HP ProBook 6465B bij Bol.com

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik ben ook wel benieuwd naar de informatie die is gegeven

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Excuses. Ben erg druk en het is er daarom een beetje bij ingeschoten. Maar wees niet bang, ik ben jullie niet vergeten. Zojuist een mail eruit gegooid. Na woensdag is dit prioriteit numero uno ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

OK, bedankt voor de update en succes met je tentamen woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:46
De laptop lijkt inmiddels op de site van HP verwijderd te zijn en bij de oude modellen te staan.

Dat bevestigd ook de scherpe prijs, want een model wat eruit gaat wordt vaak massaal gedropt. En hij had (bv) Win7, terwijl Windows 8 uit is.

Ook van bv de duitse HP site is ie verdwenen.

Leverbaar is ie echter nog wel, er zijn meerdere shops die dat ding nog aanbieden. (voor de originele prijs overigens). (Of inmiddels weer leverbaar, eerst leek ie nergens op voorraad te zijn)

http://shop7.de/CP1C23-9F...5b-14-notebook-amd-a.html
http://www.computeruniver...?agent=509&pde_id=1306233
http://www.cyberport.de/?DEEP=1C23-9FC&APID=6
http://www.notebook.de/hp...-win-7-p-40973&ref=idealo
http://www.pcking.de/esho..._aid=2202338&rid=geizhals

[ Voor 5% gewijzigd door DJSmiley op 16-12-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-06 21:50
Bol.com biedt alternatief aan:

Op 3 november 2012 heeft u op onze website de HP ProBook 6465B met EAN 886111831517, besteld voor euro 259,00, onder bestelnummer X.

Zoals u bekend is, heeft deze laptop helaas voor een onjuiste prijs op de website gestaan. Vanwege deze vergissing hebben wij uw bestelling geannuleerd, hierover hebben wij u reeds eerder per mail geïnformeerd.

Als gevolg van deze kennelijke vergissing en de annulering van deze bestellingen zijn bij bol.com veel klachten binnengekomen. Bol.com vindt dat erg vervelend, ondanks dat wij van mening zijn dat er sprake was van een overduidelijke fout op onze website. Omdat een goede relatie met onze klanten voor bol.com erg belangrijk is, hebben wij besloten om u en de overige klanten die de voorgenoemde laptop hebben besteld volledig onverschuldigd en onverplicht, alsnog de mogelijkheid te bieden om een laptop voor euro 259,00 aan te schaffen.

Bol.com biedt u daarom onderstaande laptop HP laptop aan, die qua specificaties vergelijkbaar is met de laptop die u eerder heeft besteld. De eerder aangeboden HP laptop is zoals bekend niet meer leverbaar.

http://www.bol.com/nl/p/h...-qwerty/9200000009680564/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:35
Kreeg ik ook zojuist binnen! Lijkt erop dat de aanpak vruchten heeft afgeworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Is dit alternatief redelijk?
Die 10% bon van toen der tijd misschien nog te gebruiken na een belletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik ook :) Dank iedereen voor alle hulp!

[ Voor 62% gewijzigd door B0MBACI op 18-12-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:59
HOERA! EEN ALTERNATIEF!
Idd, 10% korting???
Is nog een actie t/m woensdag dat je bij 3 producten 10% korting krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 21:33
Een alternatief!!?? Waar blijft mijn mail!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 08-07 21:33
Ja ik las het hierboven :P Maar ik heb de mail nog niet binnen, het alternatief is prima voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
Tsja, het is een kutlaptop die niet stevig is, maar echt te klagen valt er nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:46
Alternatief is een groot woord. Een probook is een andere bouwkwaliteit dan een Pavilion. En als je de oorspronkelijke aanbieding (mede) had gekozen ivm compacte bouwvorm.. die was 14", deze aanbieding is 15.6

Deze heeft dan weer een grotere hdd en win8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:59
Ach, ik heb nog steeds een flutbon van 20 euro op de vorige misser, aan deze actie heb ik niet meegedaan (heb al een motorhelm gekocht van teveel euro's :X).

Maar het voorstel vind ik redelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 18-12-2012 17:06 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Bol is natuurlijk nu wel overgehaald dat ze een fout hebben gemaakt, dus moeten ze ook wel een waardig alternatief regelen.

Aan de andere kant valt het alternatief me wel weer mee. Ik had eigenlijk een netbook verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
DJSmiley schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:04:
Alternatief is een groot woord. Een probook is een andere bouwkwaliteit dan een Pavilion. En als je de oorspronkelijke aanbieding (mede) had gekozen ivm compacte bouwvorm.. die was 14", deze aanbieding is 15.6

Deze heeft dan weer een grotere hdd en win8
En een snellere CPU + videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Kunnen we niet regelen dat we gewoon ook iets anders mogen uitkiezen voor 499? Ik heb liever een Asus eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb het besteld voor mij een prima alternatief en had nog 2x 20 euro cadeaubon van Bol :D dus die ook maar ingezet. Voor 219 kan je denk ik niets beters kopen :9

[ Voor 16% gewijzigd door B0MBACI op 18-12-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Ik ben eigenlijk ook wel content zo? Je kunt wel helemaal tot het gaatje gaan maar dan heb je weer kans dat ze de kont tegen de krib gooien. Ben ik erg zwart/wit als ik zoiets heb van pak het aan of laat deze kans liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 13:06
Het is een mooi aanbod. Gelukkig hoeven we nu niet maar de geschillencommissie en dan maanden wachten op een uitspraak.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

*snip* NEE

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 18-12-2012 23:58 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 13:06
Weet iemand of die 10% code ook op deze laptop werkt?

[ Voor 200% gewijzigd door game007 op 18-12-2012 17:18 ]

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Jammer van de grootte, had liever 14". Maar op zich een acceptabel aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen slechte deal lijkt mij, mijn schoonvader wil hem wel (die probook zou ook voor hem worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje jammer alleen dat mijn code niet werkt. Die moet je toch gewoon als coupon invullen of zie ik in mijn enthousiasme iets over het hoofd?
Wel jammer dat er in de mail staat dat ze proberen ze nog dit jaar af te leveren, verwacht morgen dus nog maar even niks. ;)

Edit: tijdens het betalen dus. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 239170 op 18-12-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:50
De code werkt ook op andere artikelen blijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Strikie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:15:
Mocht iemand cash willen neem ik er eentje over :)
Bij iedereen is het geld al teruggestort, dus als jij hem voor hetzelfde bedrag overneemt, dan zit die dus met lege handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De code werkte hier wel, hij komt pas boven water bij het betaalscherm als -240 euro:

________________________________________Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
HP Pavilion G6-2201SD - Laptop -
HP 1 € 499,00 € 499,00 Vandaag voor 21:30 uur besteld is morgen in huis

Cadeaubon - € 240,00
Totaalbedrag € 259,00

[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 18-12-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er nog ergens een kortingsbonnetje oid? Misschien leuke combi actie? Die 10% op 3 artikelen is niet voor electronica. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Hier een review van een enigszins gelijke laptop

productreview: HP Pavilion g6 2052sd review door MrBreaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:55
Over HP bloatware op de laptop, dat kan je heel snel laten wissen. Je kunt een soort van 'clean' format doen waarna alleen nog de drivers en belangrijke HP software op je laptop blijft staan. Dus meteen bij ontvangst dat doen en je raakt geen bestanden kwijt.

Formatteren via bios moet je doen dan geloof ik, dan staat daar zo een optie bij.

[ Voor 10% gewijzigd door xminator op 18-12-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 484973

Mr.Joker schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:23:
De code werkt ook op andere artikelen blijkt?
bewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Strikie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:15:
Mocht iemand cash willen neem ik er eentje over :)
je hebt een pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 06-07 12:42
Geachte XXX

Op 3 november 2012 heeft u op onze website de HP ProBook 6465B met EAN 886111831517, besteld voor euro 259,00, onder bestelnummer XXX.

Zoals u bekend is, heeft deze laptop helaas voor een onjuiste prijs op de website gestaan. Vanwege deze vergissing hebben wij uw bestelling geannuleerd, hierover hebben wij u reeds eerder per mail geïnformeerd.

Als gevolg van deze kennelijke vergissing en de annulering van deze bestellingen zijn bij bol.com veel klachten binnengekomen. Bol.com vindt dat erg vervelend, ondanks dat wij van mening zijn dat er sprake was van een overduidelijke fout op onze website. Omdat een goede relatie met onze klanten voor bol.com erg belangrijk is, hebben wij besloten om u en de overige klanten die de voorgenoemde laptop hebben besteld volledig onverschuldigd en onverplicht, alsnog de mogelijkheid te bieden om een laptop voor euro 259,00 aan te schaffen.

Bol.com biedt u daarom onderstaande laptop HP laptop aan, die qua specificaties vergelijkbaar is met de laptop die u eerder heeft besteld. De eerder aangeboden HP laptop is zoals bekend niet meer leverbaar. Hoe bedoel je, zoals bekend, het enige wat ik te horen heb gekregen is bla bla kennelijk verkeerde prijs

http://www.bol.com/nl/p/h...-qwerty/9200000009680564/

Gebruik tijdens het betalen van de nieuwe bestelling, onderstaande code om de korting te verwerken:

XXX

Dit eenmalige aanbod geldt voor de periode van 18 december 2012 tot en met 24 december 2012. Dit aanbod geldt alleen voor klanten die eerder de HP ProBook 6465B voor het bedrag van euro 259,00 hebben besteld. U heeft gedurende de hiervoor genoemde periode de mogelijkheid om deze laptop één keer te bestellen. Wij doen ons uiterste best om de alternatieve laptop nog dit jaar naar u te versturen. Voor de volledigheid wijzen wij u erop dat aan deze aanbieding geen rechten ontleend kunnen worden. Hmm..

Wij vertrouwen er op hiermee alsnog tegemoet te komen aan uw wens een HP laptop met de genoemde specificaties aan te schaffen voor een gereduceerd tarief.

Met vriendelijke groet,

bol.com

LET OP, de houding is dus 'wij hebben geen fouten gemaakt en zijn jullie niks maar dan ook NIKS verplicht. Alleen we willen geen ontevreden klanten (danwel jullie gezeik) dus we proberen het op deze manier op te lossen maar zelfs dat willen we niet garanderen, we kunnen onszelf straks wederom beroepen op een kennelijke vergissing'

De oplossing is niet zo slecht, maar de houding vind ik een spijtige zaak.

Ook wel jammer dat de 10% nu hiermee wegvalt, maar ik heb gelukkig nog eerdere 10 betalen 20 halen bonnen en nog eerdere 'excuses voor onze domme fout je krijgt 20 euro korting op een laptop in de toekomst' codes

[ Voor 10% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-12-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:50
Zet maar een televisie of iPad in de winkelmand en pas de code toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00
Iedereen die nu ze bon weg gaat geven, biedt deze eerst bij Freakster86 aan a.u.b.!

Freakster86 heeft al het werk verricht om Bol.com deze kant nog op te bewegen, en hij heeft een laptop nodig.
Freakster86 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:01:

Ik ben een 1e jaars rechtenstudent. Aan bovenstaande kunnen geen rechten worden ontleend ;) Ik heb enkel de casus uitgewerkt aan de hand van de sheets van vandaag. Ik heb zelf de laptop helaas niet gekocht (baal ik serieus van :(), maar ben bereid om mijn mede-Tweakers bij te staan :) De hoogleraar vond het een interessante zaak en zei meteen dat Bol.com moet nakomen.

[ Voor 101% gewijzigd door Jumpman op 18-12-2012 20:13 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Mr.Joker schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:45:
[...]

Grappig dat het kan, maar deze zul je echt niet geleverd krijgen... Er staat ook duidelijk in de mail dat deze alleen voor de aangeboden HP laptop bedoeld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
In het mailtje staat duidelijk dat je een originele besteller van die laptop moet zijn om de korting toe te mogen passen.

Maar een bedankje voor Freakster86 is zeker op zijn plaats ja :-)

iPad korting toepassen gaat wel, maar uiteindelijk afrekenen werkt niet. Het is echt alleen voor die laptop.

[ Voor 22% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-12-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Mr.Joker schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:45:
[...]

De volgende gegevens ontbreken of zijn onjuist:
De cadeauboncode is niet geldig voor alle artikelen in de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Omdat een goede relatie met onze klanten voor bol.com erg belangrijk is, hebben wij besloten om [...] volledig onverschuldigd en onverplicht, alsnog de mogelijkheid te bieden om een laptop voor euro 259,00 aan te schaffen
de arrogantie reikt ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Je moet die code wel pas invoeren op het laatst bij het betalingscherm en niet meteen zodra je het product in de winkelwagen hebt gemikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:49:
In het mailtje staat duidelijk dat je een originele besteller van die laptop moet zijn om de korting toe te mogen passen.

Maar een bedankje voor Freakster86 is zeker op zijn plaats ja :-)

iPad korting toepassen gaat wel, maar uiteindelijk afrekenen werkt niet. Het is echt alleen voor die laptop.
Dan kan diegene toch voor Freakster86 bestellen? Hij is betrouwbaar, desnoods laat je hem het geld eerst overmaken, maar geef hem een kans als je hem zelf toch niet besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 18-12-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Uiteraard, mee eens dat als iemand geen gebruik gaat maken van het alternatief hij dat zeker kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
Goh, zijn al wat bestellingen geweest zo te zien. Daarstraks was het voor 21.30 besteld, morgen in huis, nu is de levertijd 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
jooproo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:34:
Goh, zijn al wat bestellingen geweest zo te zien. Daarstraks was het voor 21.30 besteld, morgen in huis, nu is de levertijd 2-3 weken.
Kunnen ze wat rente vangen in de tussentijd om het 'verlies' te compenseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de mail stond ook dat het wel even kon duren dus ik ben benieuwd. Net even gebeld omdat ik morgen jarig ben en het toch wel leuk zou zijn als maar helaas, ze hebben niks meer liggen maar ik krijg wel een cadeaubon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaaiikkeell
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-06 22:16
De prijs van de laptop was eigenlijk iets te mooi om waar te zijn. Ik ben blij dat ze nu alsnog een alternatief willen aanbieden voor de prijs.
Jammer dat veel mensen dit weer moeten afkraken.

259 euro voor een dergelijke laptop was erg weinig, jammer dat die niet geleverd is, maar dat was te verwachten ( Gezien de prijs van een vergelijkbare ).
Ik heb het aanbod aangenomen en deze nieuwe laptop zojuist gekocht. Het is een super deal en je weet dat deze wel geleverd wordt, al zit er enige levertijd op.

Ik zou zeggen: Bedankt Bol.com voor het alternatief & ik vindt niet dat er over gezeurd mag worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Het aanbod word niet afgekraakt, de houding word afgekraakt.

Lees de mail nog maar eens goed, ze zetten er bijvoorbeeld praktisch specifiek in dat ze zichzelf het recht voorbehouden om ook dit aanbod gewoon weer terug te trekken. Dus nee, je weet NIET dat deze wel geleverd word.

Van begin tot eind gaat het om de arrogante houding van bol, waar haal je anders het lef vandaag om tegen je klant met uitspraken te komen als ´we hebben eerdere zaken altijd gewonnen´. Totaal niet ingaan op inhoudelijke e-mails, en uiteindelijk gewoon alles negeren.

Als er vanaf dag 1 was aangegeven sorry mensen foutje, deze laptop is end of life en totaal niet meer leverbaar, was er niks aan de hand. (behalve dan dat we die 'foutjes' zat zijn en ze daarop zouden aanspreken dat ze niet eindeloos kunnen schuilen achter slecht werkende systemen).

[ Voor 74% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-12-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Laptop besteld voor € 229,00. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Toch 10% kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:51
Vreemd, heb geen mailtje gehad hierover.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-07 21:10
zijn er nog coupons, tijdens de eerste aankoop had ik nog een laptopbon die is nu niet meer geldig. Die 10% van toen ook niet meer. drie artikelen die 10% geven volgens de reclame banners kan ik ook niet activeren

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Tijdens eerste aankoop had ik ook een laptopbon van 20,- die heb ik toen weer terug in mijn account gekregen en nu weer kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:18:
Tijdens eerste aankoop had ik ook een laptopbon van 20,- die heb ik toen weer terug in mijn account gekregen en nu weer kunnen gebruiken
Wat hij zegt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar kwam ik dus te laat achter maar voor die bon en de bon die ik net kreeg doe ik er een 830 series SSD bij van 128GB. Toch leuk voor €75,- en dan ben ik ook echt helemaal klaar voor een tijdje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Toch kan Bol.com nu wel de stelling vasthouden dat ze nog nooit eerder een zaak verloren hebben omtrent een foutieve prijs, zoals ze eerder aangaven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 15:54
Proficiat Freakster

Je eerste zaak gewonnen!

[ Voor 6% gewijzigd door Anny op 18-12-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:59
*snip* NEE

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 19-12-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
summaheat schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:00:
ik heb nog een bon , als iemand die wil overnemen van me , pm ;)
Freakster86 al benaderd?

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 18-12-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:04
Ik heb nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:44
Freek, je hebt het top gedaan. Bedankt voor de tijd en energie die je in deze zaak hebt gestoken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

Freakster86, bedankt voor alle moeite. Zoals Anny zegt, je eerste zaak gewonnen!

Ik heb een tijdje nagedacht over een gepaste beloning voor je inzet en ben op het volgende gekomen:
Ik heb je een digitale cadeaubon van bol.com (hoe kan het ook anders) toegestuurd ter waarde van 10 euro. Ik heb het gemaild aan kopers.laptop.bol.com@outlook.com.

Er waren uiteindelijk 58 gedupeerden, ik hoop dat velen dit voorbeeld zullen volgen.
Iedereen die Freek op deze wijze wil bedanken:
http://www.bol.com/nl/p/d...mo=cadeaubon_link_digibon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Haha, ik dacht er eigenlijk aan een bitcoin te sturen, maar het is wel een leuke, zodra mijn laptop binnen is (volgens bol.com morgen) kijk ik wat ik voor freek ga doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:47:
Haha, ik dacht er eigenlijk aan een bitcoin te sturen, maar het is wel een leuke, zodra mijn laptop binnen is (volgens bol.com morgen) kijk ik wat ik voor freek ga doen ;-)
Of je die laptop nou krijgt of niet, Freek verdient die bon. Moraalridder modus disabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harperz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-07 08:21
Hier ook besteld voor €219. Bedankt Freakster86 voor je inzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
We kunnen iets gezamenlijk opzetten voor Freek. Bijvoorbeeld met zijn allen geld inzamelen om iets voor hem te kopen.

Het idee van hem een bol.com waardebon sturen vind ik ook wel leuk, dus we kunnen ook afspreken dat een ieder die hem nog wil belonen dat kan doen.

Kun je trouwens die waardebon van 20 euro die we in eerste instantie hadden gekregen ook nog gebruiken voor extra korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

l

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 484973 op 18-12-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harperz schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:49:
Hier ook besteld voor €219. Bedankt Freakster86 voor je inzet!
hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:59
Als je tussen 10 december 2012 en 15 januari 2013 een HP Pavilion g6-2201sd koopt met HP-accessoires dan krijg je van HP tot € 40,- retour op de door jouw meebestelde HP accessoires. Bijvoorbeeld de HP monitor in de bundel. Dit bedrag wordt door HP op jouw bankrekening gestort. Uitgebreide voorwaarden en het claimen van de cashback doe je op de HP Geld Terug

https://h41201.www4.hp.co...l/promotion/2350/Details/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyb20
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-02-2023
*snip* NEE

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 19-12-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Alleereerst: Freek geweldig gedaan! Het heeft er toch alle schijn van dat bol.com eieren voor zijn geld heeft gekozen.

Bol.com heeft ook nog een andere HP staan met zo te zien veel betere specificaties maar wel dezelfde prijs. Wat zie ik over het hoofd?
vergelijk
http://www.bol.com/nl/p/h...6/#product_specifications
met
http://www.bol.com/nl/p/h...4/#product_specifications

Ik ben ook erg tevreden met de geboden oplossing al blijft de toon wel wat merkwaardig. Daarnaast zou ik liever de HP Pavilion G6-2273SD hebben dan de HP Pavilion G6-2201SD als ze toch hetzelfde kosten. Overigens kosten beide HP's bij meerdere winkels 500 euro dus ik vraag me echt af hoe die prijs hetzelfde kan zijn met zulke verschillen in specs.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-07 13:35
Ik zit de laatste pagina's van dit topic te lezen uit interesse en opeens schiet me wat te binnen..... ''hé, had ik die toen ook niet besteld?' Mijn bestelling dateert van 30 september, wat moet ik doen (of kan dat niet?) om in aanmerking te komen voor het aanschaffen van die laptop met korting? Ik kan het in het topic niet terugvinden...

Als iemand dat even kort en bondig zou kunnen vertellen: top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
melk0r schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:30:
Alleereerst: Freek geweldig gedaan! Het heeft er toch alle schijn van dat bol.com eieren voor zijn geld heeft gekozen.

Bol.com heeft ook nog een andere HP staan met zo te zien veel betere specificaties maar wel dezelfde prijs. Wat zie ik over het hoofd?
vergelijk
http://www.bol.com/nl/p/h...6/#product_specifications
met
http://www.bol.com/nl/p/h...4/#product_specifications

Ik ben ook erg tevreden met de geboden oplossing al blijft de toon wel wat merkwaardig. Daarnaast zou ik liever de HP Pavilion G6-2273SD hebben dan de HP Pavilion G6-2201SD als ze toch hetzelfde kosten. Overigens kosten beide HP's bij meerdere winkels 500 euro dus ik vraag me echt af hoe die prijs hetzelfde kan zijn met zulke verschillen in specs.
Er staan nog betere op, voor een mindere prijs, echter werkt je code alleen op de G6-2201SD.
Bobbus schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:30:
Ik zit de laatste pagina's van dit topic te lezen uit interesse en opeens schiet me wat te binnen..... ''hé, had ik die toen ook niet besteld?' Mijn bestelling dateert van 30 september, wat moet ik doen (of kan dat niet?) om in aanmerking te komen voor het aanschaffen van die laptop met korting? Ik kan het in het topic niet terugvinden...

Als iemand dat even kort en bondig zou kunnen vertellen: top!
Dit gaat over de laptop van 4 en 5 november 2012, hiervoor zijn er ook al eens laptops aangeboden voor veel minder geld, echter was dat geen aannemelijke prijs. Bol.com heeft toen wel de 1e keer € 10,00 en de tweede keer € 20,00 cadeubonnen verstrekt aan de bestellers.

[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 18-12-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Ja maar ik vind het merkwaardig dat dit zo is dus omdat die prijzen bij meerdere winkels hetzelfde zijn (zie pricewatch) en niet alleen bij bol.com anders zou je nog "kwade opzet" kunnen vermoeden.
Niemand koopt toch een model voor dezelfde actuele prijs wat mindere specs heeft?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
melk0r schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:41:
Ja maar ik vind het merkwaardig dat dit zo is dus omdat die prijzen bij meerdere winkels hetzelfde zijn (zie pricewatch) en niet alleen bij bol.com anders zou je nog "kwade opzet" kunnen vermoeden.
Niemand koopt toch een model voor dezelfde actuele prijs wat mindere specs heeft?
Dat andere model is een uitlopend model, en daar kan Bol.com er dus geen 50+ meer van leveren. De G6-2201SD is het nieuwe model met Windows 8, en deze kan HP nog zeker vier maanden aan Bol.com leveren. Anders krijgen ze weer onenigheid met de klant, als niet iedereen hetzelfde model krijgt.

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 18-12-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:46
Thanks freek, Ik heb ook een mail gehad. ter wel ik niet mee deed met die rechtszaak. heb helaas geen 20 euro cadeaubon meer over. word als nog 259 euro laptop voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

summaheat schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:14:
Als je tussen 10 december 2012 en 15 januari 2013 een HP Pavilion g6-2201sd koopt met HP-accessoires dan krijg je van HP tot € 40,- retour op de door jouw meebestelde HP accessoires. Bijvoorbeeld de HP monitor in de bundel. Dit bedrag wordt door HP op jouw bankrekening gestort. Uitgebreide voorwaarden en het claimen van de cashback doe je op de HP Geld Terug

https://h41201.www4.hp.co...l/promotion/2350/Details/
dus als ik de laptop + dit bestel,

http://www.bol.com/nl/p/h...e-mouse/1003004011085951/

werkt dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:04
Ja dan kun je beter iets doen van 40 euro he, aangezien je tot 40 euro terug krijgt op de prijs van de accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
Vind deze ook wel nice:
http://www.bol.com/nl/p/h...systeem/1003004011748967/
Dit valt toch ook wel onder accessoires?
of deze (rug)tassen:
http://www.bol.com/nl/p/h...sbundel/1003004011874520/
http://www.bol.com/nl/p/h...ue-case/9000000011069522/
http://www.bol.com/nl/p/h...ackpack/1003004011214453/

Ik heb geen idee in hoeverre dit werkt. Ik heb de laptop al besteld zonder iets van accessoires. Er staat toch duidelijk in de voorwaarden dat het tegelijk moet zijn aangeschaft ;) .
Ondanks dat de leverdatum van mijn laptop op dit moment op 11-01-2013 staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, maar ik heb nog een probleem, ik heb 2 accounts en op de ene heb ikk de 20 euro kortingsbon geactiveerd en op de andere de laptop bon.
kan ik nog die bonnen samenvoegen op 1 account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik vind het maar onduidelijk welke accessoires 'geselecteerd' zijn bij die cashbackactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:13
Ik heb de laptop ook besteld inmiddels.

Als ik het goed begrijp hebben een aantal mensen hier de cadeaubon van 20 euro die bol in eerste instantie aan heeft geboden ter compensatie gebruikt bij het bestellen van het nu aangeboden alternatief?

Ik ging er eigenlijk vanuit dat bij het gebruiken van de cadeaubon de zaak als afgehandeld zou worden beschouwd en dat geen aanspraak meer zou kunnen worden gemaakt op een eventueel alternatief (dat nu dus is aangeboden in de vorm van de HP Pavilion G6-2201SD).

Edit: @Freakster86 bedankt voor alle moeite, laat in dit topic even weten wat je meer op prijs stelt, bol.com cadeaubon of een bijdrage voor je bankrekening _/-\o_ .

[ Voor 14% gewijzigd door Laank op 19-12-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
woekele schreef op woensdag 19 december 2012 @ 06:27:
Ik vind het maar onduidelijk welke accessoires 'geselecteerd' zijn bij die cashbackactie.
*spam* :w

Oftewel:
- Cashback (3% bij shopkorting)
- HP accessoires
- Eerdere bol.com bon

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 11-01-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Freek, allereerst hartelijk bedankt voor al je tijd, moeite en inzet! Zoals je ziet heeft het geloond!
Ik ben, net als een aantal andere Tweakers van mening, dat daar een beloning tegenover moet staan.
danielkraak schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:55:
We kunnen iets gezamenlijk opzetten voor Freek. Bijvoorbeeld met zijn allen geld inzamelen om iets voor hem te kopen.

Het idee van hem een bol.com waardebon sturen vind ik ook wel leuk, dus we kunnen ook afspreken dat een ieder die hem nog wil belonen dat kan doen.

Kun je trouwens die waardebon van 20 euro die we in eerste instantie hadden gekregen ook nog gebruiken voor extra korting?
Ik zie in beide voorstellen wel iets. Ik heb mijn 20 euro cadeaubon nog, die mag Freakster best hebben.
Wat eventueel ook een idee is, is dat we met z'n allen (we zijn met iets van 50 man dacht ik) 5 euro p.p overmaken naar Freek, dan heeft hij de laptop bij elkaar. Dan kost je laptop geen 250 maar 255 euro, nog steeds een goede prijs ;)
Hoe dan ook, iets terug doen lijkt me wel op z'n plaats!
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:47:
Het aanbod word niet afgekraakt, de houding word afgekraakt.

Lees de mail nog maar eens goed, ze zetten er bijvoorbeeld praktisch specifiek in dat ze zichzelf het recht voorbehouden om ook dit aanbod gewoon weer terug te trekken. Dus nee, je weet NIET dat deze wel geleverd word.

Van begin tot eind gaat het om de arrogante houding van bol, waar haal je anders het lef vandaag om tegen je klant met uitspraken te komen als ´we hebben eerdere zaken altijd gewonnen´. Totaal niet ingaan op inhoudelijke e-mails, en uiteindelijk gewoon alles negeren.

Als er vanaf dag 1 was aangegeven sorry mensen foutje, deze laptop is end of life en totaal niet meer leverbaar, was er niks aan de hand. (behalve dan dat we die 'foutjes' zat zijn en ze daarop zouden aanspreken dat ze niet eindeloos kunnen schuilen achter slecht werkende systemen).
Kan ik niet meer als beamen. Toen ik die mail las had ik het idee dat deze getypt was door de secretaresse van een zeer gefrustreerde manager die z'n bonus net in rook zag opgaan. Merry Xmas :+

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Freekers schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:40:
Freek, allereerst hartelijk bedankt voor al je tijd, moeite en inzet! Zoals je ziet heeft het geloond!
Ik ben, net als een aantal andere Tweakers van mening, dat daar een beloning tegenover moet staan.

[...]

Ik zie in beide voorstellen wel iets. Ik heb mijn 20 euro cadeaubon nog, die mag Freakster best hebben.
Wat eventueel ook een idee is, is dat we met z'n allen (we zijn met iets van 50 man dacht ik) 5 euro p.p overmaken naar Freek, dan heeft hij de laptop bij elkaar. Dan kost je laptop geen 250 maar 255 euro, nog steeds een goede prijs ;)
Hoe dan ook, iets terug doen lijkt me wel op z'n plaats!

[...]

Kan ik niet meer als beamen. Toen ik die mail las had ik het idee dat deze getypt was door de secretaresse van een zeer gefrustreerde manager die z'n bonus net in rook zag opgaan. Merry Xmas :+
Dit lijkt mij een goed plan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Geen gezeur maar wel een puntje van aandacht: Op G6-2201SD zit geen Gigabit LAN volgens de specificaties. Nu zit er wel weer 2 x USB 3.0 op, waar de HP Probook 6465B dit niet had (en Windows 8, 180GB HDD ruimte, maar wel met 5400 RPM). Al met al prima alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:28
Hee, jongens, doe die Freek 10 euro pp. Heeft hij kostenloos die laptop. Hij heeft jullie tot nu toe ook kostenloss geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De laptop is hier zojuist afgeleverd, snelle service van Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
MegaTronics schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:05:
De laptop is hier zojuist afgeleverd, snelle service van Bol.com
Doen ze goed idd, jammer dat ik de mail pas laat kreeg, verwachtte leverdatum staat op 11 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
maartend schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:55:
Hee, jongens, doe die Freek 10 euro pp. Heeft hij kostenloos die laptop. Hij heeft jullie tot nu toe ook kostenloss geholpen.
Freek heeft deze laptop helemaal niet besteld. Misschien het topic lezen voordat je je ermee gaat bemoeien?

Overigens houd ik me ervoor aanbevolen als we gezamenlijk afspreken wat we voor Freek gaan betekenen. Als iedereen zelf maar wat moet verzinnen, dan zullen er toch een hoop zijn die uiteindelijk niks doen.

[ Voor 23% gewijzigd door danielkraak op 19-12-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

remcoboy1479 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:27:
[...]

https://h41201.www4.hp.co...ocugid=&simdate=14-1-2013 redelijk duidelijk: €40 aan gratis accessoires bij een pavilion laptop.

Oftewel:
- Cashback (3% bij shopkorting)
- HP accessoires
- Eerdere bol.com bon
Ze hebben het daarin over geselecteerde actie-producten. Maar misschien dat dat alleen geldt voor de hoofdproduct en niet de accessoires. Zou betekenen dat je ook non-hp accessoires mag kopen? En wat is nog een accessoire en wat is gewoon een losse andere aankoop? Beetje vaag allemaal vind ik nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
danielkraak schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:10:
[...]

Freek heeft deze laptop helemaal niet besteld. Misschien het topic lezen voordat je je ermee gaat bemoeien?

Overigens houd ik me ervoor aanbevolen als we gezamenlijk afspreken wat we voor Freek gaan betekenen. Als iedereen zelf maar wat moet verzinnen, dan zullen er toch een hoop zijn die uiteindelijk niks doen.
Weet ik, daarom stel ik 10 euro voor. En waar ik me mee bemoei? Sinds wanneer mag ik niet reageren in een open topic. Zeker als ik het sinds het begin heb gevolgd en dit voorstel al ergens in het begin heb gedaan.

Dus misschien zelf even het topic lezen, dan had je mijn naam al eerder gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 19-12-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
woekele schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:18:
[...]

Ze hebben het daarin over geselecteerde actie-producten. Maar misschien dat dat alleen geldt voor de hoofdproduct en niet de accessoires. Zou betekenen dat je ook non-hp accessoires mag kopen? En wat is nog een accessoire en wat is gewoon een losse andere aankoop? Beetje vaag allemaal vind ik nog steeds.
Inderdaad, ik vraag me ook af of de cashback geldig is als je de laptop en de accessoires niet tegelijkertijd hebt besteld, kan er zo niets over vinden in de voorwaarden, is bol.com trouwens wel een officieel HP verkoopunt? Ik zie bij hun namelijk niets staan over de cashback, bij bijvoorbeeld laptopshop.nl wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
bol.com is een officieel verkooppunt, dat heb ik al kunnen vaststellen op hpexperience.nl

Mijn laptop is niet verzonden, ik kreeg een mailtje dat de leverdatum is opgeschoven naar 24 December, kerstcadeautje.

Krijg nu wel de kans bol op te bellen om accesoires aan mijn bestelling toe te voegen op het ZELFDE factuur. Als ze daaraan meewerken.

Weet iemand hoe HP Promotions normaal te bereiken valt?

https://h41201.www4.hp.co...ocugid=&simdate=14-1-2013

Er staat nergens in de voorwaarden dat het beiden op 1 factuur moet staan, enkel dat het 'bij een verkooppunt' vandaan moet komen en in de actieperiode geleverd moet worden.

[ Voor 91% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-12-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:47:

bol.com is een officieel verkooppunt, dat heb ik al kunnen vaststellen op hpexperience.nl

Weet iemand hoe HP Promotions normaal te bereiken valt?
Er staat een emailadres in voorwaarden waar je naar linkt: promotions@hp.com.

Edit: Ow op die manier, vroeg me al af wat je precies met "normaal" bedoelde ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Laank op 19-12-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Normaal bereiken bedoelde ik eigenlijk mee 'VOOR mijn laptop bezorgd word zodat ik met bol nog kan onderhandelen over artikelen toevoegen' haha Ik verwacht op dat e-mail adres een reactie na kerst. (heb ze overigens al gemailed via contact formulier) Helaas is dat e-mail adres zelfs globaal en lijkt deze actie hp nederland specifiek te zijn.

Helaas geen telefoonnummer, dat hebben ze alleen voor zakelijke klanten :(

Ik ben er 99% zeker van dat alles van HP dat je aan kan sluiten op de laptop of de laptop in kan steken minimaal als accessoire geld, er staat tenslotte een plaatje bij met muizen monitor laptoptas en speakers, usb sticks toetsenborden printers etc zal ook meedoen, rekenmachines misschien niet bijvoorbeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-12-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

maartend schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:55:
Met 5 euro de man ook. 5*50 = 250
danielkraak schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:10:
Ben ik met je eens. Nogmaals, mij lijkt 5 euro pp geen slecht plan.
Ik wil dit best coördineren voor mijn naamgenoot ;)

Grt. Freek

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Freekers schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:41:
[...]

Met 5 euro de man ook. 5*50 = 250

[...]
Hij heeft er geen besteld en moet daarmee dus het volle bedrag betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

maartend schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:47:
Hij heeft er geen besteld en moet daarmee dus het volle bedrag betalen.
Dat is zuur, zoveel werk zonder dat hij zelf de vruchten ervan plukt.
Ik wil mijn code best afstaan c.q. het op mijn naam bestellen en dan doorsturen naar Freek.

[ Voor 9% gewijzigd door Freekers op 19-12-2012 12:50 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste