Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wow, Forest Whitakers character schijnt dus ooit al in de Clone Wars te zijn voorgekomen.

http://nl.starwars.wikia.com/wiki/Saw_Gerrera

Heel vet, hopelijk zijn er nog meer van dat soort verwijzingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Ik ben op het moment te druk om het een en ander voor jullie samen te vatten, maar ik zal jullie in ieder geval in de juiste richting wijzen om alle info die naar buiten komt zelf te kunnen lezen.

In dit eerste EW artikel/slideshow leren we de daadwerkelijke namen van de hoofdpersonages en krijgen we van elk een klein beetje achtergrondinformatie:
http://www.ew.com/gallery/star-wars-rogue-one-characters

Dit tweede artikel gaat helemaal over Saw Gerrera, het personage van Forest Whitaker, zoals Freshnezz hierboven ook aangeeft :)
http://www.ew.com/article...forest-whitaker-character

In de nieuwste aflevering van The Star Wars Show geeft Pablo Hidalgo wat meer info over de geschiedenis van Gerrera.

In het derde artikel leren we dat we Darth Vader "af en toe" in de film gaan zien.
http://www.ew.com/article...vader-rogue-one-star-wars
James Earl Jones neemt natuurlijk weer de stem op zich, terwijl de fysieke figuur door verschillende mensen gespeeld zal worden.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Het verhaal achter deze film doet me denken aan Star Wars: Dark Forces, een videogame uit 1995. Je speelt Kyle Katarn, een huurling voor de Rebel Alliance en je steelt de Death Star plannen. Het verhaal van deze game speelde zich vlak voor Episode IV: A New Hope af.

Ik kan me al helemaal in deze film inleven.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Ik zit inmiddels al een tijd op de grond in de rij voor het Rogue One panel in Londen.

Er zijn geen acteurs aangekondigd, maar volgens de geruchten zouden er straks 9 Rogue One acteurs op het podium moeten staan.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik zit inmiddels al een tijd op de grond in de rij voor het Rogue One panel in Londen.
Held! :p Hou ons op de hoogte :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik heb het panel helemaal zitten kijken. Ik moet zeggen dat ik meer hyped ben dan ervoor. Ziet er wel goed uit. Maar ik ben wel benieuwd wat er nou als laatste getoond werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
XWB schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:19:
[...]

Held! :p Hou ons op de hoogte :)
Uitgebreid verslag doen is wat lastig, ik ben hier continu heen en weer aan het rennen tussen de verschillende panels en dergelijke, maar deze was wel geweldig.
Bij dit panel had ik een hele degelijke plek in de zaal.
Toen Gwendoline Christie totaal onverwacht het podium op kwam ging de hele zaal los :D
En ook toen Ben Mendelsohn aangekondigd werd en als Director Krennic op de voet gevolgd door Death Troopers binnen kwam lopen was helemaal geweldig :D
Dubrillion schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:17:
Ik heb het panel helemaal zitten kijken. Ik moet zeggen dat ik meer hyped ben dan ervoor. Ziet er wel goed uit. Maar ik ben wel benieuwd wat er nou als laatste getoond werd
Dat laatste fragment was niet meer dan een teaser voor een trailer, we zagen wat snelle flitsen van verschillende scenes, Felicity Jones had wat meer tekst. Maar het was niet super spannend. Ik verwacht wel dat het fragment met een week of hooguit twee wel officieel op het web staat.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Spike_wolf schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:10:
[...]
Dat laatste fragment was niet meer dan een teaser voor een trailer, we zagen wat snelle flitsen van verschillende scenes, Felicity Jones had wat meer tekst. Maar het was niet super spannend. Ik verwacht wel dat het fragment met een week of hooguit twee wel officieel op het web staat.
Als het deze is, die stond direct na het panel al online:

YouTube: Rogue One: A Star Wars Story - Celebration Reel

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nee, die reel ging inderdaad gelijk online. Wij hebben daarna nog een Teaser gekregen die nog niet online staat.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
En wat vinden de mensen ervan? Ik heb het idee dat de mensen nog niet echt hyped zijn. Toen de teaser voor TFA uitkwam kon ik het niet aantypen in dat topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Ziet er goed uit hoor! Maar het doet me een beetje denken aan een normale sci-fi oorlogs film maar dan lopen er wat stormtroopers in rond (Want dat is het ook xD).

Geef mij maar gewoon het standaard dark side vs light side verhaal :)

EDIT: Sowieso ga ik hem wel kijken hoor en de film zal waarschijnlijk gewoon goed zijn. Maar mijn voorkeur gaat er op dit moment niet zo naar uit.

[ Voor 24% gewijzigd door raiders op 17-07-2016 11:30 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:42

Major_ton

Shoot!

Dubrillion schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:19:
En wat vinden de mensen ervan? Ik heb het idee dat de mensen nog niet echt hyped zijn. Toen de teaser voor TFA uitkwam kon ik het niet aantypen in dat topic :D
Hoewel ik zeker de film in de bios ga kijken, ben ik inderdaad ook een stuk minder hyped dan bij TFA. Niet zo gek ook misschien aangezien TFA de eerste SW film was sinds tijden en het snel het klassieke SW gevoel wist op te wekken. Ik ben benieuwd of Disney niet te hard van stapel loopt door elk jaar een SW film te pushen. Daarnaast zullen de makers van Rogue One inderdaad erg hun best moeten doen on het typische SW gevoel op de kijker over te brengen. De eerste beelden hebben mij hier nog niet helemaal in kunnen overtuigen, maar ik laat mij graag verrassen!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Qua elementen hebben ze het oude Star Wars gevoel in ieder geval goed te pakken: Yavin, Death Star, Storm Troopers, rebellen, X-Wing, Star Destroyer, Mon Mothma etc. Natuurlijk is het geen klassiek dark vs light verhaal, maar Star Wars universum gaat veel verder dan alleen maar Jedi en Sith Lords.

Het stelen van de Death Star plannen door de rebellen staat uitgebreid beschreven in het expanded universe; je kon het zelf naspelen in de videogame Dark Forces en nu komt dit verhaal naar het grote scherm.

Dark Forces was één van mijn eerste Star Wars games, voor mij is dit dé film om dit jaar naar uit te kijken.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

XWB schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:30:
Qua elementen hebben ze het oude Star Wars gevoel in ieder geval goed te pakken
Ik mis alleen nog een Jyn in chainmail bikini :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

XWB schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:30:
Qua elementen hebben ze het oude Star Wars gevoel in ieder geval goed te pakken: Yavin, Death Star, Storm Troopers, rebellen, X-Wing, Star Destroyer, Mon Mothma etc. Natuurlijk is het geen klassiek dark vs light verhaal, maar Star Wars universum gaat veel verder dan alleen maar Jedi en Sith Lords.

Het stelen van de Death Star plannen door de rebellen staat uitgebreid beschreven in het alternate universum; je kon het zelf naspelen in de videogame Dark Forces en nu komt dit verhaal naar het grote scherm.

Dark Forces was één van mijn eerste Star Wars games, voor mij is dit dé film om dit jaar naar uit te kijken.
Waar ik mijn twijfels nog bij heb, is dat alles net een beetje anders en 'meer dan voorheen' is. Andere walkers, andere Tie-Fighters, andere troopers, meer verschillende troopers... Ze moeten toch wel met een goede uitleg komen waarom we dat allemaal niet in de andere (OT) films hebben gezien.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Major_ton schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:18:
De eerste beelden hebben mij hier nog niet helemaal in kunnen overtuigen, maar ik laat mij graag verrassen!
Alle beelden die ik tot nu toe gezien heb, de trailer, de sizle reel van Celebration, en de exclusieve teaser die wij daar te zien kregen geven mij wel degelijk het gevoel dat de film een echte Star Wars sfeer heeft. Geen Jedi en Sith, maar Star Wars is zoveel meer dan alleen dat :)
Major_ton schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:35:
[...]

Waar ik mijn twijfels nog bij heb, is dat alles net een beetje anders en 'meer dan voorheen' is. Andere walkers, andere Tie-Fighters, andere troopers, meer verschillende troopers... Ze moeten toch wel met een goede uitleg komen waarom we dat allemaal niet in de andere (OT) films hebben gezien.
De verklaring waar ze nu al mee komen is simpelweg dat lang niet al het materieel overal wordt ingezet.
We zagen AT-ATs in Empire omdat die manschappen gingen droppen. Ze hadden in de rest van de films geen rede om AT-ACTs te gebruiken, die zijn specifiek voor cargo vervoer, niet troepen.
De TIE Strikers hebben wellicht een specifieke taak waar ze goed in zijn, iets wat niet nodig was in de overige films. De Strikers hebben veel kleinere zonnecellen, dus ik ga er vanuit dat ze minder sterke wapens aan boord hebben en een kleinere range hebben dan de standaard TIE, wellicht is dit meer een stealth fighter. Daar heb je tijdens een aanval op een Deathstar ook vrij weinig aan, etc.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Zo vreemd is dat niet, het Star Wars expanded universe zit vol moet toestellen die nooit in de originele films vertoond zijn.

Afbeeldingslocatie: http://imagr.eu/up/MNeTw_-star-wars----985773.jpeg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 12-09 16:07

s0kkie

Cowabunga

Nog steeds geen echte duidelijke Darth Vader beelden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13876456_1181416101921762_2832774325016057929_n.jpg?oh=445b76a1c2b21dcd7e1effbe694c2586&oe=581F1904

Yes! :*) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Het zou een keertje tijd worden! Zou de release van de film in december gepaard gaan met een teaser voor Ep VIII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Major_ton schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:54:
Het zou een keertje tijd worden! Zou de release van de film in december gepaard gaan met een teaser voor Ep VIII?
Hoop het wel inderdaad, misschien na de aftiteling a la Marvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben erg benieuwd. Ik ben nog niet zo erg hyped als ik voor TFA was een paar maanden van te voren. Ik ben ook al meer hyped voor EP VIII dan voor Rogue One.
Dus ik hoop dat er ook inderdaad een korte teaser getoond wordt rond die tijd. Volgens mij zijn Daisy Ridley en Mark Hamill al even klaar met scenes schieten. Dus ergens zullen ze al best een korte teaser kunnen tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45
Dubrillion schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:24:
Ik ben erg benieuwd. Ik ben nog niet zo erg hyped als ik voor TFA was een paar maanden van te voren. Ik ben ook al meer hyped voor EP VIII dan voor Rogue One.
Dus ik hoop dat er ook inderdaad een korte teaser getoond wordt rond die tijd. Volgens mij zijn Daisy Ridley en Mark Hamill al even klaar met scenes schieten. Dus ergens zullen ze al best een korte teaser kunnen tonen.
Iedereen is al klaar, nu komt het moeilijkste en meest tijdrovende deel. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Nnoitra op 09-08-2016 14:26 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Dubrillion
Je ziet veel berichten dat vandaag de trailer al komt. Kan iemand dit bevestigen?

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
Dubrillion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:01:
Je ziet veel berichten dat vandaag de trailer al komt. Kan iemand dit bevestigen?
Het wordt in Amerika tijdens de olympische spelen uitgezonden geloof ik. Aangezien je op Amerikaanse televisie vaak de olympische spelen niet live kan zien omdat ze het liever tijdens primetime laten zien (not kidding) verwacht ik dat het bij ons pas nacht is als hij verschijnt

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:57
Heb de trailer van de week in de bios gezien en dat zag er veelbelovend uit. Wat donker en duister en een toffe lead rol van een rebelse rebel :+

Als de film de lijn van de trailer volgt is er meer 'kleine' actie en verhaal, ipv de altijd epische toestanden met grootste veldslagen omlijnt door het verhaal van een paar hoofdpersonen. Trailer nodigt in ieder geval uit om 'm te gaan bekijken.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dubrillion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:01:
Evil Cowman schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:10:
[...]

Het wordt in Amerika tijdens de olympische spelen uitgezonden geloof ik. Aangezien je op Amerikaanse televisie vaak de olympische spelen niet live kan zien omdat ze het liever tijdens primetime laten zien (not kidding) verwacht ik dat het bij ons pas nacht is als hij verschijnt
Hij wordt "vandaag" in Amerika uitgezonden inderdaad, tijdens de spelen, waarschijnlijk laat pas bij het zwemmen.
Dat wordt voor ons dus 's ochtends vroeg, ik verwacht rond een uur of 04:00.

Humankind… be both.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter

Humankind… be both.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En natuurlijk de bijbehorende break down :P

Rogue One Trailer.
We openen de trailer met een shot van een grote stad op de planeet Jedha.
Deze stad komt wat over als Mos Eisley, we zien een hoop gebouwen, dicht bij elkaar staan en verschillende ruimteschepen aankomen en vertrekken.

Rogue One Trailer.
Vervolgens zien we Jyn en Saw in gesprek.

Rogue One Trailer.
Saw verteld Jyn dat “the world is coming undone”. Het gaat niet goed omdat de Empire de macht heeft in het sterrenstelsel.

Rogue One Trailer.
Vervolgens krijgen we een prachtig shot van een Star Destroyer boven de stad die we hiervoor zagen. Ook zien we op de voorgrond wat lijkt op cassian en Jyn.

Rogue One Trailer.
Jyn wordt weer de war room in de tempel op Yavin IV in gebracht en ontdaan van haar boeien. Waarna Mon Mothma haar de details van haar missie voorlegt.

Rogue One Trailer.
Een prachtig shot van een Star Destroyer die het zonlicht in komt boven de Death Star. Gevolgd door het shot waar de schotel op zijn plek geplaatst wordt.

Rogue One Trailer.
Cassian lijkt in eerste instantie geen deel uit te maken van Jyn’s missie, hij biedt haar hier zijn hulp aan waarna ze in een U-Wing lijken te vertrekken.

Rogue One Trailer.
In de cockpit delen Jyn en Cassian nog een moment van overeenstemming.
Waarna we van Cassian horen dat hij al tijden mensen rekruteert voor de Rebel Alliance.

Rogue One Trailer.
Baze has a Big Gun.
En hij demonstreert gelijk dat hij weet hoe hij er mee om moet gaan.

Rogue One Trailer.
Een prachtig shot van de U-Wing die over Jedha vliegt.

Rogue One Trailer.
De straten zitten vol Stormtroopers, Chirrut geeft aan dat hij nergens bang voor is en dat alles zo is als de Force wil.
Vervolgens laat hij ons weer zien dat hij geen grote vuurwapens nodig heeft, maar meer dan genoeg heeft aan zijn staf.
Zo zien we hem net op tijd uit de weg stappen om een blasterbolt te ontwijken welke vervolgens een Stormtrooper neer haalt.
Ook lijkt het er op dat Chirrut hier Cassian en Jun te hulp komt, we zien deze twee geboeid tussen de Stormtroopers staan die vervolgens door rode lasers neergeschoten worden, is dit dezelfde blasterbolt van eerder, of weet Chirrut zijn voetenwerk vaker te gebruiken om Stormtroopers elkaar te laten neerschieten?

Rogue One Trailer.
De eerste keer dat we K-2SO horen spreken.
Hij vertelt Jyn heel droog dat zij volgens Cassian een vriend is en hij haar daarom niet zal doden.

Rogue One Trailer.
Een prachtig shot van de Death Star nabij Jedha.

Rogue One Trailer.
Gevolgd door een geweldig panorama van de zon die door de Death Star verduisterd wordt!

Rogue One Trailer.
Director Krennic en een stel officieren met Jedha op de achtergrond.

Rogue One Trailer.
Director Krennic heeft een heerlijk intense blik!

Rogue One Trailer.
We zien Rebel Alliance soldaten op het strand uit een U-Wing springen, door het water rennen terwijl er een aantal X-Wings langs vliegen en ze onder vuur liggen.

Rogue One Trailer.
Een explosie tijdens een gevecht in de straten op Jedha.

Rogue One Trailer.
Cassian kijkt toe terwijl K-2SO mededeelt dat de groep een missie te wachten staat met een falingskans van 97,6%.

Rogue One Trailer.
Bodhi lijkt net heel vrolijk bij het horen van hun kans van slagen.

Rogue One Trailer.
Vervolgens krijgen we nog een prachtig shot. Deze van een aantal X-Wings die tussen rotsen doorvliegen en Imperials voor de Shuttle van Director Krennic onder vuur nemen.

Rogue One Trailer.
Baze has another Big Gun.

Rogue One Trailer.
En ook deze weet Baze goed te gebruiken. We zien hem hier een AT-ACT beschieten met een raket.

Rogue One Trailer.
Hier zien we de U-Wing van Jyn en Cassian uit alle macht proberen te ontsnappen aan een hele lading aarde en rotsen die omlaag vallen.

Rogue One Trailer.
Deze TIE Fighter vliegt zo tegen de cockpit van een AT-ACT aan.

Rogue One Trailer.
Een ontzettend bad ass shot van Jyn Erso.

Rogue One Trailer.
Jyn strompelt op grote hoogte een TIE Fighter tegemoet.
De vraag is, komt deze TIE haar stoppen, of zit piloot Bodhi achter de sticks om haar op te halen.

Rogue One Trailer.
Jyn vraagt haar groep “are you with me?”. Waarop Cassian “All the way” antwoord en iedereen opstaat, klaar om tegen de Empire in actie te komen.

Rogue One Trailer.
Jyn lijkt trots en onder de indruk van haar team.
May the Force be with us.

Rogue One Trailer.
En na de title card dan eindelijk een shot waar we al maanden op wachten. Darth Vader!
Uiteraard gepaard met zijn iconische ademhaling.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Hahah helemaal top! Ik zag dat de trailer er pas een uurtje op staat. Ik denk zal de link even vroeg in de morgen delen op Tweakers. Heeft Spike zelfs al een Breakdown gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dubrillion schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:38:
Hahah helemaal top! Ik zag dat de trailer er pas een uurtje op staat. Ik denk zal de link even vroeg in de morgen delen op Tweakers. Heeft Spike zelfs al een Breakdown gedaan :D
:+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
En zijn we al meer Hyped? Ik moet deze film denk gewoon op het grote scherm zien. Tenzij er nog tijdens de film mega verassingen zitten, zal ik deze 1x in de bios zien en daarna niet meer. Ergens voel ik de hype nog niet helemaal. En geloof me... Ik heb TFA al 6x gezien geloof ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Dubrillion schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:46:
En zijn we al meer Hyped? Ik moet deze film denk gewoon op het grote scherm zien. Tenzij er nog tijdens de film mega verassingen zitten, zal ik deze 1x in de bios zien en daarna niet meer. Ergens voel ik de hype nog niet helemaal. En geloof me... Ik heb TFA al 6x gezien geloof ik :D
Ik moet zeggen dat deze trailer mij wel vrolijk maakt! Alles komt een stuk beter over dan bij de vorige trailer/teaser en het heeft nu ook een stuk meer die Star Wars feel. Ik was erg sceptisch, maar nu... Kom maar op!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:05
Ik heb er zin in! En Spike, dit topic zou niet hetzelfde zijn zonder jou, bedankt man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik had graag gezien dat ze de droid HK-47 of een ander nummer hadden gegeven. Was toch een leuke terugwijzing geweest. Of met de 97,6% faalkans een ' Never tell me the odds' momentje.

Maar buiten dat ben ik benieuwd. Ik weet niet helemaal wat ik moet verwachten van de film, het zijn niet de typische Star Wars karakters. Aan de andere kant Disney smijt er een bak geld tegenaan en gezien wat ze met Marvel gedaan hebben heb ik er wel vertrouwen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
yorroy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:29:
Ik heb er zin in! En Spike, dit topic zou niet hetzelfde zijn zonder jou, bedankt man! _/-\o_
Altijd blij dat de moeite gewaardeerd wordt :)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik ben zo hyped dat ik zelfs Star Wars Rebels aan het kijken ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ben ik de enige die niet warm word van de trailer? Ik kreeg bij Star Wars VII overal kippenvel van de trailer en mijn nerd bloed begon te stromen als de malle. Bij deze trailer krijg ik alleen een meh gevoel :/

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De trailer is vrij mysterieus en laat weinig van het verhaal zien. Dat is goed.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Erg vette trailer, wat een sfeertje zet Rian Johnson Gareth Edwards daar neer joh! Voelt echt meer Star Wars als the Force Awakens zo op t eerste gezicht :P

De hype bij mij is op zich is wel minder dan bij VII toendertijd, maar wat heb ik een ontzette zin in deze film!

[ Voor 4% gewijzigd door Freshnezz op 12-08-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 05:56:
[afbeelding]
Gevolgd door een geweldig panorama van de zon die door de Death Star verduisterd wordt!
In de achtergrond zie je volgens mij die stad uit het eerste screenshot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Tk55 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:36:
[...]

In de achtergrond zie je volgens mij die stad uit het eerste screenshot!
Klopt :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

JerX schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:56:
Ben ik de enige die niet warm word van de trailer? Ik kreeg bij Star Wars VII overal kippenvel van de trailer en mijn nerd bloed begon te stromen als de malle. Bij deze trailer krijg ik alleen een meh gevoel :/
Heel eerlijk begint het toch wel een beetje te kriebelen naar aanleiding van deze trailer, de vorige en de teaser van laatst. Alleen al het idee dat het verhaal teruggrijpt naar iets uit de eerdere trilogie maakt me langzaam wel een beetje vrolijk. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

DARTH VADER _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27
Mooie trailer! Persoonlijk vind ik het wel mooi dat het zich een beetje op een zijspoor van de originele trilogie afspeelt. De wereld van Star Wars is juist zo mooi omdat deze zo omvangrijk is en het is zonde om alleen dat kleine verhaal te vertellen. Hopelijk heeft de film ook een leuke diepgang, dat miste ik bij de vorige film enigszins. Overigens blijven de Star Destroyers indrukwekkende schepen!

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Kleine theorie:
spoiler:
Death Star doet weapons test en blaast stad op waar Jyn en Cassian weten te ontsnappen (te zien in de screenshot waar ze door al die rommel vliegen. Lijkt me dat het vrij vroeg in de film gebeurt, die vervolgens de rebels aanzet de plannen te stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Tk55 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:38:
Kleine theorie:
spoiler:
Death Star doet weapons test en blaast stad op waar Jyn en Cassian weten te ontsnappen (te zien in de screenshot waar ze door al die rommel vliegen. Lijkt me dat het vrij vroeg in de film gebeurt, die vervolgens de rebels aanzet de plannen te stelen.
spoiler:
Ik denk niet dat we de Death Star daadwerkelijk dingen gaan zien vernietigen. In A New Hope zegt Tarkin wanneer hij de locatie van de Rebel Base uit Leia probeert te krijgen:
"I have chosen to test this station's destructive power on your home planet of Alderaan".
De Death Star is net af, hij wil testen wat hij kan, en het schot op Alderaan is tot nu toe altijd beschreven als de eerste wapentest van het station.
Ik denk eerder dat we eindelijk een Star Destroyer echt aan het werk gaan zien. In verschillende boeken hebben we inmiddels gezien dat Star Destroyers zonder problemen steden kunnen vernietigen, maar gezien hebben we het nog niet. Nu we in de trailer die Star Destroyer boven de stad zien hangen denk ik dat deze het vuur opent en voor flink wat schade gaat zorgen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
spoiler:
Dat zou ook goed kunnen! Kan dus nog steeds dan Jyn en Cassian ontsnappen terwijl de stad gesloopt wordt. Wat denk jij dan dat de reden is dat de Death Star boven die planeet en voor de zon hangt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Tk55 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

spoiler:
Dat zou ook goed kunnen! Kan dus nog steeds dan Jyn en Cassian ontsnappen terwijl de stad gesloopt wordt. Wat denk jij dan dat de reden is dat de Death Star boven die planeet en voor de zon hangt?
Geen spoiler want dit is al publiekelijk bekend gemaakt:
De reden dat de Death Star boven Jedha hangt is redelijk duidelijk. Er is al bevestigd dat er op Jedha Kyber Crystals te vinden zijn, deze kristallen worden gebruikt om Lightsabers te maken, maar ze worden in de Death Star gebruikt voor het laserwapen.
In de Clone Wars was Palpatine al bezig om grote kristallen te verzamelen, ook in het boek Lords of the Sith wordt er gesproken over het verzamelen van genoeg kristallen voor de Death Star.
Ik ga er vanuit dat de Empire op Jedha genoeg kristallen vindt om het wapen eindelijk te voltooien, waarna ze het in A New Hope op Alderaan kunnen testen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Maar is het dan logisch dat de Death Star naar Jedha vliegt? Of wordt ie daar gebouwd? Je kan natuurlijk net zo goed even een vrachtschip van Jedha naar de Death Star sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dat is inderdaad wel een goede vraag. De Death Star werd nabij Scarif (de strandplaneet) gebouwd, niet Jedha. Maar hij is mobiel, misschien was het makkelijker om langs te gaan, misschien heeft het geen duidelijke rede en is het simpelweg 'cool' in de film :P

Hier nog even een paar puntjes uit de trailer die me in eerste instantie nog niet waren opgevallen:
Rogue One Trailer.
in dit shot zien we op de voorgrond twee figuren staan, dit lijken Jyn en Cassian te zijn.

En Chirrut is nog meer bad ass dan ik dacht. In de scene waar hij met zijn staf de Stormtroopers te lijf gaat zien we hem heel behendig een blasterbolt ontwijken:
Rogue One Trailer

Een blasterbolt die vervolgens een andere Stormtrooper lijkt te raken! :D
Rogue One Trailer

We zien hier ook dat Cassian en Jyn geboeid zijn. Het lijkt er op dat het gevecht op straat geïnitieerd wordt door Chirrut die Jyn en Cassian, en wellicht de piloten die we ook geboeid zien lopen wil bevrijden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
We krijgen vandaag van de Guardian erg treurig nieuws.
Kenny Baker (R2-D2) is op 81 jarige leeftijd overleden :'(
The British actor who played R2-D2 in the Star Wars films has died at the age of 83 after a long illness.

Kenny Baker, who was 3ft 8in tall, shot to fame in 1977 when he first played the robot character.

He went on to play the character in the Empire Strikes Back and Return of the Jedi, as well as the three Star Wars prequels from 1999 to 2005.

Baker also appeared in a number of other much-loved films in the 1980s, including The Goonies, Time Bandits and Flash Gordon.

His niece, Abigail Shield, paid tribute to her uncle. She told the Guardian: “It was expected, but it’s sad nonetheless. He had a very long and fulfilled life. He brought lots of happiness to people and we’ll be celebrating the fact that he was well loved throughout the world. We’re all very proud of what he achieved in his lifetime.”

Baker and Shield’s father Ian grew up in Birmingham. She said: “When he was a child, he was told that he probably wouldn’t survive through puberty, being a little person in those times, they didn’t have a very good life expectancy.

“He did extremely well in his life. He was very ill for the last few years so we had been expecting it. He had been looked after by one of his nephews, who found him on Saturday morning.”

Baker met his wife Eileen after an appearance on the Michael Parkinson TV chat show. She wrote in and said she was a little person too and wanted to meet him. “They got married soon after,” Shield said. “Sadly she died of epilepsy about 20 years ago.

“He had problems with his lungs and was often in a wheelchair. He was very poorly for a long time,” his niece added.

“He was asked to go out to LA for the new Star Wars premiere but he was told he was too ill to travel. Luckily he did manage to meet George Lucas again when he came to Manchester.”
Rust in vrede, Kenny...

Kenny Baker

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Een welverdiende rust zo te lezen. R.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nooit geweten dat er een meneer in die robot zat. Dacht dat het gewoon enkel een apparaatje was.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Jorgen schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:23:
Nooit geweten dat er een meneer in die robot zat. Dacht dat het gewoon enkel een apparaatje was.
Er waren voor elke film verschillende R2 versies, sommige statisch, sommige op afstand bestuurbaar, en een aantal waar Kenny er in zat. TFA was de enige waarin hij niet in R2 gezeten heeft.

Over het algemeen zijn de shots waar je R2 "vreemde" bewegingen ziet maken, wanneer hij staat te schudden of rechtop van been naar been wiebelt enzo shots waar Kenny er in zit.

Wanneer R2 helemaal in beeld is kun je aan de "benen" zien of Kenny er in zit of niet. Als Kenny er in zit kun je zijn benen zien:
R2-D2 Kenny

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Grappig, thanks! :)

't Komt ook door de vorm. Bij C-3PO heb ik altijd gedacht "dit is een man in een pak" en bij R2-D2 dus totaal nooit.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat betreft de trailer: I'm a simple man, I see a X-Wing, I upvote :p

Zin in. Vraagje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ravXS7HwLA7ssbaWRMZBkDAc/full.jpg

Hoe blijft hij zo stil hangen? Elk ander, veel kleiner, schip heeft ook in Star Wars om te hoveren gewoon neerwaartse trust nodig. En maken herrie.

Ten eerste zie ik hier geen trusters, ten tweede zou de hele stad of weg zijn of doof, op het moment dat er hier neerwaartse trust zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 12-09 14:27
PWM schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:31:

Zin in. Vraagje:

[afbeelding]

Hoe blijft hij zo stil hangen? Elk ander, veel kleiner, schip heeft ook in Star Wars om te hoveren gewoon neerwaartse trust nodig. En maken herrie.

Ten eerste zie ik hier geen trusters, ten tweede zou de hele stad of weg zijn of doof, op het moment dat er hier neerwaartse trust zou zijn.
The Force, je weet toch! :+

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter

Zin in. Vraagje:

[afbeelding]

Star Wars schepen zitten natuurlijk niet vast aan de limitaties van de echte wereld. Om in een atmosfeer te kunnen hoveren of manouvreren gebruiken de meeste schepen en voorwerpen Gravity Repulsor Coils.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de landspeeders (die van Luke in A New Hope, of de Naboo speeders in Ep1) die hangen boven de grond zonder zichtbare thrusters of hoorbaar geluid, hetzelfde geld voor de Carbonite slab waar Han Solo in bevroren zit, of de zwevende "rolstoel" van Cliegg Lars in Ep 2.
De speeder bikes, hover tanks, Jabba's Sail Barge en Skiffs. En zelfs TIE fighters gebruiken repulsors om in atmosfeer te manoeuvreren :)
Deze voortuigen kunnen ook over mensen heen zweven zonder ze te verwonden, kijk naar Jar Jar die "overreden" wordt door een Tank tijdens het gevecht op de grasvlakte.

Star Destroyers kunnen prima boven een stad hangen zonder deze te vernielen of het leven de inwoners hiervan oncomfortabel te maken.. los van het feit dat er een Star Destroyer boven je stad hangt dan :P

Uiteraard is dit geen technologie die in de echte wereld bestaat, en in Star Wars Canon hebben we nooit een uitleg gekregen over hoe dit precies werkt. We weten alleen dat het werkt, geruisloos en onschadelijk is. Ook weten we uit de Clone Wars dat Repulsor Coils on the fly afgesteld kunnen worden, zo zien we Obi-Wan en Anakin een groot Kyber Cristal op een "pallet wagen" vervoeren, wanneer ze het kristal er op leggen valt de wagen tegen de grond, ze draaien aan een knop en vervolgens komt hij weer een stuk omhoog.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Toch weer History Channel :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lLxCoWM.jpg

Maar enorm zin in deze film, leuk om een zijlings verhaal te zien.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Freshnezz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:33:
De hype bij mij is op zich is wel minder dan bij VII toendertijd, maar wat heb ik een ontzette zin in deze film!
Logisch, VII was de eerste grote Star Wars film sinds lange tijd en zo'n event gaat nu éénmaal gepaard met een grote hype. Nu krijgen we elk jaar een nieuwe film, voor veel mensen is het nieuwe er een beetje af.

Voor mij is Rogue One voornamelijk een stukje nostalgie, Dark Forces was namelijk één van mijn eerste Star Wars games. Net alsof een jongensdroom naar het grote scherm komt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nieuwe Internationale trailer!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=48XWkN0jBQY]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sithlord76
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:31
Hoe vaker ik de trailer zie, hoe meer zin ik krijg om hem te gaan kijken...pff. Dat wachten is killing....maar snel een marathon star wars gaan kijken.😀

Ik heb het idee (t zal wel aan mij liggen) dat Darth Vader kleiner lijkt in dat laatste shot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Even een overzichtje van alle nieuwe shots:

Rogue One Trailer.
Hier een nieuw stukje uit het moment waar Mon Mothma de missie aan Jyn voorlegt. Het meeste van dit shot hebben we al eerder gezien, wat wel nieuw is is wat Mon Mothma hier zegt dat ze een Imperial bericht onderschept hebben, dat meldt dat er een wapentest gaat plaatsvinden (de Death Star). Vervolgens verteld Cassian dat het bericht verstuurd is door Jyn's vader Galen.
Mon Mothma zegt dat ze het bericht 'onderschept' hebben, heeft Galen dit bericht naar de Rebel Alliance gestuurd, of weet hij niets van de Alliance af?

Rogue One Trailer.
We zien hier een shot van Jyn, op dezelfde locatie als waar we Saw Guerra eerder al zagen spreken. Het lijkt er op dat Jyn tegen Saw zegt “This is our chance to make a real difference”.
Kunnen we hieruit opmaken dat Jyn Saw rekruteert voor haar missie?

Rogue One Trailer.
Een nieuw shot van Bodhi en zijn hippe veiligheidsbril. 8)

Rogue One Trailer.
Een aantal Death Troopers klaar voor actie.

Rogue One Trailer.
Hier krijgen we de tank die door de straten van de stad op Jedha rijdt van een andere hoek te zien.

Rogue One Trailer.
Het bekende shot waar Jyn “May the Force be with us” zegt in tegen haar team. Opvallend is dat dit een andere take lijkt te zijn dan die we in de Celebration Reel zagen. Jyn klinkt hier iets minder opgetogen, we zien Bodhi achter haar omhoog klimmen, en de achtergrond buiten het schip is veranderd.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

@Spike_wolf over dat laatste shot. Het kan natuurlijk goed zijn dat ze twee keer op missie gaan waarbij ze de eerste keer veel positiever zijn en de tweede keer te neergeslagen omdat de eerdere missie volledig in de soep is gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

Zin in. Vraagje:

[afbeelding]

Het hoeft niet perse te zijn dat deze Star Destroyer boven de stad hangt maar er een beetje achter. Als je de trailer bekijkt op Youtube als ie nog aan 't laden is lijkt dat veel meer dan wanneer deze op FullHD afspeelt. ;) *Nobunnieswherehurtinshootingthismovie* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
ElectricHead schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 01:47:
@Spike_wolf over dat laatste shot. Het kan natuurlijk goed zijn dat ze twee keer op missie gaan waarbij ze de eerste keer veel positiever zijn en de tweede keer te neergeslagen omdat de eerdere missie volledig in de soep is gelopen.
Nee dit is precies hetzelfde shots, niet alleen staat ze op exact dezelfde plek in dezelfde positie, zelfs de haren die langs haar hoofd hangen zitten min of meer precies hetzelfde, dat gebeurt niet tenzij deze twee opnames achter elkaar gemaakt zijn.
Al die shots worden meerdere keren gemaakt, vandaar het verschil in haar stem, en tijdens Celebration waren de CGI edits voor dit shot gewoon nog niet klaar.
Je ziet wel vaker shots in trailers die er in de film net iets anders uit zien. De "Chewie we're home" scene uit The Force Awakens heeft ook twee verschillende versies in verschillende trailers :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

Spike_wolf schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:27:
[...]

Nee dit is precies hetzelfde shots, niet alleen staat ze op exact dezelfde plek in dezelfde positie, zelfs de haren die langs haar hoofd hangen zitten min of meer precies hetzelfde, dat gebeurt niet tenzij deze twee opnames achter elkaar gemaakt zijn.
Al die shots worden meerdere keren gemaakt, vandaar het verschil in haar stem, en tijdens Celebration waren de CGI edits voor dit shot gewoon nog niet klaar.
Je ziet wel vaker shots in trailers die er in de film net iets anders uit zien. De "Chewie we're home" scene uit The Force Awakens heeft ook twee verschillende versies in verschillende trailers :)
Ah, OK. Iets geleerd vandaag. :) Ik let meestal niet zo op of shots hetzelfde/anders zijn. Soms kijk ik dan wel eens naar sites waar de duidelijke cuts in scenes worden getoond waarbij soms een voorwerp links hangt, dan rechts en dan weg is zeg maar. Meestal tijdens het kijken van een film zit ik daar niet zo op te 'mieren neuken' en dan valt het me vaak niet eens op totdat het aangewezen wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

*nevermind* 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door s0kkie op 16-08-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
s0kkie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:02:
Of er zit gewoon een kleine tijdsverschil tussen beide want in de ene trailer zegt ze 'May the force be with us' en bij de andere trailer niet. De screenshot met blauwe lucht kunnen ze al onderweg zijn in de lucht en bij de ander stijgen ze net op ;)
YouTube: ROGUE ONE: A STAR WARS STORY - Official International Trailer #1 (20... @ 1:29
YouTube: Rogue One: A Star Wars Story - Celebration Reel @ 2:29

;)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Mijn excuses! Ik had de trailer van vorige week alleen gekeken :+
De trailer van vandaag of gisteren had ik nog niet gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Net als bij The Force Awakens krijgen we ook bij Rogue One speciale 3D brillen :)

Aan de afbeeldingen te zien kunnen we er denk ik vanuit gaan dat deze modellen ook niet over een gewone bril heen zullen passen.

Rogue One 3D Brillen

Rogue One 3D Brillen

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sithlord76
  • Laatst online: 21:31
Gaaf! Bij TFA ben ik die mis gelopen...dat gaat deze keer niet gebeuren. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
In de Sar Wars Show heeft Rogue One regisseur Gareth Edwards zojuist aangekondigd dat we morgenavond ('s ochtends in de Verenigde Staten) een nieuwe Rogue One trailer krijgen!
Daarnaast toonde hij ook de nieuwe Rogue One poster.

Rogue One Poster

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind de poster erg gaaf. Hopelijk pakt de trailer goed uit. Ik als enorme Star Wars fan loop nog niet echt warm voor de film :$.

Ik weet niet wat het is. Misschien toch het teveel afwijken van de ''core'' Star Wars films. Terwijl ik me gigantisch kan vermaken met games die afwijken van de films/Jedi. Waar ik als elf jarige jongen de bios uitliep bij Phantom Menace en daarna acteurs zag als: He dat is Qui-Gon of he dat is Obi-Wan, spelen er nu gewoon veel ''bekende'' acteurs in Rogue One. Ik vond Felicity fantastisch in ''Theory of Everything''. Ik zie haar dus ook niet als Jyn zoals ik Obi-Wan zag. Ik zie haar als Felicity Jones... (tot op heden)

Hopelijk is het dan zo dat ik de bios uitloop en denkt... Mega dikke film. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be

Ceased2Be

databeest

Dubrillion schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:54:

Ik weet niet wat het is. Misschien toch het teveel afwijken van de ''core'' Star Wars films. Terwijl ik me gigantisch kan vermaken met games die afwijken van de films/Jedi. Waar ik als elf jarige jongen de bios uitliep bij Phantom Menace en daarna acteurs zag als: He dat is Qui-Gon of he dat is Obi-Wan, spelen er nu gewoon veel ''bekende'' acteurs in Rogue One. Ik vond Felicity fantastisch in ''Theory of Everything''. Ik zie haar dus ook niet als Jyn zoals ik Obi-Wan zag. Ik zie haar als Felicity Jones... (tot op heden)
Dat ligt dan vooral aan je leeftijd, ik zag obi en moest vooral aan trainspotting denken.
Daarnaast zaten er nog veel meer A-listers in

[ Voor 3% gewijzigd door Ceased2Be op 13-10-2016 09:46 ]

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dubrillion schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:54:
Ik vind de poster erg gaaf. Hopelijk pakt de trailer goed uit. Ik als enorme Star Wars fan loop nog niet echt warm voor de film :$.

Hopelijk is het dan zo dat ik de bios uitloop en denkt... Mega dikke film. 8)
Ik loop er ook nog niet warm voor. Voor mij is het gewoon gebrek aan vertrouwen in filmmakers. Ik geloof er niet meer in. Dit is gewoon film 8 in melkkoefranchise X. Het boeit de filmmakers niet wat ze maken, zolang het maar geld oplevert, en dat zie je terug in de films. Niets gewaagds, niets nieuws, iedere keer weer dezelfde cliches in andere CGI verpakt. En het enige waar moeite in wordt gestoken is de marketing, het opbouwen van de hype, zodat iedereen er toch weer intrapt.

Het laatste restje hoop dat ik had is met TFA weggevaagd. Star Wars is niet zomaar een franchise toch? Daar zullen ze wel een goede film van kunnen maken toch? Met een goed script, een spannend verhaal, originele plotwendingen? Nope, fuck you, hier heb je een fantasieloze rehash van de eerdere Star Wars films.

Het kan een amusante film worden, maar een goede film? Nee, daar geloof ik niet meer in.

Ben ook benieuwd hoe Ridley Scott volgend jaar de laatste nagel in de doodskist van de Alien-franchise ramt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En daar is hij dan, de derde Rogue One trailer!

Breakdown is in aanbouw, stay tuned :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dikke trailer! Kan niet wachten om hem te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Hele vette trailerrr...!!!

Die shots van de Death Star en Star Destroyerr _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door Freshnezz op 13-10-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zag hem voorbij komen. vanavond thuis eens kijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Rogue One
De shuttle van Krennic in aantocht naar een locatie op een nieuwe planeet.

Rogue One
Hier is de shuttle geland op dezelfde planeet, met Galen Erso op de voorgrond.

Rogue One
De imposante Death Troopers onderweg naar Erso.

Rogue One
De Death Troopers begeleiden Krennic naar zijn doel.

Rogue One
Gedurende deze shots horen we Galen tegen Jyn praten. Wanneer zij in beeld komt wordt duidelijk dat het hier om een flashback gaat.

Rogue One
In de regen ziet Krennic er iets minder imposant uit dan met een vloeiend bewegende cape, maar de Death Troopers zijn toch wel redelijk in staat om zijn imago in stand te houden.

Rogue One
Galen lijkt Jyn voor de Imperials verstopt te hebben. Hij wil haar kosten wat kost beschermen tegen wat er komen gaat.

Rogue One
In het heden zien we Jyn opgesloten in een Imperial gevangenis. Ze deelt een cel met een alien, terwijl Stormtroopers de zaak goed in de gaten houden.

Rogue One
Hier zien we een shot van de stad op Jedha, op de voorgrond zien we vluchtig een RA-7 protocol droid en op de achtergrond zien we een AT-ST lopen, terwijl er TIE fighters over de stand heen vliegen. Ook zien we de Star Destroyer weer boven de stad zweven.

Rogue One
Terug naar de gevangenis waar een deur, samen met wat stormtroopers, opgeblazen wordt.

Rogue One
Het is Cassian met wat collega’s. Ze komen Jyn bevrijden.

Rogue One
Hier zien we de inmiddels bekende U-Wing over een oud en gigantisch groot standbeeld van een Jedi vliegen. Terwijl we Mon Mothma horen zeggen dat de Rebel Alliance het enige is dat de Empire nog kan weerstaan. Jyn kan daar waarschijnlijk bij helpen, dankzij haar connectie aan haar vader.

Rogue One
In het volgende shot zien we Galen Erso op een Imperial basis, in Imperial uniform, Orsen Krennic ontvangen. Terwijl we Mon horen vertellen dat Galen een belangrijke rol speelt bij de ontwikkeling van een superwapen.

Rogue One
Waarna we dit prachtige shot krijgen van de Death Star, gezien vanuit de atmosfeer van een planeet.

Rogue One
K-2 licht de overige crew in dat er gevraagd wordt naar een callsign voor de groep/hun voertuig. Bodhi komt vervolgens naar voren met de naam ”Rogue One”.

Rogue One
In dit shot zien we Krennic in gesprek met Darth Vader, hij heeft het over de immense kracht van de Death Star.

Rogue One
Vervolgens zien we Mon Mothma met een grote groep Rebel Alliance leden om een tafel staan. Een hologram van de Death Star in hun midden.

Rogue One
Begrijpelijk vraagt men zich af wat ze hier tegen kunnen beginnen.

Rogue One
Om de machteloosheid te onderdrukken zien we weer een shot van het gevecht in de straten van Jedha, waarbij een AT-ST flink wat schade aanricht.

Rogue One
Als sprankje hoop komt Saw Gerrera het beeld in wandelen en horen we Jyn een motiverende speech geven. ”Rebellions are built on hope”.

Rogue One
Dit prachtige shot op de planeet Scarif geeft ons een glimp van een Imperial complex.

Rogue One
Vervolgens zien we een groep rebellen door de bossen op Scarif rennen.

Rogue One
in het volgende shot zien we Jyn, Cassian en K-2 een Imperial basis infiltreren. K-2 en Jyn komen aardig overtuigend over. Cassian had zich eerst even mogen scheren, bij hem is het natuurlijk in no time duidelijk dat hij hier niet thuis hoort.

Rogue One
Een shot van een de bende van Saw in de straten van Jedha. Op de achtergrond zien we Edrio Two-Tubes, van wie het kostuum op San Diego Comic Con te zien was.

Rogue One
Hier zien we wat nieuwe momenten in het gevecht van Chirrut met de Stromtroopers. Hoewel hij zich uitstekend staande weet te houden met zijn staf, krijgt hij, broodnodige, hulp van zijn maatje Baze.

Rogue One
In dit shot zien we Rebel Alliance en Imperial schepen in gevecht.

Rogue One
Vervolgens demonstreert Chirrut nog even dat het helemaal niet nodig is om te kunnen zien als je vuurwapens wil gebruiken.
Go Chirrut!

Rogue One
In dit geweldige shot zien we een stel X-Wings een ruimtestation aanvallen.

Rogue One
Deze piloot gaat helemaal op in de actie!

Rogue One
Zeg nou zelf, het is altijd geweldig om X-Wings in de ruimte in actie te zien!

Rogue One
Deze Stormtroopers, Death Troopers en overige imperials wordt de grond behoorlijk heet onder de voeten gemaakt.

Rogue One
Ondanks dat K-2 belachelijk lang is, lijkt hij prima in staat om voortuigen te besturen.

Rogue One
Hier zien we een flinke explosie op Jedha, we zagen Jyn en Cassian in een eerdere trailer door deze explosie heen vliegen.

Rogue One
De Dark Lord himself…

Rogue One
Het gevecht op Scarif vanuit de lucht gezien. Hoe gaan de rebellen zich hier tegen staande houden?

Rogue One
Baze en Chirrut hebben in ieder geval de grootste moeite om niet vertrapt te worden door een AT-ACT!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik had wel gemist dat dit weer een film is over de ouder(s) van. Terugkerend thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Trailer ziet er wel heel vet uit! Kan niet wachten om hem te zien. Dit keer zo snel mogelijk zodat ik niet gespoiled wordt... al weten we natuurlijk al hoe het afloopt >:) :+
Shabbaman schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:25:
Ik had wel gemist dat dit weer een film is over de ouder(s) van. Terugkerend thema.
Wanneer maken ze bekend dat Jyn stiekem Skywalker van de achternaam heet? xD

[ Voor 24% gewijzigd door raiders op 13-10-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Heel vet. Een X-Wing in actie zorgt toch altijd voor een kippenvel momentje, zeker met het geluid van de lasers erbij!

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Wow, de trailers van deze film worden steeds beter. Dat geeft de burger moed! Ik krijg nu een hele andere (betere) vibe bij de film dan na het zien van de teaser en de eerste trailer. Toch nog een puntje om op te kakken.. Jammer dat wéér IJsland wordt gebruikt voor een film/serie setting. Het neemt bij mij meteen het gevoel weg dat ik een verhaal volg op een buitenaardse planeet. Ik ben nu een paar keer naar IJsland geweest en hoewel er weinig plekken op onze aarde er zo 'buitenaards' uitzien als IJsland is het voor mij ondertussen té herkenbaar en begint het een cliché te worden. Maar buiten dat (mierengen**k), heb ik mega veel zin in Rogue One!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Super vette trailer kan niet wachten om de film te gaan kijken in IMax 3d :) Weet iemand trouwens waar je in nederland kan kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb wel veel in deze film. Zo vet. :D

Even iets anders. Heeft weinig met deze film te maken, maar aangezien hier wel de fans van Star Wars zitten, is het hier wel zo op zijn plaats. Er gaat een petitie rond om Disney/Netflix te verzoeken om een serie te maken rondom Star Wars the Old Republic. Dus mocht je die willen ondertekenen, is dit de link:
https://www.change.org/p/...a-of-star-wars-to-netflix

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Zeror schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:48:
Ik heb wel veel in deze film. Zo vet. :D

Even iets anders. Heeft weinig met deze film te maken, maar aangezien hier wel de fans van Star Wars zitten, is het hier wel zo op zijn plaats. Er gaat een petitie rond om Disney/Netflix te verzoeken om een serie te maken rondom Star Wars the Old Republic. Dus mocht je die willen ondertekenen, is dit de link:
https://www.change.org/p/...a-of-star-wars-to-netflix

:)
Dat zou wel tof zijn! De old republic game heeft ook echt hele toffe trailers. Een serie daarvan zou echt geweldig zijn :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Mocht je moeten uitleggen aan iemand waar de film over gaat, zal dit plaatje je ongetwijfeld helpen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jIkhbLb28cCmuv7pTQE8mlCr/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Heb er weer zin in na het zien van de trailer. Niet het kippenvel moment van de vorige trailer, maar ook wel logisch: was voor mij de eerste keer om de originele cast te zien in de bioscoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De eerste Rogue One TV reclame:

Geen nieuwe beelden, maar de film komt steeds dichterbij!nog een goeie maand te gaan.

Rogue One Banner

Rogue One Banner

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Wow die banners zien er vet uit. En de teaser is natuurlijk gewoon alles dat we al gezien hadden maar dan in 30 seconde. Maar toch voelt het altijd weer als een "nieuwe" trailer xD

Hier komt de film al uit op 14 december of niet? Ik blijf dat het raar vinden dat, dat niet allemaal op dezelfde dag is. Maar ja hier kunnen we hem eerder kijken dus het is niet erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kan nog steeds geen kaarten reserveren in Hilversum. Ik ga voor de 2D Dolby Cinema

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nieuwe internationale trailer!

Veel van hetzelfde, maar ook een stel nieuwe dingen, niet als minste... Lyra! Jyns moeder :)
Lyra

En wat krijgt Jyn daar? Een Kyber Cristal? :O

Death Star! :O
En Rogue One blijft ons maar prachtige shots geven, deze keer de Death Star Eclipse... met wat extra licht :O
Nu weten we dus waarom er op Jedha iets groots aan het instorten was, en we weten ook WAT er aan het instorten was.. De Death Star heeft die stad aan gruzelementen geschoten.

En een nieuw shot van Vader:
Vader

[Edit]
De inscriptie op het kristal is niet helemaal te zien, het enige woord dat ik kan lezen is "Force".
Lyra zegt wanneer ze de ketting aan Jyn geeft "Trust the Force" dus wellicht dat dit de volledige inscriptie is.
Kristal

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 10-11-2016 22:00 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Gave beelden weer! Bedankt voor je post Spike👍

Het schiet al op nu. Nog even en we kunnen weer naar de bios. Ik blijf me alleen afvragen wat het lot van de hoofdrolspelers is, aangezien we niemand (behalve Vader) meer terug zien in A New Hope. Toch knap hoe er sinds The Clone Wars, Rebels en nu Rogue One zoveel nieuwe karakters geïntroduceerd zijn de we niet kennen uit de 6 grote films, maar ze wel allemaal binnen het tijdsbestek van deze films bestaan én we het lot niet weten van deze karakters.

Kom der maar in Spike ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik begin er langzaam wel steeds meer zin in te krijgen. Vooral dat moment van stilte voor de film.
Lucasfilm... stilte.... BOSH!! Star Wars intro 8)

Net als bij TFA vorig jaar na jaren weer in de bioscoop te zitten voor Star Wars O+

Ik ben benieuwd wanneer de kaartverkoop begint. Iemand daar info over ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Major_ton schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:31:

Ik blijf me alleen afvragen wat het lot van de hoofdrolspelers is, aangezien we niemand (behalve Vader) meer terug zien in A New Hope.
Ik had liever gezien dat Disney het expanded universe volgde. Hier worden de Death Star plannen door Kyle Katarn gestolen, die later de Force leert kennen. Heel interessant karakter om te volgen.

Natuurlijk ziet Disney liever een jonge, knappe vrouw als hoofdrolspeler. Met als gevolg dat we alle verhalen opnieuw mogen bedenken.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 11-11-2016 12:37 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be

Ceased2Be

databeest

XWB schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:28:
[...]

Ik had liever gezien dat Disney het expanded universe volgde. Hier worden de Death Star plannen door Kyle Katarn gestolen, die later de Force leert kennen. Heel interessant karakter om te volgen.

Natuurlijk ziet Disney liever een jonge, knappe vrouw als hoofdrolspeler. Met als gevolg dat we alle verhalen opnieuw mogen bedenken.
Wellicht komen we Kyle nog tegen. Thrawn is ook weer terug canon geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En we hebben weer een nieuwe trailer, deze keer uit Zuid Korea:

Een paar nieuwe shots:

U-Wing
U-Wing in hyperspace.

AT-ACT
Een AT-ACT die min of meer neergehaald wordt.

X-Wings

X-Wings

X-Wings

Hier krijgen we een beter beeld van het ruimtestation waar we eerder al een heel klein stukje van zagen toen een stel X-Wings er op aan het schieten waren.

We zagen eerder al dat Chirrut hulp kreeg bij het uitschakelen van de groep Stormtroopers. Baze schoot er een
stel overhoop. De woordewisseling die hierop volgt is wel leuk engeeft weer een leuk beeld van de relatie tussen die twee.
Chirrut: You almost shot me...
Baze: ... You're welcome...
:D

En tegelijkertijd hebben we ook een TV spot die in Spaanstalige landen op TV is.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=B5NDGM6Tk00]

TIEs

TIEs

Hier krijgen we nog een stukje van datzelfde ruimtestation te zien. Blijkbaar hebben ze een "paar" TIEs aan boord :P

Humankind… be both.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste