[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste
Acties:
  • 188.394 views

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:31
Gisteren heb ik ook ff gekeken welke Mediamarkt het makkelijkste is met de Trein/OV.
Volgens mij was de Mediamarkt in Herzogenrath (dicht bij Limburg) het makkelijkste en het dichtste bij een Nederlandse grens, maar je zal nog wel ff stukkie moeten lopen dan.

• w4zzup
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 15:36
millerman_sf schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:01:
Is hier al vaker gepost. Ga linksonder naar Vorbestellung, dan naar pagina 5.
Bij het opgeven van je Rechnungsadresse kan je niet Nederland opgeven, alleen Duitsland. Mischien dat dit al voorbij gekomen is, maar hoe kan ik toch die pre-order plaatsen?

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 23:02
w4zzup schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:48:
[...]

Bij het opgeven van je Rechnungsadresse kan je niet Nederland opgeven, alleen Duitsland. Mischien dat dit al voorbij gekomen is, maar hoe kan ik toch die pre-order plaatsen?
Inderdaad, al vaak voorbij gekomen ;)
Of telefonisch even afhandelen, of een "vals" adres in Duitsland opgeven.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
w4zzup schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:48:
Mischien dat dit al voorbij gekomen is
Dat kan de zoekfunctie je vertellen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
Prolution schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:38:
Gisteren heb ik ook ff gekeken welke Mediamarkt het makkelijkste is met de Trein/OV.
Volgens mij was de Mediamarkt in Herzogenrath (dicht bij Limburg) het makkelijkste en het dichtste bij een Nederlandse grens, maar je zal nog wel ff stukkie moeten lopen dan.
5 minuutjes lopen maximaal vanaf laatste Nederlandse bushalte ;)
Woon er 2 minuten vandaan :P

Verwijderd

Zo, ook maar even bij de Media Markt voorbesteld (Nordhorn was het dichtste bij). Ruim een uur rijden, maar dat heb ik er wel voor over. Onder de 395 zal hij toch niet snel op Ebay of iets dergelijks komen.

Als adres hun eigen adres gebruikt :)
Nu maar afwachten of dit wat wordt...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 13:16 ]

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Heb de Vorbestellung gisteren geplaatst :-)
Afhalen in Dusseldorf, waar ik het weekend voor kerst toch al ben

• josmos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik ga hem misschien bestellen bij handyshop.de maar twijfel nog een beetje. Met verzondkosten komt hij op ongeveer 415 euro. Alleen konden ze aan de telefoon ook niet vertellen wanneer ze hem binnen verwachten.
Het zou klote zijn om hem in Duitsland te bestellen en dan eventueel een paar weken later gewoon in België te kunnen kopen, al was het maar voor garantie ed.

• korp_hi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Montsubai schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:26:
Welke Duitse MediaMarkt/Saturn is het makkelijkst/dichtst bereikbaar met het openbaar vervoer eigenlijk? :P
Lijn 58 van Nijmegen naar de Saturn in Kleve is misschien ook een optie.

Wat zit nou ook alweer de ANY-key?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Razer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:12:
[...]

Heb er ook 2 in Herzogenrath besteld :)

• sabri91
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 01:07
http://www.fonmarkt.at/ha...black-8gb-3g.htm?caid=117
Prijs is al met een tientje omhoog...
Hopelijk blijft het daarbij

[ Voor 11% gewijzigd door sabri91 op 15-11-2012 14:16 ]

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Razer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:12:
[...]

Welke bus neem je vanuit Heerlen? Of kun je nog een stuk met trein reizen en dan bus nemen?

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
Zhadum schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:37:
[...]

Welke bus neem je vanuit Heerlen? Of kun je nog een stuk met trein reizen en dan bus nemen?
Je moet deze bushalte hebben:
Nieuwstraat / Schummerstraat

Zijn bus 28 of 29 vanuit Heerlen. Dan nog 3 minuten lopen tot de MediaMarkt.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Prolution schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:38:
Vanaf Maastricht / Vaals rijden er bussen direct tot het centrum van Aken.
Dan kun je zelfs kiezen uit Mediamarkt en Saturn.
Of met de stoptrein direct vanuit Heerlen naar Aken.

[ Voor 5% gewijzigd door rvrbtcpt op 15-11-2012 15:17 ]

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Razer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:49:
[...]

Je moet deze bushalte hebben:
Nieuwstraat / Schummerstraat

Zijn bus 28 of 29 vanuit Heerlen. Dan nog 3 minuten lopen tot de MediaMarkt.
Super, dank je wel.

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Zie reactie van Nate Swanner op googleplus:

Nate Swanner13 nov. 2012 - Openbaar
I just spoke with Google about the #nexus4 launch.
Please be patient. The Google Play Orders are based on one server, which understandably got bombarded. In addition to that, they are being cautious about orders. They learned their lesson with the #nexus7 launch, and are trying hard to avoid the same backlog of orders. Part of that is auditing the orders. Another part of that is their experience in Australia and the UK, in which the phones sold out in just over 20 minutes each time.
One incident was cited this morning in which a guy had 10 orders...of 4 phones...all processed withing 13 seconds of one another. I'm sure you can understand the issue there.
Didn't get yours? That's okay...neither did I...and neither did a lot of Google staff...yet (yes, they order phones just like the rest of us). You will, though...you will. If you don't get it today, the next scheduled release is in 3 days once they can get a better handle on orders and stock.

Laatste update:
Nate Swanner00:44
It won't be tomorrow.
I have this feeling they're going to wait now. They royally screwed this all up. The Play Store is a joke...and an even bigger clusterfuck on the back end. The word i'm getting is that they don't even know that they have enough on-hand to fulfill the first wave of orders yet. They are supposed to start shipping tomorrow, which is the normal timetable for them to sell again (sell again after the intiial launch on the fist day of shipping)...but who knows.
What bothers me is all the devices i see on eBay going for a ton of money. 

Lees hier: https://plus.google.com/1...5677569/posts/PVnBHMNSsYB

BLOG: http://nateswanner.blogsp...reat-google-abortion.html

[ Voor 26% gewijzigd door Zhadum op 15-11-2012 15:53 ]

Verwijderd

Ik heb zo wle een beetje het gevoel dat er niet genoeg toestellen aanwezig zullen zijn op 15 december in de winkels aan de grens. Het zou wel balen zijn moest ik speciaal naar daar gaan met de bus en tehoren krijgen dat de pre-orders uitverkocht zijn.. :D

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:24
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:27:
Ik heb zo wle een beetje het gevoel dat er niet genoeg toestellen aanwezig zullen zijn op 15 december in de winkels aan de grens. Het zou wel balen zijn moest ik speciaal naar daar gaan met de bus en tehoren krijgen dat de pre-orders uitverkocht zijn.. :D
Neem aan dat we nog wel een bevestiging van de Mediamarkt krijgen als we hem daadwerkelijk kunnen ophalen.

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:25
Een quote uit de bevestigingsmail: "In Ihrer Bestellung befindet sich ein noch nicht veröffentlichter Artikel. Nach dem Erscheinen des Artikels erhalten Sie eine Abholbestätigung von Ihrem Media Markt."

En als je Duits niet top is, een rappe vertaling: "In uw bestelling bevindt zich een nog niet verkrijgbaar artikel. Nadat het artikel beschikbaar is, krijgt u een afhaalbevestiging van uw Media Markt."

[ Voor 0% gewijzigd door millerman_sf op 15-11-2012 16:41 . Reden: spellingsfoutje ]

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:27:
Neem aan dat de pre-orders op naam worden uitgegeven. Je moet je legitimeren als je hem op komt halen. Lijkt me dus dat hij niet 'vergeven' wordt aan iemand anders in de tussentijd.

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 23:22
Ik wil eigenlijk ook met het OV naar een Duitse mediamarkt/Saturn gaan om een Nexus op te halen. Maar ik woon in de randstad. Weet iemand wat het dichtst bij is? Waarschijnlijk via Nijmegen naar Kleve?

• Gouwden
  • Laatst online: 10:34
Bij de Saturn staat de 16GB versie inmiddels ook in de webshop;
http://www.saturn.de/mcs/...,48352,365082,523287.html

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Peunage schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:59:
Ik wil eigenlijk ook met het OV naar een Duitse mediamarkt/Saturn gaan om een Nexus op te halen. Maar ik woon in de randstad. Weet iemand wat het dichtst bij is? Waarschijnlijk via Nijmegen naar Kleve?
offtopic: voor de mensen die vragen om de kortste weg naar de MM in Duitsland... Wat moeten jullie in vredesnaam met deze telefoon?? Blijkbaar zoeken jullie een telefoon waar je alleen mee kan bellen, daar zijn er genoeg van. Pas op dat het niet te ingewikkeld word!!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
rudyhattem schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:09:
[...]

offtopic: voor de mensen die vragen om de kortste weg naar de MM in Duitsland... Wat moeten jullie in vredesnaam met deze telefoon?? Blijkbaar zoeken jullie een telefoon waar je alleen mee kan bellen, daar zijn er genoeg van. Pas op dat het niet te ingewikkeld word!!
Veel prijs/kwaliteit.

• nodig
Shit, bezorgen alleen in Duitsland :(

EDIT: Kan dus intressant zijn voor de mensen die familie/bekenden net over de grens hebben wonen.

EDIT 2: En superintressant voor mij, deze vestigingen liggen een stuk gunstiger tov mijn woonplaats!

[ Voor 25% gewijzigd door nodig op 15-11-2012 17:28 ]

• Bwlian
  • Laatst online: 15-09 20:58
Misschien bedoelt hij: als je de dichtstbij gelegen MM al niet kunt vinden dat een Smartphone té smart is voor je. ;)

This space was intentionally left blank.

• rudyhattem
Bwlian schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:46:
[...]

Misschien bedoelt hij: als je de dichtstbij gelegen MM al niet kunt vinden dat een Smartphone té smart is voor je. ;)
Dat is correct en tevens juist. :)

• FabianNL
Haha, geniaal rudyhattem! _/-\o_
Helemaal met de reactie hier weer op van nodig...

PS. Saturn geeft al geen datum meer, behalve "meer dan 4 weken".

[ Voor 14% gewijzigd door FabianNL op 15-11-2012 17:50 ]

• nodig
FabianNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:50:
Haha, geniaal rudyhattem! _/-\o_
Helemaal met de reactie hier weer op van nodig...

Neem aan dat het ongeveer dezelfde datum is als de MediaMarkt ;)

EDIT: Iemand al besteld bij Saturn? Moet je nou meteen betalen of niet? Zit liever nergens aan vast

[ Voor 12% gewijzigd door nodig op 15-11-2012 18:06 ]

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:13
Ik ga over ruim een week naar New York. Heeft iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs een Nexus 4 kan scoren?

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
wilbert11 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:11:
Ik ga over ruim een week naar New York. Heeft iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs een Nexus 4 kan scoren?
Play Store, of T-mobile winkel met 2 jarig abbo.....

• Peunage
rudyhattem schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:09:
[...]

Wat is dit nou weer voor :') reactie. Volgens mij stel ik een hele normale vraag. Mensen zijn hier al mee bezig in dit topic, dus ik vraag of de beste manier voor mij is via Nijmegen naar Kleve.

Ik stel een vraag. Als jij er antwoord op hebt klik je op quote en typ je het antwoord. Als je het antwoord niet weet reageer je er niet op. Welkom bij het internet.

• Gohan040
Peunage schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:22:
[...]

Wat is dit nou weer voor :') reactie. Volgens mij stel ik een hele normale vraag. Mensen zijn hier al mee bezig in dit topic, dus ik vraag of de beste manier voor mij is via Nijmegen naar Kleve.

Ik stel een vraag. Als jij er antwoord op hebt klik je op quote en typ je het antwoord. Als je het antwoord niet weet reageer je er niet op. Welkom bij het internet.
u mad bro? :( beetje sarcasme kan je toch wel tegen?
En als je goed leest "voor de mensen die vragen om de kortste weg naar de MM in Duitsland"
Dit is dus niet alleen aan jou persoonlijk bedoeld maar vooral in het algemeen. Blijkbaar is het voor sommige te veel moeite een beetje zelf onderzoek te doen. Wel de moeite nemen om hier een vraag te stellen maar even op de MM site kijken of via google maps zoeken is te veel? .. tja kan er wel om lachen als je dan van dit soort antwoorden krijgt....

Bovendien is dit het "levertijden- en abonnemententopic" en niet de kortste weg naar de Media Markt Duitsland Topic (idee?) 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Gohan040 op 15-11-2012 18:50 ]

• Gouwden
  • Laatst online: 10:34
FabianNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:50:
In de tekst staat 15 december.

• kerstbal082012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11-2020
EDIT: Iemand al besteld bij Saturn? Moet je nou meteen betalen of niet? Zit liever nergens aan vast
[/quote]

Bij saturn moet je van te voren betalen als je via internet besteld. Misschien kun je telefonisch iets regelen met een medewerker van de Saturn

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Weet er iemand of hij in de t-mobile winkels in de states ook los te koop is?

• Zlat
  • Laatst online: 04-11-2024
Zo, ook maar even een voorbestelling geplaatst bij de MM in Nordhorn. Nu hopen dat ze het ok vinden dat ik (ook) hun adres gebruikt heb. Wellicht moet ik ze even bellen voordat ik ga rijden :)

MW3: Aap_1

• pinna_be
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 09:46
(jarig!)
losealot schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:01:
Ik veronderstel van niet.
T-mobile heeft er op die manier niets aan om ze voor $199 te brengen.
Bovendien denk ik gelezen te hebben dat ze de toestellen alleen aanbieden via de playstore en via wallmart winkels.

edit: quote haakjes vervolledigd

[ Voor 7% gewijzigd door pinna_be op 15-11-2012 20:14 ]

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 21:10
losealot schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:01:
http://www.t-mobile.com/s...cell-phone=Google-Nexus-4

Daar staat onderaan:

*New 2-yr. agmt. on qualifying plan required. Data service required

Het kan zijn dat dat puur op de prijs met korting slaat, maar anders zou de telefoon los ook 500 dollar kosten (gebaseerd op wat ik zie op de website).

Verwijderd

Zlat schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:11:
Zo, ook maar even een voorbestelling geplaatst bij de MM in Nordhorn. Nu hopen dat ze het ok vinden dat ik (ook) hun adres gebruikt heb. Wellicht moet ik ze even bellen voordat ik ga rijden :)
Je krijgt mail als je bestelling klaarligt. Heeft dus weinig zin om er zo maar heen te rijden.

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
pinna_be schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:13:
[...]

T-mobile heeft er op die manier niets aan om ze voor $199 te brengen.
Bovendien denk ik gelezen te hebben dat ze de toestellen alleen aanbieden via de playstore en via wallmart winkels.

edit: quote haakjes vervolledigd
Uiteraard niet voor de prijs van 199, maar op de website staat dat de "aanbevolen prijs" $500 is. Aangezien $500 ongeveerl €400 is, lijkt me dat nog redelijk.

Alleen staat er precies nergens of ze hem effectief los voor 500 verkopen.

• Zlat
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:16:
[...]

Je krijgt mail als je bestelling klaarligt. Heeft dus weinig zin om er zo maar heen te rijden.
Ik bedoel dat ik na die bevestiging even bel om te checken of ik als Hollander de telefoon wel mee mag nemen. Ik kan me voorstellen dat ze dat niet goed vinden als er een beperkt aantal aanwezig is.

MW3: Aap_1

Verwijderd

Ze verkopen net zo goed aan Nederlanders maar je moet dan fysiek naar de vestiging toe en je kunt bij Media Markt online checken als ze voorraad hebben ja of nee en bellen kan ja ook. En preorder kan dus alleen als je ook in Duitsland een adres hebt.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 20:37 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Nu graag stoppen met offtopic posten. Als je niet in staat bent om een winkel te vinden moet je je af gaan vragen wat je met zo'n toestel wilt. Ook het bespreken van het opgeven van valse adressen e.d. is niet meer toegestaan.

Gebruik eerst de zoekfunctie voordat je post.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• nodig
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:31:
Ze verkopen net zo goed aan Nederlanders, maar jullie liggen wel allemaal wat valse adressen op te geven, ik heb in de Duitse Media Markt mijn Nexus 7 toen gekocht ( Omdat in Nederland niet te krijgen was ) en in Herzogenrath lopen ook medewerkers rond die Nederlands spreken.
Alleen Duitse adressen zijn toegestaan, je eigen adres gaat dus niet lukken ;)

• mhverburg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-07 10:43
Heb gister zelf bij de MediaMarkt in Keulen eentje besteld en mijn Nederlandse adres gebruikt (wel niederlande erbij gezet). Vanochtend kreeg ik de reservering gewoon in m'n mailbox :D

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

En weer on topic. Ik denk dat Google de boel behoorlijk heeft onderschat aangezien mijn bestelling uit de Briste play store op backorder staat en dus vertraagd is en de levering pas binnen 3 weken zal plaatsvinden in plaats van vandaag. :-(

Ik kreeg net onderstaande mail binnen.
Thank you for your recent purchase on Google Play. Due to overwhelming demand, your Nexus 4 is on backorder and is expected to ship within three weeks. We’ll send you a notification when your order has shipped and will credit the shipping charges.

To check the status of your order at any time, visit the link below: https://wallet.google.com/manage/#transactions

If you would prefer to cancel your order, please reply to this email and our team will assist you. Or you can cancel your order using our online tool. Please follow the instructions found here:
http://support.google.com/etc/etc

We apologize for any inconvenience and thank you again for your order.

Thanks,
The Google Play Team

• Twixell
  • Laatst online: 15-07 09:16
redrohX schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:55:
En weer on topic. Ik denk dat Google de boel behoorlijk heeft onderschat aangezien mijn bestelling uit de Briste play store op backorder staat en dus vertraagd is en de levering pas binnen 3 weken zal plaatsvinden in plaats van vandaag. :-(

[...]
Ja dat is erg vervelend, maar was ergens wel te verwachten. Het nieuwe nexus toestel is erg gewild.
Gelukkig is het nog niet zo erg als bij de Raspberry pi!(na 4 maanden komt hij komende week binnen).
Google/LG had dit erg onderschat denk ik. Ik gok dat rond de kerstdagen ze wel redelijk op voorraad zullen zijn.
Kan zelfs langer zijn, ik weet niet hoe lang het vorig jaar heeft geduurd met de Galaxy Nexus voordat ze normaal leverbaar waren?

• redrohX

redrohX

errr....

Twixell schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:17:
[...]

Ja dat is erg vervelend, maar was ergens wel te verwachten. Het nieuwe nexus toestel is erg gewild.
Gelukkig is het nog niet zo erg als bij de Raspberry pi!(na 4 maanden komt hij komende week binnen).
Google/LG had dit erg onderschat denk ik. Ik gok dat rond de kerstdagen ze wel redelijk op voorraad zullen zijn.
Kan zelfs langer zijn, ik weet niet hoe lang het vorig jaar heeft geduurd met de Galaxy Nexus voordat ze normaal leverbaar waren?
Ja dat ie gewild was had ik wel door tijdens het bestellen. :-) Ik heb wel acht keer de 16GB versie in mijn mandje gehad en elke keer kreeg ik een foutmelding en was het mandje weer leeg. Toen was de 16GB uitverkocht. Toen uiteindelijk alsnog de 8GB versie geprobeerd en die ging gelukkig wel goed. Ik zal wel een van de laatste zijn geweest omdat de verzending eerst op vandaag stond en dat nog steeds staat in mijn Play account.

Ik was er met de Nexus 7 niet bij, maar ik las wat spookverhalen over hele lange levertijden toen. Ik hoop dat het bij max 3 weken blijft. Naast het feit dat ik de telefoon graag wil is mijn oude iPhone 4 met een fikse ster in het scherm aan vervanging toe.

• rudyhattem
redrohX schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:55:

[...]
Dat is minder.. Als LG google voorrang geeft dan kunnen de retailers nog wel ff wachten vrees ik. Ben denk ik wel 1 van de eerste geweest die hem besteld heeft in Duitsland, maar of ik hem dit jaar nog krijg vraag ik me af..

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
rudyhattem schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:30:
[...]

Dat is minder.. Als LG google voorrang geeft dan kunnen de retailers nog wel ff wachten vrees ik. Ben denk ik wel 1 van de eerste geweest die hem besteld heeft in Duitsland, maar of ik hem dit jaar nog krijg vraag ik me af..
Ik denk niet dat LG voorrang gaat geven aan de retaillers, omdat google de distributie regelt in de Google Play landen ;) Dus die zorgen er vast wel voor dat het eerst via de Play Store goed verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Heb het idee dat veel mensen dollar tekens hebben gezien toen ze hoorde over de Nexus 4, ebay / marktplaats staat er vol mee. Op marktplaats, zelfs een kerel die voor een 8GB 550,- wilt ontvangen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft Google gewoon heel weinig voorraad voor de Play Store. Nadat hij daar was uitverkocht, begon een dag later bij T-mobile in Amerika gewoon de verkoop van de nexus 4, wel tegen een hogere prijs (weet niet of hij ondertussen daar ook al is uitverkocht). Lijkt er dus op dat LG nog wel voorraad heeft voor retailers en niet alles aan Google levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:37:
Volgens mij heeft Google gewoon heel weinig voorraad voor de Play Store. Nadat hij daar was uitverkocht, begon een dag later bij T-mobile in Amerika gewoon de verkoop van de nexus 4, wel tegen een hogere prijs (weet niet of hij ondertussen daar ook al is uitverkocht). Lijkt er dus op dat LG nog wel voorraad heeft voor retailers en niet alles aan Google levert.
Aan het begin heeft Google een verdeling gemaakt (willekeurige getallen!):
10% naar Play Store Duitsland
10% naar Play Store Frankrijk
50% naar Play Store VS
20 % naar T-Mobile stores
enz....
Dat verklaart waarom er bijvoorbeeld bij de T-Mobile winkel nog wel voorraad is. Deze verkoop zal tenslotte vele malen langzamer gegaan zijn dan de Play store en achteraf gezien dus wellicht teveel telefoons gekregen hebben.

Alle nieuwe orders zullen echter, verwacht ik, naar de Play store toe gaan. Google kan het onmogelijk verkopen dat de telefoon straks wel beschikbaar is bij de retailer maar de mensen welke hem op 13 november besteld hebben in de Play store, nog moeten wachten.

Verder wel echt jammer natuurlijk, ik mag ook weer een paar weekjes extra wachten op mijn bestelling ;(

[ Voor 10% gewijzigd door FabianNL op 16-11-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

FabianNL schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:40:
Alle nieuwe orders zullen echter, verwacht ik, naar de Play store toe gaan. Google kan het onmogelijk verkopen dat de telefoon straks wel beschikbaar is bij de retailer maar de mensen welke hem op 13 november besteld hebben in de Play store, nog moeten wachten.
Dat kunnen ze prima, ze hebben gewoon een verdeling. Verder denk ik ook niet dat het onderschatting is. Bij de meeste populaire telefoons zie je in eerste instantie een tekort en allemaal klagende mensen die het slechte distributie vinden. Ik denk dat de extra kosten voor beter levering gewoon niet opwegen tegen de verkopen die ze eventueel mislopen. Want laten we eerlijk zijn, of hij nu te koop is of over een maand of twee, de meesten kopen hem alsnog. Vaak kan een tekort zelfs nog zorgen voor een grotere hype.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Stel je voor dat er voldoende waren, dan hadden ze geen gratis exposure in de diverse blogs en sites. Als het snel is uitverkocht, dan creëer je een nog grotere hype. Apple doet niet anders :)

Ik wil hem ook graag hebben maar wacht nog even tot het spannende er vanaf is, ik heb van mijn OneX geleed dat een early adopter altijd het eerste aan de beurt is qua kinderziektes. Dat gun ik nu ook een ander :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dat was ook mijn idee, maar waar leg je de grens he? Het wordt steeds verleidelijker. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Laatst online: 11:25
Ik moet voor het einde van dit jaar een nieuwe telefoon kopen om de kosten vergoed te krijgen door mijn werkgever. Hopelijk is ie inderdaad na 15-12 af te halen bij de Media Markt.
Volgend weekend in Keulen voor de zekerheid nog eens rondneuzen en begin december nabij Londen ook. Je weet het nooit ;)

Plan B: een One X+. Eventueel in de doos laten en verkopen in januari als de N4 beter beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josmos
Besteld via handyshop.de voor 414.90 euro maar dan komen ze hem ook wel aan de deur afgeven.
En nu vingers kruisen dat hij binnen redelijke termijn geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Hmm deze E-bayer verkoopt er een paar voor €470 incl. http://www.ebay.de/itm/NU...phone&hash=item1e7471f0ec Maar is zoiets betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

disturbedmind schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:53:
Hmm deze E-bayer verkoopt er een paar voor €470 incl. http://www.ebay.de/itm/NU...phone&hash=item1e7471f0ec Maar is zoiets betrouwbaar?
De verkoper heeft pas 2 beoordelingen waarvan er één een product is die hij zelf heeft gekocht. Ik zou het er niet op wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josmos schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:39:
Besteld via handyshop.de voor 414.90 euro maar dan komen ze hem ook wel aan de deur afgeven.
De 16gb?
Hou mij/ons op de hoogte als je hem thuis hebt!
Binnenkort dus ook maar bestellen op Handyshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
redrohX schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:07:
[...]

De verkoper heeft pas 2 beoordelingen waarvan er één een product is die hij zelf heeft gekocht. Ik zou het er niet op wagen...
Beetje verdacht, maar aan de andere kant ben je via Ebay toch automatisch verzekerd, dacht ik? Weet niet meer precies tot welk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cerberus_tm schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:56:
[...]

Beetje verdacht, maar aan de andere kant ben je via Ebay toch automatisch verzekerd, dacht ik? Weet niet meer precies tot welk bedrag.
Ik denk dat ebay best veilig is wanneer je via paypal betaald. wanneer de verkoper je dan een fout product stuurt en jij dat kan bewijzen krijg je zeker en vast je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:27
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:08:
[...]

De 16gb?
Moet al gelijk betalen als je hem besteld bij de handyshop?

vind pre-orderen maar niks maar bij notebook.de hoefde je van te voren niet te betalen, maar daar hebben ze de prijs nu omhoog gegooid.

[ Voor 24% gewijzigd door Michel242186 op 16-11-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:14:
[...]

vind pre-orderen maar niks maar bij notebook.de hoefde je van te voren niet te betalen, maar daar hebben ze de prijs nu omhoog gegooid.
Volgens mij moet je hem gelijk betalen.
Kan met Paypal en met bankoverschrijving.
Maar ik wacht eerst af op de reactie van josmos en dan pas ga ik er eentje bestellen.
Dus dat binnekort bestellen heb ik verkeerd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Lijkt me niet nee :P Denk dat niemand meer dan 600 euro voor dit toestel gaat bieden, en dat is al abnormaal hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nodig schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:00:
[...]

Lijkt me niet nee :P Denk dat niemand meer dan 600 euro voor dit toestel gaat bieden, en dat is al abnormaal hoog.
Ik heb al ene n4 op ebay gezien die verkocht is voor meer dan 700 euro dus ik denk dat het best mogelijk is.. :D vooral omdat veel nederlanders de n4 willen en deze in nederland verkocht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Das wel extreem ja. Veel meer dan 400 euro moet je er gewoon niet voor betalen. Alleen als je m echt zsm wilt hebben, kost wat kost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Eigenlijk kan je hem haast beter bij de handyshop bestellen dan extra naar Duitsland rijden, kost maar 15 euries meer en brengt de bezorger hem aan huis. Kan je mooi met PayPal betalen = kopersbescherming. Ik wacht voorlopig nog af, wie weet bied een andere aanbieder hem opeens voor minder aan (hopen :D)

[ Voor 33% gewijzigd door nodig op 16-11-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Duurt ook tot minstens half december. Ik wacht wel even wat andere mogelijkheden af. Die zijn wellicht tzt sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
fonmarkt.de bied hem ook aan, ze verzenden naar andere landen ''op aanvraag'' komt denk ik op ongeveer dezelfde prijs als de HandyShop. Maar dan is HandyShop een betere optie :P

En om nog even op het eBay gebeuren terug te komen: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/17367

[ Voor 22% gewijzigd door nodig op 16-11-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nodig schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:09:
Eigenlijk kan je hem haast beter bij de handyshop bestellen dan extra naar Duitsland rijden, kost maar 15 euries meer en brengt de bezorger hem aan huis. Kan je mooi met PayPal betalen = kopersbescherming. Ik wacht voorlopig nog af, wie weet bied een andere aanbieder hem opeens voor minder aan (hopen :D)
Ligt eraan of je dichtbij Duitsland/Duitse mediamarkt woont of niet.
Ook is de levertijden bij handyshop onbekend terwijl als je naar een Duits mediamarkt rijdt.
Dat je dan bijna zeker bent dat je hem ook gelijk meekan nemen en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Maar 2 beoordelingen en geen eigen foto's zegt mij genoeg. Ik zou het risico niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
399 inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Bizar hoor.. schaarste maakt 'm exclusief wat weer een bepaald soort mensen aantrekt en vervolgens wisselen ze nu van eigenaar voor > 1000 dollar 8)7

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
De advertentie is in het Italiaans, als half-italiaan kan ik die wel even voor je vertalen:
"De telefoon zal worden verzonden zodra deze hier in de UK beschikbaar is, ondanks dat hij op 13 november in bijna de hele wereld is uitgebracht waren de voorraden binnen enkele minuten leeg maar zodra die zullen zijn bijgevuld stuur ik hem naar u op. Betaling kan middels paypal, maar met andere betaalmiddelen bied ik u €6,- korting.(...)"

Vervolgens zegt hij dat hij de telefoon in volgorde van betaling opstuurt etc. etc.

Het komt er op neer dat je de telefoon pas krijgt als er weer voorraad is. Bovendien klinkt het me niet helemaal betrouwbaar in de oren. Zou het niet doen dus.

[ Voor 42% gewijzigd door VR46 op 17-11-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josmos
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:08:
[...]

De 16gb?
Michel242186 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:14:
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:22:
[...]

Volgens mij moet je hem gelijk betalen.
Kan met Paypal en met bankoverschrijving.
Maar ik wacht eerst af op de reactie van josmos en dan pas ga ik er eentje bestellen.
Dus dat binnekort bestellen heb ik verkeerd gebruikt.
ja 16gb
op voorhand te betalen via paypall of overschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 16:46
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:37:
Net bij enkele T-mobile winkels in New York city langsgeweest, en hier is hij overal uitverkocht, volgens de verkopers overal in de stad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Hoeveel zou hij kosten als je hem los kopen? Ik dacht dat je hem alleen met abbo kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Laatst online: 14-09 17:37
Keneo schreef op zondag 18 november 2012 @ 01:57:
[...]

Net bij enkele T-mobile winkels in New York city langsgeweest, en hier is hij overal uitverkocht, volgens de verkopers overal in de stad...
Klopt inderdaad. De dag na dinsdag ook al. Het is dus wachten op de email dat ze weer in de google play verkoop gaan.
floepie05 schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:42:
Hoeveel zou hij kosten als je hem los kopen? Ik dacht dat je hem alleen met abbo kunnen kopen.
235 euro toch? Ik laat hem wel opsturen uit de VS ;) Duurt nog wel een paar weken denk ik tenzij ze hem hier voor 300 euro gaan aanbieden of 350 voor de 16GB.

[ Voor 42% gewijzigd door freedzed6 op 18-11-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op een site dat Google over drie weken weer verwacht te kunnen leveren.
Ik wacht wel tot in het nieuwe jaar, zolang ik thuiszit voldoet mijn Sensation ook nog wel ondanks dat ie af en toe vastloopt sinds de update naar 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badname2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-08 02:36
Hebben ze normaal gesproken in retail winkels in USA de Nexus 4 zonder contract? Of bij welke winkels wel? Is er enig eindicatie wanneer ze daar weer te koop zijn?

Enige kans dat ie in december in de VS in de winkel ligt? Of kan ik beter bij google.de bestellen oid? Hoop nog voor einde van het jaar ergens een te kunnen kope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Badname2 schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:04:
Hebben ze normaal gesproken in retail winkels in USA de Nexus 4 zonder contract? Of bij welke winkels wel? Is er enig eindicatie wanneer ze daar weer te koop zijn?

Enige kans dat ie in december in de VS in de winkel ligt? Of kan ik beter bij google.de bestellen oid? Hoop nog voor einde van het jaar ergens een te kunnen kope...
Als je een beetje door het topic leest vind je bijna al je antwoorden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Goed nieuws, als het echt is :-)

Posted on November 16, 2012
We apologize for the rough build of our new site, but this news was too interesting NOT to share…

In speaking with Google Play Support today, AIS has learned important information about the debacle that was “Nexus launch day”…including when we may see more Nexus 4′s.

As we all know, Tuesday the 13th was a dark day for those who desperately wanted a Nexus device but couldn’t make it happen. Many people (including staff here at AIS) had their cart emptied or trouble completing an order. It was a mess, but this is Friday and we want to know what new developments there are in this saga.

Our helpful Play Store manager tells us they are having issues fulfilling orders, as so many people mistakenly ordered multiple devices or had multiple orders. Also, the popular “refresh the page” option so many of us adopted lead to devices being sold that simply weren’t available. So, in a nutshell…they oversold.

The good news? While they didn’t account for the opening day onslaught, they DID anticipate the device being popular. We’re told there are “definitely enough” Nexus 4 devices to go around, and that the launch day was an admitted disaster.

So, why can’t we get a device if there are so many? ”We are trying to get orders out and figure out who ordered extras. There were a lot of double and triple orders, so we have to figure out who’s orders are right first.” We’re sure there are some behind the scenes fixes being done as well. Whatever went wrong, it needs a fix for round 2.

When we mentioned there was a feeding frenzy out here and asked about the possibility of pre-order, our Play Store rep tells us “Everyone wants a Nexus 4, which is great. There have been talks of a pre-order option but nothing is finalized yet.”

So bottom line, when can we get a Nexus 4?!

“I think it will happen in a week or so. All that we’re being told is that we don’t want to miss the holiday season. They haven’t told us exactly what that means, but they stressed like 5 times that we do NOT want to miss Black Friday. I think you’ll see something in the next week or so. I don’t think it will be pre-order yet.”

Are we excited about this information? sure…but we’ll believe it when we see it. If Google puts us through another day like we had Tuesday, there will be a much stronger backlash. When we inquired about the international market getting new devices (we care about everyone!) we were greeted with a quick “probably a little later than the US gets it.”

A lot of “probably” and “should”, but we’ll keep a positive outlook and hope big G can deliver.

https://plus.google.com/1...1403828/posts/bBLHTTJS5bQ

http://www.androidinfosou...ccording-to-play-support/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 13:17
*knip* nee, dat mag niet ;)

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 19-11-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Laatst online: 14-09 17:37
Zhadum schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:45:
Goed nieuws, als het echt is :-)

So bottom line, when can we get a Nexus 4?!

but they stressed like 5 times that we do NOT want to miss Black Friday. I think you’ll see something in the next week or so. I don’t think it will be pre-order yet.”
Dat is dus deze week! BF is 23 November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:46
josmos schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:39:
Gewoon naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ik denk dat het niet echt is. Het klinkt heel raar en de andere grotere blogs zeggen niets erover. Hun eigen web address op hun G+ pagina heeft een spelling foutje. Maar als Google wel BF (black Friday) mist dan hebben ze zeker pech. BF is gewoon een gekkenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josmos
Naar België maar het tarief is voor EU dus zou naar Nederland even veel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch echt té bizar voor woorden. Dit lijkt mij gewoon niet te kloppen.

http://www.ebay.nl/itm/Go...m2ec376359b#ht_596wt_1190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:39:
Dit is toch echt té bizar voor woorden. Dit lijkt mij gewoon niet te kloppen.

http://www.ebay.nl/itm/Go...m2ec376359b#ht_596wt_1190
Is al eerder langsgekomen, en nee, inderdaad, dit is nooit realistisch. De prijzen zullen niet veel hoger zijn dan 600/700/800 euro, al vind ik dat al wonderbaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Laatst online: 15-09 20:58
Als je ziet hoeveel accounts geboden hebben met 0 feedback...
Dit was in het begin bij andere toestellen ook zo. Sla die maar over.

Mijne is onderweg. :)

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Bwlian schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:03:
Als je ziet hoeveel accounts geboden hebben met 0 feedback...
Dit was in het begin bij andere toestellen ook zo. Sla die maar over.

Mijne is onderweg. :)
Besteld via Ebay, of via de Play store?
Ben echt benieuwd naar de eerste ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Laatst online: 15-09 20:21

C4D

freedzed6 schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:23:
[...]

Dat is dus deze week! BF is 23 November.
Doesn't mean a thing, mits je in de VS woont of daar wilt bestellen.

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:59
Ik heb een accessoire topic aangemaakt voor de Google Nexus 4, welke hier te vinden is: Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Heb hem gisteren ook maar bij handyshop besteld, benieuwd wanneer die komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
demisbr schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:53:
Heb hem gisteren ook maar bij handyshop besteld, benieuwd wanneer die komt :)
Ik neig ook naar de handyshop maar daar is alles zo onzeker, er is geen enkele datum/week. Bovendien ga ik ontiegelijk veel spijt krijgen als hij een week later opeens voor 375 meteen word verzonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikker81
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 15:59
Heb hem voorbesteld bij de Media Markt in Nordhorn, ze vonden het geen enkel probleem en als je vanuit Nederland bij ze wou bestellen kon je gewoon het Media Markt adres met je eigen naam, telefoonnummer en email adres invullen.

Krijg bericht zodra ze binnen zijn.
Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.