Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google Nexus 10...
Google Nexus 10

Google heeft de Nexus 10-aangekondigd. Deze 10,1"-Android-tablet heeft een resolutie van
2560x1600 pixels en wordt aangedreven door een dualcore Cortex A15-chip.
De tablet is vanaf 13 november in Amerika verkrijgbaar voor 399 dollar.

De Nexus 10 wordt gemaakt door Samsung en de dualcore Cortex A15-chip is daarom waarschijnlijk de Eynos 5250 van dit Koreaanse bedrijf. Hierin zijn de twee A15-processorkernen gekoppeld aan de nieuwe Mali T604-gpu. In totaal is 2GB werkgeheugen aanwezig en de tablet komt uit in varianten met 16GB of 32GB opslag- capaciteit. Volgens Samsung is de 9000mAh-accu krachtig genoeg om de tablet negen uur lang van stroom te voorzien bij het bekijken van video.

Het scherm is van het Super PLS-type, wat door Samsung ook bij zijn eigen tablets gebruikt wordt. Deze techniek is vergelijkbaar met de veelgebruikte ips-technologie en moet volgens de fabrikant garant staan voor goede kijkhoeken. De resolutie van 2560x1600 pixels zorgt er in combinatie met de beelddiagonaal van 10,1" voor dat er 299 pixels per inch wordt weergegeven. Dit is meer dan bij Apples iPad met Retina-scherm, die momenteel de hoogste pixeldichtheid in tabletland heeft. Het scherm is afgedekt met krasvast Gorilla Glass 2 van het bedrijf Corning.

De 10,1"-tablet meet 263,9x177,6x8,9mm en weegt 603 gram, de behuizing is gemaakt van plastic. Het apparaat beschikt over een 5-megapixelcamera aan de achterzijde en een camera met 1,9 megapixels aan
de voorkant. Verder zijn micro-usb en micro-hdmi-aansluitingen aanwezig en op draadloos gebied is er ondersteuning voor bluetooth, dual band wifi b/g/n en nfc.

De Nexus 10 draait op Android 4.2 waarin ondersteuning voor meerdere gebruikers is ingebouwd. Elke gebruiker heeft op de tablet een uniek profiel met een eigen apps en instellingen. De tablet is vanaf 13 november verkrijgbaar in Amerika en een aantal Europese landen. Google Benelux laat weten dat Nederland daar niet bij zit. De 16GB-editie gaat 399 dollar kosten terwijl de 32GB-variant 499 dollar gaat kosten.

29-10-2012: nieuws: Google kondigt versie 4.2 van Android Jelly Bean aan

26-10-2012: nieuws: Foto's tonen behuizing en interface Nexus 10-tablet
09-10-2012: nieuws: 'Samsung werkt aan 10,1"-Nexus-tablet met 2560x1600 pixels'
30-06-2012: nieuws: Gerucht: Google werkt aan 10"-versie van Nexus-tablet

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LkLJrulns4I]

Google Nexus 10

De Nexus 10 is de 'grote' opvolger van zijn kleine broertje, de Google Nexus 7-Tablet die al een tijdje op de markt is... Maar voor de mensen die grotere tablets appreciëren en een high-end tablet zoeken is er nu deze Nexus 10! Persoonlijk vind ik 10" echt te groot en te zwaar, maar die schermresolutie zal wel echt superb zijn :9~ Achja hij is voorlopig nog niet in NL beschikbaar, afwachten en / of importeren dus! Time to discuss!
TS wordt geüpdatet als ik meer info vind

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 30-10-2012 11:13 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Heb mijn iPad 2 bijna te koop gezet. Bijna in alle opzichten beter dan een iPad, heb hier echt lang op gewacht. Gebruik bijna geen apps op mijn iPad, maar ik heb wel drie gmail accounts en een uitgebreide Google Agenda, maar het beheren daarvan is echt dramatisch op de iPad. Ik ben om O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Aangezien ik een tablet voor een groot deel zal gebruiken voor mediaconsumptie ga ik toch voor de nexus 10 ipv de nexus 7. Ik hoop dat ze m wel voor de feestdagen, iig voor kerst, ook in NL verkrijgbaar zullen maken :P Vind het wel jammer dat het 100 dollar/euro meer is voor de 32gb versie, 450e was iets schappelijker geweest, maar ze willen nou eenmaal meer opslag ontkrachten zodat je eerder kiest om van de google (cloud) diensten gebruik te maken.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wauw! Blij dat ik de Nexus 7 niet heb besteld, ik zat al te hopen op een Nexus 10. Einde van deze maand krijg ik een iPad 4 maar denk dat er snel een Nexus 10 bijkomt zodat m'n vrouw en ik geen ruzie hoeven te maken wie er op de tablet mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33
Ik vind 'm eerlijk gezegd poeplelijk :X Vooral die rondingen maken het een soort van My-First-Tabletuitstraling geven. Sowieso snap ik niet waarom die randen nog steeds zo groot moeten zijn, waarom kunnen óf de randen niet wat kleiner óf het scherm iets groter (lijkt me dat er best 11" in zo'n behuizing past met dunnere bezel).

Maar uiterlijk ter zijde is 'ie qua specificaties natuurlijk wel heel netjes voor die prijs.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 20:21
Ik wil deze duidelijk hebben. Vind alleen jammer dat hij niet meer op de nexus 7 lijkt, beetje strakker. maar dat scherm :-O. dus even de UK pre-order fixen (ken iemand die daar woont gelukkig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-05 19:20
Hmmm komt deze wel naar Nederland..
Volgens Samsung niet..... |:(

BRON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:39

IkWilbert

Het is mij!

superericje schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:08:

BRON
Staat ook in de OP dat deze tablet niet naar NL komt.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:57:
Ik vind 'm eerlijk gezegd poeplelijk :X Vooral die rondingen maken het een soort van My-First-Tabletuitstraling geven. Sowieso snap ik niet waarom die randen nog steeds zo groot moeten zijn, waarom kunnen óf de randen niet wat kleiner óf het scherm iets groter (lijkt me dat er best 11" in zo'n behuizing past met dunnere bezel).

Maar uiterlijk ter zijde is 'ie qua specificaties natuurlijk wel heel netjes voor die prijs.
Waarschijnlijk om hem goed vast te kunnen houden door de brede bezels... Niet echt mooi nee :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
CLB schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:12:
[...]

Waarschijnlijk om hem goed vast te kunnen houden door de brede bezels... Niet echt mooi nee :)
Eens. Is toch een drama zulke enorme bezels. Maar ja voor die prijs en zulke specs kun je niet verwachten dat ze hem ook nog eens superdun licht en klein maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:40
Afgezien van de wel heel erg toffe specs vind ik inderdaad ook het design echt heel erg "jammer"... Helemaal niet in lijn met wat ik van Google verwacht... maar goed... wie ben ik ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksho
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 15:35
Wat een graflelijk design, sterk in contrast met het schitterende scherm en prachtige specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Gaat lekker in tablet land.
Geen Surface, geen nexus 10 alleen maar overpriced iPads :(

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 15:18
De bezel verpest inderdaad het hele design, doet me ook erg denken aan zo'n groot kinder-videospeler-ding van de Toys'R'Us...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02

BRON
Dit lijkt me echt bijzonder sterk. Waarom in hemelsnaam niet? Is Samsung bang dat deze tablet het eigen portfolio de markt afdrukt? Dat probleem gaan ze overal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

epo

Design is echt een misser, had dan lekker een kopie van de iPad gemaakt en dan in plastic... Gemiste kans, verder zijn de specs heerlijk, goed voor de concurrentie, die kunnen weer aan de bak voor nog meer moois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Smaken verschillen, ik vind de bezel juist erg mooi... mooie ronde vormen ;)

Dat deze tablet helemaal niet komt in NL zou een hele rare keuze zijn van Samsung, de prijs is zeer concurrerend voor de specs en kan zeker een iPad killer worden. Waarom zou een bedrijf bewust zo'n product uit een markt houden die best wat te besteden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

epo

Cartman! schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:50:
Smaken verschillen, ik vind de bezel juist erg mooi... mooie ronde vormen ;)

Dat deze tablet helemaal niet komt in NL zou een hele rare keuze zijn van Samsung, de prijs is zeer concurrerend voor de specs en kan zeker een iPad killer worden. Waarom zou een bedrijf bewust zo'n product uit een markt houden die best wat te besteden heeft?
Omdat ze er hoogstwaarschijnlijk geen geld mee te verdienen?
Overigens geloof ik niet dat dit een iPad killer kan worden, serieus echt te lelijk.
Verder is het zo dat voor de gemiddelde tablet gebruiker geen moer uitmaakt wat de specs zijn, zolang het maar op een iPad lijkt en goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:51

job

IkWilbert schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:09:
[...]

Staat ook in de OP dat deze tablet niet naar NL komt.
Ik lees wat anders.
De tablet is vanaf 13 november verkrijgbaar in Amerika en een aantal Europese landen. Google Benelux laat weten dat Nederland daar niet bij zit.
Nederland zit niet bij de landen waar hij op 13 november verkrijgbaar is. Oftewel, op de introductiedatum is hij niet in Nederland te koop. Dat zegt niets over verkrijgbaarheid later dit jaar (of eventueel in 2013).

Tja, wellicht wishful thinking :p. Maar dat hij niet naar NL komt is niet gezegd, of het is slecht geciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440603

Een tablet krijgt zijn vorm door de gebruikers functie.

Een 10 inch tablet hou je anders vast in je hand dan een 7 inch.

Als je een mooi design wil koop ik wel een modieus hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 13:52
Anoniem: 440603 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:04:
Een tablet krijgt zijn vorm door de gebruikers functie.

Een 10 inch tablet hou je anders vast in je hand dan een 7 inch.

Als je een mooi design wil koop ik wel een modieus hoesje
Het hoesje haalt de bezel nog steeds niet weg :)

Ik sluit me aan bij de rest hier, goede specs voor een goede prijs maar qua uiterlijk/design weet ik niet wat ze daar bij Google gedaan hebben maar het lijkt nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Laatst online: 11:32
Het komt wel naar Duitsland. Bestellen vanaf daar? Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

BRON
Google play verkoopt geen hardware in NL (in de EU, alleen Duitsland, Frankrijk, UK en Spanje).
De Nexus 7 is volgens google ook niet te koop in NL.
kuch pricewatch: Google Nexus 7 16GB Zwart kuch

Het verschil is dat google in de landen waar het wel wordt verkocht, deals heeft om boeken, tijdschriften en films te verkopen via de play store. Je kan het apparaat dus wel gewoon kopen in NL straks, maar een aantal belangrijke features zal ontbreken.

[ Voor 17% gewijzigd door RocketKoen op 30-10-2012 01:11 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396639

Eens met de meesten hier, heb ik al een hele tijd opgewacht en ben een beetje teleurgesteld. Na het filmpje te hebben gezien word de Nexus 4 een must-buy. Familie in de VS wonen dus dat komt goed.

Maar de Nexus is echt lelijk. Ik denk dat ze geen zin meer hadden in rechtzaken en daarom het design hebben omgegooid. Maar zoals ik in het filmpje hoorde, zijn dit niet de uiteindelijke toestellen want: "thats not how we roll here at google''.

Dat te hebben gezegd is dit wel kwa specs de beste tablet op dit moment, en kijkend naar de prijs zou het in deze zware economische tijden toch wel een no-brainer moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 396639 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 01:06:
Eens met de meesten hier, heb ik al een hele tijd opgewacht en ben een beetje teleurgesteld. Na het filmpje te hebben gezien word de Nexus 4 een must-buy. Familie in de VS wonen dus dat komt goed.

Maar de Nexus is echt lelijk. Ik denk dat ze geen zin meer hadden in rechtzaken en daarom het design hebben omgegooid. Maar zoals ik in het filmpje hoorde, zijn dit niet de uiteindelijke toestellen want: "thats not how we roll here at google''.

Dat te hebben gezegd is dit wel kwa specs de beste tablet op dit moment, en kijkend naar de prijs zou het in deze zware economische tijden toch wel een no-brainer moeten zijn.
Ik ben toch geneigd om te gaan voor functie over uiterlijk.
Als we hipsters willen worden met de mooiste tablet, dan worden we toch niet geaccepteerd als er geen lichtgevende appel op de achterkant staat.
Dan liever een die €100 goedkoper is en betere specs heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat sowieso, vandaar dat ik ook zeg dat het een no-brainer is. De specs op zich zijn al wauw en als je dan de prijs ziet val je helemaal van je stoel af.

Ik ben ook blij om te zien dat ze ook kwa software weer vooruit zijn gegaan. Je merkt dat in de Custom-Rom Community heel veel roms in de notificatiebalk een quick-settings rij of switch hebben. Mooi om te zien dat ze dat ook hebben opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 00:37
Ach ja, als ik zie hoe hem in de hand houden heeft de vorm wel nut denk ik. Hij schijnt goed in de hand te liggen als je hem met een hand beet hebt. Maar lijkt me dat er ook wel zo iets als nieuwe Note 10.1 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.engadget.com/2012/10/29/nexus-10-hands-on-video/

Het valt eigenlijk best mee met de vorm, had de randen wat breder verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Jammer dat het geen grote Nexus 7 is geworden. Qua specs doet het ding het goed, maar qua uiterlijk doet het het voor mij gewoon echt niet. De rond en daardoor te speelgoedachtig. Misschien dat het nog verandert als ik er in het echt eens aan kan zitten, maar ik had op iets anders gehoopt.

Jammer de bammer.

Overigens wordt het nu wel erg raar dat alle tablets e.d. zulke prachtige resoluties hebben, maar desktopbeeldschermen nog steeds dezelfde resoluties hebben. Lichte, portable hardware doet aan hoge resoluties, terwijl krachtige desktophardware met een stekker zuinig aan doet met pixels 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 30-10-2012 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
BatmanHorizon schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:35:
Aangezien ik een tablet voor een groot deel zal gebruiken voor mediaconsumptie ga ik toch voor de nexus 10 ipv de nexus 7.
Dus voor mediaconsumptie de nexus 10. Voor wat voor toepassingen zie je dan de nexus 7?

Weet iemand al of er Nederlandse webshops zijn die ze gaan importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:17
Het filmpje van de verge is een aanrader. Na het zien van de eerste leaks was ik ook verbaasd hoe ze ooit zoiets lelijks zouden kunnen releasen, maar het valt imo toch wel erg mee. De achterkant schijnt gemaakt te zijn van een bepaald soort plastic dat veel grip biedt, een beetje zoals de nexus 7 en ideaal dus.

http://m.youtube.com/#/wa...qerA%26feature%3Dyoutu.be

In daadwerkelijk gebruik ziet het er helemaal niet zo slecht uit. Ik zit in ieder geval inmiddels te twijfelen of het een ipad vervanger is en ben zeer benieuwd naar de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik zat een beetje te wachten op deze tablet, maar waarom in godsnaam geen micro SD slot?
Veel mensen zeiken hiervoor op apple maar Google/Samsung doet hier gewoon hetzelfde.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Wat maakt het uit of de N10 in NL uitkomt. Je kunt hem toch gewoon overal vandaan bestellen? Al zou deze in heel europa niet uitkomen kan je hem nog steeds gewoon kopen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kopen kan altijd, maar niet iedereen wil hem voor garantie naar het buitenland sturen enzovoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wooldoor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:03:
Ik zat een beetje te wachten op deze tablet, maar waarom in godsnaam geen micro SD slot?
Veel mensen zeiken hiervoor op apple maar Google/Samsung doet hier gewoon hetzelfde.
Google heeft graag dat je google drive gaat gebruiken, Google heeft ook een muziekdienst gelanceerd in Amerika waar je je eigen muziek naar toe kan uploaden en dan kan streamen naar bv Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
brilsmurfffje schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:35:
[...]

Google heeft graag dat je google drive gaat gebruiken, Google heeft ook een muziekdienst gelanceerd in Amerika waar je je eigen muziek naar toe kan uploaden en dan kan streamen naar bv Android.
Erg handig als je op vakantie bent waar je vaak geen wifi verbinding heb.
Voor thuis kan dat wel werken alleen ben ik totaal geen fan van al die cloud en synchronisatie diensten, maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wow, dit zou wel eens mijn eerste tablet kunnen worden, vind het verschil tussen de 7" en mijn One X eigenlijk te klein, pak dan toch sneller mijn laptop. Maar dit is echt een perfect formaat goede resolutie etc. :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
brilsmurfffje schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:35:
[...]

Ja, alleen zijn al deze diensten zoals music/movies/reader allemaal (nog) niet beschikbaar in NL... (schijnt dat het wel kan via proxies etc, maar niet standaard dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 00:37
Vermoed dat ze ook graag de wat grotere modellen willen verkopen. Als je 16 GB met een micro SD verkoopt waarom zou je dan een 32GB gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
jip_86 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:06:
Vermoed dat ze ook graag de wat grotere modellen willen verkopen. Als je 16 GB met een micro SD verkoopt waarom zou je dan een 32GB gaan kopen?
Inderdaad, dat lijkt me één van de redenen ook. + Google's eigen cloud service.

Ik heb thuis een NAS staan, dat is ook een prima oplossing voor eventueel te weinig interne storage, M'n eigen cloud van 1 TB. Vooralsnog gebruik ik hem alleen op mijn interne netwerk thuis, maar je zou dat ook prima kunnen inrichten dat je er via het internet gebruik van kan maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
GeeEs schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:03:
[...]

Ja, alleen zijn al deze diensten zoals music/movies/reader allemaal (nog) niet beschikbaar in NL... (schijnt dat het wel kan via proxies etc, maar niet standaard dus)
Daarom verkopen ze hem hier ook nog niet :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:37

servies

Veni Vidi Servici

GeeEs schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:03:
[...]

I don't fucking care dat die diensten er hier nog niet zijn... Ik wil 'm...
Ik heb gisteren de 32GB versie van de Nexus 7 in handen gehad en het scherm is me net iets te klein, dus moet het de Nexus 10 worden.
Nu nog een site vinden waar ik 'm kan preorderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:30
Hmmmm nu dat ik een aantal hand ons heb gezien begin ik er wel meer warm voor te draaien. Op de foto's vind ik hem echt fugly, maar in de videos vind ik hem wel mooi. Heb nu een iPad 2 en zit te denken om deze te gaan verkopen om de nexus 10 te halen. De enige reden waarom ik nog twijfel is het gemis van AirPlay..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-05 18:26
Had absoluut niet verwacht dat zoveel mensen hier hem lelijk zouden vinden. Ik vind eerder de Nexus 4 wat teveel op een baksteen lijken en te grote bezels. Had liever wat gezien zoals de Sony Odin die laatst gespot was maar helaas nep bleek.

Maar bij een tablet past dat meer vind ik, daarom vind ik de Nexus 10 nog wel mooi, niet bijzonder maar wel subtieel mooi. Gelukkig is de voorkant altijd zonder merk of tekst, dat kan ik nog wel het meeste waarderen aan de Nexus apparaten.

Ik ben wel benieuwd wat het grootste bezwaar op deze tablet is: Zijn het voornamelijk de bezels die te groot zijn, het plastic of het gewicht (ongeveer evenveel als de Ipad2, lijkt me niet?) ?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gaming247 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:42:

Ik ben wel benieuwd wat het grootste bezwaar op deze tablet is: Zijn het voornamelijk de bezels die te groot zijn, het plastic of het gewicht (ongeveer evenveel als de Ipad2, lijkt me niet?) ?
De foto's uit de TS doen het apparaat volgens mij niet echt recht. In de filmpjes vind ik hem er in ieder geval een stuk beter ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Roamor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:48:
[...]

De foto's uit de TS doen het apparaat volgens mij niet echt recht. In de filmpjes vind ik hem er in ieder geval een stuk beter ogen.
Kijk ook naar de afmetingen en vergelijk die met de andere 10 inch tablets en dan kom je er ineens achter dat de bezels helemaal niet uitzonderlijk groot zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ik denk dat de afmetingen niet het probleem zijn, maar de verschillende soorten plastic en de iets afgeronde zijkanten. Dat oogt gewoon wat cheap op die foto's.

Zou al een hoop schelen als ze de speakers achterop hadden gedaan, zoals bij de 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roamor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:00:
Ik denk dat de afmetingen niet het probleem zijn, maar de verschillende soorten plastic en de iets afgeronde zijkanten. Dat oogt gewoon wat cheap op die foto's.

Zou al een hoop schelen als ze de speakers achterop hadden gedaan, zoals bij de 7.
Dat heeft denk ik meer met samsung te maken, sinds de Galaxy Tab 1 zitten ze daar ook aan de voorkant.
Roamor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:48:
[...]

Dat valt mij ook op, als je filmpjes ziet met mensen die hem vast houden valt het echt wel mee.

Ik moet bekennen dat ik weer helemaal verliefd op google ben, geweldige aparaten met geweldige software voor een ongelofelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Iemand al een Duitse shop gevonden waar je 'm kunt preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
RocketKoen schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:50:
[...]

Daarom verkopen ze hem hier ook nog niet :P
Waarom dan de Nexus 7 wel? Die leunt toch ook sterk op die diensten?

Maargoed, er zijn natuurlijk zat alternatieven voorlopig om wel van dergelijke content te genieten op de tablets :)

[edit] Vond dit linkje nog niet in de topicstart...

http://www.google.com/nexus/

Officiele google pagina met de nieuwe Nexusdevices inclusief alle info.

[ Voor 18% gewijzigd door GeeEs op 30-10-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Roamor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:00:

Het is juist goed dat de speakers voorop zitten

Op andere tablets, waar de speakers van achter geplaatst zijn, wordt het geluid "weg" gestuurd.
Ik hou altijd mijn hand als een schelp om de speaker van de iPad, als ik een filmpje kijk, dan is het geluid zoveel beter verstaanbaar

akoestiek werkt prima, maar niet met een 'mini speaker'

Afbeeldingslocatie: http://funchkins.com/wp-content/uploads/2012/04/Ampliriear.jpg

Dit is een gadget, die ik veel te duur vindt, maar wel (bijna) noodzakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
FreshMaker schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:15:
[...]

Het is juist goed dat de speakers voorop zitten

Op andere tablets, waar de speakers van achter geplaatst zijn, wordt het geluid "weg" gestuurd.
Ik hou altijd mijn hand als een schelp om de speaker van de iPad, als ik een filmpje kijk, dan is het geluid zoveel beter verstaanbaar

akoestiek werkt prima, maar niet met een 'mini speaker'

[afbeelding]

Dit is een gadget, die ik veel te duur vindt, maar wel (bijna) noodzakelijk
Ik dacht altijd dat dat het hele idee was van speakers achterop :o , ook bij smartphones. Je houd je hand daar vaak al een soort van nature iets gebold achter zodat deze als klankkast fungeert. Er zijn ook hele cheape gadgets van het soort die je op die foto laat zien. Bij lightake kwam ik ze laatst ook tegen, voor een paar dollar.

http://lightake.com/Search.do/Search.iphone%20horn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hoe verliep de verkoop van de Nexus 7 in Nederland? Zoals ik me kan herinneren was die ook niet bij aankondiging te verkrijgen bij ons, maar uiteindelijk kan je hem wel gewoon aanschaffen (online en in elektronicawinkels).

Ik kan me voorstellen dat het met de Nexus 10 precies zo gaat. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe snel na 13 november ze dan hier verkrijgbaar zijn. Als het echt na januari is, wil ik best wat via Duitsland bestellen. Als het gewoon begin december is, kan ik die twee weken nog wel wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mithras schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:55:
Hoe verliep de verkoop van de Nexus 7 in Nederland? Zoals ik me kan herinneren was die ook niet bij aankondiging te verkrijgen bij ons, maar uiteindelijk kan je hem wel gewoon aanschaffen (online en in elektronicawinkels).

Ik kan me voorstellen dat het met de Nexus 10 precies zo gaat. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe snel na 13 november ze dan hier verkrijgbaar zijn. Als het echt na januari is, wil ik best wat via Duitsland bestellen. Als het gewoon begin december is, kan ik die twee weken nog wel wachten.
Strikt genomen kun je de google nexus7 nog steeds niet aanschaffen, maar asus brengt 'm zelf op de markt. Voor de koper geen verschil, maar je bent afhankelijk van de fabrikant en in het geval van de nexus10 ziet samsung er blijkbaar geen brood in.
Voor google is ons land blijkbaar totaal niet interessant. Je zou, gezien de grote verschillen in marktaandeel van android hier en in de VS, meer actie van google verwachten in Europa, maar ondanks dat het nu zachtjes aan begint, lijkt google zich toch nog steeds puur op de VS te richten.

[ Voor 13% gewijzigd door Fly-guy op 30-10-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Fly-guy schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:08:
[...]

Strikt genomen kun je de google nexus7 nog steeds niet aanschaffen, maar asus brengt 'm zelf op de markt. Voor de koper geen verschil, maar je bent afhankelijk van de fabrikant en in het geval van de nexus10 ziet samsung er blijkbaar geen brood in.
Voor google is ons land blijkbaar totaal niet interessant. Je zou, gezien de grote verschillen in marktaandeel van android hier en in de VS, meer actie van google verwachten in Europa, maar ondanks dat het nu zachtjes aan begint, lijkt google zich toch nog steeds puur op de VS te richten.
denk dat je daar gelijk in heb, toch wel gek. volgens mij is Nederland een aardig "gadget geil" land. maar ja ik ga hem denk maar importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

Niet zo heel raar.
Ze moeten voor de content deals sluiten met uitgevers. Doe je dat in de USA, dan heb je meteen content voor 300 miljoen mensen. In de EU moet je voor elke 5 tot 50 miljoen klanten opnieuw onderhandelen. Het is dan ook geen toeval dat de landen met de meeste inwoners als wel google play devices hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

Niet zo heel raar.
Ze moeten voor de content deals sluiten met uitgevers. Doe je dat in de USA, dan heb je meteen content voor 300 miljoen mensen. In de EU moet je voor elke 5 tot 50 miljoen klanten opnieuw onderhandelen. Het is dan ook geen toeval dat de landen met de meeste inwoners als wel google play devices hebben.
En toch is het apple al jaren geleden gelukt, google loopt gigantisch achter.
Daarnaast zie ik op zich geen problemen met het verkopen van de apparaten zelf. Ik snap dat google die apparaten goedkoop in de markt zet om zo de clouddiensten te bevorderen, maar elke gekochte nexus10 is ook zonder dat er clouddiensten beschikbaar zijn toch een verkochte ipad minder en als die diensten er uiteindelijk (hopelijk) komen, dan is er al een groep klanten met de juiste spullen.
Wil google ook op tablet gebied doorbreken moeten ze wel wat meer doen. Nu staan er een aantal kennissen op het punt een aangevreten appel te kopen omdat ze dan wel makkelijk muziek e.d. kunnen kopen, wel series kunnen kijken en geen zin hebben hun spullen uit het buitenland te moeten halen met alle garantie problemen erbij.

Maar je merkt het bij meer dan content alleen, Google now is echt op de VS gericht (al is dat goed bruikbaar buiten de VS), google voice bestaat niet eens buiten de VS en zo zijn er nog wel meer dingen die, mijns inziens, niets met licenties te maken hebben..

[ Voor 9% gewijzigd door Fly-guy op 30-10-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:08
Waarom gebruiken ze een telefoon launcher iplv de tablet modus? Ik heb hiervoor een 9,7" tablet gehad met 1024x768 resolutie maar ben te verwend met mijn HTC One X scherm. Dit is dus een perfect alternatief :*)

[ Voor 54% gewijzigd door Patrick V. op 30-10-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Patrick V. schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:31:
Waarom gebruiken ze een telefoon launcher iplv de tablet modus?
Om consistent(er) over te komen. Zodat een eigenaar van een android telefoon niet in de war raakt als hij een tablet oppakt. (niet mijn woorden, maar die van Duarte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
[...]

Mmm, mij was totaal niet opgevallen dat het ging om een "Google Nexus 7" en een "Asus Nexus 7" (waar alleen het verkooppunt dus eigenlijk verschilt).

Ik snap wel dat Asus met een gering marktaandeel liever wél de tablet zelf nog op de markt brengt, waar Samsung liever consumenten een Note of Tab 10.1 ziet aanschaffen. Desalniettemin: als de tablet uit Duitsland komt, is het apparaat eigenlijk niet eens anders? Alleen met verzendkosten en garantie heb je natuurlijk wat meer last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
mithras schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:12:
[...]
Mmm, mij was totaal niet opgevallen dat het ging om een "Google Nexus 7" en een "Asus Nexus 7" (waar alleen het verkooppunt dus eigenlijk verschilt).

Ik snap wel dat Asus met een gering marktaandeel liever wél de tablet zelf nog op de markt brengt, waar Samsung liever consumenten een Note of Tab 10.1 ziet aanschaffen. Desalniettemin: als de tablet uit Duitsland komt, is het apparaat eigenlijk niet eens anders? Alleen met verzendkosten en garantie heb je natuurlijk wat meer last.
In de praktijk merk je niets van het Google/asus verhaal, behalve dat je bij de Google versie 25dollar aan tegoed kreeg en wij dus niet.

Een nexus10 uit Duitsland zal prima werken, maar verzenden en garantie is inderdaad een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Fly-guy schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:16:
[...]

In de praktijk merk je niets van het Google/asus verhaal, behalve dat je bij de Google versie 25dollar aan tegoed kreeg en wij dus niet.

Een nexus10 uit Duitsland zal prima werken, maar verzenden en garantie is inderdaad een issue.
En betalen.
Google accepteert alleen creditcards uit het land waar naar verzonden moet worden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Hmmm, als ie echt niet komt dan zal je vast wel bij een mediamarkt over de grens één kunnen halen. Alleen is dat dus niet heel makkelijk voor mij aangezien Den Haag :/. Ik hoop gewoon dat ze het nexus 7 patroon volgen en dat ie een maand later in NL is :) (en weer na 1-2 dagen helemaal op :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:39:
[...]

En betalen.
Google accepteert alleen creditcards uit het land waar naar verzonden moet worden.
Ik hoop dat de nexusen/nexii ook in de saturn en mediamarkten van Duitsland komen te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Fly-guy schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:16:
[...]

Volgens mij is verzenden en garantie binnen de eu vrijwel geen issue, hooguit wat omslachtiger dan naar de winkel lopen in je woonplaats.
RocketKoen schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:39:
[...]

En betalen.
Als dat ding in de winkels ligt heeft Google daar toch geen vat meer op? Maakt volgens mij niet uit hoe je dan betaalt. Je betaalt dan immers niet aan Google, maar aan de (web)winkel.

En dat de Nexus 7 strikt genomen niet te koop is in NL vind ik een rare redenering. Het ding ligt gewoon in de winkel, dus gewoon te koop hier. Alleen niet via de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is van Asus, niet van Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
CLB schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:55:
Die is van Asus, niet van Google
8)7 Maar het is toch dezelfde Nexus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
GeeEs schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:57:
[...]

8)7 Maar het is toch dezelfde Nexus...
Maar de Nexus 4 is van LG, en de 10 van Samsung.
Dus of die ze ook onder eigen merk gaan verkopen is nog maar de vraag.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Stel... dat deze devices niet officieel in NL uitkomen maar puur en alleen via Google zullen worden verkocht dan lijkt het mij dat de meeste Tweakers creatief genoeg zijn er toch één te bemachtigen...

I rest my case ;)

[ Voor 3% gewijzigd door GeeEs op 30-10-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
GeeEs schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:45:
Stel... dat deze devices niet officieel in NL uitkomen maar puur en alleen via Google zullen worden verkocht dan lijkt het mij dat de meeste Tweakers creatief genoeg zijn er toch één te bemachtigen...

I rest my case ;)
Tijd om mn duitse, france, engelse of amerikaanse FB contacten aan te spreken ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zeg road-trip naar duitsland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Zelfs als ik een road trip ga maken dan kan ik pas eind november :P. Ben benieuwd of er dan nog genoeg over zijn in Duitsland :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dat heeft weinig nut als ze alleen in een web winkel worden verkocht.
En als ze in DE in de winkel komen te liggen, kun je hem net zo goed bij amazon.de bestellen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
De 16 en 32 GB Nexus 10 staan in ieder geval nu ook in de duitse playstore voor respectievelijk € 399 en €499,-

Vanaf 13 november te koop (dat was al bekend geloof ik)

Tevens lanceert op diezelfde dag de muziekdienst van Google in verschillende europese landen, maar nog niet in NL helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik vind het wel erg veel geld voor 16 GB extra, zeker als je naar de Nexus 7 kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
En nog meer apple achterna met die geheugenprijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:11
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:26:
Ik vind het wel erg veel geld voor 16 GB extra, zeker als je naar de Nexus 7 kijkt.
Gezien het feit dat ik hem toch alleen maar binnenhuis gebruik en ook met mijn telefoon prima uit komt met 16GB is dat voor mij gelukkig geen probleem :) Ik zie het zo, de 16GB versie is erg goedkoop, niet de 32GB is erg duur :P

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 31-10-2012 11:43 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19547

Ik woon op 5km van de Duitse grens en op ongeveer 30minuten rijden vanaf een Duitse MediaMarkt.
Dus mocht ie vanaf 13 november daar te koop zijn en er zijn meer liefhebbers valt er vast wel iets te regelen!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19547 op 31-10-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19547 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:36:
Ik woon op 5km van de Duitse grens en op ongeveer 30minuten rijden vanaf een Duitse MediaMarkt.
Dus mocht ie vanaf 13 november daar te koop zijn en er zijn meer liefhebbers valt er vast wel iets te regelen!
In dat opzicht woont niemand in Nederland echt ver van de Duitse grens, woon zelf in Tilburg en ben er ook in een uurtje, dat te hebben gezegd wel aardig van je om het aan te bieden!
ph4ge schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Gezien het feit dat ik hem toch alleen maar binnenhuis gebruik en ook met mijn telefoon prima uit komt met 16GB is dat voor mij gelukkig geen probleem :) Ik zie het zo, de 16GB versie is erg goedkoop, niet de 32GB is erg duur :P
Zo zie ik het ook, de 32 GB versie is vergeleken met de rest ook nog wel goedkoper, alleen de 16 GIG is echt goedkoop. 16GB is denk ik ook wel genoeg, want als je je hele film/muziek/foto collectie wilt mee gaan slepen heb je aan 32GB ook niet genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
16gb is niet genoeg om die 9 uur aan video accu duur te vullen :P. Haha, met 16gb kan je je idd wel prima redden, maar 32gb is toch wel net ff gemakkelijker. Hoef je minder vaak van die irritante keuzes te maken als je niet zeker weet wat te kijken :+. Hopen dat usb otg ook zal werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Maar eens gaan nedenken (als hij uiteindelijk beetje eenvoudig te verkrijgen is) of dit mn Prime gaat vervangen. Aangezien die nauwelijks te rooten is nu (met JB erop) en dat voor mij toch wel een must is. Al zal het ook wel van de accessoires af gaan hangen die er bij komen. Toetsenbordje is toch ook wel heel erg fijn.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:05
Erg benieuwd naar de beschikbaarheid en uiteindelijke prijs van deze tablet! $399 is echt bijzonder weinig... Mocht ie hier ook beschikbaar komen voor die prijs (€399) verkoop ik direct mijn Asus TF300t. Sowieso een veel hogere resolutie maar vooral onderdeel van het Nexus programma! CM10 is leuk en aardig, maar custom roms heb ik ondertussen wel een beetje gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
FabianNL schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:52:
Erg benieuwd naar de beschikbaarheid en uiteindelijke prijs van deze tablet! $399 is echt bijzonder weinig... Mocht ie hier ook beschikbaar komen voor die prijs (€399) verkoop ik direct mijn Asus TF300t. Sowieso een veel hogere resolutie maar vooral onderdeel van het Nexus programma! CM10 is leuk en aardig, maar custom roms heb ik ondertussen wel een beetje gehad...
In Duitsland staat hij voor €399 en €499 in de play store.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
RocketKoen schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:58:
[...]

Bij de Nexus 4 gaan echter de verhalen dat ie in de losse verkoop veel duurder wordt dan de prijs welke in de Play store vermeld staat. En vanuit Play kan je alleen kopen als Duitser zijnde... Of Google moet ze zelf ook gaan aanbieden in Nederland via de Play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 17:21
RocketKoen schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:58:
[...]

Ik vraag me af of ik hem dan vanuit Nederland kan bestellen, via de Duitse/Engelse Playstore en dan in NL kan laten bezorgen. Zo niet dan even een reisje naar Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Hunter23 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:08:
[...]

Ik vraag me af of ik hem dan vanuit Nederland kan bestellen, via de Duitse/Engelse Playstore en dan in NL kan laten bezorgen. Zo niet dan even een reisje naar Duitsland.
Volgens mij heb je een CC nodig in het land van de play store. dus als je in duitsland wil kopen zal je een CC uit duitsland moeten hebben.. maar weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Lordsauron schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:10:
[...]

Volgens mij heb je een CC nodig in het land van de play store. dus als je in duitsland wil kopen zal je een CC uit duitsland moeten hebben.. maar weet niet zeker.
Dat klopt.
Je zal iemand moeten kennen die daar woont, die er een voor je wil bestellen.
Tot de play store devices in NL beschikbaar komt, of LG en samsung besluiten de nexus 4 en 10 ook zelf te gaan verkopen. Net als Asus deed bij de Nexus 7

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:12:
[...]

Dat klopt.
Tot de play store devices in NL beschikbaar komt, of LG en samsung besluiten de nexus 4 en 10 ook zelf te gaan verkopen. Net als Asus deed bij de Nexus 7
Ik vraag het mij af. Asus had nog niets in het 7" segment aangeboden hier; Samsung zou zichzelf enorm in de vingers snijden als ze zo'n 10" killertablet (afgaande op het succes van de Nexus 7) zouden introduceren. De verkopen van hun eigen Tab's en Note kunnen ze dan wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 17:21
RocketKoen schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:12:
[...]

Dat klopt.
Dan maar een reisje richting Duitsland :).
Ik zal gaan voor de 16 GB. Mijn vorige Samsung Galaxy 10.1 was ook 16 GB. Vond het genoeg, meerendeel van de video's stream ik toch via het netwerk. Ook ben ik zeer benieuwd hoe de tab zal lezen, met deze geweldige resolutie.

[ Voor 21% gewijzigd door Hunter23 op 01-11-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Trouwens, hoezo kan ik hem wel gewoon vinden in de Play store?
https://play.google.com/s.../details?id=nexus_10_16gb
Het enige wat hierbij staat is: "Binnenkort beschikbaar"

PS. Al is mijn Play Store al weken lang 50% Duits, 50% Nederlands, ondanks dat mijn taal gewoon op Nederland staat en ik de afgelopen jaren niet in Duitsland ben geweest :+

//edit: Nexus 7 kan ik trouwens ook niet bestellen, als ik hem wil afrekenen kan ik mijn verzendadres niet selecteren. Misschien een bugje in de Play store, ook omdat sommige teksten Duits zijn...

[ Voor 21% gewijzigd door FabianNL op 01-11-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
FabianNL schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:21:
Trouwens, hoezo kan ik hem wel gewoon vinden in de Play store?
https://play.google.com/s.../details?id=nexus_10_16gb
Het enige wat hierbij staat is: "Binnenkort beschikbaar"

PS. Al is mijn Play Store al weken lang 50% Duits, 50% Nederlands, ondanks dat mijn taal gewoon op Nederland staat en ik de afgelopen jaren niet in Duitsland ben geweest :+

//edit: Nexus 7 kan ik trouwens ook niet bestellen, als ik hem wil afrekenen kan ik mijn verzendadres niet selecteren. Misschien een bugje in de Play store, ook omdat sommige teksten Duits zijn...
De link die je post is naar de playstore en die werkt als je een NL provider/IP hebt dus niet hier. Ik krijg als ik jou link klik gewoon de bekende melding dat dit artikel niet beschikbaar is vanuit mijn land (NL dus)

Waarschijnlijk surf je via een duitse proxy ;) Zou ook meteen de duitse tekst in je playstore verklaren.

Hij staat inderdaad al een tijdje in een aantal playstores. Paar dagen geleden hierboven al gepost. Als je via een duitse of amerikaanse proxy surft heb je daar inderdaad gewoon toegang toe :)

Wat betalen in een buitenlandse playstore betreft...

Ik vraag me af of ik bijvoorbeeld met mijn virtuele mastercard via mywirecard.com (is duitse bank) dus als "duitse" betaler zou kunnen bestellen daar ? Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
GeeEs schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:57:
[...]

De link die je post is naar de playstore en die werkt als je een NL provider/IP hebt dus niet hier. Ik krijg als ik jou link klik gewoon de bekende melding dat dit artikel niet beschikbaar is vanuit mijn land (NL dus)

Waarschijnlijk surf je via een duitse proxy ;) Zou ook meteen de duitse tekst in je playstore verklaren.

Hij staat inderdaad al een tijdje in een aantal playstores. Paar dagen geleden hierboven al gepost. Als je via een duitse of amerikaanse proxy surft heb je daar inderdaad gewoon toegang toe :)

(...)
Zit inderdaad sowieso achter een proxy op het werk... Dus dat zal het inderdaad verklaren, dankjewel! Best logisch eigenlijk nu je het zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af of ik bijvoorbeeld met mijn virtuele mastercard via mywirecard.com (is duitse bank)
dus als "duitse" betaler zou kunnen bestellen daar ? Heeft iemand daar ervaring mee?
En dan moet je nog 'n Duits adres fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

Wat betalen in een buitenlandse playstore betreft...

Ik vraag me af of ik bijvoorbeeld met mijn virtuele mastercard via mywirecard.com (is duitse bank) dus als "duitse" betaler zou kunnen bestellen daar ? Heeft iemand daar ervaring mee?
Nee, staat in de play store FAQ.
Virtuele creditcards worden niet geaccepteerd.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
@CLB en @RocketKoen.. Kijk aan.. duidelijk! Thx

Kan overigens wel met die virtuele card gewoon app aankopen doen uit de playstore, heb hem namelijk speciaal daarvoor aangeschaft en dat werkt prima.

... geld dit zeker alleen voor apparaten. Ik ga het nog eens nazoeken.

[ Voor 69% gewijzigd door GeeEs op 01-11-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
GeeEs schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:18:
@CLB en @RocketKoen.. Kijk aan.. duidelijk! Thx

Kan overigens wel met die virtuele card gewoon app aankopen doen uit de playstore, heb hem namelijk speciaal daarvoor aangeschaft en dat werkt prima.

... geld dit zeker alleen voor apparaten. Ik ga het nog eens nazoeken.
Dit is inderdaad een restricitie als je hardware wil aanschaffen.
A Virtual Credit Card (VCC) cannot be used with your purchase in the device store. Also, at this time, the country of your credit card must match the the country to which you're shipping.
Bron: http://support.google.com...r.py?hl=en&answer=2411816

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:03
komt dit ding nou ook gewoon in de Duitse Mediamarkt/Saturn te liggen? Een ritje over de grens is zo gemaakt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
SlaadjeBla schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:45:
komt dit ding nou ook gewoon in de Duitse Mediamarkt/Saturn te liggen? Een ritje over de grens is zo gemaakt namelijk.
Ik heb nog nergens een website gevonden die het als pre-order heeft staan. ik hoop het wel want via play kopen is een beetje moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Een tablet als deze zal toch vast wel fysiek in de winkel komen. Zal wel moeten als ze willen dat veek mensen dit ding in hun bezit hebben. Zal misschien niet day one in de winkels zin, hangt af van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
BatmanHorizon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:06:
Een tablet als deze zal toch vast wel fysiek in de winkel komen. Zal wel moeten als ze willen dat veek mensen dit ding in hun bezit hebben. Zal misschien niet day one in de winkels zin, hangt af van samsung.
Ligt er beetje aan, samsung zelf is volgens mij niet heel pro n10, goedkoper als note 10.1 en beter..
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste