Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gupster schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:48:
Thanks freek, Ik heb ook een mail gehad. ter wel ik niet mee deed met die rechtszaak. heb helaas geen 20 euro cadeaubon meer over. word als nog 259 euro laptop voor me.
Apart, ik heb geen email gekregen terwijl ik we (individueel) nog een mail er achteraan heb gestuurd, zou inderdaad nog net een mooi kerstcadeautje zijn voor mijn vader.

Volgens mij is het niet de moeite om er nog (individueel) achteraan te gaan, of zou iemand me de mail even door willen sturen zodat ik deze door kan zetten naar de klantenservice?

Freek, dat is toch wel even inzet welke je toont zeg. En dat voor een stel 'onbekende' tweakers. Props.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Misschien moeten we eerst even aan Freakster zelf vragen wat hij wil. Ik kan me voorstellen dat hij liever iets anders heeft dan die laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

danielkraak schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:06:
Misschien moeten we eerst even aan Freakster zelf vragen wat hij wil. Ik kan me voorstellen dat hij liever iets anders heeft dan die laptop.
Laten we dat maar doen. Ik neem aan dat hij dit topic vanavond wel zal checken oid. Hij gaf aan vandaag een tentamen te hebben en daardoor weinig tijd te hebben.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 05:29
Bijdragen aan de laptop bestellen zoals hierboven geopperd kan ik me ook goed in vinden, als hij dat wil, anders verzin ik alsnog wel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:46
danielkraak schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:06:
Freekers schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:09:
[...]

Laten we dat maar doen. Ik neem aan dat hij dit topic vanavond wel zal checken oid. Hij gaf aan vandaag een tentamen te hebben en daardoor weinig tijd te hebben.
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:45:
Bijdragen aan de laptop bestellen zoals hierboven geopperd kan ik me ook goed in vinden, als hij dat wil, anders verzin ik alsnog wel iets anders.
Sluit ik me volledig bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:23
Vind het geloof ik wel een redelijk alternatief.. =) Cashback actie van HP geldt alleen voor de Pavilion PC, dus niet de notebook.. Edit: Never mind, geldt ook voor de notebook.

[ Voor 16% gewijzigd door Ayazis op 19-12-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutusl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:28
Mooi dat er een vergelijkbaar alternatief is aangeboden. Bedankt Freek!

Nog navraag gedaan bij Bol.com of ik ook twee stuks zou kunnen bestellen tegen gereduceerd tarief. Mijn oorspronkelijke bestelling bestond immers ook uit 2 exemplaren. Maar dat was volgens de klantenservice niet mogelijk omdat het hier om een eenmalige tegemoetkoming gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
brutusl schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:09:
Mooi dat er een vergelijkbaar alternatief is aangeboden. Bedankt Freek!

Nog navraag gedaan bij Bol.com of ik ook twee stuks zou kunnen bestellen tegen gereduceerd tarief. Mijn oorspronkelijke bestelling bestond immers ook uit 2 exemplaren. Maar dat was volgens de klantenservice niet mogelijk omdat het hier om een eenmalige tegemoetkoming gaat.
Haha, hun houding slaat echt nergens op. Ik ga het denk ik nog als nieuwstip insturen naar Tweakers.

Daarnaast ga ik ook nog een shopreview achterlaten, welke helaas toch niet positief zal zijn gezien hun arrogante houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Gisteren heb ik al een nieuwstip ingestuurd, volgens mij is deze niet gehonoreerd.

Het leek mij handig dat dit in de media kwam. Waarom de Dell zaak wel en deze Bol.com zaak niet?

Anders blijven ze volhouden dat ze nog nooit een zaak om een verkoopprijs verloren hebben. Okay, een zaak hebben ze nog nooit verloren, omdat het niet zover gekomen is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

woekele schreef op woensdag 19 december 2012 @ 06:27:
Ik vind het maar onduidelijk welke accessoires 'geselecteerd' zijn bij die cashbackactie.
In ieder geval moeten die accesoires van "HP" zijn. Geen Logitech K400 toevoegen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nou, ik heb weer wat in te halen zo te zien :| Ik zag 't topic gisteravond al ontploffen, maar wilde me er niet aan branden. Te gefocust op het tentamen ;) Nu ben ik eindelijk vrij en dacht ik met deze casus aan de slag te gaan, maar zo te zien heeft het gesprek tussen Thuiswinkel en Bol.com iets opgeleverd.

Ik heb net het topic vluchtig door zitten nemen, maar de daadwerkelijke mail nog niet. Die heeft iemand zo te zien doorgestuurd, dus dat ga ik zo even op m'n gemakje doornemen.

Voor wat betreft de 'vergoeding'. Ik zie dat jullie wat willen overmaken o.i.d. :o Dat staat jullie natuurlijk geheel vrij :P Ik had de laptop niet gekocht en heb trouwens ook geen laptop nodig ;) Maar vakantiegeld is altijd welkom >:)

Ik zal straks naar iedereen een mail sturen met de stand van zaken etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
Wat betreft die Cashback actie... Ik vind het ook wat onduidelijk.. Valt alles wat er in Bol.com onder pc-accessoires valt, bij HP ook onder accessoires? Dwz printers, hoofdtelefoons, speakersets etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Jumpman schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:44:
Gisteren heb ik al een nieuwstip ingestuurd, volgens mij is deze niet gehonoreerd.

Het leek mij handig dat dit in de media kwam. Waarom de Dell zaak wel en deze Bol.com zaak niet?

Anders blijven ze volhouden dat ze nog nooit een zaak om een verkoopprijs verloren hebben. Okay, een zaak hebben ze nog nooit verloren, omdat het niet zover gekomen is.
Ik vind zelf dat het in het nieuws moet komen omdat je te weinig ziet dat de winkel alsnog tot levering overgaat. Er is weinig te vinden over dit soort zaken, waarbij de consument volledig in zijn recht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:13
Bol.com klantenservice:
"Wij zijn geen officieel HP verkooppunt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
http://hpexperience.nl/over-hp-experience/

Hier staan ze niet

http://hpexperience.nl/campagne/accessoire-actie/

Hier staan ze wel, als zijnde 'beschikbaar bij'.

En DAAROM zou zo een telefoonnummer van HP dus wel handig zijn, maar helaas.

Partner? Nee
Verkooppunt? Ja

Wat is er benodigd voor de actie? Verkooppunt.

Werken die bedrijven zelf ook altijd zo logisch? Helaas niet. Dus weten we niks zeker. Maar bol.com bied 30 dagen gratis retour, dus als HP de cashback niet honoreert kan je de accessoires terugsturen.

Heb er alleen zelf niet echt zin meer in, ik laat het lekker lopen.

[ Voor 42% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-12-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Laank schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:20:
laat in dit topic even weten wat je meer op prijs stelt, bol.com cadeaubon of een bijdrage voor je bankrekening _/-\o_ .
Freek had een paar duizend euro aan cadeaubonnen ingeslagen, die heeft 'ie vast nog genoeg :P
(Achteraf sneaky het aantal gekochte bonnen ge-edit uit je post. Gesnapt! :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Dav1d schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:38:
[...]

Freek had een paar duizend euro aan cadeaubonnen ingeslagen, die heeft 'ie vast nog genoeg :P
Post lager staat het nog :+ neemt niet weg dat imho enige vergoeding voor de gedane moeite wel op zijn plaats is :Y , maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Laank op 19-12-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dav1d schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:38:
[...]

Zo'n spijt van die post hè :X :P

Heb iedereen een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Niet online
Het is je gegund! Bedankt, Freek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Volgens mij heeft hij geen behoefte aan een iPad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Ik val een beetje in herhaling, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of er mensen zijn die zowel de eerder gekregen cadeaubon hebben gebruikt maar ook de nu aangeboden laptop hebben gekocht met de korting van 240 euro?

Ik zou het natuurlijk jammer vinden als de cadeaubon van 20 euro verloopt (Geldig tot: 01-01-2013) terwijl ik deze nog zou kunnen gebruiken. :+

Ik ging er namelijk van uit dat gebruik maken van het eerste aanbod je uit zou sluiten van het 2de aanbod, dus ik heb de 20 euro bon niet gebruikt bij het bestellen van de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:39
Laank schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:06:
Ik val een beetje in herhaling, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of er mensen zijn die zowel de eerder gekregen cadeaubon hebben gebruikt maar ook de nu aangeboden laptop hebben gekocht met de korting van 240 euro?

Ik zou het natuurlijk jammer vinden als de cadeaubon van 20 euro verloopt (Geldig tot: 01-01-2013) terwijl ik deze nog zou kunnen gebruiken. :+

Ik ging er namelijk van uit dat gebruik maken van het eerste aanbod je uit zou sluiten van het 2de aanbod, dus ik heb de 20 euro bon niet gebruikt bij het bestellen van de laptop.
Ik heb de bon van 20 euro gewoon gebruikt bij het aanschaffen van de laptop,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik heb de bon van €20 gebruikt voor een boek. En nu de laptop besteld voor €259.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:22:
Bol.com klantenservice:
"Wij zijn geen officieel HP verkooppunt."
Actie geldt gewoon hoor. Op deze pagina is Bol.com niet te missen: http://hpexperience.nl/campagne/accessoire-actie/
Daarnaast staat een soortgelijke cashback actie, maar dan van een printer op Bol.com zelf vermeld:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2itilwl.jpg

Wat nu wel of niet een accessoire is volgens HP, is wel een goede vraag. Ze bakenen het in hun voorwaarden niet af.
En zoals ik het lees mogen het meerdere accessoires zijn. Maar ben daar niet 100% zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Er is ook nog een Microsoft hardware 50% Geld Terug Actie bij aanschaf van de laptop.

"50% korting op Microsoft-hardware
(Let op, geldt niet voor Belgische klanten) Koop tegelijk met dit product een Windows 8 pc-accessoire van Microsoft uit de actie en ontvang 50% retour op het aankoopbedrag van de pc-accessoire(-s). Deze actie loopt van 26 oktober 2012 t/m 31 januari 2013. Kijk voor meer informatie, de voorwaarden van deze actie en de geselecteerde Microsoft-hardware op microsoft.nl/geldterug."

Zie: https://www.microsoft.com...eldterug/voorwaarden.aspx voor de voorwaarden.
Echter daar snap ik iets niet:

"Deze promotie is beperkt tot één (1) teruggave per huishouden of adres en Microsoft behoudt zich het recht voor om de identiteit te controleren. Per klant of rekeningnummer is slechts één aanvraag tot teruggave toegestaan en de aanvraag tot teruggave mag, mits gelijktijdig gedaan, voor maximaal twee (2) verschillende van de hieronder genoemde Microsoft hardware producten worden ingediend.
..............
Bij gelijktijdige aanschaf van meerdere geselecteerde Microsoft hardware producten wordt uitsluitend 50% van de aankoopprijs terugbetaald van het laagst geprijsde product. De kosten van verzending van de aanvraag zijn ten laste van de aanvrager. "

Wat bedoelen ze nou precies met die 2 producten? Wat heeft het voor zin een aanvraag voor 2 producten te doen als alleen het laagst geprijsde product wordt gehonoreerd? Wat maken jullie hiervan?

Verder is het mogelijk Windows 8 (via de laptop) en de Microsoft hardware gescheiden aan te kopen (bol.com is nou niet bepaald de goedkoopste mocht je Microsoft hardware willen).

"De promotie is uitsluitend geldig in Nederland vanaf 26 oktober 2012 tot en met 31 januari 2013 voor elke aankoop van geselecteerde hieronder genoemde Microsoft hardware in combinatie met de aanschaf van Microsoft Windows 8 – al dan niet als losse aankoop (Full Packaged Product) of voorgeinstalleerd op nieuwe hardware (OEM desktop/notebook/tablet) - bij één van de deelnemende winkels gevestigd in Nederland. Bij een eventuele gescheiden aankoop van Microsoft Windows 8 en de Microsoft hardware is deze promotie eveneens geldig, mits de aankoop van de Microsoft hardware wordt gedaan na de aankoop van Microsoft Windows 8 en tussen de twee aankopen maximaal 7 dagen kalenderdagen zit."

Maar nergens kun je vervolgens een lijst van deelnemende winkels vinden..hoe vaag is dat?

[ Voor 24% gewijzigd door melk0r op 19-12-2012 19:55 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
En bij HP is het ook al zo onduidelijk.

"U schaft één van de geselecteerde HP actieproducten en accessoires
aan bij een HP verkooppunt en claimt vervolgens een bedrag terug bij HP via
www.hp.nl/geldterug." (heeft "één" hier betrekking op zowel het actieproduct als de accessoire?)

"€40,korting op HP accessoires bij aanschaf van een HP Pavilion PC" (hier staat "accessoires" dus een meervoud)

Hoe kan je nou niet expliciet vermelden wat deze "geselecteerde accessoires" zijn? En geldt de korting ook cumulatief als je meer dan een accessoire aanschaft? Ofwel krijg je in totaal altijd 40 euro terug mits het totaal van de aangeschafte accessoires maar hoger is dan 40 euro?

Vervolgens:
"3. Wat moet u doen?
U koopt als eindgebruiker bij een officieel HP verkoopunt een van de geselecteerde
actieproducten. U gaat naar www.hp.nl/geldterug en vult de volgende gegevens in: het HP
verkooppunt waar u de actieproducten heeft aangeschaft, serienummer(s), het
factuurnummer, de factuurdatum, uw gegevens en uw bankrekeningnummer (waar het geld op
gestort kan worden). Vervolgens dient u de aankoopnota vóór 14-2-13 te uploaden. Let er
a.u.b. op, dat wij uw claim moeten annuleren wanneer wij binnen 14 dagen na de registratie
geen aankoopnota/aankoopbewijs hebben ontvangen. Claims die na 14-2-13
binnen komen, zullen niet meer in behandeling worden genomen. Na controle van uw aanvraag zal tot €
100,incl. BTW per actieproduct binnen 45 dagen worden overgemaakt naar het door u
opgegeven bankrekeningnummer. De omschrijving van de betaling luidt: HP accessoires cash
back promotie. Let op: de online claimregistratie dient uiterlijk 14-2-13 in het bezit te zijn van HP! "

Hier wordt met geen woord meer gerept over de aangeschafte accessoire(s) alleen maar over het actieproduct waar dan kennelijk op dezelfde factuur de accessoire(s) moeten staan vermeld.

Wie bedenkt zulke onduidelijke voorwaarden en dan heb ik het nog niet over slordige taalfouten als "kann" en "nehmen" en "verkoopunt" ?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:47
hmm ook niets gehad van bol. ik waag er een belletje aan. nee heb je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Niet online
melk0r, ik denk dat het woord "geselecteerde" slaat op het actieproduct, dus op de HP g6-2201sd in dit geval en niet op de (niet nader gespecificeerde) accessoires.

Naar de letter van de tekst, mogen meerdere accessoires. Ze spreken duidelijk in meervoud tegenover enkelvoud actieproduct. Ik neem aan dat de korting dan cumulatief is (tot max. €40), anders is het uberhaupt noemen van accessoires in meervoud tamelijk zinloos. Dan zou er wel iets gestaan hebben in de trant van "€40 korting op een accessoire naar keuze".

Edit: kijk aan, Bol.com onderschrijft dat:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/244o5ti.jpg
melk0r schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:28:
Wie bedenkt zulke onduidelijke voorwaarden en dan heb ik het nog niet over slordige taalfouten als "kann" en "nehmen" en "verkoopunt" ?
Waarschijnlijk opgesteld door een Duitser die slecht Nederlands schrijft of zo.
De tekst is inderdaad onhandig geformuleerd en voor tweeërlei uitleg vatbaar.

Hier nog een link met voor de HP g6-2201sd geclassificeerde accessoires:
http://www8.hp.com/nl/nl/...Cname=Laptops&compat=true
Ik neem aan dat die 104 items in ieder geval worden geaccepteerd...

Dit alles gezegd hebbende, onthoud: "assumption is the mother of all fuckups" 8) (Under Siege 2)
Ik zou zeggen, stuur een mail naar promotions@hp.com als je twijfelt.

Ik ga voor het 2.1 geluidssetje en geloof het verder wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Dav1d op 20-12-2012 14:51 ]

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ondertussen snort Windows 7 al op de Pavilion.

* MegaTronics 's schoonvader is net gewend aan Windows 7, een overgang naar Windows 8 zou een te grote stap zijn voor hem. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb hem ook besteld. Verwachte leverdatum is 15-1-2013, dus @hierboven heeft veel geluk gehad ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Verwijderd

Hier 11-1, tijdens bestellen nog morgen leveren maar iets te lang open laten staan. Nou ja boeiend, SSD is ook nog niet geleverd (wel aangeboden) en die moet ik ook nog even prepareren.
Zodra het allemaal binnen is kan de 500GB schijf en mijn oude G62 in de verkoop. :P

• TWeaKLeGeND
Ik kan jullie vertellen dat je aan mailen met HP, zoals verwacht, absoluut NIKS hebt. Mijn vraag werd niet beantwoord, de tekst van de website werd enkel min of meer herhaald. Niet meer niet minder. Dus voor mij definitief niet meer de moeite waard.

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:51:
Ik kan jullie vertellen dat je aan mailen met HP, zoals verwacht, absoluut NIKS hebt. Mijn vraag werd niet beantwoord, de tekst van de website werd enkel min of meer herhaald. Niet meer niet minder. Dus voor mij definitief niet meer de moeite waard.
klopt, je hebt niet aan het antwoord van HP.

[ Voor 22% gewijzigd door game007 op 11-01-2013 18:53 ]

My blog

• melk0r
en ik krijg telkens:

"Tijdens de verwerking van uw aanvraag is een fout opgetreden. "

als ik probeer mijn vragen beantwoord te krijgen via:
https://h41201.www4.hp.co...l/promotion/2350/Support/

Ik zal wel te veel karakters invoeren maar de lol is er al af zo..

Is promotions@hp.com (amerikaanse domein) inderdaad het geschikte mailadres om je vraag aan te stellen? Of weet iemand een betere?

Laat maar..

• TWeaKLeGeND
Ik heb het contactformulier gebruikt, gewoon incl. accessoires bestellen en kijken hoe ze reageren, bij negatief antwoord stuur je de accessoires terug.

Of je laat heel het accessoire verhaal zitten zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Tot nu toe:
  • 1 persoon die serieus twijfelt of hij wel akkoord moet gaan.
  • 1 persoon die geen mail van bol.com heeft ontvangen.
Voor de rest lijkt iedereen het aanbod te accepteren? Mocht je niet akkoord gaan dan hoor ik het wel via de mail. Ik ben uiteraard bereid om je dan bij te staan :7 :) natuurlijk op eigen risico ;)

Verder wil ik iedereen die akkoord is gegaan met het alternatief feliciteren met zijn/haar nieuwe laptop. Daarnaast natuurlijk ook @iedereen die mij heeft bedankt per mail/dm/topic en/of via een vergoeding hartelijk bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een hp laptoptas van 30 euro binnen, waaar kan ik me geld terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:25:
ik heb een hp laptoptas van 30 euro binnen, waaar kan ik me geld terug krijgen?
Hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Freakster, Ook ik heb serieus zitten twijfelen om niet akkoord te gaan. Voor een groot deel was dat principieel. Alternatief heeft ook niet zelfde bouwkwaliteit, iets wat ik goed kan waarderen in de laptop voor mijn vrouw! :P

Uiteindelijk eieren voor mijn geld gekozen, en laptop maar besteld. Tijd was daarin het belangrijkst. Bedankt voor je moeite, en hoop dat ook jij hier een leuke ervaring mee hebt opgedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ik krijg gewoon geen antwoord op mijn vraag aan HP over die accessoire-cashback. Wat een prutbedrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autowiel
  • Laatst online: 20-08 16:09
Vraagje; bij mij is de verwachte leverdatum 16 januari. De HP actie loopt tot 14 januari, de factuur ontvang ik waarschijnlijk pas bij levering. Dan kom ik dus waarschijnlijk niet meer in aanmerking voor de hp cashback actie of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Ik heb geen mail ontvangen, zelf mail naar Bol gestuurd en moet nu weer een week wachten op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:10:
Ik heb geen mail ontvangen, zelf mail naar Bol gestuurd en moet nu weer een week wachten op antwoord.
Een week wachten? Bel anders even. Dat gaat wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Freakster86 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:13:
[...]

Een week wachten? Bel anders even. Dat gaat wat sneller.
Ik heb wel een antwoord gekregen, maar de vraag moest weer worden doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindero
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-03-2023
NEE

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Lankman schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:49:
Freakster, Ook ik heb serieus zitten twijfelen om niet akkoord te gaan. Voor een groot deel was dat principieel. Alternatief heeft ook niet zelfde bouwkwaliteit, iets wat ik goed kan waarderen in de laptop voor mijn vrouw! :P

Uiteindelijk eieren voor mijn geld gekozen, en laptop maar besteld. Tijd was daarin het belangrijkst. Bedankt voor je moeite, en hoop dat ook jij hier een leuke ervaring mee hebt opgedaan!
Als ik jou was zou ik dan ook gewoon nog even een shopreview achterlaten. Ik hoop ook dat anderen dit doen in dit topic. We hebben hier een lang traject doorlopen met Bol, dus dat verdient wat mij betreft ook een shopreview.

Overigens gaat mijn shopreview niet positief worden. De communicatie en houding van Bol is gewoon erg slecht naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zo mijn code ook ontvangen en gekocht, eens kijken of ik nog een leuke winst ermee kan maken op marktplaats of hier, want dit is nou niet echt een MBP vervanger te noemen. :+

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:41
Mijn order met die alternatieve laptop hebben ze geannuleerd, meer mensen die dit hebben gehad?

(Heb die alternatieve laptop g6-2201 van 499 besteld, met 20 en 240 euro eraf.)

PSN: TheKrish

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Bij mij wordt hij nog verwerkt: verwacht rond 11-01-2013. Besteld met 240 eraf, verder geen bonnen.

• NotSoSteady
Bij mij wordt die ook nog verwerkt.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Excuus Freek, het was er een beetje bij ingeschoten. Bedankt voor je 'reminder' mailtje ;) Ik heb zojuist alsnog de beloofde vergoeding over gemaakt!

Mijn laptop staat ook nog steeds op verwerken, verwachte verzenddatum 15-1-2013...

• Freakster86
  • Niet online
Bedankt Freek! :)

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
*snip* lees de regeltjes voor posten op het forum even door

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Had verwachte leverdatum 19-12, heb toen een mailtje gekregen dat het 24-12 zou worden, heb toen 24-12 gebeld of het echt nog 24-12 zou zijn en krijg te horen dat de laptop inderdaad al opgestuurd was en ik de tracking code waarschijnlijk nog vertraagd zou krijgen, vervolgens later een mailtje met excuses gekregen dat de laptop nog niet geleverd was en dat het omdat het misschien wel een kerst cadeau was (was het ook) het extra sneu was en daarom kreeg ik een cadeaubon van 15 euro. Vervolgens log ik vandaag in om eens even te kijken wat er nu staat en..

Levering is vertraagd: verwacht op 26-02-2013

Elke andere keer dat ik keek stond er nog 19-12 (ook na het mailtje met de excuses)

[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 28-12-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die van mij staat nog op "Verwacht rond: 17-01-2013". Ben beenieuwd. Vind de cadeaubon van 15 euro best sympathiek, de oplopende levertijd is te begrijpen gezien de vele bestellingen. Eind februari lijkt me alleen wel erg overdreven. Op de website bij het product zelf staat ook "2 tot 3 weken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Laatst online: 09-02 16:33
Die van mij staat ook nog steeds op "Verwacht rond: 17-01-2013".
Afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
Bij mij staat ie ook nog steeds op 17-01-2013.
Afwachten maar.

Enne Freek, ook ik heb zojuist een joetje overgemaakt.
Bedankt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:45
Mijn laptop is inmiddels verzonden (23 december besteld), iemand inmiddels al gebruik gemaakt van de HP cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Bij mij stond ie ook ergens op 17 januari. Maar nu staat ie ineens op verzonden (vandaag).

Als het dus meezit heb ik 'm morgen 'al' in huis, toch 2 weken eerder dan eerst gedacht!

Uiteraard gaat er nog een bedankje naar Freek toe voor alle moeite!

Uiteindelijk 239 eur betaald, 6 eur meer dan intieel

Ik had 'm besteld met 10% kortingscoupon, uiteindelijk voor 259 gekocht en met hun eigen 20-eur bon die nog geldig was als eerdere compensatie dus 239 betaald.

[ Voor 30% gewijzigd door DJSmiley op 03-01-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Van mij is ook verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
Hier ook verzonden. Verwachting was eerst 11-1 ;).
Helaas is mijn geheugen-uitbreiding nog niet binnen :( maar dat ligt niet aan bol.com

[ Voor 16% gewijzigd door jooproo op 03-01-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 07:42
Relaxed, ik heb ook een mail binnen. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wel ff foto's posten hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zal mijn schoonvader wel ff vragen, sinds eerste kerstdag staat die bij hun. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Heb hem net in ontvangst genomen, straks een even met windows 8 spelen voordat ik hem aan mn vriendin geef.

Freek nogmaals bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Binnen en alweer verkocht, gratis geld krijgen blijft een lekker gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
NotSoSteady schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:10:
Binnen en alweer verkocht, gratis geld krijgen blijft een lekker gevoel.
Heb je snel gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
Hier ook binnen gekregen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Voor hoeveel heb je hem weten te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:34:
Voor hoeveel heb je hem weten te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Er staan er staan of stonden er 12 op Marktplaats. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
355 via Marktplaats, genoeg reacties gekregen was binnen paar uur weg. Maar je kan misschien wel hoger zitten en je kan hem natuurlijk ook nog na 30 dagen terusturen.

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 04-01-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Waar vind ik de bankgegevens van Freakster86?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
In de mail die ik aan iedereen heb gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Laatst online: 09-02 16:33
In gebrekkig Nederlands is mijn vraag van 20 december aan HP vandaag beantwoord :O
Bol.com blijkt een officieel HP verkooppunt te zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

HP zegt:

de actie geldt ook als u de laptop bij bol.com koopt. Accesoires kann alles zijn van muis tot software van HP.

Het moet niet op hetzelfde moment besteld worden als de laptop, maar natuurlijk wel binnen de termijn die vastgelegd is in de algemene voorwaarden.

Dus je kunt alsnog iets van HPbestellen bij Bol en je geld terugvragen bij HP. Weet alleen ff niet meer tot wanneer de actie liep. Zo ff opzoeken.
Freakster86 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 07:50:
In de mail die ik aan iedereen heb gestuurd ;)
Die mail heb ik niet gehad, omdat ik niet mee heb gedaan aan je actie. Maar ik wil je alsnog wel bedanken eventueel, want ik heb er alsnog van geprofiteerd.

[ Voor 28% gewijzigd door woekele op 05-01-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik heb uiteindelijk niks meer meebesteld, omdat de laptop er waarschijnlijk niet op tijd zou zijn. Maakt op zich niet uit, want naast tassen zat er niet veel soeps bij dat ik ook echt kon gebruiken.

Edit: woekele niet goed gelezen. Je kunt dus wel iets los bestellen nog. Geen zin in al dat gedoe.

[ Voor 20% gewijzigd door danielkraak op 05-01-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
woekele schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:26:
HP zegt:

de actie geldt ook als u de laptop bij bol.com koopt. Accesoires kann alles zijn van muis tot software van HP.

Het moet niet op hetzelfde moment besteld worden als de laptop, maar natuurlijk wel binnen de termijn die vastgelegd is in de algemene voorwaarden.

Dus je kunt alsnog iets van HPbestellen bij Bol en je geld terugvragen bij HP. Weet alleen ff niet meer tot wanneer de actie liep. Zo ff opzoeken.
Actie loopt t/m 14-1. dus nog 9 dagen... twijfel-twijfel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Nou in dat geval ga ik er ook nog voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik heb afgelopen vrijdag een HP Pavilion G6-2201SD ontvangen van bol.com maar nu heb ik sterk het idee dat het ding NIET nieuw maar gerefurbished of iets dergelijks is..heeft iemand anders ook een dergelijke ervaring?

Zie de installatietijdstippen van programma's op http://cl.ly/image/3G1h0R0R1O0d

(ge-edit door verkeerde HP type aan te passen..had het klakkeloos gekopieerd uit de topic)

[ Voor 16% gewijzigd door melk0r op 06-01-2013 17:23 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:28
Sowieso vreemd dat jij wel HP Probook 6465B hebt ontvangen ipv het vervangend model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
melk0r schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:14:
Ik heb afgelopen vrijdag een HP Pavilion G6-2201SD ontvangen van bol.com maar nu heb ik sterk het idee dat het ding NIET nieuw maar gerefurbished of iets dergelijks is..heeft iemand anders ook een dergelijke ervaring?

Zie de installatietijdstippen van programma's op http://cl.ly/image/3G1h0R0R1O0d

(ge-edit door verkeerde HP type aan te passen..had het klakkeloos gekopieerd uit de topic)
Eerste prijsvermelding in NL is 1 november (wat ik kan vinden), dus refurbished uit NL lijkt me niet. Misschien standaard geïnstalleerde troep vanuit de fabriek? Dat lijkt me niet aannemelijk gezien er bijna 3 weken tussen zit.

Neem anders eens contact op met Bol.com en leg ze dit voor. Dat jij het vermoeden hebt dat je geen nieuw product hebt ontvangen. Misschien dat ze wel een omruiling aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik krijg dat vermoeden ook doordat de laptop niet bepaald probleemloos werkt na opstarten..de event viewer staat vol met fouten..niet normaal voor een nieuwe versie installatie en de laptop is ook al een keer vastgelopen.
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar ervaringen van anderen..zien jullie dezelfde installatie data en kent jullie eventlogs ook allerlei foutmeldingen?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Huh? Wat is het probleem van die data? Dat zijn gewoon de data waarop de programma's voorgeïnstalleerd zijn in het image wat HP op die laptops gooit.

[ Voor 12% gewijzigd door woekele op 06-01-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Er is meer aan de hand met deze laptop dan alleen die installatie data..zie http://cl.ly/image/3j1X3T0M3U3p

Ik heb tig meldingen in de trant van:

wuaueng.dll (888) SUS20ClientDataStore: Het schrijven naar bestand C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.edb bij offset 26083328 (0x00000000018e0000) voor 32768 (0x00008000) bytes is voltooid, maar de verwerking door het besturingssysteem heeft uitzonderlijk lang geduurd (4837 seconden). Dit probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt door beschadigde hardware. Neem contact op met de leverancier van uw hardware voor verdere hulp bij het vaststellen van de oorzaak van het probleem.

Bovendien lijkt het erop dat deze laptop speciaal tijdelijk op de bol.com site is gezet om ons een aanbod te kunnen doen want inmiddels is hij al niet meer leverbaar.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:01
Was telaat voor de aanbieding maar heb een email gezonden naar bol.com met de uitleg dat ik deze promotie gemist heb en of ze iets gelijkaardigs in petto voor me hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bellen en een nieuwe vragen. Lijkt me een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker dat ik wel een nieuwe heb maar heb als eerste de HD eruit gesloopt en meteen SSD ingebouwd dus geen idee van voorgeinstalleerde programma's. Net ook die cashback aangevraagd, kijken of het er doorheen komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

summaheat schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:52:
Was telaat voor de aanbieding maar heb een email gezonden naar bol.com met de uitleg dat ik deze promotie gemist heb en of ze iets gelijkaardigs in petto voor me hebben :)
Nee, tuurlijk niet. Ze wouden al niet leveren aan mensen die hem wél besteld hebben, laat staan aan mensen die hem niet besteld hebben.

En over die foutmeldingen in event-log: klinkt als defecte schijf oid. Zeker na laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

summaheat schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:52:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Heb de laptop geheel geïnstalleerd naar wens met alles erop en eraan. Niks vreemd gezien of gemerkt, de mijne is gewoon splinter nieuw.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:01
woekele schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:08:
[...]

Nee, tuurlijk niet. Ze wouden al niet leveren aan mensen die hem wél besteld hebben, laat staan aan mensen die hem niet besteld hebben.

En over die foutmeldingen in event-log: klinkt als defecte schijf oid. Zeker na laten kijken.
Ik heb het over die code om die vervanglaptop te bestellen (2201sd) ik was een week te laat omdat ik op vakantie was , en nu vraag ik aan bol om mij iets gelijkaardig's te serveren.
Ik hou jullie op de hoogte , trolololol .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rifker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Het blijkt dat je voor de cashback actie minimaal 40 euro aan accessoires besteld moet hebben. Ik heb speakers t.w.v. 34,95 besteld, en krijg zojuist deze e-mail:
Geachte HP Klant,

Hartelijk dank voor uw deelname aan deze promotie.

Om aan deze promotie te kunnen deelnemen, dient er voor 40 Euro aan HP accessoires aangeschaft te worden.
Graag ontvangen wij een kopie faktuur waarop wij kunnen terugzien dat u voor minimaal 40 Euro aan HP accessoires heeft gekocht.
In de algemene voorwaarden van de actie zie ik dit nergens terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Wow, goed om te weten. Dat staat inderdaad nergens. Vind dus ook niet dat ze dat mogen eisen. Heb je al teruggemaild met die opmerking?

Komt ook niet echt overeen met deze tekst trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/244o5ti.jpg

Als het TOT 40 is, wil dat dus zeggen dat je ook MINDER retour kunt krijgen. Anders kun je het woordje TOT gewoon weglaten als het meer dan 40 moet zijn. Je krijgt dan immers ALTIJD 40 terug.

[ Voor 56% gewijzigd door woekele op 07-01-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
woekele schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:28:
Wow, goed om te weten. Dat staat inderdaad nergens. Vind dus ook niet dat ze dat mogen eisen. Heb je al teruggemaild met die opmerking?

Komt ook niet echt overeen met deze tekst trouwens:
[afbeelding]

Als het TOT 40 is, wil dat dus zeggen dat je ook MINDER retour kunt krijgen. Anders kun je het woordje TOT gewoon weglaten als het meer dan 40 moet zijn. Je krijgt dan immers ALTIJD 40 terug.
Crap, heb mn vriendin net een hp muis aangeschaft voor bij haar laptop.

Freek waar ben je? Tijd voor ronde 2 :+

[ Voor 71% gewijzigd door Laank op 07-01-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Haha, vanaf volgende week vrijdag ben ik weer beschikbaar ;) tentamens zucht

Even snel in de voorwaarden gedoken:
Het
werkt heel eenvoudig: U schaft één van de geselecteerde HP actieproducten en accessoires
aan bij een HP verkooppunt en claimt vervolgens een bedrag terug bij HP via
www.hp.nl/geldterug.

Actieperiode: 10-12-2012 tot en met 1412013.

Actieproducten:
De volgende actieproducten zijn geselecteerd voor deze actie:
  • €40,korting op HP accessoires bij aanschaf van een HP Pavilion PC
Gewoon dit aan hun mailen en dat er dus nergens melding wordt gemaakt van het minimale te besteden bedrag. Fout van hun, niet van jou.

En lol
...zullen wij uw aanvraag niet in behandeling nehmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het lijkt mij dat als je voor >= 40 euro accessoires aaschaft, je 40 euro terugkrijgt. Als je voor 30 euro accessoires aanschaft, krijg je 30 euro terug, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Rifker schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:55:
Het blijkt dat je voor de cashback actie minimaal 40 euro aan accessoires besteld moet hebben. Ik heb speakers t.w.v. 34,95 besteld, en krijg zojuist deze e-mail:

[...]

In de algemene voorwaarden van de actie zie ik dit nergens terugkomen.
Wat is HP toch ook een baggerbedrijf. :(
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste