De Facebook pagina van Star Wars zegt in het Nederlands dat de kaartverkoop morgen begint via www.starwars.nl dus ga er wel van uit!Dubrillion schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:32:
Zou de kaartverkoop echt morgen al beginnen?
Ik hoop dat er inderdaad een echte trailer komt. Deze hoeft niet eens nieuwe dingen te tonen.
Ik wil gewoon nog wel verrast worden in de bios.
Monday Night Football betekent dinsdagnacht voor ons?
Dan zal ik 's morgens maar eens hier komen piepen
Klopt, de wedstrijd begint voor ons rond 02:30 uur. De trailer krijgen we tijdens de halftime pauze, wat dus op zijn vroegst 3:30 uur zal zijn.D-Three schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:03:
Monday Night Football betekent dinsdagnacht voor ons?
Ze blijven maar met stukjes gooien, hier weer een:
https://amp.twimg.com/v/ecde5e36-7e1c-41fb-ad03-8b3600ea5b20
Zouden deze allemaal aan elkaar geplakt de complete trailer vormen?

Poe en Finn op de Greenham Common set
[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 18-10-2015 21:10 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Mark Hamills naam staat wel op de poster maar hijzelf niet. Dus moet Luke wel zijn geswitched naar de dark side. Denk dat hij toch wel onder de indruk was van de emperor zijn force lightning in RotJ 
Ik hoop trouwens niet dat ze weer een deathstar gebouwd hebben als je naar de achtergrond kijkt.
Ik hoop trouwens niet dat ze weer een deathstar gebouwd hebben als je naar de achtergrond kijkt.
[ Voor 19% gewijzigd door Goron op 18-10-2015 22:49 ]
De stok van Rey loopt precies parallel aan de lightsaber, toeval?
[ Voor 14% gewijzigd door d0s op 18-10-2015 23:01 ]
Nee, dat is doelbewust om in de plaat een contrastlijn the trekken tussen goed en slecht.d0s schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:01:
De stok van Rey loopt precies parallel aan de lightsaber, toeval?
Humankind… be both.
Rond het middaguur zijn de kaarten te koop voor de Pathé bioscopen. Volgens Pathe zelf zit er geen nacht première in helaas. Leek me wel leuk
We houden het in de gaten hoop cinemec in Utrecht dan ook .. atmos
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik denk dat Luke geen grote rol speelt in deze film. Hij maakt wel een opwachting, maar ik verwacht pas laat in de film. Ik gok dat hij veel prominenter in deel 8 aanwezig zal zijn.Goron schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:48:
Mark Hamills naam staat wel op de poster maar hijzelf niet. Dus moet Luke wel zijn geswitched naar de dark side. Denk dat hij toch wel onder de indruk was van de emperor zijn force lightning in RotJ
Op starwarsnewsnet zijn alle snippets van de trailer te zien. Nu maar wachten tot mogenvroeg
Hier in Venlo is de eerste voorstelling om 10.00 uur in de morgen. Ik ga voor de 19.00 uur editie. Lijkt me prima voor een woensdag
[ Voor 9% gewijzigd door 8GUS op 19-10-2015 09:32 ]
Vast een spoiler: in een volgende prequel of sequel blijkt Yoda de ueber-bad guy te zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De eerste 200 jaar van z'n leven was het een Sith. I likeF_J_K schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:38:
[...]
Vast een spoiler: in een volgende prequel of sequel blijkt Yoda de ueber-bad guy te zijn
Ze hadden daar gewoon Dooku op moeten zetten trouwens.
En op 3 evil Anakin!Bzrk80 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
De eerste 200 jaar van z'n leven was het een Sith. I like
Ze hadden daar gewoon Dooku op moeten zetten trouwens.
John Boyega met een lightsaber op de poster 
Hoop niet dat hij een leading Jedi wordt in de film.
Heeft de uitstraling van een baksteen!
Ik word nu ook al erg moe van m.. elk stukje dat ik van m zie in de film, heeft ie t kennelijk weer zwaar en moeilijk en hijgend en zielig en angstigLynx schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:26:
John Boyega met een lightsaber op de poster

Rest van de steden nu ook beschikbaar,
ik heb al mijn kaarten YEAHHHH !
ik heb al mijn kaarten YEAHHHH !
Dan wordt je toch snel moe van iemand. We hebben eigenlijk nog helemaal niks gezienpoor Leno schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:28:
[...]Ik word nu ook al erg moe van m.. elk stukje dat ik van m zie in de film, heeft ie t kennelijk weer zwaar en moeilijk en hijgend en zielig en angstig
Nee, kun je nagaan.. Kijk de stukjes maar terug, ongeveer bij alles wat je van hem ziet "is er wel weer wat"Bzrk80 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:57:
[...]
Dan wordt je toch snel moe van iemand. We hebben eigenlijk nog helemaal niks gezien

Alles is open bij Pathé jongens. Ik heb kaarten voor de 16de
Ik zie geen Zwolle staanDubrillion schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:15:
Alles is open bij Pathé jongens. Ik heb kaarten voor de 16de
Gaat volgens mij geleidelijk. Was 't bijna al weer vergeten, maar ik heb net gekeken, en Rotterdam Schouwburgplein staat er ook nog niet op.Megajr schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:37:
[...]
Ik zie geen Zwolle staanterwijl daar ook een Pathe zit. Of uitverkocht of hij draait de 16e niet.
Make lovecraft not warcraft.
jammer dat er geen voorpremiere is
[ Voor 39% gewijzigd door NLMarcel194 op 19-10-2015 12:04 ]
Ze zetten wel erg in op 3D bij Pathé. Na Into Darkness heb ik besloten om dat niet meer te proberen, maar dan hou ik rottijden over en IMAX kan ook niet. Gelukkig heb ik het erg druk in die periode, dus ik hoop dat ik niet meer aan SW denk tot de blu ray uit is
Er is wel een kans dat JT in Alkmaar een nieuwe bioscoop klaar heeft terwijl SW nog draait, maar ook bij JT zijn ze helaas erg fan van 3D...
Er is wel een kans dat JT in Alkmaar een nieuwe bioscoop klaar heeft terwijl SW nog draait, maar ook bij JT zijn ze helaas erg fan van 3D...
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Plus JT heeft pauzes.. Persoonlijk zou ik daar niet voor de 1ste viewing naar toe gaan. Voor de 2de viewing is wel leuk voor de Dolby Atmos en Dolby Cinema..
Waarom zou IMAX 3D minder zijn voor SW?
krijg steeds foutmeldingen:
ER IS IETS MIS GEGAAN
Het is op dit moment niet mogelijk om deze tickets te kopen voor deze voorstelling. Dit hoeft niet te betekenen dat de film is uitverkocht.
krijg steeds foutmeldingen:
ER IS IETS MIS GEGAAN
Het is op dit moment niet mogelijk om deze tickets te kopen voor deze voorstelling. Dit hoeft niet te betekenen dat de film is uitverkocht.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik vind het jammer dat het overal 3D is. IMAX of niet. Het voegt voor mij echt veeul te weinig toe en is soms zelfs bloed irritant.
Naja, ik ben dan weer wel te veel Star Wars fan om hem over te slaan. De 16e it is!
Naja, ik ben dan weer wel te veel Star Wars fan om hem over te slaan. De 16e it is!

Hij komt toch wel in IMAX 2D?
Hoewel ik een enorme fan ben en niet kan wachten.. ga ik dan toch wachten..
SW in oldskool 2D is voor mij gewoon de ervaring.. Te veel films in 3D gezien om te weten dat ik niet de eerste ervaring ga laten verkloten.. voor de (ongetwijfeld) tweede keer evt in 3D voor de leuk..
Hoewel ik een enorme fan ben en niet kan wachten.. ga ik dan toch wachten..

SW in oldskool 2D is voor mij gewoon de ervaring.. Te veel films in 3D gezien om te weten dat ik niet de eerste ervaring ga laten verkloten.. voor de (ongetwijfeld) tweede keer evt in 3D voor de leuk..
Volgens de Pathé site (die het nu ontzettend moeilijk heeft
) zal hij wel in 2D te zien zijn. Maar dat zal wel een stuk later in de run zijn.

Humankind… be both.
Ik kom er niet meer doorheen. Wilde even kijken hoe veel plekken er al uitverkocht waren 
Ben echt benieuwd. Ben blij dat ik kaarten heb voor de 16de. Ik begin dan bij me nieuwe baan, anders had ik een dag vrijgenomen
Ben echt benieuwd. Ben blij dat ik kaarten heb voor de 16de. Ik begin dan bij me nieuwe baan, anders had ik een dag vrijgenomen
[ Voor 41% gewijzigd door Dubrillion op 19-10-2015 12:53 ]
Kaartjes voor IMAX in Amsterdam voor 10:00 in de ochtend... yay!
17e 20.00 Pathe Arena
doen jullie het via app of via de site zelf ? kom er zelf niet verder dan aantal kaartjes
site zelf maar dat was al om 11.00
thanks.. daar gaat t welSomerenV schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:10:
Net gebeld door JT dat de verkoop begonnen is. Meteen maar m'n kaartje besteld. De 16e om 20:30 ga ik volle bak genieten
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
En JT is in mijn provincie ook exclusief 3D...
Toch knap om maandenlang opgebouwde enthousiasme in slechts 3 uur tijd compleet te laten verdampen. Vind het nou al een klotefilm
Edit:
Het kan dus wel...
Toch knap om maandenlang opgebouwde enthousiasme in slechts 3 uur tijd compleet te laten verdampen. Vind het nou al een klotefilm

Dat staat al in de naam: dan is hij 3DspartacusNLD schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:12:
Waarom zou IMAX 3D minder zijn voor SW?
Edit:
Ik hoor het al, ik verhuis naar het zuiden van het landspartacusNLD schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:15:
[...]
thanks.. daar gaat t wel2D dolby atmos hier in eindhoven gedaan
![]()
[ Voor 27% gewijzigd door Ample Energy op 19-10-2015 13:18 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ample Energy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:16:
En JT is in mijn provincie ook exclusief 3D...![]()
Toch knap om maandenlang opgebouwde enthousiasme in slechts 3 uur tijd compleet te laten verdampen. Vind het nou al een klotefilm![]()
[...]
Dat staat al in de naam: dan is hij 3D![]()
Edit:
[...]
Ik hoor het al, ik verhuis naar het zuiden van het landHet kan dus wel...
Hartelijk dank voor uw ticketaankoop. Met deze mail bevestigen wij dat uw aankoop is gelukt. Wij wensen u alvast veel kijkplezier bij de film Star Wars:The Force Awakens 2D Dolby Cinema in JT Eindhoven, Dolby Cinema Zaal 6 op 16-12-2015, 20:30 uur.
voor 2 man 30.50 euro.. wel duurder dan bij de pathe voor IMAX 3D

De Dolby Cinema-zaal in Eindhoven heeft geen pauzesSméagol schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:11:
Plus JT heeft pauzes.. Persoonlijk zou ik daar niet voor de 1ste viewing naar toe gaan. Voor de 2de viewing is wel leuk voor de Dolby Atmos en Dolby Cinema..
Zonder er over te willen oordelen; ben ik nu de enige die bioscoopkaartjes 2 maanden van te voren bestellen apart vind?
Vanaf ongeveer 2,5 uur worden pauzes ingelast en bij korter geen pauze. In de Dolby Cinema-zaal staat de film centraal en zijn pauzes volledig afwezig. SW zal dus met zijn 136 minuten geen pauze hebben bij JT lijkt mij..
als je op 16/12 de film wilt zien moet je zsm bestellenGaius schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:35:
Zonder er over te willen oordelen; ben ik nu de enige die bioscoopkaartjes 2 maanden van te voren bestellen apart vind?
[ Voor 40% gewijzigd door spartacusNLD op 19-10-2015 13:40 ]
Ja! Je hebt helemaal gelijk. En toch heb ik het gedaan. Puur omdat ik hem de 16e al graag wil zien en ik weet dat ik niet van het internet kan afblijven en dan alleen maat gespoilerd wordt....vandaar.Gaius schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:35:
Maar nogmaals, het gaat idd nergens over
Lucky basterdspartacusNLD schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
![]()
Hartelijk dank voor uw ticketaankoop. Met deze mail bevestigen wij dat uw aankoop is gelukt. Wij wensen u alvast veel kijkplezier bij de film Star Wars:The Force Awakens 2D Dolby Cinema in JT Eindhoven, Dolby Cinema Zaal 6 op 16-12-2015, 20:30 uur.
voor 2 man 30.50 euro.. wel duurder dan bij de pathe voor IMAX 3D

#yolo? Nee, dat wordt toch even te gek voor een film.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ERDP2HvgjF8&feature=youtu.be]
wanneer / hoelaat komt de ''echte'' trailer 3?
Tijdens monday night football in de US. Dat is geloof ik voor ons om en nabij 03.00 uur.spartacusNLD schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:46:

[ Voor 18% gewijzigd door 8GUS op 19-10-2015 13:51 ]
Pathé de Kuip (in ieder geval) draait 'm direct ook in 2D. Ik zit even af te wachten op de complete lijst met voorstellingen van Schouwburgplein, want naar de Kuip ga ik normaal nooit.Spike_wolf schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:32:
Volgens de Pathé site (die het nu ontzettend moeilijk heeft) zal hij wel in 2D te zien zijn. Maar dat zal wel een stuk later in de run zijn.
[afbeelding]
Niet? Nice! Hmm.. Misschien dat dan maar voor 't weekend doen..SomerenV schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
De Dolby Cinema-zaal in Eindhoven heeft geen pauzes
kaartjes in de voorverkoop, een aanstaande definitieve trailer... Straks de TV reclames. En een hype wordt gecreëerd..
Als dit maar goed gaat komen! Ik doe erg mijn best om niet té veel te verwachten van de film, want ik ben bang voor een mogelijke teleurstelling.
Als dit maar goed gaat komen! Ik doe erg mijn best om niet té veel te verwachten van de film, want ik ben bang voor een mogelijke teleurstelling.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Weet iemand of de Cinemec in Utrecht Dolby Atmos heeft? Ik wil hem ook graag in 2D zien. Door een afwijking in mijn ogen kijk ik effectief met 1 oog, dus 3d is meer last dan lust.
Volgens mij wel maar check ff bij hen voor de zekerheidLanithro schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:20:
Weet iemand of de Cinemec in Utrecht Dolby Atmos heeft? Ik wil hem ook graag in 2D zien. Door een afwijking in mijn ogen kijk ik effectief met 1 oog, dus 3d is meer last dan lust.
Voor de gene die graag een GRATIS D-Box ervaring willen met de voorverkoop van de nieuwe Star Wars film bij JT Bioscopen doe het volgende, bestel de kaarten NIET via de JT app maar via de website Als Je een D-Box stoel selecteert blijft de prijs hetzelfde, in plaats van 18 euro. D-Box is beschikbaar bij JT Hoorn, Heerhugowaard en Kerkradeen Vlaardingen. edit: Bij JT Kerkrade en Vlaardingen berekenen ze wel de toeslag van 6 euro.
JT Amersfoort en Apeldoorn hebben ook D-Box stoelen maar niet voor de nu beschikbare voorverkoop data.
Mijn kaarten zijn binnen.
Uiteg over D-Box:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iBbEaEUqtnY]
JT Amersfoort en Apeldoorn hebben ook D-Box stoelen maar niet voor de nu beschikbare voorverkoop data.
Uiteg over D-Box:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iBbEaEUqtnY]
[ Voor 22% gewijzigd door Megapaul op 19-10-2015 17:13 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Kaarten zijn ook binnen voor de 16de.. Toch maar de Kuip, Schouwburgplein lijkt geen 2D voorstellingen te krijgen. Al is wel het plan daarna nog 'ns naar JT Eindhoven te gaan voor de Dolby Cinema versie, maar die kaarten ga ik geen 2 maanden van te voren bestellen.
al vaak naar die dolby zaal geweestSméagol schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:35:
Kaarten zijn ook binnen voor de 16de.. Toch maar de Kuip, Schouwburgplein lijkt geen 2D voorstellingen te krijgen. Al is wel het plan daarna nog 'ns naar JT Eindhoven te gaan voor de Dolby Cinema versie, maar die kaarten ga ik geen 2 maanden van te voren bestellen.
Hee wat geinig. Ik kende dat systeem helemaal niet (Althans niet buiten attractie parken).Megapaul schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:21:
Voor de gene die graag een GRATIS D-Box ervaring willen met de voorverkoop van de nieuwe Star Wars film bij JT Bioscopen doe het volgende, bestel de kaarten NIET via de JT app maar via de website Als Je een D-Box stoel selecteert blijft de prijs hetzelfde, in plaats van 18 euro. D-Box is beschikbaar bij JT Hoorn, Heerhugowaard en Kerkradeen Vlaardingen. edit: Bij JT Kerkrade en Vlaardingen berekenen ze wel de toeslag van 6 euro.
Uiteg over D-Box:
[video]
Als de drukte een beetje over gewaaid is maar eens proberen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De zaal op zich is al prachtig van wat ik uit de foto's kan concluderen, maar 't gaat natuurlijk om het beeld, en Star Wars is als ik 't goed heb pas de 2de film die echt van Dolby Cinema gebruik maakt. De 1ste was Inside out.spartacusNLD schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:05:
[...]
al vaak naar die dolby zaal geweestkan het erg aanraden.. interstellar daar bijvoorbeeld ook gezien
16 december, pathe eindhoven om 1 uur. Lekker in het midden van de zaal, heerlijk!
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Kevin Smith heeft de trailer al gezien en was erg onder de indruk 

Nog een uurtje of 4-5 te gaan

Humankind… be both.
ergens tussen 2:30 en 3:00 start de gaints vs eagels NFL wedstrijd. daarna duurt de westrijd inc reclames enz 3 uur.. 1.5 uur tot halftime dus. dus zeg dat we rond 4 a half 5 de trailer online gaan zien? ik ga ff slapen tot danSpike_wolf schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:12:
Kevin Smith heeft de trailer al gezien en was erg onder de indruk
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 19-10-2015 23:32 ]
Humankind… be both.
offtopic:
Ik was eerder met de YouTube link
Ik was eerder met de YouTube link
Oh jeez, dat was het waard om voor wakker te worden
Humankind… be both.
Even een run down van de verschillende shots:

Rey in full scavanger gear

Indiana Rey daalt af in de hangar van een oude Star Destroyer!

Rey en BB-8 op Jakku

Rey op de markt op Jakku

De First Order

Een neerstortende TIE Figher.
Waarschijnlijk met Finn aan boord. Die TIEs zijn structureel wel heel erg verbeterd de afgelopen 30 jaar als deze die crash grotendeels overleeft en er na de crash zo uitziet als in de Behind de Scenes Reel.
De oorspronkelijke TIEs hadden dat nooit gered

Finn op Jakku, met uitzicht op een dorpje/de markt waar we Rey zagen?

Kylo Ren op de brug van een Star Destroyer.

De Falcon met een TIE op haar hielen!

Finn en Rey op de Falcon!
Ze krijgen een geschiedenis lesje van Han.

Han op de Falcon!

Kylo Ren samen met een groepje vrienden. Zijn dit de Knights of Ren?

Als dit de Knights of Ren zijn, dan lijkt Kylo de enige te zijn met een Lightsaber.

Stormtroopers in actie. Met een stel X-Wings op de achtergrond.
Van deze scene hebben we al gelekte beelden gezien.

Dog Fight!

Dit moment hebben we al vaker gezien, maar het blijft gaaf om te zien

Han, Rey, Finn en BB-8 bij een soort Tempel? Zou dit de Tempel op Yavin zijn waar ze nog meer over het verleden te horen krijgen? Of is dit het paleis van Maz Kanata?
Aan het gras te zien zijn ze inmiddels op een hele andere planeet aangekomen.

Captain Phasma!
Haar schip landt en zij lijkt klaar voor actie!

Onze helden stonden onder schot, maar ineens niet meer? Goede zaak
Maar Chewie heeft wel verband om zijn rechter bovenarm zitten.

BB-8 in een X-Wing!

Nog een Dog Fight, deze keer op een besneeuwde planeet met een grote "trench" in de grond...
Starkiller Base? De planeet/maan die we op de poster zagen?

Stormtroopers vs X-Wings
En weer een trailer met een vliegende Stormtrooper

Han en Leia op de Greenham Common set. De Resistance Base.

De stukjes uit de eerste teaser en de Instagram teaser komen samen... Kyle vs Finn..
Finn ziet de situatie niet met vertrouwen tegemoet
[Edit]
Nu allemaal klikbaar

Rey in full scavanger gear

Indiana Rey daalt af in de hangar van een oude Star Destroyer!

Rey en BB-8 op Jakku

Rey op de markt op Jakku

De First Order

Een neerstortende TIE Figher.
Waarschijnlijk met Finn aan boord. Die TIEs zijn structureel wel heel erg verbeterd de afgelopen 30 jaar als deze die crash grotendeels overleeft en er na de crash zo uitziet als in de Behind de Scenes Reel.
De oorspronkelijke TIEs hadden dat nooit gered

Finn op Jakku, met uitzicht op een dorpje/de markt waar we Rey zagen?

Kylo Ren op de brug van een Star Destroyer.

De Falcon met een TIE op haar hielen!

Finn en Rey op de Falcon!
Ze krijgen een geschiedenis lesje van Han.

Han op de Falcon!

Kylo Ren samen met een groepje vrienden. Zijn dit de Knights of Ren?

Als dit de Knights of Ren zijn, dan lijkt Kylo de enige te zijn met een Lightsaber.

Stormtroopers in actie. Met een stel X-Wings op de achtergrond.
Van deze scene hebben we al gelekte beelden gezien.

Dog Fight!

Dit moment hebben we al vaker gezien, maar het blijft gaaf om te zien

Han, Rey, Finn en BB-8 bij een soort Tempel? Zou dit de Tempel op Yavin zijn waar ze nog meer over het verleden te horen krijgen? Of is dit het paleis van Maz Kanata?
Aan het gras te zien zijn ze inmiddels op een hele andere planeet aangekomen.

Captain Phasma!
Haar schip landt en zij lijkt klaar voor actie!

Onze helden stonden onder schot, maar ineens niet meer? Goede zaak
Maar Chewie heeft wel verband om zijn rechter bovenarm zitten.

BB-8 in een X-Wing!

Nog een Dog Fight, deze keer op een besneeuwde planeet met een grote "trench" in de grond...
Starkiller Base? De planeet/maan die we op de poster zagen?

Stormtroopers vs X-Wings
En weer een trailer met een vliegende Stormtrooper

Han en Leia op de Greenham Common set. De Resistance Base.

De stukjes uit de eerste teaser en de Instagram teaser komen samen... Kyle vs Finn..
Finn ziet de situatie niet met vertrouwen tegemoet
[Edit]
Nu allemaal klikbaar
[ Voor 95% gewijzigd door Spike_wolf op 20-10-2015 11:10 ]
Humankind… be both.
Mooie breakdown Spike! Toffe trailer, had graag een nieuwe glimp van Luke gezien maar wat ben ik blij dat ze de film nog steeds heerlijk mysterieus hebben weten te houden en weinig van het verhaal hebben verklapt. Ligt het aan mij of is Kylo op die laatste shot unmasked?
Ik kan niet wachten, heb 10 kaartjes kunnen bestellen voor de voorstelling van 20:00 op de 16e in Pathé ArenA. Ga er met een grote groep vrienden/kennissen heen. Wordt een geweldige avond/week. Heb ook maar alvast kaartjes geregeld voor een Dolby Cinema ervaring later die week, je weet maar niet hoe snel het kan gaan de komende dagen.
Wat een toffe tijd om Star Wars fan te zijn!
Wat een toffe tijd om Star Wars fan te zijn!
Oh wat super gaaf zeg!! Gelijk vanmorgen me TV aangezet. Ik wilde het op de scherm zien
. Ik moet nog even alles goed bekijken. 1 ding hoop ik nog steeds.... Dat Finn niet veel vertrouwen heeft in een lightsaber is omdat hij niet de Jedi is maar Rey
OMG IT ROCKS
Ben gelijk wakker, op naar 16 december eindelijk.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik kan gewoon niet wachten. Was het maar december...
Mooie breakdown van de trailer:
Als ik de trailer een beetje goed snap dan lijkt het erop dat de force al een hele tijd niet "actief" is en dus nu "ontwaakt" (beetje logisch aangezien de titel). Lijkt er ook op dat Jedi duidelijk niet meer actief zijn en Luke dus niet zoals in de legacy content een Jedi academy heeft opgestart. Volgens wat ze zeggen lijken Jedi eerder een mythe te zijn. Niet geheel onlogisch aangezien ze al meer dan 50 jaar uitgeroeid zijn.
We mogen dus ook een 4-tal planeten verwachten Jakku, starkiller base planeet, een verwoeste planeet met water en iets wat er uit ziet als Yavin 4 is. Vraag me wel af wat die rode robot op die screenshot is. Die zagen we nog niet eerder.
We mogen dus ook een 4-tal planeten verwachten Jakku, starkiller base planeet, een verwoeste planeet met water en iets wat er uit ziet als Yavin 4 is. Vraag me wel af wat die rode robot op die screenshot is. Die zagen we nog niet eerder.
Zojuist ook kaarten kunnen regelen! Zin in!!!
Dat is Poe. Kylo probeert waarschijnlijk met de Force informatie bij hem los te peuteren ofzo.D-Three schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:31:
Wie is dat op 1:03 ?
Humankind… be both.
Niet herkend. Hij ziet er in dat fragment zo Luke-achtig uit
Ik dacht even aan een Jedi
Als je goed kijkt zie je ook dat hij dezelfde jas aan heeft als we hem (en Finn) eerder hebben zien dragenD-Three schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:41:
Niet herkend. Hij ziet er in dat fragment zo Luke-achtig uitIk dacht even aan een Jedi

Humankind… be both.
Wat een kuttrailer... Dat iemand hier enthousiast van word.....Hopelijk weren ze deze poging tot film uit de bioscopen.
Dat is wat ik zou zeggen als ik blind was met een hersenbeschadiging erbij
Dat is wat ik zou zeggen als ik blind was met een hersenbeschadiging erbij
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wel mooi en poëtisch dat Han, de altijd nuchtere en sceptische persoon, die niets van de verhalen over "hokey religions" wilde weten, nu de persoon is die Rey en Finn (en het publiek) gaat vertellen dat al die "onzin" die in het universum echt als legende beschouwt lijkt te worden, wel degelijk waar is 
Kylo zegt dat hij waar Vader aan begonnen is, af gaat maken. Doelt hij daar op het uitroeien van de Jedi? Is zijn hele missie in deze film het opsporen van Luke en hem van kant maken?
De stem die we horen praten is volgens mij van Maz Kanata. Aan het einde zegt ze "The Force... it's calling to you".
De vraag blijft.. wie? Dat moet haast Rey wel zijn, daar begon ze immers het gesprek mee toen ze vroeg "Who are you" en Rey antwoordde met "I'm noone"
Kylo zegt dat hij waar Vader aan begonnen is, af gaat maken. Doelt hij daar op het uitroeien van de Jedi? Is zijn hele missie in deze film het opsporen van Luke en hem van kant maken?
De stem die we horen praten is volgens mij van Maz Kanata. Aan het einde zegt ze "The Force... it's calling to you".
De vraag blijft.. wie? Dat moet haast Rey wel zijn, daar begon ze immers het gesprek mee toen ze vroeg "Who are you" en Rey antwoordde met "I'm noone"
Humankind… be both.
Whoooooo!!! Wat een trailer! Super sfeervol met veel actie en stiekem toch vrij weinig spoilers. Dan blijft er ook lekker veel film over.
Ik moest juist denken aan Leia...Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:51:

De mythosaur schedel op die vlag is ook interessant. Wat hebben de Mando's met die plek te maken?

Humankind… be both.
Good catch!Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:53:
De mythosaur schedel op die vlag is ook interessant. Wat hebben de Mando's met die plek te maken?
Maar er hangen nogal veel vlaggen, dus dat kan ook gewoon toeval zijn
Zit luke niet in de tempel?
of zit ie op Korriban
of zit ie op Korriban
[ Voor 34% gewijzigd door Njay op 20-10-2015 08:55 ]
Of de Fett-familie is belangrijker dan gedacht?Bzrk80 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:54:
[...]
Good catch!
De Mandalorians hebben op zich niets met de Fett familie te maken. Er waren veel meer Mandalorians in het verleden.MC Taz Man schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:55:
[...]
Of de Fett-familie is belangrijker dan gedacht?
Ze hebben er ook helemaal niets over gemeld. Nu kan dat ook DE verrassing van de film zijn, maar daar lijkt het niet op.
We zijn inderdaad zijn haar wapperen en de zijkant van zijn gezichtWickedWizard schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 04:58:
Ligt het aan mij of is Kylo op die laatste shot unmasked?
Het kan een easter egg zijn die niets betekend, het kunnen ook vlaggen zijn die achter gelaten zijn door bezoekers an die plek. Hoef niets te zeggen inderdaadBzrk80 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:54:
[...]
Good catch!
De Mythosaur heeft niet zozeer met de Fett familie te maken, meer met het hele volk.MC Taz Man schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:55:
[...]
Of de Fett-familie is belangrijker dan gedacht?
Humankind… be both.
Nu zit de Clone Wars serie niet heel goed meer in mijn hoofd, maar zijn de Mandalorians niet een EU ding?Bzrk80 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:57:
[...]
De Mandalorians hebben op zich niets met de Fett familie te maken. Er waren veel meer Mandalorians in het verleden.
Ze hebben er ook helemaal niets over gemeld. Nu kan dat ook DE verrassing van de film zijn, maar daar lijkt het niet op.
Nee er zijn verschillende Clone Wars story Arcs over de Mandolorians en Death Watch.MC Taz Man schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:59:
[...]
Nu zit de Clone Wars serie niet heel goed meer in mijn hoofd, maar zijn de Mandalorians niet een EU ding?
In de EU zijn ze uiteraard wel veel dieper behandeld. En in de Clone Wars is de hele cultuur veranderd, maar daar zijn ze zeker aanwezig
En in dit seizoen van Rebels krijgen we meer te horen over het verleden van Sabine, dus daar zullen we ook het een en ander over de Mando's te weten komen
Humankind… be both.
Hmm... Moet dus de serie weer eens gaan kijkenSpike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:06:
[...]
Nee er zijn verschillende Clone Wars story Arcs over de Mandolorians en Death Watch.
In de EU zijn ze uiteraard wel veel dieper behandeld. En in de Clone Wars is de hele cultuur veranderd, maar daar zijn ze zeker aanwezig
En in dit seizoen van Rebels krijgen we meer te horen over het verleden van Sabine, dus daar zullen we ook het een en ander over de Mando's te weten komen
Ook de trailer gezien kan niet wachten!
Mijn vriendin had gister als verrassing kaarten gekocht 3D IMAX. De 16e krijg ik hem te zien
.
Mijn vriendin had gister als verrassing kaarten gekocht 3D IMAX. De 16e krijg ik hem te zien
Ben benieuwd, die starkiller base lijkt wel een echte planeet te zijn waar ze een gleuf in gegraven hebben en een gigantisch kanon in hebben gebouwd. Volgens mij zie je dat ook voorbij komen in de gevechten in de trailer. Om de Death Star te overtreffen kunnen ze er nu sterren mee slopen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Vanochtend om 7:30 een kaart gescoord voor 16-12 , 10 uur 's ochtends bij JT in Amersfoort. 3D en een D-Box-stoel. Afgaande op de stoelplattegrond ben ik op dit moment nog steeds de enige met een kaartje voor die voorstelling.
Goede trailer, weinig hype maar vooral sfeervolle beelden voor mijn gevoel. Ik heb er heel veel vertrouwen in dat we een goede film voorgeschoteld gaan krijgen.
Spoiler alert: twee stukjes video uit de film:
http://www.wired.com/2015...he-force-awakens-teasers/
Dat zijn de teasers voor de trailer die een stuk terug al in dit topic staan. Die zijn al een paar dagen oudXWB schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:06:
Spoiler alert: twee stukjes video uit de film:
Humankind… be both.
Ziet er goed uit. Als ik andere fora mag geloven staat Luke wel op de poster.Spike_wolf schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:04:
En we hebben een officiële poster!!
[afbeelding]
Han, Leia en Chewie staan er op.. Luke niet.
[ Voor 56% gewijzigd door XWB op 20-10-2015 10:22 ]