste mede tweakers!

Al een paar dagen lang zit ik me al af te vragen hoe deze film heet. Weet een paar hoogte punten.

Een jongen wordt geplaatst in een kamer met nog 3 jongens mogelijk op een universiteit.

Die jongen ging veel om met een meisje en nodigde haar uit bij zijn slaap plek, wiens in een dierenartspraktijk staat. Hier werd later een feest gegeven en toen werd het meisje gedrogeerd.

Andere film:

Jongen wordt verliefd op een meisje op een universiteit. Dat meisje blijkt de dochter of prostitué te zijn van zijn leraar. Jongen komt daarachter en wil haar helpen.

Enfin, ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij beide titels. Informatie is misschien niet goed genoeg. Bij voorbaat dank.
Is die laatste misschien the girl Next door, ze zit niet op de universiteit, maar hij wel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
MLPN schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:11:
[...]

Is die laatste misschien the girl Next door, ze zit niet op de universiteit, maar hij wel dacht ik.
Nee, net de trailer gekeken. Toch niet de film die ik bedoelde. Toch bedankt.
Van die film speelt denk ik Victor Garber als leraar. Weet dat niet helemaal zeker. Helemaal weggezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Vuvuzela schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:42:
Ik herinner me een moord uit een film en ben benieuwd uit welke film dat was. Volgens mij vermoord een jongen zijn (stief)moeder met een (claw) hammer. Klinkt luguber maar volgens mij had het een comedy vibe :X a la serial mom. Film komt uit de 90's misschien eind 80's.. Misschien herkent iemand het. Wat me het meest bij is gebleven is hoe die jongen met die hamer die moeder dood wilt meppen.
IMDB: Mikey (1992) :P

[ Voor 14% gewijzigd door Vuvuzela op 15-08-2014 01:08 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Hey mede tweakers,

Ik ben op zoek naar een oude avonturenfilm. Weet nog dat ik hem als klein jongentje zag maar heb hem nooit meer kunnen vinden. Het enige wat ik weet is dat ze op het eind van de film in een stad vol goud aankomen. Wat ze er deden weet ik niet meer :P
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:26
Riolaro schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:34:

Misschien de film 'Loser' ? http://www.imdb.com/title/tt0217630/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
Yes! Dat is 'm. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 14:19

superwashandje

grofheid alom

ik heb vorige week maar eens close encounters of the third kind gekeken. het was al lang geleden dat ik die film gezien heb maar 2 scenes stonden me nog bij:
-een grote zelf gemaakte "berg" op een hobby trein tafeltje
-helikopters (hueys?) die met grote stellages met felle lampen aan de zijkanten rondvlogen

achteraf blijkt die tweede scene er helemaal niet in te zitten! weten jullie waar ik dat beeld dan vandaan heb?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Die helicopters? Van ID4 (independence day)

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-myo_2a0vfN8/Tl6ZHP-yzRI/AAAAAAAAAZY/If6VzCm1Xmk/s1600/indy%2Bheli.jpg

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 14:19

superwashandje

grofheid alom

hah! ja waarschijnlijk inderdaad! (geen hueys dus hehe) independence day had ik zelf moeten bedenken :P thx!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Sumerechny

Sumerechny

Edit: veel te late reactie zie ik nu 8)7

[ Voor 126% gewijzigd door Sumerechny op 28-08-2014 22:19 ]

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
superwashandje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:09:
ik heb vorige week maar eens close encounters of the third kind gekeken. het was al lang geleden dat ik die film gezien heb maar 2 scenes stonden me nog bij:
-een grote zelf gemaakte "berg" op een hobby trein tafeltje
-helikopters (hueys?) die met grote stellages met felle lampen aan de zijkanten rondvlogen

achteraf blijkt die tweede scene er helemaal niet in te zitten! weten jullie waar ik dat beeld dan vandaan heb?
Lezen is ook moeilijk 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Sijhtam op 28-08-2014 22:23 ]

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Van de week heb ik 's avonds een film zitten kijken. Ik kan hem niet meer terugvinden ..

Het was geen bijster goed geacteerde film. Op zich aardig. Plot is als volgt:
De protagonist is in de dertig en reporter. Maar hij mislukt steeds met zijn baantjes. Hij gaat terug naar zijn geboorteplaats, waar ook nog zijn oude vriendin woont. Zij runt een restaurant en is burgemeester van het plaatsje. In zijn nieuwe baan ontmoet hij zijn toekomstige ik, die hem helpt zijn toekomst te veranderen.

Hij moet een artikel schrijven over een grote winkelketen die in dat plaatsje wil openen (Sir Save a lot. Nee, niet de film Jumanji ;-)). Maar, als deze winkel er komt, gaat het stadje failliet. Zijn ex is voor, maar volgens zijn toekomstige ik zal ze als gevolg van het failliet overlijden ..
Het speelde zich - dacht ik - af in Glenside of Glenwood. Elke keer als hij de grens van de plaats overging, zag je het inwonertal veranderen.

Dus .. als iemand een hint heeft voor de titel .. ik kan het niet uitstaan dat ik de titel niet meer kan herinneren :+

- edit gevonden IMDB: Time after Time (TV Movie 2011) Time after Time heet'ie.

[ Voor 7% gewijzigd door Eusebius op 29-08-2014 17:25 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Time after time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja die ja.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb vorige week een film gezien over tijd reizen maar kan met Google de naam niet vinden grrrrr.

Gaat over een jongetje die zijn vader verliest. De vader is opeens van de wereld verdwenen. Later bleek dat hij Einstein iets wou vragen en terug in de tijd is gegaan. Dat ging alleen fout. Hoop dat het duidelijk is zonder al te veel te verklappen.

I'll follow you down heet hij :) Gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 30-08-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Iemand trekt een plastic zak over iemands hoofd, maakt die vast en wacht tot hij naar adem snakt en dus sterft.
Pas op het laatste moment prikt de 'dader' een gat in het plastic (ik geloof zelfs door/in z'n mond van slachtoffer).

Ik dacht dat dit Lucky Number Slevin (trouwens een rete-goeie film :9 ) was, maar daar loopt het iets anders af.

Wie zegt dit stukje iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

NeutraleTeun schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:31:
Iemand trekt een plastic zak over iemands hoofd, maakt die vast en wacht tot hij naar adem snakt en dus sterft.
Pas op het laatste moment prikt de 'dader' een gat in het plastic (ik geloof zelfs door/in z'n mond van slachtoffer).

Ik dacht dat dit Lucky Number Slevin (trouwens een rete-goeie film :9 ) was, maar daar loopt het iets anders af.

Pff lijkt me geen heel erg originele scène. Toch vind ik weinig.

Four Brothers?

• NeutraleTeun
Nee... Zal zelf ook nog verder zoeken, maar tussen door nog even een andere.

Oudere film... In het begin zit een man aan tafel en tekent een vrouw/verhaal. Kijkt vervolgens uit het raam en ziet haar staan.
Sjaaltje om... Rode lippenstift. Mannen met driedelig pak lange mantels en hoed... Gangster tijd? Af en toe beetje zwart/wit.
Vrouw doet detective werkzaamheden.

Verwijderd

Je bedoelt niet toevallig Cool World?
IMDB: Cool World (1992)

• NeutraleTeun
Persoonlijk zou ik zeggen: ja, verdomd, lijkt er veel op.

Maar volgens mij moeder is dit teveel animatie, en is dat in de film die zij in gedachten heeft niet zo.
Daar zou je enkel een blik/foto van een strip zien die dan overspringt naar de normale film.

Als het goed is zou de vrouw in kwestie ook altijd een rode sjaal om hebben.

Maar het begin van Cool World (de man en het tekenen) komt zo overeen... vraag me af hoeveel andere films zo'n soort begin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En? iemand nog ideeën? Wil echt graag weten wat de titel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:11:
[...]

En? iemand nog ideeën? Wil echt graag weten wat de titel is.
Klinkt als Love at first bite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

NeutraleTeun schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:31:

Unthinkable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss! Dat is tie. Thanks Zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:16
Ook ik ben hier op zoek naar een film. Het gaat om een science fiction film ergens uit de afgelopen 20 jaar. Ik dacht dat een van de hoofdrolspelers Colin Farell was maar dat is dus niet het geval, hij lijkt er in ieder geval op.

Het verhaal begint in de toekomst op aarde, met een shot vanuit de ruimte op de aarde. Je ziet dan allerlei ruimtevaartuigen zweven. Een ruimteschip wordt klaargemaakt voor een missie door de piloot (wannabe Colin Farell) en hij moet een vrouw met haar kinderen ergens naar toe brengen waar de echtgenoot van de vrouw verblijft.

Op een gegeven moment wordt hun ruimteschip aangevallen door een soort van stalen spinnen die zich naar binnen eten. Op een gegeven moment verschijnt de echtgenoot ten tonele en dan blijkt dat hij is gebeten door zo'n spin en nu langzaam veranderd in een monster.

Iemand enig idee over welke film ik heb heb? :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

PaulDeley schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:39:

Iemand enig idee over welke film ik heb heb? :)
Lost in Space (1998)

[ Voor 68% gewijzigd door Sumerechny op 14-10-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

With ^, danger Will Robinson, danger!

[ Voor 42% gewijzigd door Raven op 14-10-2014 20:54 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
En de piloot is uiteraard Joey Matt LeBlanc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Klassieke quote inderdaad. Maar ik heb betere/leukere scifi films gezien....

Misschien moet ik het origineel maar eens kijken. Oude scifi films hebben vaak meer charme vind ik :)

[ Voor 21% gewijzigd door Sumerechny op 14-10-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:16
Yep, die zocht ik! Thanks! :D

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:49
Wat ik zoek is een komedie, ik dacht eerst dat het dumb and dumber was. Maar dat is het toch niet.

Er zit een briljante scene in dat 2 vrienden zitten op een urinoir en een krant lezen, volgens mij zijn ze ook nog aan het poepen :D
De film is een jaar of 20 oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Kingpin uit 1996

edit :

Afbeeldingslocatie: http://cdn5.movieclips.com/mgm/k/kingpin-1996/0262164_2639_MC_Tx360.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door mercapto op 14-11-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Dat is hem toch niet, er waren 2 vrrienden de krant aan het lezen, de uitvoering van het plaatje x2 dus ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Arjantje72 op 15-11-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Arjantje72 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:13:
Wat ik zoek is een komedie, ik dacht eerst dat het dumb and dumber was. Maar dat is het toch niet.

Er zit een briljante scene in dat 2 vrienden zitten op een urinoir en een krant lezen, volgens mij zijn ze ook nog aan het poepen :D
De film is een jaar of 20 oud.
Ik kom idd ook bij Dumb and Dumber en Kingpin uit.

Moving Violations (1985) zou ook iets met een urinoir hebben. (ik zoek ondertussen verder!)

Edit: zo kom je nog eens film titels tegen "Urinal" - "Pissoir" (1989)

[ Voor 6% gewijzigd door Sumerechny op 15-11-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Midden Oosten, terrorisme, aanslagen, jongen en meisje, verliefd... Jongen haalt meisje over om bomgordel te dragen... En iets met een fontein op een plein/market.
En ze rijden volgens mij ook op een brommertje.

Wie weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Nee, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Volgens mij weet ik welke je bedoeld, al herinner ik hem mij iets anders dan dat je beschrijft.

Is het niet een film van een paar jaar (5 jaar?) oud over de romance tussen een jongen en meisje (tussen de 20 en 25 jaar?) in het Midden-Oosten. Echter moet de jongen een zelfmoordaanslag plegen op een hooggeplaatst persoon.

spoiler:
Op het einde herinner ik mij het plein waarop de jongen met bomgordel/vest staat te wachten op de hooggeplaatste persoon. Deze komt aan met een (aantal) moderne/nieuwe busjes/auto's. Door omstandigheden is het meisje ook opeens aanwezig op het plein en gaat naar de jongen toe (om hem te weerhouden zichzelf op te blazen?). De opdrachtgever van de zelfmoordaanslag ziet dat de jongen twijfelt en laat hem door een sniper neerschieten waardoor de bom alsnog geactiveerd wordt.

Als ik het mij goed herinner is de vader van het meisje de opdrachtgever voor de zelfmoordaanslag of de hooggeplaatste persoon.

Lijkt dit op de film die je bedoeld?
Ik even gegoogled, maar heb geen idee hoe de film heet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Die beschrijving komt heel erg overeen ja.

spoiler:
Dat van die sniper wist ik niet meer (bedankt :+ ), maar dat 1 van die 2 onbedoeld naar elkaar liepen op het 'moment suprême' zat er bij mij ook nog in.

En ja, makkelijk 5 jaar oud, al dan niet langer.

Ik heb te weinig zoektermen.
Midden oosten, bomgordel, jongen, meisje... Google laat dan vrij veel recente waargebeurde verhalen zien.
Ook al zet je er 'movie' tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
spoiler:
spoiler De vader was het doel

[ Voor 5% gewijzigd door Marc050 op 15-11-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Kom telkens op al genoemde titels uit, ik zal ondertussen wel op een watch-list staan met deze zoekopdrachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:08:
Die beschrijving komt heel erg overeen ja.

spoiler:
Dat van die sniper wist ik niet meer (bedankt :+ ), maar dat 1 van die 2 onbedoeld naar elkaar liepen op het 'moment suprême' zat er bij mij ook nog in.

En ja, makkelijk 5 jaar oud, al dan niet langer.

Ik heb te weinig zoektermen.
Midden oosten, bomgordel, jongen, meisje... Google laat dan vrij veel recente waargebeurde verhalen zien.
Ook al zet je er 'movie' tussen.
Het klinkt toch wel erg als het al genoemde Redention. Twee parallele verhalen lopen door deze film. Eén met een gevangene en Jake Gyllenhaal die hem uiteindelijk weet te transporteren naar het westen, en één met de romance tussen een meisje en een bomgordelmeneer. Vooral de fontein die je noemt herken ik uit deze film, als de jongen uiteindelijk zijn aanslag wil plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Redention is een andere film. De gezochte film is achteraf een flashback.
@D-three: Rendition is een andere film.

[ Voor 21% gewijzigd door Marc050 op 15-11-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Dat van die flashback kan ik mij ook herinneren.

Nu ik langer over de film nadenk:
Er komen zo ver ik mij kan herinneren geen westerse personen in de film voor.
Ik denk dat de film te zien is geweest op een filmfestival en het is (dacht ik) een volwaardige film. (Als in 90-150 minuten.)

[ Voor 3% gewijzigd door Steamwitz op 15-11-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Sumerechny schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 08:50:
[...]

Ik kom idd ook bij Dumb and Dumber en Kingpin uit.

Moving Violations (1985) zou ook iets met een urinoir hebben. (ik zoek ondertussen verder!)

Edit: zo kom je nog eens film titels tegen "Urinal" - "Pissoir" (1989)
ik dacht ook Dum and Dumber met Jim Carrey, maar daar zit de scene niet in, ik dacht altijd van wel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Marc050 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:13:
Redention is een andere film. De gezochte film is achteraf een flashback.
Rendition is met flashbacks
https://answers.yahoo.com...qid=20080405194745AA2iJU1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
http://www.movietend.com/...m-online-video_40417.html
@104min

Toch raar dat ik heel veel van die film (zoals te zien in trailers bv) ik mij zo niet meer kan herinneren.
En die Jake Gyllenhaal al helemaal niet.

Anyhow... thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Ik herinnerde mij ook alleen het verhaal van dat meisje en de bomgordelaar. Wist wel meteen welke film je bedoelde. Pas na wat gegoogel zag ik de naam Gyllenhaal en bedacht ik me dat die film dit jaar ergens op tv te zien was, en mijn vriendin wist meteen dat we die samen gezien hadden, dat er twee verhaallijnen in zaten en hoe hij heette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik zoek de titel van de film waarbij een scene is waarin het volgende gezegd en gedaan wordt:

Persoon 1 zegt: "Straight up?" (hij bedoelde 't drankje in Amerika).
Persoon 2 & 3 tegelijk kijken ze vervolgens omhoog.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

NeFoRcE schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:31:
Ik zoek de titel van de film waarbij een scene is waarin het volgende gezegd en gedaan wordt:

Persoon 1 zegt: "Straight up?" (hij bedoelde 't drankje in Amerika).
Persoon 2 & 3 tegelijk kijken ze vervolgens omhoog.
The Island (2005) komt het voor, maar alleen de vrouw kijkt omhoog in die scene in de bar.

Specifieke quote:
Aces & Spades Bartender: [to Jordan Two Delta] Something to drink? Jack?
Jordan Two-Delta: Yes, please.
Aces & Spades Bartender: Straight up?
[Jordan looks up at the ceiling]

[ Voor 19% gewijzigd door Jerry op 24-11-2014 21:00 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste