Hoe heet deze film? Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:03
MarElo schreef op maandag 23 april 2018 @ 00:37:
Ben op zoek naar de naam van een Film

Is een film volgens mij uit de jaren 90 waar een cameraman in een oorlog of rassenstrijd terecht komt, en alles filmt.
Best gruwelijke beelden etc. meer weet ik zo 123 niet, maar wel een aangrijpende film.

Wie oh wie helpt me verder?
wild gokje, een found footage film: IMDB: Cannibal Holocaust (1980)

edit: gezien je tweede post is dit hem waarschijnlijk niet.

[ Voor 8% gewijzigd door ikbenerniet op 23-04-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 22:47
MarElo schreef op maandag 23 april 2018 @ 00:37:
Ben op zoek naar de naam van een Film

Is een film volgens mij uit de jaren 90 waar een cameraman in een oorlog of rassenstrijd terecht komt, en alles filmt.
Best gruwelijke beelden etc. meer weet ik zo 123 niet, maar wel een aangrijpende film.

Wie oh wie helpt me verder?
Het ligt niet helemaal op een lijn met jouw omschrijving en de film is van 2002 maar misschien is het
We were soldiers met Mel Gibson ?
In deze film gaat er volgens mij ook een camera man mee die flink wat verschrikkelijke beelden weet vast te leggen.

IMDB: We Were Soldiers (2002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_Brandy
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-01 11:50
84 Charlie MoPic (1989)?

[ Voor 6% gewijzigd door Richard_Brandy op 24-04-2018 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-06 19:59
Welke films zijn er recentelijk uitgekomen waarbij de persoon, doordat hij/zij volgens mij dood ging, de dag weer opnieuw beleefd? Ik dacht dat er recentelijk nog z'n film uitgebracht is die mijn interesse wekte, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik bedoel niet ARQ of BEFORE I FALL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000

Wildfire

Joy to the world!

grote_oever schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:50:
Welke films zijn er recentelijk uitgekomen waarbij de persoon, doordat hij/zij volgens mij dood ging, de dag weer opnieuw beleefd? Ik dacht dat er recentelijk nog z'n film uitgebracht is die mijn interesse wekte, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik bedoel niet ARQ of BEFORE I FALL.
Edge of Tomorrow met Tom Cruise?

[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 02-05-2018 21:52 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Wildfire schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:52:
[...]

Edge of Tomorrow met Tom Cruise?
Owh, nu je zegt. Dit film moet ik weer eens kijken :) Maar dit is hem niet. Volgens mij moest de film binnen het laatste half jaar uitgebracht zijn. Ik kan me nog een trailer herinneren waarbij ik dacht dat ik deze moest volgen, maar inmiddels dus weer vergeten.

Edit;

Ahh gevonden: Happy Death Day

[ Voor 10% gewijzigd door grote_oever op 02-05-2018 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

grote_oever schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:53:
[...]

Owh, nu je zegt. Dit film moet ik weer eens kijken :) Maar dit is hem niet. Volgens mij moest de film binnen het laatste half jaar uitgebracht zijn. Ik kan me nog een trailer herinneren waarbij ik dacht dat ik deze moest volgen, maar inmiddels dus weer vergeten.

Edit;

Ahh gevonden: Happy Death Day
Ah, die had ik me moeten herinneren, tijdje terug op Netflix gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Wildfire schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:30:
[...]

Ah, die had ik me moeten herinneren, tijdje terug op Netflix gezien. :)
Netflix anders dan nederland? want ik kan hem niet vinden (of hij is er inmiddels alweer vanaf). In ieder geval bedankt voor meedenken :)

[ Voor 6% gewijzigd door grote_oever op 02-05-2018 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

grote_oever schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:51:
[...]

Netflix anders dan nederland? want ik kan hem niet vinden (of hij is er inmiddels alweer vanaf). In ieder geval bedankt voor meedenken :)
Netflix Nederland heb ik 'm op gezien. Lijkt er inderdaad niet meer op te staan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-06 11:16
Happy death day? Wel een oké filmpje.

[ Voor 39% gewijzigd door Hades007 op 03-05-2018 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Wildfire schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 00:42:
[...]

Netflix Nederland heb ik 'm op gezien. Lijkt er inderdaad niet meer op te staan. :(
Het lijkt mij vreemd als hij al op Netflix gestaan heeft en tevens al weer weg is. Happy Death day was eind vorig jaar in de Bios, en is Feb-2018 pas uitgekomen op DVD/Blu-Ray. Dan zou hij wel heel snel, en tevens kort op Netflix gestaan hebben.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:41

heuveltje

KoelkastFilosoof

Eens wat anders dan een vage beschrijving :P

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/5btybr.png

Hint voor onze pubquiz. maar niemand van onze groep kent hem.
Iemand Anders ?

[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 03-05-2018 09:56 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades007
Wildfire schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 00:42:
[...]

Misschien 'Triangle' mijn laatste gok :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hades007
heuveltje schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:55:

[afbeelding]

Iemand Anders ?
Wel erg klein plaatje :P Maar ik denk Mahershala Ali. Speelt o.a. in House of Cards en Luke Cage (beiden Netflix)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

heuveltje schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:55:

[afbeelding]

Iemand Anders ?
Moonlight

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:41

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ah, Dat ziet er wel goed uit.
TNX, even inlezen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:50
Ik ben op zoek naar een film van (ik denk) hooguit 10 jaar oud. Kan me er niet veel van herinneren, behalve dat het een soort theaterstuk was. De omgeving was helemaal zwart met in het midden een plateau met wat elementen uit een woonkamer (bank, staande lamp). Maar dat laatste kunnen ook valse herinneringen zijn en dat het heel wat anders was. :X

Het is met een vrouwelijke hoofdrol. Ik dacht eerst Nicole Kidman, maar ik kan zo snel niks vinden als ik door haar werk scroll.

Wie o wie kan mij helpen?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15

Wish

ingwell

Raem schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:44:
Ik ben op zoek naar een film van (ik denk) hooguit 10 jaar oud. Kan me er niet veel van herinneren, behalve dat het een soort theaterstuk was. De omgeving was helemaal zwart met in het midden een plateau met wat elementen uit een woonkamer (bank, staande lamp). Maar dat laatste kunnen ook valse herinneringen zijn en dat het heel wat anders was. :X

Het is met een vrouwelijke hoofdrol. Ik dacht eerst Nicole Kidman, maar ik kan zo snel niks vinden als ik door haar werk scroll.

Wie o wie kan mij helpen?
Ik weet welke je bedoelt maar kan er niet helemaal opkomen... Dogville van Lars von Trier? Of in ieder geval van een die Deense beweging (Dogma)?

[ Voor 3% gewijzigd door Wish op 19-07-2018 11:54 ]

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:50
Wish schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:53:
[...]

Ik weet welke je bedoelt maar kan er niet helemaal opkomen... Dogville van Lars von Trier? Of in ieder geval van een die Deense beweging (Dogma)?
Volgens mij is het Dogville inderdaad als ik zo wat screenshots bekijk. Dus toch wel Nicole Kidman.
Bedankt! :*)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0byman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-05 00:30
Ik ben op zoek naar een Nederlandse film uit de jaren 70 of 80 die zich afspeelde in of rond een dorp/stadje aan zee. Vrijwel zeker een plaats in Noord-Holland, Waddeneilanden of Zeeland. Wat ik mij nog kan herinneren zijn verschillende scenes in een oude (strand)bunker waar feestjes gehouden worden en veel drugsgebruik plaatsvindt. Op een gegeven moment heeft iemand in de bunker een pistool, een persoon wil het pistool lenen/bekijken en schiet zichzelf er per ongeluk mee dood. Meer kan ik mij niet meer herinneren. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:54
5 jaar geleden ook al eens gevraagd, maar wellicht nu meer succes!

Ik zoek een film uit de jaren '80, eventueel eind jaren '70. Ik vermoed een Amerikaanse film, maar ik heb het destijds op een Duitse zender gezien, dus het kan ook iets anders zijn.

Het begint met een man en zijn zoontje die een ongeluk met een bestelbusje zien gebeuren. Man rent erheen en probeert bestuurder te redden en komt in aanraking met de lading die bestaat uit één of ander chemisch goedje. De man krijgt hierdoor superkrachten, maar kan op een gegeven moment niet meer tegen zonlicht (geloof ik, kan ook iets anders zijn waar hij niet meer tegen kan). Later in de film blijkt ook het zoontje in aaraking met het chemische goedje te zijn geweest.
Er zit op een gegeven moment een scene in een 1 motorig vliegtuigje waarbij de hoofdpersoon achter de banken verstopt ligt en het moeilijk krijgt vanwege iets.

En het is niet Darkman (die kwam toen als tip langs, maar is ook te nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

celshof schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:08:

Ik zoek een film uit de jaren '80, eventueel eind jaren '70. Ik vermoed een Amerikaanse film, maar ik heb het destijds op een Duitse zender gezien, dus het kan ook iets anders zijn.

Het begint met een man en zijn zoontje die een ongeluk met een bestelbusje zien gebeuren. Man rent erheen en probeert bestuurder te redden en komt in aanraking met de lading die bestaat uit één of ander chemisch goedje. De man krijgt hierdoor superkrachten, maar kan op een gegeven moment niet meer tegen zonlicht (geloof ik, kan ook iets anders zijn waar hij niet meer tegen kan). Later in de film blijkt ook het zoontje in aaraking met het chemische goedje te zijn geweest.
Er zit op een gegeven moment een scene in een 1 motorig vliegtuigje waarbij de hoofdpersoon achter de banken verstopt ligt en het moeilijk krijgt vanwege iets.

Zou bijna zeggen dat je zoekt naar Super Fuzz :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
celshof schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:08:

Is het I-Man? Dat was een TV pilot voor een serie met o.a. Scott Bakula https://www.imdb.com/title/tt0091248/

:D/-<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-05 16:40
Toen ik klein was en een keer niet kon slapen, ben ik de trap afgelopen en de woonkamer in gelopen. Mijn vader was daar een film aan het kijken waar ik onbedoeld een stuk van mee kreeg.

In de scene die ik zag zaten er mensen aan een grote eettafel in een grote ruimte/zaal (restaurant)? De ruimte was niet fel verlicht. Een monster/draak viel deze mensen aan, vloog of rende over de tafel. Volgens mij spuwde deze ook vuur.
Het was geen tekenfilm.

Ik zou de film graag nu nog eens terug zien, maar weet niet hoe hij heet. Bovenstaande deed zich voor tussen 1984 en 1988 denk ik, m'n vader weet het ook niet meer.
Iemand een idee?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegoogled, maar niets gevonden. Zoektermen die ik heb gebruikt: movie, dining table, dragon, monster, fire, attack 80's (en verschillende combinaties van deze woorden).

Edit: het is geen "Q"

[ Voor 4% gewijzigd door BPTBPTBPT op 09-08-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:55

Vrijdag

De Zwarte

BPTBPTBPT schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:32:
Toen ik klein was en een keer niet kon slapen, ben ik de trap afgelopen en de woonkamer in gelopen. Mijn vader was daar een film aan het kijken waar ik onbedoeld een stuk van mee kreeg.

In de scene die ik zag zaten er mensen aan een grote eettafel in een grote ruimte/zaal (restaurant)? De ruimte was niet fel verlicht. Een monster/draak viel deze mensen aan, vloog of rende over de tafel. Volgens mij spuwde deze ook vuur.
Het was geen tekenfilm.

Ik zou de film graag nu nog eens terug zien, maar weet niet hoe hij heet. Bovenstaande deed zich voor tussen 1984 en 1988 denk ik, m'n vader weet het ook niet meer.
Iemand een idee?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegoogled, maar niets gevonden. Zoektermen die ik heb gebruikt: movie, dining table, dragon, monster, fire, attack 80's (en verschillende combinaties van deze woorden).

Edit: het is geen "Q"
House? IMDB: House (1985)
Fright Night? IMDB: House (1985)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
@Vrijdag Bedankt! Ik zie nog niet zo snel herkenning als ik naar de screenshots kijk op IMDB, maar ik ga zoeken of ik hier ook de hele films van kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

BPTBPTBPT schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:26:
@Vrijdag Bedankt! Ik zie nog niet zo snel herkenning als ik naar de screenshots kijk op IMDB, maar ik ga zoeken of ik hier ook de hele films van kan vinden.
Ik heb laatst nog een stukje van House gekeken en daar heb je een scene in de eetkamer dat er een soort draak/dinosaurus(pterodactylus) het huis binnenvliegt. Alleen weet ik niet meer uit mijn hoofd of die ook vuur spuugt.

Er zijn nog een paar andere delen van ook trouwens. Op zich ook best geinige films, een soort horror/humor à la Tales from the Crypt :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
@Vrijdag Net een snelle "scan" gedaan door House (YouTube: House (1986) - full horror movie, waarbij ik (volgens mij) alle scenes heb gezien.
Ik zag er geen met een eetkamer en een vliegende draak... Zie ik hem over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een film waar ik als klein kind nachtmerries van heb gehad omdat mijn oudere zus het grappig vond hem aan mij te laten zien :(

het gaat over mensen die aanspoelen op een onbewoond (lijkend) eiland (waarom ze aanspoelde even geen idee) en er blijken kleine beestjes in de bomen te zitten die die mensen dan aanvallen en opeten.

de film zal vermoedelijk van omstreeks 1986 t/m 1989 moeten zijn geweest.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan de titel van deze film zodat ik hem nu kan gaan kijken als volwassene :)

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
BPTBPTBPT schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:10:
@Vrijdag Net een snelle "scan" gedaan door House (YouTube: House (1986) - full horror movie, waarbij ik (volgens mij) alle scenes heb gezien.
Ik zag er geen met een eetkamer en een vliegende draak... Zie ik hem over het hoofd?
Eetkamer zit er wel in, maar geen draak te bekennen. Wel genoeg andere rare wezens, en knappe blonde dames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ik ga nu ook aan mezelf twijfelen. Ik kan me alleen geen andere films herinneren uit die periode met monsters/draken en een eetkamer.

Als ik thuis ben ga ik eens spitten in mijn collectie/hdd's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:54
semicolon schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:27:
[...]

Is het I-Man? Dat was een TV pilot voor een serie met o.a. Scott Bakula https://www.imdb.com/title/tt0091248/
Held! Dat is hem inderdaad. Nu eens even zoeken wie dit ook wilde weten in 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Je weet dat er van House meerdere delen zijn?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:10

BCC

Amerikaanse kinder tv serie uit eind jaren 80, begin jaren 90. Soort van Goonies met kinderen in de hoofdrollen maar dan met aliens. Geen tekenfilm. Kan mij nog herinneren dat de alien “slak” steeds als een soort tussenscene door een tunnel met veel nep rook ging en dat de hoofdrolspelers de tunnel ook steeds ingingen en veel slijm tegenkwamen. Het was niet the explorers.

[ Voor 3% gewijzigd door BCC op 12-08-2018 08:20 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-06 22:05
Het kan ook House II zijn. Hup deur open en opeens een oerwoud in je huis.

House III is het zeker niet. Daar komt alleen maar een kalkoen in voor die ineens praat. _/-\o_
House I is het ook niet. Daar heb ik wel heel hard om gelachen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:58

Robtimus

me Robtimus no like you

BCC schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 08:17:
Amerikaanse kinder tv serie uit eind jaren 80, begin jaren 90. Soort van Goonies met kinderen in de hoofdrollen maar dan met aliens. Geen tekenfilm. Kan mij nog herinneren dat de alien “slak” steeds als een soort tussenscene door een tunnel met veel nep rook ging en dat de hoofdrolspelers de tunnel ook steeds ingingen en veel slijm tegenkwamen. Het was niet the explorers.
Under the Mountain? In NL was deze uitgezonden als "Moddermonsters".

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:10

BCC

@Robtimus 10 punten!! Maar waar ga ik die kijken :)?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 16:46
Een (korte?) film waarin drie mensen die elkaar niet mogen door omstandigheden in een bepantserde limousine van een oud Russisch staatshoofd zitten. Door een ongeluk komt de auto vast te zitten tussen een paar bonen en zijn ze tot elkaar veroordeeld. Ik dacht een Duitstalige film, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:58

Robtimus

me Robtimus no like you

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 11:35
DaCoTa schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:07:
Een (korte?) film waarin drie mensen die elkaar niet mogen door omstandigheden in een bepantserde limousine van een oud Russisch staatshoofd zitten. Door een ongeluk komt de auto vast te zitten tussen een paar bonen en zijn ze tot elkaar veroordeeld. Ik dacht een Duitstalige film, maar weet het niet zeker.
Met wat gegoogle kwam ik uit op Immer nie am Meer: IMDB: Immer nie am Meer (2007). Trailer past goed bij beschrijving, maar werd daar niet heel enthousiast van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 16:46
Flow schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:17:
[...]

Met wat gegoogle kwam ik uit op Immer nie am Meer: IMDB: Immer nie am Meer (2007). Trailer past goed bij beschrijving, maar werd daar niet heel enthousiast van :P.
Koekje voor jou! Titel zegt me helemaal niks, maar de beschrijving klopt volledig. Geen idee ook waar ik hem gezien heb, ook niet of ik hem toen leuk vond, maar ga hem zeker nog eens kijken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1109953

Oke, dus ik zoek de naam van een film.

Ik heb hem ongeveer 10 jaar geleden den gekeken, dus hoop dat ik hem nog redelijk kan omschrijven. Met google kom ik op dit moment niet verder. Het zal geen hele nieuwe film zijn geweest, ik maak een gokje uit 1990 ofs, maar weet het dus niet zeker..

Een groep vechters vanuit aarde gaat naar een andere planeet. Een paar mannen en waaronder een vrouw. Het landschap is een soort van zandkleurig bergenlandschap. Met een tunnwlstelsel erin. Er zijn buitenaardse wezens die bestreden moeten worden.
De wezens kunnen zich voordoen als mensen.

Uiteindelijk zijn alle wezens dood en is er alleen nog de vrouw met man over.

Open einde van de film: ze zitten in een spaceshuttle op de terugweg naar aarde. je kijkt in de buik van de vrouw en ziet dat ze zwanger is. Het kindje doet zijn pink omhoog en er is een hele scherpe nagel te zien.

Je kunt ds bedenken dat het kindje buitenaards is en dus de man waar ze de hele tijd mee heeft samengewerkt en een relatie mee gehad heeft gedurende het gevecht ook zo'n wezen is.

Ieder jaar zoek ik de film weer opnieuw en ben dus werkelijk al zo'n 6 jaar opzoek. Ik. Hoop zooo erg dat iemand mij hier kan helpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:49

KipCurreh

Nightcrawler

Anoniem: 1109953 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:16:
Oke, dus ik zoek de naam van een film.

Ik heb hem ongeveer 10 jaar geleden den gekeken, dus hoop dat ik hem nog redelijk kan omschrijven. Met google kom ik op dit moment niet verder. Het zal geen hele nieuwe film zijn geweest, ik maak een gokje uit 1990 ofs, maar weet het dus niet zeker..

Een groep vechters vanuit aarde gaat naar een andere planeet. Een paar mannen en waaronder een vrouw. Het landschap is een soort van zandkleurig bergenlandschap. Met een tunnwlstelsel erin. Er zijn buitenaardse wezens die bestreden moeten worden.
De wezens kunnen zich voordoen als mensen.

Uiteindelijk zijn alle wezens dood en is er alleen nog de vrouw met man over.

Open einde van de film: ze zitten in een spaceshuttle op de terugweg naar aarde. je kijkt in de buik van de vrouw en ziet dat ze zwanger is. Het kindje doet zijn pink omhoog en er is een hele scherpe nagel te zien.

Je kunt ds bedenken dat het kindje buitenaards is en dus de man waar ze de hele tijd mee heeft samengewerkt en een relatie mee gehad heeft gedurende het gevecht ook zo'n wezen is.

Ieder jaar zoek ik de film weer opnieuw en ben dus werkelijk al zo'n 6 jaar opzoek. Ik. Hoop zooo erg dat iemand mij hier kan helpen!!
Misschien Screamers (1995) IMDB: Screamers (1995) ?

Heeft wat overeenkomsten met jouw beschrijving, maar ook wat verschillen ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Open einde van de film: ze zitten in een spaceshuttle op de terugweg naar aarde. je kijkt in de buik van de vrouw en ziet dat ze zwanger is. Het kindje doet zijn pink omhoog en er is een hele scherpe nagel te zien."

Dat is inderdaad Screamers, maar dan wel "deel 2": IMDB: Screamers: The Hunting (Video 2009)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-06 16:31
Alien serie?

IMDB: Alien (1979)

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:37

Kheos

FP ProMod
ik heb het hier al enkele jaren geleden gevraagd, maar ik probeer het opnieuw.

Ik zoek een film die ik zo'n 10-12 jaar geleden heb gezien.
Het gaat over 3 of 4 collega's die een geheime rekening ontdekken in hun bedrijf. Ze wanen zichzelf al rijk, maar dan ontdekt de CFO die rekening en die gaat die bekend maken op de eerstvolgende vergadering.
Ze vinden er dan niks beter op dan een huurmoordenaar in te huren om die CFO om te leggen voor hij die geheime rekening bekend maakt.
Ze spreken dan met die huurmoordenaar af in een diner of snackbar ofzo. Ze hebben geen idee hoe hij eruit ziet, maar op een bepaald moment komt er een opa met zijn kleindochter binnen en dat blijkt hem dan te zijn.
Ze hebben er op dat moment dan al geen vertrouwen meer in maar gaan er dan toch mee door
Tijdens die vergadering krijgt die CFO ineens een hartaanval en valt dan ter plekke dood.
De 4 collega's denken woohoo! en weigeren die opa te betalen, want CFO is een natuurlijke dood gestorven. Or did he?...
Omdat ze blijven weigeren betalen begint die opa hen een voor een te doden op manieren die er perfect natuurlijk uitzien (drug overdosis, huis in brand gestoken door een sigaret na een avondje uit...)
Uiteindelijk schiet er dan 1 over die die opa dan nog probeert op te lichten.

De film zag er toen niet outdated uit, dus schat hem niet ouder dan 15 jaar.
Had een goeie kwaliteits Indie vibe, was volgens mij Brits en heb hem op toen op Canvas gezien (Belgisch TV kanaal), dus zou wel iets van BBC ofzo kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1109953

Raven schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:17:
"Open einde van de film: ze zitten in een spaceshuttle op de terugweg naar aarde. je kijkt in de buik van de vrouw en ziet dat ze zwanger is. Het kindje doet zijn pink omhoog en er is een hele scherpe nagel te zien."

Dat is inderdaad Screamers, maar dan wel "deel 2": IMDB: Screamers: The Hunting (Video 2009)
Omg jaa, net even full movie op youtube het einde gekeken! Dat is hem!
Suuuper bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 10:49
Ik zoek een film met volgens mij (nadruk op volgens mij) Walton Goggins in de hoofdrol. Probleem is dat ik hem niet kan vinden met IMDB en WIKI, dus weet niet 100% of het om Walton Goggins gaat.

Het is een film over een cowboy die verbrand raakt de gehele film is hij bezig om degene te pakken die zijn familie heeft gedood. Volgens mij eindigt de film met een explosie op een boot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 17:07
ge-flopt schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:28:
Ik zoek een film met volgens mij (nadruk op volgens mij) Walton Goggins in de hoofdrol. Probleem is dat ik hem niet kan vinden met IMDB en WIKI, dus weet niet 100% of het om Walton Goggins gaat.

Het is een film over een cowboy die verbrand raakt de gehele film is hij bezig om degene te pakken die zijn familie heeft gedood. Volgens mij eindigt de film met een explosie op een boot.
Bedoel je misschien Jonah Hex? IMDB: Jonah Hex (2010)

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 10:49
Dat is hem, geen wonder dat ik hem niet kon vinden met Walton Goggins. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Heel lang geleden, ergens rond 1980 ooit deze film, of stukken er van gezien. Het gaat om een zombie film. Situatie/lokatie ken ik niet, maar één scene is me altijd bijgebleven: zombies lopen door het huis, dame vlucht in kast. Zo één met van die horizontale lamellen waar ze doorheen kan kijken. En op het moment dat ze kijkt slaat een zombie z'n hand door de deur en trekt haar aan haar hoofd langzaam naar buiten waarbij een splinter van de deur zich langzaam close-up in haar oogbol boort....
Ik wil deze scene en film graag weer eens zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

marcelmg2 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:56:
Heel lang geleden, ergens rond 1980 ooit deze film, of stukken er van gezien. Het gaat om een zombie film. Situatie/lokatie ken ik niet, maar één scene is me altijd bijgebleven: zombies lopen door het huis, dame vlucht in kast. Zo één met van die horizontale lamellen waar ze doorheen kan kijken. En op het moment dat ze kijkt slaat een zombie z'n hand door de deur en trekt haar aan haar hoofd langzaam naar buiten waarbij een splinter van de deur zich langzaam close-up in haar oogbol boort....
Ik wil deze scene en film graag weer eens zien!

Iperf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Dat is m.........realiseer me nu dat ik deze zelf ook wel had kunnen vinden met 'zombie splinter eye'.....
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:23
Tijd terug een film gezien over een jongen die was gepest op school en zijn broer of hijzelf nodigt deze jongens en meiden uit in het bos om ze terug te pakken ..,

Ben de naam kwijt iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1031525

londemanmp schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:11:
Tijd terug een film gezien over een jongen die was gepest op school en zijn broer of hijzelf nodigt deze jongens en meiden uit in het bos om ze terug te pakken ..,

Mean Creek?
IMDB: Mean Creek (2004)

The Final?
IMDB: The Final (2010)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1031525

londemanmp schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:11:

Maar het kan natuurlijk ook dat ik het fout heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ooit, ergens eind jaren 90/begin 2000, een Franse film gezien a la IMDB: La haine (1995) en IMDB: Dobermann (1997) (Frans, veel geweld, georganiseerde misdaad en tieners met maatschappelijke problemen).

Een groep tieners met een rugzakje/crimineel verleden/maatschappelijke problemen is ondergebracht in een "zorgboerderij" (bij gebrek aan een betere omschrijving) om zo aan zichzelf te werken. Er zijn maatschappelijk werkers aanwezig die grote moeite hebben om de losgeslagen tieners onder controle te houden.

In een scene wordt een leraar op een school (geloof ik, kan ook een kantoorpand van het een of ander zijn) ergens van op de hoogte gebracht, waarna hij heel snel naar die zorgboerderij moet om te voorkomen dat een groep huurmoordenaars iedereen op de zorgboerderij om het leven brengt.

Een van de tieners is een Frans-Arabische meid met lange donkere haren, die op een bepaald moment een van huurmoordenaars frontaal met een groot pistool/geweer/shotgun overhoop schiet.

In een andere scene rijdt een Frans-Marokkaanse jongen (redelijk smal postuur) een huurmoordenaar omver met een oude Renault/Citroen/Peugeot sedan...

In het begin van de film zie je in een redelijk lange scene een oude vierkante Renault bus met veel deuken over lange bergweggetjes richting de zorgboerderij rijden. Er stapt een man uit die daarna een van de maatschappelijk werkers blijkt te zijn die boodschappen heeft gedaan.

Ik ben al 2 dagen mijn hoofd hierover aan het breken, maar het eureka-moment blijft nog uit. :D

/edit:

Inmiddels gevonden: IMDB: Total Western (2000)

8) 8)

[ Voor 6% gewijzigd door max op 06-12-2018 20:20 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-06 21:59

aawe mwan

Wat ook leuk is:

De film die ik zoek gaat over iemand die gerecruteerd wordt voor het plegen van een moordaanslag. Hij besluit om de aanslag te saboteren, door te doen alsof hij meespeelt, met de bedoeling om precies op het allerlaatste moment de trekker van het wapen niet over te halen.

Op het geplande moment van de aanslag bekijkt hij het slachtoffer door zijn vizier. En ziet daarin ineens een stofwolkje: het slachtoffer wordt geraakt door een kogel. Maar hij heeft zelf niet geschoten.

Het blijkt dat de organisatie nog minstens 2 anderen ook gerecruteerd heeft, zonder dat ze dit van elkaar wisten, om precies dezelfde aanslag uit te voeren.

Hoe heet deze film?

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:38
aawe mwan schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:56:
De film die ik zoek gaat over iemand die gerecruteerd wordt voor het plegen van een moordaanslag. Hij besluit om de aanslag te saboteren, door te doen alsof hij meespeelt, met de bedoeling om precies op het allerlaatste moment de trekker van het wapen niet over te halen.

Op het geplande moment van de aanslag bekijkt hij het slachtoffer door zijn vizier. En ziet daarin ineens een stofwolkje: het slachtoffer wordt geraakt door een kogel. Maar hij heeft zelf niet geschoten.

Het blijkt dat de organisatie nog minstens 2 anderen ook gerecruteerd heeft, zonder dat ze dit van elkaar wisten, om precies dezelfde aanslag uit te voeren.

Hoe heet deze film?
Past niet helemaal, maar misschien Shooter (https://www.imdb.com/title/tt0822854/)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een ouderw NLse film.
Ik eerste instantie dacht ik dat het om Turks fruit ging maar na die film te hebben gezien zoek ik toch een andere.

Het een film die over sex gaat en er is een fragment dat de vrouw vanaf de kast zo het bed op springt op de man. De man barikadeerd in die film ook het hele huis op een gegeven moment.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Het verhaal lijkt er heel veel op, de schrijvers kunnen dezelfde inspiratiebron gehad hebben!

Maar de film die ik bedoel speelt zich bijna helemaal af voor de aanslag, de nadruk ligt op het saboteren van de aanslag, de aanslag is vlak voor de aftiteling.

"Shooter" gaat (aan de trailer te zien) voor een groot deel over het gedeelte na de aanslag, de jacht op de moordenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:11

Hoe heet deze film?
Heel lang geleden dat ik deze heb gezien, maar ik dacht in eerste instantie aan:

Vantage Point
IMDB: Vantage Point (2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024

Hoe heet deze film?
Jack Reacher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:59:
Ik ben opzoek naar een ouderw NLse film.
Ik eerste instantie dacht ik dat het om Turks fruit ging maar na die film te hebben gezien zoek ik toch een andere.

Het een film die over sex gaat en er is een fragment dat de vrouw vanaf de kast zo het bed op springt op de man. De man barikadeerd in die film ook het hele huis op een gegeven moment.
Enige die in mij op komt is zoals genoemd Schatjes. Echter je omschrijving klopt niet helemaal of het is toch een andere film ben zeer benieuwd welke.

Vrouw vanaf kast op de man springt herken ik niet wel worden er 2 kinderen op de kast gezet door de vader.

Dan het huis barricade die word gedaan door oudste broer en zus om de ouders buiten te houden. Dus niet alleen de man.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Dat is em! thanks
RobbyTown schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:04:
[...]

Enige die in mij op komt is zoals genoemd Schatjes. Echter je omschrijving klopt niet helemaal of het is toch een andere film ben zeer benieuwd welke.

Vrouw vanaf kast op de man springt herken ik niet wel worden er 2 kinderen op de kast gezet door de vader.

Dan het huis barricade die word gedaan door oudste broer en zus om de ouders buiten te houden. Dus niet alleen de man.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankja
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-06 02:18
Ik zoek een thriller van denk ik de jaren 2000-2005, maar dit zou ook al een iets oudere film kunnen zijn.

Het enige stukje dat ik me kan herinneren, is dat ze naar een moordenaar op zoek zijn. Op een bepaalde moment hebben ze hem bijna te pakken (in denk ik een parkinggarage). Op een volgend beeld zie je de "moordenaar" richting do politie wandelen in de gietende regen. Volgens mij had deze ook nog een gele regenjas aan. Onder deze regenjas zat echter een politieagent (oid), die vastgebonden is en tape op zijn mond heeft zodat hij niets kan zeggen.

Ben hier al een paar jaren naar op zoek, maar ik krijg hem niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Dit is nog een andere film die ik zoek.

Het is een korte animatiefilm die gaat over een meisje dat bang is voor spinnen. In de film zie je een spin, die in de loop van de film groter en groter wordt en het meisje wordt dus ook steeds banger voor hem.

Aan het eind van de film blijkt, dat het al die tijd precies andersom werkte: juist hoe banger het meisje was voor de spin, hoe groter de spin juist getekend werd. Nu het meisje dat weet, probeert ze haar angsten te bedwingen en zie je de spin krimpen tot uiteindelijk de normale grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188103

Ik heb niet veel info over de film die ik zoek.
Ik weet dat het een film van midden jaren 90 is.
Scene die ik herinner is een volwassen man met touw vastgebonden op de grond (buiten) door veel kleinere mensen (dwergen?). Ik dacht ook dat hij in hun boot werd getransporteerd. Waar hij dus ook veel te groot voor was.
De man was historisch gekleed als ik het zo mag noemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:10
Anoniem: 188103 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:42:
Ik heb niet veel info over de film die ik zoek.
Ik weet dat het een film van midden jaren 90 is.
Scene die ik herinner is een volwassen man met touw vastgebonden op de grond (buiten) door veel kleinere mensen (dwergen?). Ik dacht ook dat hij in hun boot werd getransporteerd. Waar hij dus ook veel te groot voor was.
De man was historisch gekleed als ik het zo mag noemen...
Klinkt een beetje als Gulliver’s Travels uit 1996?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188103

Dutchy88 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:51:
[...]

Klinkt een beetje als Gulliver’s Travels uit 1996?
Top, is hem. Kijkmateriaal voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-06 22:45
Ik zoek een film waarin 2 vrouwen of een man + vrouw echtpaar op een of andere reden in een visserdorp belanden en er vervolgens vreemde dingen in dat dorp gebeurde. Ik kan me niet herinneren of dit onder het misdaad of horror genre viel.
Het overgrote deel van de film speelt zich trouwens af in het donker en er raast een storm over het dorp. Ik denk dat de film tussen de 5 en 15 jaar oud is.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 14-01-2019 20:09 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Lasmibalsingh schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:03:
Ik zoek een film waarin 2 vrouwen of een man + vrouw echtpaar op een of andere reden in een visserdorp belanden en er vervolgens vreemde dingen in dat dorp gebeurde. Ik kan me niet herinneren of dit onder het misdaad of horror genre viel.
Het overgrote deel van de film speelt zich trouwens af in het donker en er raast een storm over het dorp. Ik denk dat de film tussen de 5 en 15 jaar oud is.
Dagon?

IMDB: Dagon (2001)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Laatst online: 09-01 12:43
De film die ik ik zoek is een vampierenfilm met twee rivaliserende gangsterbendes. Volgens mij werden alle leden van één van de bendes, of van beide, uiteindelijk vampiers en is er een eindconfrontatie. De held of helden van het verhaal is geen vampier en verslaat de gangsters op het eind (weet ik niet zeker). Verder weet ik nog dat in het begin van de film een bendelid gepakt is door de andere bende en ondervraagd (en gemarteld/vermoord??) wordt in een kamertje in een gebouw. De film heb ik denk ik ergens in de jaren 80 of 90 gezien, maar speelt dacht ik iets eerder.

Het speelt zich af in een stad. Het is niet 'Vampires' van John Carpenter.

[ Voor 34% gewijzigd door Bonez0r op 02-02-2019 01:03 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHS
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-06 09:01

VHS

Dat zou Underworld (2003) kunnen zijn.

https://www.moviemeter.nl/film/8634

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:03:
Storm of the Century, verhaal van Stephen King?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-06 22:45
Nee, bedankt voor het zoeken trouwens. Het kan best zijn dat ik me een aflevering van een serie herinner i.p.v. een film.

Maar de film die er het meest dicht bij in de buurt komt is Identity (2003). Alleen komt de herinnering wat ik had (visserdorp/vuurtoren) niet zo 1-2-3 voor in de trailers van deze film. Maar ik kan het me natuurlijk ook verkeerd herinneren.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:25

d0s

sssst

Of Mindhunters, uit 2014. Zelfde genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-06 10:38
vankja schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:31:
Ik zoek een thriller van denk ik de jaren 2000-2005, maar dit zou ook al een iets oudere film kunnen zijn.

Het enige stukje dat ik me kan herinneren, is dat ze naar een moordenaar op zoek zijn. Op een bepaalde moment hebben ze hem bijna te pakken (in denk ik een parkinggarage). Op een volgend beeld zie je de "moordenaar" richting do politie wandelen in de gietende regen. Volgens mij had deze ook nog een gele regenjas aan. Onder deze regenjas zat echter een politieagent (oid), die vastgebonden is en tape op zijn mond heeft zodat hij niets kan zeggen.

Ik weet welke scene je bedoelt, maar welke film het precies is moet ik gokken?
Hetgeen mij als eerste te binnen schiet is Se7en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bonez0r schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 00:59:
De film die ik ik zoek is een vampierenfilm met twee rivaliserende gangsterbendes. Volgens mij werden alle leden van één van de bendes, of van beide, uiteindelijk vampiers en is er een eindconfrontatie. De held of helden van het verhaal is geen vampier en verslaat de gangsters op het eind (weet ik niet zeker). Verder weet ik nog dat in het begin van de film een bendelid gepakt is door de andere bende en ondervraagd (en gemarteld/vermoord??) wordt in een kamertje in een gebouw. De film heb ik denk ik ergens in de jaren 80 of 90 gezien, maar speelt dacht ik iets eerder.

IMDB: The Lost Boys (1987) ?

Al kan ik me van een marteling niet echt iets herinneren....

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Laatst online: 26-06 16:31
max schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:32:
[...]

Komt mij ook heel bekend voor als The Lost Boys.
Marteling in de zin van, beetje gek worden.
In de maling genomen worden?
Bakje chinees eten maar dan bakje met maden/wormen.

Iets met jongere broertje die zijn oudere broer langzaam ziet veranderen in een vampier.

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:38
vankja schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:31:

Zegt me inderdaad wel iets, maar zou het ook niet zo weten welke film. Als het niet Se7en is zoals door @_NooT_ geopperd is zou het misschien Kiss the Girls of The Bone Collector zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
max schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:32:
[...]

Niet gezien, maar helaas dat is hem niet. Het waren geen gangs van jongeren, maar volwassenen, meer in de stijl van de mafia of gangsters in de jaren '30 Amerika. Het speelt denk ik ergens in de 70s of 80s. En zeker geen big budget film, waarschijnlijk direct-to-video. Jammer, ik dacht dat er meteen iemand zou zijn die de film herkende.

Die 'martel' scene was trouwens meer een ondervragingsscene. Een gangster in een klein kamertje, op een stoel gezet, felle lamp in de ogen en een paar man die er intimiderend omheen staan terwijl een van hen de vragen stelt. Kan zijn dat hij daarna ook vermoord werd maar dat weet ik niet meer.En het was maar een kleine scene van hooguit een minuut. Ergens tegen het einde van de film doet een van de twee gangs een raid op het hoofdkwartier (dat een beetje op een kantoor lijkt) van de andere gang. Volgens mij was op dat punt nog maar een van hen een vampier, maar omdat hij dan de leden van de andere gang bijt in het gevecht worden die ook vampiers.

[ Voor 3% gewijzigd door Bonez0r op 14-02-2019 22:06 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 09:51
Ik ben op zoek naar een film die ik als kind helemaal grijs heb gespeeld (naast Iron Eagle). Net als Iron Eagle ging het over F-16's. Veel van het plot weet ik niet meer maar volgens mij was de rode draad een of ander "nieuwe" helm die piloten konden opzetten waarmee ze in een soort VR kwamen wat het vliegen veel effectiever zou maken. In het begin crashed daarmee dan een piloot en zijn buddy is er van overtuigd dat er opzet in het spel is en gaat dat uitzoeken (tussen veel F-16 vliegen). Afterburn en Iron Eagle zijn het dus niet. Special effects waren dacht ik nog net iets slechter dan Iron Eagle, hij kwam ongeveer uit hetzelfde tijdperk.
Volgens mij was de titel ook iets van "Video" of "VR" of "Virtual" of iets in die geest.

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:25

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Bonez0r schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 00:59:

Innocent Blood?

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-06 12:37
Oraijon schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:18:
Ik ben op zoek naar een film die ik als kind helemaal grijs heb gespeeld (naast Iron Eagle). Net als Iron Eagle ging het over F-16's. Veel van het plot weet ik niet meer maar volgens mij was de rode draad een of ander "nieuwe" helm die piloten konden opzetten waarmee ze in een soort VR kwamen wat het vliegen veel effectiever zou maken. In het begin crashed daarmee dan een piloot en zijn buddy is er van overtuigd dat er opzet in het spel is en gaat dat uitzoeken (tussen veel F-16 vliegen). Afterburn en Iron Eagle zijn het dus niet. Special effects waren dacht ik nog net iets slechter dan Iron Eagle, hij kwam ongeveer uit hetzelfde tijdperk.
Volgens mij was de titel ook iets van "Video" of "VR" of "Virtual" of iets in die geest.
IMDB: The Lost Boys (1987)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:25

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Hebben we hier de start van een running gag te pakken?

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06 11:37
Oraijon schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:18:
IMDB: Final Mission (Video 1994)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Dank voor je reactie maar denk dat je de verkeerde post hebt gequote :D
Ja! Volgens mij is dat hem inderdaad... Eens kijken of ik die nog terug kan vinden, kijken hoe slecht ik die film vandaag de dag vind :P
Dank :)

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06 11:37
[...]

Ja! Volgens mij is dat hem inderdaad... Eens kijken of ik die nog terug kan vinden, kijken hoe slecht ik die film vandaag de dag vind :P
Dank :)
2e hand bij bol 5.99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-06 12:37
Dwarlorf schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:57:
[...]

Hebben we hier de start van een running gag te pakken?
Oeps sorry niet goed opgelet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonez0r
Jaaa, dat is hem, thanks _/-\o_ ! Ik heb hem net gekeken en ik herkende hem nauwelijks, het hele plot van een vrouwelijke vampier was ik vergeten. Er zitten ook cameo's in van bekende horrorfiguren zoals Tom Savini, Sam Raimi, Dario Argento en zelfs Alfred Hitchcock.

[ Voor 15% gewijzigd door Bonez0r op 24-02-2019 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shurman26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik ben opzoek naar een film, helaas heeft het nodige zoekwerk niet het gewenste resultaat opgeleverd. Titel ligt op het puntje van mijn tong, maar kom er helaas maar niet op. Wie kan mij helpen?

Wat ik nog vaag weet:

Film over een een man, met een bijzonder hoog IQ die lijd aan een ziekte. Die op het laatst van de film overlijd aan zijn ziekte, . Volgens mij was hij juist door zijn ziekte enorm slim. Hij had allemaal briljante uitvindingen in zijn hoofd, echter wou hij enkel de liefde van een vrouw winnen. Film schat ik uit begin 2000, setting speelde zich af rond 1980. In de end scene stond een boom centraal.

Waarschijnlijk zullen er een aantal onjuistheden in mijn vage beschrijving staan, neem mij dit niet kwalijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:42

Spotmatic

Ken sent me

Klinkt als "Phenomenon" met John Travolta.

IMDB: Phenomenon (1996)

[ Voor 52% gewijzigd door Spotmatic op 27-02-2019 22:45 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-06 09:22

Mon0lith

Yes Herr Flick

[quote]Oraijon schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:18:
[/quote]

Tactical Assault ?

Met onze eigen Rutger Hauer :P

Blijkbaar al gevonden :)

PSN: Von_Smallhausn

• Oraijon
Mon0lith schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:09:
[quote]Oraijon schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:18:
[/quote]

Tactical Assault ?

Met onze eigen Rutger Hauer :P

Blijkbaar al gevonden :)
Toch dank voor de suggestie, ziet er ook best slecht uit, misschien dat ik die film ook nog ga proberen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-06 09:22

Mon0lith

Yes Herr Flick

Oraijon schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:53:
[...]

Toch dank voor de suggestie, ziet er ook best slecht uit, misschien dat ik die film ook nog ga proberen :P
Probeer dan Firefox
Heeft bij mij naast Iron Eagle jeugdsentiment naar 'futuristische' straaljagers :P

PSN: Von_Smallhausn

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Mon0lith schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:17:
[...]

Probeer dan Firefox
Heeft bij mij naast Iron Eagle jeugdsentiment naar 'futuristische' straaljagers :P
Deze blijft voor mij lekker nostalgisch (niet futurisch maar wel 100en keren gezien)

Flight Of the Black Eagle

[ Voor 3% gewijzigd door SadisticPanda op 28-02-2019 10:21 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• Oraijon
Mon0lith schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:17:
[...]

Probeer dan Firefox
Heb ik ook gezien, ook prima vermaakt :)
azz_kikr schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Deze blijft voor mij lekker nostalgisch (niet futurisch maar wel 100en keren gezien)

Flight Of the Black Eagle
Kan me niet herinneren of ik die nou gezien heb of niet, eens checken idd :)

Heb wel (nu we toch films aan het aanraden zijn :P) vrij recent voor het eerst Les Chevaliers du Ciel gezien. Ook niet bijzonder qua verhaal maar daar zit wel een heleboel hele mooie fighterporn in (Mirages die door de wolken klieven en om elkaar heen dansen in de lucht).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shurman26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Bedankt, dat is hem inderdaad.
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste