Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Mja, goed voorbeeld doet goed volgen he. Er staan hier meer dan voldoende afbeeldingen die als spoilers gezien kunnen worden...Spike_wolf schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:25:
[...]
Maak dan van de video ook even een link en geen mebed, de preview image is de Luke foto die nog een spoiler is
...maar goed. Bij deze.
Thanks.Bzrk80 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:33:
[...]
Mja, goed voorbeeld doet goed volgen he. Er staan hier meer dan voldoende afbeeldingen die als spoilers gezien kunnen worden...![]()
...maar goed. Bij deze.
Alle zichtbare afbeeldingen zijn officieel vrijgegeven en dus geen spoiler. Alle spoilers zijn verborgen en moet je actief openen
En voor wie twijfelde aan de echtheid van die Hasbro promo poster:

Hij is in verschillende vormen te zien in de verschillende winkels. Deze (en andere) personages en schepen los, samen, uitgesneden, in verschilende formaten en dergelijke. Allemaal dezelfde stijl verder.
[ Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 04-09-2015 10:39 ]
Humankind… be both.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Update: Unboxing video van IGN
[ Voor 50% gewijzigd door BamSlam_ op 04-09-2015 12:37 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Leuk stukje techniek wel trouwens. Waar blijven die echte lightsabers?!
Dat ding kost €170BamSlam_ schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:32:
Ik heb hem vanochtend besteld bij Amazon.fr
Update: Unboxing video van IGN
[video]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Humankind… be both.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Wat is daar
Ga jij eens rond zoeken op het net, de gemiddelde soundtrack van $random_film is duurder. Voor een paar uur John Williams muziek is dat echt niet duur hoor
Humankind… be both.
Die zal ik hier zeker delen!Jorgen schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:55:
Dan ben ik heel benieuwd naar je ervaringen.
My kid will love itBzrk80 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:16:
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het een te gekke gimmick, maar wat moet je ermee? Ik denk dat hij leuker op een schap of in een boekenkast staat als display dan dat je er echt wat mee doet.
Daar gaat het mij als Tweaker natuurlijk ook om. En ik denk dat ik me er zeker wel een tijdje mee zal vermaken. In ieder geval is dit nu eens een inventief stukje Star Wars merchandise.Bzrk80 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:16:
Leuk stukje techniek wel trouwens.
Geld speelt geen rol. Ik laat liever BB-8 rollen.
Die komt vast wel op Spotify en/of Apple Music te staan.
[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 04-09-2015 17:46 ]
Ik ben van mening dat $14 erg prijzig is voor een uurtje muziekSpike_wolf schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:39:
[...]
Wat is daaraan?
Ga jij eens rond zoeken op het net, de gemiddelde soundtrack van $random_film is duurder. Voor een paar uur John Williams muziek is dat echt niet duur hoor
(geen idee overigens voor hoe lang er muziek op staat).
Daarnaast is het downloaden van een dergelijk product in 320kbit ook vaak zo gedaan en dan mag je er gratis van genieten
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
De Star Wars sound tracks zijn allemaal twee discs van ongeveer een uur per disc. Ook kosten ze bijna allemaal $14 (€12,50) (tegenover bijvoorbeeld 17 EURO voor de Single Disc Fifty Shades of Grey Soundtrack).jimz93 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:57:
[...]
Ik ben van mening dat $14 erg prijzig is voor een uurtje muziek
(geen idee overigens voor hoe lang er muziek op staat).
Tja, tegen die instelling kunnen we natuurlijk niets inbrengenDaarnaast is het downloaden van een dergelijk product in 320kbit ook vaak zo gedaan en dan mag je er gratis van genieten

Humankind… be both.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Is de Hasbro versie van $80,- meer jouw ding?Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:51:
Jammer dat het behoorlijk aan de prijs isVoor €99 was het een no-brainer
Deze is goedkoper en groter.
[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 04-09-2015 19:06 ]
Humankind… be both.

StarWars.com
Today, Marvel announced Star Wars Special: C-3P0 #1, a new story from the Journey to Star Wars: The Force Awakens publishing program coming in December. Reuniting the acclaimed and award-winning writer and artist team of James Robinson and Tony Harris for the first time in nearly two decades, the tale follows “golden rod” on a solo adventure leading up to his appearance in Star Wars: The Force Awakens — and reveals what led to this change in appearance.
“That’s a really exciting part of doing this story,” says Robinson. “I saw a photo of C-3PO with his red arm the other day and I thought ‘Wow, I’m the writer who gets to explain that.’”
You may not be fluent in over six million forms of communication…but this book is a must have in any language.
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 05-09-2015 08:22 ]
Humankind… be both.
Bandai komt in oktober met drie Force Awakens bouwpakketten:

1/144 Scale Millennium Falcon

1/72 Scale Resistance X-Wing Fighter

1/12 Scale First Order Stormtrooper
Later komen ze ook met BB-8, R2-D2 en een TIE Fighter

Humankind… be both.
Niet heel veel? Ik geloof dat ik nog wel het meeste van BB8 heb gezien. Vooral dan qua merchandise uiteraard. Maar wat verwacht je wat voor rol hij heeft? Ik denk persoonlijk lang niet zo'n grote als R2-D2 heeft (gehad).Dubrillion schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:57:
We hebben nog niet heel erg veel van BB8 gezien. Maar ik ben een fan. Die schaal komt er denk ik wel
Wat ik wel erg cool vind is dat de originele concept artist van SW 4, 5 en 6, Ralph McQuarrie, een heel ander idee had over R2-D2.
Waar kennen we dat van?“I think Artoo was just described as a small robot. I thought of him as running on a giant ball bearing — just a sphere, a circle, wheel-like. He had gyros so he could go in any direction on this ball.”
Ik bedoel eerder qua karakter. Want als Star Wars ergens goed in is, dan is het wel in een robot een karakter geven. Is hij net zo eigenwijs als R2 of lijkt hij meer op 3PO?
Daar ben ik erg benieuwd naar.
Klopt, dit was in '75 Ralphs eerste concept voor R2:Bzrk80 schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:54:
Wat ik wel erg cool vind is dat de originele concept artist van SW 4, 5 en 6, Ralph McQuarrie, een heel ander idee had over R2-D2.
[...]
Waar kennen we dat van?

J.J. heeft in een eerder intensief gezegd dat BB-8 zijn idee was, en dat hij wat aan het schetsen was waarbij de bal met een hoofd naar voren kwam wat hij door de designers heeft laten uitwerken.
Maar je gaat mij niet wijs maken dat het idee stiekem toch niet helemaal origineel en van hem was
[ Voor 25% gewijzigd door Spike_wolf op 07-09-2015 09:13 ]
Humankind… be both.

Meer afbeeldingen achter de link
Humankind… be both.
A few ears perked up at this little tidbit, as there is a character named Galen Marek in the Star Wars Expanded Universe, who, given the timeline of the film, as well as Mikkelsen’s general age, appearance, and aesthetic, could very well be a fit for the 49-year-old Danish actor.
We know that the EU is no longer officially considered canon in the Star Wars universe, but it’s been left open to be mined for future content, and Galen could be perfect for this. Mikkelsen has publicly said that his character is "not a bad guy," and while Galen is not a villain, he’s not necessarily a "good" guy either—he definitely falls into that anti-hero category that Star Wars loves so much.
Galen is the protagonist of Star Wars: The Force Unleashed, a multimedia project that includes video games, a novel, and more. Darth Vader killed his Jedi parents and raises him as his secret apprentice. Known by his call sign Starkiller, Galen is a Dark Jedi who hunts down other Jedi after Emperor Palpatine orders them destroyed during the time between Revenge of the Sith and A New Hope. Though he starts out as a nefarious character, in this mythology, he is also instrumental in forming the Rebel Alliance and in the outbreak of the Galactic Civil War, and in fact, his family crest was adopted as an official emblem of the Rebellion.
Smiling as the shit comes down...
Maar wie weet heb ik het volledig mis
Ow btw. We hebben ook een Star Wars: Rogue One topic!
[ Voor 15% gewijzigd door 8GUS op 08-09-2015 10:02 ]
Apart topic is een beetje overbodig gezien de titel van dit topic
Geruchten is nog een groot woord. Dit is niets anders dan wanhopige speculatie met een knipoog
Er is al vermeld dat er geen force sensitive personages in de film spelen, en juist dit personage het universum binnen halen is een hele onlogische stap. Hem in het huidige plaatje plakken wordt een moeilijk process en maakt het gelijk heel ongeloofwaardig, tenzij ze er een heel ander personage van maken en er niet veel meer dan zijn naam over blijft.
Het zal niet meer zijn dan een knipoog naar de EU, net als de naam "Starkiller Base" in The Force Awakens, klinkt leuk, vinden de fans leuk, maar daar houdt het bij op
Met de hoeveelheid info die we nu met twee gelijktijdige producties hebben is het juist wel prettig om dat netjes te scheiden om het ook voor de minder geïnformeerden begrijpelijk te houdenApart topic is een beetje overbodig gezien de titel van dit topic
Humankind… be both.

Haar man komen we ook tegen, hij is onderdeel van de Specforce Pathfinders, zijn naam? Sergeant Dameron.

Tijdens het feest op Endor bekijken ze romantisch het vuurwerk, waarna ze nog een... leuke nacht hebben
Opvallend is wel dat haar achternaam Bey lijkt te zijn, terwijl Dameron haar een paar frames eerder wel degelijk zijn vrouw (wife) noemt. Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen, dat we nog niet eerder een koppel met verschillende achternamen gezien hebben in het Star Wars universum wil niet zeggen dat dat daar niet ook mogelijk is
Wellicht is het toeval, maar de kans is vrij groot dat er 9 maanden na de Battle of Endor een kleine jongen genaamd Poe geboren gaat worden
Humankind… be both.
De game is een RPG/MMO die zich afspeelt in de Anoat Sector (oa. Hoth en Bespin) en lijkt zich voorals nog niet al te veel te bemoeien met de huidige canon zoals we die nu kennen. Maar de game zal hier en daar best nog wel eens wat gaten kunnen dichten mbt het overkoepelende verhaal.
Mooi trouwens dat Daniel Erickson (Star Wars: The Old Republic) en Danny Keller (Star Wars: The Clone Wars) hier aan hebben meegewerkt.
Heb het inmiddels al even geprobeerd en voor een mobiele game lijkt het tot zover heel degelijk in elkaar te steken. Heb wel al kunnen spelen met companions, maar nog niet met andere spelers. Ben erg benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld.
"Betrouwbare bronnen" zijn er zeker van, maar er is nog geen officieel. Aan de ene kant is het een logische zet, maar aan de andere kant ook een vreemde, tot nu toe is alles online gepromoot, dus als er een teaser achter de credits zit verwacht ik dat die dezelfde dag of de dag erna ook online te zien zal zijn. Een TFA exclusive lijkt me onwaarschijnlijk.
According to a “trusted source” close to Schmoes Know’s very own Kristian Harloff, the December 18th release of Star Wars Episode VII The Force Awakens will see the end credits tease a small clip and teaser for Rogue One (A Star Wars story). Detail are scarce at the moment so I would file this more in the “rumor” category than a scoop or exclusive. Harloff trusts his source and has mentioned their record for news like this is pretty reliable. But as of this posting, the jury is still out.
Humankind… be both.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Humankind… be both.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Dit kan een spoiler zijn, dit zijn kaarten uit de Hasbro Star Wars Duels Card Game.
Misschien zeggen deze kaarten helemaal niets, misschien zeggen ze een hoop. Time will tell.
Deze symbolen staan er op de kaarten van Finn, Rey en Kylo:

Finn: Rebels
Rey: Rebels, Jedi
Kylo: Sith
Okay, ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat de benamingen van de symbolen niet letterlijk genomen moeten worden, Finn is geen Rebel, hooguit Resistance. Ook hebben we al meerdere keren gehoord dat Kylo geen Sith is.
Ik ga er van uit dat het Sith symbool meer als "Dark Side" gezien moet worden. Rebel meer als "Good guys", etc.
Wat in dit plaatje interessant is zijn de symbolen van Rey en Finn. Finn is alleen een good guy, dus dat zou aangeven dat het feit dat hij Luke's lightsaber heeft en gebruikt niet betekend dat hij Force Sensitive is.
Rey daarentegen is niet alleen een good guy, maar ook een Light Side Force User?
Interessant...
Maar wellicht is het allemaal onzin dat ze bij Hasbro gewoon op die kaarten gegooid hebben om het spel uit te ballanceren. Geen idee
Humankind… be both.
Ik zet mijn reply voor de zekerheid tussen spoilertags.Spike_wolf schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:38:
Nou, ondertussen dan misschien iets anders om je even over na te laten denken
Dit kan een spoiler zijn, dit zijn kaarten uit de Hasbro Star Wars Duels Card Game.
Misschien zeggen deze kaarten helemaal niets, misschien zeggen ze een hoop. Time will tell.
Major_ton schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:56:
[...]
Ik zet mijn reply voor de zekerheid tussen spoilertags.
spoiler:Grappig genoeg dacht ik dat het plaatje een raadspelletje was en zag ik in eerste instantie de symbolen op de kaarten zelf niet. Ik gaf de karakters precies de symbolen zoals Hasbro dat ook gedaan heeft, dus Rey ook 2 symbolen. Toeval? Hasbro zal naar mijn idee geen incorrecte informatie op de kaarten gezet hebben. Rebel en Sith als goed en slecht gebruiken? Misschien, maar Finn zou best een rebel kunnen zijn die undercover gaat als stormtrooper. Of hij is een mogelijk een loner als Han Solo dat was en sluit zich later in de film aan bij de rebels? Hij krijgt immers ergens een hand toegereikt. Dat Rey force sensitive is, is ook best mogelijk. Kijk maar eens naar de kwaliteiten van haar stuntdubbel. Ik denk dat het aardig klopt allemaal!
Humankind… be both.
Al weten we nog steeds niet hoe de vork daadwerkelijk in de steel steektMajor_ton schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:08:
Fair point. I stand corrected :-)
Humankind… be both.
Vlak hierna zit ik in de UK dus er komt wel een velletje mee terug naar huis.
Het is een heel leuk stukje speelgoed. Zeker als je katten hebt
De app die er bij hoort is erg gelikt en werkt redelijk goed. Het bombastische SW intro bij het opstarten van de app blijft een glimlach op mijn gezicht toveren. De voice commands zijn ook wel briljant. Vooral commando 'It's a trap!!' doet het goed (bij mijn katten). Ik hoop wel dat ze met updates/uitbreidingen komen, want het zijn er nog niet zo heel veel.
De besturing is even wennen, maar is al heel snel intuitief.
Het is boven alles wel een (ultra-coole) gimmick dat (hoogst waarschijnlijk op termijn) in de boekenkast terecht zal komen als (dure) paper-press. Mijn neefjes zullen het ongetwijfeld helemaal super-cool vinden.
Wegdoen zal ik hem niet. Ik heb nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik destijds mijn SW action-figures heb weggedaan (uit begin jaren 80).
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik overweeg ook om er een te kopen maar vind het veel geld voor speelgoed. In ieder geval veel plezier er van
Humankind… be both.
Het is een leuk stuk techniek wat er in zit, het is een verkleinde prop uit de film, het is een droid die goed geanimeerd is. En bovenal het is BB-8 en vanaf de seconde dat die het scherm op kwam rollen was ik fan. Dat is al een stuk meer je geld waard dan zoals jij het omschrijft.
Nouja, zoals bijna iedereen al aangeeft is het een paar dagen leuk en vervolgens doe je er niet veel meer mee, hooguit je katten vervelen als je die hebt.Megajr schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:49:
Daarom moet je het ook zien als meer dan dat denk ik?![]()
Het is een leuk stuk techniek wat er in zit, het is een verkleinde prop uit de film, het is een droid die goed geanimeerd is. En bovenal het is BB-8 en vanaf de seconde dat die het scherm op kwam rollen was ik fan. Dat is al een stuk meer je geld waard dan zoals jij het omschrijft.
Voor dat geld wacht ik liever tot Sideshow een mooie 6th scale uitbrengt met een berg meer details om op de boekenplank te zetten. Dat oogt veel mooier dan een glad plastic stuk speelgoed waar een berg techniek in zit die een paar dagen leuk is en je verder niet ziet
Humankind… be both.
Haarlem zegt u? Dan ga ik daar ook maar even kijken! (niet kopen, want Hollander).Spike_wolf schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:46:
Ik zag hem gisteren in de Apple Store in Haarlem liggen. Maar €170 vond ik toch wat aan de hoge kant voor een presse papier
Ja, als je binnen komt aan de linker muur, bijna helemaal achteraan. Maar meer dan de verpakking kun je niet zien, ze hebben geen demo model om mee te spelen ofzoMajor_ton schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:36:
[...]
Haarlem zegt u? Dan ga ik daar ook maar even kijken! (niet kopen, want Hollander).

Humankind… be both.
Dat vind ik dan weer zonde om mijn geld aan uit te geven. Liever iets waar je dan nog iets mee kunt dan een model. Maar ieder z'n ding natuurlijk!Spike_wolf schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:05:
[...]
Nouja, zoals bijna iedereen al aangeeft is het een paar dagen leuk en vervolgens doe je er niet veel meer mee, hooguit je katten vervelen als je die hebt.
Voor dat geld wacht ik liever tot Sideshow een mooie 6th scale uitbrengt met een berg meer details om op de boekenplank te zetten. Dat oogt veel mooier dan een glad plastic stuk speelgoed waar een berg techniek in zit die een paar dagen leuk is en je verder niet ziet
Ik las bij een andere gebruikers review dat BB-8 zelf geen geluiden maakt, maar enkel via de app (telefoon/tablet).BlaTieBla schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:54:
Ik kreeg vandaag mijn BB-8 binnen via amazon.co.uk. ...
Klopt dat?
(Dat zou voor mij wel een deal breaker zijn, vooral in patrol mode.)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Dat klopt helemaalKnud schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:16:
[...]
Ik las bij een andere gebruikers review dat BB-8 zelf geen geluiden maakt, maar enkel via de app (telefoon/tablet).
Klopt dat?
(Dat zou voor mij wel een deal breaker zijn, vooral in patrol mode.)
OOooooohhhhMegajr schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:21:
http://www.theverge.com/2...29185/star-wars-stamps-uk
Vlak hierna zit ik in de UK dus er komt wel een velletje mee terug naar huis.
http://www.royalmail.com/starwarsBlaTieBla schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:27:
[...]
OOooooohhhh.... shippen ze naar NL??
Hier is de website van Royal Mail de postzegel leverancier. Ik heb net een account bij ze aangemaakt om het even te testen voor je. £13.90 kom ik op uit nadat ik m'n gegevens in Nederland ingeklopt heb.
Nu ik er zo over nadenk... Officieel komt de film ook nog deze herfst uitSpike_wolf schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:39:
Ze hebben gezegd dat die pas in de herfst komt. Dus op zijn vroegst eind deze maand, maar dat kan ook nog een paar maanden duren.

Deze 360 video geeft je een idee
https://www.facebook.com/StarWars/videos/1030579940326940
Wel een beetje jammer dat er maar een klein aantal apparaten en browsers ondersteund wordt

Laat ze hem maar gewoon op YouTube knallen ofzo, Facebook video gaat nergens over
[ Voor 33% gewijzigd door Spike_wolf op 23-09-2015 20:01 ]
Humankind… be both.
Spike_wolf schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:58:
Benieuwd hoe het is om op de Speeder van Rey langs een neergestorte Star Destroyer te zoeven?
Deze 360 video geeft je een idee
https://www.facebook.com/StarWars/videos/1030579940326940
Wel een beetje jammer dat er maar een klein aantal apparaten en browsers ondersteund wordt
Laat ze hem maar gewoon op YouTube knallen ofzo, Facebook video gaat nergens over
Vandaag even een tripje naar de Intertoys gemaakt en 2 nieuwe Stormtroopers op de kop getikt om bij de rest neer te zetten

Het design is echt heel tof
Edit: wat duidelijkere plaatjes

[ Voor 11% gewijzigd door SomerenV op 24-09-2015 01:29 ]
Nice, ik wacht nog steeds tot ik een stel Black Series 6" figuren te pakken kan krijgen voor een fatsoenlijke prijs. Ik ga niet via Amazon UK een stormtrooper kopen voor 55+ euro + verzendkostenSomerenV schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:30:
[...]
Zeer nice! In Chrome (Windows 7) werkt het overigens prima
Vandaag even een tripje naar de Intertoys gemaakt en 2 nieuwe Stormtroopers op de kop getikt om bij de rest neer te zetten
[afbeelding]
Het design is echt heel tof
Edit: wat duidelijkere plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet overigens wel dat het in Nederland illegaal is om die E-11 in je bezit te hebben he? Dat kan je een strafblad opleveren als de politie die ooit ziet
Geen hele grote spoiler, omdat we het masker al voorbij zagen komen in de Behind the Scenes Reel, en er eerder een promo afbeelding lekte, maar nu is er ook een acteur bekend.
Tim Rose komt terug als Admiral Ackbar!
In een interview met The Australian vertelt hij dat hij er verder niets over kan zeggen, maar dat hij inderdaad weer onder de schubben van de Mon Calamari kruipt. Ook laat hij vallen dat we nog meer oude bekenden gaan zien waar we nog niets over gehoord hebben.
[ Voor 45% gewijzigd door Spike_wolf op 28-09-2015 08:30 ]
Humankind… be both.
Nice! In ieder geval meer consistentie. Al zal iedere goede "puppeteer" een mooie Ackbar kunnen neerzetten denk ik.Spike_wolf schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:28:
[...]
Geen hele grote spoiler, omdat we het masker al voorbij zagen komen in de Behind the Scenes Reel, en er eerder een promo afbeelding lekte, maar nu is er ook een acteur bekend.
Tim Rose komt terug als Admiral Ackbar!
In een interview met The Australian vertelt hij dat hij er verder niets over kan zeggen, maar dat hij inderdaad weer onder de schubben van de Mon Calamari kruipt. Ook laat hij vallen dat we nog meer oude bekenden gaan zien waar we nog niets over gehoord hebben.
Wel wederom een medewerker die de geheimhouding hekelt van deze film. Anthony Daniels heeft er ook al last van. Al vind ik het persoonlijk wel terecht trouwens. Vooral bij zo'n enorm gehypte reboot (mag ik het zo noemen?). Denk wel dat dat in de volgende film een stuk minder het geval zal zijn.
Al zou ik nog niet er op straat mee gaan staan zwaaien in verband met de Politie en het uitleggen er van achteraf
Ja, ik weet dat je zoiets eigenlijk niet mag hebben, maar daar kwam ik pas achter ná ik het ding zelf gemaakt had. Dit ding blijft mooi op het plankje staan als mooi verzamelobjectSpike_wolf schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:28:
[...]
Nice, ik wacht nog steeds tot ik een stel Black Series 6" figuren te pakken kan krijgen voor een fatsoenlijke prijs. Ik ga niet via Amazon UK een stormtrooper kopen voor 55+ euro + verzendkosten
Je weet overigens wel dat het in Nederland illegaal is om die E-11 in je bezit te hebben he? Dat kan je een strafblad opleveren als de politie die ooit ziet

Ze worden hier niet verkocht, en worden ze dat wel, dat worden ze illegaal verkocht. Volgens de Nederlandse wapenwet mag je deze dingen niet in je bezit hebben.Megajr schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:05:
Als het hier gewoon verkocht wordt dan kan het toch niet illegaal zijn?
Al zou ik nog niet er op straat mee gaan staan zwaaien in verband met de Politie en het uitleggen er van achterafmaar dat is redelijk common sense toch?
Maar hetzelfde geldt voor Nerf Guns, ook die mag je wettelijk niet hebben. Nu zal de politie daar met kinderen niet zo'n probleem van maken, maar als je als volwassenen met een Nerf Gun over straat loopt kan dat je wel eens een ritje naar het bureau opleveren, waar je hem mag inleveren om vervolgens met een strafblad weer naar buiten te lopen
Er zijn verschillende Nederlandse 501st leden die een strafblad opgelopen hebben omdat ze met een E-11 op een evenement rond liepen, dat je daar voor een goed doel bezig bent en compleet in Stormtrooper armor gehuld bent doet er niet toe, een nep wapen is verboden, jammer maar helaas.
Zolang de politie ze niet ziet is er natuurlijk niet veel aan de hand, maar let er wel op waar je foto's van dat ding plaatst. Als iemand je wil naaien is het een fluitje van een cent om je aan te geven, zo'n foto is aanleiding genoeg voor een huiszoekingsbevel geloof ik.SomerenV schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:50:
[...]
Ja, ik weet dat je zoiets eigenlijk niet mag hebben, maar daar kwam ik pas achter ná ik het ding zelf gemaakt had. Dit ding blijft mooi op het plankje staan als mooi verzamelobjectAirsoftwapens mag je ook in huis hebben, dus de politie moet niet zo moeilijk doen
Humankind… be both.
Ik las later pas dat het geen 'speelgoed' is wat hier verkocht wordt maar zelfbouw is en dan gaat m'n punt natuurlijk ook compleet niet op. Ik snap het punt van de Politie compleet want je zou er maar een echte tussen hebben zitten.Spike_wolf schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:26:
Ze worden hier niet verkocht, en worden ze dat wel, dat worden ze illegaal verkocht. Volgens de Nederlandse wapenwet mag je deze dingen niet in je bezit hebben.
Maar hetzelfde geldt voor Nerf Guns, ook die mag je wettelijk niet hebben. Nu zal de politie daar met kinderen niet zo'n probleem van maken, maar als je als volwassenen met een Nerf Gun over straat loopt kan dat je wel eens een ritje naar het bureau opleveren, waar je hem mag inleveren om vervolgens met een strafblad weer naar buiten te lopen
Er zijn verschillende Nederlandse 501st leden die een strafblad opgelopen hebben omdat ze met een E-11 op een evenement rond liepen, dat je daar voor een goed doel bezig bent en compleet in Stormtrooper armor gehuld bent doet er niet toe, een nep wapen is verboden, jammer maar helaas.
Hiermee wordt er dus aangegeven dat de meeste action figures die we nu kennen in het eerste stuk van de film zitten. En wat nog veelzeggender is... de trailers die we gezien hebben komen dus uit het eerste stuk (1/3) van de film.While dozens of new action figures were shown off, those were carefully selected to be only from the first third of the film so as to not give away anything which hasn’t been already seen in the trailers.
Enkele uitzonderingen daargelaten:
De 19e zal ook, in ieder geval daar, de kaartverkoop voor de film beginnen.
In de officiële kanalen is er verder nog niets over los te peuteren, maar deze man lijkt volgens de mensen van SW7News heel zeker van zijn zaak.
Humankind… be both.
Bij de JT (in Eindhoven in ieder geval) kun je ook al kaarten bestellen voor Star WarsSpike_wolf schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:13:
Het is niet officieel, maar volgens de (anonieme) manager van een Multiplex in Canada krijgen we op 19 oktober de volledige trailer van The Force Awakens te zien.
In de officiële kanalen is er verder nog niets over los te peuteren, maar deze man lijkt volgens de mensen van SW7News heel zeker van zijn zaak.
Lijkt me een logische zet. Voorverkoop van de kaarten en dan de eerste full length (om en nabij 2 minuten) trailer uitbrengen.Spike_wolf schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:13:
Het is niet officieel, maar volgens de (anonieme) manager van een Multiplex in Canada krijgen we op 19 oktober de volledige trailer van The Force Awakens te zien.
SW7News en de heren van Collider Jedi Council (youtube) melden het allemaal. Hoewel ze er ook allemaal al eens naast hebben gezeten trouwens
Er zijn genoeg action figures die erg vrij zijn in het soort details die we hier zien, maar deze serie is over het algemeen heel trouw aan de realiteit, dus ik denk dat we dit ook wel in de films gaan zien:

BB heeft armen!
De armen komen uit de panelen op de sphere. We zagen eerder op een illustratie op een T-shirt ook al dat die panelen een soort deuren zijn, hij lijkt ook zijn complete "hoofd" in een van de panelen te kunnen verbergen in "escape mode"
Humankind… be both.
All hail BB-8!Spike_wolf schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:54:
spoiler:[afbeelding]
BB heeft armen!
De armen komen uit de panelen op de sphere. We zagen eerder op een illustratie op een T-shirt ook al dat die panelen een soort deuren zijn, hij lijkt ook zijn complete "hoofd" in een van de panelen te kunnen verbergen in "escape mode"
Alleen al maar voor die robot begin ik echt hard uit te kijken naar die film!
Humankind… be both.
Breznican is de journalist die Star Wars covert voor EW en het panel op Star Wars Celebration hostte.Anthony Breznican op Twitter
My assistant just cleared the schedule for Monday. I asked why, but he took off! ... Hm.
*Video van Sphero BB-8 die bij zijn Macbook weg rolt
Humankind… be both.
Ik denk zelfs dat het de 19e pas wordt en niet in het weekend. Juist omdat de voorverkoop tickets ook op de 19e worden aangeboden.Spike_wolf schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:36:
De geruchten gaan al even dat we dit weekend de trailer gaan zien, een tweet van Anthony Breznican lijkt dat te bevestigen. Hij lijkt het de 19e (maandag) erg druk te hebben.
[...]
Breznican is de journalist die Star Wars covert voor EW en het panel op Star Wars Celebration hostte.
Het lijkt er dus op dat ze komende maandag alles op een hoop gaan gooien.
Of dan juist toch een weekend launch om de voorverkoop extra te stimuleren! Hoe dan ook, The Force zegt mij dat er wat staat te gebeuren ;-)Bzrk80 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:51:
[...]
Ik denk zelfs dat het de 19e pas wordt en niet in het weekend. Juist omdat de voorverkoop tickets ook op de 19e worden aangeboden.
Het lijkt er dus op dat ze komende maandag alles op een hoop gaan gooien.
Ze moeten bij Disney nu wel he. Zolang laat de release niet meer op zich wachten en we hebben maar mogen genieten van twee teasers.Major_ton schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:41:
[...]Of dan juist toch een weekend launch om de voorverkoop extra te stimuleren! Hoe dan ook, The Force zegt mij dat er wat staat te gebeuren ;-)
Dit zal ook wel de enige trailer worden die we krijgen.
Dat hebben ze sowieso een tijd terug al bevestigd, we zouden in de herfst een één volledige trailer krijgen, en daar zou het blij blijvenBzrk80 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:51:
Dit zal ook wel de enige trailer worden die we krijgen.
Humankind… be both.
Ah. Wist niet dat dat ergens bevestigd was. Maar wel logisch gezien de tijd nu. Plus dat je zo'n film niet te veel moet willen spoilen.Spike_wolf schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:54:
[...]
Dat hebben ze sowieso een tijd terug al bevestigd, we zouden in de herfst een één volledige trailer krijgen, en daar zou het blij blijven
Zin in!
Verwijderd
Er zijn twee Star Wars - The Complete Saga blu ray boxen. Een uit september 2011 de andere van oktober 2015.
Welke kan ik het beste kiezen? Het enige verschil dat ik heb kunnen vinden is dat alle films een ander (Disney) logo bevatten op 1 film na.
Is er nog een verschil in beeldkwaliteit?
Die zijn beide hetzelfde, het enige verschil is de verpakking.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:00:
Even een klein vraagje tussendoor:
Er zijn twee Star Wars - The Complete Saga blu ray boxen. Een uit september 2011 de andere van oktober 2015.
Welke kan ik het beste kiezen? Het enige verschil dat ik heb kunnen vinden is dat alle films een ander (Disney) logo bevatten op 1 film na.
Is er nog een verschil in beeldkwaliteit?
Volgende maand komt de limited edition uit, die is qua schijven ook hetzelfde maar die zijn verpakt in limited edition Steelbooks.

Ik blijf het apart vinden dat ze voor Attack of the Clones Yoda gepakt hebben en niet Dooku of een Battledroid

[ Voor 26% gewijzigd door Spike_wolf op 16-10-2015 11:22 ]
Humankind… be both.
Apart inderdaad, maar wel mooie cases zeg. Nu nog een 4K release en ik ga weer shoppenSpike_wolf schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:11:
[...]
Die zijn beide hetzelfde, het enige verschil is de verpakking.
Volgende maand komt de limited edition uit, die is qua schijven ook hetzelfde maar die zijn verpakt in limited edition Steelbooks.
[afbeelding]
Ik blijf het apart vinden dat ze voor Attack of the Clones Yoda gepakt hebben en niet Dooku of een Battledroid![]()
Ja, hele bizarre keus
Humankind… be both.
Deze tweet gooide ESPN Caribbean tweer uut geleden naar buiten:

Er staat niet letterlijk dat we een trailer krijgen, maar ze kunnen haast niet anders dan dat bedoelen.
Humankind… be both.

Han, Leia en Chewie staan er op.. Luke niet.
En wat is dat rechts achter, boven Finn? Een space station net als de Death star, of is dat een planeet en onderdeel van Starkiller Base?
Questions, questions, questions....
[Edit]
En dit is de brede versie:

[ Voor 50% gewijzigd door Spike_wolf op 18-10-2015 19:35 ]
Humankind… be both.
En Death Star achtig space station lijkt me ook niet het geval. Ik denk dat dit een besneeuwde planeet is, waar wat we daar zien Starkiller base is, een wapen dat zijn naam wellicht eer aan gaat doen...Webgnome schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:18:
Als dat een death star is dan begin ik te twijfelen over het verhaal....
Dat Starkiller Base zich op een besneeuwde planeet bevindt weten we. Dat superwapen is mijn speculatie
Wat zou zijn latere carrière met zijn huidige rol te maken moten hebben? Hij is en stuk fitter dan Carrie of Peter. Hij had prima 130 minuten door het beeld kunnen rennen, maar dat is niet het verhaal dat ze willen vertellen.Megajr schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:18:
Ik ben fan! Al mist Luke inderdaad. Maar hetzelfde geldt voor een hoop bijrollen. Ik kan me voorstellen dat Mark een kleine rol heeft gezien hij na Star Wars vooral voice actor geweest is.
Ik had wel verwacht hem op de poster te zien, omdat personages van dat kaliber tot nu toe altijd op de posters hebben gestaan, en zelfs veel kleinere rollen zoals de Emperor in ESB en Yoda en Boba in Jedi.
Ook had ik een bad guy op de achtergrond verwacht. Maar ik heb het idee dat de drang om alles geheim te houden de poster hier beïnvloed heeft.
Misschien dat we later een versie krijgen die wat dat betreft meer in lijn is met de overige zes, maar dat lijkt me niet.
En ook een goede vraag: wie is die alien naast R2?
Zou dat Maz Kanata zijn?
En ook opvallend: Michael Arndt staat in de credits
[edit]
Hmmm, Lucasfilm heeft net gemeld dat deze poster niet van de hand van Drew Struzan is
Er drijft inmiddels rond dat Bryan Morton deze poster gemaakt zou hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Spike_wolf op 18-10-2015 19:44 ]
Humankind… be both.
Mark heeft buiten zijn stem om weinig acteren gedaan. Ik noem maar een mogelijke reden waarom hij niet op de poster staat en mogelijk daarmee samenhangend een kleinere rol gaat hebben. Al zou het natuurlijk ook gewoon goed kunnen dat de poster niet daadwerkelijk een goed beeld van de film geeft gezien ze over alles heerlijk geheimzinnig zijn.Spike_wolf schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:38:
Wat zou zijn latere carrière met zijn huidige rol te maken moten hebben? Hij is en stuk fitter dan Carrie of Peter. Hij had prima 130 minuten door het beeld kunnen rennen, maar dat is niet het verhaal dat ze willen vertellen.
Ik had wel verwacht hem op de poster te zien, omdat personages van dat kaliber tot nu toe altijd op de posters hebben gestaan, en zelfs veel kleinere rollen zoals de Emperor in ESB en Yoda en Boba in Jedi.
Ook had ik een bad guy op de achtergrond verwacht. Maar ik heb het idee dat de drang om alles geheim te houden de poster hier beïnvloed heeft.
Misschien dat we later een versie krijgen die wat dat betreft meer in lijn is met de overige zes, maar dat lijkt me niet.
Hoe dan ook, morgen kaartverkoop en overmorgen de nieuwe trailer
Megajr schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:06:
[...]
Mark heeft buiten zijn stem om weinig acteren gedaan. Ik noem maar een mogelijke reden waarom hij niet op de poster staat en mogelijk daarmee samenhangend een kleinere rol gaat hebben. Al zou het natuurlijk ook gewoon goed kunnen dat de poster niet daadwerkelijk een goed beeld van de film geeft gezien ze over alles heerlijk geheimzinnig zijn.
Hoe dan ook, morgen kaartverkoop en overmorgen de nieuwe trailer
Een paar geruchten wat Luke betreft:Major_ton schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:23:
Zou het zo kunnen zijn dat Luke tijdens deze film niet zichtbaar in beeld gaat komen? Misschien alleen vermomd?
Dat zou een reden zijn waarom hij niet op de poster staat, die reveal zo lang mogelijk verbergen.
Deze korte klip was op de zender ABC te zien!!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8Oq1nEzAZIQ]
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 18-10-2015 19:25 ]
Humankind… be both.
Ik hoop dat er inderdaad een echte trailer komt. Deze hoeft niet eens nieuwe dingen te tonen.
Ik wil gewoon nog wel verrast worden in de bios.
In de US begint morgen de voorverkoop, hoe dat in de rest van de wereld zit is niet echt bekend.Dubrillion schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:32:
Zou de kaartverkoop echt morgen al beginnen?
Ik hoop dat er inderdaad een echte trailer komt. Deze hoeft niet eens nieuwe dingen te tonen.
Ik wil gewoon nog wel verrast worden in de bios.
Hier de shots uit de teaser voor de trailer voor het geval die ineens verdwijnt.

[Edit]
En er is nog een andere teaser voor de trailer op TV in de US.
Nieuwe shots: Rey op de markt op Jakku, Poe in een hangar(?), en Finn op de Greenham Commons set/Resistance Basis.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VNl0TzHAor8]
[ Voor 41% gewijzigd door Spike_wolf op 18-10-2015 22:12 ]
Humankind… be both.