The Force Awakens - The Last Jedi - The Rise of Skywalker

Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

XWB schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Ziet er goed uit. Als ik andere fora mag geloven staat Luke wel op de poster.
Dan mag je me vertellen waar? Ben wel heel benieuwd namelijk. :)

Als ik goed kijk kan het er maar een zijn, maar of dat hem is...

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Goron schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:48:
Mark Hamills naam staat wel op de poster maar hijzelf niet. Dus moet Luke wel zijn geswitched naar de dark side.
Luke laten switchen naar de Dark Side zou een heel jammerlijke zet zijn... Dat hoort gewoon niet.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Is er ergens een Star Wars marathon georganiseerd? Pathe heeft alleen de B2TF en James Bond marathon gepland staan.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ample Energy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Lucky basterd :P Maar je betaald er inderdaad wel voor.

[afbeelding]

#yolo? Nee, dat wordt toch even te gek voor een film.
November (Spectre) and december (Star Wars) worden duren maanden wat films betreft! :) Wellicht gaan we met vier man naar Eindhoven voor beide films, scheelt weer in de brandstofkosten. En voor die twee films die ik per jaar in de bioscoop bekijk mag het wel eens wat kosten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Was zo gefocused op de stormtropers dat ik de X wings in de achtegrond niet eens gezien heb die over het water komen aanstormen (stukje wat je in de trailers ziet van binnen de cockpit van een X wing maar nu vanuit het gezichtspunt van de stormtropers)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rp7bUV8.jpg

OMG WAT VET :o

[ Voor 34% gewijzigd door spartacusNLD op 20-10-2015 11:08 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
spartacusNLD schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:04:
Was zo gefocused op de stormtropers dat ik de X wings in de achtegrond niet eens gezien heb die over het water komen aanstormen (stukje wat je in de trailers ziet van binnen de cockpit van een X wing maar nu vanuit het gezichtspunt van de stormtropers)

[afbeelding]

OMG WAT VET :o
De scène die we in de eerste trailer al zagen. Nu weten we waar ze naar opweg waren :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat een trailer! Kreeg er gewoon kippenvel van. Tickets voor de 16e en 17e liggen al klaar :Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Begrijp ik hier nou goed dat sommige mensen insinueren dat Kylo Renn Luke Skywalker is, die geturnd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Heerlijke trailer! :9~ Zojuist kaartjes geregeld voor de 17e en de 18e, kan niet wachten! *O*

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Bootje schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:26:
Begrijp ik hier nou goed dat sommige mensen insinueren dat Kylo Renn Luke Skywalker is, die geturnd is?
Dat was ook meteen wat ik dacht toen ik de trailer zag. Ik ken alleen de films, niet de boeken, clone wars of andere series. Op de manier zoals hij naar de helm van Vader keek en er naar praatte lag het mij voor de hand dat het Luke was. Wie anders zou zoveel binding hebben met een verbrande helm? Luke was immers zelfs bij de crematie. Idem met de scene waar je Luke zijn hand ziet. Daar ziet hij er nou niet bepaald Jedi achtig uit.

Misschien is het vanuit een andere invalshoek totaal ongeloofwaardig, zeg het maar. :-)

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik denk dat luke niet turned is maar juist op zoek gaat naar zichzelf

scene met R2 leek op mustafar?

De helm van vader zou ook door kylo meegenomen kunnen zijn .. ?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Bootje schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:26:
Nou ja het puur giswerk natuurlijk, maar het is toch vreemd dat we hem nog niet gezien hebben. En nu in de trailer praat die nieuwe sith tegen het verbrande masker van Vader, en Luke was volgens mij de enige die bij de crematie van Vader was. En Anakin was natuurlijk ook zo'n force-spook geworden op het einde van Return of the Jedi, dus misschien heeft die jaren tegen hem aan lopen lullen over de dark side :P

Wel een gave trailer! Die nieuwe sith heeft nu al meer gezegd dan Darth Maul in heel episode 1 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Jarlian schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:38:
[...]

Dat was ook meteen wat ik dacht toen ik de trailer zag. Ik ken alleen de films, niet de boeken, clone wars of andere series. Op de manier zoals hij naar de helm van Vader keek en er naar praatte lag het mij voor de hand dat het Luke was. Wie anders zou zoveel binding hebben met een verbrande helm? Luke was immers zelfs bij de crematie. Idem met de scene waar je Luke zijn hand ziet. Daar ziet hij er nou niet bepaald Jedi achtig uit.

Misschien is het vanuit een andere invalshoek totaal ongeloofwaardig, zeg het maar. :-)
De manier van praten kan ook zijn dat hij bedoelde dat luke verder gaat met het balancen van de force ? zoals in de prophecy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Goron schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:42:
[...]

Nou ja het puur giswerk natuurlijk, maar het is toch vreemd dat we hem nog niet gezien hebben. En nu in de trailer praat die nieuwe sith tegen het verbrande masker van Vader, en Luke was volgens mij de enige die bij de crematie van Vader was. En Anakin was natuurlijk ook zo'n force-spook geworden op het einde van Return of the Jedi, dus misschien heeft die jaren tegen hem aan lopen lullen over de dark side :P

Wel een gave trailer! Die nieuwe sith heeft nu al meer gezegd dan Darth Maul in heel episode 1 haha
Maar we weten allemaal dat Adam Driver Kylo speelt, we horen allemaal dat hij een hele andere stem en lichaamsbouw heeft dan Luke. We hebben Kylo ook zonder masker gezien, dus Luke kan het niet zijn ;)
Njay schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:44:
[...]

De manier van praten kan ook zijn dat hij bedoelde dat luke verder gaat met het balancen van de force ? zoals in de prophecy?
Kylo zegt tegen Vader dat hij verder gaat met waar hij mee begonnen was. Dat zou meer duiden op het uitroeien van de Jedi dan het balancen van de Force.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:55:
[...]

Maar we weten allemaal dat Adam Driver Kylo speelt, we horen allemaal dat hij een hele andere stem en lichaamsbouw heeft dan Luke. We hebben Kylo ook zonder masker gezien, dus Luke kan het niet zijn ;)

[...]

Kylo zegt tegen Vader dat hij verder gaat met waar hij mee begonnen was. Dat zou meer duiden op het uitroeien van de Jedi dan het balancen van de Force.
Heerlijk dit speculeren ... kan niet wachten tot december :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Misschien is Kylo wel de zoon van Luke. Dat Luke hem probeert op te voeden als een goede Jedi, en alles over The Force leert (my father has it, I have it, my sister has it, you have it). Vervolgens wanner hij alles te leren krijgt over Darth Vader, en de Dark Side, gaat ie over ofzo? :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Ik zet mijn geld nog steeds op Rey en Kylo die broer en zus zijn, zoon en dochten van Leia en Han.
Kylo is geobsedeerd door zijn grootvader en gaat de duistere kant op. Rey vind het allemaal wel best en laat het hele politieke gezever van haar moeder achter zich en verschanst zich op een woestijnplaneet.

We hebben in speelgoed al wat regels tekst van Kylo gehoord.
spoiler:
"Is it true... You're just a scavenger?"

Dat doet mij geloven dat hij haar kent, en teleurgesteld is in haar. Mede omdat hij in zijn ogen veel meer is dan zij en wat ze had kunnen zijn.

Uiteraard is het speculatie, maar dit komt op mij tot zover het meest logisch over :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Is iemand ook opgevallen dat de scene waar we (waarschijnlijk) Luke zien met R2D2 zich afspeelt op de plek waar ook de first order en Kylo Ren de boel komen verzieken? Althans, dat lijkt me echgt dezelfde plek.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Njay schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:56:
[...]

Heerlijk dit speculeren ... kan niet wachten tot december :) _/-\o_
Ja, ik ben wel heel blij dat ze expres dingen lekker vaag houden voor deel VII. Zit net de trailer van episode III terug te kijken, en daarin geven ze gewoon letterlijk een samenvatting van de hele film. Bizar eigenlijk.

YouTube: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:00:
Ik zet mijn geld nog steeds op Rey en Kylo die broer en zus zijn, zoon en dochten van Leia en Han.
Kylo is geobsedeerd door zijn grootvader en gaat de duistere kant op. Rey vind het allemaal wel best en laat het hele politieke gezever van haar moeder achter zich en verschanst zich op een woestijnplaneet.

spoiler:

Dat doet mij geloven dat hij haar kent, en teleurgesteld is in haar. Mede omdat hij in zijn ogen veel meer is dan zij en wat ze had kunnen zijn.

Uiteraard is het speculatie, maar dit komt op mij tot zover het meest logisch over :)
Ik vind die theory ook de meest logische. Zou ook verklaren hoe Kylo aan de helm van Vader kon komen of zou weten waar die lag.

Verder heb ik volgende theory, Toen Vader/Anakin balance in the force bracht in episode 6 was de rol van de Jedi en sith uitgespeeld. Luke heeft zich daardoor terug getrokken en alles vanaf een afstand bekeken zodat de force in evenwicht blijft. Rey en Kylo zijn elkaars tegenpool (of ze nu broer en zus zijn of niet) en stellen de zogenaamde ontwaking van de force voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Doet me vooral denk aan de Star Wars Legacy II Comic met Ania Solo. Met Rey ipv Ania dus.

Maar goed, we gaan het zien de 16e :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47

Chiron

Moderator Discord
Goron schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

Ja, ik ben wel heel blij dat ze expres dingen lekker vaag houden voor deel VII. Zit net de trailer van episode III terug te kijken, en daarin geven ze gewoon letterlijk een samenvatting van de hele film. Bizar eigenlijk.

YouTube: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - Trailer
Opzich was in grote lijnen natuurlijk allang bekend hoe het verhaal zou gaan lopen tussen Episode II en IV, episode III is qua verhaal niets meer dan een invuloefening.

Ik vind het ook wel tof hoe ze het doen, en dan vooral Luke bewust buiten beeld houden.

spoiler:
Ben benieuwd naar de verhaallijn van VII, kan me opzich wel vinden in de Rey/Kylo broer/zus tegenpool theorie. Er waren al soundclips van de toy figure van Kylo Ren, waarin ie onder andere roept 'that weapon, is mine' (Anakin's lightsaber?) wat ergens toch ook weer waar moet zijn als ie de kleinzoon van Vader is :7

Benicio del Toro is gecast voor VIII, die waarschijnlijk de evil oppereindbaas boven Kylo Ren gaat spelen.

Ook ben ik benieuwd welke rol Andy Serkis gaat spelen in VII, het zal er een zijn met weinig screentime, maar wel essentieel voor het verhaal :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 20-10-2015 13:05 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

spoiler:

Zou Kylo het allemaal alleen gedaan hebben, of zou er nog een Darth achter hem staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Chester schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:08:
[...]

Zou Kylo het allemaal alleen gedaan hebben, of zou er nog een Darth achter hem staan?
Kylo is niet alleen, hij is onderdeel van de Knights of Ren. Het lijkt me sterk dat er verder een Sith Lord in het spel is.
Supreme Leader Snoke (Andy Serkis) staat boven Kylo, maar we weten niet of de hele Knights of Ren door hem opgezet zijn, of dat het een bestaande groep is die hij gebruikt en voor de First Order laat werken.

[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 20-10-2015 13:13 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Chiron schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:02:
[...]
Ook ben ik benieuwd welke rol Andy Serkis gaat spelen in VII, het zal er een zijn met weinig screentime, maar wel essentieel voor het verhaal :)
Afbeeldingslocatie: http://images-cdn.moviepilot.com/images/c_fill,h_626,w_1024/t_mp_quality/mhrox2s7uwt1tmwluh2s/andy-serkis-star-wars-character-revealed-428829.jpg

Andy Serkis = de vent die op het podium staat = snoke

[ Voor 39% gewijzigd door spartacusNLD op 20-10-2015 13:12 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
spartacusNLD schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:10:
[...]

[afbeelding]

Andy Serkis = de vent die op het podium staat
Nee, die vent in het midden op het podium is General Hux, Domhnall Gleason.

Hux

[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 20-10-2015 13:14 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:10:
[...]

Kyle is niet alleen, hij is onderdeel van de Knights of Ren. Het lijkt me sterk dat er verder een Sith Lord in het spel is.
Supreme Leader Snoke (Andy Serkis) staat boven Kylo, maar we weten niet of de hele Knights of Ren door hem opgezet zijn, of dat het een bestaande groep is die hij gebruikt en voor de First Order laat werken.
Maar het is uiteindelijk een trilogie. Ik hoop dat er wel een Sith Lord achter de schermen alles heeft zitten regelen, en de main bad guy wordt in deel 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

Nee, die vent in het midden op het podium is General Hux, Domhnall Gleeson.
is dat niet snoke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De houding, kleding en het silhouet komen helemaal overeen met Hux :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xuVKXWvfPgaZY6YXyhTjGp1i/full.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Spike_wolf op 20-10-2015 13:16 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:15:
[...]

De houding, kleding en het silhouet komen helemaal overeen met Hux :)

[afbeelding]
idd je hebt gelijk

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f2AseK5.jpg

maar Andy Serkis zou volgens geruchten snoke gaan spelen..

Snoke is portrayed by Andy Serkis in the upcoming film Star Wars: Episode VII The Force Awakens utilizing motion capture. Although not seen onscreen thus far, Snoke's voice was heard in the movie's first teaser trailer.

[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 20-10-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
spartacusNLD schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:17:

maar Andy Serkis zou volgens geruchten snoke gaan spelen..

Snoke is portrayed by Andy Serkis in the upcoming film Star Wars: Episode VII The Force Awakens utilizing motion capture. Although not seen onscreen thus far, Snoke's voice was heard in the movie's first teaser trailer.
Dat zijn geen geruchten, dat is officieel bevestigd. Andy speelt Supreme Leader Snoke. Maar wie of wat Snoke is weten we nog niet. We hebben Snoke nog niet gezien, en er is nog niet gezegd wat zijn rol in het verhaal of het universum is. Dat zullen we wel pas in de bioscoop te weten komen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Ik zeg iets geks ! Luke is over naar ze Dark side.

Oh dat was al besproken zie ik nu ...zou wat zijn zeg :')

[ Voor 38% gewijzigd door MaXeRs op 20-10-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MaXeRs schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:45:

Hij zat ook niet in de trailer. Hij is gewoon de Sith Lord die achter de schermen alles regelt. Hij heeft zijn neefje en de Knights of Ren getrained :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 12-09 23:05
Ik vind Rey trouwens erg op Natalie Portman lijken in sommige shots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
MaXeRs schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:45:

Dit dus, Finish what you started!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:18:
[...]

Dit dus, Finish what you started!
Indeed !

Kwestie van een klein beetje de force en dat er geen beeld wordt geschetst van de rol van luke in de trailers. Totaal geen hint doet dit vermoeden opborrelen...

I got a bad feeling about this....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:10:
[...]

Kylo is niet alleen, hij is onderdeel van de Knights of Ren. Het lijkt me sterk dat er verder een Sith Lord in het spel is.
spoiler:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er gezegd is geweest dat de Knights of Ren niets met de Sith the maken hebben. Ze zouden eerder volgers zijn van Vader en niet de idealen van de Sith nastreven of er zelfs iets van af weten. Maar kan mij niet herinneren waar ik dit gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Grompie schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:39:
[...]

spoiler:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er gezegd is geweest dat de Knights of Ren niets met de Sith the maken hebben. Ze zouden eerder volgers zijn van Vader en niet de idealen van de Sith nastreven of er zelfs iets van af weten. Maar kan mij niet herinneren waar ik dit gelezen heb.
Klopt, dat heeft JJ in een interview met Empire Magazine gezegd :)

“Kylo Ren is not a Sith. He works under Supreme Leader Snoke, who is a powerful figure on the Dark Side of the Force.”

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:45:
[...]

Klopt, dat heeft JJ in een interview met Empire Magazine gezegd :)

“Kylo Ren is not a Sith. He works under Supreme Leader Snoke, who is a powerful figure on the Dark Side of the Force.”
Die Snoke hebben we dus ook nog niet gezien... Was het al maar 2 maanden verder... :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Spike_wolf schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:01:
Okay, mogelijk grote spoiler.
Er is een foto opgedoken van Mark Hamill zoals hij er mogelijk uit zal zien in The Force Awakens.
Mark draagt een outfit die veel prijs geeft. Hij staat in een Photogrammetry 3D scan studio, klaar om digitaal verwezenlijkt te worden.

ALLEEN KLIKKEN ALS JE ER HEEL ZEKER VAN BENT DAT JE WIL WETEN HOE LUKE ER (MOGELIJK) UIT GAAT ZIEN!

spoiler:
Weet je het heel zeker?

Zeker weten?

Okay, Hier klikken dan.

Als je dit ziet is er toch geen twijfel mogelijk of Luke good guy of bad guy is....

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Tripl3 D schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:50:
[...]

Als je dit ziet is er toch geen twijfel mogelijk of Luke good guy of bad guy is....
Mwa, vind ik dus wel. Zolang we hem nog niet in de film gezien hebben weten we nog helemaal niks. En dat is stiekem wel zo leuk moet ik zeggen :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:23

Goverman

not loaded

spoiler:
Ik vind hem grote gelijkenissen hebben met Obiwan Kenobi. Zal dus wel doodgaan aan het einde van film VII
.

En OMG, wat wil ik deze BB8 graag hebben. Volkomen nutteloos stuk speelgoed dat veel te duur is, maar... ik wil het!!!

En verder, ik ga maar eens kaartjes kopen! Wat heb ik hier VEEEEEEEL zin in!!

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 15:58
Zou het kunnen zijn dat we Luke zien op @1:41 bij R2-D2?

Edit; of is dat 3-CPO :P

[ Voor 20% gewijzigd door laquaezzi op 20-10-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
laquaezzi schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:30:
Zou het kunnen zijn dat we Luke zien op @1:41 bij R2-D2?
Dat is sinds die teaser al de theorie inderdaad :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 04:53:

[afbeelding]
Nog een Dog Fight, deze keer op een besneeuwde planeet met een grote "trench" in de grond...
Starkiller Base? De planeet/maan die we op de poster zagen?
Is dat de death star... of hebben de imperials in al die jaren niet geleerd hoe ze een fatsoenlijke exhaust port moeten engineeren...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Shabbaman schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:50:
[...]

Is dat de death star... of hebben de imperials in al die jaren niet geleerd hoe ze een fatsoenlijke exhaust port moeten engineeren...
Die death star is een planeet omgebouwd tot een soort death star (?) dus het ''kanon'' is in de planet gebouwd.. vandaar dat je bergen enzovoort ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Ooit ergens gelezen dat er voor de originele trilogie door Lucas was overwogen om Vader te laten verslaan door Luke die dan de helm opzet en de nieuwe Vader wordt. Toegeven aan de woede weet je wel... >:)

Nou ja, hopelijk hier niet. Het zou voor velen misschien wel een verrassing zijn maar naar mijn gevoel teveel Annakin/Vader recyclage. Ik heb al een recyclagegevoel als ik die starkiller-base zie :P

[ Voor 33% gewijzigd door D-Three op 20-10-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Ben benieuwd of we Yoda en Obi wan nog terug zien in holo-vorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

D-Three schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:18:
Ooit ergens gelezen dat er voor de originele trilogie door Lucas was overwogen om Vader te laten verslaan door Luke die dan de helm opzet en de nieuwe Vader wordt.
Mark Hamill past toch helemaal niet meer in die helm :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Super TOF! :)
Nu eerst maar eens een SW-marathon zien in te plannen. Ik heb echt zo'n zin in deze film!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Okay, nog even terugkomend op mijn theorie dat Rey en Kylo de kinderen van Han en Leia zijn, Rey ben ik van overtuigd, Kylo zo goed als.

De trailer draait grotendeels om Rey, we beginnen met haar, de voiceover draait om haar (het gesprek met Maz(?) en tussendoor met Han). Een tweede persoon is Kylo, die heeft ook een grotere rol dan de rest.
En dan nu de hint die er super dik bovenop ligt maar die maar weinig mensen zullen oppikken: die muziek, ongeveer halverwege komt er echt muziek om de hoek kijken, wanneer Rey weer begint te praten, en welke muziek is dat?
De Han and Leie Theme.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YxYIyPVo_Go]
Waarom zouden we hun muziek horen als de trailer om Rey (en Kylo) draait? :)

Dit shot heb ik ook nog even over na zitten denken:

Kylo op een Star Destroyer
Los van die big ass lens flare (DAMN YOU ABRAMS!!!!!), die rode straal die van rechts naar links door het beeld komt. Ik denk dat we hier de straal zien die Starkiller Base produceert.

En dan heb ik ook nog even naar die vlaggen zitten staren, het zullen allemaal easter eggs zijn die verder nergens toe doen, want er hangen een stel dingen tussen die verhaaltechnisch compleet onlogisch zijn :P

Vlaggen
We hebben de Mythosaur Schedel inmiddels gezien. Daarnaast hangt echter een vlag [4] die heel veel weg heeft van de Mandalorian Crest.
Links daarvan [3] hangt, half verstopt achter een andere, wat lijkt op de vlag die Anakin voerde tijdens de Boonta Eve Podrace!

En als we dan nog verder naar links gaan zien we nog twee vlaggen uit diezelfde race. [2] die van Aldar Beedo, en [1] die van Mawhonic.
De rest heb ik nog niet kunnen plaatsen, maar die zullen ongetwijfeld ook bekend en compleet nutteloos zijn :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

Is een mooi aanknooppunt voor Sheldon Cooper om een nieuwe episode Fun with flags te maken 😂

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:42
Major_ton schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 07:13:
Is een mooi aanknooppunt voor Sheldon Cooper om een nieuwe episode Fun with flags te maken 😂
offtopic:
Idd. Nadat ie een half uur met zn vork door de salade (of elke ander random voedsel) gaat waar ie vervolgens nooit een hap van neemt.

Volgende filmpje heeft niet direct met de film te maken maar zag deze in het PS4 topic:
YouTube: Official PlayStation Holiday 2015 Commercial

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Vince22 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:08:
[...]

offtopic:
Idd. Nadat ie een half uur met zn vork door de salade (of elke ander random voedsel) gaat waar ie vervolgens nooit een hap van neemt.

Volgende filmpje heeft niet direct met de film te maken maar zag deze in het PS4 topic:
YouTube: Official PlayStation Holiday 2015 Commercial
Erg creatief en vet gemaakt die commercial. Ik vind het alleen nog altijd balen dat er niet gewoon een episch singleplayer campaign bij zit... Maar goed, over off-topic gesproken ;)

Veel is er al gesproken over de final trailer, vooral de dingen die je letterlijk ziet, maar wat is het gevoel bij het zien van de beelden? Druipt het Star Wars gevoel er echt vanaf? Ik weet het nog niet. Tuurlijk, alle ingrediënten zijn aanwezig (X-wings, Tie Fighters, lightsabers, de Millenium Falcon, stormtroopers etc...), maar de beelden zijn duidelijk in een ander jasje gegoten dan de voorgaande 6 delen. Het ziet er minder kleurrijk en daarom allemaal wat grimmiger uit. Ik ben benieuwd wat dat met het sfeertje doet wat Star Wars zo Star Wars maakte :-) Nog altijd heb ik mijn twijfels over het aangekondigde tempo van de film. Uiteraard is de actie heel belangrijk en iets waar we allemaal naar uitkijken. Dat stuk komt denk ik helemaal goed, maar een Star Wars film is niet compleet zonder de rustige momenten. Momenten waar 'onze helden' even niet op de hielen worden gezeten door het kwaad en er langzaam zich stukjes ontwikkelen over het verhaal en je zo meeslepen in het universum dat Star Wars heet. Maar misschien ben ik wel gek 8)7 We gaan het zien in december!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Gisteren tijdens de Back to the future maraton in JT eindhoven een Dolby Vision demo gekregen van de bedrijfsleider. Van deze techniek zal de nieuwe SW film ook gebruik gaan maken. Zo zal bijvoorbeeld zwart ook echt zwart zijn en wit echt wit.. iets wat tot een tijdje terug nog niet mogelijk was in de bios.. was heel erg indrukwekkend :) was het maar als 16 december :D

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 22-10-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Major_ton schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:35:
[...]
Veel is er al gesproken over de final trailer, vooral de dingen die je letterlijk ziet, maar wat is het gevoel bij het zien van de beelden? Druipt het Star Wars gevoel er echt vanaf? Ik weet het nog niet. Tuurlijk, alle ingrediënten zijn aanwezig (X-wings, Tie Fighters, lightsabers, de Millenium Falcon, stormtroopers etc...), maar de beelden zijn duidelijk in een ander jasje gegoten dan de voorgaande 6 delen. Het ziet er minder kleurrijk en daarom allemaal wat grimmiger uit. Ik ben benieuwd wat dat met het sfeertje doet wat Star Wars zo Star Wars maakte :-) Nog altijd heb ik mijn twijfels over het aangekondigde tempo van de film. Uiteraard is de actie heel belangrijk en iets waar we allemaal naar uitkijken. Dat stuk komt denk ik helemaal goed, maar een Star Wars film is niet compleet zonder de rustige momenten. Momenten waar 'onze helden' even niet op de hielen worden gezeten door het kwaad en er langzaam zich stukjes ontwikkelen over het verhaal en je zo meeslepen in het universum dat Star Wars heet. Maar misschien ben ik wel gek 8)7 We gaan het zien in december!
In een ander jasje gegoten? Dat mag je me eens duidelijker uitleggen. De originele trilogie had ook lang niet zoveel kleur als de prequels....die misschien wel te veel hadden. Dus dat zie ik niet helemaal.

Sterker nog, de trailers druipen gewoon met de ouderwetse sfeer van de originele films. Juist het feit dat er meer gebruik is gemaakt van practical effects zoals in de originele film maakt het JUIST erg Star Wars.

Serieus, vergeet de prequels, want die kwamen niet in de buurt van wat goede films moesten zijn. Dit gaat heel anders worden dan deel I, II en III. Je moet het meer zien als deel IV, V en VI in een coole moderne jas.

Wat betreft de "rustige" momenten die je mist in de trailers. Naja, dat lijkt mij gewoon het verschil tussen hedendaagse trailers maken en hoe het 15 jaar en zelfs 35 jaar geleden ging. Er zal echt wel wat aan karakterontwikkeling gedaan worden en wat uitgebreidere scenes met omgeving en "rust" zoals je dat noemt zal ook niet ontbreken. Daar kun je met zo'n trailer niets over zeggen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:23
Bzrk80 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

In een ander jasje gegoten? Dat mag je me eens duidelijker uitleggen. De originele trilogie had ook lang niet zoveel kleur als de prequels....die misschien wel te veel hadden. Dus dat zie ik niet helemaal.

Sterker nog, de trailers druipen gewoon met de ouderwetse sfeer van de originele films. Juist het feit dat er meer gebruik is gemaakt van practical effects zoals in de originele film maakt het JUIST erg Star Wars.

Serieus, vergeet de prequels, want die kwamen niet in de buurt van wat goede films moesten zijn. Dit gaat heel anders worden dan deel I, II en III. Je moet het meer zien als deel IV, V en VI in een coole moderne jas.

Wat betreft de "rustige" momenten die je mist in de trailers. Naja, dat lijkt mij gewoon het verschil tussen hedendaagse trailers maken en hoe het 15 jaar en zelfs 35 jaar geleden ging. Er zal echt wel wat aan karakterontwikkeling gedaan worden en wat uitgebreidere scenes met omgeving en "rust" zoals je dat noemt zal ook niet ontbreken. Daar kun je met zo'n trailer niets over zeggen.
Ik heb laatst de trailer voor IV weer eens bekeken... Weinig rustige momenten hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:41
volg dit topic nu ook al een tijdje en lees wat terug omtrent luke going to the dark side..
Dit maakt het extra interessant;

http://www.ign.com/articl...ke-skywalker-10-years-ago

ja er is een foto geweest van luke in obi wan kenobi stijl maar wat nou als dat puur voor show is in de film.. om jedi's of de good guys te verwarren.. zo gek is het idee niet.. toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Hier is trouwens de John Boyega trailer reactie. Blijkbaar had hij hem ook niet niet in volle glorie gezien. Meesterlijk! :D

[ Voor 21% gewijzigd door 8GUS op 22-10-2015 12:02 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

16 december hype ik lekker mee :7.

Ik was als klein kind ook al bij de "premiere" van A new Hope :7. Heb toen nog een X-wing die cast gewonnen met mijn kaartje in een loterij, die heb ik nog steeds :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Voor de mensen die bij JT eindhoven besteld hebben op 16-12-2015:

Ik had een resevering gemaakt voor 2D Dolby Cinema. Deze voorstelling is nu omgezet in 3D Dolby Cinema (is dat dan nog wel met die nieuwe Vision techniek?).. voor de mensen die persee 2D willen -> check je resevering en neem zo nodig contact op met JT.. daarnaast zijn er op de 16e en 17e verschillende nieuwe voorstellingen op andere tijden bij gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Bzrk80 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

MC Taz Man schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:56:
[...]

Ik heb laatst de trailer voor IV weer eens bekeken... Weinig rustige momenten hoor...
Dat wordt weer snel de kop ingedrukt ;) Ik verkondig het ook niet als een feit, maar meer een gevoel dat ik heb waarvan ik enorm hoop dat ik NIET gelijk heb natuurlijk! Dat een trailer actionpacked is, is niet zo gek en meer regel dan uitzondering. Dat zie ook niet als aanleiding voor mijn gevoel wat de snelheid betreft. Spike_Wolf heeft hier eerder in dit topic gemeld (dus dan MOET het waar zijn :P) dat J.J. Abrams had aangegeven meer snelheid en actie in de film te gaan stoppen. Ik hoop dan op mijn beurt dat het niet zo'n achterlijke opéénstapeling van directieloze actiescènes wordt zoals bij bijvoorbeeld de laatst Avengers film.

Hoewel deel I, II en III genoeg flaws hebben zijn er aantal aspecten weel héél erg goed in die films om je mee te nemen in het Star Wars Universum. In Attack of the Clones (even als voorbeeld) vind ik het reizen van planeet naar planeet erg gaaf gedaan. Geen *flits* en je bent er, nee je ziet echt het ruimteschip vertrekken en weerr aankomen op de nieuwe locatie en daar is goed de tijd voor genomen. Als Obi Wan aankomt op Geonosis zie je hem eerst nog een tijdje met zijn Starfighter over het oppervlak vliegen, landen en uitstappen. Vervolgens moet hij de basis binnen sneaken voordat de film eigenlijk weer verder gaat. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer in films (Guardians of the Galaxy bijvoorbeeld). Ook aan het einde waar Dooku met zijn schip aankomt bij Palpatine in Emperor outfit vind ik meesterlijk. De beelden (fantastische kleuren), de muziek en "Welcome home Lord Tyranus" combineren perfect met elkaar. Ook daar is weer lekker veel tijd voor genomen. Dát soort momenten hoop ik ook in The Force Awakens terug te zien! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Oi, Chris “Darth Hound” Miller heeft in de trailer en eerder beeldmateriaal een mogelijke spoiler gevonden.

spoiler:
In de trailer zien we Rey, Finn, Han en BB-8 een tempel/fort/groot gebouw naderen, ik heb een tijd met dit shot doorgebracht en een stel vlaggen geïdentificeerd. Wat Chris echter herkende was het symbool boven de deur. Na wat rondneuzen kwam hij tegen waar hij het van kende. We hebben dat symbool al een keer gezien op een Vanity Fair foto van Captain Phasma, en we zagen niet alleen het symbool, maar zo te zien dit zelfde gebouw.... maar dan in een iets andere staat....

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIst8mS38XnTXGDXH9ySR7C6/medium.jpg

Phasma

Ik denk dat we ons wel kunnen indenken in welke volgorde we deze twee scenes gaan zien in de film :P

[Edit]
Whehe, Siri is ook een fan :P

Siri

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 24-10-2015 20:05 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Something, something, something, dark side. Dat was toch van een parodie door Family Guy? Of was het nu Robot Chicken. Ik dacht Family Guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Net voor het eerst de trailer gezien...

... WOW...

Alleen jammer dat de grote zorg om Abrams is uitgekomen. Lensflares. Lensflares everywhere. Al heb ik het idee dat hij zich heeft ingehouden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
In de nieuwste aflevering van de Hollywood Babble On podcast vertelt Kevin Smith dat J.J. Abrams hem een stuk van The Force Awakens heeft laten zien. Dit is wat hij er over te zeggen heeft:
“I saw a buddy of mine, a filmmaker friend, who is making this movie that is so fucking wonderful.
And I saw a chunk of it. And it was… spellbinding. It’s the only way I can describe it. It’s like, I love movies and sometimes I over praise them and shit, but this is the only way I can describe this: it was like – not figuratively, literally – being transported to the fountain of youth. And having the fountain of youth taking me back to 1977. First time I saw a picture called Star Wars. I can’t say much more.”

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Spike_wolf schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:07:
In de nieuwste aflevering van de Hollywood Babble On podcast vertelt Kevin Smith dat J.J. Abrams hem een stuk van The Force Awakens heeft laten zien. Dit is wat hij er over te zeggen heeft:

[...]
Hoewel dit niet heel veel zegt...NICE! :D Ik ben blij dat er iemand is die, met alle hype, na het zien (van een stukje) nog steeds hyped is.

Met betrekking tot het niet verschijnen van Luke in zo'n beetje alles wat er aan beeldmateriaal is verschenen zegt J.J. dat het in ieder geval de bedoeling is dat hij nergens te zien is.

starwarsnewsnet.com impliceert dat de reveal waarschijnlijk te groot is en dat het altijd spoiler-ish zal zijn als ze hem laten zien.

Ik ben echt zo benieuwd.... >:)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08 18:29
Denken jullie dat het de moeite waard zal zijn om Star Wars in IMAX 3D te zien? Ik heb normaal gesproken een grote hekel aan 3D films. Voegt niks toe m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:18

SomerenV

It's something!

Sakete schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:37:
Denken jullie dat het de moeite waard zal zijn om Star Wars in IMAX 3D te zien? Ik heb normaal gesproken een grote hekel aan 3D films. Voegt niks toe m.i.
Maar het is IMAX. Ik heb ook een hekel aan 3D maar ik kijk een regelrechte blockbuster liever in IMAX 3D dan in normaal 2D. 3D voegt misschien niks toe, maar de beeldkwaliteit en het geluid wel ;)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:24
Sakete schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:37:
Als je het niks toe vindt voegen, maar ook geen afbreuk vindt doen, waarom heb je dan een hekel aan 3D? :P
Ik ga hem zelf of niet kijken of in 2D kijken. JT Eindhoven heeft hem in Dolby Vision 2D. Wikipedia zegt het volgende over die techniek:
"The cinema concept consist of the Dolby Atmos system for sound and the Dolby Vision projectors, capable of HDRI and HFR in 2D and 3D formats. The first theatres will temporarily use 4K laser projectors until the Dolby Vision-capable ones are ready to ship out spring 2015. The theatre will also feature atmospheric lighting and a dynamic pathway to immerse visitors in the movie experience before the movie has started."

Ik vind Eindhoven alleen te ver voor een film, dus ik heb mijn hoop gevestigd op Pathé Arena. Ik denk dat hij na een maand of twee wel in 2D te zien is daar. Ik heb gelukkig vanaf de release t/m januari geen tijd :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Ample Energy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:27:
[...]

Als je het niks toe vindt voegen, maar ook geen afbreuk vindt doen, waarom heb je dan een hekel aan 3D? :P
Ik ga hem zelf of niet kijken of in 2D kijken. JT Eindhoven heeft hem in Dolby Vision 2D. Wikipedia zegt het volgende over die techniek:
"The cinema concept consist of the Dolby Atmos system for sound and the Dolby Vision projectors, capable of HDRI and HFR in 2D and 3D formats. The first theatres will temporarily use 4K laser projectors until the Dolby Vision-capable ones are ready to ship out spring 2015. The theatre will also feature atmospheric lighting and a dynamic pathway to immerse visitors in the movie experience before the movie has started."

Ik vind Eindhoven alleen te ver voor een film, dus ik heb mijn hoop gevestigd op Pathé Arena. Ik denk dat hij na een maand of twee wel in 2D te zien is daar. Ik heb gelukkig vanaf de release t/m januari geen tijd :P
Ik vind 3D alleen maar irritant, maar vraag me af (omdat ik een hele grote Star Wars fan ben) of het toch de moeite is om voor deze ene keer in 3D te kijken omdat IMAX in principe de beste ervaring is qua geluid en beeld.

Overigens heb je hier in de VS altijd keuze tussen 2D en 3D (woon in de VS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Sakete schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:50:
[...]

Ik vind 3D alleen maar irritant, maar vraag me af (omdat ik een hele grote Star Wars fan ben) of het toch de moeite is om voor deze ene keer in 3D te kijken omdat IMAX in principe de beste ervaring is qua geluid en beeld.

Nee.. De film is niet geschoten in 3D, en als je 3D in het algemeen al irritant vind, zou ik 't überhaupt niet doen. Zoals hierboven al genoemd, zou ik naar JT Eindhoven of JT Hilversum gaan voor de Dolby Cinema voorstellingen, waar je de keus hebt tussen 2D en 3D.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:24
Sakete schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:50:
[...]

Maar kan je kiezen tussen IMAX 3D en IMAX 2D of moet je kiezen tussen IMAX 3D en gewoon 2D? Als IMAX 2D mogelijk is zou ik het wel weten en als ik naar je signature kijk denk ik dat 2D een betere keuze is dan 3D, dus als er geen IMAX 2D is zou ik naar Dolby-zalen zoeken.

Of IMAX beter klinkt dan Dolby Atmos durf ik niet te zeggen, maar Dolby zegt dat ze zich focussen op het overbrengen van het geluid zoals de artiest het heeft bedoeld i.c.m. ‘3D geluid’ en IMAX zegt dat ze zich focussen op het geluid 'beter' maken dan het was en dat ze willen dat je het geluid ‘tot op het bot’ voelt. Of er in de praktijk verschil is durf ik dus niet te zeggen, maar misschien heeft 1 van de marketinguitingen de voorkeur :P

Ben je verder bekend met J.J. Abrams? Shots worden ingezoomd met een noodgang en vervolgens uitgezoomd, omdat het toch net even te ver was (snap zoom, volgens mij), elke keer dat hij naar de Falcon gaat kijken zal hij z'n statief wel weer zijn vergeten (shaky cam) en hij heeft vaak van die shots die van best wijd naar bijna close-up gaan. In 3D mag je niet kijken naar dingen die niet helemaal scherp zijn, dus tenzij je altijd precies kijkt waar de regisseur wil dat je kijkt kan je de halve film niet eens volgen. Als je de trailer opzet, blijven je ogen dan met elk shot stil staan op 1 plek of schieten je ogen heen en weer omdat je alles in je op wilt nemen? Ik zou ook dit zeker meenemen in je beslissing.

Mah, ik vind m'n post nog best neutraal geworden.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:54
Zou best wel chill zijn om in je Stormtrooper outfit naar de film te gaan :+ Ben benieuwd of ze bij Pathe daar moeilijk over gaan doen.

Iemand enig idee waar je (goede kwaliteit) stormtrooper outfits kunt huren? Want om nu 900 euro neer te leggen voor een kostuum is ook weer een beetje te gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
segil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:45:
Zou best wel chill zijn om in je Stormtrooper outfit naar de film te gaan :+ Ben benieuwd of ze bij Pathe daar moeilijk over gaan doen.

Iemand enig idee waar je (goede kwaliteit) stormtrooper outfits kunt huren? Want om nu 900 euro neer te leggen voor een kostuum is ook weer een beetje te gek :)
Je wil niet een hele film lang in een degelijke outfit zitten. Een degelijke outfit is te restrictief of fatsoenlijk te zitten, en sowieso zul je de helft van het torso moeten verwijderen om überhaupt te kunnen zitten zonder het pak te slopen. En verder zullen alle plastic delen langs elkaar op schrapen bij elke kleine beweging die je maakt, waardoor de mensen om je heen na 10 minuten schoon genoeg van je zullen hebben,
Dus tenzij je met een grote groep 501st mensen gaat die allemaal in kostuum daar willen zitten gaat dit geen succes zijn.
Het enige dat zou kunnen is een stoffen halloween kostuum doen, daar heb je geen last van.
Je kunt ook enkel een helm mee nemen en de rest van het pak vergeten.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Ample Energy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:39:
[...]

Maar kan je kiezen tussen IMAX 3D en IMAX 2D of moet je kiezen tussen IMAX 3D en gewoon 2D? Als IMAX 2D mogelijk is zou ik het wel weten en als ik naar je signature kijk denk ik dat 2D een betere keuze is dan 3D, dus als er geen IMAX 2D is zou ik naar Dolby-zalen zoeken.

Of IMAX beter klinkt dan Dolby Atmos durf ik niet te zeggen, maar Dolby zegt dat ze zich focussen op het overbrengen van het geluid zoals de artiest het heeft bedoeld i.c.m. ‘3D geluid’ en IMAX zegt dat ze zich focussen op het geluid 'beter' maken dan het was en dat ze willen dat je het geluid ‘tot op het bot’ voelt. Of er in de praktijk verschil is durf ik dus niet te zeggen, maar misschien heeft 1 van de marketinguitingen de voorkeur :P

Ben je verder bekend met J.J. Abrams? Shots worden ingezoomd met een noodgang en vervolgens uitgezoomd, omdat het toch net even te ver was (snap zoom, volgens mij), elke keer dat hij naar de Falcon gaat kijken zal hij z'n statief wel weer zijn vergeten (shaky cam) en hij heeft vaak van die shots die van best wijd naar bijna close-up gaan. In 3D mag je niet kijken naar dingen die niet helemaal scherp zijn, dus tenzij je altijd precies kijkt waar de regisseur wil dat je kijkt kan je de halve film niet eens volgen. Als je de trailer opzet, blijven je ogen dan met elk shot stil staan op 1 plek of schieten je ogen heen en weer omdat je alles in je op wilt nemen? Ik zou ook dit zeker meenemen in je beslissing.

Mah, ik vind m'n post nog best neutraal geworden.
Nou ik zie 't al, het wordt 2D dan. Heb alleen de keuze tussen IMAX 3D en gewoon 2D. Tenminste, bij de bioscopen bij mij in de buurt. Zal 's kijken of er enkele zijn die IMAX 2D hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Sakete schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:00:
[...]

Nou ik zie 't al, het wordt 2D dan. Heb alleen de keuze tussen IMAX 3D en gewoon 2D. Tenminste, bij de bioscopen bij mij in de buurt. Zal 's kijken of er enkele zijn die IMAX 2D hebben.
Als je hem zo graag in 2D wil zien zou ik zeker de Dolby Cinema ervaring in 2D overwegen! Is wel in Hilversum of Eindhoven: https://www.jt.nl/films/film/star-wars-the-force-awakens
Spike_wolf schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:34:
[...]

Wordt wel een duur filmpje als je daarvoor vanuit de VS over moet komen ;)
:D Ah dat wist ik niet, excuses.

[ Voor 19% gewijzigd door WickedWizard op 28-10-2015 18:37 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
WickedWizard schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:30:
[...]

Als je hem zo graag in 2D wil zien zou ik zeker de Dolby Cinema ervaring in 2D overwegen! Is wel in Hilversum of Eindhoven: https://www.jt.nl/films/film/star-wars-the-force-awakens
Wordt wel een duur filmpje als je daarvoor vanuit de VS over moet komen ;)

[edit]
:P

[ Voor 18% gewijzigd door Spike_wolf op 28-10-2015 19:19 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben zelf keurig tevreden met een simpel rechthoekig scherm zonder fancy 3D grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:54
Spike_wolf schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:02:
[...]

Je wil niet een hele film lang in een degelijke outfit zitten. Een degelijke outfit is te restrictief of fatsoenlijk te zitten, en sowieso zul je de helft van het torso moeten verwijderen om überhaupt te kunnen zitten zonder het pak te slopen. En verder zullen alle plastic delen langs elkaar op schrapen bij elke kleine beweging die je maakt, waardoor de mensen om je heen na 10 minuten schoon genoeg van je zullen hebben,
Dus tenzij je met een grote groep 501st mensen gaat die allemaal in kostuum daar willen zitten gaat dit geen succes zijn.
Het enige dat zou kunnen is een stoffen halloween kostuum doen, daar heb je geen last van.
Je kunt ook enkel een helm mee nemen en de rest van het pak vergeten.
Grmbl..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
J.J. Abrams says not to expect any more The Force Awakens trailers.

http://www.comingsoon.net...-tv-spots-says-j-j-abrams

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Dat was eigenlijk al bekend. Ze zouden 1 echte trailer uitbrengen. Wat ik alleen maar fijn vind. Met Age of Ultron waren er al 4 of 5 clips waardoor je al een hoop dingen zag. Ik ga er liever nog een soort van blind in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:18

SomerenV

It's something!

XWB schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:59:
J.J. Abrams says not to expect any more The Force Awakens trailers.

http://www.comingsoon.net...-tv-spots-says-j-j-abrams
Ik kan hier maar één ding op zeggen: held! _/-\o_

Vrijwel élke trailer die tegenwoordig uit komt laat praktisch heel het verhaal zien, vaak zelfs in chronologische volgorde. De laatste trailer van Star Wars maakt nagenoeg niks duidelijk en geeft niks van het verhaal weer (in ieder geval geen details). Zouden meer filmmakers een voorbeeld aan mogen nemen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Een leuk interview tussen Carrie Fisher en Daisy Ridley :)

Kudos voor de gene die bedacht dat het een goed idee was om Carrie als interviewer aan te stellen :P
RIDLEY: They also ask if you guys gave us any advice. You didn't. Except for—

FISHER: Wait a minute! You said I didn't? You fucker! We were at that first party, that horrifying thing that I was always late to ...

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 30-10-2015 19:53 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ook leuk voor je kind die zonder ondersteuning bijna niet kan lopen _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

De Fifth Brother is blijkbaar gemodelleerd na aanleiding van (niet gebruikte) The Force Awakens concept art. Aldus starwarsnewsnet

spoiler:
Volgens deze website zou het zo maar kunnen zijn dat deze concept art gebruikt had kunnen worden voor een van de Knights of Ren OF misschien zelfs Supreme Leader Snoke. Vooral dat laatste kan ik me wel voorstellen aangezien Snoke volledig CGI moet zijn en deze wel een lekker vettig, Sith-achtig voorkomen heeft :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Zojuist zijn op Twitter de officiële character posters naar buiten gebracht :)

Han Poster

Leia Poster

Rey Poster

Kylo poster

Finn Poster

[ Voor 100% gewijzigd door Spike_wolf op 04-11-2015 19:36 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind ze erg gaaf. Vooral Rey en Kylo. Dat zijn toch de karakters waar ik het meeste naar uit kijk. Ik hoop Rey als Jedi met double Bladed saber a la Bastilla van Kotor te zien. En Kylo is ook gaaf door de mysterie er om heen. Finn kan me nog weinig boeien. Ik zie hem niet graag als Jedi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Is het al zeker dat Finn een jedi zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Major_ton schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:51:
Is het al zeker dat Finn een jedi zal zijn?
Nope. Er is nog helemaal niets zeker.
Maar zelf blijf ik er bij dat hij niets met de Force te maken heeft.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zouden de beelden tot nu toe misleidend zijn dan?

Afbeeldingslocatie: http://static1.squarespace.com/static/53323bb4e4b0cebc6a28ffa2/t/55fc7cc7e4b0ab832300af2f/1442610391856/?format=750w

Dit zijn wel de officiele trading cards. Zouden deze ook ''misleidend/nep'' zijn?
En toch valt Kylo onder de Sith. En JJ heeft duidelijk gezegd dat het geen Sith is.
Misschien aan het einde onder Supreme leader Snoke? Net als Rey onder Luke aan het einde ofz?

[ Voor 100% gewijzigd door Dubrillion op 04-11-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dubrillion schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:13:

[afbeelding]

Dit zijn wel de officiele trading cards. Zouden deze ook ''misleidend/nep'' zijn?
En toch valt Kylo onder de Sith. En JJ heeft duidelijk gezegd dat het geen Sith is.
Misschien aan het einde onder Supreme leader Snoke? Net als Rey onder Luke aan het einde ofz?
Dit zijn geen trading cards, maar kaarten uit een meer traditioneel spel, daar komt geen ruilen aan te pas :)
Zoals ik in deze post ook speculeer zijn die benamingen niet correct, en meer algemeen, omdat het in zo'n spel heel onpraktisch is om 42 verschillende fracties te benoemen. Dat simpel verpakken in Sith, Jedi en Rebels, etc maakt het spel speelbaar, en geeft een aardig idee van hoe de vork in de steel steekt.

Dat we Finn nu continu met Luke's saber zien is een klassieke JJ move om ons allemaal op het verkeerde been te zetten. Iedereen gaat er van uit dat Finn een Jedi wordt en in de film awesome saber skills zal gaan hebben. In werkelijkheid zal Kylo dat saber (al dan niet met hand :P ) ini een paar seconden bij hem weg slaan, waarna Rey het gevecht voortzet.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Dubrillion schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:13:

[afbeelding]

Op die kaart zie ik geen Jedi-symbool naast Finn staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Spike_wolf schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:01:
[...]

Dit zijn geen trading cards, maar kaarten uit een meer traditioneel spel, daar komt geen ruilen aan te pas :)
Zoals ik in deze post ook speculeer zijn die benamingen niet correct, en meer algemeen, omdat het in zo'n spel heel onpraktisch is om 42 verschillende fracties te benoemen. Dat simpel verpakken in Sith, Jedi en Rebels, etc maakt het spel speelbaar, en geeft een aardig idee van hoe de vork in de steel steekt.
Dit dus! :)

We weten allemaal al dat Kylo geen Sith is en dat de term "Rebels" helemaal niet geldt in deze film. Dat is nu de Resistance. Deze termen mag je allemaal met een aardige korrel zout nemen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Rebels, Resistance... Wat maakt het uit, het is gewoon een naam :) Ik kan me wel inbeelden dat de rebellen opgehouden zijn te bestaan omdat er een relatief korte periode van vrede was. Maar dat daar nu terug verandering is in gekomen en dat restante van de rebellen samen met een nieuwe generatie terug de wapens hebben moeten opnemen en de Resistance zijn geworden.

En uiteraard is Kylo geen Sith. Kylo is toch Luke?!? ;) :P Kylo lijkt me inderdaad eerder een wannabe-Sith. Iemand die om één of andere reden verbitterd is en er zijn missie van heeft gemaakt om af te maken wat Darth Vader is begonnen. Zoals hij zei in de trailer maar wat hij daar precies mee bedoelt is me ook nog een raadsel. Al lijkt het mij niet uitgesloten dat hij ooit een Sith zal worden? Luke was in het begin ook geen Jedi. Of omgekeerd, Kylo wordt Jedi :P We kunnen fantaseren wat we willen, we zien het toch pas volgende maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
D-Three schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:13:
Rebels, Resistance... Wat maakt het uit, het is gewoon een naam :) Ik kan me wel inbeelden dat de rebellen opgehouden zijn te bestaan omdat er een relatief korte periode van vrede was. Maar dat daar nu terug verandering is in gekomen en dat restante van de rebellen samen met een nieuwe generatie terug de wapens hebben moeten opnemen en de Resistance zijn geworden.

En uiteraard is Kylo geen Sith. Kylo is toch Luke?!? ;) :P Kylo lijkt me inderdaad eerder een wannabe-Sith. Iemand die om één of andere reden verbitterd is en er zijn missie van heeft gemaakt om af te maken wat Darth Vader is begonnen. Zoals hij zei in de trailer maar wat hij daar precies mee bedoelt is me ook nog een raadsel. Al lijkt het mij niet uitgesloten dat hij ooit een Sith zal worden? Luke was in het begin ook geen Jedi. Of omgekeerd, Kylo wordt Jedi :P We kunnen fantaseren wat we willen, we zien het toch pas volgende maand ;)
Dat hele mysterieuze om de film maakt het des te leuker om dingen te vermijden.
Ja trailers en posters, maar geen gelekt materiaal :D
Ik kan niet wachten jongens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47

Chiron

Moderator Discord

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 16:03

kevinn

PSN; southation

Er is ook weer een 'nieuwe' trailer met nieuwe beelden!

Edit; Zie hierboven ;) was net te laat.

[ Voor 77% gewijzigd door kevinn op 06-11-2015 15:07 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste