EDIT: Sorry zal hem even in het andere topic gooien
[ Voor 86% gewijzigd door Captain Obvious op 10-01-2013 10:45 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Captain Obvious op 10-01-2013 10:45 ]
Google is your friend..Captain Obvious schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:44:
EDIT: Sorry zal hem even in het andere topic gooien
[ Voor 13% gewijzigd door Grimmie187 op 10-01-2013 10:54 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Eskimootje op 10-01-2013 12:13 ]
Anoniem: 19058
degene die ik hierboven postte?Eskimootje schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:19:
Ik ben op zoek naar een case heb hier al gekeken: http://nexus10accessories.com/
maar ben op zoek naar een case die:
- Alleen de buitenkant vasthoud dus niet aan alle kanten ongeveer 1 cm van de bezel bedekt
- Magnetisch is zodat de nexus aan en uit gaat als je hem dicht/open doet
- Plek heeft voor een stylus
Iemand deze combinatie al gevonden?
Dus eigenlijk zoiets: http://www.amazon.co.uk/e...00AAKLHES/nexus10acces-21 maar dan met plek voor een stylus.
Die had gekunt had hem over het hoofd gezien. Ik heb inmiddels de Poetic slimline, past geen stylus in maar de case zelf is erg fijn. De nexus blijft lekker dun en zit goed vast. (en is een stukje goedkoper)Anoniem: 19058 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:01:
[...]
degene die ik hierboven postte?
http://www.amazon.de/prod...?ie=UTF8&showViewpoints=1
[ Voor 37% gewijzigd door RobertowNL op 17-01-2013 11:24 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
mithras schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:42:
De Poetic slimline was eerst alleen in de US te verkrijgen en die werd ook niet verzonden naar NL. Gelukkig is die nu wel goed naar Nederland te verschepen dus. Kan je wat gebruikersfoto's maken? Die op Amazon zijn voor mij altijd wat nietszeggend, ben wel benieuwd hoe nu de case aanvoelt.
Eskimootje schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:32:
[...]
[afbeelding]
DSCN1359 by Eskimootje, on Flickr
[afbeelding]
DSCN1358 by Eskimootje, on Flickr
[afbeelding]
DSCN1356 by Eskimootje, on Flickr
[afbeelding]
DSCN1355 by Eskimootje, on Flickr
Hierbij wat foto's, de case voelt goed aan sluit perfect aan zonder dat je overdreven kracht hoefde te zetten om de Nexus 10 erin te krijgen. De buitenkant voelt goed aan, wel duidelijk dat het plastic is. Heeft ook uitsparingen op alle logisch plekken. Ben er nog steeds blij mee.
Check google:diquan2001 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:37:
Het ziet er wel mooi uit hoor.Kan je mij vertellen hoeveel gewicht erbij komt met deze poetic cover aan je Nexus ??
quote: xda developersThe weight of the case is 256 gram
source
Die heeft geen uitsparing voor de Pogo charger zie ik, ben benieuwd of de andere poorten bschikbaar zijn.Anoniem: 19058 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:56:
Voor thuis gebruik heb ik daarom deze besteld, lijkt veel op de poetic slimline maar volgens deze video review is hij net iets beter. Heb voor oranje gekozen. Staats ook bekend als Moko case.
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 21-01-2013 23:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wordt besproken in de video-review, alle andere poorten zijn beschikbaar. Ziet er netjes uit, fijn dat hij wat minder strak zit dan de Poetic, maar jammer idd dat er geen opening voor de Pogo kabel is.Eskimootje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:16:
[...]
Die heeft geen uitsparing voor de Pogo charger zie ik, ben benieuwd of de andere poorten bschikbaar zijn.
Ziet er goed uit, waar heb je de kleur gekozen want dat kan ik niet vinden?Anoniem: 19058 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:56:
Die Poetic case ziet er leuk uit. Heb zelf de Poetic Hardback case, beschermt goed (ideaal voor op reis) maar ik vind hem te bulky. Voor thuis gebruik heb ik daarom deze besteld, lijkt veel op de poetic slimline maar volgens deze is hij net iets beter. Heb voor oranje gekozen. Staats ook bekend als Moko case.
wordt gratis verstuurd trouwens!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Kleurtje geef je aan bij je bestelling :Wooldoor schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:02:
[...]
Ziet er goed uit, waar heb je de kleur gekozen want dat kan ik niet vinden?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Anoniem: 37254
Nu.nl (Sanoma) is druk bezig om in samenwerking met Androidworld.nl gebruikers een van de grond af opnieuw opgebouwde app voor phones en tablets te ontwikkelen. Deze app vordert gestaagph4ge schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:50:
Vervolgens Nu.nl, Ad.nl etc, en die zien er allemaal niet uitBest schandalig dat dit soort grote bedrijven nog geen fatsoenlijke Android Tablet App hebben. Zo moeilijk is dat niet en de Android wereld groeit snel, ook voor tablets.
Dat is toch een van de meeste gebruikte apps dus zou fijn zijn. Is er al een ETA?Anoniem: 37254 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:45:
Nu.nl (Sanoma) is druk bezig om in samenwerking met Androidworld.nl gebruikers een van de grond af opnieuw opgebouwde app voor phones en tablets te ontwikkelen. Deze app vordert gestaag
Het heet Project NU.ph4ge schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:04:
[...]
Dat is toch een van de meeste gebruikte apps dus zou fijn zijn. Is er al een ETA?
Ik zit wel in de testgroep, maar een ETA is er eigenlijk niet. Ze werken in korte spurts, waarna weer een nieuwe build beschikbaar wordt gesteld. Het vordert al heel aardig vind ik zelf. Er mist nog wel veel functionaliteit, maar ik vind het veelbelovend. Verwacht persoonlijk (maarja, dat is gissen) dat het nog zeker wel een maand of 2 duurt, maar dat hangt helemaal af van hoe snel er ontwikkeld wordt.ph4ge schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:04:
[...]
Dat is toch een van de meeste gebruikte apps dus zou fijn zijn. Is er al een ETA?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Tsja, dan kan je feitelijk wel blijven wachten. Voor altijd. Er komt altijd wel weer wat beters.RocketKoen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 07:41:
http://www.androidworld.n...-krijgt-nieuwe-processor/
Misschien nog even wachten.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Ik zou de Pogo kabel gebruiken om de USB-MicroUSB kabel van de originele Nexus 10 lader te vervangen. Dan weet je dat je qua laadvermogen goed zit.marinadus schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:50:
Ik heb zojuist ook een pogo kabel besteld.
Aan het andere uiteinde zit een usb aansluiting.
Zou ik deze ook in een stekker van een usb oplader kunnen steken en zo de tablet opladen via het stopcontact? Of doen jullie het via de pc oid?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
De print op de oplader is serieus zo klein dat ik een vergrootglas nodig heb.marinadus schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:09:
thanks voor de tip, bij mij is alles nog onderweg maar ik weet niet of dit opgaat omdat mijne bij HID vandaan komt (buitenlandse stekker). Maar goed ik zal het zien als alles binnen is.
Ik heb zelf een verloopstekker van US naar EU (NL) aansluiting gekocht, werkt prima! Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon een universele 2A usb lader aanschaffen.gtrNL schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:55:
De US stekker is inderdaad 50/60 Hz 110-240 volt. Staat in het instructieboekje, ik heb het niet op de lader zelf kunnen vinden. Mooie is, er zit een universele aansluiting op. Dus waar je zeg maar de US stekker in de lader schuift, kan ook gewoon een universele stroom kabel in, heb je vast wel liggen. Wordt je kabel ook gelijk wat langer. Zie foto:
Anoniem: 462433
De Nexus 4 is volgens mij uitgereikt op Google IO waar Tweakers.net aanwezig was. Als iemand hem beschikbaar stelt willen ze hem vast wel reviewen.Anoniem: 462433 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:04:
ik verbaas me toch dat er geen review van de Nexus 10 op tweakers.net staat, en wel een van de Nexus 4.
toch wel vreemd
RTL XL en Gemist werken beide prima. De Ziggo Live TV app ook. De enige app die ik tot nu toe vervelend vind is Facebook. Die is duidelijk niet tablet optimised.marnix11 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:36:
Zijn er eigenlijk al veel apps geoptimaliseerd voor de N10/ andere tablets met een hoge resolutie? En apps als Gemist en RTL XL, werken die gewoon goed (redelijke beeldkwaliteit) op de N10?
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 03-02-2013 21:30 ]
Anoniem: 19547
Waarom wordt dit nu weer weggeknipt? Er is geen accessoires topic en paar postings hierboven wordt wel gesproken over allerlei hoesjes met de daarbij links naar amazon enzo.Tmaster schreef op zondag 03 februari 2013 @ 21:17:
[mbr]*knip* dit hoort hier niet thuis.[/]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19547 op 04-02-2013 13:47 ]
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Dus om er een usb stick aan te hangen moet je hem rooten?jeffrey.vaneijk schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:17:
Heb de tablet nu ook ongeveer een week. Ben er echt dik tevreden over.
Heb hem gister ge-root om ervoor te zorgen dat ik er een USN stick op kan aansluiten via een OTG kabel.
Voor de mensen die nog twijfelen om te rooten, kijk even hiernaar. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2003938.
Werkt echt heel simpel. Even booten in bootlader mode. Bat file starten en klaar. Het enig waar je ven rekening mee moet houden, op pagina 4 van dat forum staat een linkje naar een ander topic voor de 'naked driver'. Die heb je wel nodig. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1998650
Rooten is niet ingewikkeld er wordt niet tegengewerkt ofzo. Itt. het Jailbraiken van Apples apparaten.Wooldoor schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:44:
[...]
Dus om er een usb stick aan te hangen moet je hem rooten?
Hmm ik dacht dat android zo open was...
Als ik het goed heb kan het ook zonder. Dan heb je een app zoals Nexus Media Importer nodig.Wooldoor schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:44:
[...]
Dus om er een usb stick aan te hangen moet je hem rooten?
Hmm ik dacht dat android zo open was...
Inderdaad, rooten is voor USB OTG geen vereiste. Met Nexus Media Importer werkt dit ook zonder problemen! Zelf op deze manier al verschillende afleveringen van series bekeken.RoD schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:48:
[...]
Als ik het goed heb kan het ook zonder. Dan heb je een app zoals Nexus Media Importer nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 19547 op 06-02-2013 10:16 ]
Dat kun je instellen bij geavanceerde wifi instellingen.Wooldoor schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:11:
Ik neem aan dat android Wifi automatisch uitschakelt als de tablet niet gebruikt wordt?
Ik heb er de gewoonte van gemaakt om alle apps te sluiten voordat ik de tablet "uit" (standby/slaapstand) zet, dus even in de task switcher alle open apps naar beneden swipen. Die paar tellen die ik extra nodig heb om apps opnieuw te starten in plaats van dat ze nog draaien weegt voor mij zeker op tegen de veel langere standby tijd die het oplevert.Wooldoor schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:11:
Gister wilde ik hem aanzetten en hij deed maar niks, uiteindelijk toonde hij dan een batterij logo. Maar hij kon nooit leeg zijn aangezien hij de dag ervoor nog toonde dat er 91% in zat.
Dit gezeur heb ik eerder ook gehad bij een tablet van 100,-. Gister maar terug gegaan naar de fabrieksinstellingen en de hele nacht aan de oplader gehangen. Ik neem aan dat android Wifi automatisch uitschakelt als de tablet niet gebruikt wordt?
Heb je de MKV op de tablet gezet of stream je hem?Anoniem: 19547 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:08:
Ik heb sinds gisteren ook de nexus 10 32GB.
Mooi apparaat maar er vallen mij wel al 2 dingen op waarvan ik benieuwd ben of andere gebruikers dit ook hebben:
Het vrije RAM geheugen geeft bij mij iets van 320MB aan.. Klopt dit? reserveert android zoveel op de achtergrond van de 2GB die het heeft?
En ik heb geprobeerd een MKV af te spelen (8GB) (TED) stotterde als een gek. Ik krijg hem niet soepel afgespeeld! Ik heb ook de MX speler hiervoor gebuikt incl alle hardware codecs. Maar bracht niet veel verbetering. Hebben jullie al HD filims afgespeeld? Met welk formaat? en welke player?
Staat op de de tablet. Ik kwam er vanmiddag achter de mx player de hardware codec niet kan gebruiken.Wooldoor schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:01:
[...]
Heb je de MKV op de tablet gezet of stream je hem?
Anoniem: 19547 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:52:
[...]
Staat op de de tablet. Ik kwam er vanmiddag achter de mx player de hardware codec niet kan gebruiken.
Ik heb nu vlc beta erop gezet en die kan wel 'een' hardware codec gebruiken (geen idee welke die gebruikt)
maar nu speelt hij wel iets beter af.. Je merkt nog wel aan alles dat het echt kiele kiele is en dat het met veel pjn en moeite gaat..
Ik had dit echt niet verwacht. ik dacht anno 2013 dat een dual core 1.7Ghz wel voldoende power zou hebben om een full HD af te kunnen spelen. (ik heb het niet over een bluray van 16GB maar een mkv van 8GB)
Misschien ligt het ook wel aan het type codec (h264?) die gebruikt is.. Zal vanaovnd nog wat andere mkv's er op zetten. Kijken hoe die afspelen.
Wat zijn jullie ervaringen hierin dan?
Ja, dat heb ik nu al 2x gehad, en uiteindelijk pas aangekregen nadat ik hem aan de lader hing. En ik heb 'm nog niet eens 2 dagen... als het zo door blijft gaan, dan gaat ie wel retour.Wooldoor schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:11:
Gister wilde ik hem aanzetten en hij deed maar niks
Ik heb het idee dat mijn battery percentage ook niet wordt bijgewerkt, hij bleef gister heel lang op 100% staan. Daarna heb ik hem uitgezet en weer aan gedaan. Toen stond het battery percentage ineens op 91%.tukkerpaddy schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:35:
[...]
Ja, dat heb ik nu al 2x gehad, en uiteindelijk pas aangekregen nadat ik hem aan de lader hing. En ik heb 'm nog niet eens 2 dagen... als het zo door blijft gaan, dan gaat ie wel retour.
En als je de refresh knop gebruikt in het accu / stroomverbruik menu?Wooldoor schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:54:
[...]
Ik heb het idee dat mijn battery percentage ook niet wordt bijgewerkt, hij bleef gister heel lang op 100% staan. Daarna heb ik hem uitgezet en weer aan gedaan. Toen stond het battery percentage ineens op 91%.
Om hier nog even op terug te komen: na een aantal PDF-readers te hebben geprobeerd moet ik concluderen dat ze bijna allemaal traag zijn. Eentje heb ik gevonden die het tot nu toe wel goed doet: Mantano Reader. Werkt erg prettigRoD schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:49:
Heeft iemand al eens pdf'jes proberen te lezen op de Nexus 10? Ik heb dit geprobeerd met Adobe Reader en nog wat andere pdf-lezers, maar er is geen een die echt soepel wil. En dat is gek, want Adobe Reader doet het bijvoorbeeld wel goed op mijn One X. Is gewoon soepel.
Zou dit een softwarematige fout zijn?
Ik heb nu hardwareacceleratie via de gpu geactiveerd, en dat maakt het scrollen door pdf's aanzienlijk soepeler met bijvoorbeeld de Adobe-reader.Tmaster schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:31:
Ik heb net 2 pdf-jes geopend (hij opent het via quickoffice) wat volgens mij standaard al op de nexus 10 zit. Ik heb het althans niet geinstalleerd.
1 PDF bestond uit 4 pagina's ongeveer 300kb die ik vanuit dropbox geopend had.. Geen enkel probleem mee. Bladeren,scrollen etc.. Gaat gewoon zoals ik zou verwachten.
[ Voor 52% gewijzigd door RoD op 09-02-2013 12:50 ]
Kan me op enkele punten ook zeker niet vinden met de review, heb tijdens het kijken van de review zelfs de tablet nog schuin gehouden (omdat het me niet was opgevallen)vandermark schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:27:
Wat een heerlijke tablet vergeleken met de N7! Ik ben er erg blij mee. Kan me ook niet vinden in de review van T.net. Ik heb de tablet heel schuin gehouden maar de kijkhoeken zijn prima toch?
Ik heb er direct paranoid android op gezet (na unlocken & rooten). Dat voelt weer erg vertrouwd: geen zwarte balken en dus veel ruimte met de 'pie'. Aanrader om een keer te proberen.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
[ Voor 27% gewijzigd door ACM op 02-08-2013 09:08 ]
Heb de Archos video app geïnstalleerd, en die speelt 1080p vlekkeloos af. Had vroeger al die app op mijn Archos 101IT en was toen al één van de betere video-apps, zo niet de beste. Ben uitermate blij dat Archos hun app ook beschikbaar gesteld hebben via de Play-store voor niet-Archos toestellen.Anoniem: 19547 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:52:
[...]
Staat op de de tablet. Ik kwam er vanmiddag achter de mx player de hardware codec niet kan gebruiken.
Ik heb nu vlc beta erop gezet en die kan wel 'een' hardware codec gebruiken (geen idee welke die gebruikt)
maar nu speelt hij wel iets beter af.. Je merkt nog wel aan alles dat het echt kiele kiele is en dat het met veel pjn en moeite gaat..
Ik had dit echt niet verwacht. ik dacht anno 2013 dat een dual core 1.7Ghz wel voldoende power zou hebben om een full HD af te kunnen spelen. (ik heb het niet over een bluray van 16GB maar een mkv van 8GB)
Misschien ligt het ook wel aan het type codec (h264?) die gebruikt is.. Zal vanaovnd nog wat andere mkv's er op zetten. Kijken hoe die afspelen.
Wat zijn jullie ervaringen hierin dan?
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Dat doet FireFox for Android ook hoor. Ik denk dat het komt door het automatisch optimaliseren van schermbreedte.RoD schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:43:
[...]
Iets irritant dat mij opviel: standaard is de chromebrowser iets ingezoomd als je een website bekijkt ,waardoor dus niet alle content wordt getoond, al is het maar een heel klein stukje. De resolutie van de tablet is natuurlijk hoog genoeg om websites volledig te tonen, dus dit hoort mijns inziens niet. Heeft iemand hetzelfde opgemerkt? Het geldt bijvoorbeeld bij het bekijken van Tweakers en GoT op de tablet.
Ik lees de Volkskrant op de nexus10, sinds november hebben die een app voor Android.Anoniem: 19058 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:38:
Iemand al een van de kranten app geprobeerd? (AD bijvoorbeeld). Ben erg blij dat die apps nu ook voor android tablets ontwikkeld zijn, en man wat komt het scherm van de N10 goed tot z'n recht zo! Elke dag even de laatste "papieren" krant binnenhalen en doorbladeren, top!
Google Play: AD
[ Voor 130% gewijzigd door RoD op 15-02-2013 13:04 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
En is het een verbetering?Tmaster schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:28:
Ik heb gisteren de pogo kabel binnen gekregen en ben nu een test aan het doen of ie daadwerkelijk sneller oplaad dan via de reguliere powerkabel.
Vanmiddag heb ik tussen 15:00 en 17:00 mn n10 in de slaapstand gezet en na ruim 2 uur en 45 min laden kwam het volgende eruit:
[plaatje die volgens google op een domein met malware staat]
voor elke % doet de gewone lader 4minuten en 2 seconden.
Nu hangt de pogo kabel eraan. Uiteraard ook met de n10 in slaapmodus.
Resultaat volgt later vanavond...
PS wat zou er gebeuren als je zowel de pogo kabel aansluit als de normale via usb?
[ Voor 5% gewijzigd door JoostBaksteen op 02-08-2013 10:50 ]
Ik gebruik hem alleen maar. Hij bevalt erg goed.BigDCBP schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:28:
[...]
En is het een verbetering?
Zie hem op amazon.co.uk staan voor 15.99£
Die truuk (misschien niet met exact dezelfde .apk) heeft bij mij wel gewerkt. Niet geroot, wel in de settings het juiste vinkje zetten. (En weer weghalen na installatie.) Overigens maakt het nog wel uit welke browser ik gebruik.Anoniem: 19547 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:41:
Zijn er toch nog methodes om adobe flash werkend te krijgen op een niet geroote nexus 10?
Ik heb via xda forum wel een apk gevonden voor flash maar die werkt niet.
Misschien dat er nog alternatieven zijn? Vind het soms wel een gemis en onbegrijpelijk waarom flash niet werkt op de nexus.
Heb je dit geprobeerd? werkte bij mij prima. (mits ik Boat Browser gebruik)Anoniem: 19547 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:41:
Zijn er toch nog methodes om adobe flash werkend te krijgen op een niet geroote nexus 10?
Ik heb via xda forum wel een apk gevonden voor flash maar die werkt niet.
Misschien dat er nog alternatieven zijn? Vind het soms wel een gemis en onbegrijpelijk waarom flash niet werkt op de nexus.
Gister avond geinstalleerd en vanavond even mee spelen. Het instellingen menu zag er idd veel beter uit dan op stock. In google chrome zag ik echter nog geen verschil met de stock.vandermark schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:53:
paranoid android. Een rom die bepaalde functionaliteit toevoegt:
- Pie: geen balken meer maar een uitschuifbare pie met alle navigatie. Erg mooi en ik hou ervan om altijd expanded desktop te hebben: geen zwarte balken meer
- Instelbare dpi per app. kun je per app schalen en meer/minder info op scherm hebben. Met name met de hoge resolutie van de N10 vind ik dat erg prettig
Voortaan graag eerst zelf even zoeken voordat je een vraag komt stellen. Dan had je gezien dat er met geen woord over is gerept.NoFearz schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:14:
Is er eigenlijk niets nieuws tijdens de MWC 2013 over de tweede generatie van de Nexus 10 naar buiten gekomen?
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 13-03-2013 16:18 ]
[ Voor 92% gewijzigd door T homass op 14-03-2013 22:15 ]
Zolang je niet weet wat die benchmark meet, en hoe, heeft het geen zin om je er druk over te maken.mytheory schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:42:
Wat ik vreemd vind is dat het aantal punten dat de Nexus 10 krijgt bij Antutu benchmark maar 13663 (bij mij dan) is terwijl veel smartphones 20000-25000 scoren. Een behoorlijk verschil. Hij scoort ook maar net iets hoger dan de Nexus 7 en transformer prime. De Nexus 4 scoort ook veel meer namelijk 18096. Natuurlijk moet de Nexus 10 veel werk verzetten ivm met die hoge resolutie, maar het verschil is opmerkelijk. Hoe zou dat komen, ik dacht dat ik één van de snelste apparaten in huis had.
There's an app for that! Light Flow (of Light Flow light voor de gratis versie)ginkgo schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:26:
Ik heb de Nexus nu een paar dagen en ben er zeer gelukkig mee. Wat me wel wat tegenvalt is het gebruik van de notificatie LED. Hoewel deze wel aan staat in de instellingen (knipperende trackball) Doet hij het eigenlijk maar zelden. Op mijn android telefoon bijvoorbeeld knippert de LED als ik een ongelezen SMS of e-mail heb en blijft hij dat toen totdat ik die gelezen heb. Ander voorbeeld: mijn telefoon brand oranje tijdens opladen en groen als hij vol is.
Tot nu toe heb ik de N10 alleen maar een paar keer wit zien knipperen toen hij aan de lader hing. Als ik wil weten of ik een nieuwe mail heb moet ik dus het scherm aanzetten of naar de LED op mijn telefoon kijken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq