En of Spike!
Het is flink balen dat Comic Con niet net als Celebration Live streamt.... Maar vrees niet, als je even een uurtje niets te doen hebt dit weekend kun je het gehele LucasArts Panel in Hall H toch bekijken!! 
En mocht je interesse hebben in andere SDCC panels: klik dank hier
En mocht je interesse hebben in andere SDCC panels: klik dank hier
[ Voor 22% gewijzigd door Spike_wolf op 11-07-2015 14:08 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Agent Carter en Agents of SHIELD staan nog op mijn lijstje. Samen met Star Wars! Dus dat komt wel goed
Dit is de optocht van Hall H naar het concert na het Panel gisteren avond.
6500 mensen in de zaal? Allemaal in de rij, achter de Stormtroopers aan!
6500 mensen in de zaal? Allemaal in de rij, achter de Stormtroopers aan!
[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 11-07-2015 17:18 ]
Humankind… be both.
Was deze ook al voorbij gekomen?
@hieronder: Mea culpa...
@hieronder: Mea culpa...
[ Voor 8% gewijzigd door ricardo246 op 12-07-2015 12:43 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Jep
Humankind… be both.
Dit valt me net op in de Reel op 2:22.

Wat zijn dit veer een mannetjes? Ze dragen rood armor en een blaster, of zijn het droids?
Ik kan me niets voor de geest halen dat er ook maar op lijkt, ze zijn wat lastig te zien, bewegend is het iets duidelijker. Ze hebben een ronde vorm in het "gezicht".
[Edit]
Dit shot lijkt me ook niet helemaal te zijn wat het lijkt:

Die Stormtrooper lijkt erg gehaast terwijl hij Poe door de gangen verplaatst. En waarom is het maar één stormtrooper die de gevangene begeleidt? Dat zouden er toch op zijn minst twee moeten zijn lijkt me.
Is het Finn die Poe helpt met ontsnappen?

Wat zijn dit veer een mannetjes? Ze dragen rood armor en een blaster, of zijn het droids?
Ik kan me niets voor de geest halen dat er ook maar op lijkt, ze zijn wat lastig te zien, bewegend is het iets duidelijker. Ze hebben een ronde vorm in het "gezicht".
[Edit]
Dit shot lijkt me ook niet helemaal te zijn wat het lijkt:

Die Stormtrooper lijkt erg gehaast terwijl hij Poe door de gangen verplaatst. En waarom is het maar één stormtrooper die de gevangene begeleidt? Dat zouden er toch op zijn minst twee moeten zijn lijkt me.
Is het Finn die Poe helpt met ontsnappen?
[ Voor 34% gewijzigd door Spike_wolf op 12-07-2015 17:41 ]
Humankind… be both.
Wow @ die behind the scenes reel... dat zijn dus de eerste beelden van princess Leia! Brok in mijn keel gewoon niet normaaal
Jason Ward heeft naar eigen zeggen afgelopen weekend uit "betrouwbare bron" informatie gekregen over de periode tussen Return of the Jedi en The Force Awakens. Steekpunten over hoe het er aan toe ging na de dood van Palpatine, hoe de rest van de Galaxy daar op reageerde en hoe die Star Destroyer op Jakku terecht gekomen is.
Dit is verre van officieel bevestigd, dus neem het met een flinke korrel zout. Het zijn niet echt spoilers voor The Force Awakens, zoals gezegd, dit zijn gebeurtenissen vooraf:
Dit is verre van officieel bevestigd, dus neem het met een flinke korrel zout. Het zijn niet echt spoilers voor The Force Awakens, zoals gezegd, dit zijn gebeurtenissen vooraf:
spoiler:
• Coruscant was in chaos, Grand Vizier Mas Amedda attempted to keep the Empire together by any means necessary.
• The Imperial chain of command was is in disarray; no one knew exactly which superior officer they were supposed to follow or what the consequences for doing so might be.
• Several powerful people tried to declare themselves Emperor; the rank and file didn’t really care much for those declarations any longer.
• Pretenders to the throne used their forces to fight one another and chaos ensued.
• The Anoat sector was cut of completely.
• The Rebel Alliance secured several systems and set up bases there in relative peace with minor resistance.
• The Rebel Alliance proclaimed itself The New Republic by this time.
• The New Republic was established in the Hosnian System.
• One year after The Battle of Endor the galaxy was still in all out war, however. Emperor Palpatine was praised as a martyr by many and young and untrained Imperial Cadets were sent to the front lines in his name.
• Many battles for Naboo were fought in the year after Emperor Palpatine’s death.
• The capital of Naboo, Theed, was well protected and stable.
• Imperial sympathizers tried rallying at Naboo because it was Emperor Palpatine’s homeworld. The planet was still relatively wealthy and healthy.
• The Empire repeatedly tried to invade it but every attempt was thwarted.
• The New Republic celebrated their victory in liberating Naboo by the third battle.
• Sondiv Sella served the New Republic beside Mon Mothma and Leia Organa.
• The New Republic had a provisional galactic senate with elected representatives established.
• Imperial laws were rewritten by the New Republic to be more benevolent and just.
• Democracy was returning.
• Worlds polluted by Imperial strip mining were being rebuilt; there was also slavery reparations.
• One year out, Jakku was seen as a worthless world.
• There was strategic value in Jakku for one power hungry Moff who wanted to win back the sector.
• A leader of the New Republic, General Carlist Rieekan sent a team out to capture a Star Destroyer christened The Inflictor, over Jakku.
• The Battle of Jakku took place in the stars, sky, and land.
• The Battle of Jakku was the largest battle since The battle of Endor.
• The New Republic gained an advantage through better tactics despite the Empire outnumbering them vastly.
• The Captain of The Inflictor decided to follow protocol and down the ship rather than surrender it to an insurgency.
• The ship then crashed to the surface of Jakku.
• One month after the Battle of Jakku there were no longer any large scale battles by the Empire and they vanished into a nebula.
• Having gathered their forces for a counterattack and establishing a new chain of command; Imperial vessels within Core and Immer Rim areas stayed within borders defined by a treaty waiting to erupt at any moment.
• The Imperial chain of command was is in disarray; no one knew exactly which superior officer they were supposed to follow or what the consequences for doing so might be.
• Several powerful people tried to declare themselves Emperor; the rank and file didn’t really care much for those declarations any longer.
• Pretenders to the throne used their forces to fight one another and chaos ensued.
• The Anoat sector was cut of completely.
• The Rebel Alliance secured several systems and set up bases there in relative peace with minor resistance.
• The Rebel Alliance proclaimed itself The New Republic by this time.
• The New Republic was established in the Hosnian System.
• One year after The Battle of Endor the galaxy was still in all out war, however. Emperor Palpatine was praised as a martyr by many and young and untrained Imperial Cadets were sent to the front lines in his name.
• Many battles for Naboo were fought in the year after Emperor Palpatine’s death.
• The capital of Naboo, Theed, was well protected and stable.
• Imperial sympathizers tried rallying at Naboo because it was Emperor Palpatine’s homeworld. The planet was still relatively wealthy and healthy.
• The Empire repeatedly tried to invade it but every attempt was thwarted.
• The New Republic celebrated their victory in liberating Naboo by the third battle.
• Sondiv Sella served the New Republic beside Mon Mothma and Leia Organa.
• The New Republic had a provisional galactic senate with elected representatives established.
• Imperial laws were rewritten by the New Republic to be more benevolent and just.
• Democracy was returning.
• Worlds polluted by Imperial strip mining were being rebuilt; there was also slavery reparations.
• One year out, Jakku was seen as a worthless world.
• There was strategic value in Jakku for one power hungry Moff who wanted to win back the sector.
• A leader of the New Republic, General Carlist Rieekan sent a team out to capture a Star Destroyer christened The Inflictor, over Jakku.
• The Battle of Jakku took place in the stars, sky, and land.
• The Battle of Jakku was the largest battle since The battle of Endor.
• The New Republic gained an advantage through better tactics despite the Empire outnumbering them vastly.
• The Captain of The Inflictor decided to follow protocol and down the ship rather than surrender it to an insurgency.
• The ship then crashed to the surface of Jakku.
• One month after the Battle of Jakku there were no longer any large scale battles by the Empire and they vanished into a nebula.
• Having gathered their forces for a counterattack and establishing a new chain of command; Imperial vessels within Core and Immer Rim areas stayed within borders defined by a treaty waiting to erupt at any moment.
Humankind… be both.
Hmmm, dat verklaart eigenlijk alleen nog niet de complete naamgeving. Maar korreltje zout. Zullen het 16 December wel zien
Hier kunnen we de arm van 3Po duidelijker zien, deze 3PO liep rond op SDCC in de LucasFilm, Hasbro en Del Rey booths:

Het is overduidelijk dezelfde arm als hij al had, maar dan in een andere kleur. Geen rare fratsen, enkel een vervangend exemplaar
[Edit]
En nog twee puntjes die samen vallen met de vorige teaser.
In de tweede teaser zagen we een alien Luke's/Anakins Lightsaber aan een vrouw geven. Was dit Rey, was het Leia? De ring die de hand droeg maakte het onwaarschijnlijk dat het Rey was. Maar dit shot van Carrie in de Reel maakt het 100% duidelijk dat het de hand van Leia is

En wat is er hier aan de hand? De Jas die Poe en Fin dragen in de Tweede teaser en in de Reel... Is het de jas van Poe, die Finn later draagt, of anderson. Of is het een of ander uniform dat ze beide op een punt bemachtigen?

Het is overduidelijk dezelfde arm als hij al had, maar dan in een andere kleur. Geen rare fratsen, enkel een vervangend exemplaar
[Edit]
En nog twee puntjes die samen vallen met de vorige teaser.
In de tweede teaser zagen we een alien Luke's/Anakins Lightsaber aan een vrouw geven. Was dit Rey, was het Leia? De ring die de hand droeg maakte het onwaarschijnlijk dat het Rey was. Maar dit shot van Carrie in de Reel maakt het 100% duidelijk dat het de hand van Leia is

En wat is er hier aan de hand? De Jas die Poe en Fin dragen in de Tweede teaser en in de Reel... Is het de jas van Poe, die Finn later draagt, of anderson. Of is het een of ander uniform dat ze beide op een punt bemachtigen?

[ Voor 52% gewijzigd door Spike_wolf op 13-07-2015 08:57 ]
Humankind… be both.
Er zijn een paar foto's opgedoken van twee nieuwe LEGO sets voor The Force Awakens. Op de dozen van deze sets is een nieuw personage (inclusief naam) en een nieuw voertuig te zien. Het zijn geen grote spoilers, het schip hebben we eerder al gedeeltelijk gezien, de set geeft alleen een beter beeld plus wie de eigenaar is. Het nieuwe personage zegt vrij weinig, een onbekende naam met een LEGO mini fig.
Geen grote spoilers, maar omdat geen van deze info officieel bekend gemaakt is een spoiler balk:
Dit is een stukje uit een van de spoiler foto's maar geen spoiler:

BB-8 Mini Fig!
Geen grote spoilers, maar omdat geen van deze info officieel bekend gemaakt is een spoiler balk:
spoiler:

Dit is een nieuwe Millennium Falcon set met werkende lasers!
Wat hier interessant aan is zijn de twee mini figs links onder op de doos:
Kanjiklub Gang Member
Tasu Leech.
Gezien de overeenkomende stijl kunnen we er denk ik van uit gaan dat Tasu Leech de leider is van de tot nu toe onbekende Kanjiklub, of een lid van die groep die een grotere rol speelt dan zijn maatjes.

Dit is de zwart met oranje X-Wing die we op de vliegtuig en drone foto's van de Greenham Common set gezien hebben. Hoewel LEGO natuurlijk erg weinig detail heeft, hebben we nu wel een duidelijk beeld van hoe dat ding er daadwerkelijk uit ziet. Wat we ook zien is een BB-8 Mini Fig En Poe in de zwarte helm die we uit de teaser kennen

Dit is een nieuwe Millennium Falcon set met werkende lasers!
Wat hier interessant aan is zijn de twee mini figs links onder op de doos:
Kanjiklub Gang Member
Tasu Leech.
Gezien de overeenkomende stijl kunnen we er denk ik van uit gaan dat Tasu Leech de leider is van de tot nu toe onbekende Kanjiklub, of een lid van die groep die een grotere rol speelt dan zijn maatjes.

Dit is de zwart met oranje X-Wing die we op de vliegtuig en drone foto's van de Greenham Common set gezien hebben. Hoewel LEGO natuurlijk erg weinig detail heeft, hebben we nu wel een duidelijk beeld van hoe dat ding er daadwerkelijk uit ziet. Wat we ook zien is een BB-8 Mini Fig En Poe in de zwarte helm die we uit de teaser kennen
Dit is een stukje uit een van de spoiler foto's maar geen spoiler:

BB-8 Mini Fig!
Humankind… be both.
C3PO hangt ook half open bij z'n 'buik' en dat deed hij eerder ook niet
Puntjes van de ring en de jassen zijn ook interessant al vermoed ik dat de jassen mogelijk gewoon standaard issue is.
Die LEGO sets zien er fantastisch uit, ik voelde m'n portemonee al angstvallig het geld vast houden want die weet al hoe laat het is
Puntjes van de ring en de jassen zijn ook interessant al vermoed ik dat de jassen mogelijk gewoon standaard issue is.
Die LEGO sets zien er fantastisch uit, ik voelde m'n portemonee al angstvallig het geld vast houden want die weet al hoe laat het is
Echt? Volgens mij laat hij net zoveel van zijn buikspieren zien als we van hem gewend zijn hoorMegajr schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:22:
C3PO hangt ook half open bij z'n 'buik' en dat deed hij eerder ook niet

Humankind… be both.
dammit roel ouwe spammert
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik moet iets doen met mijn tijd, Martijn 
Lijst met 7 geplande Force Awakens LEGO sets, met bijgaande Mini figs:
Lijst met 7 geplande Force Awakens LEGO sets, met bijgaande Mini figs:
spoiler:
75099 - Rey's Speeder with Rey and Unkar Henchman mini figures
75100 - First Order Snowspeeder with First Order Snowrtrooper x2 and Snowtrooper Officer mini figures
75101 - First Order Special Forces TIE Fighter with First Order TIE Fighter Pilot x2, First Order Officer, and First Order Ground Crew mini figures
75102 - Poe's X-Wing Fighter with Poe Dameron, BB-8, Resistance X-Wing Pilot, and Resistance Ground Crew mini figures
75103 - First Order Transporter with Resistance Soldier x2, First Order Flametrooper x2, First Order Stormtrooper x2, and Captain Phasma mini figures
75104 - Kylo Ren's Command Shuttle with Kylo Ren, General Hux, 2x First OrderOfficer, and 2x First Order Crew mini figures
75105 - Millennium Falcon with Rey, Finn, Han Solo, Chewbacca, BB-8, Tasu Leech, and Kanjuklub Gang Member mini figures
75100 - First Order Snowspeeder with First Order Snowrtrooper x2 and Snowtrooper Officer mini figures
75101 - First Order Special Forces TIE Fighter with First Order TIE Fighter Pilot x2, First Order Officer, and First Order Ground Crew mini figures
75102 - Poe's X-Wing Fighter with Poe Dameron, BB-8, Resistance X-Wing Pilot, and Resistance Ground Crew mini figures
75103 - First Order Transporter with Resistance Soldier x2, First Order Flametrooper x2, First Order Stormtrooper x2, and Captain Phasma mini figures
75104 - Kylo Ren's Command Shuttle with Kylo Ren, General Hux, 2x First OrderOfficer, and 2x First Order Crew mini figures
75105 - Millennium Falcon with Rey, Finn, Han Solo, Chewbacca, BB-8, Tasu Leech, and Kanjuklub Gang Member mini figures
Humankind… be both.
Ik ben erg benieuwd hoe de Kylo Ren Shuttle eruit ziet.
Je bent nooit te oud voor LEGO
Je bent nooit te oud voor LEGO
Er zijn stukken van Star Wars: Aftermath gelekt. Het eerste boek dat zich afspeelt tussen de oude en de nieuwe saga.
Te lezen op deze link.
Te lezen op deze link.
Gelekt? Lol
Dit is een excerpt, er zijn ontzettend veel boeken (en alle nieuwe Star Wars boeken) waarvan een hoofdstuk of wat vrijgegeven wordt om mensen enthousiast te maken
Del Rey geeft ook een paar keer per jaar een "sampler" uit, een "(e)boek" met een aantal hoofdstukken uit een stel boeken die dat jaar uit gaan komen
En wat betreft deze exerpt:
Dit is een excerpt, er zijn ontzettend veel boeken (en alle nieuwe Star Wars boeken) waarvan een hoofdstuk of wat vrijgegeven wordt om mensen enthousiast te maken
Del Rey geeft ook een paar keer per jaar een "sampler" uit, een "(e)boek" met een aantal hoofdstukken uit een stel boeken die dat jaar uit gaan komen
En wat betreft deze exerpt:
spoiler:
Wedge FTW! 
[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 20-07-2015 13:40 ]
Humankind… be both.
Volgens The Verge is het wel gelekt. Al rept EW er niet zo over en hebben ze inderdaad Del Rey er bij staan.
Gelekt is het niet, door Del Rey zelf iets vroeger gepost dan de bedoeling was wel.
Maar het was een excerpt dat gewoon op de planning stond om naar buiten te komen
[Edit]
Voor de geïnteresseerden, dit is de nieuwste Del Rey Sampler: klik
Met excerpts van:
BATTLEFRONT: TWILIGHT COMPANY door Alexander Freed
DARK DISCIPLE door Christie Golden
LORDS OF THE SITH door Paul S. Kemp
HEIR TO THE JEDI door Kevin Hearne
TARKIN door James Luceno
A NEW DAWN door John Jackson Miller
Maar het was een excerpt dat gewoon op de planning stond om naar buiten te komen
[Edit]
Voor de geïnteresseerden, dit is de nieuwste Del Rey Sampler: klik
Met excerpts van:
BATTLEFRONT: TWILIGHT COMPANY door Alexander Freed
DARK DISCIPLE door Christie Golden
LORDS OF THE SITH door Paul S. Kemp
HEIR TO THE JEDI door Kevin Hearne
TARKIN door James Luceno
A NEW DAWN door John Jackson Miller
[ Voor 59% gewijzigd door Spike_wolf op 20-07-2015 13:47 ]
Humankind… be both.
De jongens van The Force Net hebben een samenvatting van het verhaal van The Force Awakens, de bron zou iemand zijn die het boek gezien heeft, maar geeft aan dat hij/zij het een en ander vergeten kan zijn.
Veel eerdere geruchten komen in deze samenvatting naar boven, maar dat zegt natuurlijk weinig.
Onthou dat dit allemaal onzin kan zijn. Maar wees je er ook bewust van dat het heel goed kan kloppen....
[edit]
Jason Ward heeft zojuist laten weten dat er volgens hem geen zak klopt van dit verhaal
[Edit 2]
Inmiddels zijn er meerdere "betrouwbare" bronnen die het afdoen als onzin. Ik denk dat we er vrij zeker van kunnen zijn dat dit niet klopt
Veel eerdere geruchten komen in deze samenvatting naar boven, maar dat zegt natuurlijk weinig.
Onthou dat dit allemaal onzin kan zijn. Maar wees je er ook bewust van dat het heel goed kan kloppen....
Mogelijke Spoiler!!!!! Het verhaal van The Force Awakens?
spoiler:
[edit]
Jason Ward heeft zojuist laten weten dat er volgens hem geen zak klopt van dit verhaal
[Edit 2]
Inmiddels zijn er meerdere "betrouwbare" bronnen die het afdoen als onzin. Ik denk dat we er vrij zeker van kunnen zijn dat dit niet klopt
[ Voor 85% gewijzigd door Spike_wolf op 24-07-2015 00:22 ]
Humankind… be both.
Het gerucht gaat dat Benicio del Toro voor deel 8 al is gecast. Lijkt me een geweldige villain!!
Klik!
Klik!
Het online CV van een redelijk bekende acteur is geupdate met een rol in The Force Awakens, de naam (?) van zijn personage staat er ook bij:
spoiler:
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 29-07-2015 16:04 ]
Humankind… be both.
Het enige nieuwe er aan is de naam van zijn personage denk ik, want hij staat ook gewoon bij de Cast lijst op IMDB: IMDB: Star Wars: Episode VII - The Force Awakens (2015) - Full Cast & Crew
En iemand wist daar al een jaar geleden te melden dat hij er bij zou zitten: http://www.imdb.com/name/...st/234098637?ref_=nm_bd_5
Onderaan staat trouwens "STAR WARS - EPISODE V1", wat zou dat betekenen?
En iemand wist daar al een jaar geleden te melden dat hij er bij zou zitten: http://www.imdb.com/name/...st/234098637?ref_=nm_bd_5
Onderaan staat trouwens "STAR WARS - EPISODE V1", wat zou dat betekenen?
Zeg ik dan dat dit de eerste keer is dat zijn naam valt? 
In April gaf hij zelf nog aan dat hij een Alien speelt in Star Wars. Maar nu hebben we inderdaad mogelijk een personage naam.
In April gaf hij zelf nog aan dat hij een Alien speelt in Star Wars. Maar nu hebben we inderdaad mogelijk een personage naam.
Humankind… be both.
Er gaan al tijden geruchten dat Disney een Live Action Star Wars TV serie wil opzetten, veel van die geruchten hinten naar de plannen die George al jaren had liggen.
Nu zijn er verschillende bronnen die zeggen dat Disney en Netflix plannen hebben voor niet één maar DRIE live action Star Wars series!
Volgens de bronnen zouden ze kijken naar de mogelijkheid voor series zoals waar Marvel en Netflix mee bezig zijn voor onder meer Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, etc.
Er zijn nog geen concrete plannen bekend, en als ze hier daadwerkelijk mee doorzetten zullen we niet eerder dan 2017 iets kunnen verwachten.
Ik ben heel benieuwd wat de plannen zijn en waar ze mee door zetten. Live Action Star Wars series kunnen heel gaaf worden, de mogelijkheid om een groter verhaal goed diep uit te werken klinkt heel goed. Maar ik hoop wel dat ze het goed aan pakken en niet te snel te veel materiaal naar buiten willen duwen. Maar dat zit denk ik wel goed.
Nu zijn er verschillende bronnen die zeggen dat Disney en Netflix plannen hebben voor niet één maar DRIE live action Star Wars series!
Volgens de bronnen zouden ze kijken naar de mogelijkheid voor series zoals waar Marvel en Netflix mee bezig zijn voor onder meer Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, etc.
Er zijn nog geen concrete plannen bekend, en als ze hier daadwerkelijk mee doorzetten zullen we niet eerder dan 2017 iets kunnen verwachten.
Ik ben heel benieuwd wat de plannen zijn en waar ze mee door zetten. Live Action Star Wars series kunnen heel gaaf worden, de mogelijkheid om een groter verhaal goed diep uit te werken klinkt heel goed. Maar ik hoop wel dat ze het goed aan pakken en niet te snel te veel materiaal naar buiten willen duwen. Maar dat zit denk ik wel goed.
Humankind… be both.
...Zeg ik dan dat je dat zegt?Spike_wolf schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:27:
Zeg ik dan dat dit de eerste keer is dat zijn naam valt?
Uit jouw post valt dat ook totaal niet op te maken. Ik geef alleen verduidelijking.
[ Voor 5% gewijzigd door Melkunie op 29-07-2015 23:53 ]
Nice! Dit ,inclusief de verschillende spin-offs die gepland staan, kan nog leuk worden.Spike_wolf schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:27:
Er gaan al tijden geruchten dat Disney een Live Action Star Wars TV serie wil opzetten, veel van die geruchten hinten naar de plannen die George al jaren had liggen.
Er kan voor mijn part niet genoeg Star Wars zijn MITS het goed gedaan wordt
Vorige maand kwam er al naar voren dat onderstaand persoon een rol had in The Force Awakens. Nog niets officieels, maar er is nu een promo foto naar buiten gekomen waar hij op staat.
spoiler:
Promo shot van Ken Leung in The Force Awakens.

Humankind… be both.
De opnames voor Rogue One zijn inmiddels begonnen. En uiteraard zijn er al weer mensen aan het bespioneren geweest 
Dit zijn een paar non-spoiler set foto's. De bekende outfits zijn weer terug, zoals ons al verzekerd was door Kathleen Kennedy. Old fashioned Stormtroopers FTW
Dit zijn een paar non-spoiler set foto's. De bekende outfits zijn weer terug, zoals ons al verzekerd was door Kathleen Kennedy. Old fashioned Stormtroopers FTW

Humankind… be both.
In Korea is er een nieuwe TV reclame voor The Force Awakens vrij gegeven:
Op 1 na allemaal beelden uit de eerdere teasers met een gedeelte van de voice over van Andy Serkis.
Het enige nieuwe shot is onderstaande:

Dit moment hebben we in de tweede teaser gezien, maar dan vanaf de andere kant.
Nu is het redelijk duidelijk dat onder anderen General Hux en Phasma op het podium staan.
Op 1 na allemaal beelden uit de eerdere teasers met een gedeelte van de voice over van Andy Serkis.
Het enige nieuwe shot is onderstaande:

Dit moment hebben we in de tweede teaser gezien, maar dan vanaf de andere kant.
Nu is het redelijk duidelijk dat onder anderen General Hux en Phasma op het podium staan.
Humankind… be both.
Nice! Dat is een aardig leger!
Ik had ze al gezien, maar vind de Zwart-witte Tie Fighters wel kicken!
Ik had ze al gezien, maar vind de Zwart-witte Tie Fighters wel kicken!

[ Voor 5% gewijzigd door 8GUS op 10-08-2015 10:11 ]
En zie rechts achter de TIEs ook de nieuwe versies van de AT-TE of AT-AT (3 stuks).
[Edit]
[Edit]

[ Voor 41% gewijzigd door Spike_wolf op 10-08-2015 10:25 ]
Humankind… be both.
Die zien er wel wat vreemd uit. De kanonnen meteen uit de "mond". Waar zouden de bestuurders dan moeten zitten?
Wie weet is het volledig logisch, maar deze zijn me nog net iets te vaag
Wie weet is het volledig logisch, maar deze zijn me nog net iets te vaag
Als je ze in schaal met de TIEs ervoor bekijkt lijkt het me dat de bestuurders er nog best boven kunnen zitten, maar de resolutie is te laag om daar echt met duidelijkheid wat over te kunnen zeggen denk ik.
Afwachten tot we betere shots krijgen
Afwachten tot we betere shots krijgen
Humankind… be both.
Idd, beetje rare dingen/hoofden.. Misschien schuift tijdens combat de nek uit ofzo?
Humankind… be both.
Entertainment Weekly heeft nieuwe foto's:

De cover van het EW nummer.

Kylo Ren (played by Adam Driver) strikes a pose with his homemade lightsaber. It turns out, his true identity has been masked from us in more ways than one.....

Domhnall Gleeson as General Hux, a cruel leader of The First Order who craves to show the galaxy his might.

Daisy Ridley's Rey and John Boyega's runaway stormtrooper Finn flee from The First Order on the desert world Jakku

Rey (Daisy Ridley) meets up with BB-8 while cutting him free from a fellow scavenger’s net. But what is that large creature — and who is riding atop it?

After a violent escape, John Boyega's Finn runs from the wreckage of a TIE fighter, afraid, desperate, but lucky to be alive.

Director J.J. Abrams and actress Daisy Ridley in a previously released behind-the-scenes shot. Abrams was recruited to join the film when Lucasfilm president Kathleen Kennedy asked him a question about another young Star Wars desert-dweller...

Squad goals. Kylo Ren (Adam Driver) and a team of merciless First Order stormtroopers lay waste to a peaceful Jakku village.

Inside this shimmering armor is a warrior for The First Order, Captain Phasma (played by Gwendoline Christie of Game of Thrones). Her character's name has an unexpected origin...

Director J.J. Abrams relaxes on the set of The First Order's Starkiller Base with his co-writer Lawrence Kasdan (The Empire Strikes Back). Note the dark red script pages in Kasdan's hand, a security measure to prevent copying.

There's a reason the X-Wing fighter is black, but J.J. Abrams wants to keep that a mystery for now. Stealth tech?

Old friends, but in a new time and place. R2-D2 seems to have hardly changed, but C-3PO (played by Anthony Daniels) now sports an unexplained red arm.
Abrams geeft ook een klein beetje meer prijs over Kylo Ren:

De cover van het EW nummer.

Kylo Ren (played by Adam Driver) strikes a pose with his homemade lightsaber. It turns out, his true identity has been masked from us in more ways than one.....

Domhnall Gleeson as General Hux, a cruel leader of The First Order who craves to show the galaxy his might.

Daisy Ridley's Rey and John Boyega's runaway stormtrooper Finn flee from The First Order on the desert world Jakku

Rey (Daisy Ridley) meets up with BB-8 while cutting him free from a fellow scavenger’s net. But what is that large creature — and who is riding atop it?

After a violent escape, John Boyega's Finn runs from the wreckage of a TIE fighter, afraid, desperate, but lucky to be alive.

Director J.J. Abrams and actress Daisy Ridley in a previously released behind-the-scenes shot. Abrams was recruited to join the film when Lucasfilm president Kathleen Kennedy asked him a question about another young Star Wars desert-dweller...

Squad goals. Kylo Ren (Adam Driver) and a team of merciless First Order stormtroopers lay waste to a peaceful Jakku village.

Inside this shimmering armor is a warrior for The First Order, Captain Phasma (played by Gwendoline Christie of Game of Thrones). Her character's name has an unexpected origin...

Director J.J. Abrams relaxes on the set of The First Order's Starkiller Base with his co-writer Lawrence Kasdan (The Empire Strikes Back). Note the dark red script pages in Kasdan's hand, a security measure to prevent copying.

There's a reason the X-Wing fighter is black, but J.J. Abrams wants to keep that a mystery for now. Stealth tech?

Old friends, but in a new time and place. R2-D2 seems to have hardly changed, but C-3PO (played by Anthony Daniels) now sports an unexplained red arm.
Abrams geeft ook een klein beetje meer prijs over Kylo Ren:
spoiler:
Zijn lightsaber heeft hij inderdaad zelf gemaakt, zonder enige training of instructie, vandaar dat het er zo bagger uit ziet.
En J.J. geeft ook prijs dat Kylo Ren niet zijn echte naam is:
---
Remember how we eventually learned that “Darth” is not a first name, but a kind of title? It appears the surname “Ren” is something similar.
“He is a character who came to the name Kylo Ren when he joined a group called the Knights of Ren,” Abrams says. But that’s as far as the writer-director will go. What are the Knights of Ren? You’re going to have to wait until Dec. 18 to find out.
---
En J.J. geeft ook prijs dat Kylo Ren niet zijn echte naam is:
---
Remember how we eventually learned that “Darth” is not a first name, but a kind of title? It appears the surname “Ren” is something similar.
“He is a character who came to the name Kylo Ren when he joined a group called the Knights of Ren,” Abrams says. But that’s as far as the writer-director will go. What are the Knights of Ren? You’re going to have to wait until Dec. 18 to find out.
---
[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 13-08-2015 21:53 ]
Humankind… be both.
Alleen behoort Revan nu tot het Legacy universe dacht ik? Dus ja een beetje kopieren kan nu wel, maar vind dit eigenlijk helemaal niet erg. Revan is een van men favoriete personages.Dexmael schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:46:
Zo dat is wel een beetje een Revan kloon
Damn.. Elke keer.... Elke keer zeg ik tegen mezelf geen spoilers meer lezen. Elke meer trap ik er weer in. Ik heb in tijden niet zoveel zin meer in een film gehad
Ik heb zelden moeite met spoilers. Tegen de tijd dat de film in de bioscoop speelt ben ik die al lang vergeten.
Ik ben paar maanden geleden begonnen de films weer vanaf Ep1 te kijken, met tussenpoos van paar weken telkens. Het viel me nu pas echt op hoe schandalig slecht geacteerd wordt. Bij Ep4 was ik vol hoop want die film heb ik 15jr geleden voor het laatst (en eerst) gezien...Het was de saaiste sci-fi die ik ooit heb gezien! Er gebeurd zoo ontzettend weinig!? Geldt eigenlijk ook voor ep2 of ep3. Lange film met enorm weinig verhaallijn.
Kortom: de films vond ik eigenlijk behoorlijk slecht (als kind herinnerde ik het heel anders). ep 5 en ep 6 heb ik nog niet opnieuw bekeken (ook 10+ jr geleden) en die zijn mss wel de leukste/beste.
Maar het acteren is om te janken, de films hebben stukken die soms wel een half uur gewoon stilstaan in het verhaal. Om in slaap te vallen.
De prestatie om de effecten te maken in de jaren '70 is zeker bijzonder maar daarmee is ook alles gezegd.
Ik kijk wél uit naar de nieuwe films: JJ Abrams (dus verhaal zit wel goed) en een nieuwe kans om eindelijk een echt goede Star Wars film neer te zetten.
Kortom: de films vond ik eigenlijk behoorlijk slecht (als kind herinnerde ik het heel anders). ep 5 en ep 6 heb ik nog niet opnieuw bekeken (ook 10+ jr geleden) en die zijn mss wel de leukste/beste.
Maar het acteren is om te janken, de films hebben stukken die soms wel een half uur gewoon stilstaan in het verhaal. Om in slaap te vallen.
De prestatie om de effecten te maken in de jaren '70 is zeker bijzonder maar daarmee is ook alles gezegd.
Ik kijk wél uit naar de nieuwe films: JJ Abrams (dus verhaal zit wel goed) en een nieuwe kans om eindelijk een echt goede Star Wars film neer te zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Jazco2nd op 13-08-2015 15:39 ]
Tjah, 30-40 jaar geleden was dit wel een en al actie, nu moet alles snel gaan en de acties over het scherm razen. Had onlangs ook nog discussie met iemand die ik aangeraden had om eerste 2 terminators te bekijken en vond dit echt bar slechte films, ook te trage actie. Films raken nu eenmaal outdated en je kan ze moeilijk vergelijken met hedendaagse films.Jazco2nd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:38:
Ik ben paar maanden geleden begonnen de films weer vanaf Ep1 te kijken, met tussenpoos van paar weken telkens. Het viel me nu pas echt op hoe schandalig slecht geacteerd wordt. Bij Ep4 was ik vol hoop want die film heb ik 15jr geleden voor het laatst (en eerst) gezien...Het was de saaiste sci-fi die ik ooit heb gezien! Er gebeurd zoo ontzettend weinig!? Geldt eigenlijk ook voor ep2 of ep3. Lange film met enorm weinig verhaallijn.
Ikzelf kan wel nog redelijk genieten van een "oude" film met trager tempo. Zag laatst avengers 2 waar alles op de actie is gebaseerd en het enige wat ik kon denken was, vertraag die film, leg het verhaal beter uit. Bouw acties op en je hebt mogelijks een prima film. Jammer dat alles zo snel moet gaan tegenwoordig, en soms te snel te veel actie op elkaar vind ik dan.
Het zijn natuurlijk smaken die verschillen maar ik vind de star wars films nog steeds aantrekkelijk (uitgezonderd episode 1 waar ik enkel het duel met Maul wil zien). Dat het acteer werk niet altijd van de bovenste plank is neem ik er gerust bij.
Ik ben het met je eens maar je beschrijft juist het andere uiteinde, films als Avengers 2, de Superman film of nog beter: de laatste 3 Transformer films! OMG als je die niet in de bios kijkt, zap je zo verder op de tv. Het gaat nergens meer over alleen maar actie.
Maar een film als The Dark Knight, de Star Trek films, veel minder actie, toch prettig om te kijken.
Maar een film als The Dark Knight, de Star Trek films, veel minder actie, toch prettig om te kijken.
Hoewel Revan officieel nu Legancy is kan hij wel nog Canon worden aangezien er wel zaken uitgepikt kunnen gaan worden.Grompie schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:20:
[...]
Alleen behoort Revan nu tot het Legacy universe dacht ik? Dus ja een beetje kopieren kan nu wel, maar vind dit eigenlijk helemaal niet erg. Revan is een van men favoriete personages.
Ik denk dat Revan een mooie toevoeging op het Canon zal zijn. Al ga ik er niet vanuit dat hij volledig wordt overgenomen, want dat zou dan ook betekenen dat alles van de games en comics Canon wordt en dat lijkt me sterk.
Okay, [drukt bril met wijsvinger omhoog] ten eerste is Star Wars geen Sci Fi, maar (Science) FantasyJazco2nd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:38:
En zo weinig gebeurt er niet imo, het is een ontzettend rijk verhaal, niet continu actie, maar juist heel veel diepgang over wat er gaande is, in de levens van de personages, en het universum in zijn geheel.
In Ep1, en kleinere maten Ep2 en 3, gaat het grotendeels om politiek, en ik kan best snappen dat genoeg mensen dat saai vinden, maar je kan niet zeggen dat er niets gebeurt.
Het is geen Transformers met non stop actie, het is veel meer verhaal gedreven. Wat vind je van de Indiana Jones films? Gebeurt daar wel genoeg voor je? Of zijn die ook saai (die hebben ongeveer een gelijke story/action verhouding).
Ik vraag me ook af of je geen last hebt van het nostalgie effect, het is voor (in ieder geval de helft van) de films ruim een decennium geleden dat je ze gezien hebt, is het niet zo dat er in die tijd alleen de lightsaber gevechten en dog fights zijn blijven hangen omdat dit de stukken waren die je echt interesseerde en dat de films in je hoofd niet meer waren dan dat?
Alleen de OT was noemenswaardig wat effecten betreft? Ook in de Prequels heeft George de technologie (zowel CG als model making en camera technologie) grote sprongen vooruit laten maken en ons werelden getoond die daarvoor niet op dat niveau mogelijk warenDe prestatie om de effecten te maken in de jaren '70 is zeker bijzonder maar daarmee is ook alles gezegd.
Grappig dat je J.J. aanroept als reden dat het verhaal wel goed zit. Dat zie ik de laatste tijd veel vaker, dat mensen het verhaal van een film toeschrijven aan de regisseur, die over het algemeen toch echt maar vrij weinig invloed op het verhaal heeft. J.J. heeft een script gekregen dat al min of meer af was. Daar heeft hij in overleg wat aanpassingen in kunnen doen en hij bepaalt hoe het in beeld gebracht wordt, maar het verhaal is verre van ZIJN verhaal.Ik kijk wél uit naar de nieuwe films: JJ Abrams (dus verhaal zit wel goed) en een nieuwe kans om eindelijk een echt goede Star Wars film neer te zetten.
Ondanks dat de nieuwe toy lines pas op Force Friday (4 setember) in de winkels komen te liggen, verschijnt er hier en daar wel al het een en ander op eBay.
Sommige winkels hebben ze namelijk al wel in de schappen gelegd (
Een aantal Hasbro 3,75" action figures

[Edit]
En hier een afbeelding van 12 action figures:

Rey
Finn
Poe Dameron
Luke Skywalker
Kylo Ren
Captain Phasma
First Order Stormtrooper
Darth Vader
Constable Zuyio(?)
First Order TIE pilot
First Order Flametrooper
Resistance Trooper
[Edit]
En Boba Fett:

[ Voor 70% gewijzigd door Spike_wolf op 14-08-2015 09:16 ]
Humankind… be both.
Ik heb volgens mij het woord "actie" juist vermeden, want ik bedoel helemaal niet actie. Ik moet er even induiken maar in film 5 volgens mij staat het verhaal zowat een uur stil, alleen maar de relatie tussen de twee wordt aangetoond, over and over again en op een neppe manier. Daar stoorde ik me vreselijk aan. Het deed me denken aan 1 van de Twilight films waar het verhaal ook gepauzeerd wordt en de relatie op onbenullige wijze 2 uur lang wordt aangetoond (maar niet uitgediept).
Dan begin je met de oude trilogie, en is de eerste film (4) echt af en toe een uitzittertje, jullie hebben wel gelijk, er gebeurd veel en het verhaal staat zeker niet stil.. ik denk als je 3 star wars films hebt gekeken is nr4 suf, maar als je erbij stilstaat dat dit de eerste Star Wars film is die werd gemaakt, is het zeker wel indrukwekkend. Ik ben blij dat ik als kind een andere ervaring heb gehad. Het nu weer chronologisch terugkijken was misschien geen goed idee.
Dan begin je met de oude trilogie, en is de eerste film (4) echt af en toe een uitzittertje, jullie hebben wel gelijk, er gebeurd veel en het verhaal staat zeker niet stil.. ik denk als je 3 star wars films hebt gekeken is nr4 suf, maar als je erbij stilstaat dat dit de eerste Star Wars film is die werd gemaakt, is het zeker wel indrukwekkend. Ik ben blij dat ik als kind een andere ervaring heb gehad. Het nu weer chronologisch terugkijken was misschien geen goed idee.
Okay, mogelijk grote spoiler.
Er is een foto opgedoken van Mark Hamill zoals hij er mogelijk uit zal zien in The Force Awakens.
Mark draagt een outfit die veel prijs geeft. Hij staat in een Photogrammetry 3D scan studio, klaar om digitaal verwezenlijkt te worden.
Er is een foto opgedoken van Mark Hamill zoals hij er mogelijk uit zal zien in The Force Awakens.
Mark draagt een outfit die veel prijs geeft. Hij staat in een Photogrammetry 3D scan studio, klaar om digitaal verwezenlijkt te worden.
ALLEEN KLIKKEN ALS JE ER HEEL ZEKER VAN BENT DAT JE WIL WETEN HOE LUKE ER (MOGELIJK) UIT GAAT ZIEN!
spoiler:
Humankind… be both.
Spike_wolf schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:01:
Okay, mogelijk grote spoiler.
spoiler:
Valt toch mee kwa spoilers lijkt me? Dat hij een baard ging hebben was te verwachten en dat hij jedi robes aan heeft lijkt me ook niet echt abnormaal. Maar hij ziet er wel old-wise jedi uit 
De kleur en vormgeving van de outfit geeft een hoop prijs waar tot nu toe veel over gespeculeerd is 
Hoewel Star Wars regelmatig de kleurcodes voor goed en slecht op zijn kop gooit, is dit wel redelijk duidelijk natuurlijk
En of het verhaal gerelateerd is of niet, er zijn genoeg mensen die dit kostuum nog niet willen zien.
Dus tot Lucasfilm zelf beeldmateriaal van Mark naar buiten brengt is dit for all intents and purposes een spoiler
[Edit]
Er staat een screen used Captain Phasma kostuum tentoongesteld op de D23 Expo dit weekend

[Edit 2]

Hoewel Star Wars regelmatig de kleurcodes voor goed en slecht op zijn kop gooit, is dit wel redelijk duidelijk natuurlijk
En of het verhaal gerelateerd is of niet, er zijn genoeg mensen die dit kostuum nog niet willen zien.
Dus tot Lucasfilm zelf beeldmateriaal van Mark naar buiten brengt is dit for all intents and purposes een spoiler
[Edit]
Er staat een screen used Captain Phasma kostuum tentoongesteld op de D23 Expo dit weekend

[Edit 2]

[ Voor 81% gewijzigd door Spike_wolf op 14-08-2015 19:44 ]
Humankind… be both.
Omdat het Embargo inmiddels opgeheven is en de kans groot is dat we op de zojuist begonnen D23 Expo de eerste echte informatie over Rogue One gaan krijgen leek het me handig die film een eigen topic te geven, zo blijft die vloed aan informatie het komende jaar weg uit dit topic, en kunnen we ons hier blijven richten op The Force Awakens en de kleine weetjes die langzaam aan boven komen drijven over de rest van de trilogie:
Rogue One Topic
Star Wars Anthology: Rogue OneWat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
George Lucas is zojuist officieel een Disney Legend geworden 

En hier wat detail shots van Phasma's armor.

En hier wat detail shots van Phasma's armor.

[ Voor 82% gewijzigd door Spike_wolf op 14-08-2015 21:22 ]
Humankind… be both.
Het LucasFilm panel is zojuist begonnen op de D23 Expo!
Colin Trevorrow (Jurassic World) is zojuist bevestigd als regisseur voor Episode 9. Hopelijk wordt Ep9 een stuk beter dan Jurrasic World
Artikel op StarWars.com
Drew Struzan is weer terug voor Star Wars!
Drew kennen we onder anderen van deze wereldberoemde Star Wars posters:

J.J. Abrams, Oscar Isaac, Lupita Nyong'o, Daisy Ridley, John Boyega, Harrison Ford en Bob Iger staan op het podium.
De huidige cut van The Force Awakens duurt nu 124 minuten.
Dat waren de aankondigingen. Iger gaat nu verder met de plannen voor de Disney Theme Parks.
De poster van Drew Struzan wordt na het panel aan de gasten uitgedeeld, dus die zullen we ook wel snel te zien krijgen
Het nieuwe Star Wars land in Disneyland zal twee grote attracties hebben, in de eerste krijg je de controle over de Millennium Falcon!. In de tweede zit je in een gevecht tussen de First Order en de Resistance.
Er komen twee Star Wars Lands. Eén in Disney World in Florida, en een in Disney Land in Californië (beiden worden ruim 5,5 hectare groot).
Artikel op StarWars.com
Concept Art voor de Star Wars Lands:

De Drew Struzan poster!

Finn heeft de aan knop van Anakin's/Luke's Lightsaber gevonden!
Er is net verteld dat dit een D23 exclusive poster is, niet de Filmposter.
Colin Trevorrow (Jurassic World) is zojuist bevestigd als regisseur voor Episode 9. Hopelijk wordt Ep9 een stuk beter dan Jurrasic World

Artikel op StarWars.com
Drew Struzan is weer terug voor Star Wars!
Drew kennen we onder anderen van deze wereldberoemde Star Wars posters:

J.J. Abrams, Oscar Isaac, Lupita Nyong'o, Daisy Ridley, John Boyega, Harrison Ford en Bob Iger staan op het podium.
De huidige cut van The Force Awakens duurt nu 124 minuten.
Dat waren de aankondigingen. Iger gaat nu verder met de plannen voor de Disney Theme Parks.
De poster van Drew Struzan wordt na het panel aan de gasten uitgedeeld, dus die zullen we ook wel snel te zien krijgen
Het nieuwe Star Wars land in Disneyland zal twee grote attracties hebben, in de eerste krijg je de controle over de Millennium Falcon!. In de tweede zit je in een gevecht tussen de First Order en de Resistance.
Er komen twee Star Wars Lands. Eén in Disney World in Florida, en een in Disney Land in Californië (beiden worden ruim 5,5 hectare groot).
Artikel op StarWars.com
Concept Art voor de Star Wars Lands:

De Drew Struzan poster!

Finn heeft de aan knop van Anakin's/Luke's Lightsaber gevonden!
Er is net verteld dat dit een D23 exclusive poster is, niet de Filmposter.
[ Voor 189% gewijzigd door Spike_wolf op 16-08-2015 09:28 ]
Humankind… be both.
Dit is Chloe Bruce, de stunt double van Daisy Ridley in The Force Awakens. Ze laat hier zien dat ze best aardig met een staff overweg kan 

klik voor betere kwaliteit .gifv
Gezien we Rey tot nu toe continu met een staff gezien hebben lijkt me de kans best groot dat we Rey daar ook prima mee overweg kan.
En het feit dat het uiteinde van die staff er veel weg heeft van Darth Mauls Lightsaber kan het best dat we Rey hier, of in een latere film met een Lightsaber Pike in de weer gaan zien

klik voor betere kwaliteit .gifv
Gezien we Rey tot nu toe continu met een staff gezien hebben lijkt me de kans best groot dat we Rey daar ook prima mee overweg kan.
En het feit dat het uiteinde van die staff er veel weg heeft van Darth Mauls Lightsaber kan het best dat we Rey hier, of in een latere film met een Lightsaber Pike in de weer gaan zien

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 16-08-2015 17:12 ]
Humankind… be both.

Erg vet! Maar wat geeft die foto veel prijs eigenlijk? Dat hij een Jedi is? Of mis ik hier ietsOkay, mogelijk grote spoiler.

Geloof dat het met reden onder een spoiler staat. Niet iedereen wil dat weten
OT: Topics van VII en Rogue One samengevoegt?
Edit:
Nee, gewoon verder naar beneden scrollen
Ik vind die staff mevrouw trouwens er wel heel erg handig mee. Ik hoop alleen wel dat de vechtkunsten meer gaan lijken op 4-6 dan op 1-3, vond het vrij over de top persoonlijk in 1-3 en dan zwakt het heel erg af in 4-6 alsof ze opeens alle technieken en snelheid kwijt zijn.
OT: Topics van VII en Rogue One samengevoegt?
Edit:
Nee, gewoon verder naar beneden scrollen

Ik vind die staff mevrouw trouwens er wel heel erg handig mee. Ik hoop alleen wel dat de vechtkunsten meer gaan lijken op 4-6 dan op 1-3, vond het vrij over de top persoonlijk in 1-3 en dan zwakt het heel erg af in 4-6 alsof ze opeens alle technieken en snelheid kwijt zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door Megajr op 18-08-2015 13:27 ]
Kleuren en stijl geven een hoop prijs over aan welke kant van een conflict iemand staat, wat voor een status iemand heeft en in welke gesteldheid iemand verkeerd. Dingen die niet iedereen vooraf wil weten.Freshnezz schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:26:
[...]
Erg vet! Maar wat geeft die foto veel prijs eigenlijk? Dat hij een Jedi is? Of mis ik hier iets
En zolang zijn kostuum niet officieel naar buiten gebracht wordt is het gewoon een spoiler
Op de vechtstijl heb ik zelf al vaker gereageerd, dat er zo'n ontzettend groot verschil in zit heeft natuurlijk zowel een real world als "In Universe" verklaring die volkomen logisch isMegajr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:25:
Inmiddels weten we via het Lords of the Sith boek dat Vader in ieder geval tot vlak na Ep3 nog redelijk actief geweest is met zijn Lightsaber, maar het zal hoe dan ook minder geweest zijn dan tijdens de Clone Wars.Spike_wolf schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:16:
[...]
Er zitten veel meer en veel snellere duels in de prequels, inderdaad, dat komt gedeeltelijk omdat mensen meer en snellere duels wilden zien. Maar er is ook in universe een hele goede reden dat de duels heftiger zijn in de prequels. Wat je vergeet is dat iedereen die in de prequel trilogy met een lightsaber rond loopt al van jongs af aan met zo'n ding rond loopt en hier regelmatig, wellicht dagelijks mee oefent. In de OT zien we duels van een jonge knul die er pas net mee bezig is en het grotendeels zelf heeft moeten uitvogelen, en twee oude mannen die al 20 jaar niet of nauwelijks gebruik gemaakt hebben van hun lightsaber, laat staan dat ze er daadwerkelijk mee aan het duelleren geweest zijn. Daarbij komt ook nog eens dat de laatste keer dat Vader zijn saber daadwerkelijk actief gebruikte, hij een arm en twee benen meer had dan hij nu heeft.
Volkomen logisch dat er een groot verschil zit in die twee tijdperken en stijlen
Humankind… be both.
Ik snap de verklaring zeker ook! En dat Vader een stuk minder flexibel is en Luke onervaren helemaal prima. Laat ik het anders verwoorden; in deel 4-6 was de actie beter te volgen en naar mijn idee spannender omdat gevoelsmatig bij elke beweging meer op het spel stond en in deel 1-3 zag ik bij Yoda bijvoorbeeld (iets overdreven) een blob over het scherm flitsen. Persoonlijk hoop ik dat de gevechten meer in lijn gaan zijn met 4-6. Iets sneller mag wel aangezien Luke ook tijd gehad heeft om te oefenenSpike_wolf schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:40:
Op de vechtstijl heb ik zelf al vaker gereageerd, dat er zo'n ontzettend groot verschil in zit heeft zowel een real world als "In Universe" verklaring die volkomen logisch is
Inmiddels weten we via het Lords of the Sith boek dat Vader in ieder geval tot vlak na Ep3 nog redelijk actief geweest is met zijn Lightsaber, maar het zal hoe dan ook minder geweest zijn dan tijdens de Clone Wars.
En als ik die poster zo zie dan zit die lightsabe pike er al aan. De bovenkant van de staff lijkt heel erg op een hilt of ben ik de enige die dat ziet?
De volledige, of een groot gedeelte van de Hasbro lijn voor Force Friday:
Veel sites zijn al gevraagd de foto's te verwijderen, dus klik zolang ze er nog zijn
Veel sites zijn al gevraagd de foto's te verwijderen, dus klik zolang ze er nog zijn
[ Voor 22% gewijzigd door Spike_wolf op 21-08-2015 08:17 ]
Humankind… be both.
Die BB-8 en Furbacca komen op mijn koop lijst te staan!
Collega wees me net op dit: http://www.fascinations.com/starwars en dat ziet er ook wel cool uit.
Collega wees me net op dit: http://www.fascinations.com/starwars en dat ziet er ook wel cool uit.
De cover voor Empire Magazine:

[Edit]
En er is ook een 2e variatie.

Het vreemde hier is dat deze Falcon de oorspronkelijke ronde antenne nog heeft, niet de rechthoekige die we tot nu toe in de teasers en foto's gezien hebben
[Edit 2]
En nu ik nog eens naar de eerste kijk, dat zijn Original Trilogy Stormtroopers... dus dat zal een bewuste keuze geweest zijn.
[Edit 3]
Empire Magazin heeft inmiddels gezegd dat de covers door LucasFilm ontworpen en aangeleverd zijn. Dus dat is een bewuste keuze vanuit LucasFilm, niet Empire Magazine.

[Edit]
En er is ook een 2e variatie.

Het vreemde hier is dat deze Falcon de oorspronkelijke ronde antenne nog heeft, niet de rechthoekige die we tot nu toe in de teasers en foto's gezien hebben
[Edit 2]
En nu ik nog eens naar de eerste kijk, dat zijn Original Trilogy Stormtroopers... dus dat zal een bewuste keuze geweest zijn.
[Edit 3]
Empire Magazin heeft inmiddels gezegd dat de covers door LucasFilm ontworpen en aangeleverd zijn. Dus dat is een bewuste keuze vanuit LucasFilm, niet Empire Magazine.
[ Voor 79% gewijzigd door Spike_wolf op 21-08-2015 17:29 ]
Humankind… be both.
De verpakking van een van de 12" Hasbro toys geven een klein beetje info over Kylo Ren, iets waar al geruime tijd over gespeculeerd wordt:
spoiler:
Vanaf het begin wordt er al gespeculeerd of Kylo Force Sensitive is, of dat hij dat niet is en alleen maar met een Lightsaber rond rent. Op de achterkant van deze verpakking staat
"A dark warrior strong with the Force, Kylo Ren commands First Order missions with temper as fiery as his unconventional Lightsaber."
Kylo is dus wel degelijk een Force User

"A dark warrior strong with the Force, Kylo Ren commands First Order missions with temper as fiery as his unconventional Lightsaber."

Humankind… be both.
Enig idee hoe graag ik wil klikken op die spoiler balk?? EN het niet doe?Spike_wolf schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:09:
De verpakking van een van de 12" Hasbro toys geven een klein beetje info over Kylo Ren, iets waar al geruime tijd over gespeculeerd wordt:
spoiler:Vanaf het begin wordt er al gespeculeerd of Kylo Force Sensitive is, of dat hij dat niet is en alleen maar met een Lightsaber rond rent. Op de achterkant van deze verpakking staat
[afbeelding]
(en nu ik je quotte, als een mffcker naar beneden moest scrollen om alsnog niets te lezen?

poor Leno schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:18:
[...]
Enig idee hoe graag ik wil klikken op die spoiler balk?? EN het niet doe?
(en nu ik je quotte, als een mffcker naar beneden moest scrollen om alsnog niets te lezen?)
Empire Magazine heeft weer een nieuwe foto van Kylo Ren voor ons. Een foto die ook in het nummer staat dat donderdag uit komt. Dat nummer heeft ook weer wat nieuw behind the scenes materiaal voor ons, maar daar moeten we dus nog een paar dagen op wachten.

[Edit]
Met een stukje tekst:
spoiler:
From the moment Kylo Ren first ignited his vicious-looking broadsaber in the first teaser for Star Wars: The Force Awakens, fans have speculated about the true nature of the character, this mysterious Knight Of Ren. Why is his lightsaber so ragged? Why is his title not 'Darth'? The answer to the latter, it turns out, is actually very simple, as some fans had already surmised. "Kylo Ren is not a Sith," confirms JJ Abrams in the new issue of Empire. "He works under Supreme Leader Snoke, who is a powerful figure on the Dark Side of the Force.”
Snoke, you will recall, is a performance-captured digital character played by Andy Serkis, who can be heard growling the voiceover on the first teaser. Aside from shedding a little light on Ren’s origins, Abrams gave some background on the state of the universe when The Force Awakens begins, including the origins of the First Order, who are not quite the Imperial remnant many had taken them to be.
“That all came out of conversations about what would have happened if the Nazis all went to Argentina but then started working together again?’” Abrams reveals. “What could be born of that? Could The First Order exist as a group that actually admired The Empire? Could the work of The Empire be seen as unfulfilled? And could Vader be a martyr? Could there be a need to see through what didn’t get done?”
For more from Abrams on Star Wars: The Force Awakens, don’t forget to pick up a copy of the new Empire, on sale this Thursday.
Snoke, you will recall, is a performance-captured digital character played by Andy Serkis, who can be heard growling the voiceover on the first teaser. Aside from shedding a little light on Ren’s origins, Abrams gave some background on the state of the universe when The Force Awakens begins, including the origins of the First Order, who are not quite the Imperial remnant many had taken them to be.
“That all came out of conversations about what would have happened if the Nazis all went to Argentina but then started working together again?’” Abrams reveals. “What could be born of that? Could The First Order exist as a group that actually admired The Empire? Could the work of The Empire be seen as unfulfilled? And could Vader be a martyr? Could there be a need to see through what didn’t get done?”
For more from Abrams on Star Wars: The Force Awakens, don’t forget to pick up a copy of the new Empire, on sale this Thursday.
Iets (niet veel
En is het gebruik van het woord "broadsaber" hier een indicatie dat dit de daadwerkelijke naam voor het ding is, of speelt de schrijver hier in op hoe het publiek dat ding al tijden noemt om zijn punt snel duidelijk te maken?
Nog een paar dagen wachten en we zullen het hele artikel kunnen lezen.
[ Voor 63% gewijzigd door Spike_wolf op 25-08-2015 16:28 ]
Humankind… be both.
En weer een nieuw stukje van Empire Magazine.
Hier vertellen verschillende designers over het ontwerp van BB-8, in zijn vele vormen.
Zoals velen al speculeerden was het model dat tijdens Celebration het podium op kwam rollen niet een model dat ook daadwerkelijk bij de opnames gebruikt is, die waren, net als alle R2 modellen, veel beperkter en gericht op een enkel doel.
Dit model dat veel meer beweging toonde is naderhand in elkaar gesleuteld min of meer "gewoon omdat het kon"
Maar wordt, door de grote bewegingsvrijheid, wellicht in latere films wel in gezet
Hier vertellen verschillende designers over het ontwerp van BB-8, in zijn vele vormen.
Zoals velen al speculeerden was het model dat tijdens Celebration het podium op kwam rollen niet een model dat ook daadwerkelijk bij de opnames gebruikt is, die waren, net als alle R2 modellen, veel beperkter en gericht op een enkel doel.
Dit model dat veel meer beweging toonde is naderhand in elkaar gesleuteld min of meer "gewoon omdat het kon"
Humankind… be both.
En Empire Magazine heeft de laatste update online gezet. Deze keer krijgen we de cover voor abonnementhouders te zien, plus twee nieuwe behind the scenes foto's.
Het blad ligt vandaag in de winkels, dus met wat geluk kunnen we het hele artikel vandaag nog online lezen.

[Edit]
En er is ook een foto naar buiten gekomen van een van de aankomende boeken. De foto laat schematische tekeningen van een Star Destroyer zien, en geeft ons ook de naam van dit schip:
Het blad ligt vandaag in de winkels, dus met wat geluk kunnen we het hele artikel vandaag nog online lezen.

[Edit]
En er is ook een foto naar buiten gekomen van een van de aankomende boeken. De foto laat schematische tekeningen van een Star Destroyer zien, en geeft ons ook de naam van dit schip:
spoiler:
Star Destroyer "Finalizer"
De layout is flink aangepast, maar in grote lijnen is hij nog redelijk hetzelfde als de Star Destroyers uit de OT

Star Destroyer "Finalizer"
De layout is flink aangepast, maar in grote lijnen is hij nog redelijk hetzelfde als de Star Destroyers uit de OT
[ Voor 75% gewijzigd door Spike_wolf op 27-08-2015 19:32 ]
Humankind… be both.
En @StarWars heeft zojuist een een mini teaser met twee nieuwe shots op instagram gezet!
https://instagram.com/p/65PhxOs_RH/
Twee oude, en twee nieuwe shots:

De First Order, dit shot zagen we ook in de Koreaanse TV reclame.

Rey en BB-8

Kylo Ren uit de eerste teaser.

Finn, in hetzelfde bos (het zelfde moment) als Kylo in de eerste teaser?
https://instagram.com/p/65PhxOs_RH/
Twee oude, en twee nieuwe shots:

De First Order, dit shot zagen we ook in de Koreaanse TV reclame.

Rey en BB-8

Kylo Ren uit de eerste teaser.

Finn, in hetzelfde bos (het zelfde moment) als Kylo in de eerste teaser?
Humankind… be both.
Ik weet niet of ik fan ben van Finn als Jedi. Misschien ben ik toch van het Jedi Luke, scoundrel Han en prinses Leia. Ik had het leuker gevonden als alleen Rey een Jedi was geweest
Een Jedi zal geen van allen zijn, er is niets dat erop duidt dat ze getraind zijnDubrillion schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:36:
Ik weet niet of ik fan ben van Finn als Jedi. Misschien ben ik toch van het Jedi Luke, scoundrel Han en prinses Leia. Ik had het leuker gevonden als alleen Rey een Jedi was geweest
Humankind… be both.
Jeetje... Daar heb je me wel even. Van het feit dat Han een saber heeft gebruikt tot het feit dat het geen padawans zijn...
. Misschien is het inderdaad wel misleiding
Die kans is heel groot. Het zal niet de eerste keer zijn dat J.J. het publiek om de tuin probeert te leiden. En dan zwijgen we nog maar over zijn "Het is Kahn niet" voor die Star Trek filmDubrillion schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:49:
Jeetje... Daar heb je me wel even. Van het feit dat Han een saber heeft gebruikt tot het feit dat het geen padawans zijn.... Misschien is het inderdaad wel misleiding

Humankind… be both.
Nieuwe promo foto met Rey, Fin en Poe 

Humankind… be both.
Komt dat echt van Disney zelf 
Wat een gedrocht
Wat een gedrocht

Smiling as the shit comes down...
ScrooLoose schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:01:
Komt dat echt van Disney zelf
Wat een gedrocht
Het is een poster van Hasbro. Onderdeel van de in store promo materialen.
Zelfde stijl als de rest van de displays in de (US) winkels:

[ Voor 54% gewijzigd door Spike_wolf op 28-08-2015 19:18 ]
Humankind… be both.
Er staat (nu nog
) een video op Youtube die door een set extra opgenomen is tijdens de opnames in Abu Dhabi.
We zien niet veel boeiends, voornamelijk lichaamsdelen en extreme close-ups van set onderdelen
Maar we zien ook Rey en Fin langs rennen, en we zien ook wat Stormtroopers rennen en schieten.
Klik zolang hij nog online is
Geen spoilers, ook niet veel interessants
[Edit]

We zien niet veel boeiends, voornamelijk lichaamsdelen en extreme close-ups van set onderdelen
Maar we zien ook Rey en Fin langs rennen, en we zien ook wat Stormtroopers rennen en schieten.
Klik zolang hij nog online is
Geen spoilers, ook niet veel interessants
[Edit]

[ Voor 59% gewijzigd door Spike_wolf op 29-08-2015 20:28 ]
Humankind… be both.
De video is er af
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Oscar Isaac was te gast bij de laatste aflevering van de Nerdist Podcast (iTunes link), hij praat met Chris een uur lang over zijn leven en een aantal projecten waar hij aan gewerkt heeft of nog mee bezig is, waaronder Ex Machina, X-Men en The Force Awakens. Over The Force Awakens kan hij uiteraard niets zeggen, maar hij deelt wel een beetje hoe die ervaring voor hem was.
Verder is het een leuk kijkje in wie Oscar is. Voor de aankondiging was hij mij compleet onbekend, maar het is best een toffe gozer
Verder is het een leuk kijkje in wie Oscar is. Voor de aankondiging was hij mij compleet onbekend, maar het is best een toffe gozer
Humankind… be both.
Hmm.. Ik vind die Finn met een lightsaber er niet echt tof uitzien ofzo.. 
Uit de teasers/trailers vond ik m al irritant omdat het nu al op mij overkomt alsof ie constant in de problemen zit, zielig is, overeind geholpen moet worden, de hele tijd angstig zit te kijken, kortom: moeilijk moeilijk moeilijk..
Wat ik er tot nu toe van vind, past ie gewoon niet lekker bij Star Wars.. En die Hasbro poster (gedrocht idd) met die 3 hierboven doet me ongewild meteen aan Ep1, 2 & 3 denken... and not in a good way..

Uit de teasers/trailers vond ik m al irritant omdat het nu al op mij overkomt alsof ie constant in de problemen zit, zielig is, overeind geholpen moet worden, de hele tijd angstig zit te kijken, kortom: moeilijk moeilijk moeilijk..

Wat ik er tot nu toe van vind, past ie gewoon niet lekker bij Star Wars.. En die Hasbro poster (gedrocht idd) met die 3 hierboven doet me ongewild meteen aan Ep1, 2 & 3 denken... and not in a good way..
Ik ben het met je eens. Ik ben ook geen fan van Finn met de lightsaber.poor Leno schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:42:
Hmm.. Ik vind die Finn met een lightsaber er niet echt tof uitzien ofzo..
Ik hoop met op Rey die stiekem force sensitive is en ''het Skywalker'' lightsaber op pakt.
Laten we hopen dat het zoals hierboven besproken is toch een misleiding is.
Die Hasbro poster is inderdaad zo lelijk dat ik me afvraag of hij welk echt is. Verder is hij wel erg low-res. Mja, posters....zegt natuurlijk niks.
Ik kan echt weinig zeggen van Finn met z'n lightsaber. Lijkt mij wel interessant hoor. Ik denk dat veel mensen vooral Rey willen zien als Force Sensitive omdat zij meer tot de verbeelding spreekt op afbeeldingen etc. Ze lijkt ook op een zand planeet te wonnen, net als Luke. Ze kleed zich ook ongeveer hetzelfde als Luke.
Finn daarentegen komt uit een compleet andere hoek die we nog niet hebben gezien in Star Wars. Dat maakt de initiële herkenning wat moeilijker. Maar niet minder interessant vind ik. Laten we vooral zien wat het gaat brengen.
Ik kan echt weinig zeggen van Finn met z'n lightsaber. Lijkt mij wel interessant hoor. Ik denk dat veel mensen vooral Rey willen zien als Force Sensitive omdat zij meer tot de verbeelding spreekt op afbeeldingen etc. Ze lijkt ook op een zand planeet te wonnen, net als Luke. Ze kleed zich ook ongeveer hetzelfde als Luke.
Finn daarentegen komt uit een compleet andere hoek die we nog niet hebben gezien in Star Wars. Dat maakt de initiële herkenning wat moeilijker. Maar niet minder interessant vind ik. Laten we vooral zien wat het gaat brengen.
Die verschenen een paar dagen geleden inderdaad, de linker van de twee is ook gematched aan het real life personage on set.
Maar het feit dat ze action figures hebben wil niet zeggen dat ze belangrijk zijn. We weten allemaal nog dat we in 1999 dachten dat Ric Olié een bad ass en belangrijk personage zou zijn toen hij voor de release al een action figure had... Maar hij heef nog geen minuut screen time en zegt wel 4 woorden
Maar het feit dat ze action figures hebben wil niet zeggen dat ze belangrijk zijn. We weten allemaal nog dat we in 1999 dachten dat Ric Olié een bad ass en belangrijk personage zou zijn toen hij voor de release al een action figure had... Maar hij heef nog geen minuut screen time en zegt wel 4 woorden

Humankind… be both.
Grappig, ik heb die Ric Olié en aangezien ik toen 9 jaar oud was heb ik hem gemist in de film, maar ik vond het wel een leuke action figure om mee te spelen.
Ik zou bijna weer de hele serie gaan kopen als ik die foto's zo zie!
Ik zou bijna weer de hele serie gaan kopen als ik die foto's zo zie!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik ben zeker wel van plan om er een paar aan te schaffen. Misschien Rey, Finn, Poe en Kylo ofzoiets
hier zijn nog een aantal concept schetsen. Uiteraard zeggen de schetsen niet veel, zoals we aan die van BB-8 goed kunnen zien, geen van die ideeën is het uiteindelijke ontwerp 

Humankind… be both.
Deze is ook leuk voor de kerst
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die lijkt mij zeker erg grappig, al is het natuurlijk wel typisch zo'n gadget die na een week stof ligt te happen. Als het niet een al te plasticky dingetje is vind ik het het overwegen waard :-)
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Het idee is heel tof, de Sphero promo video ziet er ook heel tof uit, maar de werkelijkheid is helaas anders 
Op Twitter en Instagram staan verschillende video's van mensen die hem bij het Live event in actie gezien hebben of er zelf mee hebben kunnen spelen, de gelukkigen die er daar een mee gekregen hebben en journalisten die er een gekregen hebben beginnen ook video's thuis te uploaden. Maar dat ding is erg onstabiel en houterig. Erg jammer
https://instagram.com/p/7K4OAMvXPr/
https://www.periscope.tv/...CiPZ5vVWJTM7dZqZ9KiVS6if4
Leuk voor een week inderdaad, dan ligt hij al gouw stof te happen.
En gewoon omdat het kan: BB-* + Puppies!!
[Edit]
First Order poster van een of ander Argentijns bedrijf:

[Edit 2]
Benicio Del Toro heeft in een interview met een de Spaanse radiozender RAC1 min of meer bevestigd dat hij een rol in een komende Star Wars film heeft die in Maart begint met opnames. Dat zou Episode 8 moeten zijn.
Op Twitter en Instagram staan verschillende video's van mensen die hem bij het Live event in actie gezien hebben of er zelf mee hebben kunnen spelen, de gelukkigen die er daar een mee gekregen hebben en journalisten die er een gekregen hebben beginnen ook video's thuis te uploaden. Maar dat ding is erg onstabiel en houterig. Erg jammer
https://instagram.com/p/7K4OAMvXPr/
https://www.periscope.tv/...CiPZ5vVWJTM7dZqZ9KiVS6if4
Leuk voor een week inderdaad, dan ligt hij al gouw stof te happen.
En gewoon omdat het kan: BB-* + Puppies!!
[Edit]
First Order poster van een of ander Argentijns bedrijf:

[Edit 2]
Benicio Del Toro heeft in een interview met een de Spaanse radiozender RAC1 min of meer bevestigd dat hij een rol in een komende Star Wars film heeft die in Maart begint met opnames. Dat zou Episode 8 moeten zijn.
Interviewer: And are you going to shoot something after that?
Benicio Del Toro: No, just… *pause* Star Wars is coming up, we will see how that turns out. I think we start shooting in March.
Interviewer: And what’s your role in this new Star Wars chapter?
Benicio: Ehhh…. the thing is…. They don’t let me talk too much about it, I’m like the villain.
Interviewer: Oh wow!
Benicio: But…. we’ll see…*laughs*
[ Voor 59% gewijzigd door Spike_wolf op 03-09-2015 21:32 ]
Humankind… be both.
Herinneren jullie je deze twee figuren nog uit de Behind the scenes Reel?
Er is zojuist een foto van een Hasbro Black Series 6" figure op het web verschenen van deze figuren, met een beter zicht op hun outfit, en een naam.Spike_wolf schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:13:
Dit valt me net op in de Reel op 2:22.
Humankind… be both.
Die BB8 ziet er inderdaad hartstikke leuk uit. Die promo is in elk geval geweldig.
Als je dan doorklikt op de volgende film van CNET Update, zie je ze als gewone balletjes voorbijkomen. Zou toch jammer zijn dat je adverteert met een soepel en tof dingetje en dat het in werkelijkheid een houterig geval blijkt te zijn. (Maar goed, dat is reclame maken...)
Your Friendly Neighborhood Moderator
De fabrikant (Sphero) heeft in het verleden die balletjes verkocht en die kun je ook met je smartphone bedienen. BB8 is in feite zo'n balletje maar dan met een hoofdje erop. Dus wat je in de promo ziet is exact wat je krijgt.Jorgen schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:13:
Die BB8 ziet er inderdaad hartstikke leuk uit. Die promo is in elk geval geweldig.Als je dan doorklikt op de volgende film van CNET Update, zie je ze als gewone balletjes voorbijkomen. Zou toch jammer zijn dat je adverteert met een soepel en tof dingetje en dat het in werkelijkheid een houterig geval blijkt te zijn. (Maar goed, dat is reclame maken...)
Dat begrijp ik. Rijdt / rolt hij net zo soepel? Hoe zit het met de geluiden? Als dat in werkelijkheid net zo gaat als in de promo, dan gaat dat dingetje heel populair worden.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wat je in de promo ziet is wat je krijgt aan fysiek ding, wat de promo aan beweging belooft is dan weer heel wat andersSomerenV schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 01:41:
[...]
De fabrikant (Sphero) heeft in het verleden die balletjes verkocht en die kun je ook met je smartphone bedienen. BB8 is in feite zo'n balletje maar dan met een hoofdje erop. Dus wat je in de promo ziet is exact wat je krijgt.
Alle "echte" video's die ik tot nu toe gezien heb laten zien dat het hoofd echt heel onnatuurlijk beweegt en heel veel heen en weer bounced en meer naast de bal hangt dan er bovenop zit, het lijkt in de verste verte niet op hoe we BB-8 in de teasers en op Celebration hebben zien bewegen.
Het idee is leuk, maar de techniek (en vooral het formaat daarvan) leent zich niet voor een realistische representatie van de droid
Een aantal van de toys die sinds een paar uur in de schappen liggen maken geluid, er zijn in ieder geval Finn, Kylo en Phasma toys die zinnen uit de film zeggen. Hieronder (in een spoiler) de tot nu toe op het web verschenen zinnen. Ze spoilen niet veel, maar geven wel een idee van hoe deze personages spreken.
spoiler:
Finn
Geen Brits accent!
De zinnen die hij uitspreekt:
“My name’s Finn and I’m in charge now!”
“We go back to Jakku and we die.”
“Stay low and put up the shields”
“We need cover! Quick!”
“FN2187…I don’t…know what…to do!”
“I never should have rescued you.”
“I’ve had a pretty messed up day.”
Captain Phasma
“Move your ships now”
“On my command.”
“Fire FN2187.”
“Submit your blaster for inspection.”
Damn, ze komt meer over als een droid dan als een mens. Ik ben heel benieuwd hoe dit personage verder in elkaar zit.
Kylo Ren
“I’ve been waiting for this day for a long time.”
“Is it true you’re just a scavenger?”
“Don’t be afraid."
"I feel it too.”
“You know what I’ve come for.”
“Don’t fight it. You know you can’t, I am immune to the light.”
“That weapon is mine.”
“Together we will destroy the Resistance and the last Jedi.”
Geen Brits accent!
De zinnen die hij uitspreekt:
“My name’s Finn and I’m in charge now!”
“We go back to Jakku and we die.”
“Stay low and put up the shields”
“We need cover! Quick!”
“FN2187…I don’t…know what…to do!”
“I never should have rescued you.”
“I’ve had a pretty messed up day.”
Captain Phasma
“Move your ships now”
“On my command.”
“Fire FN2187.”
“Submit your blaster for inspection.”
Damn, ze komt meer over als een droid dan als een mens. Ik ben heel benieuwd hoe dit personage verder in elkaar zit.
Kylo Ren
“I’ve been waiting for this day for a long time.”
“Is it true you’re just a scavenger?”
“Don’t be afraid."
"I feel it too.”
“You know what I’ve come for.”
“Don’t fight it. You know you can’t, I am immune to the light.”
“That weapon is mine.”
“Together we will destroy the Resistance and the last Jedi.”
[ Voor 47% gewijzigd door Spike_wolf op 04-09-2015 09:05 ]
Humankind… be both.
Damn! Heftige zinnen als ik ze zo interpreteer.
Ik heb zo het idee dat die Argentijnse poster misschien nog niet eens helemaal zou kunnen kloppen. Vooral de heren van Collider Videos (o.a. Schmoes Know) hebben hier enkele leuke theorieën over.
Let op! Kan mogelijke spoilers bevatten.
https://www.youtube.com/watch?v=qCXTaCIijxQ
Ik heb zo het idee dat die Argentijnse poster misschien nog niet eens helemaal zou kunnen kloppen. Vooral de heren van Collider Videos (o.a. Schmoes Know) hebben hier enkele leuke theorieën over.
Let op! Kan mogelijke spoilers bevatten.
https://www.youtube.com/watch?v=qCXTaCIijxQ