Behuizing voelt inderdaad fijn aan, maar oogt wel goedkoop hoor. Zeker als je het vergelijkt met een andere high-end tablet zoals de Asus of de iPad.Wooldoor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:14:
lol wat een conclusie Minpunten:
- Behuizing voelt goedkoop aan
- Accuduur lijdt onder scherm en processor
- Slecht verkrijgbaar, vergt moeilijke import
De behuizing voelt juist perfect aan met de speciale anti slip onderkant, verre van goedkoop. En dat het apparaat slecht verkrijgbaar is zegt toch niks over het apparaat...
Alleen met de accuduur heeft hij gelijk.
Kwa resolutie van verschillende apps heb ik niet zo heel veel problemen. Echter vind ik de kwaliteit van de meeste Android apps nog lang niet zo goed als die van ios (zie bijvoorbeeld Funda).
Verder is het probleem met apps in mijn ogen nog steeds niet opgelost, want er zijn inderdaad simpelweg te weinig goede Android tablet apps. Zelfs Facebook heeft nog steeds geen goede app... Maar ook nu.nl (al waren die wel bezig) mis ik bijvoorbeeld. De vraag is echter hoe spannend dit is, aangezien ik praktisch nu alles via de browser doe.
Wat je zegt: gedurende het productieproces is de kans groot dat ie is aangepast, daarnaast heeft sowieso de laatste update ook de kleuren íets veranderd, naar mijn weten. Verder zal het ook nog eens per exemplaar waarschijnlijk verschillen...JumpStart schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:29:
Wat betreft die review... Ik heb me verbaasd over de schijnbare koude kleurtemperatuur van het scherm. Nou ben ik best wel een pietlut op dat gebied (want fanatiek fotograaf, dus kleurreproductie vind ik belangrijk) en ik kan dat er dus niet in herkennen.
Dus misschien is in de loop van de productietijd de kleur-calibratie curve aangepast ofzo...