Thx, ga hem misschien wel bestellen. Mooie prijs voor een high-end
Zeer tevreden.
Ligt lekker in de hand (ik wel grote handen). Scherm is superscherm, en reageert goed op touch. Maakt goede foto's, zeker met weinig licht.
Het enige wat ik mis (maar dat wist ik van tevoren) is multisim. Iets wat ik wel op mijn vorige chinaphone had, en super werkte.
Kortom:Wat mij betreft het beste wat je rond 300 euri kan krijgen.
Verwijderd
Mijn witte 2 gb is binnen bij de mistertao agent
Net mijn second payment gedaan. Totale kosten afgerond $320 (=245 euro) Nu wachten tot die in Nederland is en hopelijk hoef ik geen inklaringskosten te betalen, dan ben ik helemaal blij
Mm, dat gaat bij jou dus een stuk beter dan bij mij haha
. Ik heb nu besteld bij die taobao link die jij gaf wat jij zei die het op voorraad had. Hopelijk heeft die inderdaad een voorraad, al kon ik dat niet zo terug vinden, maar wel daar besteld.
Bij welke had jij besteld?
[ Voor 5% gewijzigd door Kyhfin op 12-12-2012 23:06 ]
Verwijderd
Ik heb bij deze besteld: http://item.taobao.com/item.htm?id=16452017326Kyhfin schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:02:
Mm, dat gaat bij jou dus een stuk beter dan bij mij haha. Ik heb nu besteld bij die taobao link die jij gaf wat jij zei die het op voorraad had. Hopelijk heeft die inderdaad een voorraad, al kon ik dat niet zo terug vinden, maar wel daar besteld.
Ik zie nu echter wel dat hij de prijzen heeft verhoogd naar 2038 yuan (binnen 3 dagen verzenden) en 2088 yuan (binnen een dag). Gelukkig was ik dus op tijd met mijn preoder, want toen ik bestelde stond er aangegeven dat het binnen een week zou worden verzonden.
Dezelfde dag verzenden kan je zien aan de volgende tekens 当天发(货), laatste staat er af ten toe niet bij.
Mistertao vertaalt het als "when the days hair"

Ah, ok. Dat when the days hair heb ik wel meerdere keren zien staan, maar had daar nooit uitgehaald dat het betekende zelfde dag verzenden haha. Thanks! Dan ga ik daar voortaan op letten, bij de zwarte die ik besteld heb, staat inderdaad: Pure black [2G RAM version 12 monthly production] intact when days hair. LOL
Heeft deze hsdpa? Ik wil graag een gsm die snellere 3g dan mijn huidige momenteel haal ik max snelheden van 3,5mbps en ik zou graag sneller willen, want soms gebruik ik deze om te tetheren.
Ja heeft die, hspa+ ofzo, hij ondersteund ook bijna alle GSM frequenties ter wereld.eillienroc schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:15:
Heeft deze hsdpa? Ik wil graag een gsm die snellere 3g dan mijn huidige momenteel haal ik max snelheden van 3,5mbps en ik zou graag sneller willen, want soms gebruik ik deze om te tetheren.
Mijn HH2 ligt inmiddels in Amsterdam bij het import bureau
Bijna in huis!
Dit hoeft niet persé aan de telefoon te liggen maar aan je abbonnement, dat je maximaal 7.2 krijgt van je provider wat mogelijk theoretisch maar 3.5 mbit is in jou geval.eillienroc schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:15:
http://www.gsmarena.com/samsung_s8500_wave-3146.php
hier zie ik dat mijn gsm deze maar aan kan, mag ik veronderstellen, btw bada suckt naarmate je meer begint te werken met netwerkgerelateerde programma's is android dan de betere keus.
hier zie ik dat mijn gsm deze maar aan kan, mag ik veronderstellen, btw bada suckt naarmate je meer begint te werken met netwerkgerelateerde programma's is android dan de betere keus.
Haha, ik heb ook geen geluk. Hij is nu binnen bij MisterTao en ik voeg geld toe voor me 2de payment. Op moment dat ik op betalen klik, krijg ik een foutmelding. Het bedrag is er wel af, maar hij staat nu nog op second payment.
Verwijderd
Dat had ik ook! maar zag later dat bij status gewoon op "second paid" stond (onderaan met datum en tijdstip). Dus dat moet wel goedzitten, waarschijnlijk kijk je naar de product status
Bij mij staat nog wel gewoon 'Packaged' en bij Order Status staat alleen 'Wait for Dispatch' bij de tijden. Second Paid staat er nog niet, maar zal wel goedkomen dan haha
2012 De invoerende uitwisselingskantoor Amsterdam Nederland 201212151121
Pfff, sinds zaterdag ligt hij daar al en heb nog niets gehoord... Wat nu...
Afwachten. Als je dikke pech hebt duurt het inklaren een week of 3-4. Zonder gein.MoiZie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:51:
2012 De invoerende uitwisselingskantoor Amsterdam Nederland 201212151121
Maar zullen we de tekst in het rode vlak hieronder even hanteren? Er is gewoon een apart topic voor alle bovenstaande posts. Allemaal levertijd en prijzen, niets met toestelervaringen te maken. Beter nu beginnen dan later door een mod erop gewezen te moeten worden.
Iemand wellicht al nuttige recente niet-chinese reviews gevonden waar je echt iets mee kunt? Ze moeten toch langzaam wat weider verspreid zijn nu levering op gang is gekomen.
pepernooot
Telefoon is inmiddels binnen. Geroot, gapps erop. Wat een fantastisch apparaat. Antutu van 14000, gelijk aan de transformer prime.
Hoeveel import heb je betaald? Ik heb 2 dagen geleden hem ook bij merimobiles besteld.
Hoe lang heeft het nu geduurd vooraleer hij in Nederlands was?
Hoe lang heeft het nu geduurd vooraleer hij in Nederlands was?
Geen importkosten of iets dergelijks. En hij was al Engels ingesteld en de hele setup was al doorlopen. Er zat zelfs een screen protector en case bij! Onverwacht! Tevens bij Merimobiles besteld, de 2 GB versie. 295 euro dus in totaal.
[ Voor 5% gewijzigd door MoiZie op 20-12-2012 00:13 ]
Gaan er nog import of inklarings kosten volgen denk je?MoiZie schreef op donderdag 20 december 2012 @ 00:12:
Geen importkosten of iets dergelijks. En hij was al Engels ingesteld en de hele setup was al doorlopen. Er zat zelfs een screen protector en case bij! Onverwacht! Tevens bij Merimobiles besteld, de 2 GB versie. 295 euro dus in totaal.
Nee, uiteraard niet. Ik heb het pakje al, dus het is al vrijgegeven door de douane.
Overigens; het was een gift van 15 dollar, een mp4 speler. Aldus de Chinese verpakking
Overigens; het was een gift van 15 dollar, een mp4 speler. Aldus de Chinese verpakking
hmmm, een review binnenkort met een paar lekker foto's van je telefoon?MoiZie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:16:
Telefoon is inmiddels binnen. Geroot, gapps erop. Wat een fantastisch apparaat. Antutu van 14000, gelijk aan de transformer prime.
YouTube: Huawei Honor 2 cheating to get higher score in AnTuTu BenchmarkMoiZie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:16:
Ik vond ook dit een video van volgens mij Antutu zelf, waarbij ze zeggen dat die score niet helemaal eerlijk is en dat zij ook een andere score lieten lopen en dat hij dan in de 12000 heeft.
Maar dan nog.. bijna 13.000 overall. Blaast nog steeds bijna alles omver voor 2/3 van de prijs, of zie ik dat nu verkeerd? SGS3 staat bovenaan met 12000. Sony's topmodellen V en T halen ~8000. HTC zit met de One X + en Butterfly op 13-14.000.Kyhfin schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:44:
[...]
YouTube: Huawei Honor 2 cheating to get higher score in AnTuTu Benchmark
Ik vond ook dit een video van volgens mij Antutu zelf, waarbij ze zeggen dat die score niet helemaal eerlijk is en dat zij ook een andere score lieten lopen en dat hij dan in de 12.000 heeft.
Ik hakkel nog op 2 punten om deze aan te schaffen: de accuduur; mooie grote accu, maar als de hardware er niet zuinig mee omgaat, heeft het weinig meerwaarde. -Update naar Android 4.1; dat vind ik persoonlijk noodzakelijk, wordt wel verwacht, maar dat is niet eens met enige zekerheid te zeggen. Heb geen zin om tot halverwege 2013 te wachten op een update, als die al komt, aangezien ik nu al Jelly Bean gewend ben. Ik zal dus nog even wachten.
pepernooot
De accuduur is bij elke telefoon tegenwoordig slecht volgens mij. Collega van mij heeft de Galaxy S3 en neemt continu oplader mee en zo'n extra batterypack van Duracell omdat ze het nooit lang uithoudt.dinkelover schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:25:
[...]
Maar dan nog.. bijna 13.000 overall. Blaast nog steeds bijna alles omver voor 2/3 van de prijs, of zie ik dat nu verkeerd? SGS3 staat bovenaan met 12000. Sony's topmodellen V en T halen ~8000. HTC zit met de One X + en Butterfly op 13-14.000.
Ik hakkel nog op 2 punten om deze aan te schaffen: de accuduur; mooie grote accu, maar als de hardware er niet zuinig mee omgaat, heeft het weinig meerwaarde. -Update naar Android 4.1; dat vind ik persoonlijk noodzakelijk, wordt wel verwacht, maar dat is niet eens met enige zekerheid te zeggen. Heb geen zin om tot halverwege 2013 te wachten op een update, als die al komt, aangezien ik nu al Jelly Bean gewend ben. Ik zal dus nog even wachten.
Wat ik voordeel vind van de Huawei Honor2 is dat hij dus supersnel opstart en ik heb er goedkoop een batterij met oplader bijgekocht. Dan kan je dus snel wisselen en is hij binnen de minuut alweer opgestart.
Ten tweede: updates wil Huawei elke maand uit gaan brengen volgens mij en er komt waarschijnlijk ook een MIUI versie uit voor deze telefoon en dan zit je altijd up-to-date. Of je wil per se originele firmware houden, maar denk ik niet als je toch hem root voor Google Play en dergelijke.
De HH2 start inderdaad MEGA snel op, binnen 30 seconden vanaf koude start tot volledig in gebruik kunnen nemen.
Qua accu; ik zit nu op 38 % met zeer intensief gebruik (en 8 uur op het nachtkastje (6% daling)) met alles op push, sync en direct. Dit is vanaf gisteravond 11 uur 100% vol. Performance profile heb ik op balanced gezet. Ik heb al even zitten gamen (riptide, temple run, etc), veel Whatsapp en af en toe bellen (totaal nu 2 uur gebeld). Dus in 14 uur tijd een daling van 62% met bovengenoemd gebruik. Ik ga hier later zeker 2 dagen mee halen! (Minus de nacht natuurlijk een daling van 56% in 6 uur tijd.)
Qua accu; ik zit nu op 38 % met zeer intensief gebruik (en 8 uur op het nachtkastje (6% daling)) met alles op push, sync en direct. Dit is vanaf gisteravond 11 uur 100% vol. Performance profile heb ik op balanced gezet. Ik heb al even zitten gamen (riptide, temple run, etc), veel Whatsapp en af en toe bellen (totaal nu 2 uur gebeld). Dus in 14 uur tijd een daling van 62% met bovengenoemd gebruik. Ik ga hier later zeker 2 dagen mee halen! (Minus de nacht natuurlijk een daling van 56% in 6 uur tijd.)
[ Voor 5% gewijzigd door MoiZie op 20-12-2012 12:53 ]
En ik lees dat Emotion UI 1.5 (Android 4.1.2) ook al wel te downloaden is voor deze telefoon.
Dat met die benchmarks zouden andere fabrikanten dat ook niet gewoon doen? Maar de chipset van Huawei is gewoon goed, beter dan Terga 3 en niet echt slechter dan die chipset in SGS3.
Maar uiteindelijk kies ik Huawei ook vanwege de goeie reputatie dat ze hebben en de Huawei Honor 2 is gewoon goeie telefoon en scherp geprijsd, het gaat zich ja niet alleen om de chipset, ook camera en scherm enzo.
Maar uiteindelijk kies ik Huawei ook vanwege de goeie reputatie dat ze hebben en de Huawei Honor 2 is gewoon goeie telefoon en scherp geprijsd, het gaat zich ja niet alleen om de chipset, ook camera en scherm enzo.
Ach nee, ik bedoelde alleen dat die waardes niet altijd te strikt moeten worden genomen en dat de waardes die ze op de site zetten hun officiële waarde is en dan komen ze nog steeds hoger uit dan de Galaxy S3 dus qua dat is hij zeker niet slecht.
Dat lees ik graag!MoiZie schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:52:
De HH2 start inderdaad MEGA snel op, binnen 30 seconden vanaf koude start tot volledig in gebruik kunnen nemen.
pepernooot
MIUI komt inderdaad wel uit voor deze phone:
http://en.miui.com/thread-1451-1-1.html
http://en.miui.com/thread-1451-1-1.html
De laatste officiele ROM (van 19-12-2012) is te vinden op de huawei-site
Geen idee wat de changelog is.
Geen idee wat de changelog is.
[ Voor 4% gewijzigd door Mophun op 21-12-2012 14:30 ]
Maar is zo'n nieuwe versie wel meteen geroot ook dan? Want anders zit je toch nog zonder Play Store?
Wanneer je de nodige backups hebt gemaakt, en Voodoo OTA Rootkeeper gebruikt, dan verwacht ik geen problemen.Kyhfin schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:03:
Maar is zo'n nieuwe versie wel meteen geroot ook dan? Want anders zit je toch nog zonder Play Store?
CORRECTIE:
Rom update net uitgevoerd.
Root ben ik kwijt, en netuurlijk ook de Play Store.
Dit wordt weer moeizaam herstellen.
(ps. android versie is nog steeds 4.0.4)
Zeer makkelijk rooten met:
Genotools
[ Voor 31% gewijzigd door Mophun op 21-12-2012 20:59 ]
Hmm...nog steeds 4.0.4, dan is het de moeite niet denk ik?
Edit: Die update zou van 18-12 moeten zijn en het buildnummer is V100R001CHNC00B024, mijn telefoon heeft build V100R001CHNC00B018, lijkt dus een minimale update te zijn...
Edit: Die update zou van 18-12 moeten zijn en het buildnummer is V100R001CHNC00B024, mijn telefoon heeft build V100R001CHNC00B018, lijkt dus een minimale update te zijn...
[ Voor 60% gewijzigd door duderuud op 21-12-2012 23:12 ]
Klopt, maar het geeft dus wel aan dat ze met updates bezig zijn en volgens mij is er al soort van beta uit van 4.1.2 althans dat las ik op XDA waarbij die versie via een russische site te downloaden is.
Heb je daar een link van? Op XDA is volgens mij geen Honor 2 forum namelijk...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2039998
In de titel staat 1G, maar meeste geldt gewoon ook voor de 2G volgens mij. Zou eerst even alle pagina's lezen. Onderaan pagina 2 staat over 4.1.2. Ik denk dus niet dat al officiële firmware is, maar goed dit is de link
In de titel staat 1G, maar meeste geldt gewoon ook voor de 2G volgens mij. Zou eerst even alle pagina's lezen. Onderaan pagina 2 staat over 4.1.2. Ik denk dus niet dat al officiële firmware is, maar goed dit is de link
Verwijderd
mijn telefoon is vandaag thuisbezorgd
maar helaas nog niet geroot. ik probeer het nu te doen met
Root_with_Restore_by_Bin4ry_v2_win-linux. , maar hij geeft aan dat adb drivers nog niet zijn geinstalleerd. kan ik die ergens vandaan halen?
edit: is gelukt. je moet eerst hisuite installeren
Ik heb dit gevolgd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
Root_with_Restore_by_Bin4ry_v2_win-linux. , maar hij geeft aan dat adb drivers nog niet zijn geinstalleerd. kan ik die ergens vandaan halen?
Ik heb dit gevolgd:
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 20:57 ]
Kunnen er eens links geplaatst worden waar je alles duidelijk kunt vinden ivm rooten, Rom's enz.
Komende week ga ik mijn Huawei Honor 2 2GB in gebruik nemen, ik dokter dan als ik tijd heb wel alles uit, maar met ES File manager heb ik al backup van alle apps gemaakt op mijn huidige Android toestel.
ennuh, hoe bevalt de Honor 2?Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:53:
mijn telefoon is vandaag thuisbezorgdmaar helaas nog niet geroot. ik probeer het nu te doen met
edit: is gelukt
Ik heb dit gevolgd:
Tot nu toe 2 issues met de HH2; de sim-kaart moet af en toe opnieuw gedeblokkeerd worden (alsof het contact een moment weg is geweest) en dan heb ik dus geen netwerk meer. De tweede speelt zich af als ik probeer te verbinden met de pc; hij blijft dan connecten en disconnecten, zodat je er eigenlijk niets mee kan.
Kijken of die ROM update die hierboven gepost is daarin wat kan veranderen... En anders hopen op snel een custom rom, maar ik vrees voor een hardware probleem...
Kijken of die ROM update die hierboven gepost is daarin wat kan veranderen... En anders hopen op snel een custom rom, maar ik vrees voor een hardware probleem...
Heeft iemand al de GPS aan de tand kunt voelen? 't Apparaat ondersteunt ook Glonass, ik ben erg benieuwd met hoeveel satellieten deze een fix kan krijgen (binnen en buiten) én vooral ook hoe snel die een fix te pakken heeft. Ik ben een fanatiek buitensporter en log vele 1000-en km's en dan moet de GPS module wel goed werken natuurlijk ;-) Zou iemand met een HH2 het met deze of deze app willen testen? Meer dan 13 sats in view betekent dat ie ook Glonass sats ziet.
pepernooot
Volgens GPS status had ik zojuist een fix met 16 van 17 satellieten. De fix was er na een verse boot in minder dan 15 seconden (stond op de gallerij van de flat).
Hmm, hier heb ik max 12 in view en zo rond de 6 een fix die ook nog vaak wegvallen hier op het balkon. Ook komt hij echt niet verder dan die 12 views... Is er iets mis met mijn gps of is dat normaal? Het is namelijk wel een groot verschil met jou Moizie.
Het blijkt gewoon toeval te zijn. Had toen net met 14 satellieten een fix
Het blijkt gewoon toeval te zijn. Had toen net met 14 satellieten een fix
[ Voor 19% gewijzigd door Koffiekoppen op 23-12-2012 17:38 ]
Verwijderd
Mijn eerste indruk is erg goed
dit is wel een leuke topic om in de gaten te houden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2039998
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 23:12 ]
In dat XDA topic staat gewoon een handleiding hoe je doet updaten naar Android 4.1.2, maar het is nog een beta rom, maar toch Android 4.1.2 is er dus al voor deze telefoon.
Moest je nog inklaringskosten betalen?Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:53:
mijn telefoon is vandaag thuisbezorgdmaar helaas nog niet geroot. ik probeer het nu te doen met
Ik heb dit gevolgd:
http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp
Via die site kan ik nu zien dat hij:
'Departure from outward office of exchange' is (in Peking)
Dus voor het nieuwe jaar moet nog lukken volgens mij
Verwijderd
Nop, helemaal niksKyhfin schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:20:
[...]
Moest je nog inklaringskosten betalen?
http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp
Via die site kan ik nu zien dat hij:
'Departure from outward office of exchange' is (in Peking)
Dus voor het nieuwe jaar moet nog lukken volgens mij
Nu vanochtend de laatste geroote android 4.1.2 geïnstalleerd. Appeltje eitje. Het zou toch wel een stuk makkelijker zijn als er een Engelse custom recovery was die unsigned zips accepteert. Fastboot is toch altijd lastig doen.
Is dat ook bijna pure Android? Maar die Android 4.1.2 is nog een gesloten beta heb ik begrepen.MoiZie schreef op maandag 24 december 2012 @ 09:47:
Nu vanochtend de laatste geroote android 4.1.2 geïnstalleerd. Appeltje eitje. Het zou toch wel een stuk makkelijker zijn als er een Engelse custom recovery was die unsigned zips accepteert. Fastboot is toch altijd lastig doen.
Nee de EMUI variant. Maar ik heb er Apex Launcher op geïnstalleerd.
Ik ben toch benieuwd hoe dat EMUI uit ziet hoor, nu bij Android 4.0.4 is het nog grootste gedeelte pure Android.
Zal zo eens kijken hoe ik screenshots moet maken...
Ah, via Hisuite kan dat heel makkelijk!
Hoofdscherm

Drag down

Bel scherm

Instellingen

Instellingen

Instellingen

Mirror voor de EMUI rom staat hier *wordt geupload*
Bij flashen; fastboot flash X X.img (waar X de naam van de partitie en img is, dus bijv cust cust.img)
Fastboot mode bereik je door te restarten en tijdens restart volume down ingedrukt te houden.
Hoofdscherm

Drag down

Bel scherm

Instellingen

Instellingen

Instellingen

Bij flashen; fastboot flash X X.img (waar X de naam van de partitie en img is, dus bijv cust cust.img)
Fastboot mode bereik je door te restarten en tijdens restart volume down ingedrukt te houden.
[ Voor 130% gewijzigd door MoiZie op 24-12-2012 11:30 ]
Heb je toevallig een snelle mirror voor die rom? Als die Chinese links zijn tergend langzaam.MoiZie schreef op maandag 24 december 2012 @ 09:47:
Het ziet er eerlijk gezegd best goed uit hoor dat EMUI.MoiZie schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:17:
Zal zo eens kijken hoe ik screenshots moet maken...
Hoofdscherm
[afbeelding]
Drag down
[afbeelding]
Bel scherm
[afbeelding]
Instellingen
[afbeelding]
[afbeelding]
Instellingen
[afbeelding]
Instellingen
[afbeelding]
Het lijkt extreem veel op MIUI. De telefoon is in ieder geval erg soepel en snel. Het enige wat ik nu mis met de upgrade naar 4.1.2 is face unlock, dat zit er standaard wel op.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:55:
[...]
Het ziet er eerlijk gezegd best goed uit hoor dat EMUI.
Upload op 19% bij depositfiles
MIUI heeft geen drawer, juist wel een launcher. Exact zoals EMUI
Chinese ripoffs allemaal.
Dank voor de upload alvast! Misschien Dropbox handiger?MoiZie schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:02:
[...]
Het lijkt extreem veel op MIUI. De telefoon is in ieder geval erg soepel en snel. Het enige wat ik nu mis met de upgrade naar 4.1.2 is face unlock, dat zit er standaard wel op.
Upload op 19% bij depositfiles
Dank, ga downloaden en zet 'm op dropbox voor anderen...(heb 25GB vanwege HTC telefoon)
En hier nog een andere mirror http://uploaded.net/file/pdfri5i8
ROM: https://dl.dropbox.com/u/14228872/emui.rar
Recovery: https://dl.dropbox.com/u/...y6.0.1.9_AscendHonor2.exe
Root: https://dl.dropbox.com/u/14228872/root_superuser.zip
Nu kijken of het lukt
Recovery: https://dl.dropbox.com/u/...y6.0.1.9_AscendHonor2.exe
Root: https://dl.dropbox.com/u/14228872/root_superuser.zip
Nu kijken of het lukt
Mjah, moet dus alleen bij gezegd worden dat de emui.rar al geroot is en je de root_superuser.zip niet kan flashen met de standaard recovery en je dus verplicht bent die Chinese te installeren 
Beste optie is dus imho gewoon de emui.rar flashen via fastboot.
Overigens;
Irritante eigenschap aan de rom tot nu toe; je ziet niet door wie je gebeld wordt! Wel het nummer, maar 'unknown' in beeld. Terwijl als je terug belt hij wel de juiste persoon herkent.
Beste optie is dus imho gewoon de emui.rar flashen via fastboot.
Overigens;
Irritante eigenschap aan de rom tot nu toe; je ziet niet door wie je gebeld wordt! Wel het nummer, maar 'unknown' in beeld. Terwijl als je terug belt hij wel de juiste persoon herkent.
[ Voor 27% gewijzigd door MoiZie op 24-12-2012 16:27 ]
Hoe lang duurt de eerste keer booten? Want ik heb alle img files geflashed met fastboot maar de telefoon blijft al een tijdje hangen op het Huawei logo.
[edit]
Al gelukt. Ook Gapps geïnstlleerd, nu alle Chinese rommel verwijderen. Dank voor de info!
[edit]
Al gelukt. Ook Gapps geïnstlleerd, nu alle Chinese rommel verwijderen. Dank voor de info!
[ Voor 25% gewijzigd door duderuud op 24-12-2012 18:03 ]
Hij stond op 'opening' toen naar die status wat ik zei en na 24 uur weer op 'opening' in Beijing. Toch beetje vreemd. Misschien moet dat al Amsterdam zijn, want waarom openen ze hem anders twee maal.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:37:
[...]
Nop, helemaal niks5 dagen na die status had ik hem al in huis, lekker snel dus!
Verwijderd
Bij mij ook twee keer opening hoor. Van opening, collection, departure from outward office of exchange, opening, (NL) arrival at outward office of exchange, (NL) final deliveryKyhfin schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 19:24:
[...]
Hij stond op 'opening' toen naar die status wat ik zei en na 24 uur weer op 'opening' in Beijing. Toch beetje vreemd. Misschien moet dat al Amsterdam zijn, want waarom openen ze hem anders twee maal.
Ik heb de mijne ook, ga hem vandaag in gebruik nemen, eerste indruk leuk doosje, zou bijna zeggen dat het een HTC doosje is.
Overal is deze telefoon van hele goeie kwaliteit en hij werkte direct in het Nederlands bij mij, het scherm is lekker groot, duidelijk groter dan mijn HTC Evo 3D, maar ook weer niet te groot.
Als je naar de afmetingen kijkt dan zou je zeggen dit toestel is dik, maar ik vind hem best slank aanvoelen.
Zo net even geroot, dat is vrij simpel en daarvoor heb ik gewoon het linkje van gebruikt in deze post duderuud in "[Huawei Honor 2] Ervaringen en Discussie"
De Gapps installeren kan echter veel eenvoudiger, maar mediafire is in China geblokkeerd dus het downloaden ging lastig, maar is me wel gelukt.
Op XDA stond dus gewoon zo.n zipje, en als je al geroot hebt dan dien je install.bat uit te voeren en dan gaat alles vanzelf wel.
Ik vind trouwens dat Huawei wel degelijke nuttige apps erbij heeft toegevoegd, ze leveren standaard een bestandsbeheerdere en je krijgt ook nog cloud opslag geloof ik, hoeveel weet ik even niet, maar ik er stond ook een notitie programma op.
Overal is deze telefoon van hele goeie kwaliteit en hij werkte direct in het Nederlands bij mij, het scherm is lekker groot, duidelijk groter dan mijn HTC Evo 3D, maar ook weer niet te groot.
Als je naar de afmetingen kijkt dan zou je zeggen dit toestel is dik, maar ik vind hem best slank aanvoelen.
Zo net even geroot, dat is vrij simpel en daarvoor heb ik gewoon het linkje van gebruikt in deze post duderuud in "[Huawei Honor 2] Ervaringen en Discussie"
De Gapps installeren kan echter veel eenvoudiger, maar mediafire is in China geblokkeerd dus het downloaden ging lastig, maar is me wel gelukt.
Op XDA stond dus gewoon zo.n zipje, en als je al geroot hebt dan dien je install.bat uit te voeren en dan gaat alles vanzelf wel.
Ik vind trouwens dat Huawei wel degelijke nuttige apps erbij heeft toegevoegd, ze leveren standaard een bestandsbeheerdere en je krijgt ook nog cloud opslag geloof ik, hoeveel weet ik even niet, maar ik er stond ook een notitie programma op.
[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 14:16 ]
Weet jij nog welke tijden er bij staan en wanneer het bijgewerkt werd? Dan weet ik namelijk misschien ook van oh hij staat nu op arrival dus wellicht krijg ik hem dan en dan.Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 21:53:
[...]
Bij mij ook twee keer opening hoor. Van opening, collection, departure from outward office of exchange, opening, (NL) arrival at outward office of exchange, (NL) final delivery
---
MIUI is ook al uit zie ik:
http://en.miui.com/thread-1528-1-1.html
[ Voor 7% gewijzigd door Kyhfin op 28-12-2012 10:59 ]
Gelukkig gaat de download ook maar met 21 KB/s.... Dacht even snel MIUI te gaan proberen, maar dat zit er niet in
.
Heb overigens geen oplossing kunnen vinden voor de 'unknown caller' bug van B537, dus ik blijf alleen het nummer in beeld houden bij binnenkomende telefoontjes.
Heb overigens geen oplossing kunnen vinden voor de 'unknown caller' bug van B537, dus ik blijf alleen het nummer in beeld houden bij binnenkomende telefoontjes.
productreview: Huawei Ascend Honor 2 Wit, Zwart review door Diqiu-Long
Zo mijn review is klaar, ik ben erg tevreden over dit toestel, wel nog beetje wennen omdat ik altijd HTC gebruikt heb en dus ook HTC widgets enzo, maar ik heb ook al een Nexus 7, dus het went lekker snel.
Kwa batterij is het in iedere geval al een vooruit gang tegenover mijn HTC Evo 3D en voor de rest ook.
Zo mijn review is klaar, ik ben erg tevreden over dit toestel, wel nog beetje wennen omdat ik altijd HTC gebruikt heb en dus ook HTC widgets enzo, maar ik heb ook al een Nexus 7, dus het went lekker snel.
Kwa batterij is het in iedere geval al een vooruit gang tegenover mijn HTC Evo 3D en voor de rest ook.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2012 11:37 ]
MIUI geïnstalleerd (uiteindelijk via de Britse MIUI site gedownload) en ik moet zeggen; dit is een blijvertje! Snelle snappy rom. Nadeel; Chinese recovery. Maar daar komt vast een oplossing voor!
Zo mijn zoektocht naar een TPU hoesje is voltooid en het was helemaal niet duur, ik betaalde 12 yuan voor het hoesje, maar moest wel even over de prijs onderhandelen want standaard vragen ze altijd een te hoge prijs
Het hoesje is ook erg handig omdat de Huawei Honor 2 best een glad voelde achterkant heeft en bij dit hoesje zit zo'n laagje op wat het hoesje een betere grip geeft.

Het hoesje is ook erg handig omdat de Huawei Honor 2 best een glad voelde achterkant heeft en bij dit hoesje zit zo'n laagje op wat het hoesje een betere grip geeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 05:28 ]
Ja dat is waar, maar dat doet iedere hoesje en ik vind het toch wel een must omdat het je toestel goed beschermd, ik zou het ja dood zonde vinden als die achterkant helemaal bekrast raakt, ik heb wat al bij een SGS3 gezien, die persoon gebruikte ook geen bescherming.
Maar veel dikker word hij niet door dit hoesje hoor, valt goed mee vind ik. Mijn HTC Evo 3D was trouwens nog wat dikker dan deze Huawei.
Mijn Huawei Honor 2 is nu 10 uur en 25 minuten in standby en heeft maar 5% ontladen en de WiFi stond gewoon aan en ook mobiel netwerk, alleen ik heb geen mobiel internet aan.
Zover ik begrepen heb is er nu een stabiele Android 4.1.2 rom voor de Huawei Honor 2, ik heb zelf nog geen tijd om hem te gaan flashen, maar wat ik begrepen heb gaat dat via fastboot.
Je kunt de stabiele Android 4.1.2 rom hier downloaden, lijkt me verstandig dat je voor het flashen een titanium backupje maakt.
En als ik goed begrepen hebt kun je niet meer de pure Android gebruiken maar heeft Huawei zijn eigen EMUI skin nu.
Ik zelf update denk ik trouwens liever via de ota en dan zou ik met deze app uit playstore kunnen proberen root te behouden.
Maar veel dikker word hij niet door dit hoesje hoor, valt goed mee vind ik. Mijn HTC Evo 3D was trouwens nog wat dikker dan deze Huawei.
Mijn Huawei Honor 2 is nu 10 uur en 25 minuten in standby en heeft maar 5% ontladen en de WiFi stond gewoon aan en ook mobiel netwerk, alleen ik heb geen mobiel internet aan.
Zover ik begrepen heb is er nu een stabiele Android 4.1.2 rom voor de Huawei Honor 2, ik heb zelf nog geen tijd om hem te gaan flashen, maar wat ik begrepen heb gaat dat via fastboot.
Je kunt de stabiele Android 4.1.2 rom hier downloaden, lijkt me verstandig dat je voor het flashen een titanium backupje maakt.
En als ik goed begrepen hebt kun je niet meer de pure Android gebruiken maar heeft Huawei zijn eigen EMUI skin nu.
Ik zelf update denk ik trouwens liever via de ota en dan zou ik met deze app uit playstore kunnen proberen root te behouden.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 05:01 ]
Ik heb mijne ook sinds gisteren binnen. Rooten en dergelijke ging makkelijk, alleen Nederlands instellen was even lastig. Hiermee bedoel ik dat bij de nieuwste ROM je Nederlands als optie moet instellen in het begin want er stond alleen Engels (en Chinees). Je hoeft niet bang te zijn dat je mobiel in het Chinees opstart.
Ik moet even wennen aan dat je de 'wake-up' doet met de power knop want dat deed ik bij samsung altijd met de home knop. Ik heb net even Led Zeppelin geluisterd en moet zeggen dat geluid een stuk beter is dan de meeste telefoons en ook blij ben dat er een flits op zit.
Trilfunctie vind ik zelf ook belangrijk, omdat ik hem nooit op geluid heb staan (sinds ik 10 jaar geleden me eerste mobiel heb al niet, want vind dat mensen niet hoeven te horen wanneer ik smsje krijg). Maar volgens mij trilt de telefoon heel snel waardoor je de trilfunctie niet echt goed voelt in de broekzak. Ik moet dit nog even afwachten, maar in een review nemen ze dit nooit mee.
Hierboven heb jij het over dat er veel krassen komen op SGS3, maar dat is volgens mij ook een plastic hoesje? Ik heb de zwarte HH2 en dat is meer een soort plastic wat voelt als vilt. Hetzelfde als bij mijn Sony Ericsson K800i en bij die kreeg ik er nooit krassen op. Misschien is de witte meer hard plastic, maar dit is echt zacht plastic en vind het zelf wel chique uitzien.
Ik heb nog iets anders. Het lockscreen van Huawei heeft rechts smsen. En ik vind het standaard lockscreen wel mooi, maar die sms functie heb ik uitgezet vanwege Chinese meldingen. Dus die knop werkt dan ook niet meer.
Nog iets waar ik me blijdschap over moet tonen is dat de mobiel echt goede programma's heeft die gewoon in het Nederlands zijn. Zoals de Backup app die gewoon meteen op de Huawei Cloud kan backuppen en dat gewoon in het Nederlands.
Ik vond wel jammer dat de App drawer verdween en dus heb ik Nova Launcher geïnstalleerd, maar moet nog wel even kijken naar een mooie lay-out, want nu nog niet zo tevreden maar dit is op Android gelukkig allemaal naar eigen smaak in te richten.
Waar ik ook over verbaasd was, is dat ik thuis op WiFi zit en klik een programma aan in de playstore en binnen een paar seconden is de hele app al geïnstalleerd, waar ik met mijn SGS1 moest wachten tot hij gedownload was en dan lange tijd voor hij geinstalleerd was. Hij is echt snel vind ik.
De oplader die ik kreeg had een Amerikaanse aansluiting op 5V en 1A (met aparte USB kabel die je daar in doet) en ik had nog zo'n oplader liggen.
De extra accu en oplader hebben ook een Amerikaanse aansluiting dus die heb ik nog niet gebruikt, al moet ik die accu ook gewoon in de telefoon kunnen opladen. Ik wil toch eerst even extern doen.
Ik moet even wennen aan dat je de 'wake-up' doet met de power knop want dat deed ik bij samsung altijd met de home knop. Ik heb net even Led Zeppelin geluisterd en moet zeggen dat geluid een stuk beter is dan de meeste telefoons en ook blij ben dat er een flits op zit.
Trilfunctie vind ik zelf ook belangrijk, omdat ik hem nooit op geluid heb staan (sinds ik 10 jaar geleden me eerste mobiel heb al niet, want vind dat mensen niet hoeven te horen wanneer ik smsje krijg). Maar volgens mij trilt de telefoon heel snel waardoor je de trilfunctie niet echt goed voelt in de broekzak. Ik moet dit nog even afwachten, maar in een review nemen ze dit nooit mee.
Hierboven heb jij het over dat er veel krassen komen op SGS3, maar dat is volgens mij ook een plastic hoesje? Ik heb de zwarte HH2 en dat is meer een soort plastic wat voelt als vilt. Hetzelfde als bij mijn Sony Ericsson K800i en bij die kreeg ik er nooit krassen op. Misschien is de witte meer hard plastic, maar dit is echt zacht plastic en vind het zelf wel chique uitzien.
Ik heb nog iets anders. Het lockscreen van Huawei heeft rechts smsen. En ik vind het standaard lockscreen wel mooi, maar die sms functie heb ik uitgezet vanwege Chinese meldingen. Dus die knop werkt dan ook niet meer.
Nog iets waar ik me blijdschap over moet tonen is dat de mobiel echt goede programma's heeft die gewoon in het Nederlands zijn. Zoals de Backup app die gewoon meteen op de Huawei Cloud kan backuppen en dat gewoon in het Nederlands.
Ik vond wel jammer dat de App drawer verdween en dus heb ik Nova Launcher geïnstalleerd, maar moet nog wel even kijken naar een mooie lay-out, want nu nog niet zo tevreden maar dit is op Android gelukkig allemaal naar eigen smaak in te richten.
Waar ik ook over verbaasd was, is dat ik thuis op WiFi zit en klik een programma aan in de playstore en binnen een paar seconden is de hele app al geïnstalleerd, waar ik met mijn SGS1 moest wachten tot hij gedownload was en dan lange tijd voor hij geinstalleerd was. Hij is echt snel vind ik.
De oplader die ik kreeg had een Amerikaanse aansluiting op 5V en 1A (met aparte USB kabel die je daar in doet) en ik had nog zo'n oplader liggen.
De extra accu en oplader hebben ook een Amerikaanse aansluiting dus die heb ik nog niet gebruikt, al moet ik die accu ook gewoon in de telefoon kunnen opladen. Ik wil toch eerst even extern doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kyhfin op 30-12-2012 14:49 ]
Dat werkt alleen als /system niet opnieuw wordt geformateerd bij een update (kun je controleren in het updater-script). Bij veel chinese telefoons is een update een complete installatie en dan werkt deze app niet.Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:57:
[ Voor 4% gewijzigd door jobr op 30-12-2012 17:43 ]
Nice, dit is van dat soort siliconen-achtige materiaal toch? Waar heb je deze vandaan? Kan 'm niet zo snel vinden namelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 05:19:
Zo mijn zoektocht naar een TPU hoesje is voltooid en het was helemaal niet duur, ik betaalde 12 yuan voor het hoesje, maar moest wel even over de prijs onderhandelen want standaard vragen ze altijd een te hoge prijs
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem gekocht in Guangzhou om precies te zijn in de buurt van subway station gangding, want daar zo kun je eletronica kopen.Apelazarus schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:30:
[...]
Nice, dit is van dat soort siliconen-achtige materiaal toch? Waar heb je deze vandaan? Kan 'm niet zo snel vinden namelijk.
Ze hadden hem standaard niet in hun verkoop stallen liggen, maar ze bellen dan even en dan word er blijkbaar even eentje gebracht.
Ja dit is TPU materiaal, inderdaad siliconen achtig, erg goedkoop maar perfect als case.
Ok. De trilfunctie is echt slecht. Ik ben nu paar keer gebeld en alle oproepen nog gemist. Als ik de mijne overlaat gaan en ik ga staan dan voel ik hem echt nauwelijks tot niet (terwijl ik weet dat hij overgaat) en leg ik me hand op me zak dan voel je het wel. Ik ga nog uitzoeken of je dat harder kan zetten, maar behalve dat geweldige telefoon. Alleen ik heb hem uiteraard ook om gebeld te worden en ik wil hem het liefst niet op geluid zetten.
Dat is wel vervelens, hopen dat dat misschien met een fw update verholpen kan worden. Ik hen de mine juist besteld , wordt met dhl verstuurd dus ik verwacht hem volgende week hier. Hopelijk moet ik geen Deurne kosten betalen, anders zou het geheel nog wel eens boven min plafond van 300 uit kunnen komen.
Om je gerust te stellen, de mijne heeft een ontzettend harde vibratie stand.
Nee mijne is echt niet hard. Vooral niet als ik met andere mobiels vergelijk. Misschien kan ik het toch instellen of ligt het aan de firmware. Hoop niet dat aan mijn mobiel ligt haha
Zo mijn Huawei Honor 2 is nu geupdate naar Android 4.1.2.
En om root te behouden heb ik niet via de officiele manier geupdate, maar via een soort scriptje dat een Chinese gebruiker op internet gepost heeft.
Stap 1 download dit bestand.
Stap 2 pak het uit.
Stap 3 zet de telefoon uit ( Snel opstarten uitvinken )
Stap 4 houdt de power knop en volume down knop tegelijk in gedrukt en dan kom je in fastboot en zie je Huawei Ascend logo.
Stap 5 ga naar je uitgepakte download en voer daar het bestand flash_all.bat uit,
Stap 6 kies keuze 1, en wanneer hij stopt op enter drukken, want dat stukje geeft instructies om je telefoon in fastboot modus te zetten en dat hebben we al gedaan.
Stap 7 De rest gaat nu uitzichzelf, alleen op einde als je iets met recovery ziet en hij doet niks meer, dan moet je op enter drukken en zul je zien het CMD venster sluit.
Stap 8 Herstart de telefoon naar Recovery door powerknop en volume up tegelijk in te houden.
Stap 9 Wanneer je in de Recovery ben, data / factory reset uitvoeren en daarna nog cache wipen.
Stap 10 Herstarten, nu heb je Android 4.1.2 maar wel met de skin van Huawei, maar die is helemaal niet zo slecht.
En om root te behouden heb ik niet via de officiele manier geupdate, maar via een soort scriptje dat een Chinese gebruiker op internet gepost heeft.
Stap 1 download dit bestand.
Stap 2 pak het uit.
Stap 3 zet de telefoon uit ( Snel opstarten uitvinken )
Stap 4 houdt de power knop en volume down knop tegelijk in gedrukt en dan kom je in fastboot en zie je Huawei Ascend logo.
Stap 5 ga naar je uitgepakte download en voer daar het bestand flash_all.bat uit,
Stap 6 kies keuze 1, en wanneer hij stopt op enter drukken, want dat stukje geeft instructies om je telefoon in fastboot modus te zetten en dat hebben we al gedaan.
Stap 7 De rest gaat nu uitzichzelf, alleen op einde als je iets met recovery ziet en hij doet niks meer, dan moet je op enter drukken en zul je zien het CMD venster sluit.
Stap 8 Herstart de telefoon naar Recovery door powerknop en volume up tegelijk in te houden.
Stap 9 Wanneer je in de Recovery ben, data / factory reset uitvoeren en daarna nog cache wipen.
Stap 10 Herstarten, nu heb je Android 4.1.2 maar wel met de skin van Huawei, maar die is helemaal niet zo slecht.
Heeft iemand met emui 4.1.2 of miui 4.1.2 een gelijksoortig probleem als het mijne; namelijk dat als ik gebeld word ik alleen het nummer in beeld zie, maar niet automatisch de bijbehorende naam en foto. Omgekeerd werkt wel; als ik iemand bel herkent hij wie de contactpersoon is en staat deze met foto en naam in beeld. Ik weet dus niet wie mij belt...
De officiele 4.0.4 werkt prima. Het gaat puur om de emui en miui builds. Vergeet ik een instelling ergens?Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:59:
Heb je al geupdate naar de officiele release?
Ik heb het continu. Als iemand mij belt die ik opgeslagen heb met 06 dan staat er +316 unknown contact en als ik iemand opgeslagen heb als +316 dan staat er 06 etc.. unknown contact.MoiZie schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:38:
Heeft iemand met emui 4.1.2 of miui 4.1.2 een gelijksoortig probleem als het mijne; namelijk dat als ik gebeld word ik alleen het nummer in beeld zie, maar niet automatisch de bijbehorende naam en foto. Omgekeerd werkt wel; als ik iemand bel herkent hij wie de contactpersoon is en staat deze met foto en naam in beeld. Ik weet dus niet wie mij belt...
Erg irritant, want je weet nooit wie er belt.
Kan iemand deze file even voor mij uploaden naar de Huawei cloud of een andere niet geblokte cloud in China. Ik krijg hem namelijk maar niet gedownload.
Ik heb je link gestuurd via Direct MessageVerwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:20:
Kan iemand deze file even voor mij uploaden naar de Huawei cloud of een andere niet geblokte cloud in China. Ik krijg hem namelijk maar niet gedownload.
Voor de rest die het misschien ook wil: http://s.yunio.com/n!d6py
[ Voor 13% gewijzigd door Staalborstel op 04-01-2013 14:51 ]
Bij deze wat foto's die gemaakt zijn met de Huawei Honor 2.

En de rest.
http://www.pictureshack.u...6_IMG_20130101_152216.jpg
http://www.pictureshack.u...0_IMG_20130102_150523.jpg

En de rest.
http://www.pictureshack.u...6_IMG_20130101_152216.jpg
http://www.pictureshack.u...0_IMG_20130102_150523.jpg
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2013 04:36 ]
Verwijderd
Aan de eigenaren: Gaat foto's maken in volledig donkere ruimtes goed? M.a.w. is die ledflits sterk? Ik heb mijn Jiayu G3 doorverkocht omdat die flits (en de camera zelf) sterk tegenvielen.
Uhja dat gaat best wel goed hoor, ik heb net even getest in mijn donkere hotel kamer en op de donkere badkamer en ja nam prima foto's hoor.
Maar toch denk ik dat voor foto's met flits een compact camera beter voor is uitgerust, die paar foto's die ik met flits van personen gemaakt heb zag hun huid geel uit, maar het betreft aziatische personen, ik vind ondanks dat geel dat de flits het prima doet, maar niet met doorzichtig tpu hoesje gebruiken dat verpest de hele foto.
Hier heb je een voorbeeld, de kamer was echt helemaal donker, ik heb de camera even gefocust en toen d e foto genomen en er komt een redelijk goed verlicht plaatje uit, dit zijn ja toch echt slechte condities, meestal als je flash gebruikt is er nog een beetje straat verlichting ofzo.
http://www.pictureshack.u...8_IMG_20130106_085317.jpg
Maar toch denk ik dat voor foto's met flits een compact camera beter voor is uitgerust, die paar foto's die ik met flits van personen gemaakt heb zag hun huid geel uit, maar het betreft aziatische personen, ik vind ondanks dat geel dat de flits het prima doet, maar niet met doorzichtig tpu hoesje gebruiken dat verpest de hele foto.
Hier heb je een voorbeeld, de kamer was echt helemaal donker, ik heb de camera even gefocust en toen d e foto genomen en er komt een redelijk goed verlicht plaatje uit, dit zijn ja toch echt slechte condities, meestal als je flash gebruikt is er nog een beetje straat verlichting ofzo.
http://www.pictureshack.u...8_IMG_20130106_085317.jpg
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 02:08 ]
Verwijderd
Dank u wel voor de uitleg en de foto te nemen!
Dat is een pak beter als bij de Jiayu. De flits is dus alleszins in orde.
Dat is een pak beter als bij de Jiayu. De flits is dus alleszins in orde.
Heeft iemand al goede screen protectors gezien voor deze telefoon gezien de mijne nu onderweg is vanuit China.
Screen protectors is tegenwoordig niet meer nodig, of haal jij je telefoon dagelijks door het zand of dergelijke?
Maar ik raad aan om op MisterTao te kijken voor cases, screen protectors, maar omdat ze relatief goedkoop zijn heb ik mijn tpu hoesje gewoon offline gekocht en ben echt blij met de case, op Taobao had ik met verzenden toch bijna zelfde betaald.
Zie hier mijn batterij gebruik van afgelopen drie dagen.

Google maps draint trouwens de batterij, dus beste even in instellingen het een en andere veranderen, want toen straks ging mijn telefoon van 100% naar 92% in twee uur tijd en wat bleek Google maps was de boosdoener heb nu dus ook maar mooi de gps uit gezet.

Een scherm tijd van twee uur behaalt.
Maar ik raad aan om op MisterTao te kijken voor cases, screen protectors, maar omdat ze relatief goedkoop zijn heb ik mijn tpu hoesje gewoon offline gekocht en ben echt blij met de case, op Taobao had ik met verzenden toch bijna zelfde betaald.
Zie hier mijn batterij gebruik van afgelopen drie dagen.

Google maps draint trouwens de batterij, dus beste even in instellingen het een en andere veranderen, want toen straks ging mijn telefoon van 100% naar 92% in twee uur tijd en wat bleek Google maps was de boosdoener heb nu dus ook maar mooi de gps uit gezet.

Een scherm tijd van twee uur behaalt.
Let op:
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.