Okay, ik heb eens even wat duidelijker naar de foto gekeken en het een en ander bestudeerd.

Hier is de foto, ik heb hem wat lichter gemaakt en wat meer kleur gegeven, om een iets beter idee te krijgen van wat we nou eigenlijk zien.
De muren op de achtergrond doen heel erg denken aan de Massassi Temple op Yavin 4. Het zou bet logisch zijn als die, of een gelijksoortige tempel op Yavin 4, de basis voor dit team is.
Verder zien we een stel motoren, op het eerste gezicht zou je zeggen dat ze van een Pod Racer af komen, maar ik ga er vanuit dat deze op allerlei schepen gemonteerd kunnen worden.
Los van dat de outfit van Felicity er ontzettend stoer en praktisch uitziet, is het enige dat daar mijn interesse wekt, wat ze aan haar riem heeft hanger:

Het lijkt er op dat ze achter de blaster nog iets anders heeft hangen. Geen idee wat het zou moeten zijn, maar het is in ieder geval iets waar ze gemakkelijk bij kan, dus het zal ook wel een wapen zijn.

Het eerste dat er bij het personage van Riz Ahmed in me op komt is het woord "Slicer". Het lijkt er op dat hij affiniteit heeft met electronica, hij zal wel het nodige kunnen fixen, aanpassen en hacken/slicen.
Het tweede dat je niet kan ontgaan is de Imperial Cog en de Code cylinders op zijn schouder! Gaat hij under cover om het team als inside man van binnenuit te helpen? Als hij goed met electronica is, zou hij de perfecte kandidaat zijn om de rest van het team ongezien binnen te krijgen en onderweg de nodige beveiligingen uit te schakelen.

En dan hebben we de apparatuur waar hij mee bezig is. Het ding dat hij vast heeft lijkt op iets dat hij op zijn rug kan doen, apparatuur om onderweg het een en ander mee te kunnen. Of om Force Ghosts mee te Busten.. dat kan ook
Die doos die er links staat is ook apart. Bovenaan lijkt het net als een microscoop een oogstuk te hebben om doorheen te kijken. Veel meer kan ik er niet uit halen.

En dan het personage van Diego Luna. Zoals anderen hier en daar ook al zeggen heeft hij best wat weg van Biggs Darklighter zo, dat komt voornamelijk door de snor, maar dat lijkt me heel sterk, ik ga er vanuit dat het een nieuw personage is.
Hij is goed warm gekleed, dikke handschoenen en een bontkraag, en ook een flinke blaster in zijn handen. Is dat een sniper rifle? Daar lijkt hij lang genoeg voor en er zit een scope op. Wellicht is hij de gene die van verder af de rest in de gaten houdt en eventuele Imperials om legt voor ze een probleem kunnen vormen.

Jiang Wen. Deze gozer ziet er gevaarlijk uit, hij lijkt me de "muscle" van de groep. Niet alleen het personage, maar ook zijn outfit ziet er indrukwekkend uit. Met armor op zijn borst en schouder, maar ook metalen "dingen" op zijn buik.

Wat zijn dat? Explosieven of munitie clips ofzo?
Het pak zelf is ook interessant, de mouwen eindigen in ringen, die me doen vermoeden dat hij daar handschoenen in vast kan draaien die samen met een helm met een zelfde systeem het pak klaar maken voor space walks!
En dan hebben we ook een wapen (waar zijn linker hand op rust) dat met een soort slang aan zijn pak/backpack vast zit.
En wat is die rode staff die op zijn rug lijkt te zitten?

Donnie Yen. Hij heeft het uiterlijk van een vechtersbaas. Hoewel de afkomst en credits van de acteur daar wellicht ook een grote rol in spelen. Het kan natuurlijk niet anders dan dat we hem de nodige stoere moves gaan zien uitvoeren om Stormtroopers om te leggen.
Aan hem valt verder weinig te zien, los van het feit dat hij blind lijkt te zijn en een flinke blaster op zijn rug heeft hangen, wat dan weer iet wat vreemd is voor een blinde. Zijn het dan mechanische ogen? Of lijkt hij alleen maar een mens te zijn, en is hij een alien die er grotendeels menselijk uitziet?

Ook heeft hij een stok vast waar twee metalen stukken in zitten. Dit zal een soort wapen zijn.
En hij heeft ook iets om zijn arm gebonden dat naast bescherming ook als wapen lijkt te kunnen dienen. Kan dit, net als de gauntlets die Mandolorians om hun armen dragen, schieten met darts en lasers en dergelijke?
Verder zien we nog wat onherkenbare figuren, dit lijken geen van de acteurs te zijn die aangekondigd zijn. Correct me if I'm wrong
Deze gozer lijkt ook gekleed te zijn voor kouder weer, en de kist waar hij achter staat lijkt vol te zitten met explosieven, thermal detinators ofzo.

Hier valt weinig van te maken.

En deze ligt voor de grote missie nog een uiltje te knappen ofzo.
Hebben jullie nog interessante dingen gezien die ik gemist heb?