HP ProBook 6465B bij Bol.com

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
355 via Marktplaats, genoeg reacties gekregen was binnen paar uur weg. Maar je kan misschien wel hoger zitten en je kan hem natuurlijk ook nog na 30 dagen terusturen.

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 04-01-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Waar vind ik de bankgegevens van Freakster86?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
In de mail die ik aan iedereen heb gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
In gebrekkig Nederlands is mijn vraag van 20 december aan HP vandaag beantwoord :O
Bol.com blijkt een officieel HP verkooppunt te zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

HP zegt:

de actie geldt ook als u de laptop bij bol.com koopt. Accesoires kann alles zijn van muis tot software van HP.

Het moet niet op hetzelfde moment besteld worden als de laptop, maar natuurlijk wel binnen de termijn die vastgelegd is in de algemene voorwaarden.

Dus je kunt alsnog iets van HPbestellen bij Bol en je geld terugvragen bij HP. Weet alleen ff niet meer tot wanneer de actie liep. Zo ff opzoeken.
Freakster86 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 07:50:
In de mail die ik aan iedereen heb gestuurd ;)
Die mail heb ik niet gehad, omdat ik niet mee heb gedaan aan je actie. Maar ik wil je alsnog wel bedanken eventueel, want ik heb er alsnog van geprofiteerd.

[ Voor 28% gewijzigd door woekele op 05-01-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik heb uiteindelijk niks meer meebesteld, omdat de laptop er waarschijnlijk niet op tijd zou zijn. Maakt op zich niet uit, want naast tassen zat er niet veel soeps bij dat ik ook echt kon gebruiken.

Edit: woekele niet goed gelezen. Je kunt dus wel iets los bestellen nog. Geen zin in al dat gedoe.

[ Voor 20% gewijzigd door danielkraak op 05-01-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
woekele schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:26:
HP zegt:

de actie geldt ook als u de laptop bij bol.com koopt. Accesoires kann alles zijn van muis tot software van HP.

Het moet niet op hetzelfde moment besteld worden als de laptop, maar natuurlijk wel binnen de termijn die vastgelegd is in de algemene voorwaarden.

Dus je kunt alsnog iets van HPbestellen bij Bol en je geld terugvragen bij HP. Weet alleen ff niet meer tot wanneer de actie liep. Zo ff opzoeken.
Actie loopt t/m 14-1. dus nog 9 dagen... twijfel-twijfel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 05:29
Nou in dat geval ga ik er ook nog voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Ik heb afgelopen vrijdag een HP Pavilion G6-2201SD ontvangen van bol.com maar nu heb ik sterk het idee dat het ding NIET nieuw maar gerefurbished of iets dergelijks is..heeft iemand anders ook een dergelijke ervaring?

Zie de installatietijdstippen van programma's op http://cl.ly/image/3G1h0R0R1O0d

(ge-edit door verkeerde HP type aan te passen..had het klakkeloos gekopieerd uit de topic)

[ Voor 16% gewijzigd door melk0r op 06-01-2013 17:23 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:28
Sowieso vreemd dat jij wel HP Probook 6465B hebt ontvangen ipv het vervangend model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
melk0r schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:14:
Ik heb afgelopen vrijdag een HP Pavilion G6-2201SD ontvangen van bol.com maar nu heb ik sterk het idee dat het ding NIET nieuw maar gerefurbished of iets dergelijks is..heeft iemand anders ook een dergelijke ervaring?

Zie de installatietijdstippen van programma's op http://cl.ly/image/3G1h0R0R1O0d

(ge-edit door verkeerde HP type aan te passen..had het klakkeloos gekopieerd uit de topic)
Eerste prijsvermelding in NL is 1 november (wat ik kan vinden), dus refurbished uit NL lijkt me niet. Misschien standaard geïnstalleerde troep vanuit de fabriek? Dat lijkt me niet aannemelijk gezien er bijna 3 weken tussen zit.

Neem anders eens contact op met Bol.com en leg ze dit voor. Dat jij het vermoeden hebt dat je geen nieuw product hebt ontvangen. Misschien dat ze wel een omruiling aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik krijg dat vermoeden ook doordat de laptop niet bepaald probleemloos werkt na opstarten..de event viewer staat vol met fouten..niet normaal voor een nieuwe versie installatie en de laptop is ook al een keer vastgelopen.
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar ervaringen van anderen..zien jullie dezelfde installatie data en kent jullie eventlogs ook allerlei foutmeldingen?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Huh? Wat is het probleem van die data? Dat zijn gewoon de data waarop de programma's voorgeïnstalleerd zijn in het image wat HP op die laptops gooit.

[ Voor 12% gewijzigd door woekele op 06-01-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Er is meer aan de hand met deze laptop dan alleen die installatie data..zie http://cl.ly/image/3j1X3T0M3U3p

Ik heb tig meldingen in de trant van:

wuaueng.dll (888) SUS20ClientDataStore: Het schrijven naar bestand C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.edb bij offset 26083328 (0x00000000018e0000) voor 32768 (0x00008000) bytes is voltooid, maar de verwerking door het besturingssysteem heeft uitzonderlijk lang geduurd (4837 seconden). Dit probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt door beschadigde hardware. Neem contact op met de leverancier van uw hardware voor verdere hulp bij het vaststellen van de oorzaak van het probleem.

Bovendien lijkt het erop dat deze laptop speciaal tijdelijk op de bol.com site is gezet om ons een aanbod te kunnen doen want inmiddels is hij al niet meer leverbaar.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:01
Was telaat voor de aanbieding maar heb een email gezonden naar bol.com met de uitleg dat ik deze promotie gemist heb en of ze iets gelijkaardigs in petto voor me hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bellen en een nieuwe vragen. Lijkt me een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker dat ik wel een nieuwe heb maar heb als eerste de HD eruit gesloopt en meteen SSD ingebouwd dus geen idee van voorgeinstalleerde programma's. Net ook die cashback aangevraagd, kijken of het er doorheen komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

summaheat schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:52:
Was telaat voor de aanbieding maar heb een email gezonden naar bol.com met de uitleg dat ik deze promotie gemist heb en of ze iets gelijkaardigs in petto voor me hebben :)
Nee, tuurlijk niet. Ze wouden al niet leveren aan mensen die hem wél besteld hebben, laat staan aan mensen die hem niet besteld hebben.

En over die foutmeldingen in event-log: klinkt als defecte schijf oid. Zeker na laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

summaheat schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:52:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Heb de laptop geheel geïnstalleerd naar wens met alles erop en eraan. Niks vreemd gezien of gemerkt, de mijne is gewoon splinter nieuw.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:01
woekele schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:08:
[...]

Nee, tuurlijk niet. Ze wouden al niet leveren aan mensen die hem wél besteld hebben, laat staan aan mensen die hem niet besteld hebben.

En over die foutmeldingen in event-log: klinkt als defecte schijf oid. Zeker na laten kijken.
Ik heb het over die code om die vervanglaptop te bestellen (2201sd) ik was een week te laat omdat ik op vakantie was , en nu vraag ik aan bol om mij iets gelijkaardig's te serveren.
Ik hou jullie op de hoogte , trolololol .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rifker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Het blijkt dat je voor de cashback actie minimaal 40 euro aan accessoires besteld moet hebben. Ik heb speakers t.w.v. 34,95 besteld, en krijg zojuist deze e-mail:
Geachte HP Klant,

Hartelijk dank voor uw deelname aan deze promotie.

Om aan deze promotie te kunnen deelnemen, dient er voor 40 Euro aan HP accessoires aangeschaft te worden.
Graag ontvangen wij een kopie faktuur waarop wij kunnen terugzien dat u voor minimaal 40 Euro aan HP accessoires heeft gekocht.
In de algemene voorwaarden van de actie zie ik dit nergens terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Wow, goed om te weten. Dat staat inderdaad nergens. Vind dus ook niet dat ze dat mogen eisen. Heb je al teruggemaild met die opmerking?

Komt ook niet echt overeen met deze tekst trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/244o5ti.jpg

Als het TOT 40 is, wil dat dus zeggen dat je ook MINDER retour kunt krijgen. Anders kun je het woordje TOT gewoon weglaten als het meer dan 40 moet zijn. Je krijgt dan immers ALTIJD 40 terug.

[ Voor 56% gewijzigd door woekele op 07-01-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:46
woekele schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:28:
Wow, goed om te weten. Dat staat inderdaad nergens. Vind dus ook niet dat ze dat mogen eisen. Heb je al teruggemaild met die opmerking?

Komt ook niet echt overeen met deze tekst trouwens:
[afbeelding]

Als het TOT 40 is, wil dat dus zeggen dat je ook MINDER retour kunt krijgen. Anders kun je het woordje TOT gewoon weglaten als het meer dan 40 moet zijn. Je krijgt dan immers ALTIJD 40 terug.
Crap, heb mn vriendin net een hp muis aangeschaft voor bij haar laptop.

Freek waar ben je? Tijd voor ronde 2 :+

[ Voor 71% gewijzigd door Laank op 07-01-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Haha, vanaf volgende week vrijdag ben ik weer beschikbaar ;) tentamens zucht

Even snel in de voorwaarden gedoken:
Het
werkt heel eenvoudig: U schaft één van de geselecteerde HP actieproducten en accessoires
aan bij een HP verkooppunt en claimt vervolgens een bedrag terug bij HP via
www.hp.nl/geldterug.

Actieperiode: 10-12-2012 tot en met 1412013.

Actieproducten:
De volgende actieproducten zijn geselecteerd voor deze actie:
  • €40,korting op HP accessoires bij aanschaf van een HP Pavilion PC
Gewoon dit aan hun mailen en dat er dus nergens melding wordt gemaakt van het minimale te besteden bedrag. Fout van hun, niet van jou.

En lol
...zullen wij uw aanvraag niet in behandeling nehmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

Het lijkt mij dat als je voor >= 40 euro accessoires aaschaft, je 40 euro terugkrijgt. Als je voor 30 euro accessoires aanschaft, krijg je 30 euro terug, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Rifker schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:55:
Het blijkt dat je voor de cashback actie minimaal 40 euro aan accessoires besteld moet hebben. Ik heb speakers t.w.v. 34,95 besteld, en krijg zojuist deze e-mail:

[...]

In de algemene voorwaarden van de actie zie ik dit nergens terugkomen.
Wat is HP toch ook een baggerbedrijf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Het ligt niet aan HP, maar aan die gekke Duitsers die het uit moeten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:49:
Het lijkt mij dat als je voor >= 40 euro accessoires aaschaft, je 40 euro terugkrijgt. Als je voor 30 euro accessoires aanschaft, krijg je 30 euro terug, etc.
Ik had het geprobeerd op de laptop zelf maar daar trapten ze niet in, mailtje terug dat je idd voor minimaal 40,- aan accessoires moet bestellen. :+
Wil zelf ook nog wel een speakersetje, dan moet ik maar even gaan zoeken of en waar ze er eentje hebben voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:52

GaMbiNo

1337

Ik heb voor ruim 41 euro accessoires besteld en inmiddels bericht dat het geld wordt overgemaakt. Wat een fijne actie. :)

Toch (bijna) gratis een draadloos muisje en laptoptas gekregen. 8)

[ Voor 22% gewijzigd door GaMbiNo op 08-01-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ah, heb je dat tegelijk gedaan met de laptop of achteraf? Ga het nu alsnog maar doen dan, wist niet dat ze zo snel zouden reageren.

Wanneer heb je het zaakje bij HP aangemeld?

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-01-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hmm serienummer van de verkochte laptop vergeten op te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:55:
Hmm serienummer van de verkochte laptop vergeten op te schrijven.
NotSoSmart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Ik heb nadat ik de laptop heb ontvangen ook een HP muis bij bol.com besteld, vervolgens dit ingediend bij HP en nu krijg ik net zoals een aantal andere mensen in dit topic de volgende mail:
Hartelijk dank voor uw deelname aan deze promotie.

Om aan deze promotie te kunnen deelnemen, dient er voor 40 Euro aan HP accessoires aangeschaft te worden.

Graag ontvangen wij een kopie faktuur waarop wij kunnen terugzien dat u voor minimaal 40 Euro aan HP accessoires heeft gekocht.
Ik ben dus eigenlijk niet hebberig genoeg geweest, als ik 2 van die muizen had besteld had ik boven de 40 euro gezeten en had ik het geld wel terug gekregen :F .

Even denken wat ik hiermee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik wil dat elite keyboard ding hebben van 39,99 :( maar te lange levertijd, dan maar 41 euro aan andere shit bij elkaar sprokkelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik snap jullie ook niet als je voor 40 euro terug kan krijgen, dan ga je toch ook niet iets kopen van 30 euro? Vast wel iets van een tientje of iets meer dat je erbij kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Het is veelal troep die ik niet nodig heb en dat het geld mijn inziens niet waard is. Neem bijvoorbeeld 2 muizen van 30 euro per stuk, betaal je uiteindelijk toch 20 euro, en zijn het kutmuizen die me eigenlijk maar 5 euro de stuk waard zijn en nooit zal gaan gebruiken.

Dat toetsenbord leek me nog wel leuk maar helaas.. die word niet op tijd geleverd.

Daarnaast is dat toetsenbord 39,99 dan voel je je toch genaaid als je dan te horen krijgt dat je een cent meer had moeten uitgeven terwijl dat nergens is aangegeven dat je een minimum moet uitgeven

[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-01-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
NotSoSteady schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:20:
Ik snap jullie ook niet als je voor 40 euro terug kan krijgen, dan ga je toch ook niet iets kopen van 30 euro? Vast wel iets van een tientje of iets meer dat je erbij kan doen.
Zo denk ik normaal ook :+ , maar deze keer dacht ik waarom zou ik er meuk bij gaan bestellen die hier vervolgens 15 jaar in de kast ligt te verstoffen.

Volgende keer maar gewoon weer het maximale eruit proberen te halen, dan heb je deze "problemen" niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De factuur van bol krijg je toch meteen of vergis ik me? :?
1 van de 2 artikelen is niet op voorraad en heeft 5-10 dagen levertijd terwijl in het mailtje terug staat dat ik binnen 7 dagen een kopiefactuur moet aanleveren. Heeft zit zin of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Factuur maken ze pas aan op verzenddatum.

Ik wil ook een product met 5-10 dagen levertijd, maar heb maar voor een morgen leverbaar product gekozen zodat ik het snel achter de rug kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, was ik al bang voor maar wishfull thinking he? :D
Andere speaker en draadloos muisje besteld, als het goed is morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
Weet iemand of het per-se bij bol.com gekocht moet zijn? (de accessoires?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik vermoed van niet, maar veel vertrouwen in de communicatie hierover met HP heb ik niet dus ik probeer het niet op een andere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:45
Maar kan je wel meerdere accessoires kopen en dan zorgen dat het 40 euro plus is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artikelen zijn onderweg, iemand die toevallig wil ruilen? :D
Ik wilde de 2.1 set maar dat ging niet meer binnen het tijdsframe en dus heb ik de portable speaker besteld, natuurlijk met bijbetaling van mijn kant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje raar?

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

In de algemene voorwaarden staat vermeld dat er tot Euro 100,-- korting gegeven wordt op de aanschaf van HP Accessoires.

T.b.v. het door u aangeschafte produkt is dit Euro 40,--, bij aankoop van miminaal voor Euro 40,-- aan HP Accessoires.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Karin Roosenboom

HP Global Promotion Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Gaat nergens over, ze snappen zelf toch ook wel dat er nu voor net boven de €40,- aan accessoires gekocht gaat worden. Misschien hebben ze die paar tientjes omzet gewoon erg hard nodig :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 07:42
Ik ben benieuwd, heb net accesoires gekocht van in totaal 39.98 :) kijken of ze ook daar moeilijk om gaan doen en anders haal ik nog een pak HP papier oid bij een winkel dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:13
PMuizen schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:34:
Ik ben benieuwd, heb net accesoires gekocht van in totaal 39.98 :) kijken of ze ook daar moeilijk om gaan doen en anders haal ik nog een pak HP papier oid bij een winkel dichtbij.
Ja dat gaan ze. Ik heb een tas a €29,99 en een muis voor €9,99. Scheelt 2 centen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Het is natuurlijk heel leuk en aardig, maar ze hebben helemaal geen reden om moeilijk te doen. Ze geven nergens aan dat je minimaal 40 euro moet uitgeven aan accesoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bel gewoon eens met HP. Dan kun je dit misverstand in 1x ophelderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk mensen zo brutaal dingen te bestellen voor de factuur om het daarna weer retour te zenden? :+
Niet dat ik dat ga doen hoor maar zo'n houding van HP vraagt bijna om misbruik. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Hoe weet ik zeker dat je meerdere producten mag aanschaffen? Iemand eerder in dit topic heeft dit gedaan en heeft al een toezegging gekregen van het geld. Zo 'weet' ik dat :P

Volgens de algemene voorwaarde mogen ze het geld dat je van HP ontvangen hebt dan weer terugvorderen als je achteraf gewoon weer je geld bij bol terug gaat halen. Mij lijkt het me juridisch ook wel mogelijk.

En gewoon even met HP bellen is niet mogelijk, valt niet te communiceren met HP tenzij je iets wilt kopen of tenzij je technische ondersteuning nodig hebt. Was het maar mogelijk om normaal een telefoontje of zelfs mailtje te kunnen uitwisselen met die afdeling.. Grootste kans heb je als je een duits mailtje opstelt.

Overigens heb ik zojuist mijn bol.com bestelling binnen.. toetsenbord met muis.. WTF gewoon een met tape aan de hp doos bevestigde envelop met factuur en adres erop, zo verstuurt bol zulke dingen tegenwoordig.. Gewoon een beschadigde doos heb ik nu, door transport en door hun tape.

ps. Freakster, ik zal zo eens je rekeningnummer opzoeken ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-01-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Aan de mensen die succesvol zijn geweest in dit traject (ook bij afkeur vanwege te laag bedrag etc)

Wat hebben jullie precies geupload als zijnde de facturen? Scan van pakbon zonder bedrag erop? De facturen die je hier kan vinden? https://www.bol.com/nl/ac...ren.html#account_facturen

Of..? Want een echt net PDFje oid krijg je helemaal niet van bol

Oh dat is raar, ik zie dat in de envelop van mijn accesoires gewoon een echt factuurtje zit, met bedrag en al, maar bij de laptop zelf zat alleen een pakbon zonder bedragen..

Op pakbon staat uw bestelling van 18-12.. de pakbon datum zelf is 2 januari, de factuurdatum van factuur die ik van de site heb gehaald 3 januari.. zal maar 3 jan invoeren dan

[ Voor 33% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-01-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Printen naar pdf, eerst factuur van laptop zelf en daarna factuur van de accessoires met een referentienummer van HP erop wat ik per mail terugkreeg.
Als pdf printer gebruik ik Bullzip, zullen vast betere zijn maar deze kwam ik als eerste tegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
:P Ik heb zelf cudepdf als printer gebruikt en inderdaad die laptop als factuur in pdf geprint vanaf de site, en zowel de pakbon als de factuur die ik bij de accessoires kreeg (daarvan heb ik juist op de website geen factuur!) gescanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Factuur kun je zo aanvragen mocht je die niet hebben. ;)
Ik heb overigens Acrobat Pro uit het aanbiedingen topic gebruikt om het nummer op de accessoires factuur te fietsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Moest dat nummer erop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Alleen als je die mail hebt gehad dat je voor minstens 40 euro moet bestellen dan vragen ze voor je opdrachtnummer:
Denk er a.u.b. aan dat toegestuurde documenten zonder vermelding van het opdrachtnummer helaas niet kunnen worden bewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ah dus alleena bij los nasturen, omdat ze 'anders niet weten welke opdrachtnummer het bij hoort'

Ben benieuwd hoe snel ik antwoord krijg :-) Kan dat nieuwe toetsenbord wel gebruiken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doen ze moeilijk als het 39.99 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:28:
doen ze moeilijk als het 39.99 is?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
Okee, rare vraag misschien, maar wat hebben jullie ingevuld bij de aankoopprijs van de laptop als je die korting van HP terugvraagt? 499, dus zonder cadeaubon? Of 259 door die cadeaubon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Met die cadeaubon heeft HP niets te maken..gewoon 499 invullen natuurlijk.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Iemand nog iets gehoord van HP?

Sinds ik op 8-1 mijn factuur (van 40+) euro heb opgestuurd is het angstvallig stil gebleven vanuit HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
Nee ik heb ook nog niks gehoord. Had het woensdag 9-1 opgestuurd naar ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Op mijn helpdeskvraag van een week geleden hebben ze ook nog niet gereageerd. Handig van ze aangezien de actie vandaag verloopt :P

[ Voor 10% gewijzigd door woekele op 14-01-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
woekele schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:16:
Op mijn helpdeskvraag van een week geleden hebben ze ook nog niet gereageerd. Handig van ze aangezien de actie vandaag verloopt :P
Dat was inderdaad ook de achterliggende gedachte bij mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Mijn inzending van 9 Jan werd 10 Jan goedgekeurd, dat was een originele inzending, geen extra factuur ivm die 40 minimum

[ Voor 42% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 14-01-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:39
Mijn aanvraag is afgekeurd omdat een printer geen accesoire is volgens HP, fijn dat ze dat ook even ergens vermelden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Goh, dat staat ook nergens in de voorwaarden vermeld ofzo, dat het alleen om accessoires gaat!?
Het is al niet minstens 5x in dit topic langsgekomen, evenals een link naar de voorwaarden en de link op www.hp.nl/geldterug?
En anders gewoon even op de pagina van HP zelf kijken om erachter te komen dat printers en accessoires aparte categorieëen zijn?
Je kunt je wel voor dom houden, maar als je het echt slim gespeeld had, had je bijv. extra geheugen erbij genomen (want dat valt dan weer wél onder accessoires), maar goed het zal wel weer neerkomen op groot onrecht wat de klant aangedaan is en HP is evil blabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Vind dat die Duitsers van HP echt slecht werk hebben geleverd. Slecht vertaalde teksten, onduidelijke voorwaarden, slechte/geen reactie op support-verzoeken.

Let op dat ze in een mail richting mij zeiden:
Accesoires kann alles zijn van muis tot software van HP.
Als je dat antwoordt, dan mag een printer van HP ook gewoon. Wie bepaalt er precies wat er tussen een muis en software inzit? Dat is net zoiets als tussen Amsterdam en schimmelkaas. Duitse logica I guess ;)

Het relaas van subbass slaat dan ook nergens op. Net alsof doen of die voorwaarden duidelijk waren. Niet dus. In welke link die al 5x voorbij is gekomen zie jij een duidelijk overzicht van wat een accessoire is en wat niet?

[ Voor 18% gewijzigd door woekele op 14-01-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik vind ook absurd dat een printer niet als accessoire meetelt. Bij een Spectre moet je minimaal 100 euro aan accessoires uitzoeken. Moet je dan 5 muizen en 5 toetsenborden kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

woekele schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:40:
Vind dat die Duitsers van HP echt slecht werk hebben geleverd. Slecht vertaalde teksten, onduidelijke voorwaarden, slechte/geen reactie op support-verzoeken.

Let op dat ze in een mail richting mij zeiden:

[...]

Als je dat antwoordt, dan mag een printer van HP ook gewoon. Wie bepaalt er precies wat er tussen een muis en software inzit? Dat is net zoiets als tussen Amsterdam en schimmelkaas. Duitse logica I guess ;)

Het relaas van subbass slaat dan ook nergens op. Net alsof doen of die voorwaarden duidelijk waren. Niet dus. In welke link die al 5x voorbij is gekomen zie jij een duidelijk overzicht van wat een accessoire is en wat niet?
Het is werkelijkwaar ontzettend stuitend dat precies van dit voorbeeld dit hele topic aan elkaar hangt: er had al lang duidelijkheid kunnen zijn over zaken, maar er is ook maar 1 puntje wat in het voordeel van de klagers hoeft te spreken en meteen vervallen alle andere opties.

Voor jou: HP bepaalt dat en zoals al genoemd: je had prima kunnen weten wat HP precies onder accessoires verstaat als je bij de producten op hun site ging kijken. En wat had je dan gezien?
"Huh? Printer-accessoires? Hmm, dan zullen ze de printer zelf vast niet bedoelen, maar ik laat ik maar voor dom spelen...."
En wat je nou precies wilt zeggen met je quote van HP snap ik niet. In plaats van dat je er "werk" van maakt (het is een uitspraak van een HP-medewerker, daar kun je diegene toch aan houden door zo'n kwestie te laten escaleren naar zijn/haar manager?) gebruik je dat als argument voor je klachten terwijl op deze zelfde pagina een mede-gebruiker gewoon een prima mail van HP post, in net Nederlands en met duidelijke uitleg.
Met als bonus nog eens het mai-adres van de vriendelijke medewerkster, wat let je om dit "probleem" aan haar voor te leggen?

Mijn relaas slaat zeker wel ergens op (het past alleen niet in je straatje) aangezien vele vragen die hier steeds terugkwamen makkelijk beantwoord konden worden door die voorwaarden te lezen, oa. die discussie over min. 40 euro of niet.
Daarnaast is de link naar de "actie-site" helemaal niet onduidelijk, die word ook daar nog genoemd.
Maar goed, wil je (ook nog eens) zeuren over de dienstverlening van HP, maak dan lekker een eigen topic erover aan ipv. dat er hierbij te slepen en HP aan de schandpaal te nagelen.
Je mag het prima met me oneens zijn, maar degene die de voorwaarden bepaalt is HP nog altijd.

Oh, misschien wel handig:
Algemene voorwaarden zijn van toepassing. Eindgebruiker of bedrijf en aanvrager moeten een in aanmerking komend product voor zijn/haar eigen persoonlijk gebruik in Nederland kopen en niet voor doorverkoop of doorlevering of export. HP behoudt zich het recht voor om de actie naar eigen goeddunken uit te breiden of aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
HP behoudt zich het recht voor om de actie naar eigen goeddunken uit te breiden of aan te passen.
Voor zover ik weet mogen dit soort constructies niet.

Daarnaast staat er nergens minimaal 40 euro.
"Huh? Printer-accessoires? Hmm, dan zullen ze de printer zelf vast niet bedoelen, maar ik laat ik maar voor dom spelen...."
Er bestaat ook nog zoiets als een accessoire voor een accessoire. Daarnaast dient HP gewoon duidelijk te zijn in de algemene voorwaarden. Dit zijn ze niet. Dat het je met behulp van hun website wel duidelijk zou kunnen worden, is leuk, maar hun website voert niet de leidraad voor hun actie. De algemene voorwaarden doen dit.

Voor de rest zoek jij mijn inziens alles erg ver en bestempel je het vervolgens als "logisch". En sowieso is er door niemand hier "voor dom gespeeld" bij het gebruik maken van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Heeft iemand nog het oude pdfje opgeslagen met de actievoorwaarden? (EDIT! Had hem zelf ook opgeslagen, is gewoon bedrog dit wat ze doen!) In hun oude versie stond het onderstaande niet eens..

HP heeft sneaky lopen aanpassen, het volgende staat nu opgenomen (klik):

''Het minimale aankoopbedrag dient gelijk te zijn aan het promotie bedrag per productlijn.
Dit wil zeggen minimaal
€ 40, euro bij de Pavilion serie producten etc.''

[ Voor 55% gewijzigd door xminator op 15-01-2013 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
xminator schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 01:56:
Heeft iemand nog het oude pdfje opgeslagen met de actievoorwaarden? (EDIT! Had hem zelf ook opgeslagen, is gewoon bedrog dit wat ze doen!) In hun oude versie stond het onderstaande niet eens..

HP heeft sneaky lopen aanpassen, het volgende staat nu opgenomen (klik):

''Het minimale aankoopbedrag dient gelijk te zijn aan het promotie bedrag per productlijn.
Dit wil zeggen minimaal
€ 40, euro bij de Pavilion serie producten etc.''
Haha dat had ik nog niet gezien, staat inderdaad niet in de oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

SuBBaSS schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:04:
[...]

Het is werkelijkwaar ontzettend stuitend dat precies van dit voorbeeld dit hele topic aan elkaar hangt: er had al lang duidelijkheid kunnen zijn over zaken, maar er is ook maar 1 puntje wat in het voordeel van de klagers hoeft te spreken en meteen vervallen alle andere opties.

Voor jou: HP bepaalt dat en zoals al genoemd: je had prima kunnen weten wat HP precies onder accessoires verstaat als je bij de producten op hun site ging kijken. En wat had je dan gezien?
En wat je nou precies wilt zeggen met je quote van HP snap ik niet. In plaats van dat je er "werk" van maakt (het is een uitspraak van een HP-medewerker, daar kun je diegene toch aan houden door zo'n kwestie te laten escaleren naar zijn/haar manager?) gebruik je dat als argument voor je klachten terwijl op deze zelfde pagina een mede-gebruiker gewoon een prima mail van HP post, in net Nederlands en met duidelijke uitleg.
Met als bonus nog eens het mai-adres van de vriendelijke medewerkster, wat let je om dit "probleem" aan haar voor te leggen?

Mijn relaas slaat zeker wel ergens op (het past alleen niet in je straatje) aangezien vele vragen die hier steeds terugkwamen makkelijk beantwoord konden worden door die voorwaarden te lezen, oa. die discussie over min. 40 euro of niet.
Daarnaast is de link naar de "actie-site" helemaal niet onduidelijk, die word ook daar nog genoemd.
Maar goed, wil je (ook nog eens) zeuren over de dienstverlening van HP, maak dan lekker een eigen topic erover aan ipv. dat er hierbij te slepen en HP aan de schandpaal te nagelen.
Je mag het prima met me oneens zijn, maar degene die de voorwaarden bepaalt is HP nog altijd.

Oh, misschien wel handig:

[...]
Wat kun jij goed onzin uitkramen zeg. Je claimt dat de vragen beantwoord konden worden door de voorwaarden te lezen. Dat van die minimaal 40 euro stond er NIET in (sterker nog: er stond op de bol-site dat je TOT €40 kon terugkrijgen. Logische conclusie is dat je dan ook minder dan €40 kunt krijgen, tenzij de actievoorwaarden dit zouden tegenspreken, maar daar stond er dus NIKS over). Wat een accessoire is en wat niet stond er NIET in.

Ik heb ook niks te maken met de HP-webshop (sterker nog: ik wist niet eens dat die bestond!), ik bestel bij BOL en Bol had een link naar deze actie. Die hele webshop van HP ben ik nooit tegengekomen. Dat jij wel van de HP-webshop weet, deze bezoekt en vervolgens de conclusie trekt dat de categoriën daarop leidend zijn voor deze actie is leuk voor jezelf, maar dat maakt het nog niet duidelijk voor anderen.

Verder bepaal jij helemaal niet wie 'lekker een eigen topic moet aanmaken'. En over de support van HP: ik heb allang contact opgenomen, de eerste keer reageerden ze pas na een week oid en gaven geen eenduidig antwoord op de vraag, de 2e keer hebben ze nog steeds NIET rereageerd.

HP heeft deze actie weldegelijk verkloot. Onduidelijk voorwaarden, stiekem halverwege de voorwaarden aanpassen (in het nadeel van de nietsvermoedende klant, wat dus helemaal niet mag), slecht/niet reageren op vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door woekele op 15-01-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

woekele schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:53:
[...]
Wat kun jij goed onzin uitkramen zeg. Je claimt dat de vragen beantwoord konden worden door de voorwaarden te lezen. Dat van die minimaal 40 euro stond er NIET in (sterker nog: er stond op de bol-site dat je TOT €40 kon terugkrijgen. Logische conclusie is dat je dan ook minder dan €40 kunt krijgen, tenzij de actievoorwaarden dit zouden tegenspreken, maar daar stond er dus NIKS over). Wat een accessoire is en wat niet stond er NIET in.

Ik heb ook niks te maken met de HP-webshop (sterker nog: ik wist niet eens dat die bestond!), ik bestel bij BOL en Bol had een link naar deze actie. Die hele webshop van HP ben ik nooit tegengekomen. Dat jij wel van de HP-webshop weet, deze bezoekt en vervolgens de conclusie trekt dat de categoriën daarop leidend zijn voor deze actie is leuk voor jezelf, maar dat maakt het nog niet duidelijk voor anderen.

Verder bepaal jij helemaal niet wie 'lekker een eigen topic moet aanmaken'. En over de support van HP: ik heb allang contact opgenomen, de eerste keer reageerden ze pas na een week oid en gaven geen eenduidig antwoord op de vraag, de 2e keer hebben ze nog steeds NIET rereageerd.

HP heeft deze actie weldegelijk verkloot. Onduidelijk voorwaarden, stiekem halverwege de voorwaarden aanpassen (in het nadeel van de nietsvermoedende klant, wat dus helemaal niet mag), slecht/niet reageren op vragen.
Het is wel begrijpelijk dat je mij onzin vindt uitkramen als je alleen maar met je vingertje naar anderen kunt wijzen terwijl je zelf (afgezien van 2 mailtjes blijkbaar) weinig initiatief hebt genomen om er zelf duidelijkheid over te krijgen.
Je spreekt jezelf nogal tegen, want jij geeft aan niet eens op de site van HP te zijn geweest, maar n.a.v. een actie die je op Bol.com hebt gezien heb je toch HP gemaild? Je snapte dus wel dat het van hen kwam?
Overigens, je opmerking over de voorwaarden:
Actieproducten: 
De volgende actieproducten zijn geselecteerd voor deze actie: 

Š €40,­ korting op HP accessoires bij aanschaf van een HP Pavilion PC 
Š €70,­ korting op HP accessoires bij aanschaf van een HP ENVY PC  
Š €100,­ korting op HP accessoires bij aanschaf van een HP Spectre PC 
Het minimale aankoopbedrag dient gelijk te zijn aan het promotie bedrag per productlijn. 
Dit wil zeggen minimaal € 40,­ euro bij de Pavilion serie producten  
Minimaal € 70,­ euro bij de Envy serie producten en  
En minimaal € 100,­ euro bij de Spectre serie producten 
Wat is daar nou niet duidelijk aan? Er staat toch duidelijk MINIMAAL en op welk product dat van toepassing is?

Ik bepaal inderdaad niet wie waarover nieuwe topics dient aan te maken, daar mijn excuses voor.
Bij het lezen van de ontwikkelingen zat ik gewoon te wachten totdat de beschuldigende vingers ditmaal naar HP gewezen zouden worden en tja, toen was het de jouwe, daar reageerde ik vinniger op dan zou moeten.
Het was een self-fullfilling prophecy en ik kan er slecht tegen om gelijk te krijgen, want naast het feit dat hier vast lieden zijn die te goeder trouw hebben gehandeld zijn er veel meer die er niet eens een geheim van maken dit soort fouten te misbruiken, de boel bij de leverancier frustreren en vervolgens niet anders kunnen dan klagen als de zaken niet naar hun zin verlopen.

Kom overigens ajb. niet aan met beschuldigingen als "jaloezie" oid. van mijn kant, dat is absoluut niet het geval. Ik vind gewoon niet dat dit "kan", het hoort niet zo en het is niet normaal, dus een moraalridder mag je me gerust noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
SuBBaSS schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:23:
[...]

Wat is daar nou niet duidelijk aan? Er staat toch duidelijk MINIMAAL en op welk product dat van toepassing is?
:O

Als je dit topic ook daadwerkelijk even doorleest dan kom je erachter dat dit er in de eerste instantie NIET in stond maar later is toegevoegd, ik heb de oude voorwaarden nog in pdf op m'n pc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:39
[...]

Het is wel begrijpelijk dat je mij onzin vindt uitkramen als je alleen maar met je vingertje naar anderen kunt wijzen terwijl je zelf (afgezien van 2 mailtjes blijkbaar) weinig initiatief hebt genomen om er zelf duidelijkheid over te krijgen.
Je spreekt jezelf nogal tegen, want jij geeft aan niet eens op de site van HP te zijn geweest, maar n.a.v. een actie die je op Bol.com hebt gezien heb je toch HP gemaild? Je snapte dus wel dat het van hen kwam?

[...]

Ik bepaal inderdaad niet wie waarover nieuwe topics dient aan te maken, daar mijn excuses voor.
Bij het lezen van de ontwikkelingen zat ik gewoon te wachten totdat de beschuldigende vingers ditmaal naar HP gewezen zouden worden en tja, toen was het de jouwe, daar reageerde ik vinniger op dan zou moeten.
Het was een self-fullfilling prophecy en ik kan er slecht tegen om gelijk te krijgen, want naast het feit dat hier vast lieden zijn die te goeder trouw hebben gehandeld zijn er veel meer die er niet eens een geheim van maken dit soort fouten te misbruiken, de boel bij de leverancier frustreren en vervolgens niet anders kunnen dan klagen als de zaken niet naar hun zin verlopen.

Kom overigens ajb. niet aan met beschuldigingen als "jaloezie" oid. van mijn kant, dat is absoluut niet het geval. Ik vind gewoon niet dat dit "kan", het hoort niet zo en het is niet normaal, dus een moraalridder mag je me gerust noemen. :)
Ik vind dit wel wat vergaan. Op de website van HP staat nergens omschreven wat er wordt verstaan onder een accessoire.
Bij de actie zelf staat een plaatje van een beeldscherm een muis en een rugzak. Meer aanwijzingen over wat wel of niet een accessoire is volgens HP zijn er niet te vinden.
Mijn redenering was wanneer een beeldscherm een accessoire is dan zal een printer ook wel in die categorie vallen.

Ik vind het ook prima dat HP een printer niet als accessoire beschouwd. Daar hebben ze het volste recht toe, ik kan het zelfs nog wel begrijpen ook.
Wat ik slecht vind is dat HP nergens vermeld wat een accessoire is, die inschatting moet je als klant maar zelf maken.
Vervolgens als je die inschatting volgens HP dus incorrect maakt dan stellen ze je daarvan op de hoogte net nadat de actie is gesloten zodat je niet op de volgens HP correcte manier nog kan deelnemen.

Je kunt mijn aanname dat een printer een accessoire is opportunistisch vinden, het handelen van HP is echter ook verre van netjes te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
[...]

Klinkt meer als jaloers zijn, omdat je anders ook best kortzichtig bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
En een klantenservice die de prijs bevestigt, waarna vervolgens de koopovereenkomst alsnog eenzijdig wordt ontbonden is wel normaal? Bol dient zich ook gewoon aan de Nederlandse wetgeving te houden. Heeft niks met wel of niet normaal zijn te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Ik heb net een mail ontvangen van HP:
Uw opdracht werd vrijgegeven voor verdere bewerking.

De betaling wordt binnen 45 dagen overgemaakt naar de rekening die u bij de registratie heeft opgegeven.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ik heb gedaan wat ik kon doen. De actiesite helemaal doorzocht, de actievoorwaarden doorgepluist. Contact opgenomen met HP, op de enige mogelijke manier: mail.
Fijn hè, selectief lezen om je gelijk te krijgen? Ik geef aan niet op de WEBSHOP van HP te zijn geweest. Dat wil niet zeggen dat ik niet op de ACTIESITE van HP ben geweest.
[...]
En hier laat je werkelijk zien wat voor een persoon je bent. Je leest blijkbaar totaal niet wat mensen hier zeggen en hebt wel je oordeel klaar. Die voorwaarden die jij quote zijn pas onlangs stilzwijgend toegevoegd. Die stonden er eerst niet. Dat is juist mijn commentaar.
Ik vind gewoon niet dat dit "kan", het hoort niet zo en het is niet normaal, dus een moraalridder mag je me gerust noemen. :)
En ik vind het niet kunnen dat een leverancier een actie start met onduidelijke voorwaarden, niet of vaag reageert op vragen en daarna ineens de voorwaarden in ons nadeel aanpast. Ook vind ik het niet kunnen dat iemand niet eens de moeite neemt de feiten tot zich te nemen, allerlei aannames doet en wel uitgebreid met zijn beschuldigende vingertje staat te zwaaien naar de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
Mijn aanvraag is iig goedgekeurd. Had als extra accessoire nog printpapier toegevoegd om boven de 40 euro te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zo ook eindelijk mijn laptop binnen :-). Was in eerste instantie te laat, maar is na 3 weken heen -en weer gemail toch goed gekomen. Mooi ding, bedankt Freek !. Zal je per mail nog wel mede delen hoe het uiteindelijk is verlopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
Hp is snel, 40 euro cashback is bijgeschreven.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
game007 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:00:
Hp is snel, 40 euro cashback is bijgeschreven.
Wanneer was je cashback aanvraag goedgekeurd?

edit: Ik heb 15 januari de bevestiging gehad dat het overgemaakt zou worden maar heb nog niets ontvangen. Maar ze geven dan ook aan dat het binnen 45 dagen zal worden overgemaakt, dus ze hebben nog even de tijd :) .

[ Voor 34% gewijzigd door Laank op 21-01-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
Laank schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:43:
[...]

Wanneer was je cashback aanvraag goedgekeurd?
8 januari 2013 aanvraag goedgekeurd en op 17 januari mail van hp dat het wordt overgemaakt.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:52

GaMbiNo

1337

Hier is het ook binnen. Ik had ook 8 januari een goedkeuring en 16 januari een mail dat het werd overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hier cashback ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

woekele schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:21:
[...]

Ik heb gedaan wat ik kon doen. De actiesite helemaal doorzocht, de actievoorwaarden doorgepluist. Contact opgenomen met HP, op de enige mogelijke manier: mail.

[...]

Fijn hè, selectief lezen om je gelijk te krijgen? Ik geef aan niet op de WEBSHOP van HP te zijn geweest. Dat wil niet zeggen dat ik niet op de ACTIESITE van HP ben geweest.

[...]

En hier laat je werkelijk zien wat voor een persoon je bent. Je leest blijkbaar totaal niet wat mensen hier zeggen en hebt wel je oordeel klaar. Die voorwaarden die jij quote zijn pas onlangs stilzwijgend toegevoegd. Die stonden er eerst niet. Dat is juist mijn commentaar.

[...]

En ik vind het niet kunnen dat een leverancier een actie start met onduidelijke voorwaarden, niet of vaag reageert op vragen en daarna ineens de voorwaarden in ons nadeel aanpast. Ook vind ik het niet kunnen dat iemand niet eens de moeite neemt de feiten tot zich te nemen, allerlei aannames doet en wel uitgebreid met zijn beschuldigende vingertje staat te zwaaien naar de rest.
Ok, over die later aangepaste voorwaarden hebben jullie gelijk, I stand corrected.
Maar dan nog: er was blijkbaar onduidelijkheid over, wat als HP naar aanleiding daarvan de boel verduidelijkt heeft zodat er geen discussie over kon ontstaan? We zijn toch met elkaar eens dat de voorwaarden in tweede instantie wel duidelijk waren?

Wat een rare draai geef jij aan mijn "selectieve lezen" trouwens! Dus ook al zeg je iets niet, moet ik maar gaan raden dat jij het wel gedaan hebt? Da's omgekeerde wereld lijkt me, wees dan wat duidelijker want die glazen bollen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn....
Ehh, eerst heb je het over onduidelijke voorwaarden en in tweede instantie zijn ze wel duidelijk. Hoe kun je zeggen dat ze in jullie nadeel aangepast zijn als je ze eerst onduidelijk vond? Dat kun je immers pas zeggen als beiden duidelijk (en dus vergelijkbaar zijn).

Wat betreft je laatste alinea: Afgezien van de aangepaste voorwaarden van HP zijn de feiten me hier heel duidelijk, ga nou niet lopen doen alsof dat "foutje" de rest van m'n bedenkingen onderuit haalt (lekker makkelijk, dat wel). Mijn "beschuldigende vingertje" was er al voordat er ook maar iets bekend was over een cashback-actie van HP, die wees vooral op de moraal van een aantal lieden hier die er geen geheim van maakten voor oa. "gratis geld" dit soort acties te lopen frustreren. Ondanks eerdere ervaringen met Bol.com, ondanks dat het wel duidelijk had mogen zijn dat Bol.com op dit soort gevallen al snel "niet thuis" geeft. Maar goed, ondertussen loopt er alweer een topic over een 3TB harde schijf waar zich hetzelfde drama omheen gaat ontvouwen (en de usual suspects zich ook weer laten zien).
danielkraak schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:27:
[...]

En een klantenservice die de prijs bevestigt, waarna vervolgens de koopovereenkomst alsnog eenzijdig wordt ontbonden is wel normaal? Bol dient zich ook gewoon aan de Nederlandse wetgeving te houden. Heeft niks met wel of niet normaal zijn te maken.
Dat van die klantenservice kan ik eens met je zijn, hoewel ik het ietwat naïef vind om er tegenwoordig nog vanuit te gaan dat je skilled personeel aan de lijn krijgt bij een klantenservice, da's eerder in dit topic ook al door anderen aangehaald. Het praat het zeker niet goed, daar niet van.
Dat laatste heb je helemaal gelijk in, maar zeuren en klagen om/bij Bol.com heeft blijkbaar niet het gewenste resultaat. Waarom pakt niemand dit op en legt het neer bij bijv. de consumentenbond of die thuiswinkel waarborg waar Bol.com bij aangemeld is? Misschien omdat de zaak toch niet zo sterk is of gaat het hier alleen maar om het klagen over onrecht dat aangedaan is?

Anyway: HP komt blijkbaar wel netjes over de brug.
Da's toch wel wat anders dan vooraf al het idee hebben dat ze voorwaarden in jullie nadeel aanpassen om jullie zo tot een aankoop te verplichten, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

SuBBaSS schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:33:
[...]
Ok, over die later aangepaste voorwaarden hebben jullie gelijk, I stand corrected.
Maar dan nog: er was blijkbaar onduidelijkheid over, wat als HP naar aanleiding daarvan de boel verduidelijkt heeft zodat er geen discussie over kon ontstaan? We zijn toch met elkaar eens dat de voorwaarden in tweede instantie wel duidelijk waren?
Ze hebben helemaal niks verduidelijkt. Eerst stond er niks over minimale prijs. Toen ineens wel. Dat is geen verduidelijken. Dat is naaien. De enige onduidelijkheid die er was, ging over wat wel en niet een accessoire was en dat hebben ze nooit verduidelijkt. ;w
Wat een rare draai geef jij aan mijn "selectieve lezen" trouwens! Dus ook al zeg je iets niet, moet ik maar gaan raden dat jij het wel gedaan hebt? Da's omgekeerde wereld lijkt me, wees dan wat duidelijker want die glazen bollen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn....
Guilty untill proven otherwise.. okay, over omgekeerde wereld gesproken... Als je beter had gelezen, had je gezien dat het allang allemaal gezegd was. Maar dat is nou juist het probleem met selectief lezen hè! 8)7
[...]
Ehh, eerst heb je het over onduidelijke voorwaarden en in tweede instantie zijn ze wel duidelijk. Hoe kun je zeggen dat ze in jullie nadeel aangepast zijn als je ze eerst onduidelijk vond? Dat kun je immers pas zeggen als beiden duidelijk (en dus vergelijkbaar zijn).
moeilijk hè, zaken gescheiden houden. Ik zal het apart voor jou uitleggen:

A: Geen duidelijk beleid wat wel en niet een accessoire is: onduidelijke voorwaarden: ONDUIDELIJK.
B: Uit het niets een minimum prijs toevoegen: in ons nadeel aanpassen. DUIDELIJK.

B is voor mij duidelijk, maar dat maakt A nog niet duidelijk. Duidelijk? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
Heb het geld ook ontvangen van HP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 22:05
Heb ik wat gemist? Š €40,­ korting op HP accessoires?

Kan ik hier nog steeds gebruik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 08:47:
Heb ik wat gemist? Š €40,­ korting op HP accessoires?

Kan ik hier nog steeds gebruik van maken?
De hp cashback actie is helaas al afgelopen.

My blog

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste