Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Kort gesteld: hier verder over toebehoren/randapparatuur voor de Google Nexus 10 tablet.

Het topic over het tablet zelf: Google Nexus 10-Tablet

En het levertijden- en prijzen topic (want deze tablet is niet officieel in Nederland te koop) hier: Google Nexus 10 tablet - levertijden en prijzen topic

Deze topicstart zal na verloop van tijd worden bijgewerkt en inhoudelijk worden uitgebreid.

* JumpStart kan je tot nu toe vragen over de Nexus 10 zelf (maar niet in dit topic natuurlijk) en over de Poetic case die om mijn N10 zit. De Pogocable staat op de verlanglijst.

Wordt vervolgt!

[ Voor 11% gewijzigd door JumpStart op 13-03-2013 22:48 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 16:54
JumpsStart fijn dat je die topic heb aangemaakt. Hier kunnen we tenminste vrijuit praten. O-)

Ik denk dat het handig is om in deze context een link naar het Nexus 10 Accessories forum op XDA te plaatsen.

Mijn N10 is onderweg, ik verwacht hem morgen. Ik wil wil er i.i.g. de pogo charger by om de slijtage van de USB poort te voorkomen (bij mijn telefoon is deze onlangs kapot gegaan). Daarnaast wil ik een case aanschaffen. Ik wil er zoeen die je over het scherm klapt. De poetic slimline is erg populair, daarnaast is er nog de Moko case die er op lijkt. Op volgens een filmje op youtube waari nde twee vergeleken worden is de moko wat beter, maar deze heeft twee nadelen:
  • De flap heet een metalen klipje dat tegen het scherm kan komen en mogelijk krassen zou kunnen geven
  • De aansluiting van de pogo charger is bedekt als de case gesloten is.
Momenteel isde poetic mijn favoriet. Ik denk dat ik deze het weekend ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-07 19:29
Ik heb de poetic en ben er echt erg tevreden over: erg mooie maar ook stevige case, voelt erg goed aan.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-06 16:55
Deze pogo kabel, is die alleen puur voor het opladen?
Ik ga denk ik ook voor de poetic, besteld via amazon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
vandermark schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:45:
Ik heb de poetic en ben er echt erg tevreden over: erg mooie maar ook stevige case, voelt erg goed aan.
Ik ook, maar ben er wat kritischer over: Voor wat 'ie kost is het een prima case. Doet het ding z'n werk? Ja. Qua bescherming en de "fit" is 'ie uitstekend.

Maar flap oogt wel heel duidelijk als fake leer en de afwerking is matig. Er verschijnen al rafeltjes. De flap, als driehoek eronder geklapt, is op gladdere ondergrond niet stabiel dus wil de tablet wel eens naar liggend glijden.

Nogmaals, dat valt onder "goedkoop is duurkoop", voor de prijs (£12,95 bij Amazon.co.uk, want Amazon.com wilde de case niet naar Europa versturen) is de case prima. Ik vind het cosmetische mindere van de case niet erg.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
elbeannie schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:57:
Deze pogo kabel, is die alleen puur voor het opladen?
Ik ga denk ik ook voor de poetic, besteld via amazon ofzo?
Ik wil er dus ook eentje hebben, ook via Amazon want die vertrouw ik wat meer met mijn CC. Hoe onderbuik dat gevoel ook is.

De pogo aansluiting kent 6 pinnen, dus dat is wel zeer waarschijnlijk voor meer dan alleen power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 22:47
Top, een accessoires topic die miste ik nog.

Ik heb de poetic gelijk besteld bij Amazon, echter ik heb hem weer terug kunnen sturen. Hij paste bij mij simpel weg niet, één van de hoeken floepte er telkens weer uit. Een foute versie denk ik want ik heb het op XDA nog bij niemand gelezen.

Ik vond het op zich een heel mooie (ik had een rode) case. Voelt lekker in je handen. Nadeel vond ik ook wel de mindere flap (alhoewel dat ook wel weer meevalt) en dat ie toch wel 259 gram weegt wat bijna de helft is van de Nexus 10.

Kreeg trouwens netjes al mijn geld (incl verzendkosten) terug van Amazon.

Ik overweeg om hem toch weer te gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-06 22:34
Voor wie de pogo lader wilt: V&A aangeboden: pogo pin oplader nexus 10 verkocht

[ Voor 5% gewijzigd door T homass op 15-03-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356981

heeft iemand toevallig ervaring met deze "smart cover"?

http://www.tolac.nl/google-nexus-10-smart-cover-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19547

Nope geen ervaring mee. Ik ben voor deze gegaan:

http://www.amazon.de/Easy...TF8&qid=1363610232&sr=8-1

En ben er zeer tevreden over. De cover is echt zeer fraai afgewerkt en alles is zeer robuust.
Ik las andere verhalen over covers die na paar weken alweer versleten waren maar deze is van uitstekende kwaliteit. (Beter dan ik had verwacht)
Verder kun je bij deze de pogo kabel gebruiken ook als de cover dicht zit. (uitsparing)
Verder handig dat je hem zo naast je pc op je bureau neer kan zetten..

Ik kan je hem absoluut aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 11:37
Heb zo'n beetje dezelfde als Tmaster, maar dan van MoKo uit de USA.
http://www.amazon.com/MoK...1&keywords=nexus+10+cover

In prachtig oranje (echt een mooie oranje, staat best speels en toch chique). Aanrader. Goede kwaliteit, handig, nog betaalbaar ook.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Inmiddels heb ik mijn accessoires binnen:
  • Poetic Slimline portfoliocase (rood)
  • Magnector Pogo charge cable
  • USB OTG kabel
Ik heb alles tegelijk bij amazon.co.uk besteld. Ik was uiteindelijk €54,02 kwijt. Hier zit een groot deel porto kosten in, want alles werd apart opgestuurd. Ik weet niet of ik dat anders had kunnen laten doen.

Even kort mijn ervaringen:
Poetic case: Ziet er mooi uit en de tablet past er goed in. Ik ben positief verrast over het feit dat de tablet er relatief eenvoudig is uit te halen. Het Poetic vs Moko filmpje op youtube suggereerde dat dat vee lastiger zou zijn.

Pogo: Deze is niet symmetrisch dus je moet goed kijken wat boven en onder is voor het aansluiten. Dit is niet heel makkelijk te zien, maar de bovenkant loopt een beetje hol. Nu ik weet waar ik op moet letten werkt het prima. Wel is de opening van de case wat aan de smalle kant, zodat de stekker er niet heel makkelijk aan gaat.

USB OTG kabel: Deze heb ik even snel getest met mijn draadloze Enermax Aurora media center keyboard/trackball. Werkt perfect. (Non-rooted stock ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 22:47
Ik heb de Poetic Slimline portfoliocase (weer een rode) nogmaals bij amazon.co.uk besteld, hopelijk past deze wel.

Verder heb ik ook nog een mini hdmi naar hdmi adapter besteld en een XBOX 360 Wireless USB Games Receiver Windows PC USB. Samen met mijn draadloze xbox 360 controller ga ik proberen om met mijn nexus 10 op mijn grote led scherm te gaan gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
gtrNL schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:59:
Heb zo'n beetje dezelfde als Tmaster, maar dan van MoKo uit de USA.
http://www.amazon.com/MoK...1&keywords=nexus+10+cover

In prachtig oranje (echt een mooie oranje, staat best speels en toch chique). Aanrader. Goede kwaliteit, handig, nog betaalbaar ook.
Heb jij het naar Nederland laten bezorgen? Amazone geeft de volgende melding
We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.
Heb onder tussen deze besteld http://www.mytrendyphone....-google-nexus-96110p.html

[ Voor 27% gewijzigd door Wackmack op 02-04-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Wat zijn de ervaringen met de Magnector Pogo?
In hoeverre zijn de beweringen dat je daarmee veel sneller kan opladen waar in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Nou, mijn Poetic slimline case heeft z'n geld zojuist meer dan opgebracht!

Een zeepstenen boekensteun besloot naar beneden te vallen, zo'n kleine meter ongeveer. Op mijn Nexus 10 (plat, scherm naar boven toe).

Goed, dat was dus een halve hartverzakking! Met angst in dat zojuist verzakte hart doe ik de flap open en zie ... Niks. Géén schade. De cover had een duidelijke put/deuk waar de boekensteun terecht was gekomen. Dus het was een voltreffer.

Bekomen van de schrik zit ik dit gewoon op de N10 te tikken en is er niks meer aan de hand. *Phew!*

Gadget nieuws later, want ik heb een pogo kabel besteld. Tz.t. een mini-review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:50

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Ja, ik ben ook erg benieuwd naar de pogo kabel.
Welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-07 23:36
Waar kan je de pogo kabel bestellen?

Op amazon doen ze hem nergens shippen naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:40:
Waar kan je de pogo kabel bestellen?

Op amazon doen ze hem nergens shippen naar NL.
Op www.amazon.de heb ik 'em wèl kunnen bestellen met verzenden naar Nederland. Aanbieder was QualityTop. €19,99 + €5,60 verzendkosten. 5 juli besteld, opgegeven ontvangstdatum zou pas 1 augustus zijn, maar iets van anderhalve week later viel 'ie in de bus.

Nog even over het stuiter-verhaal hierboven: ondertussen ook een buts ontdekt in het hout, net naast waar de Nexus 10 lag, dus mijn Poetic heeft toch niet die zware klap van de boekensteun opgevangen, alleen de kleinere klap van de opgestuiterde steun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Oh ja, mini-review van de Magnector N10: Magnetic Pogo Charging Cable for Nexus 10. Met zwaar misbruik gast-optreden van Snapseed voor wat cliché beeldbewerking zonder toegevoegde waarde.

Zoals gezegd, de mijna heb ik gekauft via Amazon.de, bij de shop QualityTop: €19,99 + €5,60 verzendkosten.

De Pogo kabel is dus hiervoor:Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5fYzhHjGHSKyLQCnKMIW3LGS/full.jpg

Je krijgt 'em in een tasje, met siliconenrubber beschermdopje:Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vhCkKgqu0lay1873FYaLE8xc/full.jpg

De kabel is 1,2m lang en plugt gewoon in de bijgeleverde lader in plaats van de standaard USB naar USB-micro kabel.

Om boven en onder te onderscheiden is één kant van de connector een beetje hol, de andere kant plat:Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kT7rBBZzh5vLwP1ODa4OfHSS/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SRsZN9HGYLEQTZcMvSgIcdCa/full.jpg

Sim-pel! Ik heb nog niet gelet op oplaadsnelheid want het gaat mij meer om de duurzaamheid van de aansluiting. De USB-micro aansluiting is fysiek niet al te robuust (ik had al eens een slecht werkende aansluiting op mijn telefoon.)

De magneten zijn sterk genoeg om het gewicht van de N10 te dragen maar niet tè sterk dus de connector laat los wanneer dat nodig is. Wèl opletten met (bank)pasjes waar nog een magneetstrip op zit dus.

Oordeel: "Buy!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 11:04
JumpStart schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:36:
[...]

Op www.amazon.de heb ik 'em wèl kunnen bestellen met verzenden naar Nederland. Aanbieder was QualityTop. €19,99 + €5,60 verzendkosten. 5 juli besteld, opgegeven ontvangstdatum zou pas 1 augustus zijn, maar iets van anderhalve week later viel 'ie in de bus.
Ik krijg helaas ook de melding dat er niet naar mijn land verstuurd wordt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vandaag heb ik bij Amazon.co.uk de EasyAcc Ultra Slim Smart Case Cover besteld. Verwachte leverdatum is vrijdag 9 augustus.

Motivatie voor deze keuze: het is een slanke cover, niet duur (ongeveer € 17, inclusief verzendkosten) en zo op het oog lijkt het op een prettige cover die ik eerder heb gezien op een iPad van een kennis.

Andere tweakers ervaring met deze cover of andere covers van het merk EasyAcc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
De EasyAcc Ultra Slim Smart Case Cover heb ik inmiddels ontvangen. Eerste ervaringen zijn positief: de case is eenvoudig te monteren (klik-systeem), dun, sluit goed en de standaard werkt prima. Ik ging er wel vanuit dat de grijze cover iets donkerder zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-07 13:24
zijn er al mensen die ervaring hebben met een bluetooth toetsenbord voor de nexus 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sinds vandaag heb ik een sleeve van Yarvik, de YAC140.

pricewatch: Yarvik YAC140

Het is gemaakt van neopreen en bedoeld voor 10" widescreen tablets, m'n Nexus 10 past er perfect in. d:)b

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Ik heb ondertussen geen Poetic Slimline case meer, maar een Poe Slimline case :o

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2vwqLP9bnmhEzLhmPcsHabuO/full.jpg

Zonder gekheid, ik heb zèlf zitten pulken, nadat een stukje van het kruisje afgebroken was (achter stof blijven haken denk ik). Dus de rest van de "†" en de "tic" moest ook maar eraf.

Voor de rest houdt het ding zich kranig. De binnenkant van de flap is nog steeds niet aan het rullen/pillen, dus dat is prima. Het beetje aan rafeltjes is sinds het begin van het gebruik verder niet toegenomen.

• Groverp08

Groverp08

knurk schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:24:
zijn er al mensen die ervaring hebben met een bluetooth toetsenbord voor de nexus 10?
Ja, ik heb de minisuit : http://www.minisuit.com/p...-keyboard-stand-case.aspx

En werkt lekker, als je even googled kan je ook nog 15 of 20 % korting vinden.

De opmerkingen die ik had gelezen over het lipje in het midden, ervaar ik niet als probleem.

Nu een maand of 2 in gebruik.

Anoniem: 536688

Weet iemand of er een genuine google cover, zoals in link, maar dan met trifold te koop is? Ik kan hem niet vinden :-(

http://goo.gl/5uMPoU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Groverp08 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:17:
[...]

Ja, ik heb de minisuit : http://www.minisuit.com/p...-keyboard-stand-case.aspx

En werkt lekker, als je even googled kan je ook nog 15 of 20 % korting vinden.

De opmerkingen die ik had gelezen over het lipje in het midden, ervaar ik niet als probleem.

Nu een maand of 2 in gebruik.
Blijft de tablet daar een beetje in staan? Bij dergelijke modellen (niet per se deze) lees ik geregeld reviews dat het geheel nogal wankel is.

Zelf heb ik net deze besteld. Krijgt goed reviews, mooie features (auto sleep/wake, toetsenbord bevestigd met magneet, stevig) en nog een redeiljke prijs. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08

Groverp08

RoD schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:25:
[...]

Blijft de tablet daar een beetje in staan? Bij dergelijke modellen (niet per se deze) lees ik geregeld reviews dat het geheel nogal wankel is.

Zelf heb ik net deze besteld. Krijgt goed reviews, mooie features (auto sleep/wake, toetsenbord bevestigd met magneet, stevig) en nog een redeiljke prijs. Ben benieuwd :)
Hij blijft goed staan. Bij mij is het nog nooit omgevallen en ik hoef ook niet "voorzichtig" te zijn om dat te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-06 11:15
Weet iemand hoe ik aan zo'n officiele Google Nexus book cover kan komen? ik zag op Ebay een paar staan van €80+...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528564

Heeft er iemand weet van een deftige case, maar dan met toetsenbord?

Veel aparte aanbiedingen, maar een combinatie voor de nexus 10 (voor de 7 zijn er genoeg) vind ik zo snel niet. Op amazon.com willen ze weer niet leveren hier in .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 528564 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:44:
Heeft er iemand weet van een deftige case, maar dan met toetsenbord?

Veel aparte aanbiedingen, maar een combinatie voor de nexus 10 (voor de 7 zijn er genoeg) vind ik zo snel niet. Op amazon.com willen ze weer niet leveren hier in .be
Die zijn echt wel te vinden hoor, kijk maar eens een paar posts boven je. Ik heb er daar notabene nog eentje genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:37
Die Pogo kun je gewoon direct bestellen via Magnector zelf.

26 dollar inclusief verzending. Ik zat zelf ook te kloten via Ebay met aanbieders die hem niet naar Nederland sturen etc.
Die 26 dollar inclusief verzending is bovendien goedkoper dan hem via ebay.de of ebay.co.uk te bestellen. Bovendien had ik hem binnen 4 dagen netjes thuis. Bevalt prima. Laadt wel wat sneller op, maar verwacht geen schokkende verschillen. Voordeel is vooral dat je de USB-aansluiting 'spaart'

Als case gebruik ik een Tabcouch Sleeve van Geckocovers. Ik had al zitten kijken naar de Poetic Slimline en MoKo Slim-fit die online erg populair zijn. Ik zocht naar een case die niet te 'bulky' was. Bovendien moesten alle aansluitingen (incl. pogo) vrij toegankelijk blijven en wilde ik hem in verschillende standen kunnen neerzetten.

Dit is em:

Afbeeldingslocatie: http://static.geckocovers.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/a/tabcouch_purple_1.jpg

Op zich zouden zowel de Poetic als de MoKo geschikt zijn, maar... Die Poetic is door de manier van neerzetten niet geschikt om op schoot op de bank of in bed te gebruiken. De MoKo is dan wat geschikter door het grote oppervlak waarop hij staat als je hem neerzet. Maar dan zit je weer met de manier van neerzetten. Daarbij moet je de helft van de case steeds losklikken van de Nexus. En ik kan me niet voorstellen dat dit uiteindelijk geen gevolgen heeft voor slijtage aan de randen van de Nexus zelf.

Bovendien... De Nexus 10 ligt veel te lekker in de hand om hem in zo'n vaste case te gebruiken. Als ik hem meeneem schuif ik hem in m'n sleeve, die ik onderweg dan weer prima als standaard kan gebruiken. En thuis leg ik de sleeve aan de kant en geniet ik van die fijne, rubberachtige achterkant in mijn knuistjes. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Bedankt voor je review KlaasjeNL, ik heb n.a.v. jouw 'onderzoek' de zwarte besteld :)

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Kun je met een USB OTG kabel alle willekeurige USB toetsenborden gebruiken?

En wat zou een betere keuze zijn? De prijzen zijn gelijk:
http://www.amazon.co.uk/S.../ref=cm_cr_pr_product_top hogere waardering
http://www.amazon.co.uk/P.../ref=cm_cr_pr_product_top meer korting

[ Voor 68% gewijzigd door chronoz op 08-12-2013 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Mijn zoontje is dolblij met de zwarte TabCouch cover van Gecko Covers :)

Afbeeldingslocatie: https://public.bn1.livefilestore.com/y2pIC524c6DPdEkMvT09_N6Dx5hQJyAc6C-1xgPv132XfX-r6krKlW1_UUxvclEzlgl-2E-RqFxiDYuynR4m9rFN3DLkkIvC9G7iLAjSIOCzVg/Merlijn%20achter%20de%20TabCouch%20van%20Gecko%20Covers.jpg?psid=1

http://www.geckocovers.nl...ersele-tablet-sleeve.html

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
phoenix_555 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:30:
Weet iemand hoe ik aan zo'n officiele Google Nexus book cover kan komen? ik zag op Ebay een paar staan van €80+...
De zwarte variant wordt verkocht bij de mediamarkt.. Voor €65 geloof ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 20:54
Ik ben op zoek naar een cover welke:
- lekker in de hand ligt (grip)
- op schoot prima schuin blijft staan (films kijken)
- magneet unlock (fijn voor powerbutton)

Ik heb deze gezien, welke aan alles voldoet:
http://www.geckocovers.com/google-nexus-385.html

Alleen vind ik de hoekjes waarmee hij vastgeklikt wordt niet zo heel mooi :/

Weten jullie een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-06 12:05
Ik heb vrijdag de Nexus 10 gehaald en vandaag deze dock besteld:
http://caramelboogers.tic...ck-with-magnetic-charging

Voor homemade, vind ik hem er erg goed uit zien en kan ik hem ook als een soort fotolijstje gaan gebruiken met de dagdroomoptie. Een cover zit ik nog over te twijfelen, want de meeste vind ik echt niet mooi en merkte bij mijn e-reader dat ik die ook nooit gebruikte behalve op reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoschR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-06 11:53
Weet iemand waar de poetic slimline case wel te bestellen is en verzonden wordt naar Nederland. Via eBay krijg ik het niet voor elkaar.

OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Ik had 'em via Amazon gekocht. Ik weet even niet meer uit het hoofd of dat Amazon.de of Amazon.co.uk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
JumpStart schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:52:
Ik had 'em via Amazon gekocht. Ik weet even niet meer uit het hoofd of dat Amazon.de of Amazon.co.uk was.
Ik heb 'm via Amazon.co.uk besteld, 2x zelfs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik wil mijn Nexus 10 aan kunnen sluiten via HDMI. Zit alleen nog te twijfelen tussen micro-usb naar HDMI of micro-HDMI naar HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoschR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-06 11:53
Kom elke keer via Amazon.co.uk bij de verkoper "Smart Shop Online". Die verkoper verstuurt niet naar Nederland. Is dit dezelfde verkoper?

In mijn vorige post bedoelde ik ook Amazon ipv eBay. Excuus.

OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge

• Justin2000
  • Laatst online: 20-06 06:47
Ik probeer die poetic te bestellen via amazon, alleen kan ik niet een verkoper vinden welke wel naar NL shipped.??

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:03
Originele bookcover gekocht als dagaanbieding voor maar 5 euros bij Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
bedankt voor de tip Dejagan. Meteen ook besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ook één besteld. Erg goedkoop, 5 euro zonder verzendkosten, bij de Mediamarkt betaal je er 60 euro voor. :)

http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,482694,867437.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Justin2000 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 06:45:
Ik probeer die poetic te bestellen via amazon, alleen kan ik niet een verkoper vinden welke wel naar NL shipped.??
Als je deze bedoeld, die wordt gewoon naar Nederland verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-07 07:38
Is er eigenlijk een case met auto wake functie die gebruik maakt van de magnetisch stripje aan de achterkant dat je er kan afhalen?

Ik weet dat er de officiële book cover case bestaat maar ik zoek er eentje die je zo in 3 standen kan plooien?

Als dat er niet is welke cases worden er aangeraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-06 12:05
Dejagan schreef op maandag 31 maart 2014 @ 01:18:
Originele bookcover gekocht als dagaanbieding voor maar 5 euros bij Saturn.
Thanks, ik had hem ook besteld die dag. Wel een heel verschil met de prijs bij mediamarkt.

Ook mooi afgewerkt moet ik zeggen en fijn hoe ze dat hebben verwerkt met dat je hem er achter in kan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Mijn Poetic Slimline case had een barst opgelopen. Of liever, een breuk. Februari '13 gekocht via Amazon.co.uk.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JDIXNWwvDVcoZGUNl1aaLoPS/full.jpg

Er zit 3 jaar garantie op het ding dus ging er een mailtje uit naar Poetic. Die reageerden snel, wilden graag foto's van de breuk zien en bewijs van aankoop. Voor dat laatste was een screenshot van de Amazon.co.UK aankoop voldoende.

Kort erop ontvang ik bericht dat ze mee een nieuw exemplaar toesturen en dat ik, bij wijze van uitzondering, de oude niet hoef terug te sturen.

Prima klantenservice dus! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 592532

Ik ben nog op zoek voor mijn tablet naar een toetsenbordje... Het hoeft wmb niet per definitie een toetsenbord specifiek voor de nexus te zijn

Dit is de Asus variant (heb zelf de samsung)

http://www.ebay.nl/itm/Al...338b0eb1d8#ht_2402wt_1399

Zal deze ook goed passend zijn voor de samsung?

Of is dit een beter alternatief:

http://www.ebay.nl/itm/GE...es_RL&hash=item3cd0ce3381

Ik kan vrij weinig vinden op fora over accesoires (keyboards) mbt de nexus.

Hopelijk kan iemand mij helpen ! :)

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:33

servies

Veni Vidi Servici

JumpStart schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 06:52:
Mijn Poetic Slimline case had een barst opgelopen. Of liever, een breuk. Februari '13 gekocht via Amazon.co.uk.

[afbeelding]

Er zit 3 jaar garantie op het ding dus ging er een mailtje uit naar Poetic. Die reageerden snel, wilden graag foto's van de breuk zien en bewijs van aankoop. Voor dat laatste was een screenshot van de Amazon.co.UK aankoop voldoende.

Kort erop ontvang ik bericht dat ze mee een nieuw exemplaar toesturen en dat ik, bij wijze van uitzondering, de oude niet hoef terug te sturen.

Prima klantenservice dus! d:)b
Verrek... zo'n breukje heb ik ook, maar dan aan de andere kant van de knoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Laatst online: 04-07 09:35
Ik heb deze cover besteld (VEOX) : http://www.amazon.co.uk/B...&sr=8-8&keywords=nexus+10.

7 mei wordt mijn nexus 10 verstuurd die ik besteld heb van iBOOD enkele dagen geleden :)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:39

CeesKees

I rest my Kees

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Dat is dezelfde die ik besteld heb maar dan van amazon uk :p

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:39

CeesKees

I rest my Kees

Yup..

en die bij Co.UK kost 24,22 EUR excl verzenden.
Die bij .DE kost 21,95 EUR incl.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ja, te laat. Is al besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-07 14:03
Ook ik ben binnenkort eigenaar van een Nexus 10. Zelf zit ik te denken om de Kensington Keyfolio Expert aan te schaffen als keyboardcase.

Officiële Kensington video
[YouTube: http://youtu.be/sVJX3vGIltQ]

Itialaanse review (toont vooral het "suctie" gedeelte goed, welke de tablet op zijn plek houdt)

AULXJMHR

• Zootje
  • Laatst online: 15-06 12:28
Voor de liefhebbers van een 100% Originele Bookcover voor de Nexus 10. Ik heb een aantal gevonden, na lange zoektocht voor een originele Bookcover
Eentje voor mezelf, de rest zet ik op Ebay.

http://www.ebay.nl/itm/Originele-Google-Nexus-10-Click-in-Bookcover-/131300819681

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Doordat de verflaag van mijn rode Poetic slimcase steeds verder loskomt, zit deze er niet meer uit. Ik denk erover een andere case te kopen. Ik zou weer een Poetic kunnen komen, maar het is ook een optie om een soortgelijke van een ander merk te nemen. Ik denk dan aan de Moko ultra slim of de Veo case. Voorwaarde is wel dat de Pogo connector toegankelijk is als de case gesloten is. Weet iemand hoe dat zit bij deze cases?

Ik zie hierboven dat CeesKees de Veo heeft besteld. Wat zijn je ervaringen?

[ Voor 8% gewijzigd door ginkgo op 23-10-2014 17:55 ]

Pagina: 1