@Spike_wolf: props voor de updates hier
Thanks
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dit is een van mijn favoriete topics op dit moment. Thanks Spike.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Thanks 
Star Wars Celebration Anaheim is inmiddels afgelopen. En zoals altijd is de volgende weer aangekondigd. De volgende Celebration is weer in Europa. Deze keer in London van 15 tot en met 17 juli.
Star Wars Celebration Anaheim is inmiddels afgelopen. En zoals altijd is de volgende weer aangekondigd. De volgende Celebration is weer in Europa. Deze keer in London van 15 tot en met 17 juli.

Humankind… be both.
Grappig dat we nu eigenlijk al meer weten over het plot van Rogue One dan over Episode VII
Smiling as the shit comes down...
Wat betreft het panel rondom de stand-alones: erg opvallend dat Josh Trank zijn opwachting zou maken als regisseur van de tweede anthologyfilm en zich op het laatste moment ziek heeft gemeld. Natuurlijk goed mogelijk dat hij iets heeft, maar het zou ook een voorbode kunnen zijn van een change of plans...
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Mensen hier die van plan zijn om naar de Celebration in Londen te gaan of deze al eens hebben meegemaakt? Lijkt me stiekem toch erg leuk om eens bij te wonen.
Ik heb al kaartjes besteld ^^ Wil z'n kans eigenlijk niet missen dus hoefde er niet over na te denken
De kaartverkoop is inmiddels gestart: 3-day passes voor volwassenen kosten 97 euroWickedWizard schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:11:
Mensen hier die van plan zijn om naar de Celebration in Londen te gaan of deze al eens hebben meegemaakt? Lijkt me stiekem toch erg leuk om eens bij te wonen.
Ik ben in 2013 in Essen geweest, en dat was een van de beste beslissingen die ik ooit gemaakt heb
[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 20-04-2015 21:13 ]
Humankind… be both.
Ik zag het al inderdaad, ben ook op de website aan het rondneuzen maar was vooral benieuwd of er hier nog tweakers zijn die van plan zijn te gaan of dit al eens hebben meegemaakt. Die VIP kaartjes kosten 5x zoveel als de normale 3-day passes, je krijgt er ook wel wat voor terug maar of het de moeite waard is? Misschien nuttiger om dat geld aan de reis en overnachtingen te besteden..Spike_wolf schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:12:
[...]
De kaartverkoop is inmiddels gestart: 3-day passes voor volwassenen kosten 97 euro
edit: Nou laat maar zitten, alle VIP-kaartjes zijn al weg.Jedi Master VIP Tickets - £350 ($517.03)
Only 200 Available
Jedi Master VIP Badge with exclusive artwork (Allows for 3-Day access to the show)
Exclusive Jedi Master VIP Star Wars Celebration Europe Lanyard
Reserved seating for all sessions on the Celebration Stage
VIP-only meet & greet with Star Wars guest TBD
Priority access to the Convention Center
Private VIP Lounge (Including Coat Check, Bag Drop, Refreshments, and Concierge)
Celebration Show Store Thursday Preview (Shop the Celebration Show Store on Thursday, a day before the public)
Half Hour Early Access to Celebration Exhibition Hall
Half Hour Early Access to the Celebration Show Store
Fast Pass to skip the queue for up to six Autograph Hall celebrity signings (Price of autographs not included)
Official Star Wars Celebration Europe poster (rolled and complete with poster tube)
Official Star Wars Celebration Commemorative Guide
Original signed art print, created exclusively for Celebration Europe Jedi Master VIPs
Exclusive Jedi Master VIP T-Shirt

Een hele kleine selectie foto's uit '13 in Essen om een idee te geven van wat je er allemaal tegen het lijf loopt:

Humankind… be both.
Bedankt Spike! Ben je 1 dag geweest of langer? En wat vond je het leukste/bijzonderste/mooiste?
edit: Heb zojuist mijn 3-day pass gekocht. Nu maar eens kijken naar accommodaties
edit: Heb zojuist mijn 3-day pass gekocht. Nu maar eens kijken naar accommodaties
[ Voor 31% gewijzigd door WickedWizard op 20-04-2015 21:31 ]
Nog een rijtje:

Het leukste/bijzonderste/mooiste? Dat is heel moeilijk, ik weet nog heel goed dat ik het eerste half uur dat ik binnen was echt iedere 10 seconden super blij naar een nieuw iets rende dat ik in een ooghoek voorbij zag komen
Wat ik natuurlijk ook nooit zal vergeten is het zien van een hele lading acteurs, waaronder Mark, Carrie, Anthony, Ian, Peter, Kenny, Jeremy, Ashley, Temuera Daniel Logan, en nog een lading meer, alsmede ook crew leden als Ben Burt.
Over Ben Burt gesproken, best photo ever

Ik heb bijna 10 minuten met Ashley Eckstein staan praten over Clone Wars en Her Universe wat ook heel tof was.
Ik ben ook een geweldige Boba Fett cosplay tegen gekomen, welke achteraf Jeremy Bulloch bleek te zijn, de acteur die Boba speelde
Ook het zien van een cinematic cut van een Clone Wars arc op het grote scherm was erg gaaf, net als de andere panels die ik bezocht heb (hoewel dat er lang niet genoeg waren
).
Ik heb echt alleen maar goede herinneringen aan die dag
De enige con die er bovenuit komt is een kleine con in Londen datzelfde jaar, en die komt er alleen bovenuit omdat ik toen Joss Whedon ontmoet heb, even met hem heb gesproken en naast hem op de dansvloer heb gestaan

Ik kon helaas maar 1 dag gaan omdat ik andere verplichtingen had waar ik echt niet onderuit kon, de volgende keer gaat dat hoe dan ook niet het geval zijnWickedWizard schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:31:
Bedankt Spike! Ben je 1 dag geweest of langer? En wat vond je het leukste/bijzonderste/mooiste?
Het leukste/bijzonderste/mooiste? Dat is heel moeilijk, ik weet nog heel goed dat ik het eerste half uur dat ik binnen was echt iedere 10 seconden super blij naar een nieuw iets rende dat ik in een ooghoek voorbij zag komen
Wat ik natuurlijk ook nooit zal vergeten is het zien van een hele lading acteurs, waaronder Mark, Carrie, Anthony, Ian, Peter, Kenny, Jeremy, Ashley, Temuera Daniel Logan, en nog een lading meer, alsmede ook crew leden als Ben Burt.
Over Ben Burt gesproken, best photo ever

Ik heb bijna 10 minuten met Ashley Eckstein staan praten over Clone Wars en Her Universe wat ook heel tof was.
Ik ben ook een geweldige Boba Fett cosplay tegen gekomen, welke achteraf Jeremy Bulloch bleek te zijn, de acteur die Boba speelde
Ook het zien van een cinematic cut van een Clone Wars arc op het grote scherm was erg gaaf, net als de andere panels die ik bezocht heb (hoewel dat er lang niet genoeg waren
Ik heb echt alleen maar goede herinneringen aan die dag
De enige con die er bovenuit komt is een kleine con in Londen datzelfde jaar, en die komt er alleen bovenuit omdat ik toen Joss Whedon ontmoet heb, even met hem heb gesproken en naast hem op de dansvloer heb gestaan
Humankind… be both.
't is natuurlijk subjectief, maar ik vind Alias helemaal geen visitekaartje van kwaliteit. Vanaf de tweede helft van het tweede seizoen sloeg het verhaal kant noch wal. Het eerste seizoen vond ik wel goed, zeker met de gastrol voor Quentin Tarantino. Ik had de indruk dat na het wegvallen van de hoofdantagonist (SD-6) in het tweede seizoen men niet goed meer wist wat aan te vangen met het verhaal.Spike_wolf schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:33:
Als je het gehele werk van Abrams bekijkt zul je best wat toffe dingen zien. Lost (onthoud daarbij dat hij daar alleen in het begin aan gewerkt heeft), Alias, Super 8. Prima spul
*edit* dit gezegd zijnde ben ik wel benieuwd wat JJ gaat aanvangen met deze franchise.
[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 23-04-2015 22:49 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Smaak is uiteraard subjectief, maar een bagger serie sleept geen tientallen grote prijzen in de wacht natuurlijk. Dat het later een stuk minder werd zal ik ook niet ontkennen, maar het begin was ijzersterk, en dat zegt natuurlijk wel heel veel. Een verhaal wat je in eerste instantie kleinschalig bedenkt voor het publiek moeten uitrekken werkt nooit goed. Een daarbij was JJ tijdens Alias ook met een hoop andere dingen bezig, het begin van Lost bijvoorbeeld.Kapoen schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:27:
[...]
't is natuurlijk subjectief, maar ik vind Alias helemaal geen visitekaartje van kwaliteit. Vanaf de tweede helft van het tweede seizoen sloeg het verhaal kant noch wal. Het eerste seizoen vond ik wel goed, zeker met de gastrol voor Quentin Tarantino. Ik had de indruk dat na het wegvallen van de hoofdantagonist (SD-6) in het tweede seizoen men niet goed meer wist wat aan te vangen met het verhaal.
*edit* dit gezegd zijnde ben ik wel benieuwd wat JJ gaat aanvangen met deze franchise.
Ik ben de modellen die op Celebration te zien waren nog eens goed aan het bestuderen geweest, (original prop blog heeft een leuke gallery trouwens) en de helm van de X-wing piloot heeft naar mijn mening wel heel veel weg van de helm van Wedge!
Is het Wedge, een afstammeling, een eerbetoon van de piloot aan Wedge, een eerbetoon van de modelmakers die als easteregg voor de fans bedoeld is en niets met het verhaal te maken heeft of zie ik ze gewoon vliegen?

Hoe dan ook ziet die helm er compleet anders uit dan de helm die Poe draagt:

Humankind… be both.
En nog een ingeving over de teaser (ja ik blijf er mee bezig
).
De mechanische hand die Luke (?) op R2 legt, die hebben we volgens mij al eens eerder en beter gezien! In een twitter reactie van J.J. over Force for change:

Dat ziet er uit als dezelfde hand
De mechanische hand die Luke (?) op R2 legt, die hebben we volgens mij al eens eerder en beter gezien! In een twitter reactie van J.J. over Force for change:

Dat ziet er uit als dezelfde hand
Humankind… be both.
LucasFilm heeft inmiddels ook de 4 afleveringen tellende "Bad Batch" arc van de Clone Wars online gezet. In deze arc maken we kennis met de Bad Batch, een (voor ons) nieuwe groep clones die genetisch aangepast zijn en er dus anders uit zien dan de standaard clones en ook hele andere skills hebben, denk aan een computer genie, een uitmuntende sniper, Hulk clone, Rambo etc. Deze groep vertrekt samen met Rex en Cody op een missie waar ze er achter komen dat Clone Trooper Echo nog in leven blijkt, waarna ze alles op alles zetten om hem te redden.
Het betreft net als met de Utapau arc afleveringen waarvan de stemmen compleet opgenomen zijn, maar de animatie nog niet gedaan is, we zien dus weer story reels, wat betekend dat we naar eenvoudige 3d modellen kijken die zonder veel bewegingen door het beeld bewegen als template voor de animators om het echte werk mee in elkaar te zetten.
Aflevering 1: The Bad Batch
Aflevering 2: A distant Echo
Aflevering 3: On the wings of Keeradaks
Aflevering 4: Unfinished business

Ook hebben ze het Untold Clone Wars Panel van Celebration online gezet, waarin we naast een hoop info en schetsen van Dave ook nog een aantal animatics te zien krijgen, deze met final en tijdelijke stemmen.
Het betreft net als met de Utapau arc afleveringen waarvan de stemmen compleet opgenomen zijn, maar de animatie nog niet gedaan is, we zien dus weer story reels, wat betekend dat we naar eenvoudige 3d modellen kijken die zonder veel bewegingen door het beeld bewegen als template voor de animators om het echte werk mee in elkaar te zetten.
Aflevering 1: The Bad Batch
Aflevering 2: A distant Echo
Aflevering 3: On the wings of Keeradaks
Aflevering 4: Unfinished business

Ook hebben ze het Untold Clone Wars Panel van Celebration online gezet, waarin we naast een hoop info en schetsen van Dave ook nog een aantal animatics te zien krijgen, deze met final en tijdelijke stemmen.
[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 30-04-2015 16:22 ]
Humankind… be both.
Hello what have we here...

Fin, Rey, BB-8, Chewie en Han op de cover van Vanity Fair

Fin, Rey, BB-8, Chewie en Han op de cover van Vanity Fair
Humankind… be both.
En jep, Josh Trank is dus inderdaad niet langer verbonden aan de tweede spin-off... Dat zat eraan te komen.Ram0n schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:44:
Wat betreft het panel rondom de stand-alones: erg opvallend dat Josh Trank zijn opwachting zou maken als regisseur van de tweede anthologyfilm en zich op het laatste moment ziek heeft gemeld. Natuurlijk goed mogelijk dat hij iets heeft, maar het zou ook een voorbode kunnen zijn van een change of plans...
http://www.hollywoodrepor...793048?utm_source=twitter
Adam Driver dus nu echt bevestigd als Kylo Ren. Ook zien we Lupita in Motion Capture.
Opzich een leuk filmpje om even te kijken
Adam Driver dus nu echt bevestigd als Kylo Ren. Ook zien we Lupita in Motion Capture.
Opzich een leuk filmpje om even te kijken
Shots uit het Vanity Fair filmpje:

Snowtroopers.

Adam Driver

Rey en Finn in de Falcon

Rey op haar speeder

Daisy en J.J.

Lupita aan het werk in Mo-Cap

Behind the scenes van de Vanity Fair cover
En hier foto's uit het artikel:

Dashing Resistance pilot Poe Dameron (Oscar Isaac) stands alongside his trusty X-wing fighter.

Galactic travelers, smugglers, and other assorted riffraff fill the main hall of pirate Maz Kanata’s castle.

A small galaxy’s worth of tracking dots affixed to Lupita Nyong’o’s face allowed artists at Industrial Light & Magic to transform her into the C.G.I. character Maz Kanata.

Next-generation bad guy Kylo Ren (Adam Driver) commands snowtroopers loyal to the evil First Order on the frozen plains of their secret base.

Actress Daisy Ridley for a scene in which her character, the young heroine Rey, pilots her speeder through a bustling marketplace on the planet Jakku.

Members of the brain trust behind The Force Awakens: composer John Williams, producer and Lucasfilm president Kathleen Kennedy, co-writer Lawrence Kasdan, and director and co-writer Abrams, photographed at Bad Robot, Abrams’s production company, in Santa Monica.
[Edit]
En inmiddels heeft Vanity Fair ook de Star Wars pagina's van het nummer online gezet

En met deze laatste afbeelding is ook eindelijk bevestigd dat Gwendoline Christie de Chrome Stormtrooper is en een personage genaamd Captain Phasma speelt

Snowtroopers.

Adam Driver

Rey en Finn in de Falcon

Rey op haar speeder

Daisy en J.J.

Lupita aan het werk in Mo-Cap

Behind the scenes van de Vanity Fair cover
En hier foto's uit het artikel:

Dashing Resistance pilot Poe Dameron (Oscar Isaac) stands alongside his trusty X-wing fighter.

Galactic travelers, smugglers, and other assorted riffraff fill the main hall of pirate Maz Kanata’s castle.

A small galaxy’s worth of tracking dots affixed to Lupita Nyong’o’s face allowed artists at Industrial Light & Magic to transform her into the C.G.I. character Maz Kanata.

Next-generation bad guy Kylo Ren (Adam Driver) commands snowtroopers loyal to the evil First Order on the frozen plains of their secret base.

Actress Daisy Ridley for a scene in which her character, the young heroine Rey, pilots her speeder through a bustling marketplace on the planet Jakku.

Members of the brain trust behind The Force Awakens: composer John Williams, producer and Lucasfilm president Kathleen Kennedy, co-writer Lawrence Kasdan, and director and co-writer Abrams, photographed at Bad Robot, Abrams’s production company, in Santa Monica.
[Edit]
En inmiddels heeft Vanity Fair ook de Star Wars pagina's van het nummer online gezet

En met deze laatste afbeelding is ook eindelijk bevestigd dat Gwendoline Christie de Chrome Stormtrooper is en een personage genaamd Captain Phasma speelt
[ Voor 52% gewijzigd door Spike_wolf op 04-05-2015 19:29 ]
Humankind… be both.
Oscar Isaac heeft in een interview het volgende gezegd:
Voor het gemak gaan we er natuurlijk wel vanuit dat hij de maan Yavin IV bedoeld, en niet de Gasreus Yavin of de niet bestaande planeet
Het mooie toeval waar Oscar het oer heeft is het feit dat de Yavin scene's opgenomen zijn in zijn geboorteland Guatemala, en zo zijn personage en hijzelf op min of meer dezelfde plek geboren zijn
Zijn achtergrond zal dus geen grote rol spelen "I think [he] is from that planet", maar toch een nieuw stukje informatie."What's actually very interesting is that Yavin ... at the end of the very first 'Star Wars' ... that last scene was shot in Guatemala and you know, I think that Poe Dameron is from that planet ... and that's a beautiful coincidence," he said.
Voor het gemak gaan we er natuurlijk wel vanuit dat hij de maan Yavin IV bedoeld, en niet de Gasreus Yavin of de niet bestaande planeet
Het mooie toeval waar Oscar het oer heeft is het feit dat de Yavin scene's opgenomen zijn in zijn geboorteland Guatemala, en zo zijn personage en hijzelf op min of meer dezelfde plek geboren zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 07-05-2015 16:29 ]
Humankind… be both.
Adam driver ziet er nu niet echt heel evil uit ofwel... zal me benieuwen
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Hoewel ze geen namen noemen heeft Variety van bronnen vernomen dat Diego Luna in een hoofdrol gecast is in de Star Wars Anthology film Rogue One.

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2015 20:08 ]
Humankind… be both.
Kijk zolang het kan, deze video zal wel snel verdwenen zijn 
Leaked footage van de set:
Geen spoilers, niets bijzonders, een stel Stormtroopers in een gang (ruimteschip?) waar een deur ontploft.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hyOUESbTCRk]
Leaked footage van de set:
Geen spoilers, niets bijzonders, een stel Stormtroopers in een gang (ruimteschip?) waar een deur ontploft.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hyOUESbTCRk]
Humankind… be both.
Het was ook niet zo bijzonder
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Gewoon 1 ontploffing en wat rennende witte mannetjes die ervan schrokken. Echt veel gemist heb je dus inderdaad niet.
Nothing gets deleted from the internet 
https://www.youtube.com/watch?v=kazlyXvEPQc
http://www.theforce.net/s..._Force_Awakens_164307.asp
https://www.youtube.com/watch?v=kazlyXvEPQc
http://www.theforce.net/s..._Force_Awakens_164307.asp
[ Voor 14% gewijzigd door D-Three op 20-05-2015 17:24 ]
In een nieuw interview op starwars.com is een nieuwe Annie Leibovitz foto vrijgegeven, deze keer is het een foto van Andy Serkis in zijn mo-cap gear. Naast de foto krijgen we ook de naam van zijn CG personage: Supreme Leader Snoke.

Humankind… be both.
Ik vind Andy Serkis z'n fantastische vent. In Age of Ultron ook gewoon eens als zichzelf i.p.v. Motion Capture.
Elke keer beloof ik mezelf om spoilers te vermijden.... maar toch kijk ik elke keer. Ik wil verrast worden in December. Ik wil Andy Serkis voor het eerst zien op het grote scherm i.p.v. gelekte foto's/trailers...
Helaas kan ik mezelf niet altijd tegen houden
Elke keer beloof ik mezelf om spoilers te vermijden.... maar toch kijk ik elke keer. Ik wil verrast worden in December. Ik wil Andy Serkis voor het eerst zien op het grote scherm i.p.v. gelekte foto's/trailers...
Helaas kan ik mezelf niet altijd tegen houden
Interesant nieuw stukje informatie. Ronny van thebeardedtrio.com kwam gisteren met een screenshot van de site van de Nederlandse Vereniging van Filmdistribiteurs, waarop te zien is dat The Force Awakens in Nederland niet op 18 maar op 16 december in premieren zou gaan.
Zou het een typefout zijn, of krijgen we de film daadwerkelijk een paar dagen eerder dan geplanned?
En volgens @RebellRadion op twitter zijn er nog een aantal Europese landen met afwijkende premiere data:
Zou het een typefout zijn, of krijgen we de film daadwerkelijk een paar dagen eerder dan geplanned?
En volgens @RebellRadion op twitter zijn er nog een aantal Europese landen met afwijkende premiere data:
@ RebellRadion op twitter:[/b]
Sweden also gets TFA on dec16. Germany, Denmark and Singapot on dec 17. Russia and Spain on 25th.

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 31-05-2015 21:44 ]
Humankind… be both.
Kan mij best inbeelden dat dat klopt. Terwijl we vroeger soms weken moesten wachten, is het al enkele jaren zo dat films soms zelfs een paar dagen vroeger bij ons te zien zijn.
De info van de NVF is doorgaans correct. Films komen hier bovendien altijd op donderdag uit en niet op vrijdag zoals in veel andere landen, met uitzonderingen voor kinderfilms en films met een groot bereik (zoals deze) die dan weer op woensdag verschijnen. Dit klopt dus wel
[ Voor 7% gewijzigd door Ram0n op 02-06-2015 10:43 ]
Ok.. hier ga ik dus NIET op klikken..

Of wel..
niet
wel
niet
wel
...

Of wel..
niet
wel
niet
wel
...
Verwijderd
Star wars comic speelt zich af tussen Films 4 en 5, of tussen 5 en 6. Dus qua informatie haal je er niet veel boeiends uit.
Nee maar toch.. Ik wil zoveel mogelijk verrast worden en vermijd zoveel mogelijk spoilers
Leuk dat ze die spoiler doodleuk in de headline zetten 
Maar issue 6 is nog niet boeiend, 1 frame waar ze haar naam noemt, meer niet.
Deze comic reeks speelt zich inderdaad tussen Hope en Empire af, en ik acht de kans heel klein dat dit een grote invloed heeft op het verhaal.
Ander puntje dat opdook:

Is dat een echte afbeelding van 3PO op Mexicaans merchandise, of neemt iemand ons in de zeik?

Maar issue 6 is nog niet boeiend, 1 frame waar ze haar naam noemt, meer niet.
Deze comic reeks speelt zich inderdaad tussen Hope en Empire af, en ik acht de kans heel klein dat dit een grote invloed heeft op het verhaal.
Ander puntje dat opdook:
Deze drinkbeker toont C-3PO met een rode arm. Als je goed kijkt lijkt het alsof iemand er met een rode stift op heeft zitten kalken, onderaan lijkt het wat uitgeveegd te zijn, maar deze tafel en stoelen tonen hetzelfde (al dan niet in spiegelbeeld).

Is dat een echte afbeelding van 3PO op Mexicaans merchandise, of neemt iemand ons in de zeik?
Humankind… be both.
Heeft er volgens mij mee te maken dat films in NL al op donderdag in première gaan, en in de VS pas op vrijdag. Sommige films krijgen dan nog een voorpremiere op woensdagavond, dat geldt dus blijkbaar voor SW ook.D-Three schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:19:
Kan mij best inbeelden dat dat klopt. Terwijl we vroeger soms weken moesten wachten, is het al enkele jaren zo dat films soms zelfs een paar dagen vroeger bij ons te zien zijn.
Laat maar komen!
Nomen nescio
Humankind… be both.
Niet waar: http://en.mediamass.net/p...topher-lee/deathhoax.htmlSpike_wolf schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:46:
Christopher Lee is afgelopen zondag op 93 jarige leeftijd overleden
klik
Ah dat scheelt weer, ik heb nog een korte zoektocht gedaan maar kwam alleen de grotere nieuws outlets in de UK en US tegen die het als waar bestempelden.
[Edit]
Hoewel een grotere zoektocht nog steeds grote newsoutlets geeft die het als waar bestempelen, die link van jou is een van weinig die het een hoax noemt.
[Edit]
Hoewel een grotere zoektocht nog steeds grote newsoutlets geeft die het als waar bestempelen, die link van jou is een van weinig die het een hoax noemt.
[ Voor 37% gewijzigd door Spike_wolf op 11-06-2015 13:59 ]
Humankind… be both.
Had net het NOS-journaal erop, die melde het overlijden ook. Zou een grote f*ckup zijn als dit toch fake blijkt te zijn...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
10 juni was er dus blijkbaar door management aangegeven dat het fout was.. echter komen er nu berichten (11 juni) dus misschien toch waar?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij is de hoax een hoax...
Edit:
Als ik zo op die site kijk, zie ik wel meer onzin staan:
http://en.mediamass.net/p...opher-lee/james-bond.html
http://en.mediamass.net/p...er-lee/gangnam-style.html
Edit:
[ Voor 74% gewijzigd door Bra-Jo op 11-06-2015 15:32 ]
Nomen nescio
De "about us" sectie van die site:Bra-Jo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:30:
Volgens mij is de hoax een hoax...
Edit:
Welke idioot hier tijd en energie in wil steken weet ik niet, maar als ik de headlines doorkijk snap ik ook de humor niet, dus dat zal wel aan mij liggen ofzoThe website “mediamass.net”
The website mediamass.net is the medium of our satire to expose with humour, exaggeration and ridicule the contemporary mass production and mass consumption that we observe
Also it will not only mock the producers (mainstream media, journalists) as it is common when questioning and criticizing mass media, but also the consumers as one cannot exist without the other. Sensationalism, lack of verification of information, ethics and standards issues are only symptoms of the actual social and economic order. This is particularly obvious when observing the role of social networking sites in spreading rumours.
Our ‘People’ section
Our website is very new (launched back at the end of October 2012) and still under construction. The ‘People’ section the only active one.
The concept is to select the most typical, representative and recurrent articles across Gossip magazines and to make them available for all the celebrities in our database.
The ‘People’ section is a humorous parody of Gossip magazines, all stories are obviously not true.
Thus thousands of celebrities, Bill Gates in USA, Zhang Ziyi in China, Ranbir Kapoor in India, etc. all have a dog called “Spinee” recovering from successful surgery.
We won’t change the world, but at least we'll laugh trying.
TL:DR:
Satirische site die "grappige" lulverhalen publiceert

Humankind… be both.
Entertainment Weekly heeft vandaag de eerste First Order Stormtrooper toys onthuld:
LEGO Buildable stormtrooper

Hasbro Black Series 6" Stormtrooper

Hotwheels

[edit]
Nog even terug komend op het overlijden van Sir Christopher Lee, dit zijn de reacties van George Lucas en Kathleen Kennedy:
LEGO Buildable stormtrooper

Hotwheels

[edit]
Nog even terug komend op het overlijden van Sir Christopher Lee, dit zijn de reacties van George Lucas en Kathleen Kennedy:
George:
"Christopher was a great British actor of the old school. A true link to cinema's past and a real gentleman. We will miss him."
Kathleen:
“Christopher brought a grace and gravitas to the many roles he's played over a rich and expansive career. His performance as Count Dooku in Episodes II and III remains a highlight of the Star Wars saga, and we have been so privileged and honored to count him among our family. Christopher was a gentle soul and deeply adored by fans, and we will miss him dearly.”
[ Voor 45% gewijzigd door Spike_wolf op 11-06-2015 22:04 ]
Humankind… be both.
Er zijn foto's opgedoken die genomen lijken te zijn tijdens een costume fitting van Carrie Fisher.
Een aantal maanden geleden dook er een schets op van iemand die het/een costuum van Leia gezien zou hebben:

En vandaag kwamen deze foto's naar buiten:

Deze outfit heeft heel erg veel weg van de outfit van de rebellen dragen in A New Hope.

Of dit daadwerkelijk de/een outfit is die Leia draagt, of dat het een vroeg concept is dat later nog aangepast of geschrapt is, blijft de vraag, maar het lijkt op zijn minst overwogen te zijn.
Een aantal maanden geleden dook er een schets op van iemand die het/een costuum van Leia gezien zou hebben:

En vandaag kwamen deze foto's naar buiten:

Deze outfit heeft heel erg veel weg van de outfit van de rebellen dragen in A New Hope.

Of dit daadwerkelijk de/een outfit is die Leia draagt, of dat het een vroeg concept is dat later nog aangepast of geschrapt is, blijft de vraag, maar het lijkt op zijn minst overwogen te zijn.
Humankind… be both.
En inmiddels hebben we ook een afbeelding van Luke!

Geen spoilers, we hebben Mark's baard al gezien, hoewel ze heb wat geverfd lijken te hebben, en dat er geen huid meer op zijn metalen hand zit hebben we in de tweede teaser gezien
[Edit]
En met wat aangepaste kleuren:

Zijn outfit lijkt aardig op die van Obi Wan, een donker ondershirt, met een lichtere stof er overheen met een donker bruine cloak.
Het is moeilijk te zien of er nog een donkere laag tussen de lichte en de cloak zit, of dat die cloak aardig dicht zit.

Geen spoilers, we hebben Mark's baard al gezien, hoewel ze heb wat geverfd lijken te hebben, en dat er geen huid meer op zijn metalen hand zit hebben we in de tweede teaser gezien
[Edit]
En met wat aangepaste kleuren:

Zijn outfit lijkt aardig op die van Obi Wan, een donker ondershirt, met een lichtere stof er overheen met een donker bruine cloak.
Het is moeilijk te zien of er nog een donkere laag tussen de lichte en de cloak zit, of dat die cloak aardig dicht zit.
[ Voor 37% gewijzigd door Spike_wolf op 19-06-2015 14:14 ]
Humankind… be both.
En nog meer character leaks!
Starwars7news komt met de volgende foto's en info:

Greg Grunberg speelt een Resistance piloot.
Hij zou voor 3 films getekend hebben en 7 weken in Londen gefilmd hebben.

En wie hebben we hier? Een iets oudere Nien Nunb, of een andere Sullustan?

En dit kan haast niet anders dan Ackbar zijn!
Let wel, zolang er nog geen officiële bevestigingen zijn, kunnen dit net zo goed erg nette Photoshops zijn
[edit]
En het gaat lekker, nog twee gelekte foto's.
De eerste is niet veel bijzonders, we zien niet meer dan we al op de cover van Vanity Fair gezien hebben, Han, Rey en Finn in de Falcon:

De tweede toont ons echter Domhnall Gleeson's personage, deze gaat dus in een spoiler:
Starwars7news komt met de volgende foto's en info:

Greg Grunberg speelt een Resistance piloot.
Hij zou voor 3 films getekend hebben en 7 weken in Londen gefilmd hebben.

En wie hebben we hier? Een iets oudere Nien Nunb, of een andere Sullustan?

En dit kan haast niet anders dan Ackbar zijn!
Let wel, zolang er nog geen officiële bevestigingen zijn, kunnen dit net zo goed erg nette Photoshops zijn
[edit]
En het gaat lekker, nog twee gelekte foto's.
De eerste is niet veel bijzonders, we zien niet meer dan we al op de cover van Vanity Fair gezien hebben, Han, Rey en Finn in de Falcon:

De tweede toont ons echter Domhnall Gleeson's personage, deze gaat dus in een spoiler:
spoiler:
[ Voor 54% gewijzigd door Spike_wolf op 19-06-2015 22:26 ]
Humankind… be both.
Greg Grunberg heeft inmiddels op verschillende plekken bevestigd dat hij inderdaad een kleine rol heeft in de film, in dit radiointerview hebben ze het heel even over The Force Awakens, waar hij uiteraard niets over mag zeggen, maar hij zegt over zijn aandeel in de film wel "they leaked a photo the other day", wat dus betekend dat die drie foto's dus daadwerkelijk promotiemateriaal zijn en hij dus een X-Wing piloot speelt
Humankind… be both.
En er is weer een product verschenen met The Force Awakens beeldmateriaal erop.

Op dit basket zien we ondermeer dezelfde afbeelding van R2 en 3PO die we een tijdje terug zagen waarop de arm van 3PO rood leek, hoewel het op die beker leek alsof er met een stift overheen getekend was laten ook deze afbeeldingen zien dat de arm van 3PO blijkbaar vervangen of overgespoten is... hem kennende is hij hem ergens kwijt geraakt
Ook zien we hier een stel stoere poses van Rey, Poe, Fin en Chewie, en Stormtroopers en een Flame trooper. Ook is de cape van Captain Phasma beter te zien, die is een stuk groter dan hij in de trailer leek

Op dit basket zien we ondermeer dezelfde afbeelding van R2 en 3PO die we een tijdje terug zagen waarop de arm van 3PO rood leek, hoewel het op die beker leek alsof er met een stift overheen getekend was laten ook deze afbeeldingen zien dat de arm van 3PO blijkbaar vervangen of overgespoten is... hem kennende is hij hem ergens kwijt geraakt
Ook zien we hier een stel stoere poses van Rey, Poe, Fin en Chewie, en Stormtroopers en een Flame trooper. Ook is de cape van Captain Phasma beter te zien, die is een stuk groter dan hij in de trailer leek
Humankind… be both.
Dankje Spike_Wolf. Helemaal top dat je sommige dingen in Spoiler zet. Ik probeer zoveel mogelijk te vermijden. Maar eens in de zoveel tijd scroll ik even door dit topic heen. Hoe luk eruit ging zien was vrij duidelijk. Als je ziet hoe die overal verscheen met lang haar en een baardje. Dat van Domhnall in een spoiler is dus top.
Het wordt wel tijd voor een trailer trouwens !!
Ik zag dat er uit deze serie ook een Han en Luke is in trooper outfit. Ik dacht dat de titel niet helemaal in overeenstemming was met het plaatje, totdat het kwartje viel bij "Stormtrooper Disguise".Spike_wolf schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:44:
[afbeelding]
Wel mooi dat het meest recente nieuws in dit topic over plaatjes op merchandise gaat. Doet Disney goed
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
:WDubrillion schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 07:38:
Dankje Spike_Wolf. Helemaal top dat je sommige dingen in Spoiler zet. Ik probeer zoveel mogelijk te vermijden. Maar eens in de zoveel tijd scroll ik even door dit topic heen. Hoe luk eruit ging zien was vrij duidelijk. Als je ziet hoe die overal verscheen met lang haar en een baardje. Dat van Domhnall in een spoiler is dus top.
Ik heb zelf ook een bloedhekel aan spoilers, alleen bij Star Wars zit dat net even wat anders
Humankind… be both.
Op
StarWars.com is zojuist bekend gemaakt dat Christopher Miller en Phil Lord, de twee die ook achter het helm van de LEGO film stonden, de tweede Anthologie film zullen regiseren.
De Anthologie film zal over een jonge Han Solo gaan en gescreven worden door Lawrence Kasdan, (co-) schrijver van onder meer The Empire Strikes Back, Return of the Jedi, The Force Awakens en Raiders of the Lost Arc, en zijn zoon Jon.
De film staat geplaned voor een release op 25 mei 2018.
Ik ben heel benieuwd wat ze in elkaar gaan draaien en aan wie ze die rol gaan toevertrouwen.
De Anthologie film zal over een jonge Han Solo gaan en gescreven worden door Lawrence Kasdan, (co-) schrijver van onder meer The Empire Strikes Back, Return of the Jedi, The Force Awakens en Raiders of the Lost Arc, en zijn zoon Jon.
De film staat geplaned voor een release op 25 mei 2018.
Deze sta ik vooralsnog een klein beetje sceptisch tegenover. Je kunt een aantal hele toffe films maken over een jonge Han Solo... Maar dan moet je wel een steengoede en overtuigende acteur in die rol zien te steken, dat is niet een rol die zomaar voor iedereen is weg gelegd. En dan doel ik niet zozeer op het uiterlijk van Han/Harrison. Han heeft een hele specifieke manier van doen, niet iedereen kan deze rol overtuigend neer zetten. Maar als ze er de juiste acteur voor kunnen vinden kan dit een heel tof avontuur worden!StarWars.com
CHRISTOPHER MILLER AND PHIL LORD TO HELM HAN SOLO ANTHOLOGY FILM
THE DUO BEHIND THE LEGO MOVIE WILL DIRECT AN EARLY TALE OF THE SMUGGLER-TURNED-HERO, WITH A SCREENPLAY BY LAWRENCE AND JON KASDAN.
The next adventure in the Anthology series of Star Wars films will be directed by Christopher Miller and Phil Lord, whose credits include the critically acclaimed The LEGO Movie and Cloudy with a Chance of Meatballs, as well as 21 Jump Street and 22 Jump Street. Among the most sought-after filmmakers working today, the two have proven a formidable duo on the multiple films they’ve collaborated on and are looking forward to applying their unique creative chemistry to the Star Wars universe.
“This is the first film we’ve worked on that seems like a good idea to begin with. We promise to take risks, to give the audience a fresh experience, and we pledge ourselves to be faithful stewards of these characters who mean so much to us. This is a dream come true for us. And not the kind of dream where you’re late for work and all your clothes are made of pudding, but the kind of dream where you get to make a film with some of the greatest characters ever, in a film franchise you’ve loved since before you can remember having dreams at all.”
The screenplay is written by Lawrence Kasdan and Jon Kasdan. The story focuses on how young Han Solo became the smuggler, thief, and scoundrel whom Luke Skywalker and Obi-Wan Kenobi first encountered in the cantina at Mos Eisley.
Lawrence Kasdan, the writer and director known for Raiders of the Lost Ark, The Big Chill, and Grand Canyon, is familiar to Star Wars fans for having co-written the screenplays for The Empire Strikes Back, Return of the Jedi, and The Force Awakens. His son Jon Kasdan wrote and directed The First Time, which premiered at the Sundance Film Festival, and In the Land of Women, as well as writing for the television series Freaks and Geeks and Dawson’s Creek.
“We’re so excited to be working with Chris and Phil, who will bring a fresh new dimension to the Star Wars universe,” said the Kasdans. “They’re two of the smartest, funniest and most original filmmakers around, and the ideal choice to tell the story of Han Solo, one of the coolest characters in the galaxy.”
Kathleen Kennedy, who will be producing, says she can’t wait to discover what’s in store from these two extraordinary teams of directors and writers.
“It’s not just any filmmaker who can tell the story of such a beloved icon like Han Solo, and I’m excited to say we’ve found the perfect team to handle the task. Larry and Jon know all there is to know about the character, and Chris and Phil will bring their wit, style, energy and heart to tell Han’s story.”
Slated for a May 25, 2018 release, the film will be executive produced by Lawrence Kasdan and Jason McGatlin and co-produced by Will Allegra.
StarWars.com. All Star Wars, all the time.
Ik ben heel benieuwd wat ze in elkaar gaan draaien en aan wie ze die rol gaan toevertrouwen.
[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 07-07-2015 22:50 ]
Humankind… be both.
Ben ik de enige die meteen aan Chris Pratt denkt als acteur? Vind het concept wel cool, en dan verwacht je natuurlijk ook Lando te zien en hoe Han de milinium falcon wint van Lando!Spike_wolf schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:20:
[...]
Deze sta ik vooralsnog een klein beetje sceptisch tegenover. Je kunt een aantal hele toffe films maken over een jonge Han Solo... Maar dan moet je wel een steengoede en overtuigende acteur in die rol zien te steken, dat is niet een rol die zomaar voor iedereen is weg gelegd. En dan doel ik niet zozeer op het uiterlijk van Han/Harrison. Han heeft een hele specifieke manier van doen, niet iedereen kan deze rol overtuigend neer zetten. Maar als ze er de juiste acteur voor kunnen vinden kan dit een heel tof avontuur worden!
Je bent zeker niet de enige. Maar Pratt is inmiddels al ouder dan Ford was tijdens de opnames van A New Hope, en het doel hier is om een film neer te zetten die zich (ver) voor A New Hope afspeelt. Zou Pratt over 3 jaar overtuigend genoeg zijn als een jonge Han? Ik weet het niet.Grompie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:36:
[...]
Ben ik de enige die meteen aan Chris Pratt denkt als acteur? Vind het concept wel cool, en dan verwacht je natuurlijk ook Lando te zien en hoe Han de milinium falcon wint van Lando!
Ik denk ook dat ze eerder naar een minder bekende acteur zullen grijpen, een die wat jonger is en die ze makkelijker voor potentiële andere projecten kunnen gebruiken.
Humankind… be both.
Er is zojuist ook een foto op het net verschenen die genomen zou zijn tijdens het opzetten van het San Diego Comic Con Star Wars Panel in Hall H wat geplaned staat voor aanstaande vrijdag.
Is dit waar? We zullen het aanstaande vrijdag weten. Als die nieuwe titel klopt ben ik in ieder geval heel erg blij
spoiler: titels
De titels die op het scherm verschijnen zijn opvolgend
Star Wars The Force Awakens
Star Wars Rogue One Anthology
Star Wars Episode VIII
Star Wars Kenobi: The Balance of the Force
Star Wars Episode IX
Star Wars: Fett Solo Anthology

De Fett film waar we al tijden geruchten over horen zou dus dezelfde zijn als de net aangekondigde Han Solo film.
Wat opvalt bij de Kenobi titel, is dat daar het woord "Anthology" ontbreekt, wat bij Rogue One en Fett/Solo wel te zien is.
Fett/Solo is natuurlijk een place holder titel, net als Episodes VIII en IX
Star Wars Episode VIII
Star Wars Episode IX

De Fett film waar we al tijden geruchten over horen zou dus dezelfde zijn als de net aangekondigde Han Solo film.
Wat opvalt bij de Kenobi titel, is dat daar het woord "Anthology" ontbreekt, wat bij Rogue One en Fett/Solo wel te zien is.
Is dit waar? We zullen het aanstaande vrijdag weten. Als die nieuwe titel klopt ben ik in ieder geval heel erg blij
Humankind… be both.
Op Reddit vermoeden ze dat het fake isSpike_wolf schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:02:
Er is zojuist ook een foto op het net verschenen die genomen zou zijn tijdens het opzetten van het San Diego Comic Con Star Wars Panel in Hall H wat geplaned staat voor aanstaande vrijdag.
spoiler: titelsDe titels die op het scherm verschijnen zijn opvolgend
Star Wars Episode VIII
Star Wars Episode IX
[afbeelding]

spoiler:
Oh wow mocht het waar zijn, Kenobi zou niet eens zo'n gek idee zijn voor een standalone verhaal. Ewan McGregor weer? 
Een Han Solo anthology, ik weet het niet, heeft denk ik een grotere kans op falen dan slagen. Han Solo is niet zo makkelijk te vervangen tenzij de nieuwe acteur echt overtuigend is. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.
Ik denk dat ze de 3e bijfilm misschien beter moeten baseren op iets uit de nieuwe trilogy ofzo
De kans is aanwezig, we gaan het morgen zien
Freshnezz schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:05:
spoiler:Oh wow mocht het waar zijn, Kenobi zou niet eens zo'n gek idee zijn voor een standalone verhaal. Ewan McGregor weer?
spoiler:
Ewan grijpt al tijden elke microfoon die hij kan om te zeggen dat hij terugkeren naar Obi Wan best ziet zitten, dus aan hem zal het niet liggen 
Op StarWars.com hebben ze inmiddels ook de beschrijvingen en cover art vrij gegeven voor 10 Journey to the Force Awakens publicaties.
Star Wars: Aftermath (Del Rey), written by Chuck Wendig
Star Wars: Lost Stars (Disney-Lucasfilm Press), Young Adult novel written by Claudia Gray
Star Wars: The Weapon of a Jedi — A Luke Skywalker Adventure (Disney-Lucasfilm Press), written by Jason Fry
Star Wars: Moving Target — A Princess Leia Adventure (Disney-Lucasfilm Press), written by Cecil Castellucci and Jason Fry
Star Wars: Smuggler’s Run — A Han Solo & Chewbacca Adventure (Disney-Lucasfilm Press), written by Greg Rucka
Star Wars: Shattered Empire (5-issue Marvel comic book series), written by Greg Rucka and illustrated by Marco Checchetto
Star Wars: Ships of the Galaxy (Studio Fun)
Star Wars: Droid Factory (Studio Fun)
Star Wars: Look and Find (Phoenix International Publication, Inc.)
Star Wars: Absolutely Everything You Need to Know (DK Publishing), written by Cole Horton
Deze boeken en comics zien over over het algemeen best goed uit
spoiler:
de Rebel Aliance na de Battle of Endor over gegaan is in The New Republic. Een term die heel bekend is uit de EU, maar die we in Canon nog niet gehoord hebben. In the Force Awakens lijkt te strijd te gaan tussen de First order en de Resistance. Ik ben benieuwd hoe deze drie uiteindelijk in elkaar gaan passen.
[ Voor 57% gewijzigd door Spike_wolf op 09-07-2015 10:47 . Reden: Link fixed ]
Humankind… be both.
Je linkt naar een oud artikel
de coverart staat hier: http://www.starwars.com/n...-force-awakens-sneak-peek
Wat ik wel jammer vind is dat het zich allemaal nog in de oude saga afspeelt. We hebben 30 jaar tussen de films en we zien vooral dingen die zich tussen de oude saga afspelen. Zelfde met de spin-off films zoals die aangekondigt zijn eigenlijk. Ik had graag ook die 30 jaar gevuld gezien en niet een rehash van de EU waarop ze hard kunnen cashen.
Wat ik wel jammer vind is dat het zich allemaal nog in de oude saga afspeelt. We hebben 30 jaar tussen de films en we zien vooral dingen die zich tussen de oude saga afspelen. Zelfde met de spin-off films zoals die aangekondigt zijn eigenlijk. Ik had graag ook die 30 jaar gevuld gezien en niet een rehash van de EU waarop ze hard kunnen cashen.
Waarschijnlijk komt er een hele stroom content dat zich na episode 6 afspeelt als The Force Awakens in de bioscopen is geweestMegajr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:58:
Je linkt naar een oud artikelde coverart staat hier: http://www.starwars.com/n...-force-awakens-sneak-peek
Maar dat verklaart nog niet waarom de spin-off's zich ook grotendeels tijdens of voor de originele films afspelen. Ik snap dat ze nog niet te veel van het nieuwe verhaal willen weggeven maar dit voelt voor mij best goedkoop aan.Fierry schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:17:
[...]
Waarschijnlijk komt er een hele stroom content dat zich na episode 6 afspeelt als The Force Awakens in de bioscopen is geweest
Aangekondigd is hier het sleutelwoordMegajr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:40:
[...]
Maar dat verklaart nog niet waarom de spin-off's zich ook grotendeels tijdens of voor de originele films afspelen. Ik snap dat ze nog niet te veel van het nieuwe verhaal willen weggeven maar dit voelt voor mij best goedkoop aan.
Maar we 'kennen' nu al een aantal karakters en weten omgeveer wie de slechteriken zijn in de nieuwe film. Dan kan je toch aankondigen dat je een spin-off doet over de dame in de chromen stormtrooper of over een gevaarlijke missie na dat de emperor weg is of we volgen een team dat jaagt op de basis van the first order of noem het maar op. Er is verschrikkelijk veel mogelijk in 30 jaar tijd, de films komen pas na The Force Awakens uit dus tot die tijd hoef je er niet gigantisch veel over los te laten.Fierry schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:27:
[...]
Aangekondigd is hier het sleutelwoord. Ze kunnen wel een spinoff aankondigen maar het zou ons qua nieuwe karakters en gebeurtenissen nog niets zeggen. Alle tot nu toe aangekondigde spinoffs spelen zich af ten tijde van de originele films, juist omdat we met de materie bekend zijn.
Snap ik dat ze het allemaal in hetzelfde tijdspan doen? Ja natuurlijk, props hergebruiken en inspelen op nostalgie/eerdere kaskrakers doet het altijd goed. En ze nemen er vrij weinig risico mee want fans willen toch meer van 4-6. Ze doen overigens wel dingen tussen 6&7 zie ik net. Star Wars: Aftermath speelt zich dan af. Dat is alleen een boek en geen film.
Maar we weten nog niet precies waar het verhaal van The Force Awakens over gaat en Lucasfilm zal dat tot op de dag van release geheim willen houden.Megajr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:06:
[...]
Maar we 'kennen' nu al een aantal karakters en weten omgeveer wie de slechteriken zijn in de nieuwe film. Dan kan je toch aankondigen dat je een spin-off doet over de dame in de chromen stormtrooper of over een gevaarlijke missie na dat de emperor weg is of we volgen een team dat jaagt op de basis van the first order of noem het maar op. Er is verschrikkelijk veel mogelijk in 30 jaar tijd, de films komen pas na The Force Awakens uit dus tot die tijd hoef je er niet gigantisch veel over los te laten.
Snap ik dat ze het allemaal in hetzelfde tijdspan doen? Ja natuurlijk, props hergebruiken en inspelen op nostalgie/eerdere kaskrakers doet het altijd goed. En ze nemen er vrij weinig risico mee want fans willen toch meer van 4-6. Ze doen overigens wel dingen tussen 6&7 zie ik net. Star Wars: Aftermath speelt zich dan af. Dat is alleen een boek en geen film.
Star Wars Aftermath is inderdaad het startschot qua boeken en Shattered Empire voor comics. Op den duur zal ook wel Star Wars Rebels vervangen worden door een serie die zich afspeelt na episode 6. Er komt meer dan genoeg aan
We zullen het wel zien denk ik wat ze nog meer gaan aankondigen. Al ben ik wel blij dat er veel materiaal aan komt al zie ik door de bomen het bos al bijna niet meer met wat er allemaal aan komt nu. Tot The Force Awakens zijn ze van plan om iets van 20 boeken/stripboeken uit te geven? Al is het ergens ook wel ideaal, ik was bij de EU eigenlijk te laat om nog in te stappen met de hoeveelheid materiaal die er daarvan was. Dat heb ik nu nog niet dus zou ik een leuke collectie met de nieuwe EU aan kunnen leggenFierry schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:21:
[...]
Maar we weten nog niet precies waar het verhaal van The Force Awakens over gaat en Lucasfilm zal dat tot op de dag van release geheim willen houden.
Star Wars Aftermath is inderdaad het startschot qua boeken en Shattered Empire voor comics. Op den duur zal ook wel Star Wars Rebels vervangen worden door een serie die zich afspeelt na episode 6. Er komt meer dan genoeg aan
Ik ben ook nooit aan de oude EU begonnen, gewoon teveel materiaal van gevarieerde kwaliteit dat regelmatig zichzelf tegensprak. http://starwars.wikia.com/wiki/Timeline_of_canon_media#js bevat een timeline van alles wat eraan komt . Je kunt categorieën eruit filteren die je niet aansprekenMegajr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:36:
[...]
We zullen het wel zien denk ik wat ze nog meer gaan aankondigen. Al ben ik wel blij dat er veel materiaal aan komt al zie ik door de bomen het bos al bijna niet meer met wat er allemaal aan komt nu. Tot The Force Awakens zijn ze van plan om iets van 20 boeken/stripboeken uit te geven? Al is het ergens ook wel ideaal, ik was bij de EU eigenlijk te laat om nog in te stappen met de hoeveelheid materiaal die er daarvan was. Dat heb ik nu nog niet dus zou ik een leuke collectie met de nieuwe EU aan kunnen leggen
Overzicht ziet er goed uit! Dat was ook gedeeltelijk mijn probleem er mee. Er was zo veel en wisselende kwaliteit. Je wilt dan niet lukraak dingen kopen maar je wilt ook niet dingen missen.Fierry schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:03:
[...]
Ik ben ook nooit aan de oude EU begonnen, gewoon teveel materiaal van gevarieerde kwaliteit dat regelmatig zichzelf tegensprak. http://starwars.wikia.com/wiki/Timeline_of_canon_media#js bevat een timeline van alles wat eraan komt . Je kunt categorieën eruit filteren die je niet aanspreken
Op comic con zou ook bevestig zijn dat Colin Trevorrow episode 9 zou gaan regisseren. Voor wie hem niet kent zijn laatste werk is Jurassic World
.
Geen video streams.
Maar op StarWars.com is nu een live blog aan de gang van het publishing panel.
En op Twitter is ook het een en ander te volgen.
Voor de Hasbro en Star Wars panels zullen ze ook wel een Live Blog bijhouden.
Maar op StarWars.com is nu een live blog aan de gang van het publishing panel.
En op Twitter is ook het een en ander te volgen.
Voor de Hasbro en Star Wars panels zullen ze ook wel een Live Blog bijhouden.
Humankind… be both.
Ik ben benieuwd. Al met al geen 'nieuwe' dingen nog maar wel genoeg leuksCebulski says Marvel has one more Star Wars reveal — which will happen tomorrow at 2:45 p.m. at the Cup O’ Joe panel!
Het Hasbro panel is ondertussen bezig waar ze een stel nieuwe Hasbro Black Series Action Figures aangekondigd hebben, waaronder 6" versies van Kanan, Jago Fett, Darth Revan en Sabine Wren.
En daarna laten ze een 6" TIE pilot zien, en trekken ze een TIE fighter op dezelfde schaal (26"!!) tevoorschijn!

Dat ding is huge
En daarna laten ze een 6" TIE pilot zien, en trekken ze een TIE fighter op dezelfde schaal (26"!!) tevoorschijn!

Dat ding is huge
Humankind… be both.
De rode strepen die we in de teaser op de helm van de TIE piloot zagen waarvan niet helemaal duidelijk was of ze reflectie waren of op de helm geschilderde strepen zijn aan de 6' Action figure te zien inderdaad op de helm geschilderd:

Humankind… be both.
Wat gaaf! Waar volg je dit nieuws momenteel? Sorry kom net pas binnen en zie dit topic weer actief worden. Zie niks meer op het liveblog van starwars.com en weet niet welke hashtag ik op twitter moet volgen..
De Star Wars.com liveblog heeft het in de zijbalk staan. Maar niet de coole foto's die hier voorbij komen.
De Black Serie schijnt ook een nieuwe verpakking te krijgen? Heb je die toevallig ook in beeld?
De Black Serie schijnt ook een nieuwe verpakking te krijgen? Heb je die toevallig ook in beeld?
Uiteraard, moment.Megajr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:48:
De Star Wars.com liveblog heeft het in de zijbalk staan. Maar niet de coole foto's die hier voorbij komen.
[edit]

Elke verpakking heeft handgetekend artwork voor het betreffende personage.
Op de Comic Con site staat het complete schema, als je daar searched naar Star Wars krijg je alle events te zien die ermee te maken hebben, maar niet alles heeft een StarWars.com live blog.
[edit2]
Voor de compleetheid hier ook maar even, de digitale sculpts voor Ahsoka, Kanan, Luke en Jango Black Series 6":

Jango en Sabine krijgen twee verwisselbare "hoofden". Hun hoofd, en de Helm.
[ Voor 86% gewijzigd door Spike_wolf op 10-07-2015 22:05 ]
Humankind… be both.
Heel vet! Zijn er ook beelden van Darth Revan? Vind het toch bijzonder dat ze daar een action figure van maken, aangezien iedereen een beetje zijn eigen interpretatie heeft afhankelijk van hun character in KotOR. Nu is er natuurlijk wel een canon versie (ook getoond in SW:TOR), maar toch een beetje gek. Tenzij je zijn masker niet af kunt doen natuurlijk, dan blijft het een mysterieus verhuld personage (die veel kenmerken heeft van Kylo Ren).
Het Collectables Panel is bezig, met Live Blog op de site:
http://www.starwars.com/n...llectibles-panel-liveblog
http://www.starwars.com/n...llectibles-panel-liveblog
Humankind… be both.
Daar zijn geen beelden van, alleen deze:WickedWizard schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:05:
Heel vet! Zijn er ook beelden van Darth Revan? Vind het toch bijzonder dat ze daar een action figure van maken, aangezien iedereen een beetje zijn eigen interpretatie heeft afhankelijk van hun character in KotOR. Nu is er natuurlijk wel een canon versie (ook getoond in SW:TOR), maar toch een beetje gek. Tenzij je zijn masker niet af kunt doen natuurlijk, dan blijft het een mysterieus verhuld personage (die veel kenmerken heeft van Kylo Ren).

Revan en Sabine hebben ze nog geen werk aan verricht omdat die Fan Choices waren die doormiddel van een publieke poll gekozen zijn. Revan won met 40% en zou de enige zijn, maar omdat Sabine ook heel hard liep tot 28% (eerstvolgende was 10%) vertelden ze net dat ze Sabine ook gaan doen

Ik ga er van uit dat de helm niet af/gewisseld kan worden en het lichaam vaag genoeg is om zowel vrouwelijk als mannelijk te kunnen zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 10-07-2015 22:14 ]
Humankind… be both.
Ah, nu ook foto's van de prototypes die nu te zien zijn in de Hasbro booth:

Het Ahsoka prototype was ook al op Celebration te zien, maar toen had ze nog geen kleur
Hasbro Force Awakens Display FTW!

Het Ahsoka prototype was ook al op Celebration te zien, maar toen had ze nog geen kleur
Hasbro Force Awakens Display FTW!

[ Voor 27% gewijzigd door Spike_wolf op 11-07-2015 08:47 ]
Humankind… be both.
Hype level 100%
Al die sneren naar George Lucas en zijn digitale gepruts, geweldig.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Okay, LucasFilm Panel in Hall H..... hang on to your buts!
Deze post bevat nieuwe informatie, wil je helemaal niet gespoiled worden dan kun je deze post beter overslaan, uiteraard laat LucasFilm niets bijzonders los, maar we kregen bijvoorbeeld wel de naam van het personage van Domhnall Gleeson te horen. Wil je dat soort info niet weten, weg wezen. Wil je het wel weten: read on!
Volgens JJ hebben ze inmiddels een cut van de film, maar moet er nog een hoop aan editing gedaan worden.

JJ had het over de praktische effects, dat ze honderden creatures gemaakt hebben, en vervolgens kwam deze het podium op lopen, kennen we hem nog?!
Hij heeft nu ook een naam: Bobbajo. Hij wordt door 5 mensen bediend.

Er is een behind the scenes video getoond, waarin ondermeer Simon Pegg te zien is, hij speelt een creature.

En dan hier het eerste shot en de naam van Gleesons personage: General Hux.

Toen Gleeson gevraagd werd of zijn personage ronduit evil is antwoordde hij: "He's British, so yeah."
Hux heeft de leiding over de troepen op de First Order basis genaamd Starkiller Base.
Starkiller was de oorspronkelijke achternaam van Luke, en werd later gebruikt als de naam voor het personage in de Force Awakens games. Nu is de naam dus ook in Canon te vinden
Wat de kans op het zien van dat personage min of meer 0,0 maakt.
Goed om te zien dat de troopers nog steeds Pauldrons dragen om rangen aan te geven. Zouden ze nog steeds van Motorcross borstplaten gemaakt zijn?

En ook de Big Three waren er! Deze keer was Ford er ook bij

Over 30 jaar later terug keren naar Star Wars zei Ford:
"It should have felt ridiculous. I will tell you it felt great."
Hij zei dat hij trots en dankbaar was om weer terug te zijn.
Volgens Kathleen Kennedy beginnen ze over drie weken met de opnames van Rogue One.
Na het panel vroeg JJ iedereen in de zaal om met ze mee te lopen naar een andere locatie waar een The Force Awakens concert plaatsvond aan het water. Met een vooraf opgenomen boodschap van John Williams, en vuurwerk als afsluiter

De videobeelden de ze tijdens het panel lieten zijn zijn deze, zoals WickedWizard hierboven al deelde:
In deze video zen we ondermeer ook de maskers van Ackbar en Nien Nunb voorbij komen, de foto's die eerder tevoorschijn kwamen lijken dus te kloppen
Ook zien we heel kort Carrie Fisher met JJ praten, ze draagt daar iets dat heel er veel lijkt op de outfit die we ook eerder voorbij zagen komen:

Deze post bevat nieuwe informatie, wil je helemaal niet gespoiled worden dan kun je deze post beter overslaan, uiteraard laat LucasFilm niets bijzonders los, maar we kregen bijvoorbeeld wel de naam van het personage van Domhnall Gleeson te horen. Wil je dat soort info niet weten, weg wezen. Wil je het wel weten: read on!
Volgens JJ hebben ze inmiddels een cut van de film, maar moet er nog een hoop aan editing gedaan worden.

JJ had het over de praktische effects, dat ze honderden creatures gemaakt hebben, en vervolgens kwam deze het podium op lopen, kennen we hem nog?!
Hij heeft nu ook een naam: Bobbajo. Hij wordt door 5 mensen bediend.

Er is een behind the scenes video getoond, waarin ondermeer Simon Pegg te zien is, hij speelt een creature.

En dan hier het eerste shot en de naam van Gleesons personage: General Hux.

Toen Gleeson gevraagd werd of zijn personage ronduit evil is antwoordde hij: "He's British, so yeah."
Hux heeft de leiding over de troepen op de First Order basis genaamd Starkiller Base.
Starkiller was de oorspronkelijke achternaam van Luke, en werd later gebruikt als de naam voor het personage in de Force Awakens games. Nu is de naam dus ook in Canon te vinden
Wat de kans op het zien van dat personage min of meer 0,0 maakt.
Goed om te zien dat de troopers nog steeds Pauldrons dragen om rangen aan te geven. Zouden ze nog steeds van Motorcross borstplaten gemaakt zijn?

En ook de Big Three waren er! Deze keer was Ford er ook bij

Over 30 jaar later terug keren naar Star Wars zei Ford:
"It should have felt ridiculous. I will tell you it felt great."
Hij zei dat hij trots en dankbaar was om weer terug te zijn.
Volgens Kathleen Kennedy beginnen ze over drie weken met de opnames van Rogue One.
Na het panel vroeg JJ iedereen in de zaal om met ze mee te lopen naar een andere locatie waar een The Force Awakens concert plaatsvond aan het water. Met een vooraf opgenomen boodschap van John Williams, en vuurwerk als afsluiter

De videobeelden de ze tijdens het panel lieten zijn zijn deze, zoals WickedWizard hierboven al deelde:
In deze video zen we ondermeer ook de maskers van Ackbar en Nien Nunb voorbij komen, de foto's die eerder tevoorschijn kwamen lijken dus te kloppen
Ook zien we heel kort Carrie Fisher met JJ praten, ze draagt daar iets dat heel er veel lijkt op de outfit die we ook eerder voorbij zagen komen:

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 11-07-2015 09:25 ]
Humankind… be both.
John en Daisy bij Rey's speeder:

[Edit]
Oh, en deze valt me ook net op:

3PO heeft inderdaad zoals we op de merchendising afbeeldingen zagen een rode linker arm.
En hoe tof is dit shot?!

[Edit2]
Na het panel werd iedereen dus uitgenodigd voor het concert, min of meer alle 6500 mensen in de zaal stonden op en gingen in een grote colonne richting het podium buiten...
Maar Dit was niet het laatste panel van de dag.. Kevin Smith begon vlak na LucasFilm..... Arme Kevin Smith...

Maar het viel mee, er zijn weer genoeg mensen naar binnen gekomen en de zaal zat weer aardig vol
[ Voor 189% gewijzigd door Spike_wolf op 11-07-2015 10:25 ]
Humankind… be both.
Spike, jij zou een karma-badge moeten krijgen voor Star Wars. Karma-jedi of zoiets. 
Bedankt weer voor alle mooie informatie/foto's.
In het begin was ik wat sceptisch, minder dan sommige andere mensen omdat ik deel 1-3 niet super slecht vond maar ook niet heel erg goed. Maar hoe meer ik hier van zie hoe meer ik denk dat ik het wel erg fantastisch ga vinden. Ze doen in ieder geval heel erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. Waar ze kunnen pakken ze dingen uit de EU en maken die canon nu, leunen nog op de karakters uit de oude films en introduceren nieuwe karakters en nemen ook een heleboel over uit de oude films en waarom die zo fantastisch waren.
Ik kan niet wachten tot December
Ik kan niet wachten tot December
Thanks, zo'n badge zou me niet misstaan denk ikJorgen schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:31:
Spike, jij zou een karma-badge moeten krijgen voor Star Wars. Karma-jedi of zoiets.
Blij dat de moeite gewaardeerd wordt
Humankind… be both.
Dat wordt zeker gewaardeerd.
Ik kijk in elk geval uit naar de nieuwe SW.
Ik kijk in elk geval uit naar de nieuwe SW.