bizar dit zeg, zijn we plots een derde wereld landje geworden ofzo... maar zo wordt ie idd wel wat exclusiever hier. in januari onderweg naar de wintersport dan maar eentje oppikken bij een MM in duitsland, tot die tijd houd ik het nog wel even vol met huidige geroote toestelletje..LG weet nog niet of de Nexus 4 ooit in de Benelux op de markt zal komen. "In elk geval niet meer dit jaar", aldus woordvoerster Sabrina Eilers tegen Tweakers. "LG heeft besloten zich te richten op de release in een aantal landen en daar zitten we niet bij.
Weet iemand een webshop in de UK waar je kunt bestellen? Ivm fiscaliteiten moet ik dit jaar nog betaald hebben om de factuur te kunnen declareren...
Bij de Carphone Warehouse werkt de pre-order knop niet helaas. Bij O2 alleen te krijgen i.c.m. prepaid voor GBP399.
Bij de Carphone Warehouse werkt de pre-order knop niet helaas. Bij O2 alleen te krijgen i.c.m. prepaid voor GBP399.
Je zou toch denken dat Nederland als land met een van de hoogste percentages smartphone adoptie toch wel zeker zou zijn van een release.habermas schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:03:
[...]
bizar dit zeg, zijn we plots een derde wereld landje geworden ofzo... maar zo wordt ie idd wel wat exclusiever hier. in januari onderweg naar de wintersport dan maar eentje oppikken bij een MM in duitsland, tot die tijd houd ik het nog wel even vol met huidige geroote toestelletje..
Verwijderd
Hebben jullie enige idee hoe hard jullie uit gelachen worden als iemand uit Duitsland, Spanje, USA dit leest? Nederland en België zijn zo'n beetje de kleinste landen in Europa ( Luxemburg uit gezonderd ) , dus zo groot is onze afzet markt helemaal niet en Nederlanders kopen niet snel een smartphone los, maar meestal met abonnement.
Dus enigszins kan ik de beslissing van LG begrijpen.
Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebtVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:29:
Hebben jullie enige idee hoe hard jullie uit gelachen worden als iemand uit Duitsland, Spanje, USA dit leest? Nederland en België zijn zo'n beetje de kleinste landen in Europa ( Luxemburg uit gezonderd ) , dus zo groot is onze afzet markt helemaal niet en Nederlanders kopen niet snel een smartphone los, maar meestal met abonnement.

nieuws: TNS Nipo: Nederland koploper in Europa met mobieltjesgebruik
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
The Phone House heeft als enigste overigens de telefoon nog wel op hun site staan, nja een placeholder
Verwijderd
Dit zijn berekeningen op basis van de totale bevolking van de Nederland. Een land als duitlsand heeft naar mijn weten veel meer inwoners dan Nederland. De afzetmarkt is niet het enige waar lg op let, er zijn heel veel dingen niet beschikbaar in de google play store van nederland en belgie en dat betekent dat ze dus minder winst aan ons zullen maken en aangezien de smartphone al zo goedkoop is geven ze ons natuurlijk een lagere prioriteit dan landen waar die dingen wel bschikbaar zijn.MGSNK schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:34:
[...]
Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt![]()
Relatief gezien, maar in absolute aantallen stelt zoiets weinig voor. Als duitsland op het gemiddelde zit heeft deze absoluut gezien minstens 10 miljoen meer smartphones in gebruik.MGSNK schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:34:
[...]
Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt![]()
@ benjaman
Dat zijn ook allemaal legitieme redenen. Ging er mij alleen meer om dat iemand wel de juiste redenen moet gebruiken om te beargumenteren dat de Nexus 4 niet verkocht wordt in Nederland.
Want ik ben het absoluut met jou eens dat de Nexus producten een soort fundament vormen voor de Google Play Store media bundel. Dat is ook een van de redenen dat de Nexus 4 met weinig opslag wordt verkocht. Krijgen we allemaal Google Music streaming door onze strot geduwd
On-topic: Helaas, voor mij ook geen Nexus 4, in Spanje was het apparaat ook verdomde snel verkocht.
Toch misschien een Xiaomi Mi-Two overwegen?
Dat zijn ook allemaal legitieme redenen. Ging er mij alleen meer om dat iemand wel de juiste redenen moet gebruiken om te beargumenteren dat de Nexus 4 niet verkocht wordt in Nederland.
Want ik ben het absoluut met jou eens dat de Nexus producten een soort fundament vormen voor de Google Play Store media bundel. Dat is ook een van de redenen dat de Nexus 4 met weinig opslag wordt verkocht. Krijgen we allemaal Google Music streaming door onze strot geduwd

On-topic: Helaas, voor mij ook geen Nexus 4, in Spanje was het apparaat ook verdomde snel verkocht.
[ Voor 51% gewijzigd door MGSNK op 13-11-2012 21:42 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
verzinnenCyclonist schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:43:
Voor het pre-orderen bij de Media Markt met ophalen in een vestiging: wat doe je met het (Duitse) adres dat je in moet vullen? Iets verzinnen? Ze hebben het eigenlijk niet nodig lijkt me.
Verwijderd
Ik weet dat Nederland veel smartphone gebruikers heeft, maar ik had het over de omvang van ons land en de inwoners.
Duitsland heeft 81.305.856 inwoners en Nederland heeft 16.730.632 dus Duitsland heeft er flink meer potentiële kopers, dus wij zijn waarschijnlijk niet zo'n interessant afzet markt en lijkt me toch ook te maken te hebben dat we geen playstore hebben met content en die deze apparaten niet verkoopt.
Duitsland heeft 81.305.856 inwoners en Nederland heeft 16.730.632 dus Duitsland heeft er flink meer potentiële kopers, dus wij zijn waarschijnlijk niet zo'n interessant afzet markt en lijkt me toch ook te maken te hebben dat we geen playstore hebben met content en die deze apparaten niet verkoopt.
offtopic:
[quote]MGSNK schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:
[/quote]
Ik ga nu voor de Huawei Honor 2 die omgerekend ongeveer € 240 kost, ik was Nexus 4 het overwegen maar nu hij toch niet in Nederland komt koop ik wel eentje uit China. En de Xiaomi Mi2 koop ik niet omdat deze bijna niet te krijgen is, zelfs voor Chinezen is dat moeilijk.
[quote]MGSNK schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:
[/quote]
Ik ga nu voor de Huawei Honor 2 die omgerekend ongeveer € 240 kost, ik was Nexus 4 het overwegen maar nu hij toch niet in Nederland komt koop ik wel eentje uit China. En de Xiaomi Mi2 koop ik niet omdat deze bijna niet te krijgen is, zelfs voor Chinezen is dat moeilijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 22:09 ]
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe lang het gaat duren tot de voorraad in de duitse play store is aangevuld? Of kan dit wachten goed maanden duren?
Irritante toestand zeg! Tis nu eigenlijk alleen een kwestie van wachten en hopen dat er over n maand of wat weer wat meer uitgeleverd gaat worden in DE. Nog beter n Nederlandse webshop, maar of dat uberhaupt is toegestaan (grijze import)? De aantallen zullen dan wel erg beperkt zijn, wanneer er de komende tijd zoveel vraag naar blijft.
[deleted]
[ Voor 95% gewijzigd door g1de0n op 14-11-2012 00:09 ]
Verkeerde topic. Dit gaat over leveringen niet ervaringen ed. En daarbij is dit 1 melding, hoezo probleem op probleem?
Interessant dilemma: welke ga je eerst in de benelux krijgen, want in China zijn er ook wachtrijen tot aan de Kaukasus, en niet alleen voor de xiaomi...MGSNK schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:
It's just technology, not religion
Dit is er beter (verkrijgbaar) alternatief (binnenkort):
[Huawei Honor 2] Ervaringen en Discussie
Beetje offtopic, je zoi eigenlijk weer n ander topic moeten hebben: alternatieven voor de Nexus 4
[Huawei Honor 2] Ervaringen en Discussie
Beetje offtopic, je zoi eigenlijk weer n ander topic moeten hebben: alternatieven voor de Nexus 4
[ Voor 3% gewijzigd door dutch79 op 14-11-2012 00:15 ]
sdirkx schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:02:
Verkeerde topic. Dit gaat over leveringen niet ervaringen ed. En daarbij is dit 1 melding, hoezo probleem op probleem?
1 melding, op de vooravond van that is. Daarbij: (voorlopig) geen aosp vrijgeving, zeer tegenvallende benchmarks (throttling), geen levering binnen NL, rammelende onderdelen binnen de telefoon, chrome rand die snel chipt/wegvaagt, matige batterij, laat staan de slechtste launch ooit. Blijft een b-merk, LG.Mayday! LG heeft het HoX style lekker voor elkaar. Het volgende probleem heeft zich al aangediend:
http://forum.xda-develope...hp?p=34083152&postcount=1
Gele vlekken! Wat een ENORME blamage, probleem op probleem
Een deel van wat je noemt heeft sowieso niet met de kwaliteit van de hardware te maken of is discutabel, maar deze zaken dus graag in het daarvoor bestemd topic.
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie
[ Voor 19% gewijzigd door dutch79 op 14-11-2012 00:19 ]
Zo, ook gepreorderd bij de MM in Nordhorn. Op het adres van de buren van de Aldi
.
Niet het jusite topic maar vind je deze benchmarks tegenvallend of heb je de adnere gezien met een slechte software versie enz? http://www.ubergizmo.com/2012/11/google-nexus-4-review/g1de0n schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:15:
1 melding, op de vooravond van that is. Daarbij: (voorlopig) geen aosp vrijgeving, zeer tegenvallende benchmarks (throttling), geen levering binnen NL, rammelende onderdelen binnen de telefoon, chrome rand die snel chipt/wegvaagt, matige batterij, laat staan de slechtste launch ooit. Blijft een b-merk, LG.
This space was intentionally left blank.
Moeten problemen pertinent te maken hebben met alleen de hardware? Het is evident dat het een collectief van serieuze problemen omvat. Enfin, OT.sdirkx schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:18:
Een deel van wat je noemt heeft sowieso niet met de kwaliteit van de hardware te maken of is discutabel, maar deze zaken dus graag in het daarvoor bestemd topic.
Punt 1, dit is het levertijden topic, punt 2 het echte toestel is vandaag pas uit dus wat je meld zijn geen feiten voor dit toestel. Wacht eerst maar eens de eerste echte ervaringen af voordat je oordeelt.g1de0n schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:15:
[...]
[...]
1 melding, op de vooravond van that is. Daarbij: (voorlopig) geen aosp vrijgeving, zeer tegenvallende benchmarks (throttling), geen levering binnen NL, rammelende onderdelen binnen de telefoon, chrome rand die snel chipt/wegvaagt, matige batterij, laat staan de slechtste launch ooit. Blijft een b-merk, LG.
Nu weer ontopic.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik vind dat nogal een apart standpunt wat je inneemt. Ik ben vanaf dag 1 actief op XDA wat betreft de N4 en heb het hele proces op de voet gevolgd. Ik blijf bij mijn standpunt, daar het legitieme kritiek is. Dit is mijn laatste OT post hier, in dit topic.janvanduschoten schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:22:
[...]
Punt 1, dit is het levertijden topic, punt 2 het echte toestel is vandaag pas uit dus wat je meld zijn geen feiten voor dit toestel. Wacht eerst maar eens de eerste echte ervaringen af voordat je oordeelt.
Nu weer ontopic.
Van mijn order status pagina in Google Play: "Shipping estimate: November 15, 2012". Daarna moet mijn contactpersoon het pakketje naar Nederland sturen, maar met een beetje geluk heb ik 'm ergens volgende week hopelijk.
Vannacht bevestiging gekregen dat "mijn Amerikaan" het toestel succesvol heeft kunnen aanschaffen! Nu hopen dat verder met verzenden ook alles goed gaat, en ergens volgende week het toestel mag ontvangen?
Wel kan er gesteld worden, dat de launch inderdaad niet echt soepel is gelopen... Maar als ik hem uiteindelijk gewoon krijg, zonder verdere problemen, hoor je mij niet klagen om eerlijk te zijn
Wel kan er gesteld worden, dat de launch inderdaad niet echt soepel is gelopen... Maar als ik hem uiteindelijk gewoon krijg, zonder verdere problemen, hoor je mij niet klagen om eerlijk te zijn
[ Voor 16% gewijzigd door FabianNL op 14-11-2012 08:30 ]
In canada is het ook: "We are out of inventory. Please check back soon." Ik had dus vanacht wat beter op moeten letten...
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Ik herinner me de nexus 4 foto die genomen was in de saturn in nederland. Hoe kan dat als LG hem niet uitbrengt in nederland?
Ehmm... misschien dat een vertegenwoordiger van LG het toestel bij zich had? Ik noem maar iets... ik zou niet overal iets achter zoeken.mngm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:45:
Ik herinner me de nexus 4 foto die genomen was in de saturn in nederland. Hoe kan dat als LG hem niet uitbrengt in nederland?
I intend to live forever. So far, so good.
Leverbaar vanaf wk 47 - wk 49 en voor een goedkopere prijs (van de huidige duitse retail aanbieders)
http://handyshop.mobilcom...lack-16gb-3g.htm?caid=185
Maar voorzover mijn Duits toelaat enkel levering in Duitsland:rudyhattem schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:04:
Leverbaar vanaf wk 47 - wk 49 en voor een goedkopere prijs (van de huidige duitse retail aanbieders)
Lieferung in folgende Länder:
Deutschland
Even wat meer moeite doen hoor....dEBASERpIX schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:08:
[...]
Maar voorzover mijn Duits toelaat enkel levering in Duitsland:
Lieferung in folgende Länder:
Deutschland
Weitere Länder nur auf vorherige Anfrage!
En het is dus nu 100% zeker dat ze naar Nederland versturen, oftewel; heb je die moeite gedaan?rudyhattem schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:19:
[...]
Even wat meer moeite doen hoor....
Weitere Länder nur auf vorherige Anfrage!
Er is zojuist een op eBay.de verkocht voor 511,72
.
Bedankt voor de link hierboven, heb ze net een mail met vraag gestuurd

[ Voor 3% gewijzigd door Bwlian op 14-11-2012 12:37 ]
Laat even weten wat het antwoord is... onzin om 2e dezelfde vraag te mailen.Bwlian schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:34:
Verwijderd
Sta op het punt er eentje van fromus2eu.nl te bestellen, zou €400 zijn, maar daar zit eventuele BTW niet bij. Hebben jullie enig idee hoe groot de kans is dat ik "gepakt" wordt en die €84 ook nog af moet rekenen?
Een op vier is hier eerder verteld... Of dat echt zo is, weet alleen niemand.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:13:
Sta op het punt er eentje van fromus2eu.nl te bestellen, zou €400 zijn, maar daar zit eventuele BTW niet bij. Hebben jullie enig idee hoe groot de kans is dat ik "gepakt" wordt en die €84 ook nog af moet rekenen?
Sommige zeggen ook dat het ligt aan de manier waarop het verstuurd wordt, waarbij enkele 'garanderen' dat je geen belasting hoeft te betalen. Of dat alleen ook echt zo is?
Dat is 100% niet waar... Douane is ook niet gek en gift erop zetten gaat je echt niet helpen. Ook met een lager bedrag kom je niet ver. Over het algemeen heeft een zwaarder en groter pakket een grotere kans dan een klein en lichter pakket.FabianNL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:21:
[...]
Een op vier is hier eerder verteld... Of dat echt zo is, weet alleen niemand.
Sommige zeggen ook dat het ligt aan de manier waarop het verstuurd wordt, waarbij enkele 'garanderen' dat je geen belasting hoeft te betalen. Of dat alleen ook echt zo is?
Ik doe aan shoppen in Chinese webwinkels en verzending via airmail (komt aan met PostNL) heeft over het algemeen ook een stuk lagere kans op belasting dan de extra betaalde maar snellere DHL, weet niet of dat alleen voor post uit China is
Ik moest ooit btw afdragen op mijn Nexus One, en in het GOT topic van destijds moest bijna iedereen dat die hem vanuit de VS importeerde.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:13:
Verwijderd
Ah, thanks. Dan denk ik dat ik het nog even aankijk in de Duitse webshops. Was best bereid €50 meer te betalen, maar dan wordt het ineens €130 meer en dus net geen €100 meer dan in Duitsland. Heb wel een beetje haast want had mijn GNex al verkocht (ik weet het, stom) en loop nu rond met een BlackBerry zonder internet omdat ik bij Vodafone alleen BlackBerry internet voor de gehele duur van mijn abonnement aan kan zetten.
Hier dezelfde ervaringen m.b.t. China, uit Amerika heb ik minder ervaring mee. Met boeken e.d. is het bij mij tot nu toe altijd nog goed gegaan.nodig schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:24:
[...]
Dat is 100% niet waar... Douane is ook niet gek en gift erop zetten gaat je echt niet helpen. Ook met een lager bedrag kom je niet ver. Over het algemeen heeft een zwaarder en groter pakket een grotere kans dan een klein en lichter pakket.
Ik doe aan shoppen in Chinese webwinkels en verzending via airmail (komt aan met PostNL) heeft over het algemeen ook een stuk lagere kans op belasting dan de extra betaalde maar snellere DHL, weet niet of dat alleen voor post uit China is
Verwijderd
Hmm, ik denk niet dat ik de gok ga wagen. Als ik er uit gepikt wordt mag ik 23,5% toeslag aftikken, en dat vind ik het wachten niet waard. Via een vriend van mijn vader kan ik hem nu in de Duitse Play store (laten) bestellen. Hij kan alleen niet elke 2 minuten de beschikbaarheid checken, dus dan moet ik wel wachten tot hij weer normaal beschikbaar is.
Hmm vond dit bericht op LGnexus4.net
Gisteren is het nieuwe Nexus toestel van Google in samenwerking met LG aangekondigd. Over 2 weken (13 november) is dit toestel al beschikbaar in de landen: Amerika, Engeland, Canada, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Australië. LG heeft vandaag bevestigd dat het toestel in Nederland van het eind november in de winkels zal liggen.
Eerder gingen er geruchten dat het toestel pas vanaf begin 2013 in Nederland verkrijgbaaar zou zijn, dit is dus niet het geval. De directeur van LG was in ieder geval erg enthousiast over de samenwerking met Google. Het is nog niet bekend wat het toestel gaat kosten. In Amerika kost de 8GB versie $299 en de 16GB $349. Zodra wij meer weten over eventueel prijzen van de Nexus 4 in Nederland zullen wij dat uiteraard melden.
En tweakers melde dit dus gisteren:
LG weet nog niet of de Nexus 4 ooit in de Benelux op de markt zal komen. "In elk geval niet meer dit jaar", aldus woordvoerster Sabrina Eilers tegen Tweakers. "LG heeft besloten zich te richten op de release in een aantal landen en daar zitten we niet bij. De populariteit in andere landen maakt dat is besloten om de Nexus 4 voorlopig elders niet uit te brengen."
Zou dat gerucht dan toch nog kloppen en gaan we hem dus inderdaad januari (of 1 of 2 maand later) in Nederland zien? Hoop dat er binnenkort meer informatie over komt!
EDIT: En twitter van LG meld helaas dit: @wapz Alles kan. Maar op dit moment gaan wij ervan uit dat het een permanente beslissing is.
Vraag van wapz was of de beslissing om hem hier niet uit te brengen permanent was.
Gisteren is het nieuwe Nexus toestel van Google in samenwerking met LG aangekondigd. Over 2 weken (13 november) is dit toestel al beschikbaar in de landen: Amerika, Engeland, Canada, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Australië. LG heeft vandaag bevestigd dat het toestel in Nederland van het eind november in de winkels zal liggen.
Eerder gingen er geruchten dat het toestel pas vanaf begin 2013 in Nederland verkrijgbaaar zou zijn, dit is dus niet het geval. De directeur van LG was in ieder geval erg enthousiast over de samenwerking met Google. Het is nog niet bekend wat het toestel gaat kosten. In Amerika kost de 8GB versie $299 en de 16GB $349. Zodra wij meer weten over eventueel prijzen van de Nexus 4 in Nederland zullen wij dat uiteraard melden.
LG weet nog niet of de Nexus 4 ooit in de Benelux op de markt zal komen. "In elk geval niet meer dit jaar", aldus woordvoerster Sabrina Eilers tegen Tweakers. "LG heeft besloten zich te richten op de release in een aantal landen en daar zitten we niet bij. De populariteit in andere landen maakt dat is besloten om de Nexus 4 voorlopig elders niet uit te brengen."
Zou dat gerucht dan toch nog kloppen en gaan we hem dus inderdaad januari (of 1 of 2 maand later) in Nederland zien? Hoop dat er binnenkort meer informatie over komt!
EDIT: En twitter van LG meld helaas dit: @wapz Alles kan. Maar op dit moment gaan wij ervan uit dat het een permanente beslissing is.
Vraag van wapz was of de beslissing om hem hier niet uit te brengen permanent was.
[ Voor 7% gewijzigd door nodig op 14-11-2012 16:10 ]
Verwijderd
Dat eerste bericht is dus al twee weken geleden geschreven. Toen was de intentie inderdaad om naar Nederland te versturen, maar gisteren heeft LG dus besloten om dit niet te doen. Neem aan dat een bericht van gisteren meer waarde heeft dan een bericht van twee weken geleden
Verwijderd
nodig schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:01:
Hmm vond dit bericht op LGnexus4.net
Ik ben er van overtuigt dat de nexus 4 volgend jaar wel zal verschijnen in nederland en belgie maar zowiezo niet dit jaar want de uitspraak van sabrina eilers tegen tweakers lijkt me een hele geloofwaardige bron dus...
LG's strategie:
Hey, we hebben nu eindelijk eens een goed product, dat iedereen wil hebben. Wat gaan we doen, heel veel winst afpakken, misschien zelf een beetje marktaandeel van grote spelers als samsung, apple en htc afsnoepen of de helft van de wereld uitsluiten, minder winst maken, wat populariteit kwijtraken.
verkeerde keus LG, verkeerde keus.
Hey, we hebben nu eindelijk eens een goed product, dat iedereen wil hebben. Wat gaan we doen, heel veel winst afpakken, misschien zelf een beetje marktaandeel van grote spelers als samsung, apple en htc afsnoepen of de helft van de wereld uitsluiten, minder winst maken, wat populariteit kwijtraken.
Tsja, eigenlijk geloof ik best dat het met de beschikbaarheid te maken heeft en niet met de LG optimus G aangezien LG de Nexus 4 dan helemaal niet had moeten maken.pinna_be schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:12:
LG's strategie:
Verwijderd
Ik denk persoonlijk dat het wel temaken heeft met de optimus G (aangezien ze een poging gedaan hebben voor de nexus 4 bij retailers aan te smere voor zo'n 600 euro) + de weinige producten die bij ons aangeboden worden via de google play store. Het tekort aan toestellen speelt warschijnlijk ook een rol maar dan is het wel normaal dat ze een hogere prioriteit geven aan de landen die wel al die producten aanbieden in de google play store. Ik vind het alleen erg spijtig dat wij in belgie nog geen volledige functionele google play store hebben (ik heb ook geen idee waarom) maarja..nodig schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:15:
[...]
Tsja, eigenlijk geloof ik best dat het met de beschikbaarheid te maken heeft en niet met de LG optimus G aangezien LG de Nexus 4 dan helemaal niet had moeten maken.
Achja, wanneer de MediaMarkt in Duitsland voorraad begint te krijgen zal het daar hopelijk niet zo storm lopen aangezien de Duitsers hem dan zelf online kunnen kopen voor 45 euro minder.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:19:
[...]
Ik denk persoonlijk dat het wel temaken heeft met de optimus G (aangezien ze een poging gedaan hebben voor de nexus 4 bij retailers aan te smere voor zo'n 600 euro) + de weinige producten die bij ons aangeboden worden via de google play store. Het tekort aan toestellen speelt warschijnlijk ook een rol maar dan is het wel normaal dat ze een hogere prioriteit geven aan de landen die wel al die producten aanbieden in de google play store. Ik vind het alleen erg spijtig dat wij in belgie nog geen volledige functionele google play store hebben (ik heb ook geen idee waarom) maarja..
EDIT:
Gepre-orderd bij de Duitse Mediamarkt, is allemaal vrijblijvend en als de situatie zo blijft haal ik hem daar.
[ Voor 6% gewijzigd door nodig op 14-11-2012 16:27 ]
Het is hoe dan ook een slechte service. Als doorgewinterde android-fan bewonder ik wel steeds apple met zijn iPhone, aangezien die het vrij goed doen qua snelle wereldwijde beschikbaarheid. Voor zover ik weet is dit vrijwel het enige merk dat dit zo goed aanpakt. Hoewel samsung ook hierop verbetert, maar zij hebben dan andere services, zoals goede updates, die ontbreken.nodig schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:15:
[...]
Tsja, eigenlijk geloof ik best dat het met de beschikbaarheid te maken heeft en niet met de LG optimus G aangezien LG de Nexus 4 dan helemaal niet had moeten maken.
Is de Iphone juist ook niet vaak gelijk uitverkocht? Hoe dan ook, zeer lompe actie van LG.
Ik denk dat die medewerkers daar in Nordhorn beter een beetje Nederlands moeten leren spreken. Ik ook, maar dat is een ander verhaal. Ik verbaasd me een beetje toen ik leerde dat ik bij voorbaat niet moest betalen bij de MediaMarkt in DE.
Hoewel samsung ook hierop verbetert, maar zij hebben dan andere services, zoals goede updates, die ontbreken.pinna_be schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:28:
[...]
Het is hoe dan ook een slechte service. Als doorgewinterde android-fan bewonder ik wel steeds apple met zijn iPhone, aangezien die het vrij goed doen qua snelle wereldwijde beschikbaarheid. Voor zover ik weet is dit vrijwel het enige merk dat dit zo goed aanpakt. Hoewel samsung ook hierop verbetert, maar zij hebben dan andere services, zoals goede updates, die ontbreken.
Je bedoelt dat mn SGS2 van 2.3.3 naar 4.0.4 is geupdated door Samsung en binnenkort ook 4.1 krijgt?
Ontopic: Waarschijnlijk is zelf even naar Duitsland rijden naar een MM het slimst en makkelijkst. Krijg je ook geen onzin met de douane enzo.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Onzin met douane krijg je sowieso niet vanuit Duitsland.
De prijzen op eBay zijn lachwekkend: 670€ en nog niet afgelopen..
Edit: Is voor 730 gegaan
Edit: Is voor 730 gegaan
[ Voor 13% gewijzigd door Bwlian op 14-11-2012 17:25 ]
Wat een gek er voor geeft blijkbaar.....Bwlian schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:19:
Onzin met douane krijg je sowieso niet vanuit Duitsland.
Dit is dus precies waar ik bang voor was, en ik denk dat dit zal duren totdat er in de landen waar geleverd mag worden een fatsoenlijke voorraad aanwezig is. Ebay gaat het niet worden voor mij 425 vind ik de absolute max. inclusief verzendkosten bedoel ik dan
Verwijderd
Geen wonder dat de smartphone meteen uitverkocht is. Degenen die de nexus 4 via de google play store kunnen kopen en een beetje slim zijn kunnen er momenteel bakken vol geld mee verdienen..
Yep , ik zou hetzelfde gedaan hebben.... Google en LG hebben dit zelf veroorzaakt.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:25:
Geen wonder dat smartphone meteen uitverkocht is. Degen die de nexus 4 via de google play store kunnen kopen en een beetje slim zijn kunnen er momenteel bakken vol geld mee verdienen..
Kan natuurlijk photoshop zijn maar kijk er niet raar van op als het waar is....
Verwijderd
Ja inderdaad, hem gewoon bij de MM in duitsland bestellen.nodig schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:22:
[...]
..................
Gepre-orderd bij de Duitse Mediamarkt, is allemaal vrijblijvend en als de situatie zo blijft haal ik hem daar.
En als die eerder weer verkocht word bij de duitse playstore daar kopen en die bij de MM annuleren.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 17:48 ]
20 van elk ? Je kan toch maar 10 per account bestellen...?Gohan040 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:42:
[...]
Yep , ik zou hetzelfde gedaan hebben.... Google en LG hebben dit zelf veroorzaakt.
[afbeelding]
Dat was volgens mij ook maar een ''gerucht'' hieragoNITE schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:49:
[...]
20 van elk ? Je kan toch maar 10 per account bestellen...?
Je kon er maar max 5 van elk bestellen. 20 was niet mogelijk. Je kon wel 5x5x5x5 doen denk ik, maar per keer 20 was niet mogelijk.agoNITE schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:49:
[...]
20 van elk ? Je kan toch maar 10 per account bestellen...?
Dit is echt onzin. Enigste wat je nodig hebt is dit ->Robsel_NL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:08:
[...]
Yess.. Maar in de USA hebben ze andere stekkers. Dus je hebt een adaptertje nodig idd.
Ik bedoel dus ... het is geen dure adapter eerder een ding van 50 cent
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41vuSxu5g6L.jpg
Heb al meerdere apparaten uit de VS en alles werkt prima.
[ Voor 8% gewijzigd door freedzed6 op 14-11-2012 18:03 ]
Is dat geen adaptertje dan? Ok het is echte en kleinigheidje, kreeg er zelfs een bij mijn fietslicht 
OT: Heb er een via eBay. Iets meer dan normaal maar niet extreem.
OT: Heb er een via eBay. Iets meer dan normaal maar niet extreem.
[ Voor 2% gewijzigd door Bwlian op 14-11-2012 18:14 . Reden: zag edit niet ]
Verwijderd
Voel me wel behoorlijk genaaid door die mensen die flink bestellen en dan gauw op ebay geld willen verdienen...heb net even op ebay liggen kijken .....is echt niet normaal.Gohan040 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:42:
[...]
Yep , ik zou hetzelfde gedaan hebben.... Google en LG hebben dit zelf veroorzaakt.
[afbeelding]
Ben aan het twijfelen om of begin 2013 in duitsland te gaan kijken of een chinees telefoontje te bestellen.
Ben best fan van Google, maar dit geeft me toch een behoorlijke kater...
Vind het ook een erg rare gang van zakenVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:07:
[...]
Voel me wel behoorlijk genaaid door die mensen die flink bestellen en dan gauw op ebay geld willen verdienen...heb net even op ebay liggen kijken .....is echt niet normaal.
Ben aan het twijfelen om of begin 2013 in duitsland te gaan kijken of een chinees telefoontje te bestellen.
Ben best fan van Google, maar dit geeft me toch een behoorlijke kater...
ook als duitser moet je geluk hebben, maar inderdaad. Ook ik ga meerdere exemplaren inkopen. Je bent gek als je dit niet doet
psn: lupusergo
Ik geef je groot gelijk, en je zegt het zelf .je bent gek als je het niet doet. (mocht je er over hebbenC4D schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:43:
ook als duitser moet je geluk hebben, maar inderdaad. Ook ik ga meerdere exemplaren inkopen. Je bent gek als je dit niet doet
Ik had net 250 euro geboden voor een Duitse LG Nexus 4 8GB. Binnen 2 minuten was ik echter al overboden. Eigenlijk te gek als je erover nadenkt. Het is maar een telefoon
.
Überhaupt bieden voor de laatste minuut is zonde en vaak nutteloos. (Snipers
)
[ Voor 25% gewijzigd door Bwlian op 14-11-2012 20:07 ]
Dan had het ding waarschijnlijk ook gewoon boven de 400 euro gestaan, daarnaast zal ik de verkoper wel blij hebben gemaaktBwlian schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:06:
Überhaupt bieden voor de laatste minuut is zonde en vaak nutteloos. (Snipers)
voor €250 was de kans quasi nihil dat je hem zou ontvangen, aangezien ze hem zelf eergisteren pas voor 300euro hebben gekocht.alex3305 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:05:
Ik had net 250 euro geboden voor een Duitse LG Nexus 4 8GB. Binnen 2 minuten was ik echter al overboden. Eigenlijk te gek als je erover nadenkt. Het is maar een telefoon.
Verwijderd
Ik snap niet dat er mensen zijn die boven de 400 euro bieden voor de 8gb nexus.. als je een maand wacht kan je de 16gb (voor mij persoonlijk veel beter) kopen voor dezelfde prijs.
Klopt, maar het verbaasde me dat ik zo snel werd overboden terwijl er nog genoeg tijd te gaan is tot het einde van de veiling.pinna_be schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:08:
[...]
voor €250 was de kans quasi nihil dat je hem zou ontvangen, aangezien ze hem zelf eergisteren pas voor 300euro hebben gekocht.
Het was voor iedereen hier denk ik net zo vervelend om te horen dat dit mooie toestel niet in Nederland verkocht zou gaan worden.
Ik heb de afgelopen maanden uitgekeken naar het nieuwe nexus toestel en was van plan om bij een verlenging van mijn abonnement(wat volgende week af loopt) dit toestel te nemen!
Helaas gaat dat niet lukken en zal ik een ander toestel moeten kiezen.
Zelf zit ik er aan te denken om een toestel te nemen wat ik kan verkopen zodra de Nexus 4 leverbaar is in Nederland of op een niet al te omslachtige manier te verkrijgen is vanuit het buitenland(Duitsland is net te ver met OV vanuit Rotterdam)
Ik hoop komende week nog een berichtje te mogen lezen van t.net dat hij vanaf begin december of januari in de winkels zal liggen hier, maar dat zal wel niet.
Heeft iemand een idee wanneer de volgende batch beschikbaar zal zijn op de site of in de winkels?
Ik heb de afgelopen maanden uitgekeken naar het nieuwe nexus toestel en was van plan om bij een verlenging van mijn abonnement(wat volgende week af loopt) dit toestel te nemen!
Zelf zit ik er aan te denken om een toestel te nemen wat ik kan verkopen zodra de Nexus 4 leverbaar is in Nederland of op een niet al te omslachtige manier te verkrijgen is vanuit het buitenland(Duitsland is net te ver met OV vanuit Rotterdam)
Ik hoop komende week nog een berichtje te mogen lezen van t.net dat hij vanaf begin december of januari in de winkels zal liggen hier, maar dat zal wel niet.
Heeft iemand een idee wanneer de volgende batch beschikbaar zal zijn op de site of in de winkels?
Nope no clue helaas.....Twixell schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:17:
Ja dat bedoel ik dus beste man. Volgende keer zal ik een plaatje voor je zoekenfreedzed6 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:58:
[...]
Dit is echt onzin. Enigste wat je nodig hebt is dit ->
Ik bedoel dus ... het is geen dure adapter eerder een ding van 50 cent
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41vuSxu5g6L.jpg
Heb al meerdere apparaten uit de VS en alles werkt prima.

Als je dan toch een simpel toestel wil met de intentie wachten en verkopen, kun je toch net zo goed niet verlengen volgende week en gewoon even afwachten?Twixell schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:17:
Het was voor iedereen hier denk ik net zo vervelend om te horen dat dit mooie toestel niet in Nederland verkocht zou gaan worden.
Toch ook maar ff bij de MM Krefeld in Duitsland besteld..... Gewoon omdat het kan
Op hun eigen adres haha
, heb alleen nog geen bevestigings mail gekregen... nu wel
Op hun eigen adres haha

[ Voor 5% gewijzigd door Gohan040 op 14-11-2012 20:56 ]
Ik dacht om dan een s3 te nemen en die te verkopen voor een mooi prijsje en van dat geld een nexus 4 te kopen.. Maar je hebt wel gelijk! ik wacht denk ik hooguit 1 maand om te kijken, misschien dat ze dan wat beter leverbaar zijn in ons buurland(of misschien hier).partyondude schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:46:
[...]
Als je dan toch een simpel toestel wil met de intentie wachten en verkopen, kun je toch net zo goed niet verlengen volgende week en gewoon even afwachten?
Gisteren hier in de VS geprobeerd er een te kopen. Zelf kwam ik niet door het betaal proces. Collega's wel, eentje heeft met mijn creditcard er nog een voor mij kunnen bestellen. Wel kregen we alle 3 fraude melding bericht van American Express na het bestellen. Er worden gestolen creditcards gebruikt op de Play Store vertelden ze. Met bedragen boven de 300 dollar wordt er dus aan de bel getrokken.
Net voor 355 Incl verzending besteld de 8GB versie.
55euro extra maar dan heb ik hem binnen 1 week en via een betrouwbare webwinkel.
55euro extra maar dan heb ik hem binnen 1 week en via een betrouwbare webwinkel.
Misschien kan je je mede tweakers die betrouwbare webwinkel delen?beest123 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:01:
Verwijderd
Zou je kunnen zeggen welke webwinkel?beest123 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:01:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 22:04 ]
JA! Dat wil ik ook wel graag weten!!
beest123 maakt ons blij met een dooie mus.....
sorry benjaman
...
[ Voor 19% gewijzigd door Gohan040 op 14-11-2012 22:18 ]
Hmm, wilde de N4 dan maar bij der Deutsche MM bestellen, maar deze is nergens te vinden op hun site..
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Is hier al vaker gepost. Ga linksonder naar Vorbestellung, dan naar pagina 5.
De Media Markt in Duitsland gaat het nog druk krijgen met Nederlandse pre-orders
Dankmillerman_sf schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:01:
Is hier al vaker gepost. Ga linksonder naar Vorbestellung, dan naar pagina 5.
Weet iemand welke Duitse MM er het dichtst bij Enschede zit? Kom daar vaak voor mijn werk en dan dan best een keer een tripje over de grens maken natuurlijk..
Tja, niet zo fraai van Google / LG, met name slechte reclame voor Google maar dat weerhoudt mij niet 
Cyclonist schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:03:
De Media Markt in Duitsland gaat het nog druk krijgen met Nederlandse pre-orders
Het is het makkelijkst om even Google Maps erbij te vissen en dan de dichtsbijzijnde duitse plaats aan te klikken met je rechtermuisknop -> Wat is hier? Je krijgt dan onder andere de postcode van die plaats te zien. Die postcode kun je op de mediamarkt site weer invullen om de dichtsbijzijnde vestiging te vinden!_geenpunt_ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:06:
Weet iemand welke Duitse MM er het dichtst bij Enschede zit? Kom daar vaak voor mijn werk en dan dan best een keer een tripje over de grens maken natuurlijk..
Ik heb het iets anders gedaan.. Maar inderdaad ff naar maps toe gaan, dan boven het gebied gaan staan waar je wil zoeken en gewoon media markt in de zoek balk intoetsen... voila dan komen ze met A , B , C te voorschijn .._geenpunt_ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:06:
[ Voor 4% gewijzigd door Gohan040 op 14-11-2012 23:29 ]
Heeft iemand enig idee in welke winkels de N4 in frankrijk te koop is.
Ik ga met de kerstdagen naar parijs en dit leek mij wel een leuk cadeau voor mij zelf!
Ik ga met de kerstdagen naar parijs en dit leek mij wel een leuk cadeau voor mij zelf!
http://www.lg.com/fr/products/wtb?modelName=LG%20Nexus%204
Type in 'Paris' onder 'Ville' en druk op Recherche.
Verwijderd
Media Markt Nordhorn is het dichtstbij enschede 30 km_geenpunt_ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:06:
Bedankt, ik had hem nodig voor london maar wist niet dat het kon via de lg website (vind fabrikanten websites altijd op voorhand al niet nuttigmillerman_sf schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:44:
http://www.lg.com/fr/products/wtb?modelName=LG%20Nexus%204
Welke Duitse MediaMarkt/Saturn is het makkelijkst/dichtst bereikbaar met het openbaar vervoer eigenlijk?
Ik begrijp dat dit een ingewikkeld vraagstuk is maar wat heb je zelf allemaal al gevonden ? Ik neem aan dat je niet zo lui bent dat je er zelf nog geen moeite in hebt gestopt dus ik ben benieuwdMontsubai schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:26:
Welke Duitse MediaMarkt/Saturn is het makkelijkst/dichtst bereikbaar met het openbaar vervoer eigenlijk?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Vanaf waar, Tokyo, V.S., Groningen, Limburg?Montsubai schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:26:
Dit is nogal een moeilijk te beantwoorden vraag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.