Okay, nog even terugkomend op mijn theorie dat Rey en Kylo de kinderen van Han en Leia zijn, Rey ben ik van overtuigd, Kylo zo goed als.
De trailer draait grotendeels om Rey, we beginnen met haar, de voiceover draait om haar (het gesprek met Maz(?) en tussendoor met Han). Een tweede persoon is Kylo, die heeft ook een grotere rol dan de rest.
En dan nu de hint die er super dik bovenop ligt maar die maar weinig mensen zullen oppikken: die muziek, ongeveer halverwege komt er echt muziek om de hoek kijken, wanneer Rey weer begint te praten, en welke muziek is dat?
De
Han and Leie Theme.
[
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YxYIyPVo_Go]
Waarom zouden we hun muziek horen als de trailer om Rey (en Kylo) draait?
Dit shot heb ik ook nog even over na zitten denken:

Los van die big ass lens flare (
DAMN YOU ABRAMS!!!!!), die rode straal die van rechts naar links door het beeld komt. Ik denk dat we hier de straal zien die Starkiller Base produceert.
En dan heb ik ook nog even naar die vlaggen zitten staren, het zullen allemaal easter eggs zijn die verder nergens toe doen, want er hangen een stel dingen tussen die verhaaltechnisch compleet onlogisch zijn

We hebben de Mythosaur Schedel inmiddels gezien. Daarnaast hangt echter een vlag
[4] die heel veel weg heeft van de Mandalorian Crest.
Links daarvan
[3] hangt, half verstopt achter een andere, wat lijkt op de vlag die Anakin voerde tijdens de Boonta Eve Podrace!
En als we dan nog verder naar links gaan zien we nog twee vlaggen uit diezelfde race.
[2] die van Aldar Beedo, en
[1] die van Mawhonic.
De rest heb ik nog niet kunnen plaatsen, maar die zullen ongetwijfeld ook bekend en compleet nutteloos zijn